PERSONEEL Zeeuws-Vlaanderen PZC medewerker financiële administratie (m/v) Provincie Zeeland Medewerker water en bodem <v/m) Manager Administratie ...uitdaging voor jonge 'bouwer'... Michael Page AV laadschopmachinist minigravermachinist monteur chauffeur EASTMAN Maintenance Engineer m/v zaterdag 3 augustus 2002 De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van onze 2000 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen. Binnen de Economisch Administratieve Dienst op locatie De Honte hebben wij momenteel plaatsingsmogelijkheid voor een in een fulltime dienstverband Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het ziekenhuis diagnosticeert, behandelt, verpleegt en verzorgt de patiënten op drie locaties in de regio: De Honte in Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst polikliniek UW TAKEN: U verzamelt, verwerkt, analyseert, interpreteert en controleert diverse (de)centraal verzamelde en bewerkte gegevens of gegevens afkomstig uit subsystemen in overleg met de 1e medewerker financiële administratie. Verder houdt u diverse overzichten c.q. specificaties bij en assisteert u het hoofd centrale administratie en de Ie medewerker financiële administratie in voorkomende gevallen. UW INBRENG: U heeft met succes een opleiding op MEAO-niveau afgerond aangevuld met vakgerichte opleidingen. Daarnaast heeft u kennis van auto matisering en ervaring in een soortgelijke functie Bij het verrichten van diverse administratieve uitvoerende werkzaamheden binnen de centrale ZIEKENHUIS mma ZEEUWS-VLAANDEREN administratie draagt u zorg voor een zowel interne- als externe klant gerichtheid. U beschikt dus over algemene ontwikkeling die nodig is voor het onderhouden van contacten. U houdt maatschappelijke ontwikkelingen en vakkennis goed bij en u bent bereid zich verder te ontwikkelen binnen het vakgebied. WIJ BIEDEN: Het gaat om een dienstverband voor onbepaalde tijd. De salariëring is gebaseerd op FWG functiegroep 40, minimaal 1.483 en maximaal 2.194 bruto per maand op fulltime basis. De overige arbeids voorwaarden zijn ook uitstekend geregeld conform de CAO Ziekenhuizen. INLICHTINGEN: Voor meer informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren bellen naar de heer C Reijn, hoofd centrale administratie, tel. 0115-688065. De selectie procedure bestaat onder andere uit een gesprek met de selectiecommissie en eventueel een gesprek meteen afdelingsdelegalie. SOLLICITATIE: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk 12 augustus 2002 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan Ziekenhuis Zeeuws- Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen, ta.v. mevrouw VA. Martens, personeelsfunctionaris, Wielingenlaan 2, 4535 PA Terneuzen. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke orde ning, miiieu-, water-, natuur- en land schapsbeheer. De directie is onderver deeld in 5 afdelingen waaronder de afde ling Landelijk Gebied en Water. Deze afde ling is verantwoordelijk voor de beleidsont wikkeling en uitvoering van natuur en land schap, landinrichting, bodembescherming, ontgrondingen, het grondwater, het opper vlaktewater, de waterkeringen en water schapszaken. Beleidsaccenten zijn het in tegreren van de verwante onderzoeks-, beleids- en uitvoeringstaken op de ge noemde gebieden zodanig dat zowel in tern als extern een samenhangend beleid en een effectieve uitvoering wordt gereali seerd. Schriftelijke sollicitaties, onder vermel ding van het vacaturenummer 2002-24, dienen vóór 22 augustus 2002 in het bezit te zijn van de directeur drs. C J. Colijn, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. Gesprekken met geselec teerde kandidaten zijn gepland op 5 of 6 september a.s. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze adver tentie wordt niet op prijs gesteld. De provincie Zeeland heeft mede als gevolg van de invoering van de 36-urige werkweek diverse schoolverlaterfuncties in het leven geroepen met het doel deze nieuwe medewerkers werkervaring te laten opdoen waarna zij kunnen door stromen naar reguliere functies. Binnen de cluster water en bodem van de afde ling Landelijk Gebied en Water is als gevolg van doorstroming de vacature ont staan voor een: het betreft een dienstverband van 95% Uw taken zijn; De medewerker water en bodem is in ieder geval belast met: - advisering en uitvoering provinciaal waterbeleid (waterhuishoudingsplan) op het gebied van emissies, waterverontreiniging en watersysteemrapportage; - het mede voorbereiden en uitvoeren van het Zeeuws Actieprogramma diffuse bronnen; - deelname aan (gebiedsgerichte) projecten samen met andere instanties op het gebied van het waterbeheer; - assistentie verlenen aan collega's bij spoedeisende werkzaamheden Uw profiel: Voor deze functie zoeken wij iemand met: - een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van waterhuishouding/waterbe heer; - goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; - enthousiasme voor èn betrokkenheid bij het "watermanagement"; - een behoorlijke kennis op automatiseringsgebied (tekstverwerking, databe- heer, GIS, etc.). Aanstelling/Salaris: Voor deze functie is geen werkervaring vereist. De aanstelling vindt plaats in al gemene dienst. In eerste instantie voor de periode van een jaar bij wijze van proef. Bij gebleken geschiktheid volgt een aanstelling in algemene dienst voor onbepaalde tijd. Het jaarsalaris bedraagt bij aanvang 24.218,- bruto (conform norm 01-10-2002, schaal 7 inclusief vakantietoelage en de eindejaarsuitkering, bij 95% deeltijd). Het bruto maandsalaris bedraagt 1.801,97. Na een jaar volgt inpassing in het functieniveau (schaal 8). Op dat moment bedraagt het jaar salaris 27.327,- bruto bij een bruto maandsalaris van 2.033,32. Overige arbeidsvoorwaarden: De Provincie Zeeland heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a.: - het pensioenpakket van het ABP; - het ziektekosten verzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekosten regeling (IZR); - gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof; - een kinderopvangregeling; - flexibele werktijden; - een structurele eindejaarsuitkering van 4% van het eindsalaris. Doelgroepenbeleid: De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandicapten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren. Overige informatie: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bil de heer N. Oskam, clustercoordinator water en bodem, telefonisch bereikbaar onder 0118 - 631109 of bij de heer G.M. van Overloop, hoofd van de afdeling Landelijk Gebied en Water, telefonisch bereikbaar onder 0118 - 631176. Op zo kort mogelijke termijn is er een vacature van 20 uur per week voor een Receptionist administratief medewerker (m/v) De functionaris wordt belast met het telefonisch bereikbaar houden van het zorg centrum. Het doorverwijzen van bezoekers en het beantwoorden van vragen van bezoekers en bewoners. Verzorgt de postbehandeling. Verzorgt correspondentie en voert administratieve gegevens in de computer. Verzorgt de personeels-, be woners- en cliëntenadministratie en verricht verdere administratieve werkzaam heden. De functionaris is directe verantwoording schuldig aan de directeur en bij diens afwezigheid aan diens plaatsvervanger. Voor deze functie nodigen wij kandidaten uit te solliciteren die voldoen aan de volgende criteria: kennis van geautomatiseerde informatiesystemen; voorkeur gaat uit naar iemand welke enkele jaren ervaring heeft als administratieve kracht binnen de gezondheidszorg; sociale vaardigheden; zelfstandig kunnen werken. De arbeidsvoorwaarden voor deze functie zijn conform de CAO-verzorgingshui- zen. Inschaling is afhankelijk van ervaring met soortgelijke werkzaamheden. Pen sioenfonds PGGM is van toepassing. Informatie over deze functie kunt u tijdens kantooruren verkrijgen bij het hoofd zorg mevrouw J. de Wit, onder nr. 0113-576200. Sollicitaties voor 13 augustus aan de directie, Stichting Vredelust, Damstraat 68, 4401 AJ Yerseke. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 20 augustus. De Fletcher Hotel Group is een jonge dynamische en snel groeiende hotelketen met momenteel negen unieke hotels in Nederland en België, V'oor Fletcher Hotel Du Commerce in Middelburg zijn wij op zoek naar een: Assistent Hotelmanager wvi Full Time) Wij zoeken een enthousiaste dame of heer (21-30 jaar) die van aanpakken weet en over voldoende verantwoordelijkheid beschikt om zelfstandig en flexibel te kunnen functioneren. Wij bieden een uitdagende baan in full time dienstverband, salariëring volgens de horeca CAO, goede arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer De werkzaamheden bestaan onder andere uit receptiewerk en bediening. Computerkennis en beheersing van de Duitse en Engelse taal zijn een pré. Uw sollicitatie inclusief CA' kunt u richten aan: Fletcher Hotel du Commerce Renate Fassaert Loskade 1,4331 HY Middelburg, tel: 0118-636 051 Lidl Nederland is een zelfstandig onderdeel van een grote Duitse supermarktketen met meer dan 4.500 filialen in 12 landen. Sinds 1997 is Lidl actief op de Nederlandse markt van discount supermarkten en onderscheidt zich door een uitstekende prija'prestatie- en kwaliteits verhouding. Vanuit 143 filialen, een distributiecentrum in Heerenveen en een hoofdkantoor in Huizen wordt door ruim 2.900 personen gewerkt aan de verdere explosieve groei van de onderneming en haar marktpositie. Voor het in aanbouw zijnde distributiecentrum in Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Manager Administratie, die verantwoordelijk wordt voor de innchting en uitbouw van de afdeling Administratie. Taken en verantwoordelijkheden: opbouwen en aansturen van het team (10 fte), toezien op een correcte administratieve verwerking van de goederenstroom en verzorgen van periodieke rapportages en Profiel van de geschikte kandidaat: HBO werk- en denkniveau (bedrijfseconomie of -kunde of SPD). Leeftijd circa 25 - 30 jaar met leidinggevende capaciteiten. Heeft een enthousiaste en commercièle instelling met goede kijk op processen. Kennis van Duitse en Engelse taal en affiniteit met automatisering. ge Finance, aangiften accijnsgoederen. Hij/zij fungeert als aanspreekpunt op IT- gebied voor het hoofdkantoor en is lid van het Management Team. U kunt uw reactie, onder referentiecode LH/89267, per e-mail zenden aan lionhuijers@michaelpage.nl of sturen naar Michael Postbus 765, 5600 AT Eindhoven, t.a.v. Lion Huijers. Telefoon 040-2433735. Additionele informatie over deze vacature vindt u op onze website onder referentiecode LH/89267: www. michaelpagen I FINANCE AustraUë België Brazilië Duitsland Frankrijk Groot-Brittannië Hong Kong Italië Japan Nederland Portugal Singapore Spanje Verenigde Staten Zweden Zwitserland fUÊÊÉÊSl wÊÊÊÊÊKtÊtÊÊÊÊtÊÊÊÊÊÊÊtÊÊÊ^ Help ons de rust te bewaren. Word lid. Bel (0517) 493 600. www.waddenvereniging.nl Woddenvereniging Assurantiën Versluijs bv Nieuwstraat 7, Postbus 43, 4500 AA Oostburg Telefoon (0117)45 23 53 Telefax (0117) 45 21 43 Bankrekening: 10.12.06.283 Kamer van Koophandel nr. 21 00 17 41 Internet E-mail www, ver info@versluijsbv.nl Assurantiën Versluijs is een sedert 1915 gevestigd assurantiekantoor te Oostburg. Wij adviseren particulieren, bedrijven en instellingen over schade- en levensverze keringen. pensioenen en financiële dien sten. Wij beschikken over volmachten van ver schillende verzekeraars. Dit betekent dal wij de bevoegdheid hebben om zelf ver zekeringen te accepteren, polissen op te maken en schades te regelen. Naast onze volmachten bemiddelen wij als provinciaal tussenpersoon voor een groot aantal verzekeringsmaatschappijen. Kenmerkend voor onze bedrijfsvoering is zowel bij de advisering als in geval van schade klantgericht te handelen en uitste kende service te bieden. Wij werken intensief samen met Verschelling Van Waterschoot Verzekeringen te Terneuzen. Ons personeelsbestand bestaat thans uit een team van 13 fulltime en 5 parttime medewerk(st)ers. Binnen ons kantoor hebben wij een vacture voor een: ERVAREN MEDEWERKER SCHADE-AFDELING (M/V) Functie-omschrijving: Het verrichten van alle noodzakelijke handelingen om schades correct en vlot af te handelen. Vereisten: Als medewerker van de schade-afdeling onderhoud je con tact met onze klanten op het moment dat deze onze deskun dige begeleiding nodig hebben. Tevens onderhoud je con tacten met verzekeraars, experts en schadeherstelbedrijven om schades correct en vlot af te handelen. Je bent in staat om goed te luisteren en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. De correspondentie en financiële administratie van de scha de-afdeling verricht je middels een volledig geautomati seerde administratie (Windows-gestuurd). Je bent bereid de benodigde vakstudies te volgen. Het bezit van of een lopende studie voor één of meerdere assurantiediploma's is een pre. Je kunt omgaang met wisselende werkdruk en bent stress bestendig. Een collegiale instelling achten wij als vanzelf sprekend. Wij bieden: Een verantwoordelijke functie binnen ons team binnen dienst, die onder supervisie valt van het hoofd binnen dienst. Na gebleken ervaring en hel behalen van de beno digde vakdiploma's zijn er doorgroeimogelijkheden. Het salaris is afhankelijk van jouw ervaring en opleiding. In onze arbeidsvoorwaarden volgen wij de CAO voor het Verzekeringswezen. Voor nadere informatie over deze functie kun je contact op nemen met de heer Peter Jonkheijm. Jouw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een curriculum vitae, kun je binnen twee weken na het verschijnen van de ze advertentie sturen aan de directie van Assurantiën Versluijs B.V., Postbus 43,4500 AA Oostburg. Ter versterking van ons team zijn wij op korte termijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde: wij bieden u een uitdagende fulltime functie binnen een gemotiveerd team. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. Piet de Visser. Belangstellenden worden verzocht hun sollicitaties met C.V. bin nen 14 dagen te richten aan: Loon- en Verhuurbedrijf Melse Maljaars Prelaatweg 60 4363 NJ Aagtekerke Tel.: 0118-581513 of 06-20013181 Eastman Chemical Company is een dynamisch, wereldwijd opererend chemiebedrijf, met het hoofdkantoor in Ameri ka. Eastman verkoopt meer dan 400 verschillende chemische, vezel- en plastic producten. Over verschillende locaties verspreid werken er totaal ca. 15.000 mensen. Eastman Co. behoort tot 's werelds 30 grootste chemische bedrijven. In de regio Europa, Midden Oosten en Afrika zijn, verspreid over meer dan 20 locaties ongeveer 2000 mensen werkzaam. In Nederland zijn verkoop- en ondersteunende afdelingen gevestigd in Den Haag en Rotterdam. Eastman Chemical Middelburg B. V. neemt een vooraanstaande plaats in binnen de Adhesives divisie van Eastman. Met de uiterste zorg voor kwaliteit, veiligheid en milieu en met de modernste technologie worden in Middelburg al meer dan 30 jaar hoogwaardige harsproducten gemaakt. In Middelburg werken totaal zo'n 260 mensen. Eindtoepas- singen zijn onder meer kleefstoffen, drukinkten, papier, verf, voedings- en genotmiddelen, cosmetica, farmaceutica, textiel- en bouwproducten en waterchemicaliën. Wij zoeken op korte termijn voor de afdeling Operations Support Services, Maintenance van de locatie te Middelburg een ervaren Taken/verantwoordelijkheden: De Maintenance Engineer is o.a. verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en controleren van: "Maintenance Key Initiatives"; Instrumenten en methoden om onderhoudskosten te reduceren; ARBO gerelateerde werkinstructies voor Maintenance; Samen met de planner een planning ontwikkelen voor Maintenance/planning, voor de korte en lange termijn; Analyseren van de Maintenance taken, om bottlenecks te detecteren en hiervoor verbeteringsvoorstellen op te zet ten. Functie-eisen: Opleiding: HBO Werktuigbouw of gelijkwaardig, aangevuld met specialisatie op gebied van Electro/lnstrumentatie. Ervaring: 3-5 jaar in vergelijkbare functie. Eastman biedt: Een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een dynamische, internationaal georiënteerde onderneming met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer J. Bosma, (Operations Support Services) telefoon (0118) 678 297. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan Eastman Chemical Middelburg B.V. t.a.v. Paul Brand, Human Resources Representative, Postbus 8018, 4330 EA Middelburg of via E-mail: pbrand@eastman.eom. Een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure. N

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 36