PZC Provincie Zeeland managementassistente (v/m) afdelingssecretaresse (v/m) juridisch medewerker bodemsanering (v/m) juridisch medewerker bedrijven (v/m) technisch medewerker bodemsanering (v/m) milieu-inspecteur (v/m) zaterdag 11 mei 2002 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren, daartoe zijn er onge veer 1000 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke ordening, milieu-, water-, natuur- en landschapbeheer. De directie is onderverdeeld in 5 afdelingen, waar onder de afdelingen milieuhygiëne, milieuhandha ving en -metingen en bedrijfsvoering. De afdeling Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor het scheppen van condities voor het effectief functioneren van de directie op het gebied van personeelszorg, financiën, financiële administratie, automatisering, informatie-voorziening. Bij de afdeling Bedrijfsvoering van de directie Ruimte, Milieu en Water ontstaan de vacatures van: Vacaturenummer 2002-10 De taken zijn: Het voeren van het secretariaat van de directeur: - het verzorgen van de correspondentie en het verstrekken van informatie; - het maken van afspraken, waarbij relevantie en urgentie van verzoeken tot overleg worden beoordeeld; - het bewaken van de uitvoering van gemaakte afspraken; - het notuleren van vergaderingen; - het verwerken van de binnenkomende post; - het verzorgen en het beheren van het archief van de directeur. Het fungeren als secretaris van het managementteam, andere overleggen en tijdelijk ingestelde projectgroepen: - het opstellen van agenda's, het verzamelen van gespreksnotities, verslaglegging; - het bewaken van afspraken. PR-activiteiten: - het organiseren van voorkomende activiteiten zoals themabijeenkomsten, directiedag, voorlichtingsavonden; - het opstellen van brochures. Het vervangen van de secretaresse van de afdeling bedrijfsvoering. Wij zoeken een kandidaat die: Een Havo- of Vwo-diploma bezit met daarnaast een Schoevers-opleiding als directiesecretaresse. Over goede contactuele eigenschappen beschikt. Representatief, stressbestendig en flexibel is. Een grote mate van zelfstandigheid heeft. Salaris: Het jaarsalaris bedraagt bij een 36-urige werkweek maximaal 30.817,- (inclusief vakantietoelage en een structurele einde jaarsuitkering van 4%). De huidige functie is schaal 7. De gewijzigde functiebeschrijving is in procedure gebracht. Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 2.293,84 per maand. Informatie: Inlichtingen over deze functie kan worden verkregen bij de heer drs. CJ. Colijn, directeur directie Ruimte, Milieu en Water, telefonisch bereikbaar onder (0118-) 631191 of de heer C.J. van Gilst, hoofd afdeling bedrijfsvoering (0118) 631170. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 3 juni 2002. voor 34 uur per week (85% deeltijd) Vacaturenummer 2002-14 De taken zijn: De vervanging van andere secretaresses binnen de directie i.v.m. verlof en ziekte; - het samenstellen van agenda's en het voorbereiden van diverse besprekingen voor afdelingshoofden en medewerkers; - het notuleren van vergaderingen, het zorgen voor inkomende en uitgaande post; - het maken en bewaken van de uitvoering van afspraken voor afdelingshoofd en medewerkers; - het verrichten van diverse ondersteunende werkzaamheden, bijvoorbeeld bewaking procedures, bewaken afdoeningster mijnen, afhandelen correspondentie. Het secretariaat van het juridisch vakberaad RMW, het bijhouden van het fotoboek en de organisatiebrochure van de direc tie RMW. Wij zoeken een kandidaat die: In het bezit is van een Havo én een secretaresse diploma. Een flexibele instelling en een grote mate van zelfstandigheid heeft. Over goede contactuele vaardigheden beschikt, een klantgerichte en hulpvaardige instelling heeft. In staat is om te gaan met het werken op verschillende werkplekken en groepen van medewerkers. Salaris: Het jaarsalaris bedraagt bij een 34-urige werkweek maximaal 23.750,- (schaal 6, inclusief vakantietoelage en een structure le eindejaarsuitkering van 4%). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 1.767,32- per maand. Informatie: Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij de heer C.J. van Gilst, hoofd van de afdeling Bedrijfsvoering, tele fonisch bereikbaar onder (0118) 631170. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 30 mei 2002. De provincie Zeeland heeft mede als gevolg van de invoering van de 36-urige werkweek diverse instroonr/schoolverlaters functies in het leven geroepen met het doel deze nieuwe medewerkers werkervaring te laten opdoen waarna zij kunnen doorstromen naar reguliere functies. De afdeling Milieuhygiëne is verantwoordelijk voor het formuleren van het milieubeleid op het gebied van afval, bodemsanering, geluid, hinder, lucht, energie en (externe) veiligheid en het zelf uitvoe ren van dit beleid door (handhaafbare)vergunrung- verlening, zonering en sanering. Binnen de afde ling Milieuhygiëne zijn als gevolg van doorstro ming de (deeltijd) vacatures ontstaan van: Vacaturenummer 2002-16 De taken zijn: Het voorbereiden, ontwikkelen en uitvoeren van het bodemsaneringsbeleid. Het juridisch adviseren m.b.t. de wet Bodembescherming. Het juridisch begeleiden van onderzoeken en saneringen. Het behandelen van bijzondere onderwerpen en projecten. Wij zoeken een kandidaat die: Een afgeronde academische opleiding heeft. Kennis heeft van milieurecht en affiniteit met bodemsanering. Contactuele en onderhandelingsvaardigheden plus goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft en kan omgaan met belangentegenstellingen. In bezit is van een rijbewijs B. Aanstelling/Salaris: Voor deze functie is geen werkervaring vereist. Het jaarsalaris bedraagt bij aanvang 30.800,- bruto (schaal 9 inclusief vakantietoelage en een structurele eindejaarsuitke ring van 4%). Het bruto maandsalaris bedraagt 2.293,-. Na een jaar volgt bij gebleken geschiktheid een vaste aanstelling onder gelijktijdige inpassing in het functieniveau (schaal 10). Op dat moment bedraagt het jaarsalaris 32.200,- bruto bij een bruto maandsalaris van 2.396,-. De genoemde bedragen zijn bij een voltijd betrekking. Invulling in deeltijd is bespreekbaar. Overige informatie: Inlichtingen over deze functie zijn verkrijgbaar bij de heer C.J. Meijler, hoofd van de afdeling Milieuhygiëne, telefonisch bereik baar onder 0118-631963, of de heer E.M. Janse, clustercoördinator Bodemsanering, telefo-nisch bereikbaar onder 0118- 631797. Vacaturenummer 2002-17 De taken zijn: Het procedurele verzorgen en de juridische afhandeling van aanvragen en wijzigingen vergunningen voor industriële en afvaiverwerkende bedrijven. Het deelnemen aan overleg en projectgroepen. Het leveren van bijdragen aan het formuleren van provinciaal (deel)beleid gericht op bedrijven. Wij zoeken een kandidaat die: Een afgeronde Hbo-opleiding in een juridische richting heeft. Kennis heeft van milieurecht en vergunningverlening. Contactuele en onderhandelingsvaardigheden plus goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft en kan omgaan met belangentegenstellingen. In bezit is van een rijbewijs B. Aanstelling/Salaris: Voor deze functie is geen werkervaring vereist. Formeel is het een functie voor 32 uur per week (80% deeltijd) doch de eerste jaren zal het een voltijd functie zijn. Het jaarsalaris bedraagt bij aanvang 25.600,- bruto (schaal 7 inclusief vakantietoelage en een structurele eindejaarsuitke ring van 4%). Het bruto maandsalaris bedraagt 1.887,-. Na een jaar volgt bij gebleken geschiktheid een vaste aanstelling onder gelijktijdige inpassing in het functieniveau (schaal 8). Op dat moment bedraagt het jaarsalaris 28.600,- bruto bij een bruto maandsalaris van 2.129,-. De genoemde bedragen zijn bij een voltijd betrekking. Invulling in deeltijd is bespreekbaar. Overige informatie: Inlichtingen over deze functie zijn verkrijgbaar bij de heer C.J. Meijler, hoofd van de afdeling Milieuhygiëne, telefonisch bereik baar onder 0118-631963, en de heer A. de Lange, clustercoördinator Bedrijven, telefonisch bereikbaar onder 0118- 631970. Schriftelijke sollicitaties, onder vermelding van het genoemde vacaturenummer dienen vóór 25 mei 2002 in het bezit te zijn van de directeur drs. C.J. Colijn, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. Voor andere vacatures en meer informatie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Binnen de cluster Bodemsanering van de afdeling Milieuhygiëne is door doorstroming de functie vacant van: Vacaturenummer 2002-18 De taken zijn: Het mede ontwikkelen van het beleid inzake bodemsanering/grondwaterverontreiniging. Het initiëren en begeleiden van onderzoeken en saneringen. Het beoordelen van en toezicht houden op onderzoeken en saneringen van derden. Wij zoeken een kandidaat die: Een afgeronde hbo-opleiding heeft, bijvoorkeur Technische milieukunde of Milieutechnologie met in het vakkenpakket ruime aandacht voor bodemkunde/bodemverontreiniging/grondreiniging. Kennis en ervaring heeft op het milieubeleidsterrein. Ervaring heeft met het leiding geven aan projecten. Contactuele en onderhandelingsvaardigheden plus goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden heeft en kan omgaan met belangentegenstellingen. In bezit is van een rijbewijs B. Salaris: Het jaarsalaris bedraagt bij een volledige werkweek (36 uur) maximaal ruim 43.300,- bruto (schaal 10 inclusief vakantietoe lage en een structurele eindejaarsuitkering van 4%). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 3.223,- per maand. Invulling in deeltijd is bespreekbaar. Overige informatie: Inlichtingen over deze functie zijn verkrijgbaar bij de heer C.J. Meijler, hoofd van de afdeling Milieuhygiëne, telefonisch bereik baar onder 011&631963, of de heer E.M. Janse, clustercoördinator Bodemsanering, telefonisch bereikbaar onder 0118- 631797. De afdeling Milieuhandhaving en -metingen is verantwoordelijk voor het formuleren van het milieubeleid op het gebied van toezicht, preventieve en repressieve handhaving, klachtenbehandeling en metingen. De werkzaamheden zijn gericht op de chemische, industriële en afvaiverwerkende bedrijven, op zweminrichtingen en op activiteiten in het buitengebied. Bij het cluster afvaiverwerkende bedrijven, zweminrichtingen en vrije veld activiteiten van de afdeling Milieuhandhaving en -metingen is door doorstroming de functie vacant van: Vacaturenummer 2002-19 De taken zijn: - Het zelfstandig voorbereiden en uitvoeren van inspecties bij afvaiverwerkende bedrijven, zwembaden en vrije veld situaties, gericht op de naleving van wettelijke voorschriften en verleende vergunningen. - Het voeren van overleg met belanghebbenden over te nemen maatregelen. - Het rapporteren over inspecties. - Het doen van voorstellen voor de wijze en termijn van afhandeling en voor bestuursrechtelijk en/of strafrechtelijk optreden. - Het verrichten van opsporingsactiviteiten en het opmaken van processen-verbaal. - Het adviseren over handhaafbaarheid vergunningaanvragen en -voorschriften. - Het ondersteunen van bestuursrechtelijke en strafrechtelijke onderzoeken. - Het behandelen van milieuklachten, -meldingen en -incidenten. Wij zoeken een kandidaat die: - Een technische opleiding op Mbo-niveau heeft, bijvoorbeeld Mts- werktuigbouwkunde aangevuld met opleidingen op het gebied van opsporing (BOA), milieutechnologie en handhaving milieuwetgeving (HAMIL). - Kennis heeft van het milieubeleidsterrein. - Ervaring op het gebied van handhaving heeft - Goede contactuele vaardigheden heeft en kan omgaan met conflicten. - Kennis heeft van geautomatiseerde gegevensverwerking. - In bezit is van een rijbewijs B. - Bereid is tot het werken buiten kantooruren. Aanstelling/Salaris: Het jaarsalaris bedraagt bij een volledige werkweek (36 uur) maximaal ruim 34.900,- bruto (schaal 8 inclusief vakantietoela ge en een structurele eindejaarsuitkering van 4%). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 2.597,- per maand. Invulling van deze functie in deeltijd met een werkweek van 32 uur is bespreekbaar. Voordat een kandidaat wordt benoemd vindt een aanstellingskeuring plaats. Overige informatie: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer ing. T.A.J.F. van Riet, hoofd van de afdeling Milieuhandhaving en -metingen, telefonisch bereikbaar onder 0118-631954 of bij de heer ing. R. van Haasteren, clustercoördi nator afvaiverwerkende bedrijven, enz., 0118-631123. De provincie heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. het pensioenpakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten (financieel en studieverlof), gedeeltelijk betaald ouder schapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé, een fiets-privé en bedrijfsfitness regeling en flexibele werktijden. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandicapten Daarom worden geïnteresseerden uit deze prionteitsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 38