nonnelfes VERZORGENDEN Bouw mee aan een nieuwe verpleeghuiscultuur! We zoeken vandaag PZC ftamidm Stafmedewerker (m/v) DSCaQQP- Medewerker Inkoop/ CostGontrol m/v Werken waar het iedere dag vakantie is Adviseur Fi Rabobank MTS'er M&R-techniek gezocht /tv Jouw zoeken we niet. (Maar misschien wil je collega even bellen) Vakkundige timmerlieden (m/v) zaterdag 20 april 2002 zbeuwsArchief Het Zeeuws Archiefbcheert en bewaart belangrijke bronnen over de Zeeuwse geschiedenis. Het regionaal historisch centrum maakt dit cultureel erfgoed zichtbaar. Diqebeurt vaak in samenwerking met anderen. Het Zeeuws Archief is daarmee de historische vind- en werkplaats voor iedereen die in het verleden van Zeeland en zijn bewoners geïnteresseerd is. De kantoren van het Zeeuws Archief bevinden zich in het Van de Perrehuis, een in originele stijl gerestaureerd monument in het centrum van Middelburg. De publieksfuncties zijn gehuisvest in een ultramoderne aanbouw. Meer informatie over het Zeeuws Archief is te vinden op www.zeeuwsarchief.ni Om de 15 strekkende kilometer historie in het Zeeuws Archief onder de aandacht van een zo groot mogelijk publiek te brengen zoekt de instelling een Medewerker communicatie m/v (28,8 uur] Taken Coördineren van de interne communicatie binnen het Zeeuws Archief. Stimuleren en bewaken van de voortgang van het website-team. Het uitdragen van de naamsbekendheid, de huisstijl en het imago van het Zeeuws Archief m.b.v. marketing communicatie instrumenten. Het begeleiden en coördineren van contacten met de media. Het verzorgen van de organisatorische en logistieke aspecten van bijeenkomsten. Schrijft en redigeert teksten voor in- en externe uitgaven. Meer informatie over deze functie: Peter Sijnke, hoofd Communicatie en Behouden. T (0118)678814 Functie-eisen Niveau HBO werk- en denkniveau Opleiding HBO communicatie of vergelijkbaar Ervaring Enige jaren relevante praktijkervaring Vaardigheden Goede contactuele, sociale en redactionele vaardigheden Salaris: afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.587 en maximaal 2.654 eur0 bij een 36-urige werkweek. Om bezoekers te informeren en te helpen bij hun onderzoek heeft het Zeeuws Archief behoefte aan een Archiefassistent m/v (18 uur] Taken 1. In de studiezaal: maakt de bezoekers wegwijs in de eerste beginselen van het archief onderzoek en wijst hen op daar aanwezige middelen voor archiefonderzoek. 2. Aan de receptie: ontvangt, registreert en informeert bezoekers. Bedient de telefooncentrale. 3. In het depot: verzorgt uitgifte en inname van archiefetukken en haalt deze wanneer nodig uit het depot. Algemeen Het Zeeuws Archief besteedt veel aandacht aan interne opleiding. Voor deze functie worden in het bijzonder kandidaten gevraagd die bereid zijn tot werken op zaterdag. Meer informatie over deze functie: Albert Meijer, hoofd Archieven en Collecties. T(0118] 678827 Zeeuws Archief Hofplein 16 Postbus 70, 4330 AB Middelburg T (0x18) 678800 F (0118] 6280514 E info@zeeuwsarchief nl I www.zeeuwsarchief.nl Functie-eisen Niveau LBO/MBO werk- en denkniveau Opleiding Diploma MAVO/HAVO, eventueel in het bezit van het diploma Archiefassistent of bereidheid tot het volgen van deze opleiding Kennis Vertrouwd met Windows Ervaring Bij voorkeur relevante praktijkervaring Vaardigheden Goede contactuele en sociale vaardigheden Salaris: afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.281 en maximaal 2.033 euro bij een 36-urige werkweek. Geïnteresseerd? Richt uw schriftelijke sollicitatie uiterlijk 1 mei a.s. aan het Zeeuws Archief ter attentie van Personeelszaken. Naar verwachting zullen gesprekken met geselecteerde kandidaten voor deze functies plaatsvinden op 7 en 8 mei. Verpleeghuis Ter Schorre biedt als werkgever kaders waarbinnen mede werkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel aanvullend arbeidsvoorwaardenpakket met mogelijkheden tot aanschaf van een computer of een fiets of het sparen van verlof. Logisch eigenlijk, want dat mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde manier beloond willen worden. Je behoeftes liggen per fase in je leven immers anders...Wil je hard werken en goed verdienen, wil je wat minder uren draaien om meer bij de kinderen te zijn of wil je investeren in je carrière door een studie te volgen? Bij ons kies je voor jezelf. Je moet wel de instelling hebben om als het ware te pionieren in de zorg, om telkens weer nieuwe manieren te vinden om de oudere mensen binnen Ter Schorre plezier in het leven te laten behouden. Je weet wat jouw drijfveren in het leven zijn en je bent oprecht geïnteresseerd in de zaken die ouderen bezighouden. Daarom spreekt het volgens ons voor zich dat je bij jezelf een warm hart voelt voor oudere mensen en dat je enthousiasme en respect goed kunt combineren. Ben je geïnteresseerd in een baan bij Ter Schorre? Reageer dan op deze vacature van verzorgende. Zoek je eigenlijk een andere functie, stuur dan een open sollicitatie. Je kunt brieven met CV richten aan Ter Schorre, P&O, Churchilllaan 1200, 4532 JK Terneuzen. Je kunt ook mailen naar terschorre@svrz.nl. Wil je eerst meer over Ter Schorre weten? Kijk dan eens op www.svrz.nl of beter nog, maak even een afspraak om langs te komen dan laten we je zien waar we werken en wat er allemaal gebeurt. Ook als je nog vragen hebt, kun je bellen naar 0115 678910. T E R SCHORRE WAAR DE MENS IEMAND IS (niveau 2 en 3) en mensen die een opleiding tot verzorgende niveau 3 willen volgen Halverwege 2002 zal aan de Alvarezlaan in Terneuzen de eerste paal voor het nieuwe Ter Schorre de grond in gaan. Er wordt een verpleeg huis nieuwe stijl gebouwd. Begin 2004, als het gebouw klaar is, zal Ter Schorre het eerste verpleeghuis in Zeeuws-Vlaanderen zijn waar sprake is van kleinschalig wonen. Deze zorgvorm nieuwe stijl biedt ouderen de huiselijkheid en de persoonlijke zorg waar ze behoefte aan hebben. In de toekomst zullen alle verpleeghuizen die zorgvorm gaan loepassen. Ter Schorre is echter nu al bezig het kleinschalig wonen en zorgen in het werkproces te integreren. De komende tijd worden nieuwe samenwerkingsvormen beproefd en wordt gewerkt aan een nieuwe verpleeghuisculluur. Wacht daarom niet langer om bi| Ter Schorre Ie komen werken, het is nu de tijd om het nieuwe verpleeghuis te leren kennen. We zoeken op dit moment meerdere medewerkers voor de functie van verzorgende (niveau 2 en 3). Uren kunnen in onderling overleg afgesproken worden; wel wordt verwacht dat u op wisselende tijden kunt werken. Als verzorgende binnen Ter Schorre geeft u de gewenste ondersteuning op zorginhoudelijk gebied. U doet dit op een respectvolle en professionele wijze waarbij u relaties met de bewoners opbouwt. Afhankelijk van leeftijd en ervaring bedraagt het salaris voor een verzorgende niveau 3 maximaal 2.024 euro (verzorgende niveau 2 max. 1.872 euro) bruto per maand, bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week Ook leerling-verzorgenden kunnen wij interessante voorwaarden bieden Solliciteren binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd. Als Assis-ivn Adviseur t n u "m-'R m|,vN i' X Hypóthcvkach ios 1 v ttrt m support aars het ream Financieel Advi/kkfé( Èevert a:m. parrieuaere idanien.'jp bent: de conemereidh' pul maa hei' tCyy.f Ap Suiefoonpès opvangen er/ pepu-eklrei: voorbmorde;;. IXXPtAasv pmi pmAau hAmnp aan kiemen over/de aangeboden producten er diensten, 1 ve;-nch i IrnniAtrutk e 1 Een mooie kam voor ecu commercie-c )i> naat een veelzijdige en undagende A i rvanngAn rf< r nanoi ;e dfonstwrfoh u ■inner Pk cn uitvoeren vin cqr Op het hoofdkantoor in Terneuzen fungeert de afdeling directiesecretariaat als spil tussen de deelnemingen en de Raad van Bestuur. De afdeling is het aanspreekpunt voor de deelnemingen met vraagstukken van (bedrijfs-) economische en juridische aard. Voorts is de afdeling verantwoordelijk voor het onderhouden, stimuleren en coördineren van de contacten tussen de deelnemingen en de Holding. Ter versterking en ondersteuning van het huidige team zijn wij op zoek naar een I Het betreft hier een functie op full-time basis. M Wij vragen u: academisch werk- en denkniveau en vanuit opleiding belangstelling j voor (bedrijfs-)economische en juridische vraagstukken goede communicatieve vaardigheden en uitstekend in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken kritische, zakelijke en resultaatgerichte werkinstelling l zich thuis voelend in een commercieel gerichte werkomgeving i brede belangstelling voor alle onderdelen van het ondernemingsbeleid dienstverlenend en adviserend. I I Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectie- I procedure. Bent u geïnteresseerd in deze functie dan kunt u uw schriftelijke sollicitatie binnen 2 weken na het verschijnen van deze advertentie richten aan De Hoop Terneuzen bv, t.a.v. de heer H. Suy, Hoofd Personeelszaken, Postbus 19, 4530 AA Terneuzen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De Hoop Terneuzen ,b.v.ia leverancier van bouwmaterialen m de ruimste zin van het woord en producent van betonwaren en betonmortel. De producten vinden hun toepassing in alle sectoren van de bouwwereld: weg- en waterbouw, woning- en utiliteitsbouw. De afnemers bevinden zich zowel op.de professionele als de particuliere markt. Onder de moedermaatschappij De Hoop Terneuzen b.v. opereren te vens diverse deelondernemingen in Nederland, Belgié, Frankrijk én Engeland. De Hoop Terneuzen bv Postbus 19,4530 AA Terneuzen telefoon (0115) 68 09 11 fax (0115)61 72 77 e-mpil: hsuy@dehoop nl fPORT CR AN PORT ZELANDE ~J) Wij zoeken een Fulltime Voor Port Zélande (een luxe resort met 714 bungalows) zijn wij op zoek naar een Medewerker Inkoop/ Cost Control. Als Medewerker Inkoop/ Cost Control ben je o.a. verantwoordelijk voor het realiseren van een ongestoorde aanvoer van artikelen/ goederen van leveranciers naar interne afnemers, waarbij je goede contacten onderhoudt met zowel de leveranciers, genoemde interne afnemers, direct leidinggevenden en het hoofdkantoor. Daarnaast ben je verantwoor delijk voor het uitvoeren van controlerende financieel) administratieve zaken en het analyseren t van afwijkingen. wij vragen Een afgeronde opleiding op MBO-/MEAO-niveau, bij voorkeur in de logistieke richting •Praktijkdiploma boekhouden is een pré «Gedegen kennis van Word en Excel «Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift Enige jaren ervaring in een soortgelijke functie Een betrouwbare en flexibele medewerker. wij bieden Een passend salaris volgens de CAO Verblijfsrecreatie «Uitstekende secundaire arbeids voorwaarden, zoals een pensioenregeling, studiekostenregeling, spaarloonregelingen personeelsboekingsregeling De uitdaging in het nemen van verantwoordelijkheden •Een unieke werkomgeving. Bel of schrijf Stuur je brief met c.v. binnen 14 dagen aan Gran Dorado Port Zélande t.a.v. Mevr. P. Klappe, Personeelsfunctionaris, Port Zélande 2,3253 MG Ouddorp. Of reageer per email: p.klappe@grandorado.com. Voor meer informatie: Dhr. E. Raaijen, Manager Finance, tel. 0111 - 67 48 96. grandorado.com Kojo Engineering b.v. ADVISEREND INGENIEURSBUREAU Vlissingen telefoon 01 18-41 1042 Kijk op www.kojo.nl Gecertificeerd hoofdaannemer A. Fokkerstraat 28,4462 ET Goes Telefoon (0113) 21 63 93, e-mail info@nonnekes.nl Geef je ambitie toekomst anciele Advisering!] óSLJUAypuath eekadvies -.«rit- ctv ;denkf,K.»u) die <?p ?«i ■n jc khntgérkht, eonimuiifcatièf srerk, S1XÉS5- !U.i uit naaf hjBsiidateri na r enige jaren wei'i- UBinnendienst Beteggin if admm,3tr.*iiC' /Ik i adonis f fof ks orfl uf(-daging /o mAx'tmpl viii tc nhwsrf. *»t>' beheer vaa de etïccfehsdmiimi klanten ais adviseurs, THens htP ic ver: at-fivs 1 i sèyeri van. IV /XV; e.n/XX; VV:'A/ aSknraken voos: de adv/-,eurs V nu. een uitdaging vr><» een MIK Ver (of HBO'er) die administratief ivvem; itoA/K rAdAne/vwoed ir-èt' IckkA-n- urn WkA kunnen gaan. je hein Aïfimteit met ht.leggmgefi. benr accuraar. enthouAasr, (ingen hen je de rechterhand van de beleggings- SVkA nnx/Slkn^rk cmAunekx. ,v:v vuaan.cn ken. je werk bestaat met name uit het dagelijkse admbmtif Noordwest-Wakheren ELEKTROTECHNIEK INSTRUMENTATIE INDUSTRIËLE «AUTOMATISERING WERKTUIGBOUW PIPPING BOUWKUNDE CIVIELE TECHNIEK Nonnekes is een bouwbedrijf waar in een goede sfeer serieus gewerkt wordt aan nieuwbouw van woningen (in opdracht en in eigen ontwikkeling), onderhoud en renovatie. Een twintigtal medewerkers streeft elke dag naar het leveren van producten waar het bedrijf, de mensen én de klanten trots op zijn. Kijk op www.nonnekes.nl voor meer informatie. Nonnekes groeit en zoekt Nonnekes biedt uitstekende honorering kostenloze spaarpremieregeling uitgebreid pakket bedrijfskleding samenwerking met plezierige collega's Nonnekes vraagt Vakmanschap, zelfstandigheid, collegialiteit en inzet Geïnteresseerd Aarzel niet en neem contact op om onze wederzijdse mogelijkheden te bespreken. Bel (0113) 21 63 93 of na werktijd (0113) 30 14 95 en vraag naar de heer C. Moerman. Schrijven of e-mailen kan natuurlijk ook.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 12