Zeeuws-Vlaanderen 2C7D PERSONEEL MainTec ZorgSaam INTERCEDENTE PZC 'orsele All-round beleidsmedewerker Lokaal Sociaal Beleid m/v beleidsadviseur m/v d e r 0 p V 3 g enthousiaste groepsleidsters creatieve groepsleid(st)er HAVENDIENSTAMBTENAAR (V/M) IN ONREGELMATIGE DIENST Zeeland Seaports HOOFD PREVENTIE, m/v zaterdag 31 augustus 2002 Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte IS dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente gemeente De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 185 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatge richtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Borsele vraagt een die aan de slag wil bij de afdeling Welzijn voor 36 uur per week Functie-informatie: het voorbereiden, produceren en uitvoeren van beleidsnota's op de zwaardere terreinen van Lokaal sociaal beleid en Welzijn. In eerste instantie betreft dit de terreinen Jeugd- en jongerenwerk,Vrijwilligerswerk en Kindercentra (Brede school) het zelfstandig opzetten en coördineren van projecten op het vakgebied; onderzoek, rapportage, advisering en uitvoering van wetgeving en beleidsregels; vertegenwoordiging van gemeente naar instellingen. Functie-eisen: Om de functie goed te kunnen vervullen is een relevante opleiding op HBO niveau en een ruime en zo breed mogelijke werkervaring nodig. Evenals stress bestendigheid en vakinhoudelijk enthousiasme gecombineerd met een praktische benadering van zaken. Eigen initiatief is onontbeerlijk en ook het zelfstandig en in een team onder druk kunnen werken. We vragen nogal wat, want verder zijn uitstekende redactionele en communicatieve vaardigheden een vereiste.Vandaar dat een assessment deel kan uitmaken van de selectieprocedure. Bijzonderheden: Gezien de samenstelling van het team gaat bij enige gelijkwaardigheid van kandidaten de voorkeur uit naar een man Borsele biedt: Naast een aantrekkelijk salaris tot maximaal functieschaal 9 3.087,00), werken in een goede werksfeer binnen een collegiaal en enthousiast team. Voor meer informatie over deze functie kan contact worden opgenomen met Elly de Rijke, afdelingshoofd Welzijn, tel. 0113-238 327 of bij haar afwezigheid met Yvonne Otte, tel.OI 13-238 323. Uw reactie: Kan tot 16 september 2002 worden gericht aan het college van Burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 14450 AA Heinkenszand, onder vermelding van "P&O" in de linker bovenhoek van de envelop. Mailen is ook mogelijk aan; P&0@Borsele.nl. Acquisitie naar De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en woonzorgcentra Coensdike en Emmaus. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van onze 2000 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen. Binnen de dienst Bestuurs- en Managementondersteuning (BeMo) ontstaat per direct een vacature voor de functie van een in een fulltime dienstverband, 36 per week UW TAKEN; De werkzaamheden bestaan onder andere uit het leveren van een bijdrage aan de voorbereiding en het ontwikkelen van het beleid van ZorgSaam, zowel algemeen als specifiek gericht op de gebieden Transmurale Zorg en Projectmatig werken. U houdt zich bezig met het opzetten en uitvoeren van transmurale zorgprojecten waarbij de Stichting ZorgSaam is betrokken. In die transmurale zorgprojecten wordt er nauw samengewerkt met onder andere huisartsen, para-medici en verpleegkundigen uit eerste en tweede lijns gezondheidsinstellingen. Als beleidsadviseur bent u ook project manager bij diverse projecten. UW INBRENG: U beschikt over vakkennis op minimaal HBO-niveau (bijvoor beeld op verpleegkundig, paramedisch of medisch gebied) en bij voorkeur ook over een opleiding op het gebied van projectmatig werken. In ieder geval heeft u ruime ervaring in projectmatig werken. Wij verwachten ook dat u Zeeuws -Vlaanderen kennis heeft van en affiniteit heeft met de gezondheidszorg in Zeeuws- Vlaanderen. Er worden eisen gesteld aan mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en aan onderhandelingsvaardigheden. Bovendien dient u een flexibele en klantgerichte instelling te hebben en te beschikken over gemotoriseerd vervoer WIJ BIEDEN; Een dynamische, professionele werkomgeving met een aanqe- naam werkklimaat. Het gaat bij deze functie om een fulltime dienstverband voor onbepaalde tijd op basis van gemiddeld 36 uur per week. Een dienst verband van 80 is bespreekbaar. De functie is vooralsnog ingedeeld in FWG-55, met een salaris van minimaal 1936 en maximaal 3073 (niveau 01-01-2002) bruto per maand. Ook de overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen INUCHTINGEN: Voor meer informatie over deze vacature kunt u tijdons kantooruren bellen naar mevrouw D. van der Staal-de Klerck, waarnemend hoofd BeMo, bereikbaar via telefoonnummer 0115-674500. SOLLICITATIES: Stuur uw sollicitatie met CV naar Stichting ZorgSaam Zeeuws- Vlaanderen, ta.v. mevrouw C.J Kaan-van de Voorde, personeelsfunctionaris Wielingenlaan 2, 4535 PA Terneuzen. U kunt ook per e-mail solliciteren C Kaan@2zv.nl Wij verwechten uw brief uiterlijk 16 september 2002 in ons bezit. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld DE BEVELANDEN Kinderdagverblijven Buitenschoolse opvang Gastouderbureau Peuterspeelzalen Kinderopvang De Bevelanden biedt kinderopvang in de vijf Bevelandse ge meenten. Kinderopvang is een groeisector. Kenmerken van onze organisatie zijn dan ook: groei, ontwikkeling, kwaliteit en vernieuwing. Omdat onze organisatie gaat uitbreiden, hebben wij plaats voor; op invalbasis Je gaat werken op het kinderdagverblijf en/of de buitenschoolse opvang. Er is een kans dat in de nabije toekomst het 0-uren contract wordt omgezet in vaste uren of min-/max-uren. Tevens zoeken wij een voor de buitenschoolse opvang in Kapelle (±20 uur poer week) Voor dit werk is het nodig dat je beschikt over: aantoonbare ervaring met kinderen in de leeftijd van 0 tot 13 jaar; een flexibele inzetbaarheid; een (kindgerichte) opleiding op MBO-niveau; een grote dosis creativiteit. De functie wordt ingeschaald volgens de CAO Kinderopvang. Schriftelijke reacties, voorzien van CV, kun je voor 12 september a.s. richten aan Kinderopvang de Bevelanden, t.a.v. de afdeling Personeelszaken, Mont- gomerystraat 10, 4463 KC Goes. Wil je eerst nog wat meer informatie? Dan kun je ons bellen: (0113) 22 81 39. De gesprekken staan gepland op 26 en 27 september a.s. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Havendienst van Zeeland Seaports is plaats voor een enthousiaste kandidaat (1,0 FTE) in de functie van: Als havendienstambtenaar zorgt u voor een veilig en efficiënt verloop van scheepvaart- en transportactiviteiten. U verwerkt ligplaatsaanvragen met behulp van het Zeeuws Haven Informatie Systeem (ZHIS) en u verstrekt informatie aan de scheepvaart, havenbedrijven en overheidsdiensten. Verder houdt u toezicht op de ligplaatstoewijzing en op de naleving van voorwaarden verbonden aan de verleende toestemmingen en vergunningen rond werkzaamheden aan schepen. Onze vraag: voor deze functie vragen wi| een MBO-nautische opleiding, 3e rang of gelijkwaardig en minimaal 3 jaar nautische ervaring. Ook vragen wij een VTS- opleiding of de bereidheid deze te volgen. U hebt zeer goede communicatieve, contactuele en organisatorische vaardigheden en een goede kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking. Verder bent u stressbestendig, accuraat en flexibel. U beheerst de Engelse taal en bent in het bezit van rijbewijs BE. Tegen een psychologisch onderzoek en een inspraakprocedure, als onderdeel van de selectieprocedure, hebt u geen bezwaar. Ons aanbod: bij Zeeland Seaports gaat u werken in een prettige sfeer met voldoende ruimte voor eigen inbreng. Wij bieden u een bruto jaarsalaris (inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering) dat afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 22.729,- bedraagt (1e aanloopschaal 6). Maximaal bedraagt het salaris 34.915,- (functieschaal 8). Deze bedragen gelden per 1 januari 2002, zijn exclusief een toelage voor onregelmatige dienst en zijn gebaseerd op een werkweek van 36 uur. U gaat werken met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, conform de rechtspositie van de Provincie Zeeland, zoals- het pensioenpakket van het ABP en de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR). Uw sollicitatie: u kunt uw schriftelijke sollicitatie tot 14 september a.s richten aan Zeeland Seaports, t.a.v. mevr. AI.E. Kegels (medewerkster personeelszaken), postbus 132, 4530 AC Terneuzen. Meer informatie over de functie kunt u verkrijgen bij de heer E.A. van den Berg (hoofd havendienst), tel.: 0115 647560. De havens van Terneuzen en Vlissingen zijn het derde zeehavengebied van Nederland. Vernieuwingen, uitbreidingen en investeringen in haveninterne en -externe infrastructuur zijn aan de orde van de dag. Met een relatief kleine groep mensen, geeft Zeeland Seaports sturing aan deze ontwikkelingen. Dat vraagt van iedereen inzet en enthousiasme, maar het biedt ook kansen voor mensen met verantwoordelijkheidsgevoel en ervaring. Bij Zeeland Seaports ben je geen onbe duidende schakel, maar een belangrijke waarde voor onze organisatie. Zo is er volop gelegenheid om door te breken! Hoofdkantoor Terneuzen Noorwegenweg 1 Haven 1419, Terneuzen Postbus 132, 4530 AC Terneuzen Tel 0115 647400 Fax 0115 647500 Kantoor Vlissingen Engelandweg 55 Haven 1199, Vlissingen-Oost Postbus 1056, 4388 ZH Oost-Souburg Tel. 0115 647400 Fax 0115 647510 Port Authority of Terneuzen and Vlissingen Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ZEEUWS CONSULTATIEBUREAU VOOR ALCOHOL EN DRUGS Het Zeeuws Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (ZCAD) houdt zich al 47 jaar bezig met verslavingsproblematiek en heeft zichzelf vier hoofdtaken gesteld; hulpverlening, reclassering preventie en consultatie. De bezetting bestaat uit ongeveer 50 medewerkers, verdeeld over vijf vestigingen in Zeeland. De afdeling preventie is gevestigd in Middelburg. Het prevenlieteam bestaat uit een vaste kern van vijf mensen. De meeste projecten van de afdeling preventie zijn gericht op jongeren van 10-25 jaar ter voorkoming van alcoholmisbruik. Daarnaast ondersteunt de afdeling scholen, vrijwilligersorganisaties en gemeenten in het maken van beleid ten aanzien van genotmiddelen. Wij vragen per 1 november een (1,00 fte, 36 uur per week) De functie Het hoofd van de afdeling is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het pre ventieteam. U voert het preventiebeleid uit, ontwikkelt nieuw beleid en sluurt de werkzaam heden van de medewerkers aan. U voert frequent overleg met de directie Daarnaast houdt u zich bezig met het uitvoeren van projecten. Het onderhouden en uitbouwen van een provinci aal en landelijk netwerk voor preventie behoort ook tot uw taken. Uw profiel U beschikt over een (management)opleiding op middelbaar of hoger niveau. Van belang is enige jaren ervaring in gezondheidsvoorlichting, het liefst in de verslavingszorg. Tot uw per soonlijke kwaliteiten rekent u een strategische denk- en handelswijze en een democratische leiderschapsstijl. Ons aanbod U krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Wij bieden een salaris in schaal 10 CAOV, minimaal 2.206 en maximaal 3.343 en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO-GGZ. Doorgroei naar een staffunctie behoort tot de mogelijkheden. U kunt rekenen op een enthousiast, betrokken en creatief preventieteam in ontwikkeling, een team van goede voorlichters. U krijgt alle ruimte voor deskundigheidsbevordering. Interesse? Telefonische informatie kunt u verkrijgen bij de heer drs. J. T. van den Broek, directeur, tele foon 0118-63 76 40. Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae kunt u binnen veertien da gen sturen aan de directeur van het ZCAD, Postbus 85, 4330 AB Middelburg. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. MainTec Contracting is een VCU-gecertificeerde werkmaatschappij van de Humares Groep, gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren van technisch vakpersoneel. Momenteel zijn er 22 vestigingen in Nederland: Apeldoorn Arnhem Assen Breda Den Bosch Dordrecht Drachten Eemshaven Eindhoven Emmen Groningen Harlingen Heerenveen Leeuwarden Nijmegen Rotterdam Sittard Terneuzen Tilburg Vlissingen Zaandam Zwolle CONTRACTING Wegens een structurele toename in het aantal projecten zijn wij voor onze vestiging in Vlissingen op zoek naar een Gevraagd Naast een opleiding op MBO/HBO niveau heeft u bijvoorkeur ervaring in een commercièle functie. Tevens bent u een gedreven en resultaat gerichte persoonlijkheid met goede commerciële communicatieve vaardigheden, U bent in het bezit van een rijbewijs B en woont binnen een straal van 30 km. van Vlissingen. Taakomschrijving U onderhoudt en legt contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers door middel van acquisitie en bedrijfsbezoeken. Daarnaast is het uw taak technisch personeel te werven en in te schrijven. U bezoekt met regelmaat onze projecten en zorgt voor een goede personeelsplanning. Tevens verzorgt u de vestigingsadministratie. Geboden Een intensieve en zelfstandige functie in teamverband binnen een profes sionele organisatie. Goede arbeidsvoorwaarden en vakgerichte opleidingen. Een schriftelijk reactie, vergezeld van een recente pasfoto en een uitgebreid cumculum vitae onder vermelding van de functie en de vestigingsplaats van de sollicitatie, kunt u binnen 14 dagen richten aan; MainTec Contracting B.V. T.a.v. de heer T. Hooijer, directeur Borkumweg 6-01, 9979 XH Eemshaven. Tel. 0596 51 68 59. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze regio manager de heer RP.MJ. Thimister, tel. 046-4008927 of bezoek onze website www.maintec.nl doen wat je altijd al wilde

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 44