PERSONEEL
Zeeuws-Vlaanderen
PZC
medewerker financiële
administratie (m/v)
Provincie Zeeland
Medewerker
water en bodem <v/m)
Manager Administratie
...uitdaging voor jonge 'bouwer'...
Michael Page
AV
laadschopmachinist
minigravermachinist
monteur chauffeur
EASTMAN
Maintenance Engineer m/v
zaterdag 3 augustus 2002
De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit
Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen. Ons doel is alle
inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg
bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van onze 2000
medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen.
Binnen de Economisch Administratieve Dienst op locatie De
Honte hebben wij momenteel plaatsingsmogelijkheid voor een
in een fulltime dienstverband
Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het
ziekenhuis diagnosticeert, behandelt, verpleegt en verzorgt
de patiënten op drie locaties in de regio: De Honte in
Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst
polikliniek
UW TAKEN: U verzamelt, verwerkt, analyseert, interpreteert en controleert
diverse (de)centraal verzamelde en bewerkte gegevens of gegevens afkomstig
uit subsystemen in overleg met de 1e medewerker financiële administratie.
Verder houdt u diverse overzichten c.q. specificaties bij en assisteert u het
hoofd centrale administratie en de Ie medewerker financiële administratie in
voorkomende gevallen.
UW INBRENG: U heeft met succes een opleiding op MEAO-niveau afgerond
aangevuld met vakgerichte opleidingen. Daarnaast heeft u kennis van auto
matisering en ervaring in een soortgelijke functie Bij het verrichten van
diverse administratieve uitvoerende werkzaamheden binnen de centrale
ZIEKENHUIS
mma ZEEUWS-VLAANDEREN
administratie draagt u zorg voor een zowel interne- als externe klant
gerichtheid. U beschikt dus over algemene ontwikkeling die nodig is voor het
onderhouden van contacten. U houdt maatschappelijke ontwikkelingen en
vakkennis goed bij en u bent bereid zich verder te ontwikkelen binnen het
vakgebied.
WIJ BIEDEN: Het gaat om een dienstverband voor onbepaalde tijd. De
salariëring is gebaseerd op FWG functiegroep 40, minimaal 1.483 en
maximaal 2.194 bruto per maand op fulltime basis. De overige arbeids
voorwaarden zijn ook uitstekend geregeld conform de CAO Ziekenhuizen.
INLICHTINGEN: Voor meer informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren bellen
naar de heer C Reijn, hoofd centrale administratie, tel. 0115-688065. De selectie
procedure bestaat onder andere uit een gesprek met de selectiecommissie en
eventueel een gesprek meteen afdelingsdelegalie.
SOLLICITATIE: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk 12 augustus
2002 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan Ziekenhuis Zeeuws-
Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen, ta.v. mevrouw VA. Martens,
personeelsfunctionaris, Wielingenlaan 2, 4535 PA Terneuzen.
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt
voor het ontwikkelen en uitvoeren van het
beleid op het gebied van ruimtelijke orde
ning, miiieu-, water-, natuur- en land
schapsbeheer. De directie is onderver
deeld in 5 afdelingen waaronder de afde
ling Landelijk Gebied en Water. Deze afde
ling is verantwoordelijk voor de beleidsont
wikkeling en uitvoering van natuur en land
schap, landinrichting, bodembescherming,
ontgrondingen, het grondwater, het opper
vlaktewater, de waterkeringen en water
schapszaken. Beleidsaccenten zijn het in
tegreren van de verwante onderzoeks-,
beleids- en uitvoeringstaken op de ge
noemde gebieden zodanig dat zowel in
tern als extern een samenhangend beleid
en een effectieve uitvoering wordt gereali
seerd.
Schriftelijke sollicitaties, onder vermel
ding van het vacaturenummer 2002-24,
dienen vóór 22 augustus 2002 in het
bezit te zijn van de directeur
drs. C J. Colijn, Postbus 165, 4330 AD
Middelburg. Gesprekken met geselec
teerde kandidaten zijn gepland op 5 of 6
september a.s.
Voor andere vacatures en meer informa
tie omtrent de provincie Zeeland:
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze adver
tentie wordt niet op prijs gesteld.
De provincie Zeeland heeft mede als gevolg van de invoering van de 36-urige
werkweek diverse schoolverlaterfuncties in het leven geroepen met het doel
deze nieuwe medewerkers werkervaring te laten opdoen waarna zij kunnen door
stromen naar reguliere functies. Binnen de cluster water en bodem van de afde
ling Landelijk Gebied en Water is als gevolg van doorstroming de vacature ont
staan voor een:
het betreft een dienstverband van 95%
Uw taken zijn;
De medewerker water en bodem is in ieder geval belast met:
- advisering en uitvoering provinciaal waterbeleid (waterhuishoudingsplan) op het
gebied van emissies, waterverontreiniging en watersysteemrapportage;
- het mede voorbereiden en uitvoeren van het Zeeuws Actieprogramma diffuse
bronnen;
- deelname aan (gebiedsgerichte) projecten samen met andere instanties op het
gebied van het waterbeheer;
- assistentie verlenen aan collega's bij spoedeisende werkzaamheden
Uw profiel:
Voor deze functie zoeken wij iemand met:
- een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van waterhuishouding/waterbe
heer;
- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- enthousiasme voor èn betrokkenheid bij het "watermanagement";
- een behoorlijke kennis op automatiseringsgebied (tekstverwerking, databe-
heer, GIS, etc.).
Aanstelling/Salaris:
Voor deze functie is geen werkervaring vereist. De aanstelling vindt plaats in al
gemene dienst. In eerste instantie voor de periode van een jaar bij wijze van
proef. Bij gebleken geschiktheid volgt een aanstelling in algemene dienst voor
onbepaalde tijd. Het jaarsalaris bedraagt bij aanvang 24.218,- bruto (conform
norm 01-10-2002, schaal 7 inclusief vakantietoelage en de eindejaarsuitkering,
bij 95% deeltijd). Het bruto maandsalaris bedraagt 1.801,97. Na een jaar
volgt inpassing in het functieniveau (schaal 8). Op dat moment bedraagt het jaar
salaris 27.327,- bruto bij een bruto maandsalaris van 2.033,32.
Overige arbeidsvoorwaarden:
De Provincie Zeeland heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a.:
- het pensioenpakket van het ABP;
- het ziektekosten verzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekosten
regeling (IZR);
- gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof;
- een kinderopvangregeling;
- flexibele werktijden;
- een structurele eindejaarsuitkering van 4% van het eindsalaris.
Doelgroepenbeleid:
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou
wen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandicapten.
Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de
functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren.
Overige informatie:
Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bil de heer N. Oskam,
clustercoordinator water en bodem, telefonisch bereikbaar onder 0118 -
631109 of bij de heer G.M. van Overloop, hoofd van de afdeling Landelijk
Gebied en Water, telefonisch bereikbaar onder 0118 - 631176.
Op zo kort mogelijke termijn is er een vacature van 20 uur per week voor een
Receptionist administratief medewerker (m/v)
De functionaris wordt belast met het telefonisch bereikbaar houden van het zorg
centrum. Het doorverwijzen van bezoekers en het beantwoorden van vragen van
bezoekers en bewoners. Verzorgt de postbehandeling. Verzorgt correspondentie
en voert administratieve gegevens in de computer. Verzorgt de personeels-, be
woners- en cliëntenadministratie en verricht verdere administratieve werkzaam
heden.
De functionaris is directe verantwoording schuldig aan de directeur en bij diens
afwezigheid aan diens plaatsvervanger.
Voor deze functie nodigen wij kandidaten uit te solliciteren die voldoen aan de
volgende criteria:
kennis van geautomatiseerde informatiesystemen;
voorkeur gaat uit naar iemand welke enkele jaren ervaring heeft als
administratieve kracht binnen de gezondheidszorg;
sociale vaardigheden;
zelfstandig kunnen werken.
De arbeidsvoorwaarden voor deze functie zijn conform de CAO-verzorgingshui-
zen. Inschaling is afhankelijk van ervaring met soortgelijke werkzaamheden. Pen
sioenfonds PGGM is van toepassing.
Informatie over deze functie kunt u tijdens kantooruren verkrijgen bij het hoofd
zorg mevrouw J. de Wit, onder nr. 0113-576200.
Sollicitaties voor 13 augustus aan
de directie, Stichting Vredelust, Damstraat 68, 4401 AJ Yerseke.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 20 augustus.
De Fletcher Hotel Group is een jonge dynamische en snel
groeiende hotelketen met momenteel negen unieke hotels in
Nederland en België, V'oor Fletcher Hotel Du Commerce
in Middelburg zijn wij op zoek naar een:
Assistent Hotelmanager wvi
Full Time)
Wij zoeken een enthousiaste dame of heer (21-30 jaar) die van
aanpakken weet en over voldoende verantwoordelijkheid
beschikt om zelfstandig en flexibel te kunnen functioneren.
Wij bieden een uitdagende baan in full time dienstverband,
salariëring volgens de horeca CAO, goede arbeidsvoorwaarden
en een prettige werksfeer
De werkzaamheden bestaan onder andere uit receptiewerk en
bediening. Computerkennis en beheersing van de Duitse en
Engelse taal zijn een pré.
Uw sollicitatie inclusief CA' kunt u richten aan:
Fletcher Hotel du Commerce
Renate Fassaert Loskade 1,4331 HY Middelburg,
tel: 0118-636 051
Lidl Nederland is een zelfstandig onderdeel van een grote Duitse supermarktketen met meer dan 4.500 filialen in 12 landen. Sinds 1997 is
Lidl actief op de Nederlandse markt van discount supermarkten en onderscheidt zich door een uitstekende prija'prestatie- en kwaliteits
verhouding. Vanuit 143 filialen, een distributiecentrum in Heerenveen en een hoofdkantoor in Huizen wordt door ruim 2.900 personen gewerkt
aan de verdere explosieve groei van de onderneming en haar marktpositie. Voor het in aanbouw zijnde distributiecentrum in Etten-Leur zijn wij
op zoek naar een Manager Administratie, die verantwoordelijk wordt voor de innchting en uitbouw van de afdeling Administratie.
Taken en verantwoordelijkheden: opbouwen en aansturen van het
team (10 fte), toezien op een correcte administratieve verwerking
van de goederenstroom en verzorgen van periodieke rapportages en
Profiel van de geschikte kandidaat: HBO werk- en denkniveau
(bedrijfseconomie of -kunde of SPD). Leeftijd circa 25 - 30 jaar met
leidinggevende capaciteiten. Heeft een enthousiaste en
commercièle instelling met goede kijk op processen. Kennis van
Duitse en Engelse taal en affiniteit met automatisering.
ge Finance,
aangiften accijnsgoederen. Hij/zij fungeert als aanspreekpunt op IT-
gebied voor het hoofdkantoor en is lid van het Management Team.
U kunt uw reactie, onder referentiecode LH/89267, per e-mail zenden aan lionhuijers@michaelpage.nl of sturen naar Michael
Postbus 765, 5600 AT Eindhoven, t.a.v. Lion Huijers. Telefoon 040-2433735.
Additionele informatie over
deze vacature vindt u op onze
website onder referentiecode
LH/89267:
www. michaelpagen I
FINANCE
AustraUë België Brazilië Duitsland Frankrijk Groot-Brittannië Hong Kong Italië Japan Nederland Portugal Singapore
Spanje Verenigde Staten Zweden Zwitserland
fUÊÊÉÊSl
wÊÊÊÊÊKtÊtÊÊÊÊtÊÊÊÊÊÊÊtÊÊÊ^
Help ons de rust te bewaren.
Word lid. Bel (0517) 493 600.
www.waddenvereniging.nl
Woddenvereniging
Assurantiën Versluijs bv
Nieuwstraat 7, Postbus 43,
4500 AA Oostburg
Telefoon (0117)45 23 53
Telefax (0117) 45 21 43
Bankrekening: 10.12.06.283
Kamer van Koophandel nr. 21 00 17 41
Internet
E-mail
www, ver
info@versluijsbv.nl
Assurantiën Versluijs is een sedert 1915
gevestigd assurantiekantoor te Oostburg.
Wij adviseren particulieren, bedrijven en
instellingen over schade- en levensverze
keringen. pensioenen en financiële dien
sten.
Wij beschikken over volmachten van ver
schillende verzekeraars. Dit betekent dal
wij de bevoegdheid hebben om zelf ver
zekeringen te accepteren, polissen op te
maken en schades te regelen.
Naast onze volmachten bemiddelen wij
als provinciaal tussenpersoon voor een
groot aantal verzekeringsmaatschappijen.
Kenmerkend voor onze bedrijfsvoering is
zowel bij de advisering als in geval van
schade klantgericht te handelen en uitste
kende service te bieden.
Wij werken intensief samen met
Verschelling Van Waterschoot
Verzekeringen te Terneuzen.
Ons personeelsbestand bestaat thans uit
een team van 13 fulltime en 5 parttime
medewerk(st)ers.
Binnen ons kantoor hebben wij een vacture voor een:
ERVAREN MEDEWERKER
SCHADE-AFDELING (M/V)
Functie-omschrijving:
Het verrichten van alle noodzakelijke handelingen om
schades correct en vlot af te handelen.
Vereisten:
Als medewerker van de schade-afdeling onderhoud je con
tact met onze klanten op het moment dat deze onze deskun
dige begeleiding nodig hebben. Tevens onderhoud je con
tacten met verzekeraars, experts en schadeherstelbedrijven
om schades correct en vlot af te handelen.
Je bent in staat om goed te luisteren en je kunt je zowel
mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.
De correspondentie en financiële administratie van de scha
de-afdeling verricht je middels een volledig geautomati
seerde administratie (Windows-gestuurd).
Je bent bereid de benodigde vakstudies te volgen.
Het bezit van of een lopende studie voor één of meerdere
assurantiediploma's is een pre.
Je kunt omgaang met wisselende werkdruk en bent stress
bestendig. Een collegiale instelling achten wij als vanzelf
sprekend.
Wij bieden:
Een verantwoordelijke functie binnen ons team binnen
dienst, die onder supervisie valt van het hoofd binnen
dienst. Na gebleken ervaring en hel behalen van de beno
digde vakdiploma's zijn er doorgroeimogelijkheden.
Het salaris is afhankelijk van jouw ervaring en opleiding.
In onze arbeidsvoorwaarden volgen wij de CAO voor het
Verzekeringswezen.
Voor nadere informatie over deze functie kun je contact op
nemen met de heer Peter Jonkheijm.
Jouw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een curriculum
vitae, kun je binnen twee weken na het verschijnen van de
ze advertentie sturen aan de directie van
Assurantiën Versluijs B.V.,
Postbus 43,4500 AA Oostburg.
Ter versterking van ons team zijn wij op korte termijn op zoek naar een
enthousiaste en gemotiveerde:
wij bieden u een uitdagende fulltime functie binnen een gemotiveerd
team. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. Piet de
Visser. Belangstellenden worden verzocht hun sollicitaties met C.V. bin
nen 14 dagen te richten aan:
Loon- en Verhuurbedrijf Melse Maljaars
Prelaatweg 60
4363 NJ Aagtekerke
Tel.: 0118-581513 of 06-20013181
Eastman Chemical Company is een dynamisch, wereldwijd opererend chemiebedrijf, met het hoofdkantoor in Ameri
ka. Eastman verkoopt meer dan 400 verschillende chemische, vezel- en plastic producten. Over verschillende locaties
verspreid werken er totaal ca. 15.000 mensen.
Eastman Co. behoort tot 's werelds 30 grootste chemische bedrijven. In de regio Europa, Midden Oosten en Afrika
zijn, verspreid over meer dan 20 locaties ongeveer 2000 mensen werkzaam.
In Nederland zijn verkoop- en ondersteunende afdelingen gevestigd in Den Haag en Rotterdam.
Eastman Chemical Middelburg B. V. neemt een vooraanstaande plaats in binnen de Adhesives divisie van Eastman.
Met de uiterste zorg voor kwaliteit, veiligheid en milieu en met de modernste technologie worden in Middelburg al
meer dan 30 jaar hoogwaardige harsproducten gemaakt. In Middelburg werken totaal zo'n 260 mensen. Eindtoepas-
singen zijn onder meer kleefstoffen, drukinkten, papier, verf, voedings- en genotmiddelen, cosmetica, farmaceutica,
textiel- en bouwproducten en waterchemicaliën.
Wij zoeken op korte termijn voor de afdeling Operations Support Services, Maintenance van de locatie te Middelburg
een ervaren
Taken/verantwoordelijkheden:
De Maintenance Engineer is o.a. verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en controleren van:
"Maintenance Key Initiatives";
Instrumenten en methoden om onderhoudskosten te reduceren;
ARBO gerelateerde werkinstructies voor Maintenance;
Samen met de planner een planning ontwikkelen voor Maintenance/planning, voor de korte en lange termijn;
Analyseren van de Maintenance taken, om bottlenecks te detecteren en hiervoor verbeteringsvoorstellen op te zet
ten.
Functie-eisen:
Opleiding: HBO Werktuigbouw of gelijkwaardig, aangevuld met specialisatie op gebied van Electro/lnstrumentatie.
Ervaring: 3-5 jaar in vergelijkbare functie.
Eastman biedt:
Een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een dynamische, internationaal georiënteerde onderneming met
uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer J. Bosma, (Operations Support Services)
telefoon (0118) 678 297.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan Eastman Chemical Middelburg B.V. t.a.v. Paul
Brand, Human Resources Representative, Postbus 8018, 4330 EA Middelburg of via E-mail: pbrand@eastman.eom.
Een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
N