SPOW
Waar vind ik een
leuke vakantiebaan?
PERSONEEL
PZC
De Looffs installatiebedrijf
Krabbendijke tel. 0113- 501929
INSTALLATIEMONTEURS
inbreng is
toegevoegde waarde.
=!l Ernst Young
DURA UERMEER
zaterdag 11 mei 2002
STICHTING PROTESTANTSE
OUDERENZORG OP WALCHEREN
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesvng
verzorging en verpleging De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust woonzorg
centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en
verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in
Zoutelande. De Svchting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor
de organisatie sterk in beweging is.
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft op korte termijn een
vacature voor de functie van
Huishoudelijk medewerker
algemene ruimten m/v
voor 28 uur per week
ter vervanging van zwangerschapsverlof
(I juli tot medio december '02)
op locatie Swerf-Rust te Middelburg
De functie
omvat de volgende werkzaamheden:
schoonmaken van algemene- en kantoorruimten.
assisteren bij was- en linnenverzorgmg.
verzorgen van koffie en thee voor bewoners en medewerkers.
overige huishoudelijke werkzaamheden
Het profiel
Wij verwachten:
ervaring met de genoemde werkzaamheden;
flexibele inzetbaarheid volgens wisselend rooster, zowel in het weekend als op
doordeweekse dagen;
affiniteit met de identiteit van de stichting.
De arbeidsvoorwaarden
zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, In 2002 zal de functie
opnieuw worden gewaardeerd conform FWG 3-0.
De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing.
Inlichtingen
kunnen worden ingewonnen bij Cobie van Klooster teamleider huishoudelijke
dienst, telefoonnummer 01 18-630403. Meer informatie over de organisatie kunt u
vinden op http://www.spow.nl
De sollicitatie
kunt u voor 25 mei 2002 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op
Walcheren, ta.v. P&O. L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar
p&o@spow.nl. onder vermelding van vacaturenummer 023012
Acquisitie n.a.v deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld.
Bij het CWI in Goes
Het cwi Goes organiseert een vakantiewerkmarkt op vrijdag 17 mei
2002 van 14.00 uur tot 16.30 uur:
Geen sollicitatiebrieven schrijven, toch meteen een vakantiebaan!
Direct een gesprek met je toekomstige werkgever op de banenmarkt!
Voor iedere bezoeker een bon voor een gratis hamburger bij McDonald's!
De leukste vakantiebanen vind je bij het cwi in Goes tijdens de speciale
banenmarkt.
cwi Goes, Kolveniershof 33,4461 DC Goes
m
Assurantie- en financieringskantoor
Geense B. V.
Wil jij absoluut verzekerd zijn van een leuke baan?
Solliciteer dan direct naar de functie van:
Assurantiemedewerk(st)er
Wij zoeken:
- een enthousiaste collega ter versterking v/d binnendienst (m/v) met:
een klantvriendelijke en flexibele instelling;
goede contactuele eigenschappen;
een afgeronde MEAO-opleiding (of vergelijkbaar);
Wij bieden:
- een afwisselende administratieve en commerciële baan in een
prettige werksfeer;
- de werkzaamheden bestaan o.m. uit:
telefonisch contact met zowel relaties als maatschappijen;
éénmalige boekingen en verzorgen prolongatie;
debiteurenbewaking;
postverwerking;
eenvoudige boekhoudkundige werkzaamheden;
Interesse?
Dan zien wij jouw schriftelijke reactie met c.v. uiterlijk 27 mei a.s.
met belangstelling tegemoet.
Meer informatie:
Telefonisch op te vragen bij:
De heer M. van Berkel/mevrouw S.A. Mohan-Hartman
Telefoonnummer: 0111 - 48 23 10
Assurantie- en financieringskantoor Geense B.V.
T.a.v. Personeelszaken
Postbus 10
4310 AA Bruinisse
De vier Regionale Indicatie Organen in Zeeland
stellen de indicaties voor thuiszorg, opname verpleeg verzorgingshuizen.
Op Walcheren en Tholen tevens de indicaties in het kader van de Wet
Voorzieningen Gehandicapten.
De gezamenlijke Regionale Indicatie Organen in Zeeland werken voortdurend
aan het verbeteren van de kwaliteit van de indicatiestelling. Om hieraan in
Zeeuws verband vorm te geven, vragen wij per direct een
Projectmedewerker Kwaliteit en Innovatie (M/V)
36 uur per week
Als Projectmedewerker Kwaliteit en Innovatie bent u werkzaam voor de vier
Zeeuwse RIO's en legt u verantwoording af aan de stuurgroep Kwaliteitsproject
RIO's Zeeland waarin de vier RIO's vertegenwoordigd zijn door hun directeur. Het
werkgebied is de gehele provincie. Dit tweejarig project wordt gesubsidieerd door
de provincie Zeeland (Beleidskader Sociale Zorg) en de Zeeuwse gemeenten.
De voornaamste taak is:
Het op basis van projectmanagement uitvoering geven aan het Kwaliteitsproject
Regionale Indicatie Organen Zeeland.
Wij zoeken een enthousiaste collega met:
- een opleiding op HBO niveau;
- een duidelijke visie op dit werk in samenhang met de maatschappelijke
ontwikkelingen;
- affiniteit met de zorgsector;
- een stevige persoonlijkheid en een 'bruggenbouwer';
- vaardigheid in het procesmatig begeleiden van groepen;
- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- vaardigheid met computerprogramma's Word en Excel;
- beschikking over een eigen auto.
Wij bieden:
- een uitdagende baan in een organisatie die sterk in beweging is waarbij een groot
appèl wordt gedaan op creativiteit, flexibiliteit en zelfstandigheid;
- inschaling in FWG 50, minimaal 1936,- en maximaal 2738,- bruto per maand
bij een dienstverband van 36 uur.
- Inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring;
- arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen;
- dienstverband voor 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging met één jaar.
Inlichtingen:
Kunnen gevraagd worden bij de heer J. Kollaart, directeur RIO Walcheren,
tel. 0118-670800, mevr. D. Veen, waarnemend directeur RIO Oosterschelderegio,
tel. 0113-235270 en de heer M. v.d. Bergh, directeur RIO Zeeuwsch-Vlaanderen,
tel. 0115-675000.
Op verzoek is een informatiepakket beschikbaar.
De vacature wordt intern en extern opengesteld.
Schriftelijke sollicitaties:
Vóór 24 mei te richten aan RIO's Zeeland, Postbus 12, 4460 AA Goes onder
vermelding van vacaturenummer KI-07-02 linksboven op de enveloppe.
De selectiegesprekken zijn gepland op 6 juni te Goes.
Omdat dit een herhaalde oproep is, behoeven sollicitanten die eerder hebben
gereageerd dit niet m'eer te doen.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Als groeiend in
installatiebedrijf in woning- en utiliteitsbouw zijn
wij op zoek naar
ervaren en enthousiaste
Bij ons is het prettig werken in een gemotiveerde groep
welke zich inzet op het gebied van o.a.:
Centrale verwarming
Loodgieterswerk
Koeltechniek
Sanitair
Durf je deze uitdaging aan, stuur dan je schriftelijke sollicitatie
binnen 14 dagen t.a.v. dhr. H.J.C. de Looff.
Dorpsstraat 95 - 4413 CD Krabbendijke
Tel. 01 13 - 50 19 29 - Fax 01 13 - 50 33 63
E-mail: post@delooff.nl
BELASTINGADVIES
Bij Ernst Young werken we in hechte teams, waarvan het succes bepaald wordt door de
bijdrage van ieder individueel lid. Jouw inbreng en initiatief zijn voor ons van groot belang.
Ernst Young is een organisatie van belastingadviseurs, accountants en juristen. Ernst Young
Belastingadviseurs is wereldwijd marktleider. We werken (inter)nationaal samen in multidisciplinaire
teams met accountants en juristen en we hebben een groot aantal specialistische adviesgroepen.
Voor ons kantoor in Terneuzen zoeken wij ervaren kandidaten (m/v) voor de functie van
Senior Belastingadviseur
Als senior belastingadviseur begeleid je onze cliënten op een breed fiscaal terrein. Je adviseert Ne
derlandse ondernemingen op het gebied van o.a. bedrijfsopvolging,overnames en financieringen. Te
vens begeleid je aangiften inkomsten-, vermogens- en vennootschapsbelasting en adviseer je
de klant inzake fiscale vraagstukken die uit het aangiftetraject voortkomen. In deze functie geef je
leiding aan medewerkers die de aangiften voorbereiden. Samen met het team draag je zorg voor
optimale prestaties. Naje middelbare schoolopleiding heb je in ieder geval de opleiding van de Neder
landse Federatie van Belastingadviseurs gevolgd en minimaal 5 jaar relevante werkervaring opge
daan. Tevens beschik je over een uitstekend analytisch vermogen, inventiviteit, overtuigingskracht
en ambitie. Goede sociale - en commerciële vaardigheden maken het profiel compleet.
Naast uitstekende arbeidsvoorwaarden biedt Ernst Young een afwisselende baan in een
prettige en collegiale sfeer. Stuur je sollicitatie (met CV) naar Ernst Young Belastingadviseurs,
Human Resources Regio Zuid, t.a.v. drs. Dagmar Pronk, Postbus 455, 5600 AL Eindhoven.
Een e-mail sturen kan ook, naar dagmar.pronk@ey.nl. Voor meer informatie kun je bellen met
de heer mr. Aait de Groot, tel: 076 - 531 75 00. Of kijk op www.ey.nl.
BELASTINGADVISEURS
From thought to finish
Hommel Aannemingsbe
drijf b. v. is al ruim 45 jaar
een begrip in de wereld
van de nutsvoorzienin
gen. Sinds januari 2002
maakt het bedrijf deel uit
van de Dura Vermeer
Groep NV. Het bedrijf is
gespecialiseerd in het
aanleggen en onderhou
den van kabel- en lei
dingnetten. De werk
zaamheden worden
uitgevoerd in het Zuid-
Westen van het land.
Hommel Aannemingsbe
drijf b.v. is op zoek naar
gemotiveerde mensen
die een uitdaging aan
durven. Samenwerken in
teamverband, zelfstan
digheid, flexibiliteit en
nauwkeurigheid zijn
daarbij onmisbare eigen
schappen.
Voor de uitvoering van onze projecten zijn wij per direct op zoek naar
enkele enthousiaste collega's voor de volgende vacatures:
UITVOERDER
In deze functie bent u de spil tussen bedrijf, personeel en opdrachtgever.
U begeleidt diverse projecten, zowel technisch als financiëel. U werkt
daarin samen in een team.
Wij vragen een minimum opleiding op MTS-niveau aangevuld met vak
technische cursussen.
ELECTROMONTEUR
In deze functie voert u zelfstandig of in teamverband aanleg- of renova
tiewerkzaamheden uit aan kabelnetten.
Wij vragen hiervoor een minimum opleiding voor monteur laagspan
ningsnetten of daarmee gelijkwaardig.
Onze voorkeur gaat uit naar personen met affiniteit tot huisaansluitingen
elektrisch, gecombineerd met gas en water.
Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u uit om zo spoedig mogelijk te
reageren!
Wij kunnen u het volgende aanbieden:
een prettige werksfeer
een goede beloning volgens eigen CAO
ruime secundaire arbeidsvoorwaarden
Uw sollicitatie, voorzien van CV, kunt u per brief of per e-mail richten aan
Hommel Aannemingsbedrijf b.v. Coentjesweg 10, 4698 CM Oud-Vosse-
meer, t.a.v. de heer A.J. Walhout.
Tel.: 0166-672445, fax: 0166-672682, E-mail: hommel@duravermeer.nl
DELTA is een gezond en sterk expanderend
bedrijf en biedt buitengewoon interessante
functies, waarbij verantwoordelijkheid,
ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om DELTA\
te ondernemen centraal staan. nu
N.V. DELTA Nutsbedrijven
richt zich met circa 1.500
medewerkers op de
levering van een integraal
productenpakket; zij
verzorgt voor Zuidwest
Nederland de distributie
van elektriciteit, gas, water,
radio- en televisiesignalen
en telecommunicatie- en
milieudiensten. Ook de
productie van water en
elektriciteit behoort tot
haar activiteiten. De orga
nisatie is een zeer actieve
speler in de liberaliserende
energiemarkt, waarin zij
zich heeft ontwikkeld tot
een succesvolle en markt
gerichte partij.
N.V. DELTA Nutsbedrijven kent een divisiestructuur. De staf
afdelingen zijn echter centraal binnen de DELTA Groep
gepositioneerd. Hiertoe behoort ook de zelfstandige staf
afdeling Fiscale Zaken, die verantwoordelijk is voor alle
fiscale aspecten van de hele DELTA Groep. Ter versterking
van deze afdeling te Middelburg zoeken wij een:
Fiscaal medewerker
Kerntaken:
begeleiden, monitoren en (bij)sturen van aangifteprocessen
voor de vennootschapsbelasting, de loonbelasting, de
omzetbelasting, de regulerende energiebelasting en de
brandstoffenbelasting;
verzorgen van de aangifte Vpb van de fiscale eenheid
N.V. DELTA Nutsbedrijven alsmede controleren van de
overige aangiften Vpb van de groep;
optreden als fiscale vraagbaak t.b.v. de organisatie en
het beantwoorden van dagelijkse ad hoe vragen met
name op het gebied van de Vpb en de BTW;
contacten onderhouden met externe adviseurs, externe
accountants en de belastingdienst;
optreden als "sparringpartner" voor het Hoofd Fiscale
Zaken.
De Fiscale medewerker rapporteert aan het Hoofd Fiscale
Zaken.
Profiel:
afgeronde opleiding Federatie Belastingacademie (FB);
ervaring met complexe aangiften Vpb;
ervaring met spreadsheets en geautomatiseerde
aangiftesystemen;
analytisch en initiatiefrijk;
hands on mentaliteit en bereidheid tot samenwerken;
ervaring als generalist, bereidheid om ook BTW-
vraagstukken op te lossen is een must.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een
ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat
gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven;
een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen;
een pensioen- en ziektekostenregeling;
mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder
opleiding en trainingen;
volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele
organisatie met korte lijnen.
Informatie:
Inlichtingen over deze vacature kunnen worden ingewonnen bij
dhr. mr. R.A. van Vliet, Hoofd Fiscale Zaken, telefoonnummer
(0118)88 21 43.
Interesse?
Belangstellenden kunnen hun sollicitatie, voorzien van een
CV, binnen 14 dagen richten aan onderstaand (e-mail)
adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling
Personeel Organisatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met
op prijs gesteld.
A/È.V. DELTA Nutsb
edrijven
Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000
Internet: http://www.delta-zld.nl
e-mail: vacatures@delta-zld.nl