RIJK bv
m
I1AIT
Continu
MEDEWERKERS
PZC
0
BOUWBEDRIJF
allround Metselaars
ASSISTENT ADMINISTRATEUR
Bouwkundigen en civieltechnici opgelet!
Vacatures in bouw en civiel! www.continu.nl
uzsa
LAKWIJK KUNSTSTOFFEN ZEELAND B.V
Dyade, de dienstverlener
voor onderwijsorganisaties!
(Senior-)medewerker Financiële
Administratie (m/v)
Administratief medewerker (m/v)
afdelingsmanager
Albert Heijn
SENIOR MEDEWERKER FINANCIËNV/M
zaterdag 8 juni 2002
Bouwbedrijf Rijk werd
in 1962 opgericht. Anno
2002 vindt u ons op het
bedrijventerrein
'De Noordzakin
Heinkenszand.
Op dit moment telt ons
bedrijf 50 vaste
medewerkers.
Wij zijn actief in de
woning- en utiliteits
bouw. Daarnaast
verbouwen en renoveren
wij bestaande woningen
en kantoren.
Alle benodigde
specialisten en
know-how hebben wij in
eigen huis
Naast de
bouwactiviteiten
beschikken wij over
een eigen
Doeland-Bou w markt.
Het beleid voor de
komende jaren is gericht
op een gestage groei
binnen alle sectoren.
Bouwbedrijf Rijk is
gecertificeerd voor ISO
9002 en is lid van het
NVOB.
Welke
Metselaars
Komen onze metselploeg versterken?
Bij Bouwbedrijf Rijk werken vakmensen. Wij willen
graag al onze klanten vakwerk leveren! Dat deze
filosofie werkt merken wij aan het gestaag groeiende
aantal opdrachtgevers.
Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij,
ter versterking van de huidige ploeg, plaats voor:
Heeft u ervaring én vindt u het prettig om in team
verband te werken?
Wilt u graag werken bij een groeiend bedrijf met
volop toekomstperspectief?
Onderneem dan snel actie.
Wij nodigen u uit komende week - tijdens
kantooruren - contact op te nemen met
Dhr. A. J. M. Zuydweg,
telefoonnummer 0113-56 15 93.
of schrijf een brief naar:
Bouwbedrijf Rijk b.v.. Daniëlsweg 1, Heinkenszand.
Postadres: Postbus 390, 4460 AT Goes
E-mail: info@rijkbouw.nl
www.rijkbouw.nl
VAH BON
Knel- en Vriesveem Vlissingen bv Cold Store Flushing) is een dienstverlenend be
drijf op het gebied van opslag en expeditie van koel- en vnesgoederen. Het bedrijf
heeft samen met gelieerde ondernemingen te Rotterdam en Beneden-Leeuwen GUL
een belangrijke positie op het gebied \an importbehandeling. op-Zoverslag en trans
port van diverse soorten bevroren en gekoelde overzeese producten. O.a. wordt een
belangrijk gedeelte van de Europese import van vruchtensappen en -concentraten
afgewikkeld, afkomstig uit diverse landen in Noord-. Midden- en Zitid-Ainertka. het
Verre Oosten, het Middellandse Zeegebied etc.
Van Bon is een zeer flexibele organisatie waar in kleine, zeer goed gemotiveerde
teams, worth gewerkt. Hel kwaliteitsniveau van de dienstverlening wordt in de gehe
le wereld als -eer hoog ervaren. Mede dankzij deze reputatie is het bedrijf, veelal op
exclusiviteitsbasis. werkzaam voor marktleiders in hun sector.
Voor onze vestiging in Vlissingen-Oost (Denemarkenweg 20) zijn wij op
zoek naar een
(40 uur/week)
Het takenpakket omvat o.a.:
I - ondersteuning geven aan de controller
- het registreren, controleren en coderen van de inkoopfacturen
- afhandeling inkomende post
- het voeren van de personeelsadministratie.
De juiste persoon herkent zich in het volgende profiel:
- opleiding: MEAO - MBA/MBO-niveau
- leeftijd: 25-30 jaar met 5 jaar ervaring
- rekenkundig (cijfermatig) inzicht, accuratesse.
t Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer R. Zegers,
tel. 0118-460922.
Indien u denkt aan bovenstaande omschrijvingen te voldoen en u bent
geïnteresseerd in een afwisselende job in een prettige werksfeer, dan nodi
gen wij u uit uw schriftelijke sollicitatie, voorzien met uw C.V., binnen 10
dagen te richten aan:
Koel- en Vriesveem Vlissingen bv
Afd. Personeelszaken
t.a.v. Mw. A. Schiks
Zandstraat 141
6658 CS Beneden-Leeuwen
Ook kunt u per e-mail reageren: pz@vanbon.nl of een kijkje nemen op
onze website: www.vanbon.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld.
engineering
DÉ INTERMEDIAIR OP DE BOUWKUNDIGE
EN CIVIELTECHNISCHE ARBEIDSMARKT
Continu Engineering bemiddelt landelijk jaarlijks honderden bouwkundigen en civiel
technici bij het vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod op de
bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kernactiviteit.
Momenteel zijn wij o.a. op zoek naar:
Bouwkundig tekenaar
Voor een mooi, middelgroot architectenbureau in de regio Vlissingen. U werkt m.b.v. Auto
CAD bestek-, werk- en detailtekeningen uit, onderhoudt contacten met de architect en
opdrachtgevers. Gezocht wordt een gemotiveerde MTS/HTS-bouwkundige met enige teken
ervaring Bij gebleken geschiktheid zijn er uitstekende doorgroeimogelijkheden aanwezig.
Inlichtingen: Wisna Muller
Bouwkundig calculator
Voor een professioneel bouwbureau in de omgeving Etten-Leur. U gaat zich bezig houden
met het opstellen van ramingen, het aanvragen van offertes en het maken van calculaties
voor vnl. woningbouwprojecten. U bent een enthousiaste, serieuze MTS/HTS-er.
Inlichtingen: Wisna Muller
Bouwkundig werkvoorbereider
Voor een middelgrote aannemer in de regio Bergen op Zoom. U gaat zich o.a. bezighouden
met het voorbereiden van woning- en U-bouwprojecten, meer- en minderwerk, planning en
bijwonen bouwvergaderingen. Wij zoeken een enthousiaste MTS/HTS-er met enkele jaren
ervaring. Wij bieden u, bij gebleken geschiktheid, een vaste aanstelling met prima arbeids
voorwaarden. Inlichtingen: Jasper Bout
Tekenaar/Ontwerper GWW
Voor een grote aannemer in de regio Zeeland. U komt te werken in een team dat zich hoofd
zakelijk bezig houdt met het ontwerpen en uitwerken van grote en kleinere infrastructurele
werken Onder andere: het maken van sparings-, detail- en werktekeningen, het maken van
technische berekeningen en het verzorgen van revisietekeningen. Wij zoeken een HTS-er
met enige jaren ervanng in een soortgelijke functie. Kennis van zowel boven- als onder
grondse infrastructuur is een vereiste. Inlichtingen: Jasper Bout
Voor meer informatie belt u 076 - 515 67 04
Wij zijn vandaag te bereiken van 09.00 tot 12 00 uur en ma. t/m vrij. tot 19.00 uur
Reacties worden zorgvuldig en zeer discreet behandeld.
Schrijven of e-mailen kan ook:
Etnastraat 20, 4814 AA Breda, e-mail: breda@continu.nl
Acquisitie n a v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Continu Engineering is ISO 9002 gecertificeerd
GEWIIZIGDE OPROEP
In verband met het vertrek van een van de collega's vragen wij een
voor 32 uur per week
Het Haltbureau Oosterschelderegio is een kleine organisatie met vier medewerkers.
Hoofdtaken zijn het organiseren en begeleiden van alternatieve straffen voor minderjarigen
en het organiseren en uitvoeren van preventie- en voorlichtingstaken.
De Haltmedewerker heeft overleg met politie en openbaar ministerie over te verwijzen zaken.
Tijdens de procedure van de Haltafdoening heeft de medewerker contact met ouders,
jongeren, benadeelden en werkbegeleiders. In overleg met voornamelijk gemeenten en scholen
worden activiteiten ontwikkeld ter voorkoming van kleine criminaliteit onder jongeren.
I III i IIIII H—
Een collega met een gerichte opleiding op MBO-niveau zoals SPW of SD aangevuld met
enkele jaren werkervaring. Het bezit van een auto en een rijbewijs is vereist
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring
minimaal 1587 (schaal 7) en maximaal 2654 (schaal 8) bedraagt Dit op basis van
een 36 urige werkweek. Daarnaast volgt het Haltbureau de arbeidsvoorwaarden van de
gemeente Goes mét een goede studiefaciliteitenregeling, flexibele arbeidstijdenregeling,
kinderopvangregeling, betaald ouderschapsverlof, een pc en fiets privé-regeling, mogelijk
heid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw S. de Koeijer,
coördinator Haltbureau, telefoonnummer 0113-249890. Informatie over de procedure
kunt u inwinnen bij mevrouw P.E.Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer 0113-249633.
Sollicitatie. Uw brief en cv stuurt u naar het bestuur van Haltbureau Oosterschelderegio,
Albert Joachimikade 3, 4461 BG Goes. U kunt uw brief en cv per e-mail sturen naar:
hakosb@zeelandnelnl. De sollicitatietermijn sluit op 19 juni 2002. De sollicitatie
gesprekken zijn gepland op 2 juli 2002.
Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de
samenleving. Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen
verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
Lakwijk Kunststoffen Zeeland B. V. te Goes is een groothandel en bewerker van kunststof halffabri
katen: samen met onze nevenvestiging in 's-Hertogenbosch hebben wij een goede en vertrouwde
positie in Zuid-Nederland.
De afzetmarkt waarin Lakwijk Kunststoffen opereert is zeer divers, machinebouw, reclame, indus
trie en de bouwsector, om er enkele te noemen.
In onze vestiging te Goes zijn wij. wegens flinke groet, op zoek naar twee gemotiveerde collega 's.
In onze moderne werkplaats is er plaats vooreen:
algemeen technisch medewerker
Samen met je collega's verwerkje diverse opdrachten, de werkzaamheden zijn zeer divers: lijmen,
buigen, boren, polijsten, frezen, draaien en veel meer.
Onze opdrachten verschillen van zeer klein tot groot, zowel in afmeting als in aantal, altijd naar
specificatie van de klant Een zeer afwisselende job.
Een afgeronde opleiding VBO/MBO techniek heeft de voorkeur.
Tevens vragen wij per direct
magazijnmedewerker chauffeur
Zelfstandig laden en lossen van goederen, up to date houden van ons magazijn en de bezorgroutc
afwerken. Hel in het bezit hebben van het heftruckcertificaat is een pre.
Je bent uiteraard in bezit van rijbewijs B (C E).
Kan jij zelfstandig werken en weetje van aanpakken dan is dit zeker iels voor jou.
Wij vragen
- flexibele arbeidsinstelling
- stressbestendig
- gezien de samenstelling van ons team. niet ouder dan 30 jaar
- eventueel bereid zijn tot het volgen van een cursus
Wij bieden
- in verhouding tol leeftijd, opleiding ot eventueel ervanng, een degelijk salaris
- uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
- werken met jonge collega's in een uitstekende werksfeer
- schone en interessante werkzaamheden
- doorgroeimogelijkheden
- werken van 8.30 uur tol 17.00 uur
Interesse?
Stuur zo spoedig mogelijk een bnef met C'V naar:
Lakwijk Kunststoffen /Iceland B V., t.a.v. Jaap Pekaar. Olympiastraat 9-11, 4462 GG GOES
Tel. 0113-250540, fax 0113-250430, www.lakwijk.nl, email: zeeland@lakwijk.nl.
Delta Yacht vindt u achterin
de ruime jachthaven van Co-
lijnsplaat, gelegen aan de
Oosterschelde. Hier kunt u te
recht voor:
onderhoud, reparatie en
revisie van diesel- en ben
zinemotoren
schadereparaties in hout,
staal en polyester
timmerwerkzaamheden
_i schilderwerken
j leveren en inbouwen van
alle electronica
inbouwen van boegschroe
ven (official Vetus dealer)
osmosebehandeling
winterberg ing
hijswerkzaamheden
_j onderwaterschipbehande-
lingen
Daarnaast vindt u er een wa
tersportwinkel.
Wij zijn op korte termijn op zoek naar:
Monteur
Als monteur voer je zelfstandig reparatiewerk
zaamheden uit aan de complete technische in
stallatie van zeil- en motorjachten. Storingen,
in- en uitbouwen van motoren behoren tevens
tot de werkzaamheden
Kraanmachinist
Als kraanmachinist ben je verantwoordelijk voor
al het hijswerk van de jachten. Zowel winterstal
ling. terreinindeling en hijswerk tbv onderhouds
werkzaamheden behoren tot het takenpakket.
Allround medewerker
Tevens zoeken wij een alleskunner: trimmen
van masten, polyesterreparaties, elektronica in
bouwen, houtwerkzaamheden, schilderwerk
e.d.
Indien je geïnteresseerd bent in een van de bo
venstaande uitdagende functies of een combi
natie hiervan binnen een jonge en plezierige
werkkring verzoeken wij je sollicitatie voorzien
van een cv binnen 14 dagen te richten aan:
Delta Yacht
T.a.v. J. D. de Koster
Postbus 7, 4486 CZ Colijnsplaat
OltNSTVERlEN
NG ONDERWIJS
Dyade Dienstverlening Onderwijs
is een organisatie met negen
vestigingen in Nederland,
te weten: Aalsmeer, Alkmaar,
Amersfoort, Amsterdam, Ede,
Den Haag, Middelburg,
Nieuwegein en Rotterdam.
Dyade verzorgt de financiële en de
personeels- en salarisadministratie
voor scholen in heel Nederland.
Dyade biedt daarnaast besturen
en schoolleiding (beleidsmatige)
ondersteuning bij bestuurlijke- en
managementtaken, onder andere
op het terrein van financiën,
materiële zaken, juridische zaken,
personeel, conflicthantering,
fusiebegeleiding, huisvesting en
schoolautomatisering.
Dyade is een grote, groeiende
organisatie die zich onderscheidt in
continuïteit, brede dienstverlening
en innovatie.
Dyade heeft ruim 475 mede
werkers.
is aangesloten bij het
ABP-pensioenfonds.
Klik ook op IQPlBanenland.nl
Op onze vestiging in Middelburg zoeken wij op korte termijn een
tweetal nieuwe collega's voor de volgende functies:
A.wegens vertrek:
Functieprofiel
De (senior-)medewerker verricht de werkzaamheden binnen de afdeling
Administratieve Dienstverlening (FA/PSA) en is samen met enkele
collega's verantwoordelijk voor het verzorgen van de financiële admi
nistratie voor aangesloten besturen vanaf begroting tot en met de jaar
rekening conform de wettelijke voorschriften en de advisering
daarover. De seniormedewerker verricht daarnaast meer specialistische
werkzaamheden zoals het voeren van een deel van de administratie
voor complexe klanten, heeft specifieke kennis op detailniveau en kan
belast worden met applicatieonderhoud.
Functievereisten
Wij denken voor deze functie aan een enthousiaste collega met een
opleiding op MBO-niveau en enige jaren ervaring in het voeren van
financiële administratie. Het bezit van het diploma MBA of studerend
daarvoor is een prë. Minstens zo belangrijk is naast een goede mon
delinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid een klantgerichte
instelling en een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsbesef.
B. wegens uitbreiding:
Functieprofiel
De administratief medewerker verricht de werkzaamheden binnen de
afdeling Administratieve Dienstverlening (FA/PSA), waarbij het accent
ligt bij de Personeels- en Salarisadministratie.
Functievereisten
Wij denken voor deze functie aan een enthousiaste collega met een
opleiding op MEAO-niveau, bijvoorbeeld bedrijfsadministratie, die kan
omgaan met programma's als Excel, Access en Word.
Klantgerichtheid, accuratesse, verantwoordelijkheidsbesef en goed in
teamverband kunnen functioneren zijn voor deze functie een must.
Overige informatie
Voor beide functies geldt een betrekkingsomvang van 36,5 uur per
week. Inschaling vindt plaats afhankelijk van leeftijd en ervaring binnen
het functie- en loongebouw van Dyade.
Nadere informatie over de functies is te verkrijgen bij het hoofd van de
afdeling Administratieve Dienstverlening, de heer J. Melse, via e-mail
(jaap.melse@dyade.nl) of telefoon 0118 - 611159 (tijdens kantooruren).
Sollicitaties
Belangstellenden worden uitgenodigd hun sollicitatie (met curriculum
vitae) onder vermelding van vacature op de enveloppe vóór 18 juni
a.s. te zenden aan Dyade Dienstverlening Onderwijs, t.a.v. de directie,
Dam 10, 4331 GJ Middelburg.
BEN JIJ EEN FIJN-PLAATWERKER?
DE NOOD BV
IS OP ZOEK NAAR JOU!
Wij maken koperen lantaarns voor de openbare
verlichting. Op korte termijn zoeken wij een
nieuwe collega.
Wil jij uitdagend werk, meewerken in ons
prettige team en een goed salaris volgens
CAO Metaalnijverheid?
Schrijf ons dan!
DE NOOD BV, t.a.v. Dhr. R. Kranenburg
Postbus 8082, 4330 EB Middelburg
e-mail: Denood@denood,nl
Misschien staan de producten die jij
maakt straks in heel Nederland!
A.H. Yerseke is op zoek naar een commer
cieel ingestelde
met goede contactuele eigenschappen.
Wij zoeken iemand die kan leiden en begelei
den. Medewerkers kan adviseren en motive
ren. Opleidingsniveau: MBO/HBO.
Als lid van het managementteam bepaal je
mede het winkelbeeld.
Wil je meer weten over het werk en wat wij
daar tegenoverstellen?
Stuur dan je sollicitatie met C.V. naar:
Oude Torenstraat 37,
4401 EH Yerseke,
o.v.v. afdma.
GOES (36.000 inwoners) is een levendige
stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt
De gemeente werkt aan ambitieuze
plannen voor de historische binnenstad.
Concrete projecten zijn de bouw van een
nieuw theater en een nieuw stadskantoor.
Goes is een fijne stad om te wonen. U vindt
er betaalbare huizen in een prachtige om
geving en uitstekende voorzieningen als het
gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs.
Meer informatie vindt u op www.goes.nl
De medewerkers van het bureau ondersteuning van de afdeling financien zijn op zoek naar een enthousiaste collega
voor 36 uur per week.
■»l«H»HHJM
De afdeling financiën van de gemeente Goes bestaat uit de bureau's belastingen en
ondersteuning. Binnen het bureau ondersteuning werken 12 personen. Zij houden
zich bezig met o.a. financiële administratie, interne controle financieel consulent
schap en het opstellen van de jaarrekening, begroting en de voor- en najaarsnota.
■ÏA/VJ.-lTOMiH:! 1
Je verzorgt jaarlijks de integrale planning voor de producten uit de budgetcyclus en
coördineert en ondersteunt de samenstelling van de begroting, meerjarenbegroting
en bestuurs- en managementrapportages en bent verantwoordelijk voor de eind
producten. Je bent belast met de uitvoering van het BBI en |e houdt jezelf op de
hoogte van nieuwe ontwikkelingen, onderzoekt toepassingen en doet voorstellen.
Je bent eerst verantwoordelijke voor BTW zaken en adviseert het college hierover.
WAT IS IOUW PROFIEL?
Je hebt minimaal een HBO werk en denkniveau, bijvoorbeeld HBDO financiën of
vergelijkbaar met aanvullende opleiding op het werk-terrein. Je hebt bij voorkeur
kennis en ervaring heeft met het werken binnen de overheid, beschikt over goede
schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, Je kan goed in teamverband
werken, je bent nauwkeurigstressbestendig en enthousiast is.
Naast een prettige werkomgeving en enthousiaste collega's een salaris afhankelijk
van leeftijd opleiding en ervaring van minimaal 2.189,00 (schaal 10) en maximaal
3.584,00 (schaal 10a) bruto per maand. De functie moet nog definitief beschre
ven en gewaardeerd worden,Verder bieden wij jou een goede studiefaciliteiten
regeling, flexibele arbeidstijdenregeling, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof,
pc-privé en een fietsprivé-project, mogelijkheid tot het kopen en verkopen van
verlofdagen en een voordelige hypotheekregeling.
Schrijf dan binnen 10 dagen na verschijnen van dit blad een brief en cv aan
burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 MC GOES onder
vermelding van vacaturenummer 2111-01 of per e-mail naar: vacatures@goes.nl
Heb je vragen over de functie, bel dan met Rob van Keulen, hoofd afdeling financiën,
telefoon 01 13-249614 en heb je vragen over de procedure, bel dan met Els Vis,
personeelsconsulent, telefoon 0113- 249633. Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de selectieprocedure.
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving.
Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die
voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie