Dit is geen thema voor een VN-conferentie. Het is de missie van een onderneming.
Living.
Improved daily.
Bezoek onze website en u ziet dat onze missie luidt: het constant verbeteren van
alles wat aan de basis ligt van de menselijke vooruitgang met behulp van wetenschap
en technologie. Bezoek een van de 60 landen waar Dow actief is en u ziet de resultaten
van ons werk: sterkere en gezondere gewassen, schoner water, betere bouw- en
transportmaterialen, duurzamere en flexibelere stoffen en compactere, energiezuinige
elektronica. Daarmee willen we niet zeggen dat we onze missie al hebben volbracht.
Maar wel dat onze missie de moeite van het volbrengen waard is.
PZC dinsdag 27 augustus 2002
WWW.doW.COm 'Handelsmerk van The Dow Chemical Company
Betere voeding, beter water, betere
huisvesting en beter transport. Voor
de hele wereld.
Gezondheid
Leefstijl
Communicatie
Transport
Bouw