Zeeuws-Vlaanderen
2C7D
PERSONEEL
MainTec
ZorgSaam
INTERCEDENTE
PZC
'orsele
All-round beleidsmedewerker
Lokaal Sociaal Beleid m/v
beleidsadviseur m/v
d e r
0 p V 3 g
enthousiaste groepsleidsters
creatieve groepsleid(st)er
HAVENDIENSTAMBTENAAR (V/M)
IN ONREGELMATIGE DIENST
Zeeland Seaports
HOOFD PREVENTIE, m/v
zaterdag 31 augustus 2002
Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
IS dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
gemeente
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en
Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 185 medewerkers samen aan een
goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatge
richtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd.
Borsele vraagt een
die aan de slag wil bij de afdeling
Welzijn voor 36 uur per week
Functie-informatie:
het voorbereiden, produceren en uitvoeren van beleidsnota's op de zwaardere
terreinen van Lokaal sociaal beleid en Welzijn. In eerste instantie betreft dit de
terreinen Jeugd- en jongerenwerk,Vrijwilligerswerk en Kindercentra (Brede
school)
het zelfstandig opzetten en coördineren van projecten op het vakgebied;
onderzoek, rapportage, advisering en uitvoering van wetgeving en beleidsregels;
vertegenwoordiging van gemeente naar instellingen.
Functie-eisen:
Om de functie goed te kunnen vervullen is een relevante opleiding op HBO
niveau en een ruime en zo breed mogelijke werkervaring nodig. Evenals stress
bestendigheid en vakinhoudelijk enthousiasme gecombineerd met een praktische
benadering van zaken. Eigen initiatief is onontbeerlijk en ook het zelfstandig en in
een team onder druk kunnen werken.
We vragen nogal wat, want verder zijn uitstekende redactionele en communicatieve
vaardigheden een vereiste.Vandaar dat een assessment deel kan uitmaken van de
selectieprocedure.
Bijzonderheden:
Gezien de samenstelling van het team gaat bij enige gelijkwaardigheid van
kandidaten de voorkeur uit naar een man
Borsele biedt:
Naast een aantrekkelijk salaris tot maximaal functieschaal 9 3.087,00),
werken in een goede werksfeer binnen een collegiaal en enthousiast team.
Voor meer informatie over deze functie kan contact worden opgenomen met
Elly de Rijke, afdelingshoofd Welzijn, tel. 0113-238 327 of bij haar afwezigheid
met Yvonne Otte, tel.OI 13-238 323.
Uw reactie:
Kan tot 16 september 2002 worden gericht aan het college van Burgemeester
en wethouders van Borsele, Postbus 14450 AA Heinkenszand, onder vermelding
van "P&O" in de linker bovenhoek van de envelop.
Mailen is ook mogelijk aan; P&0@Borsele.nl.
Acquisitie naar
De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en
woonzorgcentra Coensdike en Emmaus. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg
bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van onze 2000 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen.
Binnen de dienst Bestuurs- en Managementondersteuning
(BeMo) ontstaat per direct een vacature voor de functie van
een
in een fulltime dienstverband, 36 per week
UW TAKEN; De werkzaamheden bestaan onder andere uit het leveren van
een bijdrage aan de voorbereiding en het ontwikkelen van het beleid van
ZorgSaam, zowel algemeen als specifiek gericht op de gebieden
Transmurale Zorg en Projectmatig werken. U houdt zich bezig met het opzetten
en uitvoeren van transmurale zorgprojecten waarbij de Stichting ZorgSaam
is betrokken. In die transmurale zorgprojecten wordt er nauw samengewerkt
met onder andere huisartsen, para-medici en verpleegkundigen uit eerste en
tweede lijns gezondheidsinstellingen. Als beleidsadviseur bent u ook project
manager bij diverse projecten.
UW INBRENG: U beschikt over vakkennis op minimaal HBO-niveau (bijvoor
beeld op verpleegkundig, paramedisch of medisch gebied) en bij voorkeur
ook over een opleiding op het gebied van projectmatig werken. In ieder geval
heeft u ruime ervaring in projectmatig werken. Wij verwachten ook dat u
Zeeuws -Vlaanderen
kennis heeft van en affiniteit heeft met de gezondheidszorg in Zeeuws-
Vlaanderen. Er worden eisen gesteld aan mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheden en aan onderhandelingsvaardigheden. Bovendien
dient u een flexibele en klantgerichte instelling te hebben en te beschikken
over gemotoriseerd vervoer
WIJ BIEDEN; Een dynamische, professionele werkomgeving met een aanqe-
naam werkklimaat. Het gaat bij deze functie om een fulltime dienstverband
voor onbepaalde tijd op basis van gemiddeld 36 uur per week. Een dienst
verband van 80 is bespreekbaar. De functie is vooralsnog ingedeeld in
FWG-55, met een salaris van minimaal 1936 en maximaal 3073 (niveau
01-01-2002) bruto per maand. Ook de overige arbeidsvoorwaarden zijn
conform de CAO Ziekenhuizen
INUCHTINGEN: Voor meer informatie over deze vacature kunt u tijdons kantooruren
bellen naar mevrouw D. van der Staal-de Klerck, waarnemend hoofd BeMo, bereikbaar
via telefoonnummer 0115-674500.
SOLLICITATIES: Stuur uw sollicitatie met CV naar Stichting ZorgSaam Zeeuws-
Vlaanderen, ta.v. mevrouw C.J Kaan-van de Voorde, personeelsfunctionaris
Wielingenlaan 2, 4535 PA Terneuzen. U kunt ook per e-mail solliciteren C Kaan@2zv.nl
Wij verwechten uw brief uiterlijk 16 september 2002 in ons bezit.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
DE BEVELANDEN
Kinderdagverblijven
Buitenschoolse opvang
Gastouderbureau
Peuterspeelzalen
Kinderopvang De Bevelanden biedt kinderopvang in de vijf Bevelandse ge
meenten. Kinderopvang is een groeisector. Kenmerken van onze organisatie
zijn dan ook: groei, ontwikkeling, kwaliteit en vernieuwing.
Omdat onze organisatie gaat uitbreiden, hebben wij plaats voor;
op invalbasis
Je gaat werken op het kinderdagverblijf en/of de buitenschoolse opvang. Er
is een kans dat in de nabije toekomst het 0-uren contract wordt omgezet in
vaste uren of min-/max-uren.
Tevens zoeken wij een
voor de buitenschoolse opvang in Kapelle (±20 uur poer week)
Voor dit werk is het nodig dat je beschikt over:
aantoonbare ervaring met kinderen in de leeftijd van 0 tot 13 jaar;
een flexibele inzetbaarheid;
een (kindgerichte) opleiding op MBO-niveau;
een grote dosis creativiteit.
De functie wordt ingeschaald volgens de CAO Kinderopvang.
Schriftelijke reacties, voorzien van CV, kun je voor 12 september a.s. richten
aan Kinderopvang de Bevelanden, t.a.v. de afdeling Personeelszaken, Mont-
gomerystraat 10, 4463 KC Goes.
Wil je eerst nog wat meer informatie? Dan kun je ons bellen: (0113) 22 81 39.
De gesprekken staan gepland op 26 en 27 september a.s.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Bij de afdeling Havendienst van Zeeland Seaports is plaats voor een enthousiaste kandidaat (1,0 FTE) in de functie van:
Als havendienstambtenaar zorgt u voor een veilig en efficiënt verloop van scheepvaart- en transportactiviteiten. U verwerkt
ligplaatsaanvragen met behulp van het Zeeuws Haven Informatie Systeem (ZHIS) en u verstrekt informatie aan de scheepvaart,
havenbedrijven en overheidsdiensten. Verder houdt u toezicht op de ligplaatstoewijzing en op de naleving van voorwaarden
verbonden aan de verleende toestemmingen en vergunningen rond werkzaamheden aan schepen. Onze vraag: voor deze functie
vragen wi| een MBO-nautische opleiding, 3e rang of gelijkwaardig en minimaal 3 jaar nautische ervaring. Ook vragen wij een VTS-
opleiding of de bereidheid deze te volgen. U hebt zeer goede communicatieve, contactuele en organisatorische vaardigheden en
een goede kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking. Verder bent u stressbestendig, accuraat en flexibel. U beheerst de
Engelse taal en bent in het bezit van rijbewijs BE. Tegen een psychologisch onderzoek en een inspraakprocedure, als onderdeel van
de selectieprocedure, hebt u geen bezwaar. Ons aanbod: bij Zeeland Seaports gaat u werken in een prettige sfeer met voldoende
ruimte voor eigen inbreng. Wij bieden u een bruto jaarsalaris (inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering) dat afhankelijk van
leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 22.729,- bedraagt (1e aanloopschaal 6). Maximaal bedraagt het salaris 34.915,-
(functieschaal 8). Deze bedragen gelden per 1 januari 2002, zijn exclusief een toelage voor onregelmatige dienst en zijn gebaseerd
op een werkweek van 36 uur. U gaat werken met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, conform de rechtspositie van de Provincie
Zeeland, zoals- het pensioenpakket van het ABP en de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR). Uw sollicitatie: u kunt uw
schriftelijke sollicitatie tot 14 september a.s richten aan Zeeland Seaports, t.a.v. mevr. AI.E. Kegels (medewerkster
personeelszaken), postbus 132, 4530 AC Terneuzen. Meer informatie over de functie kunt u verkrijgen bij de heer E.A. van den Berg
(hoofd havendienst), tel.: 0115 647560.
De havens van Terneuzen en Vlissingen
zijn het derde zeehavengebied van
Nederland. Vernieuwingen, uitbreidingen
en investeringen in haveninterne en
-externe infrastructuur zijn aan de orde
van de dag. Met een relatief kleine groep
mensen, geeft Zeeland Seaports sturing
aan deze ontwikkelingen. Dat vraagt van
iedereen inzet en enthousiasme, maar het
biedt ook kansen voor mensen met
verantwoordelijkheidsgevoel en ervaring.
Bij Zeeland Seaports ben je geen onbe
duidende schakel, maar een belangrijke
waarde voor onze organisatie. Zo is er
volop gelegenheid om door te breken!
Hoofdkantoor Terneuzen
Noorwegenweg 1
Haven 1419, Terneuzen
Postbus 132,
4530 AC Terneuzen
Tel 0115 647400
Fax 0115 647500
Kantoor Vlissingen
Engelandweg 55
Haven 1199, Vlissingen-Oost
Postbus 1056,
4388 ZH Oost-Souburg
Tel. 0115 647400
Fax 0115 647510
Port Authority of Terneuzen and Vlissingen
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
ZEEUWS CONSULTATIEBUREAU
VOOR ALCOHOL EN DRUGS
Het Zeeuws Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (ZCAD) houdt zich al 47 jaar bezig met
verslavingsproblematiek en heeft zichzelf vier hoofdtaken gesteld; hulpverlening, reclassering
preventie en consultatie. De bezetting bestaat uit ongeveer 50 medewerkers, verdeeld over vijf
vestigingen in Zeeland.
De afdeling preventie is gevestigd in Middelburg. Het prevenlieteam bestaat uit een vaste kern
van vijf mensen. De meeste projecten van de afdeling preventie zijn gericht op jongeren van
10-25 jaar ter voorkoming van alcoholmisbruik. Daarnaast ondersteunt de afdeling scholen,
vrijwilligersorganisaties en gemeenten in het maken van beleid ten aanzien van genotmiddelen.
Wij vragen per 1 november een
(1,00 fte, 36 uur per week)
De functie
Het hoofd van de afdeling is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het pre
ventieteam. U voert het preventiebeleid uit, ontwikkelt nieuw beleid en sluurt de werkzaam
heden van de medewerkers aan. U voert frequent overleg met de directie Daarnaast houdt u
zich bezig met het uitvoeren van projecten. Het onderhouden en uitbouwen van een provinci
aal en landelijk netwerk voor preventie behoort ook tot uw taken.
Uw profiel
U beschikt over een (management)opleiding op middelbaar of hoger niveau. Van belang is
enige jaren ervaring in gezondheidsvoorlichting, het liefst in de verslavingszorg. Tot uw per
soonlijke kwaliteiten rekent u een strategische denk- en handelswijze en een democratische
leiderschapsstijl.
Ons aanbod
U krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Wij bieden een salaris in
schaal 10 CAOV, minimaal 2.206 en maximaal 3.343 en secundaire arbeidsvoorwaarden
conform de CAO-GGZ. Doorgroei naar een staffunctie behoort tot de mogelijkheden. U kunt
rekenen op een enthousiast, betrokken en creatief preventieteam in ontwikkeling, een team
van goede voorlichters. U krijgt alle ruimte voor deskundigheidsbevordering.
Interesse?
Telefonische informatie kunt u verkrijgen bij de heer drs. J. T. van den Broek, directeur, tele
foon 0118-63 76 40. Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae kunt u binnen veertien da
gen sturen aan de directeur van het ZCAD, Postbus 85, 4330 AB Middelburg.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
MainTec Contracting is
een VCU-gecertificeerde
werkmaatschappij
van de Humares Groep,
gespecialiseerd in
het uitzenden en
detacheren van
technisch vakpersoneel.
Momenteel zijn er
22 vestigingen
in Nederland:
Apeldoorn
Arnhem
Assen
Breda
Den Bosch
Dordrecht
Drachten
Eemshaven
Eindhoven
Emmen
Groningen
Harlingen
Heerenveen
Leeuwarden
Nijmegen
Rotterdam
Sittard
Terneuzen
Tilburg
Vlissingen
Zaandam
Zwolle
CONTRACTING
Wegens een structurele toename in het aantal projecten zijn wij voor onze
vestiging in Vlissingen op zoek naar een
Gevraagd
Naast een opleiding op MBO/HBO niveau heeft u bijvoorkeur ervaring in
een commercièle functie. Tevens bent u een gedreven en resultaat gerichte
persoonlijkheid met goede commerciële communicatieve vaardigheden,
U bent in het bezit van een rijbewijs B en woont binnen een straal van
30 km. van Vlissingen.
Taakomschrijving
U onderhoudt en legt contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers
door middel van acquisitie en bedrijfsbezoeken. Daarnaast is het uw taak
technisch personeel te werven en in te schrijven. U bezoekt met regelmaat
onze projecten en zorgt voor een goede personeelsplanning. Tevens
verzorgt u de vestigingsadministratie.
Geboden
Een intensieve en zelfstandige functie in teamverband binnen een profes
sionele organisatie. Goede arbeidsvoorwaarden en vakgerichte opleidingen.
Een schriftelijk reactie, vergezeld van een recente pasfoto en een uitgebreid
cumculum vitae onder vermelding van de functie en de vestigingsplaats
van de sollicitatie, kunt u binnen 14 dagen richten aan;
MainTec Contracting B.V.
T.a.v. de heer T. Hooijer, directeur
Borkumweg 6-01, 9979 XH Eemshaven.
Tel. 0596 51 68 59.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze regio manager
de heer RP.MJ. Thimister, tel. 046-4008927 of bezoek onze website
www.maintec.nl
doen wat je altijd al wilde