é?w BEL VERPLEEGKUNDIGEN/ BEGELEIDERS (m/v) PERSONEEL G G Z W N B PZC We doen mooie dingen in de GGZ.... Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland GROEPSLEIDERS (m/v) Zien mag gezien worden! (aankomend) Opticien m/v 0 MONTEUR LASAPPARATUUR BUITENDIENST AKKERMANS Techniek (ERVAREN) JURIST SECRETARIAATSMEDEWERKERS Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland HOOFD VOORZIENING (m/v) zaterdag 16 februari 2002 GGZ WNB staat voor Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord- Brabant, maar ook voor respect, aandacht en openheid. Geen abstracte begrippen, maar concrete uitgangspunten voor de zorg. GGZ WNB is een eigentijdse instelling voor behandeling en begeleiding van mensen met psychische problemen en psychiatrische stoornissen. Wij zoeken voor afdeling "De Zoom", locatie Halsteren, (Vacaturenummer VOV/02/006 en VOV/02/007) op fulltime/parttime basis. Het betreft een vacature voor een dienstverband voor onbepaalde tijd (VOV/02/006) en een vacature voor een dienstverband voor één jaar (VOV/02/007); totaal 1,8 fte. Algemene informatie Afdeling "de Zoom" is een afdeling binnen de sector Volwassenen Lang. Het is een afdeling voor cliënten met het syndroom van Korsakov en andere amnestische stoornissen. Uitgangspunt in de begeleiding is de psycho sociale rehabilitatie Er wordt gewerkt met Persoonlijk Begeleiderschap. In de nabije toekomst zal een deel van de huidige populatie van "de Zoom" en een aantal cliënten vanuit de sector Volwassenen Lang gaan wonen op de geplande locatie begeleid wonen aan de rand van het terrein. De voorbereiding voor het nieuwe project is al in gang gezet. [Functie-informatie het begeleiden en observeren van cliënten, gericht op de geheugentekorten, alsmede het hiermee leren omgaan en de acceptatie hiervan; het bieden van structuur en ondersteunen van de ADL; 1 in de toekomst zal het accent komen te liggen op de woonbegeleiding. Functie-eisen 1 diploma verpleegkundige met BIG-registratie, dan wel het getuigschrift HBO-SPH met de bereidheid tot het behalen van deelkwalificaties; 1 enthousiasme en inzet voor de nieuwe ontwikkelingen van het "Woonproject"; ervaring met woonondersteunende zorg is een pre. [Arbeidsvoorwaarden Het bij deze functies behorende salaris bedraagt minimaal 1.468,- en maximaal 2.497,- bruto per maand op fulltime basis, overeenkomende met de salarisschaal behorende bij functie-groep 45. De overige arbeids voorwaarden zijn conform de CAO-GGZ. [Belangstelling Voor inlichtingen omtrent deze functies kunt u zich wenden tot mevrouw T. Blom, afdelingshoofd, telefoon nummer 0164-289260 of de heer P. de Kok, clustermanager, telefoonnummer 0164-289249- Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer linksboven op de enveloppe, binnen 14 dagen richten aan de heer E.van Eekeren, personeelsconsulent. GGZ WNB streeft naar een grotere deelname in het arbeidsproces van medewerk(st)ers met een allochtone achtergrond en geeft de voorkeur aan deze medewerk(st)ers in geval van gelijke geschiktheid, Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant respect, aandacht, openheid www.ggzwnb.nl Centraal adres GGZ WNB: Postbus 371 4600 AJ Bergen op Zoom T. 0164-28 91 00 F. 0164-24 00 46 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ORGANISATIE VOOR PROFESSIONELE ZORGVERLENING De Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland is een provinciaal werkzame organisatie voorjeugd hulpverlening, gehandicaptenzorg, maatschappe lijke opvang en vluchtelingenwerk. Binnen AZZ zetten zo n 600 professionals zich in om jongeren en volwassenen die een beroep doen op onze dienstverlening, zo goed mogelijk te helpen. Respect voor onze cliënten en een voortdurende bezinning op de vraag hoe wij hen nog beter van dienst kunnen zijn, staan centraal in ons hulpaanbod. Binnen diverse sectoren is op korte termijn plaats voor verschillende op basis van een flexcontract Wij zoeken enthousiaste medewerkers die beschikken over een relevante MBO-opleiding. Jou wacht een afwisselende en uitdagende functie. Je werkt op één of meerdere locaties. Je beschikt over communicatieve vaardig heden en weet je schriftelijk goed uit te drukken. Wij bieden een veelzijdige functie in een dynamische omgeving met kans op een vaste aanstelling. Meer weten? Bel 0118-635510 en vraag naar mw. Tina Telussa- Van Steenkiste, afd. personeelszaken. Solliciteren? Schrijf voor maandag 25 februari a.s. naar Stichting AZZ, afdeling personeelszaken, Postbus 140,4330 AC Middelburg onder ver melding van vacaturenummer 020220. Wij hebben de sollicitatiegesprekken gepland op vrijdag 1 maart a.s. Bij Het Huis Hardy bekijken we 'zien' door een bijzondere bril. Natuurlijk moeten onze klanten in eerste instantie perfect en oogkundig verantwoord kunnen zien. Maar een bril is natuurlijk ook een belangrijke gezichtsbepaler. Een accessoire dat het uiterlijk van de klant kan accentueren! En dat maakt het werken bij een opticien nu zo aantrekkelijk. Bezig zijn met oogzorg maar ook met mode! Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een enthousiaste: Het betreft hier een full time functie, waarbij we op zoek zijn naar een enthousiaste, representatieve collega met een flexibele, klantvriendelijke instelling. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarbij natuurlijk erg belangrijk. Kennis van de optiekbranche en het zelfstandig kunnen uitvoeren van een oogmeting is een pré. Lijkt jou het leuk om deze uitdaging met beide handen aan te grijpen, aarzel dan niet en schrijf of bel ons. Onze gegevens vind je onder aan deze advertentie. Het Huis Hardy Zien mog gezien worden OPÏlClf.NS VLISSINGEN - BELLAMYPARK 38 - TEL. (0118) 41 20 10 Hé verplegende! Zin in een werkvakantie? Wü jij de Zonnebloem in 2002 nelpen (zwaai) hchamelijk gehandicapten een onvergelelijke vakanlie Ie bezorgen? on supergemoliveerde leam van meer dan 6700 vrijwilligers, waaiondor oen grool aantal verpleegkundigen on Meer informatie? Bel (076) 564 63 62 ol kijk op www.zonnebloem.nl de Zonnebloem AKKERMAN^Tschnlek is onderdeel van de Van der Peijl Groep, een technische groot handelsketen met in totaal 17 vestigingen in Zuidwest Nederland en België. De Van der Peijl Groep biedt werk aan ruim 340 personeelsleden. Er wordt een totaalpakket van ruim 225.000 kwaliteits artikelen aangeboden op het gebied van aandrijf- techniek, gereedschappen (werkplaats-equipment) en automaterialen/truckdelen, lastechniek, persoonlijke beschermingsmiddelen en reinigingstechniek. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen richten aan: Voor ons filiaal te Bergen op Zoom zijn wij op zoek naar een: M/V fulltime Wij vragen: U bent belast met de reparatie en het keuren van lasapparatuur; - MTS richting electrotechniek, kennis en ervaring van de lastechniek is een pré; - Leeftijd tot 40 jaar; - Woonachtig omgeving Bergen op Zoom. Wij bieden: - afwisselend werk binnen jong team; - goed salaris en overige arbeidsvoorwaarden; - mogelijkheid op vast dienstverband. Van der Peijl Groep, T.a.v. de heer M.H. Reidsma, Personeelsmanager Postbus 22, 4460 AA Goes Voor meer informatie kunt U contact opnemen met de heer C.F.J. Sayers telefoonnr. 0164 - 275700 acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld FNV Ledenservice biedt individuele dienstverlening aan leden van een groot aantal FNV bonden. Deze dienstverlening bestaat uit het geven van informatie en advies, begeleiding, bemiddeling en zo nodig het verlenen van procesrechtsbijstand. FNV Ledenservice is deskundig op de terreinen arbeid, ontslag, sociale zekerheid, letselschade, pensioenen/VUT en belasting. Bij FNV Ledenservice werken ruim 500 mensen vanuit kantoren die gevestigd zijn in Groningen, Deventer, Bunnik, Amsterdam, Rotterdam, Bergen op Zoom en Weert. Het hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. FNV Ledenservice is opgericht op 1 juli 1998. FNV Ledenservice zoekt voor de vestiging Bergen op Zoom (31,5 tot 35 uur per week) Het werk: Je behandelt geschillen op het gebied van arbeids- en sociaal zekerheidsrecht. Hiertoe voer je gesprekken met werknemers, werkgevers en externe instanties. Je voert onderhandelingen en je bemiddelt. Je stelt verweer- en bezwaarschriften op en geeft aanzetten tot een juridische oplossing van geschillen. Indien een regeling in der minne niet mogelijk blijkt te zijn, verleen je bijstand in rechte. Het voeren van procedures vindt in hoofdzaak bij het kanton en sector Bestuursrecht van de rechtbank plaats. In het team ben je medeverantwoordelijk voor de collegiale samenwerking en de bevordering van een bedrijfscultuur, waarin resultaatgerichtheid, prestatiekwaliteit, prestatiemotivatie, coaching en teamwork een centrale rol vervullen. Wij vragen: Een voltooide academische opleiding rechten; Minimaal drie jaar ervaring op genoemde rechtsgebieden; Goede communicatieve vaardigheden op diverse niveaus; Sterk lerend innovatief vermogen; Groot doorzettings- en incasseringsvermogen. Wij bieden: Een 35-urige werkweek; Salarisindicatie minimaal 2.024,43 en maximaal 3.577,84 bruto pm, afhankelijk van ervaring 28 werkdagen vakantie, 8 1/3% vakantietoeslag en 3% eindejaarsuitkering; Premievrij pensioen; Goede regeling kinderopvang. Arbeidsovereenkomst voor één jaar, eventuele verlenging behoort tot de mogelijkheden. (21 tot 35 uur per week) Het werk: Verzorgen van de administratieve en secretariële ondersteuning van het team juristen. Verzorgen van de ingekomen post en dossiers. Verzorgen van correspondentie en documenten aan de hand van concepten en/of dictafoon. Aannemen van inkomende telefoongesprekken en deze zover mogelijk afhandelen. Bijhouden van de agenda en termijnen van de toegewezen jurist(en). Verrichten van overige administratieve werkzaamheden, waaronder archivering, gericht op de effectieve ondersteuning van het team. Wij vragen: Een HAVO/VWO diploma, aangevuld met een administratieve of secretariële opleiding op MBO niveau; Kennis van juridische terminologie; Ervaring met diverse automatiseringspakketten; Initiatief en besluitvaardigheid; Een sterke service- en klantgerichtheid. Wij bieden: Een 35-urige werkweek; Salarisindicatie minimaal 1.548,97 en maximaal €2.014,17 bruto per maand; 28 werkdagen vakantie, 8 1/3% vakantietoeslag en 3% eindejaarsuitkering; Premievrij pensioen; Goede regeling kinderopvang; Arbeidsovereenkomst voor zes maanden, eventuele verlenging behoort tot de mogelijkheden. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met: De heer J. Lousberg, teammanager, telnr. 0164-264 405 Interesse: Geïnteresseerde kandidaten kunnen, binnen 14 dagen na verschijning van de advertentie, hun curriculum vitae met begeleidend schrijven, opsturen naar: FNV Ledenservice, t.a.v. Jaschenka Roedelof, P&O Adviseur, Postbus 512, 4600 AM Bergen op Zoom. E-mail:elinwest@ls.fnv.nl (Eline Weststrate, secretaresse P&O) ORGANISATIE VOOR PROFESSIONELE ZORGVERLENING - De Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland is een provinciaal werkzame organisatie voor jeugd hulpverlening, gehandicaptenzorg, maatschappe lijke opvang en vluchtelingenwerk. Binnen AZZ zetten zo'n 600 professionals zich in om jongeren en volwassenen die ëen beroep doen op onze dienstverlening, zo goed mogelijk te helpen. Respect voor onze cliënten en een voortdurende bezinning op de vraag hoe wij hen nog beter van dienst kunnen zijn, staan centraal in ons hulpaanbod. Binnen de sector Maatschappelijke Opvang is per 1 april a.s. plaats voor een voor 36 uur per week. CMO Maresaete te Vlissingen is een samen werkingsverband van de Stichting Ago gische Zorgcentra Zeeland (AZZ) en het Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg Emergis. Maresaete biedt een 4-tal hulpvarianten. Daarmee richt het centrum zich op volwas senen die tijdelijk in een crisis verkeren en huisvesting ontberen. De sector is innovatief en volop in beweging. Zo wordt o.a. gewerkt aan het ontwikkelen van de nazorgfunctie en het opzetten van een sociaal pension ten behoeve van de Oosterschelderegio. Wij zoeken een inspirerende leidinggevende die zowel over een relevante HBO-opleiding als over een voortgezette opleiding orga nisatie en management, en aantoonbare leidinggevende capaciteiten beschikt. Daadkracht, diplomatie en onder druk kun nen verrichten van werkzaamheden vinden wij belangrijke eigenschappen. Als leiding gevende draagt u verantwoordelijkheid voor de eigen portefeuille en mede voor de sec torale beleidsontwikkeling. Affiniteit met de doelgroep en werksoort is belangrijk. Wij bieden een salaris op basis van de CAO Welzijn. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring. Meer weten? Bel 0118 - 63 55 10 (afdeling personeels zaken AZZ) voor een informatiepakket of voor inlichtingen over de functie naar Lieke Looymans, sectordirecteur. Solliciteren? Schrijf vóór vrijdag 1 maart a.s. naar Stichting AZZ, Afdeling Personeelszaken, Postbus 140, 4330 AC Middelburg, o.v.v. vacaturenummer 020112. Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 12 maart en vrijdag 15 maart aanstaande.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 50