SECRETARESSE POELWIJCK VAKANTIEHULPEN VERZORGING M/v PZC W14 Contracting Services LBO/MBO'er Ben jij in opleiding voor verzorgende/verplegende? Wil jij werkervaring opdoen waarvoor je ook nog wordt betaald? creatieve verkoper Gemeente Noord-Beveland coördinator beleidsmedewerker financiën en facilitaire zaken (m/v) Goes Middelburg Breda Terrieuzen PECHINEY EDERLAND zaterdag 1 juni 2002 Voor onze opdrachtgever, die actief is in geheel Nederland, zijn wij per direct op zoek naar een kandidaat, die na een inwerkperiode zelfstandig aan de slag kan. Deze organisatie is met 240 medewerkers actief op het gebied van bliksem- en overspanningsbeveiliging, veiligheids- en instrumentatie- aarding, statische elektriciteit en inspectie van elektronische installa ties. De benodigde opleidingen worden intern verzorgd. In de regio Zeeuws-Vlaanderen zijn wij met spoed op zoek naar een: Functie: Het monteren van overspannings- en/of bliksembeveiliging Functie-eisen: Affiniteit met techniek Rijbewijs B Veiligheidscertificaat is een pre Geen hoogtevrees Voor meer informatie kunt u contact opnemen met G. Hagting, tel. 0592-304030 of 06-55101980. Uw sollicitatie met C.V. kunt u sturen naar: Ceresstraat 4-6, 9401 DR Assen, o.v.v. ZV02. Standard Glas is een dynamische, Internationaal opere rende handelsonderneming in vlakglasproducten. Dit fa miliebedrijf met I I medewerkers realiseert een jaarlijks groeiende omzet in Latijns-Amerika, Europa en Azië. I.v.m. toename van de werkzaamheden zijn wij op zoek naar een fulltime: Functie-inhoud: - Het zelfstandig organiseren en uitvoeren van alle secretariële werkzaamheden. - Inclusief coördinatie reizen commerciële medewerkers. Wie zoeken wij? Iemand met: - Een vooropleidinjg op VWO niceau aangevuld met een secretariële opleiding. - Ervaring in een vergelijkbare functie strekt tot aanbeveling. - Beheersing van de moderen talen in woord en geschrift is een vereiste, waarbij de Spaanse taal een pre is. - Flexibiliteit, accuratesse, organisatietalent en stressbestendigheid. Wat bieden wij: - Een afwisselende en uitdagende functie in een jong, enthousiast internationaal opererend team. - Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie rich ten aan: Standard Glas B.V., Postbus 12,4484 ZG KORTGENE of E-mail adres: public@standardglas.com Contactpersoon: dhr. J. P. Huibregtse, tel. 01 13-302055. ZORGCENTRUM VOOR DE REGIO Zorgcentrum Poelwijck is voor de zomermaanden op zoek naar: Informatie en sollicitatie: Wil je meer weten over bovenstaande.functies dan kun je contact opnemen met de heer R. Roodbeen, afdelingshoofd team i. Op werkdagen te bereiken tussen o8:oo uur en 16:30 uur. Telefoonnummer: 0113-561820. je schriftelijke sollicitatie kun je vóór 19 juni te richten aan de afdeling Personeelszaken van Stichting Poelwijck, Slotstraat 15, 4458 BK 's-Heer Arendskerke of via e-mail: rroodbeen@poelwijck.nl. Werken In de zorg in zeeland? w kip co. verzorgt creatieve activiteiten voor particuliere in stellingen en bedrij ven. Tevens verkoopt en verhuurt kip co. creatieve materialen zoals ballonnen, buisfolie, schmink en feestartikelen. kip co. bouwen ewoutstraat 32 4381 pr vlissingen www.kip-en-co.nl In verband met zwangerschapsverlof van onze medewerkster verkoop, zoeken wij met ingang van 12 augustus tot 16 december 2002, een maartdag, woensdag en vrijdag van D&.45 -11.45 uur mlv werkzaamheden: verkoop verhuur creatieve materialen bestellingen verzorgen hand- en spandiensten evenementen wij zoeken: minimum leeftijd 25 jaar affiniteit met creatieve materialen winkelervaring is een pre Salariëring afhankelijk van leeftijd en ervaring. Schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie. De gemeente omvat het gehele eiland Noord-Beveland en heeft ruim 7000 inwoners met 6 dorpskernen. Gelegen in het waterrijke centrum van Zeeland is het ook een toeristische en recreatieve ontmoetingsplaats voor vele binnen- en buitenlandse gasten. De gemeentelijke organisatie is sinds kort omgevormd van vier afdelingen naar twee sectoren en een staf afdeling. De sectoren zijn: Samenlevingszaken en Grondgebied. Onze belangrijke missie voor de toekomst is 'de klant centraal'. Samen willen wij de organisatie en onze werkwijzen opnieuw gaan vormgeven. Wij zoeken voor de sector Samenlevingszaken, cluster financiën en facilitaire zaken, een nieuwe collega voor de functie van: Plaats in de organisatie: De werkzaamheden worden verricht onder hiërarchische verantwoordelijkheid van het sectorhoofd sa menlevingszaken. Doelstelling van het organisatieonderdeel: De cluster is belast met alle beleidsvoorbereidende en -uitvoerende taken op het gebied van financiën, ge meentelijke belastingen, treasury en facilitaire zaken. Daartoe worden ook gerekend de regiefunctie voor de planning en controlcyclus, inclusief begroting, jaarrekening, beleidsrapportages etc. Wat wordt je taak? Coördineert de dagelijkse werkzaamheden binnen het cluster en controleert, plant en verdeelt werk vanuit een niet-hiërarchische positie; Draagt zorg voor het in kaart brengen en onderhouden van werkprocessen binnen het cluster; Vanuit de werkprocessen worden de werkzaamheden binnen het cluster en met andere organisatieonder delen op elkaar afgestemd, zodat een integrale manier van werken ontstaat; Instrueert medewerkers, geeft coaching en draagt zorg voor de kwaliteit van de werkzaamheden; Signaleert problemen, vervult een klankbordfunctie en fungeert als eerste aanspreekpunt voor wat betreft problemen met werkinhoud; Draagt zorg voor het opstellen van het jaarlijks voortschrijdend werkplan met betrekking tot de werk zaamheden van het cluster; Ondersteund bij het beleidsproces in voorbereiding en uitvoering en het budgetbeheer van de werkbud- getten; Implementeert binnen het cluster de uitwerking van de visie met betrekking tot de front- en backoffice; Onderzoekt/vertaalt ontwikkelingen, beoordeelt de effectiviteit van bestaand beleid, doet voorstellen met betrekking tot het ontwikkelen van nieuw beleid of wijzigen van bestaand beleid binnen het totaal van be leidsterreinen van het cluster. Indicatie kennis en vaardigheden: Een op de functie gerichte opleiding op HBO-niveau aangevuld met meerdere jaren ervaring op het werk terrein van financiën en belastingen en aantoonbare managementvaardigheden en -ervaring. Kennis en in zicht op het terrein van facilitaire dienstverlening, documentaire informatievoorziening en kwaliteitsma nagement. Inzicht in en affiniteit met de binnen de betreffende afdeling voorkomende taakvelden en ge voel voor politieke, bestuurlijke en intermenselijke verhoudingen. De competenties zijn: Resultaatgericht, Innoverend, Communicatief, Analytisch, Klantgericht en flexibel, Coachvaardigheden. Wat bieden wij? De beloning is naar zwaarte van de functie en is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Het definitie ve functieniveau moet nog door middel van functiewaardering worden vastgesteld. Verder hebben wij een modern pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. De werklocatie is het gemeente huis te Wissenkerke. Inlichtingen: Inlichtingen over de functie kun je verkrijgen bij het sectorhoofd Samenlevingszaken, Hans Doddema, telefoon 0113-377340 of privé 0113-302940 en bij de stafmedewerker P&O, Kees Poortvliet, 0113- 377312. Sollicitaties: Sollicitaties met curriculum vitae verwachten wij binnen 10 dagen na het verschijnen van deze adverten tie: Adressering: Burgemeester en wethouders van Noord-Beveland, Postbus 3, 4490 AA Wissenkerke. E-mail: gemeente@noord-beveland.nl. Rothuizen van Doorn 't Hooft Architecten Stedenbouwkundigen is een bureau voor architectuur, stedenbouw en ruimtelijke ordenings- advisering. Ruim 75 enthousiaste medewerkers geven vanuit vier vestigingen vorm aan een hoog ambitieniveau. Rothuizen van Doorn 't Hooft groeit en heeft om deze reden vacatures voor diverse functies. Wij zoeken medewerkers die een bijdrage willen leveren aan het verder uitbouwen van een succesvolle onderneming. m JURIDISCH BELEIDSMEDEWERKER R.O. een medewerker met een HBO opleiding en bij voorkeur enkele jaren ervaring bij de overheid, die bestemmingsplannen en ruimtelijke onderbouwingen opstelt en procedures begeleidt in het kader van de Wet op de Ruimtelijke Ordening. PLANOLOOG/ADVISEUR R.O. een zelfstandig adviseur met een opleiding op academisch niveau (Planologie, Sociale Geografie of Landinrichtingswetenschappen) die beleidsadviezen en bestemmingsplannen maakt voor overheden en particuliere organisaties. JURIST/ADVISEUR R.O. een zelfstandig adviseur met een opleiding op academisch niveau die beleidsadviezen en bestemmingsplannen maakt en opdrachtgevers informeert of begeleidt bij juridische procedures. STEDENBOUWKUNDIG ADVISEUR een ervaren adviseur met ondernemerskwaliteiten voor een functie die zich kenmerkt door een combinatie van stedenbouwkundig ontwerp en beleidsadvisering en waarvoor een opleiding TU Stedenbouw of Academie voor Architectuur en Stedenbouw wordt gevraagd. FACILITAIR MANAGER een praktisch ingestelde HBO-er die zich onder andere gaat bezighouden met inkoop, voorraadbeheer, facilitaire apparatuur, huisvesting, secretariaat en automatisering. RESTAURATIESPECIALISTEN M projectleider BI opzichter H kostendeskundige/bestekschrijver projectvoorbereider of een combinatie van twee of meer van deze functies, met HBO-niveau en een aantoonbare affiniteit met restauraties. PROJECTVOORBEREIDERS medewerkers die ontwerpen uitwerken tot een uitvoeringsgereed plan en overleggen met bij de bouwvoorbereiding betrokken partijen, HBO-niveau, enkele jaren bouwkundige- en CAD ervaring en oog voor detail. BOUWKOSTENDESKUNDIGE (senior) met HBO of academisch niveau en ruime ervaring in de bouwwereld, die een actieve invulling geeft aan het verder professionaliseren van de deskundigheid op het gebied van kostenbewaking, contractstukken (waaronder het maken en beoordelen van bestekken) en kwaliteitszorg. n BOUWKUNDIG PROJECTLEIDER (senior) een ervaren medewerker, die leiding geeft aan bouwprojecten en beschikt over een relevante opleiding op HBO- of academisch niveau, met ruime ervaring en projectmanagementkwaliteiten. INFORMATIE? Website: www.rdh.nl 9 0113-276869 INTERESSE? Stuur voor 15 juni 2002 een brief met c.v. aan; Rothuizen van Doorn 't Hooft B.V. drs L.M. Zuidweg Postbus 233,4460 AE Goes e-mail; rdh@rdh.nl is een Nederlandse vestiging van de Franse Groep Pechiney, één van de grootste maatschappijen op het gebied van de productie en verwerking van o.a. aluminium. Pechiney Nederland is gevestigd in Vlissingen- Oost en produceert jaarlijks 220.000 ton aluminium in de vorm van extrusiepalen en walsblokken. Het bedrijf heeft 670 medewerkers in dienst. Assistent Beheerder SAP De afdeling informatica is een essentieel onderdeel van Pechiney Nederland N.V. en bestaat uit 20 mede werkers. De assistent beheerder assisteert de beheerder SAP bij het onderhoud van het in Frankrijk gecen traliseerde SAP-systeem en verzorgt de klantenrelatie. De assistent beheerder SAP helpt de gebruiker bij het definiëren van zijn wensen, het formaliseren ervan en stelt mogelijke oplossingen voor. Hij/zij realiseert projecten, de juiste kwaliteitseisen hiervoor en zorgt voor naleving van de planning. Het betreft een functie voor de duur van minimaal 1 jaar. Wij zoeken iemand met: - HBO technische informatica - Kennis van database structuren en automatiseringsontwikkelingen - Beheersing van de Franse en Engelse taal in woord en geschrift - Praktische kennis van en ervaring met verschillende modules van SAP - Goede communicatieve vaardigheden, een flexibele klantgerichte instelling en leidinggevende capacitei ten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer H. Bakker, beheerder SAP, tel.nr. 0113-615276. Onderhoudsmonteurs (elektrisch en mechanisch) De afdeling Technische Dienst bestaat in totaal uit 105 medewerkers en is onderverdeeld in diverse subaf delingen die gerelateerd zijn aan de productieafdelingen. De onderhoudsmonteur houdt zich voornamelijk bezig met preventief onderhoud van de installaties op me chanisch en/of elektrisch gebied, inspecteert door middel van visuele controle en conditiemetingen de al gehele staat van de installaties en voert kleine storingen ter plaatse uit. Tevens doet de onderhoudsmon teur aanbevelingen voor het verbeteren van de installaties. Wij zoeken iemand met: - MBO werktuigbouw MBO elektro - Aanvullende cursussen op het gebied van hydrauliek, pneumatiek, storingen zoeken, trillingsmeten en PLC - Goede communicatieve vaardigheden die zelfstandig kan werken en innovatief is - Ervaring in een soortgelijke functie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer M. Wolbers, afdelingshoofd Technische dienst, tel.nr. 0113-615231. Voor beide functies bieden wij: - Een zelfstandige afwisselende baan - Prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden - Doorgroeimogelijkheden en studiefaciliteiten. Meer informatie over ons bedrijf tref je op onze web-site: www.pechinevnederland.nl. Geïnteresseerden richten hun brief met uitgebreid curriculum vitae binnen twee weken na verschijning aan: Pechiney Nederland N.V., t.a.v. mevrouw P. F. Nauta, personeelsmanager, Postbus 49, 4380 AA Vlissingen, of via e-mail: Petra.Nauta@Pechinev.com.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 44