A
assistent-accountant
Account-Manager
PERSONEEL
MainTec
VESTIGINGSMANAGER m/v
"HELP!"
PZC
Archipel
verantwoordelijkheid
en afwisseling?
Wie is uw Kroonprins?
TRAMPER GOES BV
JUNIOR VERKOPER M/V
SUPPORTMEDEWERK(ST)ER
UITZENDSOFTWARE
Medewerker Bureau Productie
g Off Equ
zaterdag 2 februari 2002
3Q
Archipelscholen, meer dan het gewone
Het openbaar basisonderwijs op Walcheren:
Vanaf 1 augustus 1999 ressorteren alle openbare basisscholen uit de gemeenten Middelburg, Veere
en Vlissingen onder het bestuur van het openbaar primair onderwijs Walcheren, kortweg genoemd
het Archipelbestuur. Op Walcheren zijn 17 openbare basisscholen verdeeld over 23 locaties.
Twee bovenschools managers vormen samen het Centraal Management. De directeuren van de
scholen vormen met het Centraal Management het zgn. Archipeloverleg waarin schooloverstijgende
zaken aan de orde komen.
Hef bestuur van de Archipelscholen zoekt per 1 april 2002
een enthousiaste directeur,
een teamplayer met spirit! (m/v)
Wtf. 1,0000, voor de openbare basisschool
De Leeuwenburch' te Middelburg.
In Middelburg - Zuid wordt gebouwd aan de brede school
van Middelburg. Deze brede school omvat een openbare
basisschool, een .christelijke basisschool, een wijkcentrum,
kinderopvang en dienstverlenende instanties zoals de wijkagent
en algemeen maatschappelijk werk. In augustus 2002 hopen
de scholen en instanties het nieuwe gebouw te betrekken.
Wegens vertrek van de huidige directeur zoeken de leerkrachten,
kinderen en hun ouders van de openbare basisschool "De
Leeuwenburch" een nieuwe directeur.
De school
De openbare basisschool de Leeuwenburch is een multi
culturele school met ongeveer 320 leerlingen, momenteel
verdeeld over 15 groepen. De helft van de leerlingen zijn
zogenaamde gewichtenleerlingen- Het team van leerkrachten
bestaat uit 25 mensen (inclusief parttimers) die samen met de
nieuwe directeur de uitdaging aan willen gaan om van de
nieuwe school er één van te maken waarin kinderen, leer
krachten en ouders op een open manier met elkaar omgaan.
En waar het welzijn en krijgen van goed onderwijs voor de
kinderen voorop staat.
Taken
Deze veel omvattende functie heeft een 'breed' takenpakket.
In augustus 2002 komen de huidige twee teams van leerkrachten
in het nieuwe schoolgebouw te werken. Hierbij is een
stimulerende directeur die leiding weet te geven aan dit proces
van groot belang. De ontwikkeling van de Brede School is
een taak die vraagt om een vernieuwend, ruimdenkende en
creatieve man of vrouw. Uiteraard is een belangrijke taak ook
het vormgeven van het onderwijskundig beleid en het bewaken
van de kwaliteit hiervan.
Functie-eisen
Van de aan te stellen directeur wordt verwacht dat deze;
volledig bevoegd is voor het basisonderwijs;
een positieve houding heeft t.a.v. de uitgangspunten van
het openbaar onderwijs;
leiding geeft aan schoolontwikkeling en teamvorming;
sturing geeft aan de brede schoolontwikkeling;
beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen en
in staat is de school extern te representeren;
beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten;
bereid is tot deelname aan passende management-scholing.
Het bezit van het diploma schoolleider primair onderwijs strekt
tot aanbeveling.
Arbeidsvoorwaarden
De nieuwe directeur wordt aangesteld in een fulltime betrekking
met een salaris van directeur schaal DB.
Procedure
Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij
de heer F. Witte, personeelslid MR, telefoon 0118-61 1633
(school), telefoon 01 1 8-61 1428 (privé).
Op aanvraag wordt een profielschets verstrekt
(mw. A.van As - Kunst telefoon 01 1 8 - 487276).
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 28 februari 2002.
Een assessment is onderdeel van de procedure, dit staat
gepland op 8 maart.
Een delegatie van ouders en personeel neemt deel aan de
sollicitatiegesprekken.
Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een
vrouwelijke kandidaat.
Het bestuur van de Archipelscholen zoekt per 1 augustus 2002
een enthousiaste directeur (m/v)
Wtf. 1,0000, voor de openbare basisschool
'De Sprong' te Koudekerke.
De school
De Sprong is - zoals de naam al doet vermoeden - een
dynamische school, gevestigd aan de Biggekerksestraat.
Het is een reguliere basisschool met ongeveer 140 leerlingen,
verdeeld over 6 groepen. Het team bestaat uit 11 leerkrachten
(inclusief parttimers).
Functie-informatie
Het zwaartepunt van de functie ligt in het vormgeven van het
onderwijskundig beleid. Hij/zij bewaakt de kwaliteit van het
onderwijs en ontwikkelt samen met het team het beleid binnen
de school. De directeur neemt deel aan overlegstructuren
binnen de regio.
Profiel
De directeur is een enthousiaste persoonlijkheid die invulling
moet gaan geven aan de onderwijskundige veranderingen.
Zoveel als nodig zal hij/zij samen met het team extra energie
moeten steken in binnen- en buitenschoolse activiteiten.
Functie-eisen
Van de aan te stellen directeur wordt verwacht dat deze
volledig bevoegd is voor het basisonderwijs;
voorstander is van openbaar onderwijs;
met humor en relativeringsvermogen sturing geeft aan
de in gang gezette schoolontwikkeling en teamvorming;
beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdruk
kingsvaardigheden;
beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten;
beschikt over een heldere en duidelijke onderwijsvisie en
deze vorm en inhoud kan geven samen met het team;
collega's kan inspireren en ruimte durft te geven aan hun
ideeën;
bereid is tot deelname aan passende managementscholing.
Arbeidsvoorwaarden
De nieuwe directeur wordt aangesteld in een fulltime betrekking
met een salaris van directeur schaal DA.
Procedure
Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer
H.H.Satter, interim-directeur o.b.s. De Sprong, telefoon
01 1 8 - 551918 (op dinsdag en donderdag bereikbaar)
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 27 februari 2002.
Een assessment is onderdeel van de procedure, dit staat
gepland op woensdag 6 maart 2002.
Een delegatie van ouders en personeel neemt deel aan de
sollicitatiegesprekken.
Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan
een vrouwelijke kandidaat in verband met evenredige
vertegenwoordiging van directeuren binnen Archipel,
Sollicitaties met CV en diploma's dient u voor 14 februari
2002 te richten aan:
Het bestuur van het Openbaar Primair Onderwijs Walcheren,
t.a.v. de heer CJ.Corstanje, lid centraal management,
Postbus 3000, 4380 GV te Vlissingen.
Acquisitie wordt niet
op prijs gesteld.
Scholen
Gemeenschappelijke solidariteit, individuele ontplooiing
MainTec Contracting is
een VCU-gecertiliceerde
werkmaatschappij
van de Humares Groep, i
gespecialiseerd in
het uitzenden en
detacheren van
S technisch vakpersoneel.
Momenteel zijn er
26 vestigingen
in Nederland:
Apeldoorn
Arnhem
CONTRACTING
Voor onze vestiging in Vlissingen zijn wij op zoek naar een
Gevraagd
Naast een opleiding op MBO/HBO-niveau dient u te beschikken over
leidinggevende capaciteiten, dienstverlenende instelling, ondernemers-
mentaliteit en een commerciële gedrevenheid. Tevens ligt uw leeftijd
tussen de 26 en 36 jaar, bent u in het bezit van rijbewijs B en woont u
binnen een straal van 30 km rondom Vlissingen.
Taakomschrijving
U onderhoudt en legt contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers
teneinde het aantal uitzenduren te vergroten en het relatiebestand uit te
breiden. Daarnaast is het inschrijven van uitzendkrachten en het behande
len van aanvragen van onze opdrachtgevers uw taak. Tevens heeft u de
dagelijkse leiding over de vestiging en neemt u de initiatieven voor de
commerciële en organisatorische activiteiten.
Geboden
Een intensieve, maar fascinerende en zelfstandige uitdaging in team
verband binnen een professionele, sterk groeiende organisatie, waarbij
u de beschikking krijgt over een auto van de zaak.
Een schriftelijke reactie, vergezeld van een recente pasfoto en een
uitgebreid curriculum vitae onder vermelding van de functie en de
vestigingsplaats van de sollicitatie, kunt u binnen 14 dagen richten aan;
MainTec Contracting B.V.
T.a.v. de heer T. Hooijer, directeur
Borkumweg 6-01, 9979 XH Eemshaven.
Tel. 0596 51 68 59.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze regio manager
de heer R.P.MJ. Thimister, tel. 046-4008927 of bezoek onze website
www.maintec.nl
doen wat je altijd al wilde
Welke
zoekt zelfstandigheid,
zoeken een collega met een opleiding op MBA/SPD of
gelijkwaardig niveau, met een behoorlijke kennis van belasting
recht en bij voorkeur met ervaring op een administratie- of
accountantskantoor.
s SlDe afwisselende werkzaamheden bestaan uit het verzorgen en
controleren van financiële administraties, het verzorgen van
loonadministraties en het samenstellen van jaarrekeningen en
fiscale aangiften.
Wij bieden een interessante en afwisselende baan, verantwoordelijkheid
en zelfstandigheid. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn
goed. Voor meer informatie kunt u Gerrit Vis bereiken op (0113) 56 56 15
of via e-mail: gvis@visadministratie.nl.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen sturen aan:
Administratie Advieskantoor Vis b.v.
ta.v. de heer G.Vis, Postbus 407,4460 AV Goes
Boekhouding, Financiële planning, Bedrijfsadvies
Loonadministratie, Fiscaal Advies, Fiscale aangifte
In het MKB is de kroonprins vaak een famielid, maar vaak
ook niet en heeft de directeur een oogje laten vallen op een
'jong' talent binnen het bedrijf.
De kwaliteiten van de Kroonprins zijn mogelijk latent
aanwezig, maar wie staat hem/haar bij, bij zijn/haar
ontwikkeling tot leider van het bedrijf?
Tracin Consultancy heeft alle know-how in huis om u bij le
slaan.
Wij ondersteunen u bij het toetsen, benutten en ontwikkelen van
de vaardigheden en kwaliteiten van Uw Kroonprins gedurende
het hele traject.
Voor inlichtingen kunt u bellen 0113-222739, mailen
info@tracin.nl of onze website bezoeken www.iracin.nl.
Tracin
interim management
trainingen
begeleidingstrajecten
Consultancy werving selectie
assessment
Apparthotel Bommeljé
werken in nieuw design-hotel?
- ontbijtserveerster in hip hotel?
- schoonmaakster voor onze verrassende
kamers?
- gastvrouw voor het bedienen van vlotte
gasten?
- onze kok helpen in moderne keuken waar
ongewoon goed gekookt wordt?
Apparthotel Bommeljé, Herenstraat 24,
4357 AL Domburg, tel. 01L8-581684
officieel Mitsubishi-dealer
voor Noord- en Zuid-Beveland en Schouwen-Duiveland
zoekt op korte termijn wegens toenemende drukte een
Wij nodigen u graag uit uw schriftelijke reactie te richten
aan:
MITSUBISHI
MOTORS
TRAMPER GOES BV
t.a.v. Dhr. N.Tramper
Pearyweg 2
4462 GT Goes
De Woongids en Vivenda zoeken ter uitbreiding van het verkoopteam een
Als Account-Manager maakt u deel uit van een hecht verkoopteam,
bezoekt u bestaande klanten, en werft u nieuwe adverteerders voor o.a.
"De Woongids" en "Vivenda, het betere leven in de regio".
wat bieden wij u?
zelfstandige baan met verantwoordelijkheden
uitdagende functie in teamverband
goede arbeidsvoorwaarden
auto van de zaak
leuk team
wat vragen wij?
praktijk-ervaring in de buitendienst
MBO-opleidingsniveau
goede contactuele eigenschappen en verzorgd uiterlijk
flexibele instelling en goede motivatie
rijbewijs B
zin om van een uitdagende baan een succes te maken!
Ben jij de creatieve, enthousiaste Account-Manager
die deze functie tot een succes wil maken?
Stuur dan binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie een
brief voorzien van curriculum vitae en recente pasfoto naar:
Postbus 410, 3100 AK Schiedam
T.a.v. Stefan Louwerse
Tel.: 010-426 22 33
De'Humates Groep is
gespecialiseerd in het
uitzenden en detacheren i
van flexibel inzetbaar
personeel voor de
technische en maritieme
sectoren. De Humares
Groep is in drie divisies
I georganiseerd en heeft
j een netwerk van 52
vestigingen wereldwijd.
De Humares Groep
bestaat uit de volgende
werkmaatschappijen.
MainTec Contracting
t Groninger Lascentrale
Oceanwide
Crew Management
Moody Oceanwide
Services
Oceanwide Agencies. j
HUMARES
is een kreet die onze nieuwe medewer(st)er regelmatig zal horen.
Ter ondersteuning van onze werkmaatschappijen zijn wij op ons
hoofdkantoor te Vlissingen op zoek naar een full-time:
Gevraagd
J Voor deze nieuwe functie zoeken wij een duizendpoot die enerzijds inzicht
heeft in de processen binnen een uitzend- en detacheringsorganisatie en
die anderzijds affiniteit heeft met automatisering. Wij denken aan een
zelfstandige, flexibel ingestelde persoonlijkheid met een opleiding op
MBO/HBO-niveau. Ervaring in de uitzendbranche is een pré; een brede
kennis van en interesse in geautomatiseerde processen (internettechnologie,
office-pakketten) is voor deze functie vanzelfsprekend.
Taakomschrijving
U geeft de medewerkers van onze werkmaatschappijen telefonische
ondersteuning bij het werken met ons bedrijfseigen softwarepakket
Daarbij ontwikkelt u zich tot dé deskundige op het gebied van ons front
office systeem, waardoor u in de toekomst ook de instructie voor nieuwe
medewerkers kunt verzorgen. Tevens bent u betrokken bij het vervaardigen
van managementinformatie uit onze database.
i Geboden
Een intensieve en zelfstandige functie in teamverband binnen een
professionele, sterk groeiende organisatie, werk in een gezellig en actief
team en een bij de zwaarte van de functie en ervaring behorend salaris.
Informatie
Voor verdere informatie over de functie kunt u contact op nemen met
1 Hans Scheers: 0118-414630
Reacties
Stuur uw sollicitatiebrief met curriculum vitae voor 15 februari 2002 naar:
Humares B.V., ta.v. HR-Manager Jack Joosse, Postbus 5014, 4380 KA
Vlissingen, e-mailadres jack@humares.com
De Koninklijke Luchtmacht (KLu) is een van de meest veelzijdige werkgevers van
Nederland, met diensten en eenheden in binnen- en buitenland. Het Bureau Produc
tie Engineering Off Equipment van-de Logistieke Divisie in Woensdrecht is verant
woordelijk voor evaluatie, technisch onderzoek, vernieuwing en implementatie op
het gebied van onderhoudsprocessen, reparatie- chemische technologieën en
mechanische gronduitrusting. Ter versterking van het Bureau zijn we op zoek naar
een gedreven werktuigbouwkundige (v/m) die de functie ambieert van
In deze functie draagt u zorg voor de mechanische gronduitrusting (werkplaats-,
gronduitrusting- en productiemiddelen) die nodig is voor onderhoudsprocessen.
U doet dit niet alleen door aanvragen voor mechanische gronduitrusting te toetsen
op rechtmatigheid en juistheid. Maar ook door prioriteiten te stellen, alternatieven te
onderzoeken en overleg te voeren met gebruikers, verwerver en controller. Daarnaast
stelt u rapportages op - inclusief investeringsplannen en begrotingen - en de bijbe
horende toelichtingen. U evalueert wapensysteemgebonden onderhoudshandboe-
ken, stelt technische specificaties op en adviseert omtrent leveranciers, technische
uitvoering, afnamekeuringen, opleidingen en productiemiddelen. Tot aan de opleve
ring van de opdracht bent u belast met bewaking, begeleiding en coördinatie en
treedt u op als voorzitter van de projectvergaderingen.
U bent in het bezit van een hbo-diploma Werktuigbouwkunde, aangevuld met op
leidingen op het gebied van verspanende metaalbewerkingtechnieken (inclusief CNC)
en hydraulische, pneumatische en elektrische systemen (inclusief meet- en regel
techniek en schema's lezen). Bovendien heeft u ruime ervaring op het omschreven
vakgebied en uitgebreide kennis van verspanende en niet-verspanende metaalbe
werkingmachines, evenals van de materieel-logistieke processen en de bedrijfsvoe
ring binnen de KLu. Goede communicatieve vaardigheden combineert u met een
objectief en efficiënt waarnemingsvermogen. Uw instelling is kritisch-analytisch,
klantgericht en serviceverlenend. Ten slotte heeft u een actieve kennis van het Engels
en Duits en affiniteit met geautomatiseerde systemen als Excel en Word.
We bieden u een afwisselende en uitdagende baan waarin u met een grote mate
van zelfstandigheid uw werkzaamheden kunt verrichten. Afhankelijk van uw kennis
en ervaring bedraagt het bruto jaarsalaris maximaal circa 34.500,- (schaal 8 BBAD),
inclusief 8% vakantietoeslag. Verder kunt u rekenen op minimaal 23 vakantiedagen
plus 12 ADV-dagen per jaar. Om up-to-date te blijven in uw vakgebied kunt u gebruik
maken van een uitgebreid pakket aan studiefaciliteiten.
Bent u geïnteresseerd en wilt u meer weten over de functie of de organisatie, neem
dan contact op met de heer A.M.J.H.M. Goossens, hoofd van het Bureau Productie
Engineering Off Equipment, (0164) 69 57 30. Met vragen over de selectieprocedure
kunt u zich richten tot de personeelsconsulent, Elt. H.J. Jansen, (0164) 69 51 80.
In het kader van het emancipatiebeleid streeft de Koninklijke Luchtmacht naar het in
dienst nemen van meervrouwen. Ook.geïnteresseerden die behoren tot een etnische
minderheidsgroep en gehandicapten worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze
advertentie sturen naar het Logistiek Centrum Koninklijke Luchtmacht, t.a.v. HBP&O/
LDW, postbus 77, 4630 AB Hoogerheide.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Surf voor de meest recente vacatures bij Defensie naar www.defensie.nl/werkenbij
LUCHTMACHT
URGERPERSONEEL