SPOW Waar vind ik een leuke vakantiebaan? PERSONEEL PZC De Looffs installatiebedrijf Krabbendijke tel. 0113- 501929 INSTALLATIEMONTEURS inbreng is toegevoegde waarde. =!l Ernst Young DURA UERMEER zaterdag 11 mei 2002 STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesvng verzorging en verpleging De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust woonzorg centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in Zoutelande. De Svchting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor de organisatie sterk in beweging is. De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft op korte termijn een vacature voor de functie van Huishoudelijk medewerker algemene ruimten m/v voor 28 uur per week ter vervanging van zwangerschapsverlof (I juli tot medio december '02) op locatie Swerf-Rust te Middelburg De functie omvat de volgende werkzaamheden: schoonmaken van algemene- en kantoorruimten. assisteren bij was- en linnenverzorgmg. verzorgen van koffie en thee voor bewoners en medewerkers. overige huishoudelijke werkzaamheden Het profiel Wij verwachten: ervaring met de genoemde werkzaamheden; flexibele inzetbaarheid volgens wisselend rooster, zowel in het weekend als op doordeweekse dagen; affiniteit met de identiteit van de stichting. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, In 2002 zal de functie opnieuw worden gewaardeerd conform FWG 3-0. De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij Cobie van Klooster teamleider huishoudelijke dienst, telefoonnummer 01 18-630403. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op http://www.spow.nl De sollicitatie kunt u voor 25 mei 2002 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren, ta.v. P&O. L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar p&o@spow.nl. onder vermelding van vacaturenummer 023012 Acquisitie n.a.v deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. Bij het CWI in Goes Het cwi Goes organiseert een vakantiewerkmarkt op vrijdag 17 mei 2002 van 14.00 uur tot 16.30 uur: Geen sollicitatiebrieven schrijven, toch meteen een vakantiebaan! Direct een gesprek met je toekomstige werkgever op de banenmarkt! Voor iedere bezoeker een bon voor een gratis hamburger bij McDonald's! De leukste vakantiebanen vind je bij het cwi in Goes tijdens de speciale banenmarkt. cwi Goes, Kolveniershof 33,4461 DC Goes m Assurantie- en financieringskantoor Geense B. V. Wil jij absoluut verzekerd zijn van een leuke baan? Solliciteer dan direct naar de functie van: Assurantiemedewerk(st)er Wij zoeken: - een enthousiaste collega ter versterking v/d binnendienst (m/v) met: een klantvriendelijke en flexibele instelling; goede contactuele eigenschappen; een afgeronde MEAO-opleiding (of vergelijkbaar); Wij bieden: - een afwisselende administratieve en commerciële baan in een prettige werksfeer; - de werkzaamheden bestaan o.m. uit: telefonisch contact met zowel relaties als maatschappijen; éénmalige boekingen en verzorgen prolongatie; debiteurenbewaking; postverwerking; eenvoudige boekhoudkundige werkzaamheden; Interesse? Dan zien wij jouw schriftelijke reactie met c.v. uiterlijk 27 mei a.s. met belangstelling tegemoet. Meer informatie: Telefonisch op te vragen bij: De heer M. van Berkel/mevrouw S.A. Mohan-Hartman Telefoonnummer: 0111 - 48 23 10 Assurantie- en financieringskantoor Geense B.V. T.a.v. Personeelszaken Postbus 10 4310 AA Bruinisse De vier Regionale Indicatie Organen in Zeeland stellen de indicaties voor thuiszorg, opname verpleeg verzorgingshuizen. Op Walcheren en Tholen tevens de indicaties in het kader van de Wet Voorzieningen Gehandicapten. De gezamenlijke Regionale Indicatie Organen in Zeeland werken voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van de indicatiestelling. Om hieraan in Zeeuws verband vorm te geven, vragen wij per direct een Projectmedewerker Kwaliteit en Innovatie (M/V) 36 uur per week Als Projectmedewerker Kwaliteit en Innovatie bent u werkzaam voor de vier Zeeuwse RIO's en legt u verantwoording af aan de stuurgroep Kwaliteitsproject RIO's Zeeland waarin de vier RIO's vertegenwoordigd zijn door hun directeur. Het werkgebied is de gehele provincie. Dit tweejarig project wordt gesubsidieerd door de provincie Zeeland (Beleidskader Sociale Zorg) en de Zeeuwse gemeenten. De voornaamste taak is: Het op basis van projectmanagement uitvoering geven aan het Kwaliteitsproject Regionale Indicatie Organen Zeeland. Wij zoeken een enthousiaste collega met: - een opleiding op HBO niveau; - een duidelijke visie op dit werk in samenhang met de maatschappelijke ontwikkelingen; - affiniteit met de zorgsector; - een stevige persoonlijkheid en een 'bruggenbouwer'; - vaardigheid in het procesmatig begeleiden van groepen; - goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; - vaardigheid met computerprogramma's Word en Excel; - beschikking over een eigen auto. Wij bieden: - een uitdagende baan in een organisatie die sterk in beweging is waarbij een groot appèl wordt gedaan op creativiteit, flexibiliteit en zelfstandigheid; - inschaling in FWG 50, minimaal 1936,- en maximaal 2738,- bruto per maand bij een dienstverband van 36 uur. - Inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring; - arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen; - dienstverband voor 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging met één jaar. Inlichtingen: Kunnen gevraagd worden bij de heer J. Kollaart, directeur RIO Walcheren, tel. 0118-670800, mevr. D. Veen, waarnemend directeur RIO Oosterschelderegio, tel. 0113-235270 en de heer M. v.d. Bergh, directeur RIO Zeeuwsch-Vlaanderen, tel. 0115-675000. Op verzoek is een informatiepakket beschikbaar. De vacature wordt intern en extern opengesteld. Schriftelijke sollicitaties: Vóór 24 mei te richten aan RIO's Zeeland, Postbus 12, 4460 AA Goes onder vermelding van vacaturenummer KI-07-02 linksboven op de enveloppe. De selectiegesprekken zijn gepland op 6 juni te Goes. Omdat dit een herhaalde oproep is, behoeven sollicitanten die eerder hebben gereageerd dit niet m'eer te doen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Als groeiend in installatiebedrijf in woning- en utiliteitsbouw zijn wij op zoek naar ervaren en enthousiaste Bij ons is het prettig werken in een gemotiveerde groep welke zich inzet op het gebied van o.a.: Centrale verwarming Loodgieterswerk Koeltechniek Sanitair Durf je deze uitdaging aan, stuur dan je schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen t.a.v. dhr. H.J.C. de Looff. Dorpsstraat 95 - 4413 CD Krabbendijke Tel. 01 13 - 50 19 29 - Fax 01 13 - 50 33 63 E-mail: post@delooff.nl BELASTINGADVIES Bij Ernst Young werken we in hechte teams, waarvan het succes bepaald wordt door de bijdrage van ieder individueel lid. Jouw inbreng en initiatief zijn voor ons van groot belang. Ernst Young is een organisatie van belastingadviseurs, accountants en juristen. Ernst Young Belastingadviseurs is wereldwijd marktleider. We werken (inter)nationaal samen in multidisciplinaire teams met accountants en juristen en we hebben een groot aantal specialistische adviesgroepen. Voor ons kantoor in Terneuzen zoeken wij ervaren kandidaten (m/v) voor de functie van Senior Belastingadviseur Als senior belastingadviseur begeleid je onze cliënten op een breed fiscaal terrein. Je adviseert Ne derlandse ondernemingen op het gebied van o.a. bedrijfsopvolging,overnames en financieringen. Te vens begeleid je aangiften inkomsten-, vermogens- en vennootschapsbelasting en adviseer je de klant inzake fiscale vraagstukken die uit het aangiftetraject voortkomen. In deze functie geef je leiding aan medewerkers die de aangiften voorbereiden. Samen met het team draag je zorg voor optimale prestaties. Naje middelbare schoolopleiding heb je in ieder geval de opleiding van de Neder landse Federatie van Belastingadviseurs gevolgd en minimaal 5 jaar relevante werkervaring opge daan. Tevens beschik je over een uitstekend analytisch vermogen, inventiviteit, overtuigingskracht en ambitie. Goede sociale - en commerciële vaardigheden maken het profiel compleet. Naast uitstekende arbeidsvoorwaarden biedt Ernst Young een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer. Stuur je sollicitatie (met CV) naar Ernst Young Belastingadviseurs, Human Resources Regio Zuid, t.a.v. drs. Dagmar Pronk, Postbus 455, 5600 AL Eindhoven. Een e-mail sturen kan ook, naar dagmar.pronk@ey.nl. Voor meer informatie kun je bellen met de heer mr. Aait de Groot, tel: 076 - 531 75 00. Of kijk op www.ey.nl. BELASTINGADVISEURS From thought to finish Hommel Aannemingsbe drijf b. v. is al ruim 45 jaar een begrip in de wereld van de nutsvoorzienin gen. Sinds januari 2002 maakt het bedrijf deel uit van de Dura Vermeer Groep NV. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aanleggen en onderhou den van kabel- en lei dingnetten. De werk zaamheden worden uitgevoerd in het Zuid- Westen van het land. Hommel Aannemingsbe drijf b.v. is op zoek naar gemotiveerde mensen die een uitdaging aan durven. Samenwerken in teamverband, zelfstan digheid, flexibiliteit en nauwkeurigheid zijn daarbij onmisbare eigen schappen. Voor de uitvoering van onze projecten zijn wij per direct op zoek naar enkele enthousiaste collega's voor de volgende vacatures: UITVOERDER In deze functie bent u de spil tussen bedrijf, personeel en opdrachtgever. U begeleidt diverse projecten, zowel technisch als financiëel. U werkt daarin samen in een team. Wij vragen een minimum opleiding op MTS-niveau aangevuld met vak technische cursussen. ELECTROMONTEUR In deze functie voert u zelfstandig of in teamverband aanleg- of renova tiewerkzaamheden uit aan kabelnetten. Wij vragen hiervoor een minimum opleiding voor monteur laagspan ningsnetten of daarmee gelijkwaardig. Onze voorkeur gaat uit naar personen met affiniteit tot huisaansluitingen elektrisch, gecombineerd met gas en water. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u uit om zo spoedig mogelijk te reageren! Wij kunnen u het volgende aanbieden: een prettige werksfeer een goede beloning volgens eigen CAO ruime secundaire arbeidsvoorwaarden Uw sollicitatie, voorzien van CV, kunt u per brief of per e-mail richten aan Hommel Aannemingsbedrijf b.v. Coentjesweg 10, 4698 CM Oud-Vosse- meer, t.a.v. de heer A.J. Walhout. Tel.: 0166-672445, fax: 0166-672682, E-mail: hommel@duravermeer.nl DELTA is een gezond en sterk expanderend bedrijf en biedt buitengewoon interessante functies, waarbij verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om DELTA\ te ondernemen centraal staan. nu N.V. DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.500 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisiesignalen en telecommunicatie- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De orga nisatie is een zeer actieve speler in de liberaliserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle en markt gerichte partij. N.V. DELTA Nutsbedrijven kent een divisiestructuur. De staf afdelingen zijn echter centraal binnen de DELTA Groep gepositioneerd. Hiertoe behoort ook de zelfstandige staf afdeling Fiscale Zaken, die verantwoordelijk is voor alle fiscale aspecten van de hele DELTA Groep. Ter versterking van deze afdeling te Middelburg zoeken wij een: Fiscaal medewerker Kerntaken: begeleiden, monitoren en (bij)sturen van aangifteprocessen voor de vennootschapsbelasting, de loonbelasting, de omzetbelasting, de regulerende energiebelasting en de brandstoffenbelasting; verzorgen van de aangifte Vpb van de fiscale eenheid N.V. DELTA Nutsbedrijven alsmede controleren van de overige aangiften Vpb van de groep; optreden als fiscale vraagbaak t.b.v. de organisatie en het beantwoorden van dagelijkse ad hoe vragen met name op het gebied van de Vpb en de BTW; contacten onderhouden met externe adviseurs, externe accountants en de belastingdienst; optreden als "sparringpartner" voor het Hoofd Fiscale Zaken. De Fiscale medewerker rapporteert aan het Hoofd Fiscale Zaken. Profiel: afgeronde opleiding Federatie Belastingacademie (FB); ervaring met complexe aangiften Vpb; ervaring met spreadsheets en geautomatiseerde aangiftesystemen; analytisch en initiatiefrijk; hands on mentaliteit en bereidheid tot samenwerken; ervaring als generalist, bereidheid om ook BTW- vraagstukken op te lossen is een must. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; een pensioen- en ziektekostenregeling; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen. Informatie: Inlichtingen over deze vacature kunnen worden ingewonnen bij dhr. mr. R.A. van Vliet, Hoofd Fiscale Zaken, telefoonnummer (0118)88 21 43. Interesse? Belangstellenden kunnen hun sollicitatie, voorzien van een CV, binnen 14 dagen richten aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld. A/È.V. DELTA Nutsb edrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet: http://www.delta-zld.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 42