ZOT
PZC
Uneedfii
solutoins
Intercedente
egiers
PZC
V£/
leerkracht voor groep 4
Provincie Zeeland
adjunct-secretaris ROVZ/
beleidsmedewerker
verkeer en vervoer m/v
TELEFONIST RECEPTIONIST m/v
£2 nirmiws® BY
Administrateur
ÊTport zêlande
Hoofd Boekhouding m/v
De Jager Bedrijfswagens b.v.
/*V
Ervaren
glaszetters
WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR
BEZORCERS (M/V) IN
KLOOSTERZANDE, AXEL,
SAS VAN GENT, TERNEUZEN
Vlissingse m
Schoolvereniging\r
Met ingang van 19 augustus 2002 is er op de school van de
Vlissingse Schoolvereniging een vacature (wtf 0.6).
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste
Het betreft een vervanging wegens zwangerschap en
ouderschapsverlof gedurende - 38 weken, in een duo-baan.
De Vlissingse Schoolvereniging is
een basisschool voor Neutraal
Bijzonder Onderwijs.
De leerlingen komen uit de regio
Vlissingen.
Er wordt klassikaal les gegeven met
voldoende ruimte voor zelfwerkzaamheid
en individuele begeleiding.
De school zet haar leerlingen aan tot
zelfstandig handelen, verantwoordelijk
heid en respect voor ieders levensover
tuiging op politiek en religieus gebied.
De personeelsformatie bestaat uit 17
leerkrachten, verdeeld over negen
groepen, alsmede vakleerkrachten voor
gymnastiek en handvaardigheid en een
remedial teacher.
FUNCTIE-EISEN
Het bestuur zoekt een enthousiaste,
flexibele leerkracht met
enige ervaring in de midden- en/of
bovenbouw
affiniteit met het neutraal bijzonder
onderwijs
vaardigheid in het werken met
computers
de bereidheid om zich in te zetten voor
naschoolse activiteiten.
INLICHTINGEN
Inlichtingen worden u graag verstrekt door
de heer P. Nagtegaal, adjunct-directeur, tel.
0118-467591, priv 0118-417003 of
mevrouw drs L.G. Helwig-van Els cker,
voorzitter bestuur, tel. 0118-410646.
SOLLICITEREN
Uw sollicitatie, met cv, kunt u binnen 14
dagen na het verschijnen van deze
advertentie richten aan het bestuur van de
Vlissingse Schoolvereniging t.a.v.
mevrouw mr N. van der Ploeg-Hogervorst,
postbus 352,4380 AJ Vlissingen.
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De directie Infrastructuur en Vervoer zorgt
voor het ontwikkelen en uitvoeren van
beleid op het gebied van verkeer en ver
voer, alsmede het ontwerpen en beheren
van wegen en vaarwegen. Bij de directie
werken in totaal ongeveer 190 medewer
kers. De directie bestaat uit vier afdelin
gen waaronder de afdeling Verkeer en
Vervoer.
De afdeling Verkeer en Vervoer heeft tot
taak het ontwikkelen en uitvoeren van
beleid met betrekking tot mobiliteit, infra
structuur, goederenvervoer, personenver
voer, verkeersveiligheid en openbaar ver
voer en doet dit in samenwerking met
andere beleidsvelden en belanghebben
den.
Herkent u zich in bovenstaand profiel?
Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in
ieder geval voor 1 juni a.s. uw sollici
tatiebrief met curriculum vitae naar Leo
Breure, seniormedewerker personeel en
organisatie van de directie Infrastructuur
en Vervoer, Postbus 524, 4330 AM Mid
delburg, onder vermelding van bovenge
noemd vacaturenummer.
Informatie over de organisatie en andere
vacatures bij de provincie Zeeland is te
vinden op www.zeeland.nl.
Het Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Zeeland (ROVZ) is een platform van
overheden/wegbeheerders en maatschappelijke organisaties. Het doel van het
ROVZ is het bevorderen van de verkeersveiligheid in Zeeland met een accent op
gedragsbeïnvloeding zoals verkeerseducatie, handhaving, communicatie en
voorlichting. De medewerkers van het ROVZ zijn in dienst van de provincie
Zeeland (directie Infrastructuur en Vervoer, afdeling Verkeer en Vervoer).
Het ROVZ zoekt kandidaten voor de functie:
(vacaturenummer 2002-06)
Het betreft een fulltime functie.
Wij zoeken een enthousiaste, flexibele en breed inzetbare collega die het als een
uitdaging ziet om samen met andere collega's inhoud te geven aan het provin
ciale verkeers- en vervoersbeleid.
DE FUNCTIE
In eerste instantie liggen de werkzaamheden bij het ROVZ. Tot de taken behoren:
het ontwikkelen van het verkeerseducatiebeleid en het uitvoeren daarvan
het inhoud geven aan gedragsbeïnvloeding in het kader van Duurzaam Veilig
en het ondersteunen van de verkeershandhaving.
Naast de werkzaamheden voor het ROVZ wordt u ingezet voor het algemeen ver
keers- en vervoersbeleid. Tot de taken behoren:
het leveren van bijdragen aan gebiedsgerichte projecten
het ontwikkelen van beleid met betrekking tot infrastructurele projecten.
UW PROFIEL
Wij verwachten dat u:
beschikt over een academisch werk- en denkniveau op basis van een vol
tooide academische opleiding op het gebied van verkeer en vervoer of andere
relevante richtingen
kennis en ervaring heeft om te kunnen voldoen aan de gevraagde multifunc
tionele inzetbaarheid d.w.z. voldoende kennis van het vakgebied en in staat
bent maatschappelijke organisaties te activeren t.b.v. gedragsbeïnvloeding
ervaring heeft met bestuurlijke en communicatieve processen
bij voorkeur in teamverband werkt
goed ontwikkelde sociale vaardigheden heeft en zich mondeling en schriftelijk
goed en helder weet uit te drukken.
ONS AANBOD
Een jaarsalaris van maximaal ruim 50.600,— bruto (schaal 12, inclusief
vakantietoelage en eindejaarsuitkering), het bruto maandsalaris bedraagt
maximaal 3.768,39 per maand (de genoemde bedragen gelden per 1
januari 2002).
Daarnaast heeft de provincie Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden
zoals o.a.:
het pensioenpakket van het ABP
het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenre
geling (IZR)
gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof
een kinderopvangregeling
flexibele werktijden.
INLICHTINGEN - "'tSHH
Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij:
drs. Dik Kruis, hoofd afdeling Verkeer Vervoer, telefoonnummer 0118-
631659
ing. Aart Lodde/waarnemend hoofd afdeling Verkeer Vervoer, telefoonnum
mer 0118-631309
ing. Henk Rhebergen, secretaris ROVZ, telefoonnummer 0118-631293.
OVERIGE INFORMATIE
Voor deze vacature is een informatiepakket samengesteld waaronder het
werkplan van de afdeling en het voortschrijdende ontwikkelingsplan van de
afdeling, het meerjarenplan verkeersveiligheid Zeeland 2001-2005 en het
ROVZ-werkplan 2002. U kunt het pakket opvragen bij Patricia Mannaart,
medewerkster personeelszaken, telefoonnummer 0118-631551p
DOELGROEPENBELEID
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van
vrouwen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandi
capten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroépen die Vol
doen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren.
ZEEUWS CONSULTATIEBUREAU
VOOR ALCOHOL EN DRUGS
Het Zeeuws Consultatiebureau voor Alcohol en Drugs (ZCAD) houdt zich al 45 jaar bezig met ver
slavingsproblematiek en heeft zichzelf vier hoofdtaken gesteld: hulpverlening, reclassering, preven
tie en consultatie. De bezetting bestaat uit ongeveer 45 medewerkers, verdeeld over vijf vestigingen
in Zeeland.
Het Centraal Bureau is gevestigd in Middelburg, locatie Vlissingsesingel. Hier zijn de ondersteu
nende afdelingen ondergebracht: administratie, secretariaat en automatisering. Ook is de directie en
de afdeling preventie hier gehuisvest.
Wegens hel vertrek van de huidige medewerker in verband met vervroegde uittreding vragen wij
per 1 iuni een
(36 uur per week, 1,0 fte)
De functie
U houdt zich primair bezig met bereikbaarheid en beheer van de receptie van het Centraal Bureau:
ontvangen van bezoekers, beantwoorden van de telefoon, archiveren, kopiëren, inbinden, verzorgen
van typewerk. Daarnaast verricht u administratieve werkzaamheden op het gebied van personeels-
en salarisadministratie.
Uw profiel
U beschikt minimaal over een MBO opleiding. Ervaring is niet noodzakelijk. Kennis van Windows
software (Word, Excel) is een vereiste. U bent representatief, een uitstekende gastvrouw/gastheer en
beschikt over goede contactuele eigenschappen. Uitstekende schriftelijke vaardigheden worden ook
gevraagd. Ook bent u in slaat accuraat administratieve werkzaamheden te verrichten.
Ons aanbod
U krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Hel salaris bedraagt minimaal
1.322 en maximaal 1.968 bruto per maand conform de CAO GGZ bij een volledige werkweek
van 36 uur.
Interesse?
Telefonische informatie kunt u verkrijgen bij mevrouw C.Y. Davidse, stafmedewerker algemene za
ken, bereikbaar onder telefoonnummer OL18-63 76 40.
Uw schriftelijke reactie met curriculum vitae kunt u binnen veertien dagen sturen naar de directeur
van hel ZCAD, Postbus 85. 4330 AB Middelburg, of via e-mail aan info@zcad.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Ril HANDEL CONSTRUCTIE
Kreeft 4
Postbus 16
4400 AA Yerseke
Tel. 0113-57 38 78
Engineering, Machinebouw, Verspaning, Plaatwerk, Hydrauliek, Internetv\
Mechatronica, Technische Handel, Onderhoud en Reparatie E-mail meeuwsen@meeuwsen.nl
Wij zoeken een enthousiaste medewerker (MA/) voor de functie:
Taken en verantwoordelijkheden o.a.:
Orderbeheer
Facturatie
Debiteurenbeheer
Beheer controle urenregistratie
Bedrijfsverzekeringen
Controle van gehele interne administratie
Leidinggeven aan de interne administratie
Rapportage aan directie d.m.v. periodieke overzichten
Functie-eisen:
- opleiding: HEAO, MEAO/MBA of gelijkwaardig niveau, aangevuld met of studerend
voor S.RD. of soortgelijke opleiding
- een zelfstandige en communicatief sterke persoonlijkheid
- commerciële slagvaardigheid
- beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- enige kennis van de Engelse taal
- enige jaren ervaring in soortgelijke functie
- leeftijd: tot 40 jaar
Wij bieden:
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- collegiale werksfeer
- ontplooiingskansen voor iemand met talent
Uw sollicitatie:
Indien u interesse heeft in deze functie, vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien
van uw Curriculum Vitae, vóór 24 mei 2002 op te sturen naar bovenstaand postadres on
der vermelding van sollicitatie in de linkerbovenhoek van de enveloppe.
CRAN DORADO CROUPj
Cran Dorado is met 40 resorts marktleider in Nederland
Fulltime
Voor Port Zélande (een luxe resort met 714 bungalows) zijn wij op zoek naar een Hoofd
Boekhouding. Als Hoofd Boekhouding bent u o.a. verantwoordelijk voor het zelfstandig
opstellen van periodieke rapportages, het maken van balansspecificaties, de controle op
grootboekrekeningen, het toezicht houden op de verwerking van o.a. de crediteuren
administratie en het ondersteunen van (divisie)managers m.b.t. de budgettering.
Tevens stuurt en begeleidt u een team van ca. 8 medewerkers, waarbij het houden van
werkoverleggen en evaluatiegesprekken belangrijke onderdelen zijn. Daarnaast bent u
in staat hen te motiveren en te adviseren m.b.t. loopbaanbegeleiding.
wij vragen
Een afgeronde opleiding op HBO/HEAO-Niveau;
Minimaal ljaar leidinggevende ervaring;
Gedegen kennis van Word en Excel;
Cijfermatig inzicht;
Een betrouwbare,flexibele, punctuele teamplayer.
wij bieden
Een passend salaris volgens de CAO Verblijfsrecreatie;
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling;
studiekostenregeling, spaarloonregeling en personeelsboekingsregeling;
De uitdaging in het nemen van verantwoordelijkheden;
Een unieke werkomgeving.
bel of schrijf
Stuur uw brief met c.v. binnen 14 dagen aan Gran Dorado Port Zélande t.a.v.
Mevr. P. Klappe, Personeelsfunctionaris, Port Zélande 2, 3253 MG Ouddorp.
Of reageer per mail: p.klappe@grandorado.com
Voor meer informatie: Dhr. E. Raaijen, Manager Finance
tel. 0111-674897.
grandorado.com
Werken waar het iedere dag vakantie is!
Uneed IT Solutions bv is op zoek naar een enthousiaste
voor onze nieuwe vestiging in Vlissingen.
Functie-eisen:
Om deze baan met succes te kunnen vervullen beschik je over uitstekende
communicatieve vaardigheden, doorzettingsvermogen en een flinke dosis
organisatietalent. Heb je een MBO/HBO opleiding afgerond en minimaal 3 jaar
ervaring opgedaan in soortgelijke functie?
Dan ben jij degene die wij zoeken!
Functieomschrijving:
Je bent verantwoordelijk voor het werven, selecteren van (tijdelijk) personeel. Het
onderhouden van telefonische en persoonlijke contacten met potentiële en bestaande
relaties. De prioriteit ligt bij het uitzenden maar ook administratieve taken horen
tot je functie. Deze functie heeft een werkweek van 40 uur.
Wij bieden:
Volop ruimte voor eigen initiatieven, goede secundaire arbeidsvoorwaarden
en een auto van de zaak.
Voldoe je aan al bovenstaande eisen en heb je interesse?
Stuur dan je sollicitatiebrief met curriculum vitae op naar:
Uneed IT Solutions bv
Westhavendijk 156
4463 AE GOES
mailen kan ook, info@uneed.nl
Of bel voor inlichtingen: 0113-253 808
De Jager Bedrijfsauto's b.v. is actief in de verkoop en onderhoud van bedrijfs
wagens en gespecialiseerd in de merken Scania en DAF.
Tengevolge van toename van de werkzaamheden, zoeken wij op korte termijn
ter versterking een:
MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v
(minimaal 32 uur per week)
Werkzaamheden: in grote mate van zelfstandigheid verzorgen van de gehele
financiële administratie (debiteuren-, en crediteurenadministratie) en beheren
kas en bank, administratieve sturing en ondersteuning, opstellen van manage-
mentverslagen.
Wij vragen: minimaal MBO-MBA niveau, kennis van geautomatiseerde boek
houdsystemen, liefst ervaring in een overeenkomstige functie, een flexibele
werkinstelling, accuraat en zelfstandigheid.
Tevens is er bij De Jager Bedrijfsauto's plaats voor: MONTEURS
Als deze korte omschrijving je aanspreekt, neem dan contact op met J. de Ja
ger, telefoon 0113-277277 of verstuur snel je sollicitatie naar
De Jager Bedrijfsauto's b.v.
Amundsenweg 12
4462 GP Goes
O
<7 ff"
S~
Op korte termijn gevraagd
Goede sociale voorzieningen en
uitstekende beloning
Glashelder!
Een oude, gerenommeerde naam voor een moderne, nieuwe onderneming.
Walensingel 65, Middelburg,Tel. 01 18-612052, Fax 0118-627699
Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend
ochtendkarwei voor jong en oud.
Er staat een goede beloning tegenover.
Naast de ruime vergoeding
zijn er diverse extra's zoals:
vakantiegeld
startpremie
aanbrengpremie voor
abonnees en bezorgers
gratis regenpak
gratis krant
Interesse?
Neem contact op met de afdeling
Binnendienst Distributie,
telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren),
of kijk op internet, www.deleukstebijbaan.nl
De minimumleeftijd is 15 jaar.