PERSONEEL Q SPOW PZC W 18 Consultant Regio Zeeland (m/v) standplaats Goes zwi allround monteur algemeen medewerker Vi VESTIGINGSASSISTENT(E) Coördinator Woonzorg Goes e.o. zaterdag 11 mei 2002 Ondersteuning verlenen aan mensen met een ver standelijke beperking. Dat doe je natuurlijk bij de Stichting Arduin. De Stichting Arduin: een dyna mische organisatie ten dienste van mensen met een verstande lijke beperking, actief in het gestalte geven aan moderne inzichten in de Zorg- en Dienst verlening voor mensen met een verstandelijke beperking. Kernbegrippen zijn: Autonomie, zelfbepaling, ondersteuning en dialoog Wat houdt dit in? Wie ben je en wat kun je? Perspectief? Goede arbeidsvoorwaarden! Neemt u de uitdaging aan? Stichting Arduin Wonen en werken voor mensen met mogelijkheden Intensieve gedragsondersteuningeen uitdaging Voor cliënten in een aantal woningen op Walcheren (o.a. Aagtekerke, Meliskerke en Middelburg) zijn wij op zoek naar: Geïnspireerde Zorgmedewerkers [MA/1 Het begeleiden en ondersteunen van clienten in hun zorgvragen op het gebied van wonen en vrijetijdsbesteding. Cliënten ondersteunen bij de vormgeving aan hun leven, en hen begeleiden naar grotere zelfredzaamheid. Cliënten met soms uitda gend gedrag. Dit betekent dat je samen, gelijkwaardig aan je collega's, op zoek bent naar nieuwe mogelijkheden om de wensen van de cliënten te realiseren. Arduin werkt met zelfsturend teams, in wisselende diensten volgens jaarroosters, rekening houdend met de wensen van cliënten (o.a. weekend- en slaapdiensten). Je bent inventief in het zoeken naar ontplooiingsmogelijkheden van cliënten. Om de functie van Zorgmedewerker goed inhoud te kunnen geven beschik je over een afgeronde opleiding SPH, SPW, Z-, of B- verpleegkundige, bij voorkeur aangevuld met ervaring in de psychiatrie of psychosociale hulpverlening. Met respect en doorzettingsvermogen zet je je vakkennis en ervaring in voor cliën ten. Evenwichtigheid, zelfstandigheid en een positieve instelling zijn eigen schappen die kenmerkend voor je zijn Je bent bij voorkeur in bezit van rijbe wijs B en eigen vervoer. Zorgmedewerkers kunnen zich ontwikkelen tot Persoonlijk Assistent. Elke cliënt in Arduin heeft een Persoonlijk Assistent die in samenspraak met de individuele cliënt en/of ouders/wettelijke vertegenwoordigers verantwoordelijk is voor het op- en/of bijstellen van het persoonlijk ontwikkelingsplan van de client. De Persoonlijk Assistent heeft de regieverantwoordelijkheid voor de overeenge komen zorgvraag. Je bent Persoonlijk Assistent voor cliënten in een andere woning dan die waar jij als Zorgmedewerker werkt. Je krijgt een vast contract aangeboden waarbij het aantal contracturen bespreek baar is. Arbeidsvoorwaarden conform CAO-gehandicaptenzorg. Daarnaast bie den wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Laat ons dat dan schriftelijk weten. Je kunt je brief met CV, vóór 15 mei a.s., sturen aan Stichting Arduin, t.a.v. de sector PO&O, Postbus 285, 4460 AR Goes, of P0&0@Arduin.nl o.v.v. vacatu renummer 2002-11. Voor inlichtingen kunt u bellen met de personeelsfunctio narissen Petra van Leeuwen of Isabella Goeree op 0113-246500. Meer infor matie over Stichting Arduin: www.arduin.nl. De Zuidelijke land- en tuin bouworganisatie ZLTO is een belangenorganisatie van ruim 23.500 boeren en tuinders in Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Gelderland. De organi satie kent 3 bedrijjseenheden ZLTO-Advies voor de indivi duele dienstverlening aan ondernemers, ZLTO-Groeps- advies en Projecten voor groepen ondernemers en ZLTO-Belangenbehartiging voor de collectieve belangen behartiging van de leden. De ZLTO heeft 250 medewer kers in dienst die werken vanuit kantoren in Tilburg, Goes, Mill, Etten-Leur en Veldhoven. ZLTO Ondernemers in markt en maatschappij ZLTO Groepsadvies en Projecten wil meerwaarde realiseren voor de leden van de ZLTO door het initiëren van activi teiten en het professioneel begeleiden en faciliteren van groepen ondernemers die zelf aan de slag gaan met verbe teringen in het bedrijfsmanagement en het ondernemerschap in relatie tot markt en maatschappij. Binnen de bedrijfseenheid Groepsadvies en Projecten, team Maatschappij, is een vacature ontstaan voor een: Functie-inhoud De consultant is de procesbegeleider die initiatieven of projectideeën van groepen ondernemers weet om te zetten in een resultaatgerichte aanpak. Hij is in staat om partijen bij elkaar te brengen, draagvlak te ontwikkelen en haalbare plannen te maken en te begeleiden.Vanuit Groepsadvies en Projecten is de consultant in de regio het eerste aanspreek punt voor het oppakken en ontwikkelen van projectideeën van groepen ondernemers in het betreffende gebied. Taken: - Acquisitie van initiatieven en projectideeën van agrarische ondernemers die passen binnen de ZLTO-visie. De consultant weet zich goed in te leven in de ideeën en vraagstukken van agrarische ondernemers en is in staat deze op waarde te schatten: - Projectontwikkeling door het uitwerken van initiatieven en projectideeen van agrarische ondernemers tot een uitvoeringsgereed project, goedgekeurd plan van aanpak inclusief financiering. Het betreft een breed scala van initiatieven en projectideeën die zowel omgevingsgericht als markt- en ketengericht kunnen zijn: - Projectbegeleiding van kleinere projecten in de regio. De consultant legt verantwoording af aan de teammanager over de overeengekomen kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. Functie-eisen - U heeft een relevante opleiding op HBO/academisch niveau; - U heeft zicht op vraagstukken van agrarische ondernemers in relatie tot ontwikkelingen in markt en maatschappij: - U heeft aantoonbare ervaring met procesbegeleiding en projectmatig werken; - U heeft een ondernemende instelling en kunt resultaatgericht en planmatig werken; - U beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot mevrouw ir. G. Haenen, teammanager Maatschappij, telefoon (013) 583 62 01. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan de ZLTO, t.a.v. de heer C. Verhoeven, manager Personeelszaken, Postbus 91,5000 ma Tilburg. Nadere informatie over de ZLTO is te vinden op internet: www.zlto.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Zwemer Watersport is een jachtwerf voor reparatie, onder houd en stalling van zeil- en motorjachten. Al 35 jaar is Zwemer Watersporteen begrip in Zeeland. Naast de jachtwerf bestaat Zwemer Watersport uiteen surfcentrum en een watersportwinkel. Het bedrijf heeft op dit moment 5 mede werkers in vaste dienst. In de zomer wordt dit aantal aan gevuld met vakantie krachten. SURFCEMTRUM^WATERSPORT In verband met het bereiken van de VUT-gerechtigde leeftijd van onze monteur zijn wij op zoek naar een: Na een gedegen inwerkperiode bent u verantwoordelijk voor alle reparatie¥s en onderhoud aan buitenboordmotoren. U beheert het onderdelenmagazijn en u ondersteunt de verkoop met technische informatie. Daarnaast werkt u veelvuldig mee bij ovenge werkzaamheden die op de jachtwerf plaatsvinden. Tevens zoeken wij ter uitbreiding van ons team een: Als algemeen medewerker bent u inzetbaar voor alle voorkomende werkzaamheden binnen het bedrijf. Dit vaneert van het repareren van schepen, het te woord staan van klanten tot het schoonmaken van schepen in de winterberging. Op termijn be hoort een uitbreiding van de werkzaamheden met het onderhoud van motoren tot de mogelijkheden. Voor beide functies geldt. Bij voorkeur beschikt u over ervanng in de branche en met het werk. Belangrijker is dat u een passie heeft voor de watersport. Een technische achtergrond is uiteraard wel vereist. Daarnaast dient u te beschikken over goede communicatieve vaardigheden Bent u geïnteresseerd in één van deze functies, dan kunt u contact opnemen met Wim Zwemer op telefoonnummer 0113 37 15 47. U mag natuurlijk ook direct een brief sturen aan Zwemer Watersport BV, t.a.v. Wim Zwemer, Havenweg 4, 4493 MT Kamperland. Of per e-mail: info@zwemer.nl HANDEL CONSTRUCTIE fIJMJWOTi P Engineering, Machinebouw, Verspaning, Plaatwerk, Hydrauliek, Mechatronica, Technische Handel, Onderhoud en Reparatie Kreeft 4 Postbus 16 4400 AA Yerseke Tel. 0113-57 38 78 Internetwww.meeuwsen.nl E-mail meeuwsen@meeuwsen.nl Wij zoeken een enthousiaste medewerker (M/V) voor de functie: Administrateur Taken en verantwoordelijkheden o.a.: Orderbeheer Facturatie Debiteurenbeheer Beheer controle urenregistratie Bedrijfsverzekeringen Controle van gehele interne administratie Leidinggeven aan de interne administratie Rapportage aan directie d.m.v. periodieke overzichten Functie-eisen: - opleiding: HEAO, MEAO/MBA of gelijkwaardig niveau, aangevuld met of studerend voor S.P.D, of soortgelijke opleiding - een zelfstandige en communicatief sterke persoonlijkheid - commerciële slagvaardigheid - beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - enige kennis van de Engelse taal - enige jaren ervaring in soortgelijke functie - leeftijd: tot 40 jaar Wij bieden: - goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden - collegiale werksfeer - ontplooiingskansen voor iemand met talent Uw sollicitatie: Indien u interesse heeft in deze functie, vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van uw Curriculum Vitae, vóór 24 mei 2002 op te sturen naar bovenstaand postadres on der vermelding van sollicitatie in de linkerbovenhoek van de enveloppe. STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting, verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust. woonzorg centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden m Zoutelande. De Stichting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor de organisatie sterk in beweging is. De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft op korte termijn een vacature voor de functie van Activiteitenbegeleider m/v op locatie Swerf-Rust contractomvang kan variëren van 14 tot 16 uur per week Specifieke aandacht gaat uit naar cliënten die een indicatie hebben voor verpleeghuisvervangende zorg, zowel in groepsverband als individueel. De functie omvat de volgende werkzaamheden: scheppen van voorwaarden voor een optimaal leefklimaat van cliënten: bevorderen en instandhouden van het sociale netwerk van cliënten; mede ontwikkelen, coördineren en organiseren van activiteitenprogramma's: verzorgen van individuele activiteiten, waarbij het individuele zorgplan richting gevend is; adviseren van leidinggevenden en medewerkers inzake individuele en groeps gewijze activiteiten; verzorgen van publicaties en rapportage Het profiel MBO-diploma activiteitenbegeleiding - ook kandidaten die bereid zijn de opleiding te gaan volgen kunnen reageren - uitstekende sociale vaardigheden; goede mondelinge en schnftelijke uitdrukkingsvaardigheid; grote dosis enthousiasme en creativiteit; flexibele inzetbaarheid (er wordt afwisselend gewerkt in het weekend en indien nodig in de avonduren): affiniteit met de identiteit van de stichting. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. In 2002 zal de functie opnieuw worden gewaardeerd conform FWG 3 0 De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij Elly Mou's, locatiemanager Swerf-Rust, telefoon nummer 01 18-630316. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op httpf/www.spow.nl De sollicitatie kunt u voor 25 mei 2002 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren. ta.v. P&O. L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar p&o@spow.nl. onder vermelding van vacaturenummer 023019. Acquisitie n.a v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. GLASHANDEL "MOERSTEE" Glasharidel "Moerstee" is een glasbedrijf met uiteenlopende werkzaam heden. Dit houdt in: van renovatiewerk, hout of kunststof kozijnen, en kel en dubbelglas tot glazen meubelen. Wegens grote DRUKTE en groei zoeken wij op korte termijn een TIMMERMAN BUITENDIENST/WERKPLAATS of combinatie hiervan Wij zoeken kandidaten die: - Gemotiveerd en zelfstandig kunnen werken - Liefst ervaring met glas Wij bieden: - Een prettige werksfeer - Salaris volgens CAO glasbond - Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Ben je geïnteresseerd schrijf dan zo spoedig mogelijk naar: Glashandel "Moerstee", Postbus 102, 4420 AD Kapelle. t.a.v. Dhr. Van der Moere. Telefoon: 0113-341688 - Fax 0113-344062 DIT Logistics is een jonge organisatie die zich heeft gespecialiseerd in het projectmatig aanpakken van logistieke vraagstukken. DIT Logistics richt zich als toeleverancier van professionele labour voornamelijk op de transport sector en fysieke distributieketens en koppelt hieraan de juiste kennis, ervaring en opleidingen. DIT Logistics staat garant voor creatieve en innovatieve oplossingen van capaciteitsvraagstukken. ff Ter versterking van ons team in Goes zijn wij op zoek naar een parttime en/of fulltime Als vestigingsassistent(e) bij DIT Logistics ben je ondermeer verantwoordelijk voor: alle correspondentie de administratie m.b.t. urendeclaraties van de medewerkers, ziek- en herstelmeldingen en beheren van personeelsgegevens. als spil op de vestiging ondersteun je de vestigings manager en spring je in op ad-hoc situaties. Je vindt het leuk om in een jong team te werken en je weet van aanpakken. Je hebt ongeveer een jaar werk ervaring en je hebt een mbo werk en denkniveau. Een commerciële instelling kun je goed gebruiken. Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar: DIT Logistics, t.a.v. Richard Taekema, postbus 2094, 4460 MB Goes, fax (0113) 270976. Bel voor meer informatie (0113) 270896 of e-mail r.taekema@dit-techniek.nl. Kijk ook op internet: www.dit-techniek.nl of bel 0800-voorwerk. Bedankt voor je interesse in DIT Logistics. De ouderenzorg is volop in beweging. Een van de tendensen is dat ouderen langer zelfstandig blijven wonen. De zorgcentra Rehoboth, Randhof, Casthuis, Ter Valcke en Ter Weel spelen hier vanzelfsprekend op in. We hebben er zelfs een nieuwe organisatie voor opgericht: Het bestuur van de stichting is op zoek naar een ondernemende coördinator die met tact deze verande ringen aanstuurt. extramurale zorg- dienstverlening (circa 32 uur per week) stichting Als coördinator extramurale dienstverlening bent u verantwoorde lijke voor het ontwikkelen, vormgeven en uitbouwen van diensten op het gebied van wonen, welzijn en zorg aan ouderen in een zelf standige woonsituatie. Het betreft een functie voor een nieuwe stichting die is ontstaan vanwege de ontwikkelingen op het gebied van scheiden van wonen en zorg. U bouwt vanuit de deelnemende organisaties aan een integraal pakket van diensten voor ouderen in Goes en omgeving en geeft leiding aan de medewerkers die daarbij betrokken zijn. In samenwerking met de managers van de intra murale instellingen (en eventuele andere betrokkenen) garandeert u kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening en staat u garant voor een optimale service aan de clienten. U legt rechtstreeks verantwoor ding af aan het bestuur van de Stichting Woonzorg Goes e.o. Stichting Woonzorg Goes e.o. is ontstaan uit een samenwerking tussen Zorgcentrum Rehoboth, Zorgcentrum Randhof, Zorg centrum Gasthuis .Verpleeghuis Ter Valcke, Zorgcentrum Ter Weel Goes en Krabbendijke. Met 1300 medewerkers en 500 vrijwilligers zetten wij ons in om cliënten die bij één van onze organisaties om hulp vragen zo goed mogelijke zorg te bieden. En dat zie je terug in onze verpleeg en verzorgingshuizen. Woonzorg Goes e.o. gaat uit van de wens van de cliënt. Zorg op maat en respect voor ieders leefwijze zijn de kernwoorden binnen Woonzorg Goes e.o. Wat verwachten wij van u U bent bekend met de ontwikkelingen in het proces 'modernisering ouderenzorg' en hebt daarop een duidelijk visie ontwikkeld. Qua persoonlijkheid bent u een ondernemer die houdt van innovatie en initiatief, u bent creatief en inventief en in staat om vernieuwend te denken. Hoewel u natuurlijk communicatief en tactvol bent, schrikt u er niet voor terug om voor uw ideeën weerstanden te overwinnen. Kortom, u bent een pionier en vernieuwer, heeft een opleiding op HBO niveau en beschikt over relevante managementervaring. Wat kunt u van ons verwachten Een uitdagende baan, met veel ruimte voor initiatief en groei. Samenwerking met een team van professionals. Arbeidsvoorwaarden en inschaling conform CAO V&V schaal 55 maximaal 3051,00 per maand. Solliciteren Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wilko Clarijs, zorgmanager Gasthuis en coördinator extramurale dienst verlening a.i. bereikbaar tijdens kantooruren op telefoon nummer 01 13-21 42 10 of 06- 51554302 Uw sollicitatiebrief met cv kunt u binnen 14 dagen sturen aan: Stichting Woonzorg Goes e.o., Postbus 2320 4460 MH GOES t.a.v. afdeling personeelszaken Reageren per e-mail mag ook: info@7orgrpntmmqa<;thuis.nl Deze advertentie wordt tegelijkertijd intern en extern geplaatst. Acquisitie wordt niet op prljs_ gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 46