PERSONEEL AMZ Pa, de iluynelf PZC "Deltazorg", bureau voor particuliere Thuiszorg Verzorgenden, Ziekenverzorgenden en Verpleegkundigen op basis van oproepcontract Salarisadministrateur BORSSELE Leerling-monteur bedrijfswagens PAREE B.V. PLC-Programmeur Engineer procesautomatisering Allround monteurs t.b.v. industrie Leerling monteurs Programmeur Telecom Lady M.P.S. Anne PASSAGIERSSCHIP LADY ANNE CHEF KOK ASSISTENT KOK KELNERS en/of SERVEERSTER KAMERMEISJES en/of JONGENS Allround grafisch medewerker [m/v] Account manager [m/v] Ter versterking van de teams op de Bevelanden, Schouwen-Duiveland en Walcheren is "Deltazorg" op zoek naar enkele Voor uitgebreide informatie kunt U contact opnemen met: "Deltazorg", Maartenbroersweg 55A, 4417 BK Hansweert Telefoon: 0113-320002, mevr. M. Hendrikse e-mail: deltazorg@deltazorg.nl - www.deltazorg.nl Omarmd door de Ooster- en Westerschelde, centraal in Zeeland, ligt de gemeente Kapelle, 'bloesem van Zee land' met een inwonertal van ruim 11.000. Een combinatie van rust en ruimte enerzijds en actief en in ontwik keling anderzijds maken deze bloeiende gemeente aantrekkelijk om te wonen, te werken en te recreëren. De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit het staforgaan bestuursdienst en de sectoren middelen, samenle ving en grondgebied, is volop in ontwikkeling. 1. Voor de sector Grondgebied, die is belast met de zorg voor de openbare ruimte en als taakgebieden heeft Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening/Bouwen en Wonen en Milieu, zijn wij op zoek naar een AFDELINGSHOOFD OPENBARE WERKEN m /v voor 36 uur per week, onbepaalde tijd De functie: De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - het operationeel leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling Openbare Werken, d.w.z. het aansturen van het personeel en de verantwoordelijkheid dragen voor de kwaliteit en de kwantiteit van de producten van de afdeling en de onderliggende werkprocessen; - het doen) opstellen van de planning- en controlproducten van de afdeling; - het adviseren van het gemeentebestuur over civiel-, cultuur- en verkeerstechnische zaken, zowel voor wat betreft gemeente-eigen aangelegenheden, als het vertalen van landelijk en provinciaal beleid naar gemeen telijke regelgeving; - het onderhouden van contacten hieromtrent met de portefeuillehouder en andere belanghebbenden; - het deelnemen aan verschillende interne en externe overlegvormen. De eisen: - een vakgerichte HBO opleiding, bv. HTO Civiele Techniek; - minimaal 6 jaar werkervaring, waarvan 2 in een leidinggevende functie; - bekendheid met gemeentelijke procedures en werkwijzen; - actuele kennis van wet- en'regelgeving op het vakgebied; - goede contactuele en leidinggevende eigenschappen. 2. Voor de sector Samenleving, die is belast met alle burger-gerichte activiteiten en als taakgebieden heeft welzijn, burgerservice, gemeentelijk sportcomplex Groene Woud en sociale zaken, zijn wij op zoek naar een BELEIDSMEDEWERKER WELZIJN m /v voor 18 uur per week, onbepaalde tijd, waarbij uitbreiding op termijn niet is uitgesloten De functie: De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - het stimuleren van projecten op het gebied van jeugd- en jongerenwerk; - de strategische beleidsvoorbereiding en -advisering en uitvoeringstaken op het gebied van sociaal-cultureel werk, jeugd- en jongerenwerk, peuterspeelzaalwerk, kinderopvang, voor- en vroegschoolse educatie en aan verwante werksoorten voor de doelgroepen kinderen, jeugd en jongeren; - het verzorgen van de aanvragen en declaraties voor bijdragen/subsidies van andere overheden; - het beoordelen van ingediende begrotingen en exploitatie-overzichten voor subsidiëring en het adviseren over de subsidieverstrekking- De eisen: - een vakgerichte HBO opleiding, bv. HBDO Welzijn; - kennis van relevante wet- en regelgeving; - kennis van de financiële aspecten van de genoemde taakvelden; - uitstekende contactuele eigenschappen. 3. Voor de sector Middelen, die belast is met de advisering en uitvoering van het financiële beleid van gemeente, en bestaat uit de afdelingen FinanciênBelastingen en InformatiseringAutomatisering, zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m v voor 18 uur per week, onbepaalde tijd De functie: De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - is belast met de debiteuren- en crediteurenadministratie en de daaruit voortvloeiende contacten; - verwerkt mutaties voor kas, bank en giro; - verricht administratieve boekingen; - verzorgt de werkbrieven van de buitendienst van de sector Grondgebied; - houdt de verplichtingen en rechtenadministratie bij. De eisen: - een vooropleiding op LBO niveau; - Praktijkdiploma Boekhouden; - kennis van de gemeentelijke comptabiliteitsvoorschriften; - kennis van MS Office strekt tot aanbeveling. 4. Voor het staforgaan Bestuursdienst, die o.a. is belast met bestuursondersteumng, personeel organisatie, post archief en openbare orde veiligheid, zijn wij op zoek naar een MEDEWERKER POST- EN ARCHIEFZAKEN m /v voor 36 uur per week, onbepaalde tijd De functie: De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken: - het verwerken en inboeken van de dagelijks binnenkomende post en deze distribueren naar de afdelingen; - het bijhouden van het geautomatiseerde postregistratiesysteem, inclusief de voortgangscontrole; - het uitvoeren en mede ontwikkelen van het archiefordeningsplan en de archiefverordening; - het zorgdragen voor de volledigheid en tijdige beschikbaarheid van de vergaderstukken, alsmede de agen dering voor gemeenteraad en raadscommissies. De eisen: - een MBO opleiding in bestuurlijk-juridische richting; - SOD I en bij voorkeur II; - bij voorkeur kennis van Corsa Post en Archief; - een duidelijke visie op het taakveld van de digitalisering van archieven. Wij bieden: Functie '1 is voorlopig gewaardeerd in functieschaal 11 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €2631 - €3838 per maand, op full time basis. Functie 2 is voorlopig gewaardeerd in functieschaal 9 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €2027 - €2997 per maand, op full time basis. Functie 3 is gewaardeerd in functieschaal 4 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €1281 - €1930 per maand, op full time basis. Functie 4 is gewaardeerd in functieschaal 7 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €1587 - €2342 per maand, op full time basis. Daarnaast biedt de gemeente voor alle functies een pakket met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. mogelijkheden tot kinderopvang, een hypotheekregeling en een ruime vergoeding van studiekosten. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer J. J. Pekaar, adviseur personeel en organisatie, via telefoonnummer 0113-333110. Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Kapelle, Postbus 79,4420 AC, Kapelle. Vermeldt u op de envelop s.v.p. de naam van de functie waarop u reflecteert Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De Coöperatieve Zuidelijke Aan- en Verkoopvereniging U.A. te Wemeldinge is een belangrijke leverancier van meststoffen, gewasbeschermingsmiddelen, veevoeders, zaaizaad, pootgoed en aardolieprodukten voor de akkerbouw, fruitteelt en veehouderij. Een belangrijke activiteit van de CZAV is voorts de inname van granen, zaden en peulvruchten. Het werkgebied omvat Zuidwest-Nederland (ten zuiden van Rotterdam en ten westen van Breda). De CZAV heeft 3000 leden en een geconsolideerde omzet van ruim 356 miljoen gulden. Dochteronderneming is het detailhandelsbedrijf Agrimarkt BV met de winkelformules Agrimarkt Supermarkt en Agriland. In totaal werken er 350 mensen bij onze organisatie. Meer informatie over de CZAV vindt u op www.czav.nl. In verband met de groei van onze organisatie zoeken wij voor ons kantoor in Wemeldinge een m/v (fulltime) De afdeling De afdeling salarisadministratie bestaat uit twee medewerkers en is onderdeel van de financiële administratie. De afdeling verzorgt de verwerking van de salarisgegevens en de urenregistratie voor de CZAV en voor onze dochteronderneming Agrimarkt BV. Door de geplande uitbreiding van het aantal winkels bij Agrimarkt BV zal op korle termijn het aantal werknemers toenemen. Binnen de afdeling wordt gewerkt met het personeelsadministratiepakket Emplos/llias van Getronics. Medio 2002 zal er een overstap gemaakt worden naar Beaufort/Ilias. De urenregistratie vindt plaats met het pakket PC-time van ATPS. De functie Als salarisadministrateur heeft u de dagelijkse leiding over de afdeling en draagt dan ook de zorg voor de planning, de werkverdeling en de continuïteit van de werkzaamheden van de afdeling. Samen met uw collega verzorgt u de totale salarisadministratie en urenregistratie. Hierbij draagt u de verantwoordelijkheid voor de juiste uitvoering hiervan conform de geldende voorschriften. U treedt op als vraagbaak op het gebied van salaris- en urenverwerking. Hierbij heeft u veelvuldig interne- en externe kontakten.Tevens verwerkt u salarisgegevens tot managementinformatie en informatie voor externe instanties. Daarnaast houdt u zich bezig met het functioneel beheer van de geautomatiseerde systemen binnen de afdeling. De persoon Voor een optimale invulling van deze functie beschikt u over een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau en aanvullende vakopleidingen zoals PDL. Daarnaast heeft u voldoende werkervaring op het gebied van salarisverwerking en beschikt u over een servicegerichte houding en goede contactuele eigenschappen.Tevens vraagt deze zelfstandige functie een nauwkeurige, ordelijke en doelmatige werkhouding. Hierbij is prioriteiten stellen vanzelfsprekend naast technisch inzicht en creativiteit. Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedure. Ons aanbod f Wij bieden u een zelfstandige en afwisselende functie bij een organisatie die sterk in de markt staat en die werkt aan een goed rendement voor de boer. De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de functie. Heeft u belangstelling? In de selectieprocedure voor deze vacature worden wij bijgestaan door Heijmans&Partners/IMAGO.Voor nadere inlichtingen kunt u telefonisch contact met de heer J.A. Heijmans opnemen, telefoon 076 - 543 00 60. U kunt uw sollicitatiebrief met c.v. voor 11 februari 2002 richten aan: Heijmans&Partners/IMAGO, Postbus 3319, 4800 DH Breda onder vermelding van 'Vacature CZAV'. Auto- en Touringcar Bedrijf Bedrijfsvoertuigen Schadeherstel Wij hebben plaats voor een: Afwisselend werk in een moderne, goed uitseruste werkplaats. Voor deze functie zijn flexibiliteit, enthousiasme en sevoel voor teamseest belangrijke eisenschappen! Naast een prima salaris bieden wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Belansstellenden worden verzocht contact op te nemen met dhr. J. de Muynck Czn, tel 0113-351551 Quistenburg 8, 4454 PZ, Borssele info@amz.nl 0113-551551 www.amz.nl ELEKTRO - TELECOM PAREE B.V. 's-Heerenhoek is een onderneming met ca. 72 medewerkers. Het bedrijf heeft een toonaangevend werkterrein op het gebied van: - Elektro Industriële elektrotechniek, meet- en regeltechniek en pro cesautomatisering. - Telecom Tele- en datacommunicatie, beveiligings-, audio-video-, brandmeld- en toegangscontrole installaties. Info: www.paree.nl Wegens toename van de werkzaamheden en doorstroming van werkne mers zijn wij op zoek naar nieuwe werknemers. Voor de afdeling proces automatisering met momenteel 6 programmeurs: - Opleiding HBO automatisering en ruime ervaring in het programmeren van PLC's (bij voorkeur Siemens S7) het aanmaken van beeldscherm besturingen, het opzetten van industriële communicatie netwerken en data acquisitie. - In het bezit van het certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1en rijbewijs B. - Minimaal 3 jaar ervaring. - Stressbestendig en flexibel. - Klantgerichte instelling - Opleiding HBO automatisering en ruime ervaring in engineering van pro jecten in elektrische besturingen en/of technische informatiesystemen met bijbehorende ontwikkelomgeving. - Commercieel klantgerichte instelling. - Stressbestendig en flexibel. - In het bezit van certificaat WA 1 en rijbewijs B. - Goede beheersing Word, Excel en Engels. Voor de afdeling elektro: - Opleiding LTS en/of MTS elektrotechniek. - In het bezit van certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1) en rijbewijs B. - Minimaal 3 jaar ervaring in de industrie. - Stressbestendig en flexibel. - Klantgerichte instelling. - LTS en/of MTS opleiding elektrotechniek - Bereid zijn tot verdere studie op dit vakgebied en tot het behalen van het certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1). Voor de afdeling Telecom: - Opleiding elektronica telecommunicatie en/of automatisering. - Ruime ervaring in het programmeren van telefoonsystemen en/of techni sche informatiesystemen. - Commercieel klantgerichte instelling. - Goede beheersing van Word en Excel. - Stressbestendig en flexibel. - Bereid zijn tot verdere studie op dit vakgebied. - In het bezit van het certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1) of bereid dit te halen. - In het bezit van rijbewijs B. Belangstellenden voor deze functies worden verzocht hun sollicitaties schriftelijk of per e-mail Post@paree.nl voorzien van c. v. binnen twee we ken te richten aan de directie van Paree B.V., Postbus 20, 4453 ZG 's-Hee renhoek. V.o.f. Lady Anne telefoon schip 0620002986 E. van Velzen, Tijns 10 3155 BX Maasland telefoon 0049(0) 1716390011 .v.K. te Rotterdam nr. 24290112 fax schip 0620002928 Bankrelatie ABN te Rotterdam Rek.nr. 511827024 Ben jij op zoek naar een afwisselende baan, dan is dit wat voor jou! Wij vragen voor het komende seizoen 2002. Beginnend begin maart 2002 t/m 2 januari 2003. Enthousiaste mensen die bij ons willen komen werken Een Kei van een Een gave Gezellige En leuke Spreekt deze advertentie je aan, reageer dan snel Bel naar de M.P.S. Lady Anne en vraag naai" Mevr. v. Velzen of Rob Putman. U kunt bellen naar: 0620002986 of 0654767018. Een brief schrijven kan ook, het adres luidt: E. van Velzen, Tijns 10, 3155 BX Maasland Artcom, Artmark, Artdigit en Artoos drukkerijen vormen samen de Artoos communicatiegroep. De Artoos communicatiegroep levert in Nederland en België maatwerk voor uw communicatie. In onze vestiging in Bergen op Zoom, voornamelijk gericht op het produceren van digitaal drukwerk, willen wij ons team versterken met volgende vacatures: Functiebeschrijving Voor deze functie zoeken wij ee metcollega's de or onder tijdsdruk en u bent vooral ook f job niet bang om de handen uit de m flexibel bedrijf. :n dynamisch iemand die ;rse orders in goede banen kan :S5 traject, presteert u optimaal :n teamspeler. U bent voor deze jwen te steken in een klein en U beantwoordt aan volgend profiel: - opleiding bij vookeur grafisch technisch (MBO) of aantoonbare kennis door ervaring - leeftijd tussen zo en 30 jaar - geen 9 tot 5 mentaliteit - grondige kennis van geautomatiseerde prepress Wij bieden u: - een afwisselende functie in een dynamisch bedrijf - een salaris dat in relatie tot uw bijdrage mee kan groeien Functiebeschrijving Voor deze functie wensen wij in contact tc komen met een dynamische persoonlijkheid, die nieuwe klanten zal prospecteren die samen met ons bedrijf een wln-win relatie willen uitbouwen. Uiteraard heeft u een goede kennis van onze diensten, en ook van de grafische techniek In zijn algemeenheid. U bent verder iemand die perfect kan luisteren, om op die manier de behoeften van onze klanten te analyseren, en hun een oplos sing op maat aan te bieden. U beantwoordt aan volgend profiel: - een opleiding op hoger niveau - leeftijd tussen Z5 en 35 jaar - enkele jaren verkoopervaring met bewezen resultaten - nauwgezet en zelfstandig Wij bieden u: - een uitdaging om ons bedrijf commercieel vorm te geven - een bedrijfswagen en een salaris dat in relatie tot uw bijdrage mee kan groeien Hoe solliciteren? Richt uw schriftelijke sollicitatie (inclusief CV) vóór 8 februari aan Artdigit b.v., t.a.v. Wim De Nocker Postbus 551 - 4600 AN Bergen op Zoom Voor alle functies Is het noodzakelijk dat u woonachtig bent in de regio Bergen op Zoom, of bereid bent u in deze regio te vestigen. Een psychologische test kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 36