RIJK bv m I1AIT Continu MEDEWERKERS PZC 0 BOUWBEDRIJF allround Metselaars ASSISTENT ADMINISTRATEUR Bouwkundigen en civieltechnici opgelet! Vacatures in bouw en civiel! www.continu.nl uzsa LAKWIJK KUNSTSTOFFEN ZEELAND B.V Dyade, de dienstverlener voor onderwijsorganisaties! (Senior-)medewerker Financiële Administratie (m/v) Administratief medewerker (m/v) afdelingsmanager Albert Heijn SENIOR MEDEWERKER FINANCIËNV/M zaterdag 8 juni 2002 Bouwbedrijf Rijk werd in 1962 opgericht. Anno 2002 vindt u ons op het bedrijventerrein 'De Noordzakin Heinkenszand. Op dit moment telt ons bedrijf 50 vaste medewerkers. Wij zijn actief in de woning- en utiliteits bouw. Daarnaast verbouwen en renoveren wij bestaande woningen en kantoren. Alle benodigde specialisten en know-how hebben wij in eigen huis Naast de bouwactiviteiten beschikken wij over een eigen Doeland-Bou w markt. Het beleid voor de komende jaren is gericht op een gestage groei binnen alle sectoren. Bouwbedrijf Rijk is gecertificeerd voor ISO 9002 en is lid van het NVOB. Welke Metselaars Komen onze metselploeg versterken? Bij Bouwbedrijf Rijk werken vakmensen. Wij willen graag al onze klanten vakwerk leveren! Dat deze filosofie werkt merken wij aan het gestaag groeiende aantal opdrachtgevers. Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij, ter versterking van de huidige ploeg, plaats voor: Heeft u ervaring én vindt u het prettig om in team verband te werken? Wilt u graag werken bij een groeiend bedrijf met volop toekomstperspectief? Onderneem dan snel actie. Wij nodigen u uit komende week - tijdens kantooruren - contact op te nemen met Dhr. A. J. M. Zuydweg, telefoonnummer 0113-56 15 93. of schrijf een brief naar: Bouwbedrijf Rijk b.v.. Daniëlsweg 1, Heinkenszand. Postadres: Postbus 390, 4460 AT Goes E-mail: info@rijkbouw.nl www.rijkbouw.nl VAH BON Knel- en Vriesveem Vlissingen bv Cold Store Flushing) is een dienstverlenend be drijf op het gebied van opslag en expeditie van koel- en vnesgoederen. Het bedrijf heeft samen met gelieerde ondernemingen te Rotterdam en Beneden-Leeuwen GUL een belangrijke positie op het gebied \an importbehandeling. op-Zoverslag en trans port van diverse soorten bevroren en gekoelde overzeese producten. O.a. wordt een belangrijk gedeelte van de Europese import van vruchtensappen en -concentraten afgewikkeld, afkomstig uit diverse landen in Noord-. Midden- en Zitid-Ainertka. het Verre Oosten, het Middellandse Zeegebied etc. Van Bon is een zeer flexibele organisatie waar in kleine, zeer goed gemotiveerde teams, worth gewerkt. Hel kwaliteitsniveau van de dienstverlening wordt in de gehe le wereld als -eer hoog ervaren. Mede dankzij deze reputatie is het bedrijf, veelal op exclusiviteitsbasis. werkzaam voor marktleiders in hun sector. Voor onze vestiging in Vlissingen-Oost (Denemarkenweg 20) zijn wij op zoek naar een (40 uur/week) Het takenpakket omvat o.a.: I - ondersteuning geven aan de controller - het registreren, controleren en coderen van de inkoopfacturen - afhandeling inkomende post - het voeren van de personeelsadministratie. De juiste persoon herkent zich in het volgende profiel: - opleiding: MEAO - MBA/MBO-niveau - leeftijd: 25-30 jaar met 5 jaar ervaring - rekenkundig (cijfermatig) inzicht, accuratesse. t Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer R. Zegers, tel. 0118-460922. Indien u denkt aan bovenstaande omschrijvingen te voldoen en u bent geïnteresseerd in een afwisselende job in een prettige werksfeer, dan nodi gen wij u uit uw schriftelijke sollicitatie, voorzien met uw C.V., binnen 10 dagen te richten aan: Koel- en Vriesveem Vlissingen bv Afd. Personeelszaken t.a.v. Mw. A. Schiks Zandstraat 141 6658 CS Beneden-Leeuwen Ook kunt u per e-mail reageren: pz@vanbon.nl of een kijkje nemen op onze website: www.vanbon.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. engineering DÉ INTERMEDIAIR OP DE BOUWKUNDIGE EN CIVIELTECHNISCHE ARBEIDSMARKT Continu Engineering bemiddelt landelijk jaarlijks honderden bouwkundigen en civiel technici bij het vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod op de bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kernactiviteit. Momenteel zijn wij o.a. op zoek naar: Bouwkundig tekenaar Voor een mooi, middelgroot architectenbureau in de regio Vlissingen. U werkt m.b.v. Auto CAD bestek-, werk- en detailtekeningen uit, onderhoudt contacten met de architect en opdrachtgevers. Gezocht wordt een gemotiveerde MTS/HTS-bouwkundige met enige teken ervaring Bij gebleken geschiktheid zijn er uitstekende doorgroeimogelijkheden aanwezig. Inlichtingen: Wisna Muller Bouwkundig calculator Voor een professioneel bouwbureau in de omgeving Etten-Leur. U gaat zich bezig houden met het opstellen van ramingen, het aanvragen van offertes en het maken van calculaties voor vnl. woningbouwprojecten. U bent een enthousiaste, serieuze MTS/HTS-er. Inlichtingen: Wisna Muller Bouwkundig werkvoorbereider Voor een middelgrote aannemer in de regio Bergen op Zoom. U gaat zich o.a. bezighouden met het voorbereiden van woning- en U-bouwprojecten, meer- en minderwerk, planning en bijwonen bouwvergaderingen. Wij zoeken een enthousiaste MTS/HTS-er met enkele jaren ervaring. Wij bieden u, bij gebleken geschiktheid, een vaste aanstelling met prima arbeids voorwaarden. Inlichtingen: Jasper Bout Tekenaar/Ontwerper GWW Voor een grote aannemer in de regio Zeeland. U komt te werken in een team dat zich hoofd zakelijk bezig houdt met het ontwerpen en uitwerken van grote en kleinere infrastructurele werken Onder andere: het maken van sparings-, detail- en werktekeningen, het maken van technische berekeningen en het verzorgen van revisietekeningen. Wij zoeken een HTS-er met enige jaren ervanng in een soortgelijke functie. Kennis van zowel boven- als onder grondse infrastructuur is een vereiste. Inlichtingen: Jasper Bout Voor meer informatie belt u 076 - 515 67 04 Wij zijn vandaag te bereiken van 09.00 tot 12 00 uur en ma. t/m vrij. tot 19.00 uur Reacties worden zorgvuldig en zeer discreet behandeld. Schrijven of e-mailen kan ook: Etnastraat 20, 4814 AA Breda, e-mail: breda@continu.nl Acquisitie n a v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Continu Engineering is ISO 9002 gecertificeerd GEWIIZIGDE OPROEP In verband met het vertrek van een van de collega's vragen wij een voor 32 uur per week Het Haltbureau Oosterschelderegio is een kleine organisatie met vier medewerkers. Hoofdtaken zijn het organiseren en begeleiden van alternatieve straffen voor minderjarigen en het organiseren en uitvoeren van preventie- en voorlichtingstaken. De Haltmedewerker heeft overleg met politie en openbaar ministerie over te verwijzen zaken. Tijdens de procedure van de Haltafdoening heeft de medewerker contact met ouders, jongeren, benadeelden en werkbegeleiders. In overleg met voornamelijk gemeenten en scholen worden activiteiten ontwikkeld ter voorkoming van kleine criminaliteit onder jongeren. I III i IIIII H— Een collega met een gerichte opleiding op MBO-niveau zoals SPW of SD aangevuld met enkele jaren werkervaring. Het bezit van een auto en een rijbewijs is vereist Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 1587 (schaal 7) en maximaal 2654 (schaal 8) bedraagt Dit op basis van een 36 urige werkweek. Daarnaast volgt het Haltbureau de arbeidsvoorwaarden van de gemeente Goes mét een goede studiefaciliteitenregeling, flexibele arbeidstijdenregeling, kinderopvangregeling, betaald ouderschapsverlof, een pc en fiets privé-regeling, mogelijk heid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw S. de Koeijer, coördinator Haltbureau, telefoonnummer 0113-249890. Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij mevrouw P.E.Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer 0113-249633. Sollicitatie. Uw brief en cv stuurt u naar het bestuur van Haltbureau Oosterschelderegio, Albert Joachimikade 3, 4461 BG Goes. U kunt uw brief en cv per e-mail sturen naar: hakosb@zeelandnelnl. De sollicitatietermijn sluit op 19 juni 2002. De sollicitatie gesprekken zijn gepland op 2 juli 2002. Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! Lakwijk Kunststoffen Zeeland B. V. te Goes is een groothandel en bewerker van kunststof halffabri katen: samen met onze nevenvestiging in 's-Hertogenbosch hebben wij een goede en vertrouwde positie in Zuid-Nederland. De afzetmarkt waarin Lakwijk Kunststoffen opereert is zeer divers, machinebouw, reclame, indus trie en de bouwsector, om er enkele te noemen. In onze vestiging te Goes zijn wij. wegens flinke groet, op zoek naar twee gemotiveerde collega 's. In onze moderne werkplaats is er plaats vooreen: algemeen technisch medewerker Samen met je collega's verwerkje diverse opdrachten, de werkzaamheden zijn zeer divers: lijmen, buigen, boren, polijsten, frezen, draaien en veel meer. Onze opdrachten verschillen van zeer klein tot groot, zowel in afmeting als in aantal, altijd naar specificatie van de klant Een zeer afwisselende job. Een afgeronde opleiding VBO/MBO techniek heeft de voorkeur. Tevens vragen wij per direct magazijnmedewerker chauffeur Zelfstandig laden en lossen van goederen, up to date houden van ons magazijn en de bezorgroutc afwerken. Hel in het bezit hebben van het heftruckcertificaat is een pre. Je bent uiteraard in bezit van rijbewijs B (C E). Kan jij zelfstandig werken en weetje van aanpakken dan is dit zeker iels voor jou. Wij vragen - flexibele arbeidsinstelling - stressbestendig - gezien de samenstelling van ons team. niet ouder dan 30 jaar - eventueel bereid zijn tot het volgen van een cursus Wij bieden - in verhouding tol leeftijd, opleiding ot eventueel ervanng, een degelijk salaris - uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden - werken met jonge collega's in een uitstekende werksfeer - schone en interessante werkzaamheden - doorgroeimogelijkheden - werken van 8.30 uur tol 17.00 uur Interesse? Stuur zo spoedig mogelijk een bnef met C'V naar: Lakwijk Kunststoffen /Iceland B V., t.a.v. Jaap Pekaar. Olympiastraat 9-11, 4462 GG GOES Tel. 0113-250540, fax 0113-250430, www.lakwijk.nl, email: zeeland@lakwijk.nl. Delta Yacht vindt u achterin de ruime jachthaven van Co- lijnsplaat, gelegen aan de Oosterschelde. Hier kunt u te recht voor: onderhoud, reparatie en revisie van diesel- en ben zinemotoren schadereparaties in hout, staal en polyester timmerwerkzaamheden _i schilderwerken j leveren en inbouwen van alle electronica inbouwen van boegschroe ven (official Vetus dealer) osmosebehandeling winterberg ing hijswerkzaamheden _j onderwaterschipbehande- lingen Daarnaast vindt u er een wa tersportwinkel. Wij zijn op korte termijn op zoek naar: Monteur Als monteur voer je zelfstandig reparatiewerk zaamheden uit aan de complete technische in stallatie van zeil- en motorjachten. Storingen, in- en uitbouwen van motoren behoren tevens tot de werkzaamheden Kraanmachinist Als kraanmachinist ben je verantwoordelijk voor al het hijswerk van de jachten. Zowel winterstal ling. terreinindeling en hijswerk tbv onderhouds werkzaamheden behoren tot het takenpakket. Allround medewerker Tevens zoeken wij een alleskunner: trimmen van masten, polyesterreparaties, elektronica in bouwen, houtwerkzaamheden, schilderwerk e.d. Indien je geïnteresseerd bent in een van de bo venstaande uitdagende functies of een combi natie hiervan binnen een jonge en plezierige werkkring verzoeken wij je sollicitatie voorzien van een cv binnen 14 dagen te richten aan: Delta Yacht T.a.v. J. D. de Koster Postbus 7, 4486 CZ Colijnsplaat OltNSTVERlEN NG ONDERWIJS Dyade Dienstverlening Onderwijs is een organisatie met negen vestigingen in Nederland, te weten: Aalsmeer, Alkmaar, Amersfoort, Amsterdam, Ede, Den Haag, Middelburg, Nieuwegein en Rotterdam. Dyade verzorgt de financiële en de personeels- en salarisadministratie voor scholen in heel Nederland. Dyade biedt daarnaast besturen en schoolleiding (beleidsmatige) ondersteuning bij bestuurlijke- en managementtaken, onder andere op het terrein van financiën, materiële zaken, juridische zaken, personeel, conflicthantering, fusiebegeleiding, huisvesting en schoolautomatisering. Dyade is een grote, groeiende organisatie die zich onderscheidt in continuïteit, brede dienstverlening en innovatie. Dyade heeft ruim 475 mede werkers. is aangesloten bij het ABP-pensioenfonds. Klik ook op IQPlBanenland.nl Op onze vestiging in Middelburg zoeken wij op korte termijn een tweetal nieuwe collega's voor de volgende functies: A.wegens vertrek: Functieprofiel De (senior-)medewerker verricht de werkzaamheden binnen de afdeling Administratieve Dienstverlening (FA/PSA) en is samen met enkele collega's verantwoordelijk voor het verzorgen van de financiële admi nistratie voor aangesloten besturen vanaf begroting tot en met de jaar rekening conform de wettelijke voorschriften en de advisering daarover. De seniormedewerker verricht daarnaast meer specialistische werkzaamheden zoals het voeren van een deel van de administratie voor complexe klanten, heeft specifieke kennis op detailniveau en kan belast worden met applicatieonderhoud. Functievereisten Wij denken voor deze functie aan een enthousiaste collega met een opleiding op MBO-niveau en enige jaren ervaring in het voeren van financiële administratie. Het bezit van het diploma MBA of studerend daarvoor is een prë. Minstens zo belangrijk is naast een goede mon delinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid een klantgerichte instelling en een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsbesef. B. wegens uitbreiding: Functieprofiel De administratief medewerker verricht de werkzaamheden binnen de afdeling Administratieve Dienstverlening (FA/PSA), waarbij het accent ligt bij de Personeels- en Salarisadministratie. Functievereisten Wij denken voor deze functie aan een enthousiaste collega met een opleiding op MEAO-niveau, bijvoorbeeld bedrijfsadministratie, die kan omgaan met programma's als Excel, Access en Word. Klantgerichtheid, accuratesse, verantwoordelijkheidsbesef en goed in teamverband kunnen functioneren zijn voor deze functie een must. Overige informatie Voor beide functies geldt een betrekkingsomvang van 36,5 uur per week. Inschaling vindt plaats afhankelijk van leeftijd en ervaring binnen het functie- en loongebouw van Dyade. Nadere informatie over de functies is te verkrijgen bij het hoofd van de afdeling Administratieve Dienstverlening, de heer J. Melse, via e-mail (jaap.melse@dyade.nl) of telefoon 0118 - 611159 (tijdens kantooruren). Sollicitaties Belangstellenden worden uitgenodigd hun sollicitatie (met curriculum vitae) onder vermelding van vacature op de enveloppe vóór 18 juni a.s. te zenden aan Dyade Dienstverlening Onderwijs, t.a.v. de directie, Dam 10, 4331 GJ Middelburg. BEN JIJ EEN FIJN-PLAATWERKER? DE NOOD BV IS OP ZOEK NAAR JOU! Wij maken koperen lantaarns voor de openbare verlichting. Op korte termijn zoeken wij een nieuwe collega. Wil jij uitdagend werk, meewerken in ons prettige team en een goed salaris volgens CAO Metaalnijverheid? Schrijf ons dan! DE NOOD BV, t.a.v. Dhr. R. Kranenburg Postbus 8082, 4330 EB Middelburg e-mail: Denood@denood,nl Misschien staan de producten die jij maakt straks in heel Nederland! A.H. Yerseke is op zoek naar een commer cieel ingestelde met goede contactuele eigenschappen. Wij zoeken iemand die kan leiden en begelei den. Medewerkers kan adviseren en motive ren. Opleidingsniveau: MBO/HBO. Als lid van het managementteam bepaal je mede het winkelbeeld. Wil je meer weten over het werk en wat wij daar tegenoverstellen? Stuur dan je sollicitatie met C.V. naar: Oude Torenstraat 37, 4401 EH Yerseke, o.v.v. afdma. GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt De gemeente werkt aan ambitieuze plannen voor de historische binnenstad. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater en een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. U vindt er betaalbare huizen in een prachtige om geving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs. Meer informatie vindt u op www.goes.nl De medewerkers van het bureau ondersteuning van de afdeling financien zijn op zoek naar een enthousiaste collega voor 36 uur per week. ■»l«H»HHJM De afdeling financiën van de gemeente Goes bestaat uit de bureau's belastingen en ondersteuning. Binnen het bureau ondersteuning werken 12 personen. Zij houden zich bezig met o.a. financiële administratie, interne controle financieel consulent schap en het opstellen van de jaarrekening, begroting en de voor- en najaarsnota. ■ÏA/VJ.-lTOMiH:! 1 Je verzorgt jaarlijks de integrale planning voor de producten uit de budgetcyclus en coördineert en ondersteunt de samenstelling van de begroting, meerjarenbegroting en bestuurs- en managementrapportages en bent verantwoordelijk voor de eind producten. Je bent belast met de uitvoering van het BBI en |e houdt jezelf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, onderzoekt toepassingen en doet voorstellen. Je bent eerst verantwoordelijke voor BTW zaken en adviseert het college hierover. WAT IS IOUW PROFIEL? Je hebt minimaal een HBO werk en denkniveau, bijvoorbeeld HBDO financiën of vergelijkbaar met aanvullende opleiding op het werk-terrein. Je hebt bij voorkeur kennis en ervaring heeft met het werken binnen de overheid, beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, Je kan goed in teamverband werken, je bent nauwkeurigstressbestendig en enthousiast is. Naast een prettige werkomgeving en enthousiaste collega's een salaris afhankelijk van leeftijd opleiding en ervaring van minimaal 2.189,00 (schaal 10) en maximaal 3.584,00 (schaal 10a) bruto per maand. De functie moet nog definitief beschre ven en gewaardeerd worden,Verder bieden wij jou een goede studiefaciliteiten regeling, flexibele arbeidstijdenregeling, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé en een fietsprivé-project, mogelijkheid tot het kopen en verkopen van verlofdagen en een voordelige hypotheekregeling. Schrijf dan binnen 10 dagen na verschijnen van dit blad een brief en cv aan burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 MC GOES onder vermelding van vacaturenummer 2111-01 of per e-mail naar: vacatures@goes.nl Heb je vragen over de functie, bel dan met Rob van Keulen, hoofd afdeling financiën, telefoon 01 13-249614 en heb je vragen over de procedure, bel dan met Els Vis, personeelsconsulent, telefoon 0113- 249633. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 50