PZC z s VEERE PZC Zin in wat anders? O UI <CÜÜ®W19 WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR BEZORGERS (M/V) IN fulltime verkoopmedewerkers UI O. ADVISEUR GEVAARLIJKE STOFFEN (m/v) een groepsleerkracht Onderbouw (M/V) Provincie Zeeland Regiocoördinator handhaving milieubeleid zaterdag 22 juni 2002 Pechiney Nederland is een Nederlandse vestiging van de Franse Groep Pechiney. Pechiney Nederland is één van de grootste ondernemingen in Europa op het gebied van de productie van primair aluminium. Pechiney Nederland produceert jaarlijks 220.000 ton aluminium in de vorm van extrusiepalen en walsblokken. Pechiney Nederland is gevestigd in Vlissingen-Oost. Het bedrijf heeft circa 680 medewerkers in vaste dienst. De afdeling Financiële Administratie bestaat uit 6 medewerkers en is een essentieel onderdeel van Pechiney. PECHINEY NEDERLAND Voor onze Financiële Administratie zoeken wij op korte termijn een Hoofdboekhouder treasury en investeringen Belangrijkste taken: De hoofdboekhouder treasury en investeringen is onder andere verantwoordelijk voor: het verzorgen van de dagelijkse bankwerkzaamheden ten behoeve van alle financiële transacties, geldmiddelenbeheer en afdekken van valutarisico's, verzorgen van de groepsrekeningen, algemene boekhouding en om- administreren en rapporteren van (des)investeringen en vaste activa, vervangen van het afdelingshoofd en/of de hoofdboekhouder analy tische boekhouding voor maandafsluitingswerkzaamheden. Wij zoeken: Iemand met een opleiding HBO BE of SPD, die: affiniteit heeft met informatica en kennis en ervaring heeft met excel, kennis heeft van SAP (modules Fl en AA is een pre), aantoonbare relevante werkervaring heeft, stressbestendig is, communicatief vaardig is, zowel mondeling als schriftelijk, de Franse taal beheerst (pre). Wij bieden: Een zelfstandig afwisselende baan met: prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden en studiefaciliteiten. Heeft u interesse? Stuur dan uw sollicitatiebrief met curriculum vitae binnen twee weken na verschijning aan Pechiney Nederland N.V., ter attentie van mevrouw M. Cremers, Postbus 49, 4380 AA Vlissingen, of via e-mail aan Martje.Cremers@Pechiney.com. Wilt u meer informatie dan kunt u bellen met de heer R. de Goey, afdelingshoofd Financiële Administratie, telefoonnummer 0113-615270 of kijk op onze internetsite: www.pechinevnederland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend ochtendkarwei voor jong en oud. Er staat een goede beloning tegenover. Naast de ruime vergoeding zijn er diverse extra's zoals: vakantiegeld startpremie aanbrengpremie voor abonnees en bezorgers gratis regenpak gratis krant Interesse? Neem contact op met de afdeling Binnendienst Distributie, telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren) of kijk op internet: www.deleukstebijbaan.nl De minimumleeftijd is 15 jaar. Je hebt al een tijdje een goede baan, maar eigenlijk wil je wel eens wat anders. Dan is dit het moment om over te stappen naar C&A. Daar wacht je een zelfstandige baan in de mode waarin je veel van jezelf kwijt kunt: Als verkoopmedewerker heb je natuurlijk gevoel voor mode, smaak en kleur. Je houdt ervan om zelfstandig te werken en ook als het druk is hou jij het hoofd koel en sta je klaar voor onze klanten en je collega's. Wil je wel eens wat anders Schrijf dan een brief met cv naar: C&A Nederland t.a.v. Frans Reyven Lange Delft 5 4331 AJ Middelburg Bellen kan ook: 0118-652450 Regionale Brandweer Zeeland De Regionale Brandweer Zeeland is verantwoordelijk voor de coördinatie van de voorbereiding op de rampbestrijding en ondersteunt 16 Zeeuwse gemeenten in hun taken op het gebied van rampenbestrijding en brandweerzorg. Dit betekent dat wij pro-actief bezig zijn met ontwikkelingen in onze regio die effecten heb ben op de veiligheid zoals de aanleg van de Westerscheldetunnel, industriële activiteiten en transportroutes van gevaarlijke stoffen. Samen met de gemeentelijke brandweren zorgen wij er voor dat preventiemaatregelen worden genomen die er voor zorgen dat zo min mogelijk ongelukken kunnen gebeuren en dat als er iets gebeurt de effecten voor de bevolking minimaal zijn. Hiervoor maken wij rampenbestrijdingsplan nen en verzorgen opleidingen en oefeningen voor grootschalige inzet bij incidenten en rampen. Ook hebben wij een opleidingsinsti tuut voor brandweer en bedrijfshulpverlening. Er is een geïntegreerde alarmcentrale voor brandweer en centrale post ambulancever voer. Bij ons werken hoofdzakelijk specialisten die hun kennis gebruiken om anderen te onder steunen, te adviseren en de kwaliteit binnen de regio te bewaken. in de regio vindt intensief vervoer van gevaarlijke stoffen plaats over zowel water, weg als spoor. Binnen en in de directe omgeving van het verzorgingsgebied bevindt zich een vijftal kernenergie-centrales. Verder zijn er belangrijke industriegebieden bij Vlissingen en Ter- neuzen en valt de regio onder de invloedssfeer van de industriegebieden van Antwerpen en Gent. In verband met het vertrek van de huidige functionaris kan binnen de sector Informatie-en Communicatietechniek/Ongevalbestrijding Gevaarlijke Stoffen (ICT/OGS) op korte termijn geplaatst worden een: op basis van 36 uur per week Functie-informatie: De werkzaamheden bestaan o.a. uit: het ontwikkelen van beleid inzake de OGS/WVD-organisatie in Zeeland waarbij multidisciplinaire afstemming een belangrijke rol speelt; inbreng en bewaking van OGS/WVD-aspecten in de pro-actieve sfeer en rampenbestrijdingsplannen; advisering over de risico's en effecten van gevaarlijke stoffen en het opstellen van plannen, procedures en protocollen t.b.v. de bestrij ding hiervan; zorgdragen voor een juiste inplementatie van procedures en protocollen ten aanzien van gevaarlijke stoffen in rampen(bestrijdings)plannen; toezicht houden op kwaliteit van plannen, procedures en protocollen ten aanzien van de bestrijding van ongevallen gevaarlijke stoffen; zorgdragen voor een kwaliteit en kwantitatief goede OGS/WVD-organisatie; ondersteuning oefeningen v.w.b. OGS/WVD-aspecten; zorgdragen voor de ontheffingsverlening vervoer gevaarlijke stoffen in Zeeland. Functie-eisen: Afgeronde opleiding Hoofdbrandmeester en/of universitair werk- en denkniveau met aantoonbare ervaring, affiniteit met chemie met één of meer van de volgende aanvullende opleidingen: O Stralingsdeskundige niveau 4; O Regionaal Officier Gevaarlijke Stoffen; O WVD-deskundige; Bereidheid om aanvullende opleidingen te gaan volgen; U bent een teamplayer, motivator en stimulator, sociaal- en communicatief vaardig en een organisator; In het bezit van rijbewijs B; ICT-kennis strekt tot aanbeveling; U bent bereid om bij toerbeurt op te treden als Regionaal Officier Gevaarlijke Stoffen en WVD-deskundige. Wij bieden: Afhankelijk van opleiding, werkervaring en leeftijd bedraagt het salaris minimaal 2418,- (aanloopschaal 10a) en maximaal 3838,- (functieschaal 11) bruto per maand bij een 36-urige werkweek. De RBZ kent uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals variabele werktijden, (gedeeltelijk) betaald ouderschapsverlof, spaarloonregeling en een PC-privéregeling. Informatie: De standplaats is Middelburg en de rechtspositie van de gemeente Vlissingen is van toepassing. Kandidaten dienen bereid te zijn op Walcheren te vestigen. In verband met de piketdienst geldt een opkomsttijd van maximaal 30 minu ten. Bij de selectieprocedure is, behalve de directie, een afvaardiging van het personeel betrokken. Een functiegericht psychologisch en me disch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Voor inlichtingen kunt u zich wenden tot het hoofd van de sector Informatisering- en Communicatie Technologie, de heer P. W. van Beek, tel. 0118-421207/421160 of de personeelsfunctionaris, mevrouw C. Stijger, tel. 0118-421128. Belangstellenden kunnen hun sollicitatie met CV vóór 5 augustus 2002 richten aan het Dagelijks Bestuur van de Regionale Brandweer Zeeland, t.a.v. mevrouw C. Stijger, Postbus 8016, 4330 EA Middelburg of per e-mail (in MS Word) via adres: c.stijger@brandweerzee- land.nl Rabobank Kloosterzande-Graauw Geef je ambitie toekomst zoekt een en een Manager Bedrijven m/v Manager Particulieren m/v Als manager Bedrijven ben je de motor achter onze dienstverlening aan bedrijven. Marketingplan en marktbewerking voor de verschillende segmenten komen uit uw koker. Je staat voor dienstverlening van topniveau aan de klanten. En dat betekent voor u, deskundig, betrokken en steeds gericht op een duurzame relatie. Uiteraard weeg je daarbij de belangen van klanten altijd af tegen die van de bank. Als lid van het managementteam ben je een initiator van formaat en voor uw medewerkers een stimulerende coach. Extern speel je een actieve rol in de regionale en lokale economie, onder meer in verschillende netwerken. Je bent een ondernemende persoonlijkheid en een besluitvaardig leider. Je hebt een HBO- of academische opleiding in een financiële of bedrijfskundige richting, plus ervaring als manager, bij voorkeur in de financiële dienstverlening. Als manager Particulieren geef je leiding aan twee commerciële teams, bestaande uit 6 personen. Enerzijds ben je de stuwende kracht achter alle commerciële activiteiten. Anderzijds ben je coach en ondersteuner voor je medewerkers. Je staat voor dienstverlening op topniveau aan klanten. Dit doe je onder andere door een gedegen marktbewerkings- en communicatieplan te ontwikkelen en uit te voeren. Maar ook door een efficiënte organisatie neer te zetten. Daarnaast peil je of er voldoende evenwicht is tussen wensen van klanten en risico's van financieringen. Als lid van het managementteam heb je een belangrijke stem in de koers van de bank. Je hebt minimaal een HBO- of academische opleiding in een financiële of bedrijfskundige richting, relevante werkervaring en kennis van het vakgebied. Verder ben je contracterend, besluitvaardig en ondernemend. Salarisindicatie: Voor deze fulltime functies is het salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Inlichtingen: Wil je nadere informatie over de bank en/of over de functies dan kun je contact opnemen met de heer drs. J.C.J. de Winter, algemeen directeur, telefoonnummer 0114-681755. Sollicitaties binnen 14 dagen te richten aan: Rabobank Kloosterzande-Graauw, t.a.v. de Directie, de heer drs. J.C.J. de Winter Postbus 7 4587 ZG KLOOSTERZANDE Aquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Speciaal Onderwijs in" de provincie Zeeland vraagt vanwege groei van het aantal leerlingen voor DE SPRONG School voor praktijkonderwijs te Terneuzen (werktijdfactor 1,0) Praktijkschool De Sprong is nu nog gevestigd in twee gebouwen. In het voor jaar van 2003 zal een geheel nieuw en goed geoutilleerd schoolgebouw wor den betrokken. De benoeming is in eerste instantie in projectformatie, met uitzicht op een benoeming in reguliere formatie. Wij bieden: - een afwisselend rooster met theorie- en praktijkvakken - ondersteuning door ervaren collega's - de mogelijkheid om zich in een groeiende school in een veranderende om geving te ontplooien - een praktijkgerichte onderwijssituatie die de leerlingen laat toewerken naar een plaats op de arbeidsmarkt - mogelijkheden voor na- en bijscholing Wij vragen een collega die: - op een flexibele en creatieve manier met moeilijk lerende kinderen kan om gaan - naast relativerings- en incasseringsvermogen beschikt over een goede do sis humor - het als een uitdaging ziet een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de school - bij voorkeur ervaring heeft in het (voortgezet) speciaal onderwijs - in het bezit is van of bereid is tot vakstudie speciaal onderwijs of praktijk onderwijs Indiensttreding: Per 26 augustus 2002 of zo spoedig mogelijk daarna. Informatie: Voor meer informatie en een taakomschrijving over de aangeboden betrek king kunt u terecht bij de directie de heer A. Sinke (tel. privé 0114-362361) of leden van het Managementteam van De Sprong, mevrouw W. Hoekstra en de heer R. v. d. Hoff (tel. school 0115-617287). Sollicitaties kunt u richten aan voornoemd Bestuur, p/a Postbus 1099, 4530 GB Terneuzen. Brieven dienen uiterlijk 29 juni 2002 in ons bezit te zijn. De gesprekken met kandidaten vinden plaats op 4 en 5 juli. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke ordening, milieu-, water-, natuur- en land- schapbeheer. De directie is onderver deeld in 5 afdelingen waaronder de afde ling Milieuhandhaving en -metingen. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het for muleren van het milieubeleid op het ge bied van toezicht, preventieve en repres sieve handhaving, klachtenbehandeling en metingen. De werkzaamheden zijn gericht op de chemische, industriële en afvalverwerkende bedrijven, op zwem inrichtingen en op activiteiten in het buitengebeid. Schriftelijke sollicitaties, onder vermel ding van het vacaturenummer 2002-13, dienen vóór 6 juli 2002 in het bezit te zijn van de directeur drs. C.J, Colijn, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. Voor andere vacatures en meer infor matie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Milieuhandhaving en -metingen van de directie Ruimte, Milieu en Water ontstaat de vacature van (0,5 fte) De taken zijn: Het bevorderen en onderhouden van een effectieve samenwerking tussen de be trokken overheden bij de handhaving van de milieu-regelgeving op het gebied van onder meer de wet Milieubeheer en het Vuurwerkbesluit. Het functioneren als voorzitter van het vaste vuurwerkteam en het voeren van het secretariaat van het vuurwerkteam. Het faciliteren en beheren van informatie-uitwisseling en het fungeren als kennis centrum met name op het gebied van de uitvoering van het Vuurwerkbesluit. Het adviseren van het provinciaal milieu-overleg over het te voeren handhavings beleid, waaronder advisering over de handhavingsprogramma's. Het begeleiden van de voortgang van handhavingsprojecten en het zorgdragen voor de monitoring en de jaarverslagen. Het deelnemen in overlegvormen op landelijk, provinciaal en regionaal niveau. Wij zoeken een kandidaat met: Een HBO-opleiding op het gebied van milieubeleid dan wel een technische of be stuurlijke richting met aantoonbare belangstelling voor communicatie. Kennis van en ervaring met projectmanagement en het leiden van processen. Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden. Goede contactuele vaardigheden en kunnen omgaan met conflicten. Rijbewijs B. Salaris: Het jaarsalaris dat wij bieden bij een 18-urige werkweek bedraagt maximaal 21.659,- (schaal 10, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 1.612*-per maand. Standplaats: De werkzaamheden worden in eerste instantie in Goes verricht en op termijn in Middelburg. Overige arbeidsvoorwaarden: De provincie heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. het pen sioenpakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovin ciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten (financieel en studieverlof), gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé, een fiets-privé en bedrijfsfitness regeling en flexibele werktijden. Doelgroepenbeleid: De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandi capten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen, die vol doen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren. Informatie:. Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij de heer G.L.J. van Vlaanderen, waarnemend hoofd van de afdeling Milieuhandhaving en -metingen, telefonisch bereikbaar onder 0118-631155.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 47