ooo<
NiliividlilInlliiliilllttiiélillllilliMlI, 4
EASTMAIU
van der
PEIJL Techniek
PZC
iii
GEMEENTE MIDDELBURG
Ontdek je talent als intercedent
~u~ randstad
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
een financieel administratief
medewerker/kassier m/v
medewerker voor onze
productieafdeling interieurbouw
F L EXl bcklecl'n3'
CONTINU
Commercieel bouwkundig adviseur
zaterdag 2 maart 2002
nma pensioen
ig werk
Als commercieel bouwkundig adviseur ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van jouw
eigen markt. Je bent actief en creatief in het onderhouden van contacten met bestaande
en potentiële opdrachtgevers (vaak op directieniveau). En, minstens even belangrijk,
je zorgt voor de werving en selectie en optimale inzet van externe projectmedewerkers
door bemiddeling op de projecten.
Wij zoeken:
Een enthousiaste en flexibele kandidaat op HBO werk- en denkniveau
Commercieel inzicht
Goede schriftelijke en contactuele vaardigheden
Verantwoordelijkheidsgevoel
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Affiniteit met bouwkunde en automatisering is een pré
In bezit van rijbewijs B
Wat wij bieden:
Een zelfstandige, veelzijdige en boeiende functie binnen een informele en
dynamische organisatie
Een gedegen training on the job
Goede doorgroeimogelijkheden bij een snelgroeiend bedrijf
Uitstekend salaris bonusregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden
Een auto van het bedrijf en een mobiele telefoon behoort, bij een vast dienstverband,
tot de mogelijkheden
Voor nadere informatie kunt u bellen met de heer Jasper Bout, (076) 515 67 04.
E-mailen kan ook: breda@continu.nl
Reacties worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Continu Engineering is ISO 9002 gecertificeerd.
Bent u degene die wij zoeken
Stuur dan binnen 10 dagen een brief met c.v. naar:
Continu Engineering, Etnastraat 20,
4814 AA Breda, t.a.v. de heer J. Bout.
Vacatures in bouw en civiel!
www.continu.nl
Continu Engineering
is ISO 9002 gecertificeerd.
Door het vertrek van commissieleden zoekt de Gemeente Middelburg
kandidaten voor de functies van:
A. LID EN PLAATSVERVANGEND LID m/v
van de commissie bezwaar- en beroepschriften
B. PLAATSVERVANGEND LID m/v
van de klachtencommissie
Algemene informatie:
Deze commissies adviseren de gemeenteraad, het college van burgemeester
en wethouders of de burgemeester over de bij hen ingediende bezwaar- en
beroepschriften (met uitzondering van belastingen, ambtenarenzaken en
sociale zekerheidswetten) of klachten.
Beide commissies bestaan uit drie personen, te weten een voorzitter en
twee leden. De commissie bezwaar- en beroepschriften vergadert overdag,
gemiddeld één keer per maand. De klachtencommissie vergadert overdag op
ad hoe basis. De commissies worden bijgestaan door een ambtelijk secretaris.
Vereisten:
Van de kandidaten wordt verwacht dat zij beschikken over:
- hbo of universitair werk- en denkniveau;
- deskundigheid en relevante werkervaring op bestuursrechtelijk gebied;
- goede communicatieve en sociale vaardigheden;
- een oplossingsgerichte instelling;
- gevoel voor lokale politieke en maatschappelijke verhoudingen.
Beide commissies zijn onafhankelijke adviesorganen. Daarom mogen de leden
geen deel uitmaken van de Middelburgse gemeentelijke bestuursorganen of
werkzaam zijn onder de verantwoordelijkheid van het gemeentebestuur.
Vergoeding:
Voor het bijwonen van de vergaderingen wordt per zitting een vergoeding
verstrekt van 115,—. Daarnaast worden eventuele reiskosten vergoed.
Inlichtingen:
Nadere inlichtingen kunnen worden verkregen bij de heer mr. W.J. van Kooten,
hoofd van de afdeling Concernbeleid van de Bestuursdienst, telefoon
(0118) 67 54 84, of bij de secretaris van de commissies. Voor de commissie
bezwaar- en beroepschriften is dat mevrouw mr. A.C. Beije, telefoon
(0118) 67 54 34, en voor de klachtencommissie de heer mr. J.J. Groenenberg,
telefoon (0118) 67 54 33.
Sollicitatie:
Sollicitaties kunnen binnen 14 dagen na het verschijnen van deze
advertentie worden ingediend bij het college van burgemeester en
wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer mr. W.J. van Kooten,
Postbus 6000, 4330 LA Middelburg,
Als intercedent bij Randstad krijg je alle kans om jezelf te
bewijzen. Als schakel tussen mensen en bedrijven ben je zelf
verantwoordelijk voor het maken van de beste combinaties.
En ook je commerciële ambitie krijgt alle ruimte, bijvoorbeeld
bij het opstellen en uitvoeren van je eigen marktplan. Natuurlijk
kun je daarbij beschikken over de professionele kennis en
ervaring die Randstad in huis heeft. Maar jouw zelfstandige rol
als ondernemer, talentenjager en relatiemanager staat centraal.
Kortom, het is een bijzonder veelzijdige functie voor iemand
die net zoveel verstand heeft van zaken als van mensen.
Wat we vragen We kijken niet alleen naar diploma's. We hebben het liever
over een hbo of academisch werk- en denkniveau. En minstens
zo belangrijk vinden we ondernemerschap, ambitie, durf,
zorgvuldigheid (ook in administratieve zaken), betrokkenheid
en het vermogen om overzicht te houden in de drukte van
alledag. Een paar jaar werkervaring is een pre.
Wat we bieden Een prima salaris, tantième en aantrekkelijke secundaire
arbeidsvoorwaarden. We stellen met iedereen bovendien een
individueel opleidingsplan samen, waarin aandacht wordt
besteed aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Belangstelling? Stuur je brief met c.v. naar Randstad, ter attentie van
Pauline Hoogerheide-Bangma, Prinsenkade 5a, 4811 VB Breda,
telefoon (076) 523 25 80. Of kom voor een oriënterend gesprek
naar een vestiging bij jou in de buurt.
MIDDELBURG
HNANCER. ADMNBTTWnff fcEDEWERKER
Je bent in het beat van een MEAO diploma Je beschikt over
goede contactuele eigenschappen en bent in staat om zowel
in teem verbond els zelfstandig te werken. Je hebt kennis
ven Word en Excel
ONDÊRHOUOEMONTELW TEDHNECHE DCN8T
Je hebt kennis op zowel mechanisch, elektrisch,pneumatisch
en hydroufech gebied voor het lokaliseren en verhelpen ven
storingen aan alle voorkomende produkue-epperatuur Het
werk is m 5-ploegen.
LABORANT
Je bent in hat bezit VBn een MLO of HLQ diplome en hebt
ervaring met leidinggeven.
CONSTRUCTraANKWERKffB
De werkzaamheden zi|n voornamelijk gericht op
staalconstructiewerfc- waarbij verschillende aspecten van
bewerking bij te pas komen Ook menson zonder oen
lascerbficoat komen m aanmerking.
HOOFD BEDENWG
Je bent verantwoordeli|k voor t
bedienend personeel. Je hebt enige jaren ervaring m de
bediening en beschikt over goede contactuele
eigenschappen.
CAT5HNG MEDEWERKERS
Je bent flexibel inzetbaer en vindt het niet erg om o
verBchillende plaatsen te worden ingezet Het gaat hierbij 01
aan parttoina functie.
LIFTOFF
In onze vestiging te Goes hebben wij een vacature voor:
FULLTIME - M/V
Wij vragen:
- opleiding MEAO BA BE;
- relevante werkervaring;
- leeftijd tot 30 jaar;
- woonachtig omgeving Goes.
Wij bieden:
- afwisselend werk binnen jong team;
- goed salaris en overige arbeidsvoorwaarden;
- mogelijkheid op vast dienstverband.
Van der Peijl Groep, Voor meer informatie kunt
T.a.v. de heer M.H. Reidsma, U contact opnemen met
Personeelsmanager de heer John van Anrooy
Postbus 22, 4460 AA Goes telefoonnr. 0113 - 279279
acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
15 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en
Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een
goed product. In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatge
richtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd.
Borsele vraagt
bij de afdeling Financiën en Automatisering voor 36 uur per week
Wat wordt er van je verwacht?
dagelijkse verwerking afschriften bank en giro en periodiek kasboek:
fiatteren van betalingen en controle van de coderingen;
(dwang)invordering van debiteuren;
periodiek aanmaken van facturen en betaalopdrachten uit de termijnkalender;
(applicatie)beheer Globit FMS Termijnkalender;
informatieverstrekking aan in- en externe klanten;
overige werkzaamheden binnen de afdeling.
Aan welke basis-eisen moet je daarvoor voldoen?
studerend voor of in het bezit van het diploma Bestuursambtenaar Financiën
(BA-FIN) of Moderne Bedrijfsadministratie (MBA);
werkervaring op financieel/administratief gebied;
gevoel voor cijfers;
nauwkeurig kunnen werken;
ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen;
een klantgerichte houding en contactueel vaardig.
Wat bieden wij?
Een salaris van maximaal 2.342,00 bruto per maand (schaal 7), waarbij de
inschaling zal plaatsvinden afhankelijk van opleiding en ervaring en goede
secundaire arbeidsvoorwaarden (zie www.borsele.nl).
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Leo Schoor, hoofd van de afdeling Financiën en Automatisering, tel. 0113-238310.
Jouw reactie:
Sollicitaties binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te richten aan het
college van Burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 1,4450 AA
Heinkenszand, onder vermelding van "P&O" in de linkerbovenhoek van de envelop
of e-mail naar p&o@borseie.nl
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 19 maart 2002.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Slabbekoorn Interieurbouw b.v. is gespecialiseerd in de
f productie en montage van interieurbetimmeringen en de ver-
4 koop en montage van Bulthaup keukens. Sterke klantgericht
heid en hoge kwaliteit vormen de pijlers van ons bedrijfsbeleid,
-iitirii C'lf" i ^omt tot ^drukking in onze creatieve manier van werken
S LTBBEKÖ 0 n N en onze op maat gesneden producten.
Met ca. 25 enthousiaste vakmensen richten wij onze activiteiten op de particulie
ren, detailhandel, horeca, instellingen en bedrijven.
Vanwege de structurele groei van onze orderportefeuille zijn wij op zoek naar:
Gemotiveerde
Functieeisen:
- Voldoende ervaring in de interieurbouw
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren.
Indien u geïnteresseerd bent in bovengenoemde functie kunt u uw sollicitatie
met een curriculum vitae sturen aan:
Slabbekoorn Interieurbouw b.v.
t.a.v. de heer L.J. Slabbekoorn
Postbus 65
4460 AB Goes
tel 0113-231920
acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
ENGINEERING
Eastman Chemical Company is een dynamisch, wereldwijd opererend chemiebedrijf, met het
hoofdkantoor in Amerika. Eastman verkoopt meer dan 400 verschillende chemische, vezel- en plastic
producten. Over verschillende locaties verspreid werken er totaal ca. 15.000 mensen.
Eastman Co. behoort tot 's werelds 30 grootste chemische bedrijven. In de regio Europa, Midden-Oosten
en Afrika zijn, verspreid over meer dan 20 locaties ongeveer 2000 mensen werkzaam.
In Nederland zijn verkoop- en ondersteunende afdelingen gevestigd in Den Haag en Rotterdam.
Eastman Chemical Middelburg B. V. neemt een vooraanstaande plaats in binnen de Adhesives divisie
van Eastman. Met de uiterste zorg voor kwaliteit, veiligheid en milieu en met de modernste technologie
worden in Middelburg al meer dan 30 jaar hoogwaardige harsproducten gemaakt. In Middelburg
werken totaal zo'n 260 mensen. Eindtoepassingen zijn onder meer kleefstoffen, drukinkten, papier, verf,
voedings- en genotmiddelen, cosmetica, farmaceutica, textiel- en bouwproducten en water chemicaliën.
Wegens promotie en pensionering, zoeken wij op korte termijn voor de afdeling Maintenance, Mechanical
technician group, van de locatie te Middelburg twee ervaren:
Mechanical Technicians B ni/v
Taken/verantwoordelijkheden:
De Mechanical Technicians zijn verantwoordelijk voor het uitvoeren van preventieve en correctieve onder-
houds-, reparatie-, revisie- en modificatiewerkzaamheden. Dit dient zodanig te gebeuren dat installaties en
apparatuur op mechanisch gebied in een optimale en storingsvrije staat worden gehouden. Dit omvat onder
meer:
Uitvoeren van gecompliceerd en omvangrijk technisch onderhoud aan de hand van werkorders, shut-
downplannen en storingsindicaties (in dag- en consignatiedienst);
Verhelpen van storingen aan apparatuur/installaties, aan de hand van ontvangen meldingen. Onderzoeken
en adviseren m.b.t. het oplossen van gecompliceerde storingen, zodanig dat (productie)werkzaamheden
uit het oogpunt van techniek en veiligheid kunnen worden hervat en eventuele stagnatie tot een minimum
beperkt blijft;
Bijkomende werkzaamheden, zoals: uitvoering geven aan en ondersteunen van het ISO-9001 kwaliteits
systeem, ISO 14001 milieuzorgsysteem, Asset Utilisation programma en administratie van bestede tijd en
materiaalgebruik in SAP.
Functie-eisen:
MTS MTO-Werktuigbouw of gelijkwaardige opleiding;
Stevig veiligheidsbewustzijn en accuratesse;
Probleemoplossend en innovatief denkvermogen;
Grote zelfstandigheid en initiatiefrijk;
Ruime ervaring met revisiewerkzaamheden van rotating equipment;
Kennis van moderne PC-applicaties;
Bekendheid met Arbo-wet en CE-machinerichtlijn;
Goede kennis technisch Engels, enige kennis technisch Duits is een pré;
Teamgeest.
Eastman biedt:
Een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een dynamische, internationaal georiënteerde onder
neming met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer Peter Wijkhuys, (Maitenance Foreman),
telefoon (0118) 678 421; E-mail: pwijkhuys@eastman.com.
Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreide curriculum vitae kunt u binnen 14 dagen richten aan
Eastman Chemical Middelburg B.V. t.a.v. mevrouw Marianne van der Veer, Manager Human Resources,
Postbus 8018, 4330 EA Middelburg of via E-mail: mvdveer@eastman.com
Een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Functie:
Dé intermediair
op de bouwkundige en civiel-
arbeidsmarkt
Continu Engineering bemiddelt jaarlijks
honderden bouwkundigen en rivieltechniri bij het
vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod
op de bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kern
activiteit van Continu Engineering. Wij zijn gespecialiseerd in het project
matig inzetten van bouwkundigen en civieltechnici op MTS-, HTS-, en
TU- niveau op locatie bij onze opdrachtgevers. In de meeste gevallen leidt dit tot
een dienstverband bij onze opdrachtgevers. Daarnaast geven wij invulling aan werving
en selectie opdrachten. Momenteel zijn wij voor een interne functie op zoek naar een:
Flexibekleding biedt je een
prima salaris met goede
secundaire arbeidsvoorwaarden
(volgens de dakdekkers-CAO),
een gedegen opleiding,
veelzijdig werk en verrassende
extra's. Daarnaast mag je je
verheugen op een prettige
werksfeer
Flexibekleding kijkt ongeduldig
uit naar je reactie. Bel even met
Martin v. d. Hurk,
0111 652300
Flexibekleding zoekt met
spoed medewerkers die gaan
werken als kunststof dak-folie-
verwerkers. Daartoe zoeken
we mensen tussen de 18 en
30 jaar die bij voorkeur het
LTS-diploma en een rijbewijs
op zak hebben. Onze voor
keur gaat uit naar mensen met
collegiale eigenschappen en
eventueel ervaring in de bouw
waardoor men in korte tijd
zelfstandig kan werken. En...
leidinggevende capaciteiten
worden beloond.
van derzi
PEIJL Techniek
is onderdeel van
de Van der Peijl Groep,
een technische groot
handelsketen met in totaal
17 vestigingen in Zuidwest
Nederland en België.
De Van der Peijl Groep
biedt werk aan ruim
340 personeelsleden.
Er wordt een totaalpakket
van ruim 225.000 kwaliteits
artikelen aangeboden op
het gebied van aandrijf-
techniek, gereedschappen
(werkplaats-equipment) en
automaterialen/truckdelen,
lastechniek, persoonlijke
beschermingsmiddelen en
reinigingstechniek.
Uw sollicitatiebrief met c.v.
kunt u binnen 14 dagen
richten aan:
van deizi
PEIJL1 Groep