PZC PERSONEEL «JVU1 BOUWMAN Cegelec] PZC &W14 Junior Logistiek Manager WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR BEZORGERS (M/V) IN WIJKVERPLEEGKUNDIGE Tandartsassistente m/v ELEKTROMONTEURS ANALYSER TECHNICI MEET- EN REGELTECHNICI INSTRUMENTATIEFITTERS ICT Manager ËU Ernst &Young zaterdag 15 juni 2002 Handelsmaatschappij mawipex b.v. Handelsmaatschappij Mawipex B.V. maakt onderdeel uit van de Van Doorn Groep. Met een enthousiast team worden hoogwaardige dak bedekkingsmaterialen en -systemen verkocht in de Nederlandse en Belgische markt. Met haar eigen import uit de Verenigde Staten van EPDM (synthetisch rubber) en Shingles heeft Mawipex een sterke posi tie verworven in de markt voor dakbedekkingsmaterialen. Wegens het voortdurend uitbreiden van haar activiteiten en de gevol gen daarvan voor de organisatie is er een vacature ontstaan voor de functie van: m/v Hoofdtaken: - Besturen van de ingaande en uitgaande goederenstroom - Beheren van de voorraden - Leiding geven aan de medewerkers van het magazijn en de expeditie - Optimaliseren van de inkoopcondities Functie-eisen: - Aantoonbare ervaring met logistieke veranderingsprocessen - Leidinggevende capaciteiten - HBO werk- en denkniveau - Enthousiast en gemotiveerd - Klantgericht en bereid te werken in een team Mawipex biedt een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden en een prettige informele werkomgeving met prima doorgroeimogelijkheden. Voor vragen en/of reacties kunt u contact opnemen met: Handelsmaatschappij Mawipex t.a.v. ir. Geert-Jan Vogels Postbus 15 4410 AA Rilland tel.: 0113-55 77 77 e-mail: info@mawipex.com website: www.mawipex.com Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend ochtendkarwei voor jong en oud. Er staat een goede beloning tegenover. Naast de ruime vergoeding zijn er diverse extra's zoals: vakantiegeld startpremie aanbrengpremie voor abonnees en bezorgers gratis regenpak gratis krant Interesse? Neem contact op met de afdeling Binnendienst Distributie, telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren) of kijk op internet: www.deleukstebijbaan.nl De minimumleeftijd is 15 jaar. DELTA, is een gezond en sterk expanderend bedrijf en biedt buitengewoon interessante functies, waarbij verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om DELTA\ te ondernemen centraal staan. N.V. DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.500 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisiesignalen en telecommunicatie- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De orga nisatie is een zeer actieve speler in de liberalise rende energiemarkt, waarin zij zich heeft ont wikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. Binnen het Directiesecretariaat in Middelburg zijn we op zoek naar een: Secretaresse Kerntaken: In deze functie verricht je secretariele werkzaamheden voor de Statutaire Directie. Hieronder vallen agenda beheer, planning, correspondentie (intern en extern), dossieropbouw, archivering en opstellen van verslagen en rapportages. In deze functie rapporteer je aan de Office Manager. Profiel: Om voor deze functie in aanmerking te komen dien je te beschikken over: minimaal diploma HAVO met een afgeronde opleiding directiesecretaresse: minimaal 10 jaar relevante ervaring als directiesecretaresse; ervaring met MS-office toepassingen; kennis van de engelse taal en uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; afgeronde cursus steno; flexibele opstelling (werktijden tussen 10.00 uur en 18.00 uur met regelmatige uitloop); resultaat- en klantgericht. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; een pensioen- en ziektekostenregeling; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen; het maximum te bereiken salaris in deze functie ligt op circa 2.273,- bruto per maand. Informatie: Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met mevrouw D. Visser, Office Manager, telefoonnummer (0118) 88 20 19. Interesse? Belangstellenden kunnen hun sollicitatie, voorzien van een CV, binnen 14 dagen richten aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ïedrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. 0800-5150 Internet: http://www.delta-zld.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl SCHELDEMOND Scheldemond is een brede scholengemeenschap met de opleidingen LWOO, ISK, VMBO, HAVO en VWO met Latijn. De school heeft ca. 1250 leerlingen en 130 medewerkers. Met ingang van 1 augustus a.s. zijn de volgende functies vacant: Docent Nederlands 2e graads ca. 25 lessen (vervanging) Sector VMBO Docent Wiskunde bij voorkeur 1e graads ca. 26 lessen Docent Aardrijkskunde 2e graads ca. 6 lessen In de vacatures Nederlands en Wiskunde kan ook naar een deel van de uren worden ge solliciteerd. Surveillanten ca. 20 uur voor toezicht op de leerlingen tijdens de pauzes e.d. Voor de invulling van deze functie denken we aan iemand die zijn/haar loopbaan reeds heeft afgesloten maar toch nog actief bezig wil zijn. Voor nadere informatie over de vacatures Aardrijkskunde en Wiskunde kunt u terecht bij de heer E. J. A. Fagg, directeur, tel. 0118-479400 of 0118-417754. Voor nadere informatie over de vacature Nederlands kunt u terecht bij de heer H. J. van Arenthals, directeur, tel. 0118-479400 of 0118-640366. Voor nadere informatie over de vacature surveillanten kunt u terecht bij de heer H. Kramer, directeur, tel. 0118-479400 of 0118-460057. Uw reactie zien wij graag tegemoet uiterlijk binnen 1 week na het verschijnen van deze ad vertentie. Uw sollicitatie kunt u richten aan SSG Scheldemond t.a.v. de heer drs. F. J. van der Avert, voorzitter centrale directie, Postbus 69 te 4380 AB Vlissingen. Oosterschelde Thuiszorg zoekt per 1 september 2002 voor de divisie Verpleging Verzorging een De vacature betreft 32 uur per week (verdeeld over 5 dagen) voor het werkgebied Tholen-St. Philipsland (standplaats Sint Maartensdijk) Jouw plaats in de organisatie: Je maakt deel uit van de divisie Verpleging Verzorging en legt verantwoording over de uitvoering van de toebedeelde taken af aan de zorgteammanager. Wij verwachten: - diploma HBOV of A-verpleegkundige met MGZ; - (liefst) ervaring in de thuiszorg; - bezit van een auto. Wij bieden: - arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg; - salariëring minimaal 12,05 en maximaal 16,76 per uur; - werkbegeleiding. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie kan je, op werkdagen tussen 9.00 en 11.30 uur, contact opnemen met Tea Both, zorgteammanager, telefoon (0166)668450. Je schriftelijke reactie, onder vermelding van 'sollicitatie' op de envelop, kan je vóór woens dag 26 juni 2002 richten aan: Oosterschelde Thuiszorg, afdeling P&O, Postbus 79, 4460 AB Goes. ZORGBEMIDDELING HUISHOUDELIJKE VERZORGING HOOFDKANTOOR OUDER- EN KINDZORG VERZORGING EN VERPLEGING Postbus 79 4460 AB Goes DIEETADVISERING UITLEEN VERPLEEGARTIKELEN Hollandiaplein 1 4461 GT Goes VOORLICHTING BIJ ZIEKTEN 7 X 24 UUR ZORGCENTRALE Telefoon (0113) 249200 OOSTERSCHELDE THUISZORG Gevraagd per 1 september 2002: Voor 3 dagen (totaal 24 uur) per week in vast dienstverband. Werkervaring en/of opleiding gewenst, anders is Mavo 4-diploma vereist. Salariëring volgens NMT-CAO. Handgeschreven sollicitatie met curriculum vitae graag voor 27 juli 2002 richten aan: B. Rijksen, tandarts Vroonlandseweg 33 4421 BW Kapelle Bouwman is een jonge groeiende groep winkels verspreid over Zeeland. Voor onze vestiging in Goes, waar wij meubelen en woonaccessoires verkopen zijn wij op zoek naar een fulltime verkoopmedewerk(st)er die verantwoordelijk is voor de verkoop op de meubelafdeling en eventuele overige ondersteunende verkoopwerkzaamheden. Voor meer informatie en/of uw sollicitatiebrief kunt u resp. contact opnemen met of richten aan mw. S. K. de LoofF tel.nr. 0113-250020 Ganzepoortstraat 28 4461 JZ Goes Wegens voortdurende uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij (M/V) met en zonder ervaring in de industrie met ervaring in de on-line analyse techniek •met ervaring in de chemische en petrochemische industrie •met ervaring in de chemische en petrochemische industrie Werklocatie: Wi| zoeken kandidaten voor diverse langdurige projecten in de regio's Limburg, Zeeland (ook Zeeuws-Vlaanderen) Rotterdam en West Brabant. Wanneer bovenstaande je aanspreekt, stuur dan je sollicitatiebrief met C.V. naar onderstaand adres t.a.v. Afdeling Personeelszaken of E-mail naar richard.suijkerbuijk@cegelec.com U kunt ook bellen: Dhr. R.J.A. Suijkerbuijk Tijdens kantooruren 0168-388031 Buiten kantooruren 06-22668826 Cegelec B.V. Postbus 19, 4780 AA Moerdijk. Raadpleeg ook onze internetsite: www.cegelec.com Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld ERNST YOUNG VAN DER GIESSEN RECRUITMENT ASSESSMENT SERVICES _0 A W Onze opdrachtgever, ZLM Verzekeringen is een onderlinge schadeverzekeringsmaatschappij die actief is in Zeeland en Noord-Brabant. Zij richt zich met haar producten met name op particulieren en agrarische bedrijven. Ruim 135.000 klanten zijn inmiddels bij ZLM verzekerd. Persoonlijke dienstverlening, korte communicatielijnen en een hoge inzet staan centraal bij de 124 medewerkers van de organisatie. Het kantoor van ZLM is gevestigd te Goes. Om aan de verdere groei van de organisatie bij te dragen, zijn wij namens onze opdrachtgever op zoek naar kandidaten m/v voor de functie van people- en projectmanager met visie en daadkracht De functie Als ICT manager bent u verantwoordelijk voor het functioneren van de ICT afde ling. Op coachende wijze geeft u sturing aan de 6 medewerkers van de afdeling. In aanvang concentreert u zich op het inventariseren en vervolgens opzetten en onderhouden van het automatiserings- en telecombeleid. Daarnaast behoren het applicatie- en netwerkbeheer, de kwaliteit van de infrastructuur en het coördineren van de gebruikersondersteuning tot uw aandachtsgebieden. U adviseert het management team omtrent alle aspecten van het te voeren ICT beleid en weet deze te vertalen naar concrete ICT toepassingen en services voor de organisatie. U maakt deel uit van het management team en rapporteert recht streeks aan de Algemeen Directeur. Uw profiel U heeft minimaal een HBO werk- en denkniveau en beschikt over brede kennis op ICT gebied, met name AS 400 systemen en Lotus Notes. Daarnaast heeft u ervaring met het opzetten en beheren van een efficiënte automatiserings organisatie. Leidinggevende ervaring (coachend) is een must voor deze functie, kennis van de zakelijke en/of financiële dienstverlening een pré. Als persoon kenmerkt u zich als een uitstekend organisator, communicator en strateeg. 1 ZLM Verzekeringen biedt u een verantwoordelijke managementfunctie in een enthousiaste, mensgerichte, no nonsense cultuur. Tevens krijgt u de moge lijkheid om de verdere groei van de organisatie mede gestalte te geven. Voor deze functie wordt u een uitstekend primair en secundair arbeids voorwaardenpakket geboden. Belangstelling? U kunt uw reactie binnen 14 dagen, voorzien van curriculum vitae en onder vermelding van vac.nr.GW5.17pzc, sturen naar Mailbox.Giessen.Post@ey.nl. Ons postadres is Ernst Young Van der Giessen, Recruitment Assessment Services, Postbus 1237, 3600 BE Maarssen. Voorvra gen zijn wij bereikbaar op telefoonnummer 0346-589 000. Ernst Young Van der Giessen Recruitment Assessment Services is gespecialiseerd in advisering en begeleiding bij invulling van sleutelfuncties op hoger en directieniveau. From thought to finish:"

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 46