mj intratuin S$< rffl w->0 INF0-AV0ND tweetalig vwo BouwCenterlDeJager-Tolhoek woensdag 27 februari leerling verzorgenden m/i PZC "II" Helpdesk Coördinator Ziekenhuis Lievensberq m Savelanden ass. administratief medewerker maatschappelijk werker (m/v) Tegelzetters M/V zaterdag 23 februari 2002 rt"\ NJ^0, y\e' 3\GO' scholengroep bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders aanvang: 19.30 uur, einde 21.30 uur (vooraf aanmelden bi] de administratie) locatie 'Het Goese Lyceum' Van Dusseldorpstraat 78, 4461 LV Goes tel: (0113) 21 69 71 fax: (0113) 23 08 72 e-mail: info@pontes.nl POMPEN APS Pompen is gespecialiseerd in pompen en levert op dit gebied een compleet pakket aan producten en diensten. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op korte termijn op zoek naar: een secretaresse/administratief medewerker (m/v) voor 40 uur per week. Wij vragen Een enthousiaste m/v die beschikt.over een relevante (afgeronde) oplei ding op MBO-niveau. Die goed overweg kan met pakketten zoals Word en Excel. Beschikt over een goede kennis van de Nederlandse en En gelse taal en goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Beschik je verder over een klantgerichte instelling en kun je nauwkeurig en onder tijdsdruk werken? Dan ben jij degene die wij zoeken. Wij bieden Een fulltime baan waarin je o.a. te maken krijgt met facturering, offre ring, onderhouden van klantencontacten, magazijnbeheer en het voeren van correspondentie. Verder bieden wij een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's en een salaris dat in overleg en op basis van leef tijd, opleiding en ervaring zal worden vastgesteld. Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de heer A. Potap- pel. Uw sollicitaties kunt u schriftelijk binnen 7 dagen na het verschijnen van deze advertentie, onder vermelding van 'sollicitatie', richten aan APS Pompen, t.a.v. de heer A. Potappel, Postbus 137, 4400 AC Yerseke. De zorg is volop ir» beweging. Dit stelt steeds hogere eisen aan de ICT-infrastructuur. Aangezien wij jaarlijks 15.000 patiënten (inclusief dagbehandeling) opnemen en dat 150.000 patiënten onze polikliniek bezoeken, begrijpt u dat ^een betrouwbaar en stabiel netwerk noodzakelijk is. Ons ziekenhuisnetwerk omvat ca. 400 werkstations. De serviceverlening vanuit de afdeling automatisering richting gebruikers moet in de toekomst verder verbeterd worden. Hiertoe dient een professionele helpdesk te worden ingericht en beheerd. Binnen de afdeling automatisering is hierdoor met onmiddellijke ingang de vacature ontstaan voor een v/m op basis van 36 uur per week. Functie-informatie: De functionaris is belast metde dagelijkse coördinatie van de helpdesk. Er staan 2 technici ter beschikking, die door de functionaris gedirigeerd worden om debinnengekomen klachten op te lossen. De functionaris neemt een spilfunctie binnen de afdeling automatisering in en is voor alle gebruikers hét centrale aanspreekpunt op het gebied van klachten, informatieverstrekking en vragen betreffende automatisering. Tot de taken behoren o.a.: - Het uitvoeren van de helpdesk-taak; - Het uitvoeren van configuratiebeheer; - Het verrichten van administratieve taken binnen de afdeling automatisering; - Het uitvoeren van applicatiebeheer. Functie-eisen: - MBO+HBO werk- en denkniveau; - Ervaring met ITIL is een duidelijke pré; - Kennis van een ziekenhuisorganisatie is een pré; - Communicatief sterk, accuraat werkend, initiatiefnemend, standvastig en administratief onderlegd zijn. Vanzelfsprekend heeft u een grote affiniteit met automatisering. In verband met de samenstelling van het team, gaat onze voorkeur uit naar een vrouwelijke kandidate. Arbeidsvoorwaarden: Salariëring is afhankelijk van ervaring waarbij salarisinschaling volgens FWG 45 (maximaal 2410,- bruto per maand) van toepassing zal zijn. De overige arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO Ziekenhuizen. Informatie en sollicitatie Voor informatie omtrent de functie kunt u contact opnemen met de heer D. Bellen, hoofd automatisering, telefoon 0164-278576. Uw schriftelijke sollicitatie kan vóór 6 maart a.s. gericht worden aan mevrouw J. Kammenga- Hamerslag, adviseur personeel en organisatie, Boerhaaveplein 1,4624 VT Bergen op Zoom. (acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) 4 Lievensberg is een algemeen ziekenhuis voor West-Brabant, Tholen en St. Philips- land, met area 60 medisch specialisten en ruim 1.100 mede werkers. Per jaar bezoeken ca. 150.000 mensen de polikliniek en worden in de kliniek ruim 10.000 patiën ten opgenomen. Lievensberg heeft 367 bedden. Het ziekenhuis beschikt over enige specialistische functies, onder andere een PAAZ, een GAAZ en een afdeling revalidatie. Wilt u meer algemene informatie over ons ziekenhuis, bezoek dan onze site: hltp://Ii«vensbcrg.ziekealiaisjil In augustus 2002 starten wij weer met:de opleiding Verzorgende 8.B.L. Hiervoor zoeken wij: - 24-36 uur per week (vac. nr. E02-001) Zoals;ieder;jaar starten wij in augustüs 2002 met de opleiding Verzorgende 11 voocaHe-iocaties binnen Stichting Savelanden. Voor inlichtingen kunt u con- tact opnemen met mevrouw T. Baartmans, telefoonnummer 0164-288886 of mevrouw H. janzing, telefoonnummer 0164-288892. Uw sollicitatie kunt u, o.v.v. hét vacaturenummer, binnen 14 dagen richten aan Savelanden, t.a.v. dienst BPO, Postbus 73, 4600 AB Bergen op Zoom. E-mail: savelanden.abg@12move.nl Belangstellenden willen we graag uitnodigen op de open dag van 2 maart a.s. Dit zal zijn in verpleeghuis Undenburgh te Steenbergen, verzorgingshuis St. Elisabeth in Halsteren en in verpleeghuis Mariahove te Ossendrecht. De deuren gaan om. 10.00 uur open. Vanaf dit moment willen wij u graag informatie geven over de opleiding. De deuren sluiten om 15.00 uur. Stichting Savelanden bestaat uit drie verpleeghuizen: het ABC (Bergen op Zoom) De Undenburgh (Steenbergen) Mariahove (Ossendrecht) acht zorgcentra: De Beukenhof (Putte) Heideduïn (Hoogerheide) Mariahove (Ossendrecht) De Nieuwe Haven (Dinteloord) Onze Stede (Steenbergen) St Elisabeth (Halsteren) St. Margaretha (Huijbergen) De Vossemeren (Nieuw-Vossemeer) en: VAAZ (Verpleeghuiszorg Afdeling Algemeen Ziekenhuis) Ruimte om te leven Savelanden is een organisatie met drie verpleeg huizen, acht zorgcentra en een verpleeghuiszorg afdeling in een ziekenhuis in West-Brabant. Onder de mantel van Savelanden is elk huis een leefgemeenschap op zich met een eigen sfeer. Omdat Savelanden in zijn geheel een grote organisatie is, is er veel mogelijk. Binnen het werkklimaat dat getypeerd wordt door respect, openheid en betrokkenheid zijn wensen en ideeën op het gebied van werktijden, kinderopvang, opleiden enzovoort bespreekbaar. Er werken 1275 medewerkers. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet HENGST ADVOCATEN Hengst Advocaten Hengst Advocaten, gevestigd te Katwijk (ZH) en Roosendaal, zoekt in verband met de snelle groei van haar vestiging in Roosendaal kandidaten (M/V) voor de functie van advocaat-stagiaire - afgestudeerd jurist (of binnenkort af te studeren) - lef met verstand - onconventioneel - stressbestendig - sportief - niet-roker en tevens een administratief medewerker (een parttime functie is mogelijk) - bijna duizendpoot - kennis van boekhouden - geen "9 tot 5" mentaliteit - stressbestendig - sportief - niet-roker Schriftelijke sollicitaties uiterlijk 9 maart 2002 richten aan: Hengst Advocaten t.a.v. Mr M.P.W. Hengst Borchwerf 4P-4Q 4704 RG ROOSENDAAL Telefoon 0165-397766 Telefax 0165-397063 Website www.hengstadvocaten.nl of e-mail naar m.hengst@henflStadvocaten.nl Intratuin is een dynamisch en snelgroeiend samenwerkingsverband, waaraan inmiddels 51 voor aanstaande tuincentra in Nederland deelnemen. Deze 'Groene Warenhuizen' bieden een breed assortiment van o.a. kamer- en tuinplanten, tuinbenodigdheden, tuingereedschappen en tuinre- creatieartikelen. Het beleid van de organisatie richt zich op vakmatige voorlichting aan klanten, optimale service en het leveren van kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen. Voor onze vestiging in Koudekerke zoeken wij een: m/v parttime De functie: Tot uw dagelijkse werkzaamheden behoren het verzorgen van diverse administratieve handelingen; het beheren en controleren van artikelgegevens; het incidenteel helpen van klantenservice/kassa. Uw inbreng: Gevraagd wordt: teamgeest en een flexibel karakter; commerciële instelling; ervaring met computers op het gebied van Windows, Word en Excel; typediploma gewenst; meao/havo; kennis op het gebied van automatisering. Ons aanbod: Wij bieden u een afwisselende werkkring in een groeiend bedrijf waar initiatief en wer klust op prijs worden gesteld. Bovendien bieden wij u goede ontplooiingsmogelijkhe den. De honorering en arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO van de tuincentra. Uw reactie: Uitsluitend schriftelijke sollicitaties met c.v. voor 6 maart sturen aan: Intratuin Koudekerke, t.a.v. dhr. S. Joziasse, o.v.v. 'betreft vacature administratie' Galgeweg 5, 4371 RG Koudekerke, email: s.joziasse@koudekerke.intratuin.nl. Uw reactie wordt vertrouwelijk behandeld. HET GROENE WARENHUIS werken in de zorg- en welzijnssector in Zeeland kijk voor informatie over de zorg- en welzijnssector in Zeeland op www.zz.nl Zora met respect, waar u 00K woont De sector Maatschappelijk Werk van Zorgstroom bestaat uit het Algemeen Maatschappelijk Werk, Bureau Sociaal Raadslieden, Meldpunt Schuldhulpverlening, entreefunctie Bureau Jeugdzorg Zeeland en School- en Bedrijfsmaatschappelijk Werk. Er wordt gewerkt vanuit twee kantoren, te weten Middelburg en Vlissingen. De sector Maatschappelijk Werk is actief bezig met een kwaliteits- traject. Medewerkers en management werken samen om de organisatie opnieuw vorm te geven. Medewerkers adviseren het management door het inzetten van kennis en ervaring in projectgroepen. Verantwoordelijkheden worden zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Er wordt gezocht naar nieuwe vormen van hulp verlening en er is de mogelijkheid om te experimenteren. Een organisatie met plezier in pionieren, waardoor we soms vooruitlopen op landelijke ontwikkelingen. Een organisatie die midden in de samenleving wil staan, dicht bij de mensen aan wie wij tijdelijk of soms een leven lang hulp verlenen. 4AATSCHAPPELUK WERK De sector Maatschappelijk Werk is op korte termijn op zoek naar een ervaren ten behoeve van de intake gemiddeld 18 uur per week U verricht intakes voor het maatschappelijk werk en het Bureau Jeugdzorg. Daarbij stelt u voorlopige 'diagnoses' en stelt u hulpverleningsplannen op. Ook schrijft u interne en externe rapportages en neemt u deel aan interne overlegvormen. Het afleggen van huisbezoeken voor de intakes maakt deze functie extra interessant. Samen met collega's verzorgt u de 24-uurs bereikbaarheidsdienst. Voor deze functie vragen wij van u een afgeronde opleiding HBO-maatschappelijk werk en ervaring in het werkveld. Zelfstandigheid, analytisch vermogen en systematisch werken kenmerken u. U bent een teamplayer, die ook individueel sterk staat. Bovendien heeft u de beschikking over een rijbewijs en eigen vervoer. Een goede beheersing van de Nederlandse taal en ervaring met de computer zijn onmisbaar. De arbeidsvoorwaarden zijn op basis van de CAO Welzijn. In eerste instantie betreft het een functie voor de duur van één jaar. Voor meer informatie over bovenstaande functies kunt u contact opnemen met mevrouw I. van Loon, hoofd maatschappelijk werk, tel. 0118-684000. Denkt u de persoon te zijn die wij zoeken, stuur dan uw sollicitatiebrief met cv vóór 6 maart 2002 aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323, 4330 AH Middelburg. JUBTOTUy Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. BouwCenter is een toonaangevend, commercieel samenwerkingsverband van zelfstandige regionale leveranciers van professionele bouwmaterialen, keukens, tegels Met in totaal 78 vestigingen is zij de grootste leverancier van bouwend BouwCenter De Jager-Tolhoek is een zelfstandige regionale groothandel in bouw-, hout/plaat- en afbouwmaterialen en is lid van de landelijke BouwCenter Organisatie. Ons verzorgingsgebied is Zuid-West-Nederland. Vanwege de groei in uit te voeren tegelprojecten zijn wij voor onze vestiging te Goes op zoek naar kandidaten voor de onderstaande vacature: (ervaren) Wat wij verwachten U bent verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van de door ons aangenomen tegelwerken, zowel voor wand- en vloertegels als voor natuursteen. Uw profiel U bent op zoek naar een nieuwe uitdaging. U bezit een ruime aantoon bare ervaring als tegelzetter in de bouw. Een uurtje extra op zijn tijd is voor u geen probleem. Leeftijdsindicatie 25-40 jaar. Wij bieden u Een functie met uitdagingen in een stimulerende werkomgeving. Een prima voorwaarden- pakket in overeenstemming met de functie. Informatie en sollicitatie Wilt u bij ons komen werken, neem dan contact op met: Ferdinand Beekhof GSM: 06 - 53 73 76 49 of onze afdeling personeelszaken tel: 0113 - 24 66 00 Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 8 dagen sturen naar: BouwCenter de Jager-Tolhoek t.a.v. de afdeling Hoofd Personeelszaken, Postbus 2, 4460 AA Goes. Goes Stanleyweg 2 Vlissingen, (bij de Zeelandhallen) Industrieweg 11 Tel. 0113 - 246600 Tel. 0118 - 410444 Shop/Showroom/Groothandel Shop

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 54