ooo< NiliividlilInlliiliilllttiiélillllilliMlI, 4 EASTMAIU van der PEIJL Techniek PZC iii GEMEENTE MIDDELBURG Ontdek je talent als intercedent ~u~ randstad ADMINISTRATIEF MEDEWERKER een financieel administratief medewerker/kassier m/v medewerker voor onze productieafdeling interieurbouw F L EXl bcklecl'n3' CONTINU Commercieel bouwkundig adviseur zaterdag 2 maart 2002 nma pensioen ig werk Als commercieel bouwkundig adviseur ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van jouw eigen markt. Je bent actief en creatief in het onderhouden van contacten met bestaande en potentiële opdrachtgevers (vaak op directieniveau). En, minstens even belangrijk, je zorgt voor de werving en selectie en optimale inzet van externe projectmedewerkers door bemiddeling op de projecten. Wij zoeken: Een enthousiaste en flexibele kandidaat op HBO werk- en denkniveau Commercieel inzicht Goede schriftelijke en contactuele vaardigheden Verantwoordelijkheidsgevoel Geen 9 tot 5 mentaliteit Affiniteit met bouwkunde en automatisering is een pré In bezit van rijbewijs B Wat wij bieden: Een zelfstandige, veelzijdige en boeiende functie binnen een informele en dynamische organisatie Een gedegen training on the job Goede doorgroeimogelijkheden bij een snelgroeiend bedrijf Uitstekend salaris bonusregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden Een auto van het bedrijf en een mobiele telefoon behoort, bij een vast dienstverband, tot de mogelijkheden Voor nadere informatie kunt u bellen met de heer Jasper Bout, (076) 515 67 04. E-mailen kan ook: breda@continu.nl Reacties worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Continu Engineering is ISO 9002 gecertificeerd. Bent u degene die wij zoeken Stuur dan binnen 10 dagen een brief met c.v. naar: Continu Engineering, Etnastraat 20, 4814 AA Breda, t.a.v. de heer J. Bout. Vacatures in bouw en civiel! www.continu.nl Continu Engineering is ISO 9002 gecertificeerd. Door het vertrek van commissieleden zoekt de Gemeente Middelburg kandidaten voor de functies van: A. LID EN PLAATSVERVANGEND LID m/v van de commissie bezwaar- en beroepschriften B. PLAATSVERVANGEND LID m/v van de klachtencommissie Algemene informatie: Deze commissies adviseren de gemeenteraad, het college van burgemeester en wethouders of de burgemeester over de bij hen ingediende bezwaar- en beroepschriften (met uitzondering van belastingen, ambtenarenzaken en sociale zekerheidswetten) of klachten. Beide commissies bestaan uit drie personen, te weten een voorzitter en twee leden. De commissie bezwaar- en beroepschriften vergadert overdag, gemiddeld één keer per maand. De klachtencommissie vergadert overdag op ad hoe basis. De commissies worden bijgestaan door een ambtelijk secretaris. Vereisten: Van de kandidaten wordt verwacht dat zij beschikken over: - hbo of universitair werk- en denkniveau; - deskundigheid en relevante werkervaring op bestuursrechtelijk gebied; - goede communicatieve en sociale vaardigheden; - een oplossingsgerichte instelling; - gevoel voor lokale politieke en maatschappelijke verhoudingen. Beide commissies zijn onafhankelijke adviesorganen. Daarom mogen de leden geen deel uitmaken van de Middelburgse gemeentelijke bestuursorganen of werkzaam zijn onder de verantwoordelijkheid van het gemeentebestuur. Vergoeding: Voor het bijwonen van de vergaderingen wordt per zitting een vergoeding verstrekt van 115,—. Daarnaast worden eventuele reiskosten vergoed. Inlichtingen: Nadere inlichtingen kunnen worden verkregen bij de heer mr. W.J. van Kooten, hoofd van de afdeling Concernbeleid van de Bestuursdienst, telefoon (0118) 67 54 84, of bij de secretaris van de commissies. Voor de commissie bezwaar- en beroepschriften is dat mevrouw mr. A.C. Beije, telefoon (0118) 67 54 34, en voor de klachtencommissie de heer mr. J.J. Groenenberg, telefoon (0118) 67 54 33. Sollicitatie: Sollicitaties kunnen binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie worden ingediend bij het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer mr. W.J. van Kooten, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg, Als intercedent bij Randstad krijg je alle kans om jezelf te bewijzen. Als schakel tussen mensen en bedrijven ben je zelf verantwoordelijk voor het maken van de beste combinaties. En ook je commerciële ambitie krijgt alle ruimte, bijvoorbeeld bij het opstellen en uitvoeren van je eigen marktplan. Natuurlijk kun je daarbij beschikken over de professionele kennis en ervaring die Randstad in huis heeft. Maar jouw zelfstandige rol als ondernemer, talentenjager en relatiemanager staat centraal. Kortom, het is een bijzonder veelzijdige functie voor iemand die net zoveel verstand heeft van zaken als van mensen. Wat we vragen We kijken niet alleen naar diploma's. We hebben het liever over een hbo of academisch werk- en denkniveau. En minstens zo belangrijk vinden we ondernemerschap, ambitie, durf, zorgvuldigheid (ook in administratieve zaken), betrokkenheid en het vermogen om overzicht te houden in de drukte van alledag. Een paar jaar werkervaring is een pre. Wat we bieden Een prima salaris, tantième en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. We stellen met iedereen bovendien een individueel opleidingsplan samen, waarin aandacht wordt besteed aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Belangstelling? Stuur je brief met c.v. naar Randstad, ter attentie van Pauline Hoogerheide-Bangma, Prinsenkade 5a, 4811 VB Breda, telefoon (076) 523 25 80. Of kom voor een oriënterend gesprek naar een vestiging bij jou in de buurt. MIDDELBURG HNANCER. ADMNBTTWnff fcEDEWERKER Je bent in het beat van een MEAO diploma Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en bent in staat om zowel in teem verbond els zelfstandig te werken. Je hebt kennis ven Word en Excel ONDÊRHOUOEMONTELW TEDHNECHE DCN8T Je hebt kennis op zowel mechanisch, elektrisch,pneumatisch en hydroufech gebied voor het lokaliseren en verhelpen ven storingen aan alle voorkomende produkue-epperatuur Het werk is m 5-ploegen. LABORANT Je bent in hat bezit VBn een MLO of HLQ diplome en hebt ervaring met leidinggeven. CONSTRUCTraANKWERKffB De werkzaamheden zi|n voornamelijk gericht op staalconstructiewerfc- waarbij verschillende aspecten van bewerking bij te pas komen Ook menson zonder oen lascerbficoat komen m aanmerking. HOOFD BEDENWG Je bent verantwoordeli|k voor t bedienend personeel. Je hebt enige jaren ervaring m de bediening en beschikt over goede contactuele eigenschappen. CAT5HNG MEDEWERKERS Je bent flexibel inzetbaer en vindt het niet erg om o verBchillende plaatsen te worden ingezet Het gaat hierbij 01 aan parttoina functie. LIFTOFF In onze vestiging te Goes hebben wij een vacature voor: FULLTIME - M/V Wij vragen: - opleiding MEAO BA BE; - relevante werkervaring; - leeftijd tot 30 jaar; - woonachtig omgeving Goes. Wij bieden: - afwisselend werk binnen jong team; - goed salaris en overige arbeidsvoorwaarden; - mogelijkheid op vast dienstverband. Van der Peijl Groep, Voor meer informatie kunt T.a.v. de heer M.H. Reidsma, U contact opnemen met Personeelsmanager de heer John van Anrooy Postbus 22, 4460 AA Goes telefoonnr. 0113 - 279279 acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte 15 dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed product. In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatge richtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Borsele vraagt bij de afdeling Financiën en Automatisering voor 36 uur per week Wat wordt er van je verwacht? dagelijkse verwerking afschriften bank en giro en periodiek kasboek: fiatteren van betalingen en controle van de coderingen; (dwang)invordering van debiteuren; periodiek aanmaken van facturen en betaalopdrachten uit de termijnkalender; (applicatie)beheer Globit FMS Termijnkalender; informatieverstrekking aan in- en externe klanten; overige werkzaamheden binnen de afdeling. Aan welke basis-eisen moet je daarvoor voldoen? studerend voor of in het bezit van het diploma Bestuursambtenaar Financiën (BA-FIN) of Moderne Bedrijfsadministratie (MBA); werkervaring op financieel/administratief gebied; gevoel voor cijfers; nauwkeurig kunnen werken; ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen; een klantgerichte houding en contactueel vaardig. Wat bieden wij? Een salaris van maximaal 2.342,00 bruto per maand (schaal 7), waarbij de inschaling zal plaatsvinden afhankelijk van opleiding en ervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (zie www.borsele.nl). Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leo Schoor, hoofd van de afdeling Financiën en Automatisering, tel. 0113-238310. Jouw reactie: Sollicitaties binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan het college van Burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 1,4450 AA Heinkenszand, onder vermelding van "P&O" in de linkerbovenhoek van de envelop of e-mail naar p&o@borseie.nl De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 19 maart 2002. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Slabbekoorn Interieurbouw b.v. is gespecialiseerd in de f productie en montage van interieurbetimmeringen en de ver- 4 koop en montage van Bulthaup keukens. Sterke klantgericht heid en hoge kwaliteit vormen de pijlers van ons bedrijfsbeleid, -iitirii C'lf" i ^omt tot ^drukking in onze creatieve manier van werken S LTBBEKÖ 0 n N en onze op maat gesneden producten. Met ca. 25 enthousiaste vakmensen richten wij onze activiteiten op de particulie ren, detailhandel, horeca, instellingen en bedrijven. Vanwege de structurele groei van onze orderportefeuille zijn wij op zoek naar: Gemotiveerde Functieeisen: - Voldoende ervaring in de interieurbouw - Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren. Indien u geïnteresseerd bent in bovengenoemde functie kunt u uw sollicitatie met een curriculum vitae sturen aan: Slabbekoorn Interieurbouw b.v. t.a.v. de heer L.J. Slabbekoorn Postbus 65 4460 AB Goes tel 0113-231920 acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ENGINEERING Eastman Chemical Company is een dynamisch, wereldwijd opererend chemiebedrijf, met het hoofdkantoor in Amerika. Eastman verkoopt meer dan 400 verschillende chemische, vezel- en plastic producten. Over verschillende locaties verspreid werken er totaal ca. 15.000 mensen. Eastman Co. behoort tot 's werelds 30 grootste chemische bedrijven. In de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika zijn, verspreid over meer dan 20 locaties ongeveer 2000 mensen werkzaam. In Nederland zijn verkoop- en ondersteunende afdelingen gevestigd in Den Haag en Rotterdam. Eastman Chemical Middelburg B. V. neemt een vooraanstaande plaats in binnen de Adhesives divisie van Eastman. Met de uiterste zorg voor kwaliteit, veiligheid en milieu en met de modernste technologie worden in Middelburg al meer dan 30 jaar hoogwaardige harsproducten gemaakt. In Middelburg werken totaal zo'n 260 mensen. Eindtoepassingen zijn onder meer kleefstoffen, drukinkten, papier, verf, voedings- en genotmiddelen, cosmetica, farmaceutica, textiel- en bouwproducten en water chemicaliën. Wegens promotie en pensionering, zoeken wij op korte termijn voor de afdeling Maintenance, Mechanical technician group, van de locatie te Middelburg twee ervaren: Mechanical Technicians B ni/v Taken/verantwoordelijkheden: De Mechanical Technicians zijn verantwoordelijk voor het uitvoeren van preventieve en correctieve onder- houds-, reparatie-, revisie- en modificatiewerkzaamheden. Dit dient zodanig te gebeuren dat installaties en apparatuur op mechanisch gebied in een optimale en storingsvrije staat worden gehouden. Dit omvat onder meer: Uitvoeren van gecompliceerd en omvangrijk technisch onderhoud aan de hand van werkorders, shut- downplannen en storingsindicaties (in dag- en consignatiedienst); Verhelpen van storingen aan apparatuur/installaties, aan de hand van ontvangen meldingen. Onderzoeken en adviseren m.b.t. het oplossen van gecompliceerde storingen, zodanig dat (productie)werkzaamheden uit het oogpunt van techniek en veiligheid kunnen worden hervat en eventuele stagnatie tot een minimum beperkt blijft; Bijkomende werkzaamheden, zoals: uitvoering geven aan en ondersteunen van het ISO-9001 kwaliteits systeem, ISO 14001 milieuzorgsysteem, Asset Utilisation programma en administratie van bestede tijd en materiaalgebruik in SAP. Functie-eisen: MTS MTO-Werktuigbouw of gelijkwaardige opleiding; Stevig veiligheidsbewustzijn en accuratesse; Probleemoplossend en innovatief denkvermogen; Grote zelfstandigheid en initiatiefrijk; Ruime ervaring met revisiewerkzaamheden van rotating equipment; Kennis van moderne PC-applicaties; Bekendheid met Arbo-wet en CE-machinerichtlijn; Goede kennis technisch Engels, enige kennis technisch Duits is een pré; Teamgeest. Eastman biedt: Een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een dynamische, internationaal georiënteerde onder neming met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer Peter Wijkhuys, (Maitenance Foreman), telefoon (0118) 678 421; E-mail: pwijkhuys@eastman.com. Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreide curriculum vitae kunt u binnen 14 dagen richten aan Eastman Chemical Middelburg B.V. t.a.v. mevrouw Marianne van der Veer, Manager Human Resources, Postbus 8018, 4330 EA Middelburg of via E-mail: mvdveer@eastman.com Een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Functie: Dé intermediair op de bouwkundige en civiel- arbeidsmarkt Continu Engineering bemiddelt jaarlijks honderden bouwkundigen en rivieltechniri bij het vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod op de bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kern activiteit van Continu Engineering. Wij zijn gespecialiseerd in het project matig inzetten van bouwkundigen en civieltechnici op MTS-, HTS-, en TU- niveau op locatie bij onze opdrachtgevers. In de meeste gevallen leidt dit tot een dienstverband bij onze opdrachtgevers. Daarnaast geven wij invulling aan werving en selectie opdrachten. Momenteel zijn wij voor een interne functie op zoek naar een: Flexibekleding biedt je een prima salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden (volgens de dakdekkers-CAO), een gedegen opleiding, veelzijdig werk en verrassende extra's. Daarnaast mag je je verheugen op een prettige werksfeer Flexibekleding kijkt ongeduldig uit naar je reactie. Bel even met Martin v. d. Hurk, 0111 652300 Flexibekleding zoekt met spoed medewerkers die gaan werken als kunststof dak-folie- verwerkers. Daartoe zoeken we mensen tussen de 18 en 30 jaar die bij voorkeur het LTS-diploma en een rijbewijs op zak hebben. Onze voor keur gaat uit naar mensen met collegiale eigenschappen en eventueel ervaring in de bouw waardoor men in korte tijd zelfstandig kan werken. En... leidinggevende capaciteiten worden beloond. van derzi PEIJL Techniek is onderdeel van de Van der Peijl Groep, een technische groot handelsketen met in totaal 17 vestigingen in Zuidwest Nederland en België. De Van der Peijl Groep biedt werk aan ruim 340 personeelsleden. Er wordt een totaalpakket van ruim 225.000 kwaliteits artikelen aangeboden op het gebied van aandrijf- techniek, gereedschappen (werkplaats-equipment) en automaterialen/truckdelen, lastechniek, persoonlijke beschermingsmiddelen en reinigingstechniek. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen richten aan: van deizi PEIJL1 Groep

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 33