DELTA, Crowners i[\ PZC voor bureau (v/m) SPAARff SELECT Accountmanager vloerenlegger (leerling) Rijnberg Wegenbouw bv Uitvoerder voor grond- en wegenbouw Meewerkend voorman voor aanleg rioleringen en bestratingen Grondwerker c.q. opperman technisch commercieel manager^ iw zaterdag 16 februari 2002 DELTA is een gezond en sterk expanderend bedrijf en biedt buitengewoon interessante functies, waarbij verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en vrijheid DELTAX om te ondernemen centraal staan. N.V. DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.300 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest- Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisie signalen en telecommuni catie- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer actieve speler in de libera liserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ont wikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. Voor de afdeling Marketing van de divisie Retail te Middelburg zoeken wij een: Markt- en concurrentie- analist (60% deeltijd) In deze functie draait het primair om het verzamelen van marktinformatie met betrekking tot huidige en toekomstige concurrenten en de kleinzakelijke en consumentenmarkt. Doel hiervan is om kansen, bedreigingen en relatieve sterkten en zwakte van DELTA te inventariseren en te analyseren ten behoeve van de marketingplannen en het commercieel meerjarenplan. Kerntaken: De werkzaamheden zullen met name bestaan uit: het onder begeleiding (laten) uitvoeren van en rapporteren omtrent marktonderzoek; het bijhouden van de relevante vakliteratuur; het verzamelen en raadplegen van andere schriftelijke en digitale bronnen; het onderhouden van interne en externe contacten met het doel een informatiestroom op gang te brengen; het documenteren en borgen van de informatiebronnen om continuïteit in informatievoorziening te waarborgen. Profiel: Graag komen wij in contact met kandidaten die zich herkennen in het volgende profiel: een afgeronde Hbo-opleiding, commerciële richting, dan wel een vergelijkbaar werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met NIMA-B; ten minste enkele jaren marketingervaring in een commerciële omgeving; bekendheid met geautomatiseerde gegevensverwerking (SPSS, Acces en Excel). Creativiteit en analytisch vermogen zijn voor deze functie belangrijke eigenschappen. Salarisindicatie: Het maximum te bereiken salaris in deze functie ligt op circa 1.658,- bruto per maand op basis van 60% deeltijd. Voor de afdeling Sales van de divisie Energie te Middelburg zoeken wij een: Afdelingssecretaresse In deze veelzijdige fulltime functie kun je een hoop energie en creativiteit kwijt. Sales bestaat uit de afdelingen Accountmanagement, Salessupport en Direct Sales/ Businesscenter met in totaal ruim 30 medewerkers. Kerntaken: Tot je takenpakket behoren in ieder geval: het verrichten van alle secretariële werkzaamheden voor het management van de afdeling Sales. Hieronder vallen agendabeheer, waarborgen telefonische bereikbaarheid, voorbereiding en afhandeling van vergaderingen, correspondentie etc. het verrichten van ondersteunende en administratieve werkzaamheden ten behoeve van de gehele afdeling Sales. Denk hierbij aan voortgangsbewaking, beheer afdelingsarchief en het opstellen van overzichten en rapportages. Profiel: Wil je deze baan met succes kunnen invullen, dan verwachten we dat je: een Mbo-opleiding (secretariële richting) afgerond hebt; beschikt over enkele jaren ervaring als secretaresse managementassistente, bij voorkeur in een salesomgeving; stressbestendig bent, goed kunt organiseren en improviseren; redactioneel de nodige vaardigheid hebt en ook de Engelse taal beheerst; bereid bent alle voorkomende klussen aan te pakken, in voorkomende gevallen ook buiten de gangbare werktijden; uitstekende communicatieve vaardigheden hebt; bedreven bent in de pc-toepassingen Word, Excel en Powerpoint. Salarisindicatie: Het maximum te bereiken salaris voor deze functie bedraagt 2.103,- bruto per maand. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; een pensioen- en ziektekostenregeling; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de procedure. Informatie: Voor meer informatie over de vacature Markt- en concurrentie- analist kun je contact opnemen met Wim van Liere, Manager Marktmanagement, telefoon: (0118) 88 28 74. Voor informatie over de vacature Afdelingssecretaresse kun je contact opnemen met Ronald Roes, Manager Direct Sales, telefoon: (0118) 88 22 25. Interesse? Kortom, zoek je een nieuwe, uitdagende baan in een zeer dynamische omgeving? Stuur dan je sollicitatiebrief voorzien van een CV binnen 14 dagen aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet http://www.deltanutsbedrijven.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl edrijven •J 28-36 uur per week Nee, we zoeken geen creatief boekhouder. Wat we wel zoeken is een pittige, doortastende administratieve duizendpoot die het leuk vindt om naast de finan- cieel-administratieve taken tevens een hoop regelzaken binnen een creatief reclame bureau te hebben. Binnen dit jonge, creatieve team (13 personen) heb je samen met een collega een spilfunctie met werkzaamheden op het gebied van receptie, administratie, mediaplanning, etc. Bijhouden financiële administratie m.b.v. Exact; Urenregistratie; Mediaplanning, incl. klantencontacten; •Telefoon- en postafhandeling; •Agendabeheer. Min. MEAO werk- en denkniveau of gelijkwaardig; Ervaring met Exact en MS Officeprogramma's; •Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; Persoonlijke eigenschappen: doortastend, enthousiast, initiatiefrijk en representatief. Ervaring met het regelen van advertentieplaatsingen is een pre. BOOM KOLLEKTIEF Een prettige, ongedwongen werksfeer; Een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring; Ruimte voor initiatief en zelfontwik keling; Secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de grafimedia CAO, zoals: spaarloonregeling, PC-privéproject, kinderopvangregeling, deelname aan pensioenfonds GBF, etc. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Christel Kronenberg of Hans van den Boom. Ook kun je een kijkje nemen op onze internetsite: www.boomkollektief.nl Wil jij een afwisselende baan, waarin je elke dag weer iets leert? Stuur ons dan z.s.m. je sollicitatie met cv. TERNEUZEN HANDELSPOORT-ZUID Bedrijfshuisvesting op toplocatie Aan de communicatielaan in het nieuwe plan Handelspoort-Zuid wordt door ons een vier- a zestal bouwpercelen aangeboden ten behoeve van hoogwaardige bedrijfshuisvesting met navolgende kenmerken: bijzonder gunstige locatie met uitzicht op de N61 gechikt voor bedrijven die zichzelf en hun producten/dienstverlening optimaal willen presenteren. ontwerp naar keuze met kantoor-/of showroomachtige ruimtes uit twee lagen aan de voorzijde. Aan de achterzijde bedrijfsmatige ruimte uit één laag met grotere bouwhoogte. PERCELEN 1500 a 5000 m2 Voor nadere inlichtingen: Projektbouw Zeeland b.v. Rooseveltlaan 8, 4536 GZ Terneuzen telefoon: 0115-618360 na kantooruren: 0115-697492 55.000 Spaar Select Spaar Select is het grootste onafhankelijke adviesbureau in Nederland gespecialiseerd in Persoonlijke Financiële Planning. Accountmanager De Accountmanager van Spaar Select is de financieel adviseur die in de avonduren klanten adviseert op het gebied van beleggingen, hypotheken en pensioenen op basis van aangeleverde afspraken. 123T0P 123TOP staat voor het unieke persoonlijk ontwikkelings programma van Spaar Select. Centraal hierin staan opleiding, begeleiding en doorgroei. De functie van Accountmanager is de eerste stap in 123TOP. Profiel De toppers die wij zoeken zijn ambitieus, gaan altijd voor goud, hebben een opleiding op mbo- of hbo-niveau, zijn tussen de 22 en 35 jaar, vinden het geen probleem om in de avonduren te werken en zijn bereid te leren. Je krijgt er ervaring, opleiding, carrièremogelijkheden, een auto van de zaak en een uitstekend salaris 55.000 voor terug. Reageren Voor meer informatie kun je op dinsdag tussen 13.00 en 15.00 uur bellen met onze Recruiter, Patricia Wisch (0118-67.40.00). Je kunt ook je motivatie en cv sturen naar patricia.wisch@spaarselect.nl of Rouaansekaai 23, 4331 HA MIDDELBURG. Wij reageren binnen drie werkdagen. www.spaarselect.nl TERRAZZO- EN VLOERENBEDRIJF Traas vof Wij maken: H bedrijfs- en industriebetonvloeren 13 dekvloeren woningbouw H terrazzo- en granietwerken ffl siergrindvloeren BI kunststofvloeren Wij zoeken een die: M zeer flexibel is graag een vak wil leren niet bang is om aan te pakken ES interesse heeft in de bouw zelfstandig kan werken Wij bieden: een afwisselende baan een goed toekomst perspectief Reactie: Danielsweg 4 - 4451 HP Heinkenszand of bel: 0113-568877 581072 Bestratingsbedrijf Alitjan v.o.f. zoekt: ERVAREN STRATENMAKERS EN OPPERLIEDEN LAADSCHOPMACHINIST Bestratingsbedrijf Alitjan is een gespecialiseerd straten- makersbedrijf in Wemeldinge. Het bedrijf biedt volop ont plooiingskansen en mogelijkheden en geeft haar personeel de mogelijkheid om naar eigen capaciteiten het werk in te vullen. Salariëring is daarom afhankelijk van eigen prestaties en initiatieven en zal in onderling overleg worden bepaald. Werklocatie: Goes en omgeving. Belangstellenden kunnen voor nadere informatie contact opnemen met de heer Alitjan. Tel.nr: 06-53983606 of schrif telijk reageren. Adres: Choorhoekseweg 12, 4424 NW Wemeldinge of per fax: 0113-622381 SUextr- vtiK Zl€Uihjl\ Omarmd door de Ooster- en Westerschelde, centraal in Zeeland, ligt de gemeente Kapelle, "bloesem van Zeeland" met een inwonertal van ruim 11.000. Een combinatie van rust en ruimte enerzijds en actief en in ontwikkeling anderzijds maken deze bloeiende gemeente aantrekkelijk om te wonen, te werken en te recreëren. De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit het staforgaan bestuursdienst en de sectoren mid delen. samenleving en grondgebied, is volop in ontwikkeling. 1Voor het Staforgaan Bestuursdienst, dat o.a is belast met bestuursondersteuning. integraal vei ligheidsbeleid, post- en archiefzaken en personeel en organisatie, zijn wij op zoek naar een MEDEWERKER PERSONEELS- EN SALARISADMINISTRATIE M/V voor 18 uur per week, voor onbepaalde tijd. De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - het in samenwerking met een collega verzorgen van alle aspecten van de geautomatiseerde salarisadministratie; - verzorgen van aangifte en/of afdracht van loonbelasting, pensioenbijdrage, IZA-bijdragc en premies van de sociale verzekeringswetten; - het controleren van werkbriefjes en zorgdragen voor uitbetaling van vergoedingen; - het verzorgen van mutaticberichten l.b.v. IZA, ziekenfonds etc; - hel adviseren van personeelsleden over rechtspositionele zaken. De functie-eisen: - een opleiding op MBO-niveau in de fïnanciecl-technische richting; - inzicht in, en ervaring met salarisberekening; - bij voorkeur een opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie; - bij voorkeur ervaring met Beaufort; - goede contactuele eigenschappen. 2. Voor de sector Grondgebied, die is belast met de zorg voor de openbare ruimte en als taakge bieden heeft Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening/ Bouwen en Wonen en Milieu, zijn wij op zoek naar een MEDEWERKER GROENVOORZIENING M/V voor 36 uur per week, voor onbepaalde tijd. De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - het verrichten van alle werkzaamheden die voorkomen bij de aanleg en het onderhoud van de groenvoorzieningen; - het incidenteel verrichten van andere werkzaamheden in de buitendienst van de gemeente: - hel meewerken in de gladheidbestrijding; - hel zorgen voor een goede staat van onderhoud van hel materieel van de ploeg waarin men werkzaam is; - het onderhouden van contacten met hei publiek en collega's. De functie-eisen: - een opleiding op LBO-niveau, aangevuld met een opleiding Beroepsbeoefenaar Groene Ruimte of vergelijkbaar; - diploma Gewasbescherming en diploma Motorkettingzagen; - rijbewijs BE; - goede contactuele eigenschappen. Wij bieden: Functie I is gewaardeerd in functieschaal 7 van de gemeentelijke salarissyslematiek, d.w.z. minimaal 1587 - maximaal 2342 per maand, op fulltime basis. Functie 2 is gewaardeerd in functieschaal 4 van de gemeentelijke salarissyslematiek, d.w.z. minimaal 1281 - maximaal 1930 per maand, op fulltime basis. Daarnaast biedt de gemeente voor alle functies een pakket met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. mogelijkheden tot kinderopvang, een hypotheekregeling en een ruime vergoeding van studiekosten. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de lieer J.J. Pekaar, adviseur personeel en organisatie, via telefoonnummer 0113-333110. Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Kapelle, Postbus 79, 4420 AC. Kapelle. Vermeldt u op de envelop s.v.p. de naam van de functie waarop u reflecteert. Acquisitie n.a.v. deze udvenentie wordt niet op prijs gesteld. Rijnberg Wegenbouw b.v. is een aannemingsbedrijf op het gebied van grond-, weg- en waterbouw met zeer goede referenties inzake de aanleg van wegen, riolering, perslei dingen, bestratingen, het persen van mantelbuizen en het sleufloos aanbrengen van lei dingen d.m.v. gestuurde boortechniek. Voor uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij: Goede salariëring overeenkomstig de belangrijkheid van deze functies. Bent u geïnteresseerd in één van deze functies, dan kunt u uw schriftelijke reactie bin nen 10 dagen richten aan: Rijnberg Wegenbouw b.v., Albert Plesmanweg 13, 4462 GC GOES The solution for your technical supplies Crowner's Rental B.V. is gespecialiseerd in de verhuur van hijs- en hefgereedschappen. Naast ons uitgebreide assortiment van hijs- en hefgereedschappen is het bij ons ook mogelijk om projectmatig alle andere benodigde apparatuur/gereedschappen te huren. Vanuit Stad a/h Haringvliet leveren wij aan bedrijven op de Zeeuwse en Zuid Hollandse Eilanden. Wij zijn industrieel gericht en leveren aan de petrochemische industrie, constructiebedrijven en aannemers. Wij zoeken een zelfstandig werkende U bent verantwoordelijk voor de acquisitie, het onderhouden van de klantencontacten en de aflevering van de verhuurde apparatuur. Tevens moet u de apparatuur certificeren. Dit houdt in dat u nadat u intern bent ingewerkt in het test- en registratiesysteem van ons bedrijf, waar wij een eigen testbank hebben, u de apparatuur zelf gaat testen en onderhouden. Het is een zelfstandige, veelzijdige baan waarvoor u veel onderweg zult zijn. Vandaar dat naast ondersteuning van ons secretariaat, er een bedrijfsauto en mobiele telefoon beschikbaar worden gesteld. Kortom, een fantastische baan met (groei-)mogelijkheden en bijpassende arbeidsvoorwaarden. Interesse? Stuur dan uw brief met cv naar: Crowner's Rental B.V. T.a.v. John van Eijnsbergen Postbus 14, 3243 ZG Stad aan het Haringvliet Telefoon 0187 61 99 04 - Fax 0187 61 99 05

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 35