nonnelfes
VERZORGENDEN
Bouw mee
aan een nieuwe
verpleeghuiscultuur!
We zoeken vandaag
PZC
ftamidm
Stafmedewerker (m/v)
DSCaQQP-
Medewerker Inkoop/
CostGontrol m/v
Werken waar het iedere dag vakantie is
Adviseur Fi
Rabobank
MTS'er
M&R-techniek
gezocht
/tv
Jouw zoeken we niet.
(Maar misschien wil
je collega even bellen)
Vakkundige timmerlieden (m/v)
zaterdag 20 april 2002
zbeuwsArchief
Het Zeeuws Archiefbcheert en
bewaart belangrijke bronnen
over de Zeeuwse geschiedenis.
Het regionaal historisch
centrum maakt dit cultureel
erfgoed zichtbaar.
Diqebeurt vaak in
samenwerking met anderen.
Het Zeeuws Archief is daarmee
de historische vind- en
werkplaats voor iedereen die in
het verleden van Zeeland en
zijn bewoners geïnteresseerd is.
De kantoren van het Zeeuws
Archief bevinden zich in
het Van de Perrehuis, een in
originele stijl gerestaureerd
monument in het centrum
van Middelburg.
De publieksfuncties zijn
gehuisvest in een ultramoderne
aanbouw. Meer informatie
over het Zeeuws Archief is
te vinden op
www.zeeuwsarchief.ni
Om de 15 strekkende kilometer historie in het Zeeuws Archief onder de aandacht van
een zo groot mogelijk publiek te brengen zoekt de instelling een
Medewerker communicatie m/v (28,8 uur]
Taken
Coördineren van de interne communicatie binnen het Zeeuws Archief. Stimuleren en
bewaken van de voortgang van het website-team. Het uitdragen van de naamsbekendheid,
de huisstijl en het imago van het Zeeuws Archief m.b.v. marketing communicatie
instrumenten. Het begeleiden en coördineren van contacten met de media.
Het verzorgen van de organisatorische en logistieke aspecten van bijeenkomsten.
Schrijft en redigeert teksten voor in- en externe uitgaven. Meer informatie over deze functie:
Peter Sijnke, hoofd Communicatie en Behouden. T (0118)678814
Functie-eisen
Niveau HBO werk- en denkniveau
Opleiding HBO communicatie of vergelijkbaar
Ervaring Enige jaren relevante praktijkervaring
Vaardigheden Goede contactuele, sociale en redactionele vaardigheden
Salaris: afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.587 en maximaal 2.654 eur0
bij een 36-urige werkweek.
Om bezoekers te informeren en te helpen bij hun onderzoek heeft het Zeeuws Archief
behoefte aan een
Archiefassistent m/v (18 uur]
Taken
1. In de studiezaal: maakt de bezoekers wegwijs in de eerste beginselen van het archief
onderzoek en wijst hen op daar aanwezige middelen voor archiefonderzoek.
2. Aan de receptie: ontvangt, registreert en informeert bezoekers. Bedient de telefooncentrale.
3. In het depot: verzorgt uitgifte en inname van archiefetukken en haalt deze
wanneer nodig uit het depot.
Algemeen
Het Zeeuws Archief besteedt veel aandacht aan interne opleiding. Voor deze functie
worden in het bijzonder kandidaten gevraagd die bereid zijn tot werken op zaterdag.
Meer informatie over deze functie: Albert Meijer, hoofd Archieven en Collecties.
T(0118] 678827
Zeeuws Archief
Hofplein 16
Postbus 70,
4330 AB Middelburg
T (0x18) 678800
F (0118] 6280514
E info@zeeuwsarchief nl
I www.zeeuwsarchief.nl
Functie-eisen
Niveau LBO/MBO werk- en denkniveau
Opleiding Diploma MAVO/HAVO, eventueel in het bezit van het diploma
Archiefassistent of bereidheid tot het volgen van deze opleiding
Kennis Vertrouwd met Windows
Ervaring Bij voorkeur relevante praktijkervaring
Vaardigheden Goede contactuele en sociale vaardigheden
Salaris: afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.281 en maximaal 2.033 euro
bij een 36-urige werkweek.
Geïnteresseerd?
Richt uw schriftelijke sollicitatie uiterlijk 1 mei a.s. aan het Zeeuws Archief ter attentie
van Personeelszaken. Naar verwachting zullen gesprekken met geselecteerde kandidaten
voor deze functies plaatsvinden op 7 en 8 mei.
Verpleeghuis Ter Schorre biedt als
werkgever kaders waarbinnen mede
werkers hun keuzes hebben. Daarbij
hoort een modern en zeer flexibel
aanvullend arbeidsvoorwaardenpakket
met mogelijkheden tot aanschaf van
een computer of een fiets of het sparen
van verlof. Logisch eigenlijk, want dat
mensen hetzelfde werk doen, wil nog
niet zeggen dat ze op dezelfde manier
beloond willen worden. Je behoeftes
liggen per fase in je leven immers
anders...Wil je hard werken en goed
verdienen, wil je wat minder uren
draaien om meer bij de kinderen te
zijn of wil je investeren in je carrière
door een studie te volgen? Bij ons
kies je voor jezelf.
Je moet wel de instelling hebben om
als het ware te pionieren in de zorg,
om telkens weer nieuwe manieren te
vinden om de oudere mensen binnen
Ter Schorre plezier in het leven te laten
behouden. Je weet wat jouw drijfveren
in het leven zijn en je bent oprecht
geïnteresseerd in de zaken die ouderen
bezighouden. Daarom spreekt het
volgens ons voor zich dat je bij jezelf
een warm hart voelt voor oudere
mensen en dat je enthousiasme en
respect goed kunt combineren.
Ben je geïnteresseerd in een baan bij
Ter Schorre? Reageer dan op deze
vacature van verzorgende. Zoek je
eigenlijk een andere functie, stuur dan
een open sollicitatie. Je kunt brieven
met CV richten aan Ter Schorre, P&O,
Churchilllaan 1200, 4532 JK
Terneuzen. Je kunt ook mailen naar
terschorre@svrz.nl. Wil je eerst meer
over Ter Schorre weten? Kijk dan eens
op www.svrz.nl of beter nog, maak
even een afspraak om langs te komen
dan laten we je zien waar we werken
en wat er allemaal gebeurt. Ook als
je nog vragen hebt, kun je bellen naar
0115 678910.
T E R SCHORRE
WAAR DE MENS IEMAND IS
(niveau 2 en 3) en mensen die een opleiding tot verzorgende
niveau 3 willen volgen
Halverwege 2002 zal aan de Alvarezlaan in Terneuzen de eerste paal
voor het nieuwe Ter Schorre de grond in gaan. Er wordt een verpleeg
huis nieuwe stijl gebouwd. Begin 2004, als het gebouw klaar is, zal
Ter Schorre het eerste verpleeghuis in Zeeuws-Vlaanderen zijn waar
sprake is van kleinschalig wonen. Deze zorgvorm nieuwe stijl biedt
ouderen de huiselijkheid en de persoonlijke zorg waar ze behoefte aan
hebben. In de toekomst zullen alle verpleeghuizen die zorgvorm gaan
loepassen. Ter Schorre is echter nu al bezig het kleinschalig wonen en
zorgen in het werkproces te integreren. De komende tijd worden nieuwe
samenwerkingsvormen beproefd en wordt gewerkt aan een nieuwe
verpleeghuisculluur. Wacht daarom niet langer om bi| Ter Schorre Ie
komen werken, het is nu de tijd om het nieuwe verpleeghuis te leren
kennen.
We zoeken op dit moment meerdere medewerkers voor de functie van
verzorgende (niveau 2 en 3). Uren kunnen in onderling overleg
afgesproken worden; wel wordt verwacht dat u op wisselende tijden
kunt werken. Als verzorgende binnen Ter Schorre geeft u de gewenste
ondersteuning op zorginhoudelijk gebied. U doet dit op een respectvolle
en professionele wijze waarbij u relaties met de bewoners opbouwt.
Afhankelijk van leeftijd en ervaring bedraagt het salaris voor een
verzorgende niveau 3 maximaal 2.024 euro (verzorgende niveau 2
max. 1.872 euro) bruto per maand, bij een fulltime dienstverband van
36 uur per week Ook leerling-verzorgenden kunnen wij interessante
voorwaarden bieden
Solliciteren binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld en niet gehonoreerd.
Als Assis-ivn Adviseur t n u "m-'R m|,vN i' X Hypóthcvkach ios 1 v ttrt m
support aars het ream Financieel Advi/kkfé( Èevert a:m. parrieuaere
idanien.'jp bent: de conemereidh' pul maa hei' tCyy.f Ap
Suiefoonpès opvangen er/ pepu-eklrei: voorbmorde;;. IXXPtAasv pmi pmAau hAmnp aan kiemen over/de
aangeboden producten er diensten, 1 ve;-nch i IrnniAtrutk e 1
Een mooie kam voor ecu commercie-c
)i> naat een veelzijdige en undagende
A
i rvanngAn rf< r nanoi ;e dfonstwrfoh u
■inner Pk
cn uitvoeren vin cqr
Op het hoofdkantoor in Terneuzen fungeert de afdeling directiesecretariaat
als spil tussen de deelnemingen en de Raad van Bestuur. De afdeling is het
aanspreekpunt voor de deelnemingen met vraagstukken van (bedrijfs-)
economische en juridische aard. Voorts is de afdeling verantwoordelijk voor
het onderhouden, stimuleren en coördineren van de contacten tussen de
deelnemingen en de Holding.
Ter versterking en ondersteuning van het huidige team zijn wij op zoek
naar een
I Het betreft hier een functie op full-time basis.
M Wij vragen u:
academisch werk- en denkniveau en vanuit opleiding belangstelling
j voor (bedrijfs-)economische en juridische vraagstukken
goede communicatieve vaardigheden en uitstekend in staat zowel
zelfstandig als in teamverband te werken
kritische, zakelijke en resultaatgerichte werkinstelling
l zich thuis voelend in een commercieel gerichte werkomgeving
i brede belangstelling voor alle onderdelen van het ondernemingsbeleid
dienstverlenend en adviserend.
I
I Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectie-
I procedure.
Bent u geïnteresseerd in deze functie dan kunt u uw schriftelijke sollicitatie
binnen 2 weken na het verschijnen van deze advertentie richten aan
De Hoop Terneuzen bv, t.a.v. de heer H. Suy, Hoofd Personeelszaken,
Postbus 19, 4530 AA Terneuzen.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
De Hoop Terneuzen ,b.v.ia
leverancier van bouwmaterialen m
de ruimste zin van het woord en
producent van betonwaren en
betonmortel.
De producten vinden hun
toepassing in alle sectoren van de
bouwwereld: weg- en waterbouw,
woning- en utiliteitsbouw.
De afnemers bevinden zich zowel
op.de professionele als de
particuliere markt.
Onder de moedermaatschappij De
Hoop Terneuzen b.v. opereren te
vens diverse deelondernemingen in
Nederland, Belgié,
Frankrijk én Engeland.
De Hoop Terneuzen bv
Postbus 19,4530 AA Terneuzen
telefoon (0115) 68 09 11
fax (0115)61 72 77
e-mpil: hsuy@dehoop nl
fPORT
CR AN
PORT ZELANDE
~J)
Wij zoeken een
Fulltime
Voor Port Zélande (een luxe resort met 714 bungalows) zijn wij op zoek naar een
Medewerker Inkoop/ Cost Control. Als Medewerker Inkoop/ Cost Control ben je o.a.
verantwoordelijk voor het realiseren van een ongestoorde aanvoer van artikelen/
goederen van leveranciers naar interne afnemers, waarbij je goede contacten
onderhoudt met zowel de leveranciers, genoemde interne afnemers, direct
leidinggevenden en het hoofdkantoor. Daarnaast ben je verantwoor
delijk voor het uitvoeren van controlerende financieel)
administratieve zaken en het analyseren
t van afwijkingen.
wij vragen
Een afgeronde opleiding op MBO-/MEAO-niveau, bij voorkeur in de logistieke richting
•Praktijkdiploma boekhouden is een pré «Gedegen kennis van Word en Excel «Goede
beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Enige jaren
ervaring in een soortgelijke functie Een betrouwbare en flexibele medewerker.
wij bieden
Een passend salaris volgens de CAO Verblijfsrecreatie «Uitstekende secundaire arbeids
voorwaarden, zoals een pensioenregeling, studiekostenregeling, spaarloonregelingen
personeelsboekingsregeling De uitdaging in het nemen van verantwoordelijkheden
•Een unieke werkomgeving.
Bel of schrijf
Stuur je brief met c.v. binnen 14 dagen aan Gran Dorado Port Zélande t.a.v. Mevr. P. Klappe,
Personeelsfunctionaris, Port Zélande 2,3253 MG Ouddorp. Of reageer per email:
p.klappe@grandorado.com.
Voor meer informatie: Dhr. E. Raaijen, Manager Finance, tel. 0111 - 67 48 96.
grandorado.com
Kojo Engineering b.v.
ADVISEREND INGENIEURSBUREAU
Vlissingen telefoon 01 18-41 1042
Kijk op
www.kojo.nl
Gecertificeerd hoofdaannemer
A. Fokkerstraat 28,4462 ET Goes
Telefoon (0113) 21 63 93, e-mail info@nonnekes.nl
Geef je ambitie toekomst
anciele Advisering!]
óSLJUAypuath eekadvies
-.«rit- ctv ;denkf,K.»u) die <?p ?«i
■n jc khntgérkht, eonimuiifcatièf srerk, S1XÉS5-
!U.i uit naaf hjBsiidateri na r enige jaren wei'i-
UBinnendienst Beteggin
if admm,3tr.*iiC'
/Ik i
adonis f fof ks orfl uf(-daging
/o mAx'tmpl viii tc nhwsrf. *»t>'
beheer vaa de etïccfehsdmiimi
klanten ais adviseurs, THens htP ic ver:
at-fivs 1 i sèyeri van.
IV /XV; e.n/XX; VV:'A/
aSknraken voos: de adv/-,eurs
V
nu. een uitdaging vr><» een MIK Ver (of HBO'er) die administratief
ivvem; itoA/K rAdAne/vwoed ir-èt' IckkA-n- urn WkA
kunnen gaan.
je hein Aïfimteit met ht.leggmgefi. benr accuraar. enthouAasr,
(ingen hen je de rechterhand van de beleggings-
SVkA nnx/Slkn^rk cmAunekx. ,v:v vuaan.cn
ken. je werk bestaat met name uit het dagelijkse
admbmtif
Noordwest-Wakheren
ELEKTROTECHNIEK INSTRUMENTATIE INDUSTRIËLE «AUTOMATISERING
WERKTUIGBOUW PIPPING BOUWKUNDE CIVIELE TECHNIEK
Nonnekes is een bouwbedrijf waar in een goede
sfeer serieus gewerkt wordt aan nieuwbouw van
woningen (in opdracht en in eigen ontwikkeling),
onderhoud en renovatie. Een twintigtal medewerkers
streeft elke dag naar het leveren van producten
waar het bedrijf, de mensen én de klanten trots op
zijn. Kijk op www.nonnekes.nl voor meer informatie.
Nonnekes groeit en zoekt
Nonnekes biedt
uitstekende honorering
kostenloze spaarpremieregeling
uitgebreid pakket bedrijfskleding
samenwerking met plezierige collega's
Nonnekes vraagt
Vakmanschap, zelfstandigheid, collegialiteit en inzet
Geïnteresseerd
Aarzel niet en neem contact op om onze
wederzijdse mogelijkheden te bespreken.
Bel (0113) 21 63 93 of na werktijd (0113) 30 14 95
en vraag naar de heer C. Moerman.
Schrijven of e-mailen kan natuurlijk ook.