Voor zitter m/v Personeel Mensen in hun eigen, vertrouwde omgeving verzorgen. Dat is mooi werk. PZC Curadomi Provincie Zeeland technisch medewerker bedrijven (v/m) ZOEKT KOK TovërSluis Fulltimers flexibele parttimers m/v de Golfbaan KOK SERVEERSTER Golfbaan Medewerkers m/v Accountmanagers S PAARD* SELECT zaterdag 20 april 2002 Curadomi is een christelijke organisatie voor thuiszorg. Het personeel is christelijk. Iedere cliënt kan zorg ontvangen, ongeacht zijn of haar persoonlijke geloofsovertuiging. Curadomi staat borg voor goede zorg. Het kwaliteitssysteem is gecertificeerd volgens de ISO goo2-norm. Curadomi heeft geen wachtlijst in de regio Zeeland. Curadomi is een christelijke organisatie voor thuis zorg. Curadomi groeit hard. Hierom wordt ook de administratie uitgebreid. Wij willen ons team ver sterken met een: Administratief medewerker Je hebt affiniteit met de thuiszorg en beschikt over een geldig diploma. Je bent zelfstandig en beschikt over eigen vervoer. Curadomi biedt jou: We bieden een goede begeleiding in je werkzaamhe den, een verantwoordelijke baan vol uitdagingen en volop mogelijkheden je te ontplooien in je vakgebied. En verder, afhankelijk van het aantal :e contracteren uren biedt Curadomi een spaarloon- en premiespaar regeling, pc-privéproject en een bedrijfsfïetsenplan. Tevens is Curadomi voor de omgeving van Middelburg en Goes op zoek naar enthousiaste (8 -16 uur per week) De functie: Je verzorgt de correspondentie, archivering en de post. Je vangt de eerste telefoongesprekken op en voert gegevens in in een database. Profiel: Je hebt een christelijke levensovertuiging, doet wa je belijdt en bent kerkelijk meelevend. Je onderschrift de Curadomi-zorgvisie. Je bent in het bezit van eer MBO-diploma (secretarieel of administratief) en p hebt affiniteit met de zorg. Je hebt bij voorkeur eva- ring met Word, Excel, internet en e-mail. Je hebt goede secretariële en communicatieve vaardigheen. Je bent flexibel, nauwkeurig, collegiaal en zelfstaiiig. je kunt prioriteiten stellen. De minimum leeftijdis 20 jaar. Je beschikt over eigen vervoer. Ons regie kantoor wordt gevestigd in de omgeving van Go6. De vraag naar onze zorg neemt sterk toe. Daaron «ijlen wij ons team in de omgeving van Middelbrg en Goes per direct versterken met: Huishoudelijk verzorgenden (Gezins)verzorgenden Verpleegkundigen (oproepkrachten en parttimers) Profiel: Je hebt een christelijke levensovertuiging, doet wa je belijdt en bent kerkelijk meelevend. Je onderschrijft de Curadomi-zorgvisie. Postbus 974, 3900 AZ Veenendaal, t (0318) 54-82 65, £(0318) 51 98 17, e-mail zeeland@curadomi.nl, www.curadomi.nl Vakantiekrachten Wij zoeken voor de zomervakantie ondtrsteuning, zowel voor onze huishoudelijke hulpveriening als voor onze verzorgende verpleegkundige hulpverle ning. Ben je 16 jaar of ouder en heb je affiniteit met de zorg, reageer dan snel! Belangstelling? Je kunt bellen naar (0318) 54 82 65 voor een sollicitatiepakket. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de leidinggevende, mevrouw A.H. Kleppe-Ariese, telefoon (0113) 34 03 45. Bezoek voor een nadere kennismaking onze website: www.curadomi.nl. Organisatie voor thuiszorg Mooi werk. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke ordening, milieu-, water-, natuur- en land- schapbeheer. De directie is onderverdeeld in 5 afdelingen waaronder de afdeling Milieuhygiëne. Deze afdeling is verant woordelijk voor het formuleren van het milieubeleid op het gebied van afval, bodemsanering, geluid, hinder, lucht en (externe) veiligheid en het zelf uitvoeren van dit beleid door (handhaafbare) vergun ning verlening, zonering en sanering. Schriftelijke sollicitaties, onder vermel ding van het vacaturenummer 20024, dienen vóór 10 mei 2002 in het bezit te zijn van de directeur drs. C.J. Colijn, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl Acquisitie naar aanleiding van deze adver tentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Milieuhygiëne, de cluster Bedrijven, van de directie Ruimte, Milieu en Water ontstaat de vacature van De functionaris is o.a. belast met: Vergunningverlening aan industriële en afvalverwerkende bedrijven: Het zelfstandig voeren van overleg zowel intern als extern (met bedrijven en andere overheden). Het evalueren van de bestaande milieubelasting, gebruik makend van milieu effect rapportage, bedrijfsmilieuplan en bedrijfsinterne milieuzorg. Het opstellen van vergunningvoorschriften en het initiëren van actualisering van vergunningen, het adviseren over bedenkingen, schorsingsverzoek en beroepen. Het deelnemen en leiding geven aan projectgroepen en andere vormen van in-/externe samenwerking. Wij zoeken een kandidaat die: In het bezit is van een opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HTO-Oechnische) milieukunde. (Aanvullende) kennis heeft van het instrumentarium en milieutechnologie. Beschikt over contactuele- en onderhandelingsvaardigheden, goede mon delinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en kan omgaan met belan gentegenstellingen. in bezit is van een rijbewijs B. Salaris: Het jaarsalaris dat wij bieden bij een volledige werkweek (36 uur) bedraagt maximaal 43.317,-(schaal 10, inclusief vakantietoelage en eindejaars uitkering). Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 3.223,- per maand. Invulling in deeltijd is bespreekbaar. Overige arbeidsvoorwaarden: De provincie heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. het pen- sioenpakket van het ABP, het ziektekostenverzekeringspakket van de Interpro vinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten (financieej en studieverlof), gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling en flexibele werktijden. «L1» Doelgroepenbeleid: De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van etnische minderheden en gehandi capten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioritertsgroepen, die vol doen aan de functie-eisen, met naderuk verzocht te solliciteren. Informatie: Inlichtingen over deze functie kunnen worden verkregen bij de heer mr. C.J. Meijler, afdelingshoofd Milieuhygiëne, telefonisch bereikbaar onder (0118-)631963 of de heer ing. A. de Lange, clustercoördinator Bedrijven (0118-J631970. De sociaal-economische raad Schouwen-Duiveland vraagt een Die bereid en in staat is op inspirerende wijze leiding te geven aan het proces van advisering over economische en sociale ontwikkelingen binnen de gemeente Schouwen-Duiveland. De sociaal-economische raad is een onafhankelijk adviesorgaan dat het college van burgemeester en wethouders, zowel gevraagd als ongevraagd, adviseert op het gebied van beleidsvoorbereiding en -uitvoering van het taakveld van de gemeente. De raad bestaat uit vertegenwoordigers van bedrijfsleven, werkgevers en werknemers organisaties, onderwijs, milieu, landbouw, zorg, werk en inkomen op Schouwen-Duiveland. Het is van belang dat de te benoemen persoon in staat is vanuit zowel economisch als sociaal perspectief te denken en een neutrale positie binnen de raad inneemt. ito! Gemeente A. J Schouwen-Duiveland I Verder wordt van hem verwacht dat hij een academisch of gelijkwaardig werk/denkniveau heeft het vertrouwen van de leden van de sociaal- economische raad en B&W geniet aantoonbare affiniteit heeft met alle partijen in deze raad en aantoonbare affiniteit met de gemeente Schouwen-Duiveland heeft. Belangstellenden worden van harte uitgenodigd hun sollicitatie schriftelijk (met uitgebreide toelichting en documentatie) in te dienen bij de sociaal-economische raad Schouwen-Duiveland, p.a. gemeentehuis Schouwen-Duiveland, Kamer 317, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee (tel. bereikbaar onder nr. 0111-452297 of e-mail: jan.vanden.broeke@schouwen-duiveland.nl). Kandidaten kunnen hun sollicitatie tot uiterlijk 5 mei indienen. REGIONAAL INDICATIE ORGAAN WALCHEREN Het RIO Walcheren stelt de indicaties voor thuis zorg, opname verzorging/verpleging en voor zieningen in het kader van de Wet Voorzieningen Gehandicapten. Het RIO Walcheren zoekt een enthousiaste collega voor de functie Senior indicatieadviseur (MA/) 20 uur per week Inhoud van de functie:. - Dagelijks leiding geven en ondersteuning bieden aan de indicatieadviseurs; - Voorzitter multidisciplinair overleg; - Advisering over procedures en protocollen; - Bewaken en bevorderen van de kwaliteit van het indicatieproces; - Neemt directeur waar bij afwezigheid. Wij vragen: - HBO-opleiding b.v. HBO-V; - Eventueel aanvullende managementopleiding; - Ervaring in leidinggevende functie; - Goede communicatieve vaardigheden en accuraat; - Flexibel en stressbestendig; - Ervaring met computers; - Kunnen beschikken over een auto. Wij bieden: - De CAO-verzorgings- en verpleeghuizen is van toepassing, FWG functiegroep 55 maximum 3.051,- per maand 1.695,- op basis van 20 uur); - Spaarloonregeling; - Werken in een enthousiast team, in een organi satie in ontwikkeling; - Dienstverband van een jaar; - Mogelijkheid van vast dienstverband afhankelijk van subsidie. Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met dhr. J. A. Kollaart, directeur. Er is een informatiepakket beschikbaar. Sollicitatiebrieven binnen 10 dagen te richten aan de directeur RIO Walcheren, Postbus 100, 4330 AC Middelburg. De gesprekken zijn op 23 mei 2002. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Hotel L'Aubergerie te Hulst voor 30-32 uur per week Zondags vrij. Werktijden 15.00 tot uiterlijk 21.30 uur. Sollicitaties kunt u richten aan onderstaand adres ter attentie van fam. Van Dongen. Hotel L'Aubergerie, Van der Maelstedeweg 4a-6,4561 GT te Hulst. Tel. 0114-319830, e-mail: laubergerie@zeelandnet.nl. ^ePr°s v .1 c. ^SlK' ZEELAND Recreatieprojecten Zeeland BV exploiteert 10 hoogwaardige amusements centra met speelautomaten. Furttastic vestigingen zijn er in Middelburg, Vlissingen, Goes, Hulst, Haamstede, Renesse, Ouddorp en Dishoek. Carrousel in Vlissingen is een voor Nederland unieke formule, speciaal op families met kinderen gericht. ToverSluis in Sluis biedt binnenkort een met Carrousel vergelijkbare opzet. De amusementscentra van Recreatieprojecten Zeeland voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen met onder ander KEMA-certificatie. Ruim 80 goed opgeleide medewerkers binnen de amusementscentra dragen bij aan een professionele uitstraling met veel aandacht klantvriendelijkheid. Voor ons amusementscentrum ToverSluis in Sluis zoeken wij: tevens zijn wij op zoek naar weekend- en vakantiehulpen Deze functie is aanvankelijk voor bepaalde tijd. Bij gebleken geschiktheid kan het dienstverband worden omgezet naar een functie voor onbepaalde tijd. Functie-informatie De medewerker creëert een goede speelsfeer en optimale omstandigheden voor de bezoekers van het amusementscentrum en ziet toe op de handhaving daarvan. De medewerker onderhoudt in algemene zin sfeerbevorderende contacten met bezoekers en gedraagt zich als gastheer of gastvrouw. De medewerker houdt het amusementscentrum ordelijk en representatief en signaleert gebreken en defecten aan automaten. De medewerker houdt controle op het (speel)gedrag van bezoekers en treedt zonodig corrigerend op. Uw profiel Uw leeftijd is tenminste 21 jaren en u heeft en onbesproken gedrag. U heeft naast een opleiding op minimaal MBO-niveau relevante werkervaring en bent in het bezit van een rijbewijs BE. U beschikt over goede contactuele eigenschappen en kunt goed functioneren in teamverband. Bij voorkeur heeft uw ervaring met het werken met kwaliteitssystemen en bent u bereid tot het volgen van bedrijfscursussen. U heeft tenslotte een initiatiefrijke en flexibele instelling en past zich aan het variabele weekrooster aan. Ons aanbod Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische organisatie met enthousiaste collega's. Een uitgebreid pakket van opleiding en trainingen welke voor de functie noodzakelijk zijn. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris is afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring en is in overeenstemming met de zwaarte van de functie. Heeft u interesse in één van de bovenstaande functies stuur dan uw sollicitatiebrief met C.V binnen 10 dagen naar: Recreatieprojecten Zeeland, Postbus 456, 4330 AL Middelburg, t.a.v. de afdeling personeelszaken. Café restaurant grill vraagt per direct een gediplomeerde met ervaring en een v.a. 17 jr. Inlichtingen bij dhr. W. Tempelaar BEL SNEL! café restaurant grill Burg. van Woelderenlaan 3, 4383 BG Vlissingen Tel. 0118-418653 Fax 415570 ZEELAND 3 Recreatieprojecten Zeeland BV exploiteert 10 hoogwaardige amusements centra met speelautomaten. Funtastic vestigingen zijn er in Middelburg, Vlissingen, Goes, Hulst, Haamstede, Renesse, Ouddorp en Dishoek. Carrousel in Vlissingen is een voor Nederland unieke formule, speciaal op families met kinderen gericht. ToverSluis in Sluis biedt binnenkort een met Carrousel vergelijkbare opzet. De amusementscentra van Recreatteprojecten Zeeland voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen met onder ander KEMA-certificatie. Ruim 80 goed opgeleide medewerkers binnen de amusementscentra dragen bij aan een professionele uitstraling met veel aandacht voor gastheerschap en klantvriendelijkheid. J Voor Carrousel Vlissingen zoeken wij: a. parttimer voor de maanden juli en augustus en de weekenden na de zomerperiode b. fulltime medewerker voor de pool en snookerafdeling Wat moet je doen Je bent samen met je collega's binnen Carrousel het aanspreekpunt voor bezoekers. Je draagt bij aan de sfeer in het amusementscentrum en zorgt dat iedereen zich er thuis voelt. Je geeft uitleg over de verschillende speelautomaten en ziet toe op een juist gebruik ervan. Wat vragen wij Een enthousiast en iniatiefrijk medewerker met goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling die bereid is om in een variabel rooster te werken, zeven dagen in de week, zowel dag- als avonddiensten. Jouw leeftijd is tenminste 18 jaren, je hebt MBO werk- en denkniveau en bent op korte termijn beschikbaar. Voor de pool en snookerafdeling is ervaring in de horeca en het diploma sociale hygiëne een pré. Wat bieden wij Een afwisselende en boeiende functie in een dynamisch amusementcentrum met enthousiaste collega's. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris is afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring en in overeenstemming met de zwaarte van de functie. Heb je interesse in een van deze functies stuur dan je sollicitatiebrief met C.V naar: Recreatieprojecten Zeeland, afdeling personeelszaken, Postbus 456, 4330 AL Middelburg. Geef aan naar welke functie je solliciteert. Voor verdere informatie over de functies kunt u zich richten tot Eric Herkemij of Frank van der Hart (tel. 01 18-430152) Spaar Select is het grootste onafhankelijke adviesbureau in Nederland dat is gespecialiseerd in financieel advies op maat. Het bedrijf en haar medewerkers zijn jong en ambitieus. Sinds de oprichting in 1993 is Spaar Select gegroeid naar 32 vestigingen verspreid over heel Nederland. Voor onze vestigingen in Axel en Middelburg zijn wij op zoek naar Accountmanager Als Accountmanager ben je de financieel adviseur op het gebied van beleggingsproducten, hypotheken en pen sioenen. Je bezoekt hierbij de klanten thuis op basis van kwalitatief goede afspraken die door het callcenter voor je zijn gemaakt. 123T0P 123T0P is het unieke persoonlijk ontwikkelings programma van Spaar Select. Samen bekijken we waar je ambities en mogelijkheden liggen. Op basis hiervan wordt het persoonlijk ontwikkelingsprogramma ingevuld, waarbij opleiding, begeleiding en doorgroei centraal staan. Opleiding begeleiding D Opleiding is de basis van succes. Je begint met een intensieve maand basisopleiding. In deze opleiding staan het concept, de producten en commerciële vaardigheden centraal. Na deze maand ga je zelfstandig klanten bezoeken en word je, in het begin dagelijks en later wekelijks, begeleid en getraind door de Vestigingsmanager. Doorgroei De functie van Accountmanager is de eerste stap in 123T0P. Na anderhalf jaar heb je de mogelijkheid je verder te specialiseren in je eigen functie of door te stromen naar Concepttrainer, Recruiter of Vestigingsmanager. Profiel De toppers die wij zoeken zijn ambitieus, gaan altijd voor goud, beschikken over een hbo werk- en denkniveau, zijn tussen de 22 en 35 jaar, vinden het geen probleem om in de avonduren te werken en zijn bereid te leren. Je krijgt er ervaring, opleiding, carrièremogelijkheden, een auto van de zaak en een uitstekend salaris 35.000- 55.000) voor terug. Reageren Bel voor meer informatie op dinsdag tussen 13.00 en 15.00 uur met onze Recruiter, Patricia Wisch (0118-67 40 00). Of stuur direct je motivatie en cv naar patricia.wisch@spaarselect.nl of Rouaansekaai 23, 4331 HA MIDDELBURG. Wij reageren binnen drie werkdagen. www.spaarselect.nl Geen baan maar een carrière

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 41