CC
DE FEfJTER
O
/0rbz
Je kunt meer
dan je denkt!
Gemeente Terneuzen
RAADSGRIFFIER (m/v)
vanjeveren
www.pzc.nl/weer
Creyf's
PZC
Filiaalleider
ALLROUND-MONTEUR
t/>
UI
r«
Straler en een
Spuiter
Documentair Informatie Verzorger M/V (18 uur)
O Intercedenten m/v
zaterdag 31 augustus 2002
Boels Is een internationale onderneming bestaande uit een divisie Machineverhuur en een divisie
Party- en evenementenverhuur. Al 25 jaar behoort Boels tot de top van Europa. Maar we willen
méér: het beleid is gericht op voortdurende groei. Voor enthousiaste medewerkers betekent
dit ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Boels Verhuur biedt een afwisselende baan met uitste
kende opleidings- en doorgroeimogelijkheden. Inmiddels werken er bij Boels ruim 650 mensen.
Boels Machineverhuur levert machines en gereedschappen aan onder andere bouw, industrie
en particulieren. Voor ons machinefiliaal in Goes zijn wij op zoek naar een:
Functie-inhoud:
leidinggeven aan en motiveren van het
filiaalteam;
relatiebeheer en acquisitie in het marktgebied
van het filiaal;
verantwoordelijk voor de commerciële,
kwaliteits- en budgetdoelstellingen;
verantwoordelijk voor een representatieve
uitstraling van het filiaal.
Functie-eisen:
een technische opleiding op MBO-niveau
(MTS MAS);
ervaring in een soortgelijke functie;
goede organisatorische, communicatieve en
sociale vaardigheden;
zelfstandig, flexibel en stressbestendig;
in bezit van een rijbewijs B(E).
Het betreft een uitdagende baan in een groei
ende, dynamische organisatie met ruimte voor
initiatief en verantwoordelijkheid in een open
en informele sfeer. Begin volgend jaar zal Boels
nieuwe filialen openen in Terneuzen en
Middelburg. Ook voor deze nieuwe filialen
zoeken wij enthousiaste MTS-ers.
Interesse?
Stuur dan binnen twee weken een brief met c.v.
naar: Pierre Boels B.V., afd. P&O t.a.v. Ellen Fischer,
Postbus 666, 6130 AR Sittard, e-mail p-o@boels.nl.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Ellen Fischer, tel. 046 - 459 21 98.
De eerste sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden
op 17 en 18 september. Meer weten over Boels?
www.boels.com.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
verhuurt bijna alles!
.CONSTRUCTIE B.V.
De Feijter Constructie B.V. is een groeiende internationaal georiënteerde on
derneming, die gespecialiseerd is in het vervaardigen van palletiseermachines
en toebehoren.
Op korte termijn zoeken wij een enthousiaste
Functie-inhoud: - Monteren, afstellen en testen van machines in onze
werkplaats zowel mechanisch als elektrisch;
- Plaatsen en opleveren van machines bij klanten in bin
nen- en buitenland;
-Verhelpen storingen bij klanten in binnen- en buiten
land.
Functie-eisen: - MBO-niveau, elektrotechniek/werktuigbouw;
- Flexibel en zelfstandig kunnen werken;
- Na in werkperiode meedraaien in storingsdienst;
- Kennis van vreemde talen is een pre.
Wij bieden u een uitdagende functie binnen een jong, collegiaal en gemoti
veerd team met een salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring en goede se
cundaire arbeidsvoorwaarden.
Geïnteresseerden worden verzocht binnen 2 weken te schrijven naar:
De Feijter Constructie B. V.
Deltahoek4, 4511 PA Bres kens
t.a.v. dhr. J. D. J. de Bat
Tel.: 0117-383265
vebsite: www.herindeling.nl
Per 1 januari 2003 is de nieuwe
gemeente Terneuzen een feit.
Deze gemeente is het gevolg van
een vrijwillige herindeling van de
huidige gemeenten Axel, Sas van
Gent en Terneuzen. De nieuwe
gemeente Terneuzen telt circa
55.000 inwoners en wordt
daarmee de grootste gemeente
van Zeeland. De gemeente is
mede door de ligging aan diep
vaarwater en de aanwezigheid
van grote, havengebonden
industrieën een economische
factor van belang.
De economische potentie van de
nieuwe gemeente zal met de
ingebruikneming van de
Westerscheldetunnel in 2003
verder toenemen. Tegelijkertijd
kenmerkt het gebied zich ook als
een zeer landelijke en prettige
woonomgeving met voldoende
zorgvoorzieningen en uitge
breide recreatiemogelijkheden.
Ook het culturele leven, mede
door de ingebruikneming van
een nieuw stadstheater in 2001
en de nabije ligging van
Antwerpen, Gent en Brugge, is
sterk ontwikkeld.
Inlichtingen over deze vacature
worden verstrekt door de heer
J.F. Mulder, burgemeester van
Axel, telefoon: 0115 - 568 300.
Schriftelijke sollicitaties dienen
vóór 16 september 2002 te
worden gericht aan de heer
Mulder. Als postadres fungeert:
Berenschot Public Management,
t.a.v. mevrouw drs. M.E. Hulshof,
Lange Vijverberg 11, 2513 AC Den
Haag. Verzocht wordt in de
linkerbovenhoek van de
enveloppe 'griffier Terneuzen' te
vermelden.
RUIMTE VOOR WERK, RUIMTE VOOR LEVEN
De voorbereidingen voor het realiseren van de herindeling zijn in volle
gang. Inmiddels zijn ook de eerste aanzetten gegeven voor invoering van
het dualistisch stelsel. In de aanloop naar 1 januari 2003 zijn wij daarom
op zoek naar de beoogd:
(36 uur per week)
De functie
De raadsgriffier ondersteunt de gemeenteraad bij zijn volksvertegenwoordigende,
kaderstellende en controlerende functie. Deze ondersteuning behelst de volgende
taken en onderwerpen:
bijstand en advies aan de raad, het presidium en de eventueel in te
stellen raadscommissies bij het uitoefenen van hun taken;
ontwerp en bewaking van procedures rond politiek-bestuurlijke
besluitvorming in de raad;
inhoudelijke ondersteuning aan de raad bij initiatiefvoorstellen,
moties, amendementen, vragen, interpellaties, notities en
kaderstellende nota's;
bewaking van de afdoening van initiatiefvoorstellen, moties,
amendementen en voorstellen tot onderzoek;
toezien op de logistieke voorbereiding, verslaglegging en
afwikkeling van vergaderingen van de raad en van eventueel in te
stellen raadscommissies;
pro-actieve en reactieve informatievoorziening aan de raad;
voorzien in de benodigde ambtelijke ondersteuning in overleg met
de gemeentesecretaris;
ondersteuning van de raad bij de invoering van het dualistisch
stelsel;
ondersteuning van de raad in de voorlichting en communicatie
richting burgers.
De inrichting van de raadsgriffie zal aanvankelijk sober en doelmatig van
opzet zijn, waarbij de ambtelijke ondersteuning van de raad in nauw
overleg met de gemeentesecretaris gestalte krijgt. Bij gebleken noodzaak
behoort op termijn uitbreiding van de raadsgriffie tot de mogelijkheden,
waarmee ook de aansturing van de griffie tot het takenpakket gaat
behoren.
De functie-eisen
Voor deze functie beschikt u over een academisch werk- en denkniveau
met een juridisch/bestuurlijke achtergrond of aantoonbare ervaring op
deze terreinen. U heeft gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen,
bij voorkeur opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie. U bent een
zelfstandige, effectieve organisator met een uitstekend beoordelings
vermogen en goede netwerkvaardigheden. U heeft een open en directe stijl
van communiceren. Zonodig bent u in staat sturing en leiding te geven aan
de opbouw en het functioneren van een raadsgriffie. U bent bereid om
regelmatig 's avonds te werken.
Arbeidsvoorwaarden
Het definitieve functieniveau dient nog te worden vastgesteld.
Bij indiensttreding wordt maximaal een salaris geboden op basis van de
gemeentelijke salarisschaal 12. Het aanvangssalaris is afhankelijk van
leeftijd en ervaring. Tot de datum van de herindeling (1 januari 2003) vindt
benoeming plaats in tijdelijke dienst op basis van de recntspositie-
regelingen van de huidige gemeente Terneuzen (CAR/UWO).
De vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Een assessment kan
deel uitmaken van de selectieprocedure.
WEGENS UITBREIDING
WERKZAAMHEDEN
zoeken wij op korte termijn een
(voor airless/airmix)
U kunt uw sollicitatie richten aan de
heer H. van leperen.
Schouwersweg 82
4451 HT Heinkenszand
Tel. 0113-568206
Regionale
Brandweer
Zeeland
De Regionale Brandweer Zeeland is
verantwoordelijk voor de coördinatie van de
voorbereiding op de rampbestrijding en
ondersteunt 16 Zeeuwse gemeenten in hun
taken op het gebied van rampenbestrijding en
brandweerzorg.
Dit betekent dat wij pitF-actief bezig zijn met
ontwikkelingen in onze regio die effecten heb
ben op de veiligheid zoals de aanleg van de
Westerscheldetunnel, industriële activiteiten
en transportroutes vafi' gevaarlijke stoffen.
Samen met de gemeentelijke brandweren
zorgen wij er voor dat preventiemaatregelen
worden genomen die er voor zorgen dat zo
min mogelijk ongelukken kunnen gebeuren
en dat als er iets gebeurt de effecten voor de
bevolking minimaal zijn.
Hiervoor maken wij rampenbestrijdingsplan
nen en verzorgen opleidingen en oefeningen
voor grootschalige inzet bij incidenten en
rampen. Ook hebben vtfij een opleidingsinsti
tuut voor brandweer en bedrijfshulpverlening.
Er is een geïntegreerde alarmcentrale voor
brandweer en centrale post ambulancever
voer.
Bij ons werken hoofdzakelijk specialisten die
hun kennis gebruiken 6m anderen te onder
steunen, te adviseren en de kwaliteit binnen
de regio te t
In verband met de toename van administratieve werkzaamheden zoeken wij voor de
versterking van de Sector Bestuurszaken en Bedrijfsvoering een enthousiaste medewerker
voor de volgende functie
U verzorgt zelfstandig de opzet en het onderhoud van het documentair informatiesysteem
Waaronder het:
U verzorgt zelfstandig de opzet en het onderhoud van het documentair informatiesysteem.
Ordenen en archiveren van documenten;
Registreren van documenten met behulp van Decos Post;
Digitaal toegankelijk maken van informatie;
Zorgen dat documenten op de juiste plaats binnen de organisatie komen;
Registreren van de verblijfplaats van dossiers en documenten;
Bijhouden van de voortgangs- en afdoeningadministratie.
Functie-eisen:
MBO werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding HAVO/MEAO aangevuld met SOD I en (een gevorderde studie voor) SOD II;
U hebt kennis van het automatiseringspakket Decos Post of bent bereid deze kennis op te doen;
U hebt ervaring in een soortgelijke functie;
U hebt goede contactuele vaardigheden, grote mate van zelfstandigheid en een collegiale, flexibele en klantgerichte werkinstelling.
Wij bieden:
Afhankelijk van opleiding, werkervaring en leeftijd bedraagt het salans 1359,- (indicatieve aanlooprang V) en maxiaal 2202,-
(indicatie functierang VI) bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
We hebben aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. variabele werktijden, betaald ouderschapsverlof, pc-privéregeling en
spaarloonregeling.
Wij volgen de rechtspositie van de gemeente Vlissingen.
Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer M. J. Matthijsse, hoofd Bestuurszaken en Bedrijfsvoering, tel. 0118-421130.
Belangstellenden kunnen hun sollicitatie met CV vóór 14 september 2002 nchten aan het Dagelijks bestuur van de Regionale Brandweer
Zeeland, t.a.v. mevrouw C. Stijger, Postbus 8016, 4330 EA Middelburg of per e-mail (in MS Word) via adres:
c.stijger@brandweerzeeland.nl
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
- v - 1 - c
Creyf's Interim heeft ruim 36 jaar ervaring in de uitzendbranche en maakt deel uit van Creyf's Nederland,
waartoe eveneens Creyf's ASA Student, Creyf's Logistics, Creyf's InterSales en Creyf's Select behoren.
Creyf's Interim maakt deel uit van de internationale Solvus Resource Group, een onderneming met een groot
Europees netwerk, die haar klanten volledig van dienst kan zijn als het gaat om personeel en projecten.
Creyf's staat garant voor vernieuwing, betrouwbaarheid, flexibiliteit, dynamiek en doorzettingsvermogen.
Met een pro-actieve werkwijze proberen wij de wensen en verwachtingen van onze kandidaten en opdracht
gevers elke keer weer te overtreffen. Wij bieden oplossingen die geheel aansluiten op de eisen van deze tijd.
Creyf's Interim is de organisatie waar opdrachtgevers en kandidaten elkaar vinden.
Creyf's Interim is een snelgroeiende organisatie. Dat komt vooral door het enthousiasme en de betrokkenheid van
onze medewerkers. Als gevolg van deze groei zijn wij voor onze vestigingen in Middelburg en Goes op zoek naar:
De functie:
Je bent het centrale aanspreekpunt en voert ge
degen intakegesprekken om de perfecte match tot
stand te brengen. Op creatieve wijze weet je nieuwe
uitzendkrachten te binden en bedrijven tevreden te
stellen. De prioriteit ligt bij het uitzenden, maar ook
administratieve taken behoren tot je functie.
De reacties:
Schriftelijke reacties kun je binnen 14 dagen richten
aan Creyf's Interim, t.a.v. Irene Janssen op onderstaand
adres.
Creyf's Interim Amstelveen
Max Havelaarlaan 317,1183 LT, Tel. (020) 34710 47
i.janssen@creyfs.nl, www.creyfs.nl
De kandidaat:
Je hebt hbo-niveau en je sociale en commerciële
vaardigheden zijn goed ontwikkeld. Je hebt een onder
nemersmentaliteit en inlevingsvermogen en weet
prioriteiten te stellen in een hectische omgeving.
Je werkt graag zelfstandig binnen een team en
denkt kritisch mee om de groei van Creyf's Interim
te bevorderen.