ZOT PZC Uneedfii solutoins Intercedente egiers PZC V£/ leerkracht voor groep 4 Provincie Zeeland adjunct-secretaris ROVZ/ beleidsmedewerker verkeer en vervoer m/v TELEFONIST RECEPTIONIST m/v £2 nirmiws® BY Administrateur ÊTport zêlande Hoofd Boekhouding m/v De Jager Bedrijfswagens b.v. /*V Ervaren glaszetters WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR BEZORCERS (M/V) IN KLOOSTERZANDE, AXEL, SAS VAN GENT, TERNEUZEN Vlissingse m Schoolvereniging\r Met ingang van 19 augustus 2002 is er op de school van de Vlissingse Schoolvereniging een vacature (wtf 0.6). Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Het betreft een vervanging wegens zwangerschap en ouderschapsverlof gedurende - 38 weken, in een duo-baan. De Vlissingse Schoolvereniging is een basisschool voor Neutraal Bijzonder Onderwijs. De leerlingen komen uit de regio Vlissingen. Er wordt klassikaal les gegeven met voldoende ruimte voor zelfwerkzaamheid en individuele begeleiding. De school zet haar leerlingen aan tot zelfstandig handelen, verantwoordelijk heid en respect voor ieders levensover tuiging op politiek en religieus gebied. De personeelsformatie bestaat uit 17 leerkrachten, verdeeld over negen groepen, alsmede vakleerkrachten voor gymnastiek en handvaardigheid en een remedial teacher. FUNCTIE-EISEN Het bestuur zoekt een enthousiaste, flexibele leerkracht met enige ervaring in de midden- en/of bovenbouw affiniteit met het neutraal bijzonder onderwijs vaardigheid in het werken met computers de bereidheid om zich in te zetten voor naschoolse activiteiten. INLICHTINGEN Inlichtingen worden u graag verstrekt door de heer P. Nagtegaal, adjunct-directeur, tel. 0118-467591, priv 0118-417003 of mevrouw drs L.G. Helwig-van Els cker, voorzitter bestuur, tel. 0118-410646. SOLLICITEREN Uw sollicitatie, met cv, kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan het bestuur van de Vlissingse Schoolvereniging t.a.v. mevrouw mr N. van der Ploeg-Hogervorst, postbus 352,4380 AJ Vlissingen. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Infrastructuur en Vervoer zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van verkeer en ver voer, alsmede het ontwerpen en beheren van wegen en vaarwegen. Bij de directie werken in totaal ongeveer 190 medewer kers. De directie bestaat uit vier afdelin gen waaronder de afdeling Verkeer en Vervoer. De afdeling Verkeer en Vervoer heeft tot taak het ontwikkelen en uitvoeren van beleid met betrekking tot mobiliteit, infra structuur, goederenvervoer, personenver voer, verkeersveiligheid en openbaar ver voer en doet dit in samenwerking met andere beleidsvelden en belanghebben den. Herkent u zich in bovenstaand profiel? Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ieder geval voor 1 juni a.s. uw sollici tatiebrief met curriculum vitae naar Leo Breure, seniormedewerker personeel en organisatie van de directie Infrastructuur en Vervoer, Postbus 524, 4330 AM Mid delburg, onder vermelding van bovenge noemd vacaturenummer. Informatie over de organisatie en andere vacatures bij de provincie Zeeland is te vinden op www.zeeland.nl. Het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Zeeland (ROVZ) is een platform van overheden/wegbeheerders en maatschappelijke organisaties. Het doel van het ROVZ is het bevorderen van de verkeersveiligheid in Zeeland met een accent op gedragsbeïnvloeding zoals verkeerseducatie, handhaving, communicatie en voorlichting. De medewerkers van het ROVZ zijn in dienst van de provincie Zeeland (directie Infrastructuur en Vervoer, afdeling Verkeer en Vervoer). Het ROVZ zoekt kandidaten voor de functie: (vacaturenummer 2002-06) Het betreft een fulltime functie. Wij zoeken een enthousiaste, flexibele en breed inzetbare collega die het als een uitdaging ziet om samen met andere collega's inhoud te geven aan het provin ciale verkeers- en vervoersbeleid. DE FUNCTIE In eerste instantie liggen de werkzaamheden bij het ROVZ. Tot de taken behoren: het ontwikkelen van het verkeerseducatiebeleid en het uitvoeren daarvan het inhoud geven aan gedragsbeïnvloeding in het kader van Duurzaam Veilig en het ondersteunen van de verkeershandhaving. Naast de werkzaamheden voor het ROVZ wordt u ingezet voor het algemeen ver keers- en vervoersbeleid. Tot de taken behoren: het leveren van bijdragen aan gebiedsgerichte projecten het ontwikkelen van beleid met betrekking tot infrastructurele projecten. UW PROFIEL Wij verwachten dat u: beschikt over een academisch werk- en denkniveau op basis van een vol tooide academische opleiding op het gebied van verkeer en vervoer of andere relevante richtingen kennis en ervaring heeft om te kunnen voldoen aan de gevraagde multifunc tionele inzetbaarheid d.w.z. voldoende kennis van het vakgebied en in staat bent maatschappelijke organisaties te activeren t.b.v. gedragsbeïnvloeding ervaring heeft met bestuurlijke en communicatieve processen bij voorkeur in teamverband werkt goed ontwikkelde sociale vaardigheden heeft en zich mondeling en schriftelijk goed en helder weet uit te drukken. ONS AANBOD Een jaarsalaris van maximaal ruim 50.600,— bruto (schaal 12, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering), het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 3.768,39 per maand (de genoemde bedragen gelden per 1 januari 2002). Daarnaast heeft de provincie Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a.: het pensioenpakket van het ABP het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenre geling (IZR) gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof een kinderopvangregeling flexibele werktijden. INLICHTINGEN - "'tSHH Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij: drs. Dik Kruis, hoofd afdeling Verkeer Vervoer, telefoonnummer 0118- 631659 ing. Aart Lodde/waarnemend hoofd afdeling Verkeer Vervoer, telefoonnum mer 0118-631309 ing. Henk Rhebergen, secretaris ROVZ, telefoonnummer 0118-631293. OVERIGE INFORMATIE Voor deze vacature is een informatiepakket samengesteld waaronder het werkplan van de afdeling en het voortschrijdende ontwikkelingsplan van de afdeling, het meerjarenplan verkeersveiligheid Zeeland 2001-2005 en het ROVZ-werkplan 2002. U kunt het pakket opvragen bij Patricia Mannaart, medewerkster personeelszaken, telefoonnummer 0118-631551p DOELGROEPENBELEID De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandi capten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroépen die Vol doen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren. ZEEUWS CONSULTATIEBUREAU VOOR ALCOHOL EN DRUGS Het Zeeuws Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (ZCAD) houdt zich al 45 jaar bezig met ver slavingsproblematiek en heeft zichzelf vier hoofdtaken gesteld: hulpverlening, reclassering, preven tie en consultatie. De bezetting bestaat uit ongeveer 45 medewerkers, verdeeld over vijf vestigingen in Zeeland. Het Centraal Bureau is gevestigd in Middelburg, locatie Vlissingsesingel. Hier zijn de ondersteu nende afdelingen ondergebracht: administratie, secretariaat en automatisering. Ook is de directie en de afdeling preventie hier gehuisvest. Wegens hel vertrek van de huidige medewerker in verband met vervroegde uittreding vragen wij per 1 iuni een (36 uur per week, 1,0 fte) De functie U houdt zich primair bezig met bereikbaarheid en beheer van de receptie van het Centraal Bureau: ontvangen van bezoekers, beantwoorden van de telefoon, archiveren, kopiëren, inbinden, verzorgen van typewerk. Daarnaast verricht u administratieve werkzaamheden op het gebied van personeels- en salarisadministratie. Uw profiel U beschikt minimaal over een MBO opleiding. Ervaring is niet noodzakelijk. Kennis van Windows software (Word, Excel) is een vereiste. U bent representatief, een uitstekende gastvrouw/gastheer en beschikt over goede contactuele eigenschappen. Uitstekende schriftelijke vaardigheden worden ook gevraagd. Ook bent u in slaat accuraat administratieve werkzaamheden te verrichten. Ons aanbod U krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Hel salaris bedraagt minimaal 1.322 en maximaal 1.968 bruto per maand conform de CAO GGZ bij een volledige werkweek van 36 uur. Interesse? Telefonische informatie kunt u verkrijgen bij mevrouw C.Y. Davidse, stafmedewerker algemene za ken, bereikbaar onder telefoonnummer OL18-63 76 40. Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae kunt u binnen veertien dagen sturen naar de directeur van hel ZCAD, Postbus 85. 4330 AB Middelburg, of via e-mail aan info@zcad.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Ril HANDEL CONSTRUCTIE Kreeft 4 Postbus 16 4400 AA Yerseke Tel. 0113-57 38 78 Engineering, Machinebouw, Verspaning, Plaatwerk, Hydrauliek, Internetv\ Mechatronica, Technische Handel, Onderhoud en Reparatie E-mail meeuwsen@meeuwsen.nl Wij zoeken een enthousiaste medewerker (MA/) voor de functie: Taken en verantwoordelijkheden o.a.: Orderbeheer Facturatie Debiteurenbeheer Beheer controle urenregistratie Bedrijfsverzekeringen Controle van gehele interne administratie Leidinggeven aan de interne administratie Rapportage aan directie d.m.v. periodieke overzichten Functie-eisen: - opleiding: HEAO, MEAO/MBA of gelijkwaardig niveau, aangevuld met of studerend voor S.RD. of soortgelijke opleiding - een zelfstandige en communicatief sterke persoonlijkheid - commerciële slagvaardigheid - beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - enige kennis van de Engelse taal - enige jaren ervaring in soortgelijke functie - leeftijd: tot 40 jaar Wij bieden: - goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden - collegiale werksfeer - ontplooiingskansen voor iemand met talent Uw sollicitatie: Indien u interesse heeft in deze functie, vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van uw Curriculum Vitae, vóór 24 mei 2002 op te sturen naar bovenstaand postadres on der vermelding van sollicitatie in de linkerbovenhoek van de enveloppe. CRAN DORADO CROUPj Cran Dorado is met 40 resorts marktleider in Nederland Fulltime Voor Port Zélande (een luxe resort met 714 bungalows) zijn wij op zoek naar een Hoofd Boekhouding. Als Hoofd Boekhouding bent u o.a. verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen van periodieke rapportages, het maken van balansspecificaties, de controle op grootboekrekeningen, het toezicht houden op de verwerking van o.a. de crediteuren administratie en het ondersteunen van (divisie)managers m.b.t. de budgettering. Tevens stuurt en begeleidt u een team van ca. 8 medewerkers, waarbij het houden van werkoverleggen en evaluatiegesprekken belangrijke onderdelen zijn. Daarnaast bent u in staat hen te motiveren en te adviseren m.b.t. loopbaanbegeleiding. wij vragen Een afgeronde opleiding op HBO/HEAO-Niveau; Minimaal ljaar leidinggevende ervaring; Gedegen kennis van Word en Excel; Cijfermatig inzicht; Een betrouwbare,flexibele, punctuele teamplayer. wij bieden Een passend salaris volgens de CAO Verblijfsrecreatie; Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling; studiekostenregeling, spaarloonregeling en personeelsboekingsregeling; De uitdaging in het nemen van verantwoordelijkheden; Een unieke werkomgeving. bel of schrijf Stuur uw brief met c.v. binnen 14 dagen aan Gran Dorado Port Zélande t.a.v. Mevr. P. Klappe, Personeelsfunctionaris, Port Zélande 2, 3253 MG Ouddorp. Of reageer per mail: p.klappe@grandorado.com Voor meer informatie: Dhr. E. Raaijen, Manager Finance tel. 0111-674897. grandorado.com Werken waar het iedere dag vakantie is! Uneed IT Solutions bv is op zoek naar een enthousiaste voor onze nieuwe vestiging in Vlissingen. Functie-eisen: Om deze baan met succes te kunnen vervullen beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een flinke dosis organisatietalent. Heb je een MBO/HBO opleiding afgerond en minimaal 3 jaar ervaring opgedaan in soortgelijke functie? Dan ben jij degene die wij zoeken! Functieomschrijving: Je bent verantwoordelijk voor het werven, selecteren van (tijdelijk) personeel. Het onderhouden van telefonische en persoonlijke contacten met potentiële en bestaande relaties. De prioriteit ligt bij het uitzenden maar ook administratieve taken horen tot je functie. Deze functie heeft een werkweek van 40 uur. Wij bieden: Volop ruimte voor eigen initiatieven, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een auto van de zaak. Voldoe je aan al bovenstaande eisen en heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met curriculum vitae op naar: Uneed IT Solutions bv Westhavendijk 156 4463 AE GOES mailen kan ook, info@uneed.nl Of bel voor inlichtingen: 0113-253 808 De Jager Bedrijfsauto's b.v. is actief in de verkoop en onderhoud van bedrijfs wagens en gespecialiseerd in de merken Scania en DAF. Tengevolge van toename van de werkzaamheden, zoeken wij op korte termijn ter versterking een: MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v (minimaal 32 uur per week) Werkzaamheden: in grote mate van zelfstandigheid verzorgen van de gehele financiële administratie (debiteuren-, en crediteurenadministratie) en beheren kas en bank, administratieve sturing en ondersteuning, opstellen van manage- mentverslagen. Wij vragen: minimaal MBO-MBA niveau, kennis van geautomatiseerde boek houdsystemen, liefst ervaring in een overeenkomstige functie, een flexibele werkinstelling, accuraat en zelfstandigheid. Tevens is er bij De Jager Bedrijfsauto's plaats voor: MONTEURS Als deze korte omschrijving je aanspreekt, neem dan contact op met J. de Ja ger, telefoon 0113-277277 of verstuur snel je sollicitatie naar De Jager Bedrijfsauto's b.v. Amundsenweg 12 4462 GP Goes O <7 ff" S~ Op korte termijn gevraagd Goede sociale voorzieningen en uitstekende beloning Glashelder! Een oude, gerenommeerde naam voor een moderne, nieuwe onderneming. Walensingel 65, Middelburg,Tel. 01 18-612052, Fax 0118-627699 Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend ochtendkarwei voor jong en oud. Er staat een goede beloning tegenover. Naast de ruime vergoeding zijn er diverse extra's zoals: vakantiegeld startpremie aanbrengpremie voor abonnees en bezorgers gratis regenpak gratis krant Interesse? Neem contact op met de afdeling Binnendienst Distributie, telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren), of kijk op internet, www.deleukstebijbaan.nl De minimumleeftijd is 15 jaar.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 38