CC DE FEfJTER O /0rbz Je kunt meer dan je denkt! Gemeente Terneuzen RAADSGRIFFIER (m/v) vanjeveren www.pzc.nl/weer Creyf's PZC Filiaalleider ALLROUND-MONTEUR t/> UI r« Straler en een Spuiter Documentair Informatie Verzorger M/V (18 uur) O Intercedenten m/v zaterdag 31 augustus 2002 Boels Is een internationale onderneming bestaande uit een divisie Machineverhuur en een divisie Party- en evenementenverhuur. Al 25 jaar behoort Boels tot de top van Europa. Maar we willen méér: het beleid is gericht op voortdurende groei. Voor enthousiaste medewerkers betekent dit ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Boels Verhuur biedt een afwisselende baan met uitste kende opleidings- en doorgroeimogelijkheden. Inmiddels werken er bij Boels ruim 650 mensen. Boels Machineverhuur levert machines en gereedschappen aan onder andere bouw, industrie en particulieren. Voor ons machinefiliaal in Goes zijn wij op zoek naar een: Functie-inhoud: leidinggeven aan en motiveren van het filiaalteam; relatiebeheer en acquisitie in het marktgebied van het filiaal; verantwoordelijk voor de commerciële, kwaliteits- en budgetdoelstellingen; verantwoordelijk voor een representatieve uitstraling van het filiaal. Functie-eisen: een technische opleiding op MBO-niveau (MTS MAS); ervaring in een soortgelijke functie; goede organisatorische, communicatieve en sociale vaardigheden; zelfstandig, flexibel en stressbestendig; in bezit van een rijbewijs B(E). Het betreft een uitdagende baan in een groei ende, dynamische organisatie met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid in een open en informele sfeer. Begin volgend jaar zal Boels nieuwe filialen openen in Terneuzen en Middelburg. Ook voor deze nieuwe filialen zoeken wij enthousiaste MTS-ers. Interesse? Stuur dan binnen twee weken een brief met c.v. naar: Pierre Boels B.V., afd. P&O t.a.v. Ellen Fischer, Postbus 666, 6130 AR Sittard, e-mail p-o@boels.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ellen Fischer, tel. 046 - 459 21 98. De eerste sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 17 en 18 september. Meer weten over Boels? www.boels.com. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. verhuurt bijna alles! .CONSTRUCTIE B.V. De Feijter Constructie B.V. is een groeiende internationaal georiënteerde on derneming, die gespecialiseerd is in het vervaardigen van palletiseermachines en toebehoren. Op korte termijn zoeken wij een enthousiaste Functie-inhoud: - Monteren, afstellen en testen van machines in onze werkplaats zowel mechanisch als elektrisch; - Plaatsen en opleveren van machines bij klanten in bin nen- en buitenland; -Verhelpen storingen bij klanten in binnen- en buiten land. Functie-eisen: - MBO-niveau, elektrotechniek/werktuigbouw; - Flexibel en zelfstandig kunnen werken; - Na in werkperiode meedraaien in storingsdienst; - Kennis van vreemde talen is een pre. Wij bieden u een uitdagende functie binnen een jong, collegiaal en gemoti veerd team met een salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring en goede se cundaire arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerden worden verzocht binnen 2 weken te schrijven naar: De Feijter Constructie B. V. Deltahoek4, 4511 PA Bres kens t.a.v. dhr. J. D. J. de Bat Tel.: 0117-383265 vebsite: www.herindeling.nl Per 1 januari 2003 is de nieuwe gemeente Terneuzen een feit. Deze gemeente is het gevolg van een vrijwillige herindeling van de huidige gemeenten Axel, Sas van Gent en Terneuzen. De nieuwe gemeente Terneuzen telt circa 55.000 inwoners en wordt daarmee de grootste gemeente van Zeeland. De gemeente is mede door de ligging aan diep vaarwater en de aanwezigheid van grote, havengebonden industrieën een economische factor van belang. De economische potentie van de nieuwe gemeente zal met de ingebruikneming van de Westerscheldetunnel in 2003 verder toenemen. Tegelijkertijd kenmerkt het gebied zich ook als een zeer landelijke en prettige woonomgeving met voldoende zorgvoorzieningen en uitge breide recreatiemogelijkheden. Ook het culturele leven, mede door de ingebruikneming van een nieuw stadstheater in 2001 en de nabije ligging van Antwerpen, Gent en Brugge, is sterk ontwikkeld. Inlichtingen over deze vacature worden verstrekt door de heer J.F. Mulder, burgemeester van Axel, telefoon: 0115 - 568 300. Schriftelijke sollicitaties dienen vóór 16 september 2002 te worden gericht aan de heer Mulder. Als postadres fungeert: Berenschot Public Management, t.a.v. mevrouw drs. M.E. Hulshof, Lange Vijverberg 11, 2513 AC Den Haag. Verzocht wordt in de linkerbovenhoek van de enveloppe 'griffier Terneuzen' te vermelden. RUIMTE VOOR WERK, RUIMTE VOOR LEVEN De voorbereidingen voor het realiseren van de herindeling zijn in volle gang. Inmiddels zijn ook de eerste aanzetten gegeven voor invoering van het dualistisch stelsel. In de aanloop naar 1 januari 2003 zijn wij daarom op zoek naar de beoogd: (36 uur per week) De functie De raadsgriffier ondersteunt de gemeenteraad bij zijn volksvertegenwoordigende, kaderstellende en controlerende functie. Deze ondersteuning behelst de volgende taken en onderwerpen: bijstand en advies aan de raad, het presidium en de eventueel in te stellen raadscommissies bij het uitoefenen van hun taken; ontwerp en bewaking van procedures rond politiek-bestuurlijke besluitvorming in de raad; inhoudelijke ondersteuning aan de raad bij initiatiefvoorstellen, moties, amendementen, vragen, interpellaties, notities en kaderstellende nota's; bewaking van de afdoening van initiatiefvoorstellen, moties, amendementen en voorstellen tot onderzoek; toezien op de logistieke voorbereiding, verslaglegging en afwikkeling van vergaderingen van de raad en van eventueel in te stellen raadscommissies; pro-actieve en reactieve informatievoorziening aan de raad; voorzien in de benodigde ambtelijke ondersteuning in overleg met de gemeentesecretaris; ondersteuning van de raad bij de invoering van het dualistisch stelsel; ondersteuning van de raad in de voorlichting en communicatie richting burgers. De inrichting van de raadsgriffie zal aanvankelijk sober en doelmatig van opzet zijn, waarbij de ambtelijke ondersteuning van de raad in nauw overleg met de gemeentesecretaris gestalte krijgt. Bij gebleken noodzaak behoort op termijn uitbreiding van de raadsgriffie tot de mogelijkheden, waarmee ook de aansturing van de griffie tot het takenpakket gaat behoren. De functie-eisen Voor deze functie beschikt u over een academisch werk- en denkniveau met een juridisch/bestuurlijke achtergrond of aantoonbare ervaring op deze terreinen. U heeft gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen, bij voorkeur opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie. U bent een zelfstandige, effectieve organisator met een uitstekend beoordelings vermogen en goede netwerkvaardigheden. U heeft een open en directe stijl van communiceren. Zonodig bent u in staat sturing en leiding te geven aan de opbouw en het functioneren van een raadsgriffie. U bent bereid om regelmatig 's avonds te werken. Arbeidsvoorwaarden Het definitieve functieniveau dient nog te worden vastgesteld. Bij indiensttreding wordt maximaal een salaris geboden op basis van de gemeentelijke salarisschaal 12. Het aanvangssalaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring. Tot de datum van de herindeling (1 januari 2003) vindt benoeming plaats in tijdelijke dienst op basis van de recntspositie- regelingen van de huidige gemeente Terneuzen (CAR/UWO). De vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. WEGENS UITBREIDING WERKZAAMHEDEN zoeken wij op korte termijn een (voor airless/airmix) U kunt uw sollicitatie richten aan de heer H. van leperen. Schouwersweg 82 4451 HT Heinkenszand Tel. 0113-568206 Regionale Brandweer Zeeland De Regionale Brandweer Zeeland is verantwoordelijk voor de coördinatie van de voorbereiding op de rampbestrijding en ondersteunt 16 Zeeuwse gemeenten in hun taken op het gebied van rampenbestrijding en brandweerzorg. Dit betekent dat wij pitF-actief bezig zijn met ontwikkelingen in onze regio die effecten heb ben op de veiligheid zoals de aanleg van de Westerscheldetunnel, industriële activiteiten en transportroutes vafi' gevaarlijke stoffen. Samen met de gemeentelijke brandweren zorgen wij er voor dat preventiemaatregelen worden genomen die er voor zorgen dat zo min mogelijk ongelukken kunnen gebeuren en dat als er iets gebeurt de effecten voor de bevolking minimaal zijn. Hiervoor maken wij rampenbestrijdingsplan nen en verzorgen opleidingen en oefeningen voor grootschalige inzet bij incidenten en rampen. Ook hebben vtfij een opleidingsinsti tuut voor brandweer en bedrijfshulpverlening. Er is een geïntegreerde alarmcentrale voor brandweer en centrale post ambulancever voer. Bij ons werken hoofdzakelijk specialisten die hun kennis gebruiken 6m anderen te onder steunen, te adviseren en de kwaliteit binnen de regio te t In verband met de toename van administratieve werkzaamheden zoeken wij voor de versterking van de Sector Bestuurszaken en Bedrijfsvoering een enthousiaste medewerker voor de volgende functie U verzorgt zelfstandig de opzet en het onderhoud van het documentair informatiesysteem Waaronder het: U verzorgt zelfstandig de opzet en het onderhoud van het documentair informatiesysteem. Ordenen en archiveren van documenten; Registreren van documenten met behulp van Decos Post; Digitaal toegankelijk maken van informatie; Zorgen dat documenten op de juiste plaats binnen de organisatie komen; Registreren van de verblijfplaats van dossiers en documenten; Bijhouden van de voortgangs- en afdoeningadministratie. Functie-eisen: MBO werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding HAVO/MEAO aangevuld met SOD I en (een gevorderde studie voor) SOD II; U hebt kennis van het automatiseringspakket Decos Post of bent bereid deze kennis op te doen; U hebt ervaring in een soortgelijke functie; U hebt goede contactuele vaardigheden, grote mate van zelfstandigheid en een collegiale, flexibele en klantgerichte werkinstelling. Wij bieden: Afhankelijk van opleiding, werkervaring en leeftijd bedraagt het salans 1359,- (indicatieve aanlooprang V) en maxiaal 2202,- (indicatie functierang VI) bruto per maand bij een 36-urige werkweek. We hebben aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. variabele werktijden, betaald ouderschapsverlof, pc-privéregeling en spaarloonregeling. Wij volgen de rechtspositie van de gemeente Vlissingen. Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer M. J. Matthijsse, hoofd Bestuurszaken en Bedrijfsvoering, tel. 0118-421130. Belangstellenden kunnen hun sollicitatie met CV vóór 14 september 2002 nchten aan het Dagelijks bestuur van de Regionale Brandweer Zeeland, t.a.v. mevrouw C. Stijger, Postbus 8016, 4330 EA Middelburg of per e-mail (in MS Word) via adres: c.stijger@brandweerzeeland.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. - v - 1 - c Creyf's Interim heeft ruim 36 jaar ervaring in de uitzendbranche en maakt deel uit van Creyf's Nederland, waartoe eveneens Creyf's ASA Student, Creyf's Logistics, Creyf's InterSales en Creyf's Select behoren. Creyf's Interim maakt deel uit van de internationale Solvus Resource Group, een onderneming met een groot Europees netwerk, die haar klanten volledig van dienst kan zijn als het gaat om personeel en projecten. Creyf's staat garant voor vernieuwing, betrouwbaarheid, flexibiliteit, dynamiek en doorzettingsvermogen. Met een pro-actieve werkwijze proberen wij de wensen en verwachtingen van onze kandidaten en opdracht gevers elke keer weer te overtreffen. Wij bieden oplossingen die geheel aansluiten op de eisen van deze tijd. Creyf's Interim is de organisatie waar opdrachtgevers en kandidaten elkaar vinden. Creyf's Interim is een snelgroeiende organisatie. Dat komt vooral door het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers. Als gevolg van deze groei zijn wij voor onze vestigingen in Middelburg en Goes op zoek naar: De functie: Je bent het centrale aanspreekpunt en voert ge degen intakegesprekken om de perfecte match tot stand te brengen. Op creatieve wijze weet je nieuwe uitzendkrachten te binden en bedrijven tevreden te stellen. De prioriteit ligt bij het uitzenden, maar ook administratieve taken behoren tot je functie. De reacties: Schriftelijke reacties kun je binnen 14 dagen richten aan Creyf's Interim, t.a.v. Irene Janssen op onderstaand adres. Creyf's Interim Amstelveen Max Havelaarlaan 317,1183 LT, Tel. (020) 34710 47 i.janssen@creyfs.nl, www.creyfs.nl De kandidaat: Je hebt hbo-niveau en je sociale en commerciële vaardigheden zijn goed ontwikkeld. Je hebt een onder nemersmentaliteit en inlevingsvermogen en weet prioriteiten te stellen in een hectische omgeving. Je werkt graag zelfstandig binnen een team en denkt kritisch mee om de groei van Creyf's Interim te bevorderen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 40