G rif R PC Account Manager ranger consulting s i o Quarles&Jurgens PEC stafmedewerker(m/v) RPCZ enkele Secretaresses (v/m) Is dit jouw baan? geveke zwaar materieel psychologisch-pedagogisch medewerker (testassistent) Bg DE JONG servicemonteur zaterdag 2 maart 2002 COA yj Centraal Orgaan opvang asielzoekers Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) is een zelfstandig bestuursorgaan onder verantwoordelijkheid van het ministerie van Justitie. Het is de taak van het COA om de opvang van asielzoekers in goede banen te leiden. Voor de opvang van asielzoekers maakt het COA gebruik van meer dan zoo huis vestingscentra verdeeld over Nederland. Een team van medewerkers is actief bezig om hen voor te bereiden op een eventueel verblijf in Nederland of terugkeer naar het land van herkomst. Overigens beslist het COA niet over de toekenning van de asielaanvraag. Bij het COA treft men een breed scala van beroepen aan. Ruim 3.5 jo vakmensen vinden snel oplossingen in steeds wisselende omstandigheden. Een keur aan professionals die naast hun specialiteit één centrale noemer hebben: Goed samenwerken mét en vóór mensen! Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) heeft het werkgebied verdeeld in 5 regio's en 36 clusters. Het management van een cluster is verantwoordelijk voor de uitvoering van de opvang van 1.500 tot 3.000 asielzoekers. Het COA-cluster Zeeland heeft een vacature voor: Middelburg profiel: De stafmedewerker ressorteert onder het hoofd Economische Administratieve Dienst en ondersteunt het clustermanagement op het gebied van beleidsvorming. Kerntaken: Initieert en geeft leiding aan (multidisciplinaire) projecten en rapporteert hierover aan het managementteam. Biedt ondersteuning aan de totstandkoming van afdelingswerkplannen en het clusterwerkplan. Toetst conceptwerkplannen op onderdelen aan de centrale beleidskaders en procedures. Evalueert het uitgevoerde beleid en doet voorstellen ter verbetering. Draagt zorg voor een adequate klachtenregistratie en -afhandeling. Kandidaten beschikken, naast een academisch of HBO werk- en denkniveau, over aantoonbare werkervaring. U bent klant- en organisatiegericht en bovendien pro-actiefin het ontwikkelen en onderhouden van netwerken. U kunt goed organiseren en bent analytisch sterk. Daarnaast flexibel en stressbestendig. salaris: De functie is fulltime (36 uur) en vooralsnog voor de periode van één jaar. De CAO Welzijn is van kracht. Het salaris bedraagt maximaal 3.330,- bruto per maand. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder opname in het Pensioenfonds PGGM. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Informatie over de functie kunt u verkrijgen bij het hoofd Economische Administratieve Dienst, de heer L.M. Uijl, telefoon 0118-630438. Schriftelijke sollicitatie met CV gaarne binnen 14 dagen richten aan COA-cluster Zeeland, de heer L.M. Uijl, Stromenweg 20,4335 JR Middelburg. experts in ontwikkeling en leren Voor onze vestigingen in Middelburg enTerneuzen zoeken wij met ingang van zo spoedig mogelijk voor resp. ca. 0,6 en 0,4 weektaak combineren van deze weektaken tot één volledige baan is mogelijk RPCZ is een organisatie die actief bezig is met onderwijs, ontwikkelings-en opvoedings stimulering, opleiding en training. RPCZ bestaat uit de zelfsturend operende werkeenheden: Primair Onderwijs (schoolbe geleiding, nascholing, bestuursondersteuning) Voorschoolse Ontwikkeling (ontwikkelingsstimulering en opvoedingsondersteuning) Voortgezet Onderwijs •Training,Advies Organisatieontwikkeling (organisaties in de non- of not-profitsector) Zo'n 100 RPCZ- medewerkers. waaronder veel onderwijs- adviseurs/trainers, werken vanuit 4 vestigingen in Zeeland. Algemene taken 5" Samen met collega's verricht de secretaresse algemene secretariaats- werkzaamheden, zoals: postbehandeling, correspondentie, archivering en documentatie; 2T administratief ondersteunend werk t.b.v. vergaderingen en bespre- n kingen; administratieve begeleiding en ondersteuning van relatiebeheer en 5 projectmanagement; representatieve en verzorgende taken, waaronder receptie en bedie ning van de telefoon. Specifieke taak Een specifiek onderdeel van de werkzaamheden ligt op het terrein van de financieel/bedrijfsmatige aspecten van het systeem van klanten registratie en intern tijdbeheer. Daarbij gaat het om invoering en bewaking van opdrachten en offertes, weekstaten, omzetoverzichten, gekoppeld aan het ondernemingsplan en de financiële targets daarin. Wij zoeken gemotiveerde medewerk(st)ers, die stevig in het werk staan en daarvan iets moois willen maken zelfstandig én in teamverband kunnen werken interesse en ervaring hebben in de financiële en bedrijfsmatige aspecten gevoel hebben voor accuratesse én verzorgde afwerking intern en extern klantvriendelijk zijn brede ervaring hebben in tekstverwerking (microsoft Word Office pakket) een opleiding heeft genoten op tenminste havo/meao-niveau. Wij bieden een aantrekkelijke rechtspositie (CAO Onderwijsbegeleiding) en een prettige werkomgeving. n Salariëring volgens schaal 4 1323 - 1888) en 5 1351 - n 1983) bij een 36-urige werkweek Aanstelling eerst proeftijdelijk, met uitzicht op een vaste betrekking. Het RPCZ heeft nu nog vier kantoren, er wordt gewerkt aan de reali sering van één centrale huisvesting in Zeeland. j® Uw brief (enkelzijdig), kunt u richten aan de directie van het RPCZ, n Noordweg 495, 4333 KE Middelburg. Deze dient uiterlijk op 11 maart rö' 2002 in ons bezit te zijn. U dient in uw sollicitatie aan te geven voor welke deeltijdfunctie of de combinatie ervan u solliciteert. Voor inlich tingen kunt u bellen met Jasper Zuijdervliet (adjunct directeur, tel: 0118-628851). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Regionaal Pedagogisch Centrum Zeeland www.rpcz.nl Vacatures M/V Assistent-begeleider Vacaturenummer 49474-02 Werkzaamheden: begeleiden van een cliënt in zijn thuissituatie. Contract: een vaste baan voor 9 uur per week. Werklocatie: Renesse. Gevraagd: geen specifieke opleiding. Reacties naar T. Folmer, cwi Zierikzee, telefoon (0111) 4129 53. Receptioniste Vacaturenummer 49505-02 Werkzaamheden: o.a. het boeken van reserveringen, telefoon en het ontvangen en informeren van gasten en administratieve werkzaamheden. Contract: vast contract voor 8 uur per week. Werklocatie: Scharendijke. Gevraagd: mbo-niveau (bijvoorbeeld mtro/meao), goede beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift. Reacties naar I. Bouniady, cwi Zierikzee, telefoon (0111) 4129 53. Kok Vacaturenummer 49580-02 Werkzaamheden: men zoekt een zelfstandig werkend kok voor een café-restaurant. Contract: het is een vaste fulltime baan. Werklocatie: Zierikzee. Gevraagd: een opleiding is niet per se noodzakelijk; wel ervaring in dit beroep. Reacties naarj. Bijl, cwi Zierikzee, telefoon (0111) 4129 53. lipi jjWÊk Geveke Zwaar Materieel is onderdeel van de Geveke Groep, een internationale beursgenoteerde technische handelsonderneming. zij levert een breed pakket van o.a. diesel-, gasmotoren en machines ten behoeve van de industrie, bouw en overheid. Met 3200 Hjj medewerkers realiseert de onderneming per jaar een omzet van ca. i.ioo min. Geveke Zwaar Materieel behoort tot het cluster Construction Equipment en is actief op de markt voor grondverzetmachines, wegenbouwmachines en bouwmaterieel. Sinds 1926 is Geveke Zwaar Materieel exclusief importeur en dealer van Caterpillar grondverzetmachines. Zij doet dit vanuit een krachtige formule: analyseren, deskundig adviseren, leveren en het bieden van uitstekende nazorg om zo een optimaal exploitatieresultaat te bereiken. Ten behoeve van de activiteiten in de provincie Zeeland komen wij voor onze opdrachtgever graag in contact met kandidaten voor de functie van: ambitieuze netwerker met ondernemingsgeest De functie: In deze veelzijdige functie bent u verant woordelijk voor het ontwikkelen en onder houden van relaties in Zeeland. Uw klanten zijn voornamelijk loonbedrijven in de land- en tuinbouw. Uw taken bestaan uit advies en verkoop, relatiebeheer en acquisitie met als doel de afzettargets voor grondverzet machines te realiseren. U benut commerciële kansen bij bestaande klanten en signaleert tevens potentiële mogelijkheden bij nieuwe relaties. U volgt de ontwikkelingen in de markt, behandelt klachten of problemen en draagt zorg voor de aflevering van machines inclusief de financiële afwikkeling. U rapporteert aan de Segment Manager General Construction. U maakt deel uit van een verkoopteam van zeven medewerkers die gezamenlijk de markt bewerken en wordt ondersteund door de binnendienst medewerkers van de vestiging Papendrecht. Het profiel: U beschikt over een relevante MBO of HBO opleiding en minimaal twee jaar relevante verkoopervaring in de binnen- en/of buiten dienst. Naast een uitstekend commercieel inzicht beschikt u over veel overtuigings kracht en gedrevenheid. U communiceert helder en bent een echte netwerker die uitstekend contacten onderhoudt en daardoor goed inspeelt op de commerciële mogelijkheden die zich voordoen. Daarnaast bent u initiatiefrijk en kunt u goed luisteren en organiseren. U heeft goede kennis van de Engelse en Duitse taal. Geveke Zwaar Materieel biedt: Een zelfstandige en brede functie met volop ruimte voor initiatief. Uitstekende arbeidsvoorwaarden en carrièremogelijk heden, zowel bij Geveke Zwaar Materieel als bij andere werkmaatschappijen van de Geveke Groep. Uw reactie: U kunt uw CV met een korte motivatie binnen 10 dagen richten aan: Ranger Consulting B.V.t.a.v. dhr. P. Vosman, Postbus 75608, 1070 AP Amsterdam, Email: ams@ranger.nl. Voor meer informatie: dhr. P. Vosman, telefoon 020 - 572 13 90. 1wwv11.ranger.nl WERVING 0 SELECTIE AMSTERDAM +31 (0)20 - 5721390 MANAGEMENT EINDHOVEN +31 (0)40 - 2513355 BEDRIJFSPSYCHOLOGIE NIJMEGEN +31 (0)24 - 3882299 V s Visio Loo Erf ondersteunt nationaal en inter nationaal mensen met een visuele beperking en hun omgeving in hun wens naar zelfstandig leven en leren, wonen en werken. Onze medewerkers, werkzaam op verschillende locaties in het noorden, noordwesten en zuidwesten van het land, zetten zich in om dit in de praktijk waar te maken. Zij doen dit met betrokkenheid, creativi teit en onbetwist vakmanschap. Visio Loo Erf streeft naar een voortdurende kwaliteitsverbete ring, waarbij innovaties in dienstverlening vrijheid krijgen. De vraag van de individuele cliënt vormt hierbij de rode draad in het geheel. Dagelijkse activiteiten, wonen, werken en vrijetijdsbesteding vragen om een andere invulling voor mensen met visuele beperkingen. Vanuit onze locatie te Goes bieden onze medewerkers extra-, semi- en intramurale revalidatie aan kinderen en volwassenen met een visuele functiebeperking, alsmede consultatie, voorlichting en advies. Visio Loo Erf, de sector Onderzoek Revalidatie, zoekt voor de locatie Goes een Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 15 maart a.s. sturen aar Visio Loo Erf t.a.v. de heer C.J. Kuyper Lijnbaan 34 4461 HK Goes De kerntaken: Onder leiding van de GZ-psycholoog/ortho- pedagoog verricht u door middel van testen en observering psychodiagnostisch onderzoek ten behoeve van de behandeling en begeleiding van de cliënt. De bevindingen worden door u uitge werkt in een testrapport. De te onderzoeken cliënten zijn met name jonge kinderen met een visuele beperking, en tevens kinderen en volwassenen met een visuele én verstandelijke beperking. Wij vragen: U bent in het bezit van een diploma Psychologisch Pedagogisch Assistent. Tevens bent u goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen uw vakgebied. U beschikt over tact, inlevingsvermogen, geduld en creativi teit en hebt een open en respectvolle houding ten opzichte van de cliënten. U kunt goed zelf standig en in teamverband werken. Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig heden zijn essentieel, en tot slot kunt u probleemloos omgaan met Windows/Word en bent u in het bezit van rijbewijs B. Wij bieden: Een uitdagende, zelfstandige en zeer gevarieerde functie in een plezierige werkomgeving. Ook bieden wij goede interne bijscholing. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO- Gehandicaptenzorg. Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 2.207,- op basis van 36 uur (FWG 40). Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met mevrouw A. van Groeningen, orthopedagoog, of de heer C.J. Kuyper, regiomanager O&R, telefoon (0113) 21 I4 7I. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. UÊB REINIGING RIOOLTECHNIEK INDUSTRIEWEG 12 4301 RS ZIERIKZEE POSTBUS 217 4300 AE ZIERIKZEE Telefoon 0111-413495 Fax 0111-421416 Wegens voortdurende uitbreiding van werkzaamheden vra gen wij een voor het ontstoppen van afvoerleidingen. Enige kennis van rioolleidingen is gewenst doch niet noodzakelijk. Iemand met enige technische aanleg en een goede inzet kunnen wij ook goed gebruiken, een opleiding wordt verzorgd. Woon achtig in Goes of directe omgeving in welk gebied hij hoofdzakelijk gaat werken. Een rijbewijs is vereist om met onze goed uitgeruste servicewa gen onze klanten van dienst te zijn. Interesse, neem contact op met de heer De Jong. BREDA - GOES - DORDRECHT ADVOCATEN Voor ons kantoor te Goes zoeken wij, voor spoedige indiensttreding, een representa tieve (voor minimaal 32 uur per week) die bereid is in teamverband zelfstandig haar werkzaamheden te verrichten. Vereist wordt: - goede kennis van de Nederlandse taal; - secretariële opleiding; - gedegen kennis van Word; - uitstekende typevaardigheid; - redelijke beheersing van de Engelse taal. Aan ons kantoor te Goes zijn 5 advocaten verbonden. U houdt agenda's bij. werkt brieven en documenten uit en u hebt dagelijks contact met onze cliënten. U kunt na enige tijd zelf afspraken maken voor de advocaten en de nodige informatie verschaf fen aan onze cliënten. Schriftelijke sollicitaties met curriculum vitae kunt u richten binnen 8 dagen na verschijning van dit blad aan: Quarles Jurgens Advocaten, t.a.v. mr S. D. Spruijt, Postbus 130, 4460 AC Goes.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 40