Ben jij een commerciële topper? PERSONEEL Je bent toch oud en wijs genoeg om aan te geven wat je wil PZC 22 Medewerker Cliëntenservice Consulent AFBOUW ZUIDWEST BOEKHOUDER M/V COÖRDINATOR FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v G G Z W N B mmmmma Afdelingshoofd zaterdag 1 juni 2002 Content bestaat ruim 35 jaar, is onderdeel van de Creyf's Groep en heeft een uitstekende marktpositie. We onderscheiden ons met name door de persoonlijke en kwalitatieve dienstverlening. Content ontwikkelt zich steeds meer tot specialistische dienstverlener voorliet officesegment ("de kantoorfuncties") van bedrijfsleven en overheid in Nederland. We leveren als full service provider op het gebied van human resources tal van diensten, zowel op het terrein van werving en selectie als op het gebied van scholing en behoud van medewerkers. We bemiddelen met name sollicitanten met een mbo (plus)-opleiding en hoger voor het bank- en verzekeringswezen, de sociale zekerheid, de IT en de consultancysector. Content is een snelgroeiende bedrijf van zo'n 600 mensen en we hebben in heel Nederland meer dan 100 vestigingen. Bij ons werken mensen van alle leeftijden en de sfeer is collegiaal en informeel. Content hecht veel waarde aan je persoonlijke ontwikkeling en besteedt daarom veel tijd en geld in opleidingen en trainingen. Er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Binnen Content of bij één van de ruim veertig werkmaatschappijen van de Creyf's Groep in diverse West-Europese landen. Ben je ondernemend en heb je een commerciële instelling? Houd je ervan met mensen te werken en schrik je niet terug voor verantwoordelijkheid? Neem dan direct contact met ons op, want wij zijn voor onze vestiging in Zierikzee op zoek naar een Een goed betaalde baan, waarin je de ruimte krijgt ideeën en initia tieven te ontwikkelen en waar je zelf verantwoordelijk bent voor omzet, de lokale marktbewerking en de dienstverlening van je vestiging. Naast je werk op de vestiging in Zierikzee zul je, indien nodig, worden ingezet op de vestigingen in Goes en in Middelburg. De functie Als consulent werf, selecteer en begeleid je sollicitanten. Je voert scholingsgesprekken en houdt contractbesprekingen. Verder bezoek je bedrijven, denk je mee bij het opstellen van het vestigingsplan, bedenk je acties die de omzet stimuleren, zorg je voor een juiste uitstraling en houd je de administratie van de vestiging up-to-date. Als consulent werk je bij Content altijd in teamverband, maar heb je wel duidelijk je eigen verantwoordelijkheid. Financieel aantrekkelijk Je verdient een goed salaris en is er een aantrekkelijke bonusregeling. Daarbovenop komen nog prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, 13 ATV-dagen en 9% vakantiegeld. Content kent een gunstige spaarloonregeling, een voordelige collectieve ziektekostenverzekering en een collectieve pensioen regeling. En er is een kinderopvangregeling. Content biedt volop doorgroeimogelijkheden en steekt veel tijd in de scholing ën ontwikkeling van medewerkers. Wie zoeken we? Je hebt een hbo-opleiding en één of meerjaren ervaring in een commerciële functie of een mbo-opleiding met minimaal twee jaar relevante commerciële ervaring. Reageren? Ben je geïnteresseerd in deze boeiende baan? Solliciteer dan per e-mail of per brief. E-mail: hans.francke@content.nl onder vermelding van sollicitatie. Postadres: Content, t.a.v. Hans Francke, Lange Noordstraat 24, 4331 CD Middelbrug. Voor je het weet, heb je de baan van je leven! Zin in een afwisselende baan? Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jan van Oosten, Manager Cliënten Advies, telefoon (0118) 68 68 00 Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar: Rabobank Middelburg-Veere t.a.v. de heer J.J. van Oosten, Postbus 91, 4330 AB Middelburg. Afbouw Zuidwest te Yerseke is een veelzij dig bedrijf dat tegelwerken, montage- en installatiewerkzaamheden verricht, onder andere voor een aantal regionale relaties. Het betreft bedrijven die actief zijn in de keuken- en sanitairbranche, alsmede de bouwmaterialenhandel. Als gevolg van een steeds toenemend werkaanbod, zoeken wij voor de admini stratieve verwerking hiervan met spoed Tof uw faken behoren: Het administreren van het inkoop- en verkooptraject; het beheren van de projectadministratie; het aanleveren van gegevens voor de verslaglegging. Voor de uitvoering van deze taken wordt nauw samengewerkt met collega's van de centrale administratie in Middelburg. Wij vragen: M.E.A.O. MBA of vergelijkbaar denk en werkniveau; kennis van Word en Excel; min. 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie. Beschikt u over doorzettingsvermogen en wilt u graag actief meewerken in een dynamische en groeiende onderneming, stuur dan uw sollicitatiebrief, voorzien van c.v., aan Afbouw Zuidwest B.V., Postbus 68, 4400 AB Yerseke. Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met Peter de Looff, telefoon 0118 - 69 00 02, email: pddelooff@murremoens.nl Kreeft 9-4401 NZ - YERSEKE Telefoon 0113-574645 aar* We doen mooie dingen in de GGZ.... GGZ WNB staat voor Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant, maar ook voor respect, aandacht en openheid. Geen abstracte begrippen, maar concrete uitgangspunten voor de zorg. GGZ WNB is een eigentijdse instelling voor behandeling en begeleiding van mensen met psychische problemen en psychiatrische stoornissen. Binnen de GGZ WNB, locatie Halsteren, bestaat op de financiële administratie een vacature voor de functie van (vacaturenummer: EAD/02/64) Algemene informatie De financiële administratie is onderdeel van de afdeling Financiën en Control van de Economisch- Administratieve Dienst. De te benoemen functionaris ontvangt leiding van het afdelingshoofd Financiën en Control en coördineert de werkzaamheden van de financiële administratie. |Functi e-informatie coördinatie en voortgangsbewaking van de werkzaamheden van het team financiële administratie; controle van gegevens vanuit verschillende deelsystemen en controle van het grootboek; opstellen van financieel administratieve rapportages (o.a. interne kosten-overzichten, periodieke exploi tatie-overzichten, concept jaarrekening en financiële afrekeningen derden); ontwikkelen en implementeren van procedures voor de financiële registratie en verwerking; coördinatie van en toezicht op het bank- en kasverkeer. Functie-eisen HBO werk- en denkniveau; ruime ervaring op financieel administratief gebied, met affiniteit voor de gezondheidszorg/non-profit-sector; kennis van en ervaring met geautomatiseerde informatieverwerking (financieel pakket; Excel); coördinerende kwaliteiten; zelfstandigheid; flexibele en dienstverlenende houding; goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; integriteit; organisatievermogen, stressbestendig. [Arbeidsvoorwaarden liet bij deze functie behorende salaris bedraagt minimaal 1.917,- en maximaal 3.101,- bruto per maand op fulltime basis, conform functiegroep 55. De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-GGZ 1angstelIing Voor inlichtingen omtrent deze functie kunt u contact opnemen met mevrouw G. Thielen, afdelingshoofd Financiën en Control, telefoonnummer 0164-289108. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer in de brief, binnen 10 dagen na hel verschijnen van deze advertentie, richten aan de Dienst PO&O. GGZ WNB streeft naar een grotere deelname in het arbeidsproces van niedewerk(sljers met een allochtone achtergrond en geeft de voorkeur aan deze medewerk(st)ers in geval van gelijke geschiktheid. Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant www.ggzwnb.nl Centraal adres GGZ WNB: Postbus 371 4600 AJ Bergen op Zoom T. 0164-28 91 00 F 0164-24 00 46 1 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Geef je ambitie toekomst Rabobank Middelburg-Veere is een ondernemende bank met ruim 100 enthousiaste en gemotiveerde medewer kers, Binnen de bank gaan commercie en klantwaarde hand in hand. Ons werkgebied bestaat uit de kernen Middelburg, Vee re, Serooskerke en Vrouwenpolder. Wij bedienen een brede markt van bedrijven en parti culieren en wij doen dat actief, per soonlijk en betrokken. In een goede sfeer, waarin teamspirit en samen werking centraal staan. Zo weten we steeds meer mensen en bedrijven aan ons te binden. Zorgcentrum De Vurssche biedt als werk gever kaders waarbinnen medewerkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel arbeidsvoor waardenpakket, waarbij medewerkers ais het ware zelf hun pakket kunnen samen stellen en veronderen. Logisch eigenlijk, want dat mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde monier beloond willen worden. De behoeftes liggen per fase In het leven immers anders...Wilt u hard werken en goed verdienen, wilt u wat minder uren draaien om ook wat in de kinderen te kunnen investeren of wilt u af en toe even de wijde wereld in om het avontuur er in te houden, ook in het werk? Bij ons kiest u voor uzelf. II moet wel de instelling hebben om te pionieren in de zorg, om telkens weer nieuwe manieren te vinden om de oudere mensen binnen De Vurssche plezier in het leven te laten behouden. U weet wat uw drijfveren in het leven zijn en u bent oprecht geïnteresseerd in de zaken die ouderen bezighouden. Daarom spreekt het volgens ons voor zich dat u bij uzelf een warm hart voelt voor oudere mensen en dnt u enthousiasme en respect goed kunt combineren. Bent u geïnteresseerd in een baan bij De Vurssche? Reageer dan op deze vacature van afdelingshoofd. Zoekt u eigenlijk een andere functie, stuur dan een open sollicitatie. U kunt brieven met CV richten aan De Vurssche, P&O, Rooseveltlaan 1, 4571 HT Axel. U kunt ook mailen naar devurssche@svrz.nl of hamer@dv.svrz.nl. Wilt u eerst meer over De Vurssche weten? Maak dan een afspraak om langs te komen dan laten we u zien waar we werken en wat er allemaal gebeurt. Ook als u nog vragen hebt, kunt u bellen naar 0115- 56 88 88. Solliciteren binnen 14 dagen na verschijning van deze adverlentie. Meer informatie bij Cyriel de Block, locatiemanager, tel.0115 - 56 88 98 of 06 20 13 18 76. Acquisitie noot aanleiding van deze advertentie wordt niel op prijs gesteld en niet gehonoreerd. Zorgcentrum De Vurssche in Axel biedt verzorgingshuiszorg, verpleeghuiszorg en extramurale zorg. Daarnaast is er een dagverpleging voor psychogeriatrische patiënten en een project dagverzorging. Onze cliënten zijn voornamelijk ouderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van zorg en dienst verlening. Wij gaan daarbij uit van hun vragen en wensen. De afdeling verzorgingshuiszorg ondersteunt 75 ouderen, de verpleeghuisafdeling biedt plaats aan 60 mensen. De Vurssche maakt samen met zeven andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). De SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. We zoeken op dit moment een enthousiaste verpleegkundige met managementcapaciteiten of ervaring in leidinggeven en eventueel een afgeronde managementopleiding voor de functie van afdelingshoofd (32 uur tot 36 per week). Als afdelingshoofd binnen De Vurssche organiseert u de afdeling, bent u verantwoordelijk voor de bewonerszorg en werkt u uw visie op ouderenzorg zelfstandig, coachend en motiverend uit. Afhankelijk van leeftijd en ervaring bedraagt het salaris voor afdelingshoofd maximaal 2.825,- bruto per maand, bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. Als Medewerker Cliëntenservice Front Office/Back Office bedien je onze klanten op een vlotte, heldere manier. Of het nu via de telefoon is of persoonlijk in de bankhal. Deskundig en veelzijdig is wat je graag wilt worden, om voor elke vraag de juiste oplossing te kunnen geven. Een persoonlijke aanpak en plezierig kunnen samenwerken is de basis voor je succes. Je legt snel contact, je luistert goed en je verplaatst je in de situatie van de klant. Je verwijst door naar en maakt afspraken voor colle ga's en je zorgt ervoor, dat de klant naar tevredenheid wordt geholpen. Heb je binnenkort je MBO-diploma op zak? Of een MBO denk- en werkniveau, een flexibele, enthousiaste en teamgerichte werkhouding? En heb je goede sociale, commerciële en communicatieve vaardigheden? Ben je zelfstandig, accuraat, stressbestendig en initiatiefrijk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Rabobank Middelburg- Vee re Als Medewerker Cliëntenservice Front Office/Back Office speel je een belangrijke rol in het Cliënten Advies team. Binnen ons segment Cliënten Advies heerst een open, informele en persoonlijke sfeer waarin teamspirit en samen werking centraal staan. Het segment bestaat uit 38, voor namelijk jonge, medewerkers die pro-actief, deskundig en betrokken zijn.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 22