PERSONEEL
Q
SPOW
PZC
W 18
Consultant Regio Zeeland (m/v) standplaats Goes
zwi
allround monteur
algemeen medewerker
Vi
VESTIGINGSASSISTENT(E)
Coördinator
Woonzorg
Goes e.o.
zaterdag 11 mei 2002
Ondersteuning
verlenen aan
mensen met een ver
standelijke beperking.
Dat doe je natuurlijk bij de
Stichting Arduin.
De Stichting Arduin: een dyna
mische organisatie ten dienste
van mensen met een verstande
lijke beperking, actief in het
gestalte geven aan moderne
inzichten in de Zorg- en Dienst
verlening voor mensen met een
verstandelijke beperking.
Kernbegrippen zijn: Autonomie,
zelfbepaling, ondersteuning en
dialoog
Wat houdt dit in?
Wie ben je en wat kun je?
Perspectief?
Goede arbeidsvoorwaarden!
Neemt u de uitdaging aan?
Stichting Arduin
Wonen en werken voor mensen met mogelijkheden
Intensieve gedragsondersteuningeen uitdaging
Voor cliënten in een aantal woningen op Walcheren (o.a. Aagtekerke,
Meliskerke en Middelburg) zijn wij op zoek naar:
Geïnspireerde
Zorgmedewerkers [MA/1
Het begeleiden en ondersteunen van clienten in hun zorgvragen op het gebied van
wonen en vrijetijdsbesteding. Cliënten ondersteunen bij de vormgeving aan hun
leven, en hen begeleiden naar grotere zelfredzaamheid. Cliënten met soms uitda
gend gedrag. Dit betekent dat je samen, gelijkwaardig aan je collega's, op zoek
bent naar nieuwe mogelijkheden om de wensen van de cliënten te realiseren.
Arduin werkt met zelfsturend teams, in wisselende diensten volgens jaarroosters,
rekening houdend met de wensen van cliënten (o.a. weekend- en slaapdiensten).
Je bent inventief in het zoeken naar ontplooiingsmogelijkheden van cliënten.
Om de functie van Zorgmedewerker goed inhoud te kunnen geven beschik je
over een afgeronde opleiding SPH, SPW, Z-, of B- verpleegkundige, bij voorkeur
aangevuld met ervaring in de psychiatrie of psychosociale hulpverlening. Met
respect en doorzettingsvermogen zet je je vakkennis en ervaring in voor cliën
ten. Evenwichtigheid, zelfstandigheid en een positieve instelling zijn eigen
schappen die kenmerkend voor je zijn Je bent bij voorkeur in bezit van rijbe
wijs B en eigen vervoer.
Zorgmedewerkers kunnen zich ontwikkelen tot Persoonlijk Assistent.
Elke cliënt in Arduin heeft een Persoonlijk Assistent die in samenspraak met de
individuele cliënt en/of ouders/wettelijke vertegenwoordigers verantwoordelijk is
voor het op- en/of bijstellen van het persoonlijk ontwikkelingsplan van de client.
De Persoonlijk Assistent heeft de regieverantwoordelijkheid voor de overeenge
komen zorgvraag. Je bent Persoonlijk Assistent voor cliënten in een andere
woning dan die waar jij als Zorgmedewerker werkt.
Je krijgt een vast contract aangeboden waarbij het aantal contracturen bespreek
baar is. Arbeidsvoorwaarden conform CAO-gehandicaptenzorg. Daarnaast bie
den wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Laat ons dat dan schriftelijk weten.
Je kunt je brief met CV, vóór 15 mei a.s., sturen aan Stichting Arduin, t.a.v. de
sector PO&O, Postbus 285, 4460 AR Goes, of P0&0@Arduin.nl o.v.v. vacatu
renummer 2002-11. Voor inlichtingen kunt u bellen met de personeelsfunctio
narissen Petra van Leeuwen of Isabella Goeree op 0113-246500. Meer infor
matie over Stichting Arduin: www.arduin.nl.
De Zuidelijke land- en tuin
bouworganisatie ZLTO is een
belangenorganisatie van ruim
23.500 boeren en tuinders in
Zeeland, Noord-Brabant en
Zuid-Gelderland. De organi
satie kent 3 bedrijjseenheden
ZLTO-Advies voor de indivi
duele dienstverlening aan
ondernemers, ZLTO-Groeps-
advies en Projecten voor
groepen ondernemers en
ZLTO-Belangenbehartiging
voor de collectieve belangen
behartiging van de leden.
De ZLTO heeft 250 medewer
kers in dienst die werken
vanuit kantoren in Tilburg,
Goes, Mill, Etten-Leur en
Veldhoven.
ZLTO
Ondernemers in markt
en maatschappij
ZLTO Groepsadvies en Projecten wil meerwaarde realiseren voor de leden van de ZLTO door het initiëren van activi
teiten en het professioneel begeleiden en faciliteren van groepen ondernemers die zelf aan de slag gaan met verbe
teringen in het bedrijfsmanagement en het ondernemerschap in relatie tot markt en maatschappij.
Binnen de bedrijfseenheid Groepsadvies en Projecten, team Maatschappij, is een vacature ontstaan voor een:
Functie-inhoud
De consultant is de procesbegeleider die initiatieven of projectideeën van groepen ondernemers weet om te zetten in
een resultaatgerichte aanpak. Hij is in staat om partijen bij elkaar te brengen, draagvlak te ontwikkelen en haalbare
plannen te maken en te begeleiden.Vanuit Groepsadvies en Projecten is de consultant in de regio het eerste aanspreek
punt voor het oppakken en ontwikkelen van projectideeën van groepen ondernemers in het betreffende gebied.
Taken:
- Acquisitie van initiatieven en projectideeën van agrarische ondernemers die passen binnen de ZLTO-visie.
De consultant weet zich goed in te leven in de ideeën en vraagstukken van agrarische ondernemers en is in staat
deze op waarde te schatten:
- Projectontwikkeling door het uitwerken van initiatieven en projectideeen van agrarische ondernemers tot een
uitvoeringsgereed project, goedgekeurd plan van aanpak inclusief financiering. Het betreft een breed scala van
initiatieven en projectideeën die zowel omgevingsgericht als markt- en ketengericht kunnen zijn:
- Projectbegeleiding van kleinere projecten in de regio.
De consultant legt verantwoording af aan de teammanager over de overeengekomen kwantitatieve en kwalitatieve
doelstellingen.
Functie-eisen
- U heeft een relevante opleiding op HBO/academisch niveau;
- U heeft zicht op vraagstukken van agrarische ondernemers in relatie tot ontwikkelingen in markt en maatschappij:
- U heeft aantoonbare ervaring met procesbegeleiding en projectmatig werken;
- U heeft een ondernemende instelling en kunt resultaatgericht en planmatig werken;
- U beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot mevrouw ir. G. Haenen, teammanager Maatschappij, telefoon (013) 583 62 01. Uw
schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan de ZLTO, t.a.v. de heer C. Verhoeven, manager Personeelszaken,
Postbus 91,5000 ma Tilburg. Nadere informatie over de ZLTO is te vinden op internet: www.zlto.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Zwemer Watersport
is een jachtwerf
voor reparatie, onder
houd en stalling van
zeil- en motorjachten.
Al 35 jaar is Zwemer
Watersporteen
begrip in Zeeland.
Naast de jachtwerf
bestaat Zwemer
Watersport uiteen
surfcentrum en
een watersportwinkel.
Het bedrijf heeft op
dit moment 5 mede
werkers in vaste
dienst. In de zomer
wordt dit aantal aan
gevuld met vakantie
krachten.
SURFCEMTRUM^WATERSPORT
In verband met het bereiken van de VUT-gerechtigde leeftijd van onze monteur
zijn wij op zoek naar een:
Na een gedegen inwerkperiode bent u verantwoordelijk voor alle reparatie¥s en
onderhoud aan buitenboordmotoren. U beheert het onderdelenmagazijn en u
ondersteunt de verkoop met technische informatie. Daarnaast werkt u veelvuldig
mee bij ovenge werkzaamheden die op de jachtwerf plaatsvinden.
Tevens zoeken wij ter uitbreiding van ons team een:
Als algemeen medewerker bent u inzetbaar voor alle voorkomende werkzaamheden
binnen het bedrijf. Dit vaneert van het repareren van schepen, het te woord staan
van klanten tot het schoonmaken van schepen in de winterberging. Op termijn be
hoort een uitbreiding van de werkzaamheden met het onderhoud van motoren tot
de mogelijkheden.
Voor beide functies geldt.
Bij voorkeur beschikt u over ervanng in de branche en met het werk. Belangrijker
is dat u een passie heeft voor de watersport. Een technische achtergrond is
uiteraard wel vereist. Daarnaast dient u te beschikken over goede communicatieve
vaardigheden
Bent u geïnteresseerd in één van deze functies, dan kunt u contact opnemen met
Wim Zwemer op telefoonnummer 0113 37 15 47. U mag natuurlijk ook direct
een brief sturen aan Zwemer Watersport BV, t.a.v. Wim Zwemer, Havenweg 4,
4493 MT Kamperland. Of per e-mail: info@zwemer.nl
HANDEL CONSTRUCTIE
fIJMJWOTi P
Engineering, Machinebouw, Verspaning, Plaatwerk, Hydrauliek,
Mechatronica, Technische Handel, Onderhoud en Reparatie
Kreeft 4
Postbus 16
4400 AA Yerseke
Tel. 0113-57 38 78
Internetwww.meeuwsen.nl
E-mail meeuwsen@meeuwsen.nl
Wij zoeken een enthousiaste medewerker (M/V) voor de functie:
Administrateur
Taken en verantwoordelijkheden o.a.:
Orderbeheer
Facturatie
Debiteurenbeheer
Beheer controle urenregistratie
Bedrijfsverzekeringen
Controle van gehele interne administratie
Leidinggeven aan de interne administratie
Rapportage aan directie d.m.v. periodieke overzichten
Functie-eisen:
- opleiding: HEAO, MEAO/MBA of gelijkwaardig niveau, aangevuld met of studerend
voor S.P.D, of soortgelijke opleiding
- een zelfstandige en communicatief sterke persoonlijkheid
- commerciële slagvaardigheid
- beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- enige kennis van de Engelse taal
- enige jaren ervaring in soortgelijke functie
- leeftijd: tot 40 jaar
Wij bieden:
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- collegiale werksfeer
- ontplooiingskansen voor iemand met talent
Uw sollicitatie:
Indien u interesse heeft in deze functie, vragen wij u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien
van uw Curriculum Vitae, vóór 24 mei 2002 op te sturen naar bovenstaand postadres on
der vermelding van sollicitatie in de linkerbovenhoek van de enveloppe.
STICHTING PROTESTANTSE
OUDERENZORG OP WALCHEREN
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting,
verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust. woonzorg
centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en
verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden m
Zoutelande. De Stichting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor
de organisatie sterk in beweging is.
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft op korte termijn een
vacature voor de functie van
Activiteitenbegeleider m/v
op locatie Swerf-Rust
contractomvang kan variëren van 14 tot 16 uur per week
Specifieke aandacht gaat uit naar cliënten die een
indicatie hebben voor verpleeghuisvervangende zorg,
zowel in groepsverband als individueel.
De functie
omvat de volgende werkzaamheden:
scheppen van voorwaarden voor een optimaal leefklimaat van cliënten:
bevorderen en instandhouden van het sociale netwerk van cliënten;
mede ontwikkelen, coördineren en organiseren van activiteitenprogramma's:
verzorgen van individuele activiteiten, waarbij het individuele zorgplan richting
gevend is;
adviseren van leidinggevenden en medewerkers inzake individuele en groeps
gewijze activiteiten;
verzorgen van publicaties en rapportage
Het profiel
MBO-diploma activiteitenbegeleiding - ook kandidaten die bereid zijn de
opleiding te gaan volgen kunnen reageren -
uitstekende sociale vaardigheden;
goede mondelinge en schnftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
grote dosis enthousiasme en creativiteit;
flexibele inzetbaarheid (er wordt afwisselend gewerkt in het weekend en indien
nodig in de avonduren):
affiniteit met de identiteit van de stichting.
De arbeidsvoorwaarden
zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. In 2002 zal de functie
opnieuw worden gewaardeerd conform FWG 3 0
De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing.
Inlichtingen
kunnen worden ingewonnen bij Elly Mou's, locatiemanager Swerf-Rust, telefoon
nummer 01 18-630316. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op
httpf/www.spow.nl
De sollicitatie
kunt u voor 25 mei 2002 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op
Walcheren. ta.v. P&O. L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar
p&o@spow.nl. onder vermelding van vacaturenummer 023019.
Acquisitie n.a v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
GLASHANDEL "MOERSTEE"
Glasharidel "Moerstee" is een glasbedrijf met uiteenlopende werkzaam
heden. Dit houdt in: van renovatiewerk, hout of kunststof kozijnen, en
kel en dubbelglas tot glazen meubelen.
Wegens grote DRUKTE en groei zoeken wij op korte termijn een
TIMMERMAN BUITENDIENST/WERKPLAATS
of combinatie hiervan
Wij zoeken kandidaten die:
- Gemotiveerd en zelfstandig kunnen werken
- Liefst ervaring met glas
Wij bieden:
- Een prettige werksfeer
- Salaris volgens CAO glasbond
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Ben je geïnteresseerd schrijf dan zo spoedig mogelijk naar:
Glashandel "Moerstee", Postbus 102, 4420 AD Kapelle.
t.a.v. Dhr. Van der Moere. Telefoon: 0113-341688 - Fax 0113-344062
DIT Logistics is een jonge organisatie die zich heeft gespecialiseerd in het
projectmatig aanpakken van logistieke vraagstukken. DIT Logistics richt zich
als toeleverancier van professionele labour voornamelijk op de transport
sector en fysieke distributieketens en koppelt hieraan de juiste kennis, ervaring
en opleidingen. DIT Logistics staat garant voor creatieve en innovatieve
oplossingen van capaciteitsvraagstukken.
ff
Ter versterking van ons team in Goes
zijn wij op zoek naar een parttime en/of fulltime
Als vestigingsassistent(e) bij DIT Logistics
ben je ondermeer verantwoordelijk voor:
alle correspondentie
de administratie m.b.t. urendeclaraties van de
medewerkers, ziek- en herstelmeldingen en beheren
van personeelsgegevens.
als spil op de vestiging ondersteun je de vestigings
manager en spring je in op ad-hoc situaties.
Je vindt het leuk om in een jong team te werken en je
weet van aanpakken. Je hebt ongeveer een jaar werk
ervaring en je hebt een mbo werk en denkniveau.
Een commerciële instelling kun je goed gebruiken.
Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief
met CV naar: DIT Logistics, t.a.v. Richard Taekema,
postbus 2094, 4460 MB Goes, fax (0113) 270976.
Bel voor meer informatie (0113) 270896 of
e-mail r.taekema@dit-techniek.nl. Kijk ook op internet:
www.dit-techniek.nl of bel 0800-voorwerk.
Bedankt voor je interesse in DIT Logistics.
De ouderenzorg is volop in beweging.
Een van de tendensen is dat ouderen
langer zelfstandig blijven wonen.
De zorgcentra Rehoboth, Randhof,
Casthuis, Ter Valcke en Ter Weel
spelen hier vanzelfsprekend op in.
We hebben er zelfs een nieuwe
organisatie voor opgericht:
Het bestuur van de stichting is op zoek naar een
ondernemende coördinator die met tact deze verande
ringen aanstuurt.
extramurale zorg- dienstverlening
(circa 32 uur per week)
stichting
Als coördinator extramurale dienstverlening bent u verantwoorde
lijke voor het ontwikkelen, vormgeven en uitbouwen van diensten
op het gebied van wonen, welzijn en zorg aan ouderen in een zelf
standige woonsituatie. Het betreft een functie voor een nieuwe
stichting die is ontstaan vanwege de ontwikkelingen op het gebied
van scheiden van wonen en zorg. U bouwt vanuit de deelnemende
organisaties aan een integraal pakket van diensten voor ouderen in
Goes en omgeving en geeft leiding aan de medewerkers die daarbij
betrokken zijn. In samenwerking met de managers van de intra
murale instellingen (en eventuele andere betrokkenen) garandeert u
kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening en staat u garant voor
een optimale service aan de clienten. U legt rechtstreeks verantwoor
ding af aan het bestuur van de Stichting Woonzorg Goes e.o.
Stichting Woonzorg Goes e.o. is
ontstaan uit een samenwerking
tussen Zorgcentrum Rehoboth,
Zorgcentrum Randhof, Zorg
centrum Gasthuis .Verpleeghuis
Ter Valcke, Zorgcentrum Ter
Weel Goes en Krabbendijke.
Met 1300 medewerkers en 500
vrijwilligers zetten wij ons in om
cliënten die bij één van onze
organisaties om hulp vragen zo
goed mogelijke zorg te bieden. En
dat zie je terug in onze verpleeg en
verzorgingshuizen.
Woonzorg Goes e.o. gaat uit van de
wens van de cliënt.
Zorg op maat en respect voor ieders
leefwijze zijn de kernwoorden binnen
Woonzorg Goes e.o.
Wat verwachten wij van u
U bent bekend met de ontwikkelingen in het proces 'modernisering
ouderenzorg' en hebt daarop een duidelijk visie ontwikkeld. Qua
persoonlijkheid bent u een ondernemer die houdt van innovatie en
initiatief, u bent creatief en inventief en in staat om vernieuwend te
denken. Hoewel u natuurlijk communicatief en tactvol bent, schrikt u
er niet voor terug om voor uw ideeën weerstanden te overwinnen.
Kortom, u bent een pionier en vernieuwer, heeft een opleiding op
HBO niveau en beschikt over relevante managementervaring.
Wat kunt u van ons verwachten
Een uitdagende baan, met veel ruimte voor initiatief en groei.
Samenwerking met een team van professionals.
Arbeidsvoorwaarden en inschaling conform CAO V&V schaal 55
maximaal 3051,00 per maand.
Solliciteren
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wilko Clarijs,
zorgmanager Gasthuis en coördinator extramurale dienst
verlening a.i. bereikbaar tijdens kantooruren op telefoon
nummer 01 13-21 42 10 of 06- 51554302
Uw sollicitatiebrief met cv kunt u binnen 14 dagen sturen aan:
Stichting Woonzorg Goes e.o., Postbus 2320 4460 MH GOES
t.a.v. afdeling personeelszaken
Reageren per e-mail mag ook: info@7orgrpntmmqa<;thuis.nl
Deze advertentie wordt tegelijkertijd intern en extern geplaatst.
Acquisitie wordt niet op prljs_ gesteld.