A assistent-accountant Account-Manager PERSONEEL MainTec VESTIGINGSMANAGER m/v "HELP!" PZC Archipel verantwoordelijkheid en afwisseling? Wie is uw Kroonprins? TRAMPER GOES BV JUNIOR VERKOPER M/V SUPPORTMEDEWERK(ST)ER UITZENDSOFTWARE Medewerker Bureau Productie g Off Equ zaterdag 2 februari 2002 3Q Archipelscholen, meer dan het gewone Het openbaar basisonderwijs op Walcheren: Vanaf 1 augustus 1999 ressorteren alle openbare basisscholen uit de gemeenten Middelburg, Veere en Vlissingen onder het bestuur van het openbaar primair onderwijs Walcheren, kortweg genoemd het Archipelbestuur. Op Walcheren zijn 17 openbare basisscholen verdeeld over 23 locaties. Twee bovenschools managers vormen samen het Centraal Management. De directeuren van de scholen vormen met het Centraal Management het zgn. Archipeloverleg waarin schooloverstijgende zaken aan de orde komen. Hef bestuur van de Archipelscholen zoekt per 1 april 2002 een enthousiaste directeur, een teamplayer met spirit! (m/v) Wtf. 1,0000, voor de openbare basisschool De Leeuwenburch' te Middelburg. In Middelburg - Zuid wordt gebouwd aan de brede school van Middelburg. Deze brede school omvat een openbare basisschool, een .christelijke basisschool, een wijkcentrum, kinderopvang en dienstverlenende instanties zoals de wijkagent en algemeen maatschappelijk werk. In augustus 2002 hopen de scholen en instanties het nieuwe gebouw te betrekken. Wegens vertrek van de huidige directeur zoeken de leerkrachten, kinderen en hun ouders van de openbare basisschool "De Leeuwenburch" een nieuwe directeur. De school De openbare basisschool de Leeuwenburch is een multi culturele school met ongeveer 320 leerlingen, momenteel verdeeld over 15 groepen. De helft van de leerlingen zijn zogenaamde gewichtenleerlingen- Het team van leerkrachten bestaat uit 25 mensen (inclusief parttimers) die samen met de nieuwe directeur de uitdaging aan willen gaan om van de nieuwe school er één van te maken waarin kinderen, leer krachten en ouders op een open manier met elkaar omgaan. En waar het welzijn en krijgen van goed onderwijs voor de kinderen voorop staat. Taken Deze veel omvattende functie heeft een 'breed' takenpakket. In augustus 2002 komen de huidige twee teams van leerkrachten in het nieuwe schoolgebouw te werken. Hierbij is een stimulerende directeur die leiding weet te geven aan dit proces van groot belang. De ontwikkeling van de Brede School is een taak die vraagt om een vernieuwend, ruimdenkende en creatieve man of vrouw. Uiteraard is een belangrijke taak ook het vormgeven van het onderwijskundig beleid en het bewaken van de kwaliteit hiervan. Functie-eisen Van de aan te stellen directeur wordt verwacht dat deze; volledig bevoegd is voor het basisonderwijs; een positieve houding heeft t.a.v. de uitgangspunten van het openbaar onderwijs; leiding geeft aan schoolontwikkeling en teamvorming; sturing geeft aan de brede schoolontwikkeling; beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen en in staat is de school extern te representeren; beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten; bereid is tot deelname aan passende management-scholing. Het bezit van het diploma schoolleider primair onderwijs strekt tot aanbeveling. Arbeidsvoorwaarden De nieuwe directeur wordt aangesteld in een fulltime betrekking met een salaris van directeur schaal DB. Procedure Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer F. Witte, personeelslid MR, telefoon 0118-61 1633 (school), telefoon 01 1 8-61 1428 (privé). Op aanvraag wordt een profielschets verstrekt (mw. A.van As - Kunst telefoon 01 1 8 - 487276). De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 28 februari 2002. Een assessment is onderdeel van de procedure, dit staat gepland op 8 maart. Een delegatie van ouders en personeel neemt deel aan de sollicitatiegesprekken. Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouwelijke kandidaat. Het bestuur van de Archipelscholen zoekt per 1 augustus 2002 een enthousiaste directeur (m/v) Wtf. 1,0000, voor de openbare basisschool 'De Sprong' te Koudekerke. De school De Sprong is - zoals de naam al doet vermoeden - een dynamische school, gevestigd aan de Biggekerksestraat. Het is een reguliere basisschool met ongeveer 140 leerlingen, verdeeld over 6 groepen. Het team bestaat uit 11 leerkrachten (inclusief parttimers). Functie-informatie Het zwaartepunt van de functie ligt in het vormgeven van het onderwijskundig beleid. Hij/zij bewaakt de kwaliteit van het onderwijs en ontwikkelt samen met het team het beleid binnen de school. De directeur neemt deel aan overlegstructuren binnen de regio. Profiel De directeur is een enthousiaste persoonlijkheid die invulling moet gaan geven aan de onderwijskundige veranderingen. Zoveel als nodig zal hij/zij samen met het team extra energie moeten steken in binnen- en buitenschoolse activiteiten. Functie-eisen Van de aan te stellen directeur wordt verwacht dat deze volledig bevoegd is voor het basisonderwijs; voorstander is van openbaar onderwijs; met humor en relativeringsvermogen sturing geeft aan de in gang gezette schoolontwikkeling en teamvorming; beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdruk kingsvaardigheden; beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten; beschikt over een heldere en duidelijke onderwijsvisie en deze vorm en inhoud kan geven samen met het team; collega's kan inspireren en ruimte durft te geven aan hun ideeën; bereid is tot deelname aan passende managementscholing. Arbeidsvoorwaarden De nieuwe directeur wordt aangesteld in een fulltime betrekking met een salaris van directeur schaal DA. Procedure Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer H.H.Satter, interim-directeur o.b.s. De Sprong, telefoon 01 1 8 - 551918 (op dinsdag en donderdag bereikbaar) De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 27 februari 2002. Een assessment is onderdeel van de procedure, dit staat gepland op woensdag 6 maart 2002. Een delegatie van ouders en personeel neemt deel aan de sollicitatiegesprekken. Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouwelijke kandidaat in verband met evenredige vertegenwoordiging van directeuren binnen Archipel, Sollicitaties met CV en diploma's dient u voor 14 februari 2002 te richten aan: Het bestuur van het Openbaar Primair Onderwijs Walcheren, t.a.v. de heer CJ.Corstanje, lid centraal management, Postbus 3000, 4380 GV te Vlissingen. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Scholen Gemeenschappelijke solidariteit, individuele ontplooiing MainTec Contracting is een VCU-gecertiliceerde werkmaatschappij van de Humares Groep, i gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren van S technisch vakpersoneel. Momenteel zijn er 26 vestigingen in Nederland: Apeldoorn Arnhem CONTRACTING Voor onze vestiging in Vlissingen zijn wij op zoek naar een Gevraagd Naast een opleiding op MBO/HBO-niveau dient u te beschikken over leidinggevende capaciteiten, dienstverlenende instelling, ondernemers- mentaliteit en een commerciële gedrevenheid. Tevens ligt uw leeftijd tussen de 26 en 36 jaar, bent u in het bezit van rijbewijs B en woont u binnen een straal van 30 km rondom Vlissingen. Taakomschrijving U onderhoudt en legt contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers teneinde het aantal uitzenduren te vergroten en het relatiebestand uit te breiden. Daarnaast is het inschrijven van uitzendkrachten en het behande len van aanvragen van onze opdrachtgevers uw taak. Tevens heeft u de dagelijkse leiding over de vestiging en neemt u de initiatieven voor de commerciële en organisatorische activiteiten. Geboden Een intensieve, maar fascinerende en zelfstandige uitdaging in team verband binnen een professionele, sterk groeiende organisatie, waarbij u de beschikking krijgt over een auto van de zaak. Een schriftelijke reactie, vergezeld van een recente pasfoto en een uitgebreid curriculum vitae onder vermelding van de functie en de vestigingsplaats van de sollicitatie, kunt u binnen 14 dagen richten aan; MainTec Contracting B.V. T.a.v. de heer T. Hooijer, directeur Borkumweg 6-01, 9979 XH Eemshaven. Tel. 0596 51 68 59. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze regio manager de heer R.P.MJ. Thimister, tel. 046-4008927 of bezoek onze website www.maintec.nl doen wat je altijd al wilde Welke zoekt zelfstandigheid, zoeken een collega met een opleiding op MBA/SPD of gelijkwaardig niveau, met een behoorlijke kennis van belasting recht en bij voorkeur met ervaring op een administratie- of accountantskantoor. s SlDe afwisselende werkzaamheden bestaan uit het verzorgen en controleren van financiële administraties, het verzorgen van loonadministraties en het samenstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften. Wij bieden een interessante en afwisselende baan, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed. Voor meer informatie kunt u Gerrit Vis bereiken op (0113) 56 56 15 of via e-mail: gvis@visadministratie.nl. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen sturen aan: Administratie Advieskantoor Vis b.v. ta.v. de heer G.Vis, Postbus 407,4460 AV Goes Boekhouding, Financiële planning, Bedrijfsadvies Loonadministratie, Fiscaal Advies, Fiscale aangifte In het MKB is de kroonprins vaak een famielid, maar vaak ook niet en heeft de directeur een oogje laten vallen op een 'jong' talent binnen het bedrijf. De kwaliteiten van de Kroonprins zijn mogelijk latent aanwezig, maar wie staat hem/haar bij, bij zijn/haar ontwikkeling tot leider van het bedrijf? Tracin Consultancy heeft alle know-how in huis om u bij le slaan. Wij ondersteunen u bij het toetsen, benutten en ontwikkelen van de vaardigheden en kwaliteiten van Uw Kroonprins gedurende het hele traject. Voor inlichtingen kunt u bellen 0113-222739, mailen info@tracin.nl of onze website bezoeken www.iracin.nl. Tracin interim management trainingen begeleidingstrajecten Consultancy werving selectie assessment Apparthotel Bommeljé werken in nieuw design-hotel? - ontbijtserveerster in hip hotel? - schoonmaakster voor onze verrassende kamers? - gastvrouw voor het bedienen van vlotte gasten? - onze kok helpen in moderne keuken waar ongewoon goed gekookt wordt? Apparthotel Bommeljé, Herenstraat 24, 4357 AL Domburg, tel. 01L8-581684 officieel Mitsubishi-dealer voor Noord- en Zuid-Beveland en Schouwen-Duiveland zoekt op korte termijn wegens toenemende drukte een Wij nodigen u graag uit uw schriftelijke reactie te richten aan: MITSUBISHI MOTORS TRAMPER GOES BV t.a.v. Dhr. N.Tramper Pearyweg 2 4462 GT Goes De Woongids en Vivenda zoeken ter uitbreiding van het verkoopteam een Als Account-Manager maakt u deel uit van een hecht verkoopteam, bezoekt u bestaande klanten, en werft u nieuwe adverteerders voor o.a. "De Woongids" en "Vivenda, het betere leven in de regio". wat bieden wij u? zelfstandige baan met verantwoordelijkheden uitdagende functie in teamverband goede arbeidsvoorwaarden auto van de zaak leuk team wat vragen wij? praktijk-ervaring in de buitendienst MBO-opleidingsniveau goede contactuele eigenschappen en verzorgd uiterlijk flexibele instelling en goede motivatie rijbewijs B zin om van een uitdagende baan een succes te maken! Ben jij de creatieve, enthousiaste Account-Manager die deze functie tot een succes wil maken? Stuur dan binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie een brief voorzien van curriculum vitae en recente pasfoto naar: Postbus 410, 3100 AK Schiedam T.a.v. Stefan Louwerse Tel.: 010-426 22 33 De'Humates Groep is gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren i van flexibel inzetbaar personeel voor de technische en maritieme sectoren. De Humares Groep is in drie divisies I georganiseerd en heeft j een netwerk van 52 vestigingen wereldwijd. De Humares Groep bestaat uit de volgende werkmaatschappijen. MainTec Contracting t Groninger Lascentrale Oceanwide Crew Management Moody Oceanwide Services Oceanwide Agencies. j HUMARES is een kreet die onze nieuwe medewer(st)er regelmatig zal horen. Ter ondersteuning van onze werkmaatschappijen zijn wij op ons hoofdkantoor te Vlissingen op zoek naar een full-time: Gevraagd J Voor deze nieuwe functie zoeken wij een duizendpoot die enerzijds inzicht heeft in de processen binnen een uitzend- en detacheringsorganisatie en die anderzijds affiniteit heeft met automatisering. Wij denken aan een zelfstandige, flexibel ingestelde persoonlijkheid met een opleiding op MBO/HBO-niveau. Ervaring in de uitzendbranche is een pré; een brede kennis van en interesse in geautomatiseerde processen (internettechnologie, office-pakketten) is voor deze functie vanzelfsprekend. Taakomschrijving U geeft de medewerkers van onze werkmaatschappijen telefonische ondersteuning bij het werken met ons bedrijfseigen softwarepakket Daarbij ontwikkelt u zich tot dé deskundige op het gebied van ons front office systeem, waardoor u in de toekomst ook de instructie voor nieuwe medewerkers kunt verzorgen. Tevens bent u betrokken bij het vervaardigen van managementinformatie uit onze database. i Geboden Een intensieve en zelfstandige functie in teamverband binnen een professionele, sterk groeiende organisatie, werk in een gezellig en actief team en een bij de zwaarte van de functie en ervaring behorend salaris. Informatie Voor verdere informatie over de functie kunt u contact op nemen met 1 Hans Scheers: 0118-414630 Reacties Stuur uw sollicitatiebrief met curriculum vitae voor 15 februari 2002 naar: Humares B.V., ta.v. HR-Manager Jack Joosse, Postbus 5014, 4380 KA Vlissingen, e-mailadres jack@humares.com De Koninklijke Luchtmacht (KLu) is een van de meest veelzijdige werkgevers van Nederland, met diensten en eenheden in binnen- en buitenland. Het Bureau Produc tie Engineering Off Equipment van-de Logistieke Divisie in Woensdrecht is verant woordelijk voor evaluatie, technisch onderzoek, vernieuwing en implementatie op het gebied van onderhoudsprocessen, reparatie- chemische technologieën en mechanische gronduitrusting. Ter versterking van het Bureau zijn we op zoek naar een gedreven werktuigbouwkundige (v/m) die de functie ambieert van In deze functie draagt u zorg voor de mechanische gronduitrusting (werkplaats-, gronduitrusting- en productiemiddelen) die nodig is voor onderhoudsprocessen. U doet dit niet alleen door aanvragen voor mechanische gronduitrusting te toetsen op rechtmatigheid en juistheid. Maar ook door prioriteiten te stellen, alternatieven te onderzoeken en overleg te voeren met gebruikers, verwerver en controller. Daarnaast stelt u rapportages op - inclusief investeringsplannen en begrotingen - en de bijbe horende toelichtingen. U evalueert wapensysteemgebonden onderhoudshandboe- ken, stelt technische specificaties op en adviseert omtrent leveranciers, technische uitvoering, afnamekeuringen, opleidingen en productiemiddelen. Tot aan de opleve ring van de opdracht bent u belast met bewaking, begeleiding en coördinatie en treedt u op als voorzitter van de projectvergaderingen. U bent in het bezit van een hbo-diploma Werktuigbouwkunde, aangevuld met op leidingen op het gebied van verspanende metaalbewerkingtechnieken (inclusief CNC) en hydraulische, pneumatische en elektrische systemen (inclusief meet- en regel techniek en schema's lezen). Bovendien heeft u ruime ervaring op het omschreven vakgebied en uitgebreide kennis van verspanende en niet-verspanende metaalbe werkingmachines, evenals van de materieel-logistieke processen en de bedrijfsvoe ring binnen de KLu. Goede communicatieve vaardigheden combineert u met een objectief en efficiënt waarnemingsvermogen. Uw instelling is kritisch-analytisch, klantgericht en serviceverlenend. Ten slotte heeft u een actieve kennis van het Engels en Duits en affiniteit met geautomatiseerde systemen als Excel en Word. We bieden u een afwisselende en uitdagende baan waarin u met een grote mate van zelfstandigheid uw werkzaamheden kunt verrichten. Afhankelijk van uw kennis en ervaring bedraagt het bruto jaarsalaris maximaal circa 34.500,- (schaal 8 BBAD), inclusief 8% vakantietoeslag. Verder kunt u rekenen op minimaal 23 vakantiedagen plus 12 ADV-dagen per jaar. Om up-to-date te blijven in uw vakgebied kunt u gebruik maken van een uitgebreid pakket aan studiefaciliteiten. Bent u geïnteresseerd en wilt u meer weten over de functie of de organisatie, neem dan contact op met de heer A.M.J.H.M. Goossens, hoofd van het Bureau Productie Engineering Off Equipment, (0164) 69 57 30. Met vragen over de selectieprocedure kunt u zich richten tot de personeelsconsulent, Elt. H.J. Jansen, (0164) 69 51 80. In het kader van het emancipatiebeleid streeft de Koninklijke Luchtmacht naar het in dienst nemen van meervrouwen. Ook.geïnteresseerden die behoren tot een etnische minderheidsgroep en gehandicapten worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen naar het Logistiek Centrum Koninklijke Luchtmacht, t.a.v. HBP&O/ LDW, postbus 77, 4630 AB Hoogerheide. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Surf voor de meest recente vacatures bij Defensie naar www.defensie.nl/werkenbij LUCHTMACHT URGERPERSONEEL

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 30