PERSONEEL
AMZ
Pa, de iluynelf
PZC
"Deltazorg", bureau voor particuliere Thuiszorg
Verzorgenden, Ziekenverzorgenden en Verpleegkundigen
op basis van oproepcontract
Salarisadministrateur
BORSSELE
Leerling-monteur bedrijfswagens
PAREE B.V.
PLC-Programmeur
Engineer procesautomatisering
Allround monteurs t.b.v. industrie
Leerling monteurs
Programmeur Telecom
Lady
M.P.S.
Anne
PASSAGIERSSCHIP LADY ANNE
CHEF KOK
ASSISTENT KOK
KELNERS en/of SERVEERSTER
KAMERMEISJES en/of JONGENS
Allround grafisch
medewerker [m/v]
Account manager [m/v]
Ter versterking van de teams op de Bevelanden, Schouwen-Duiveland en Walcheren is
"Deltazorg" op zoek naar enkele
Voor uitgebreide informatie kunt U contact opnemen met:
"Deltazorg",
Maartenbroersweg 55A, 4417 BK Hansweert
Telefoon: 0113-320002, mevr. M. Hendrikse
e-mail: deltazorg@deltazorg.nl - www.deltazorg.nl
Omarmd door de Ooster- en Westerschelde, centraal in Zeeland, ligt de gemeente Kapelle, 'bloesem van Zee
land' met een inwonertal van ruim 11.000. Een combinatie van rust en ruimte enerzijds en actief en in ontwik
keling anderzijds maken deze bloeiende gemeente aantrekkelijk om te wonen, te werken en te recreëren.
De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit het staforgaan bestuursdienst en de sectoren middelen, samenle
ving en grondgebied, is volop in ontwikkeling.
1. Voor de sector Grondgebied, die is belast met de zorg voor de openbare ruimte en als taakgebieden heeft
Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening/Bouwen en Wonen en Milieu, zijn wij op zoek naar een
AFDELINGSHOOFD OPENBARE WERKEN m /v
voor 36 uur per week, onbepaalde tijd
De functie:
De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken:
- het operationeel leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling Openbare Werken, d.w.z. het aansturen
van het personeel en de verantwoordelijkheid dragen voor de kwaliteit en de kwantiteit van de producten
van de afdeling en de onderliggende werkprocessen;
- het doen) opstellen van de planning- en controlproducten van de afdeling;
- het adviseren van het gemeentebestuur over civiel-, cultuur- en verkeerstechnische zaken, zowel voor wat
betreft gemeente-eigen aangelegenheden, als het vertalen van landelijk en provinciaal beleid naar gemeen
telijke regelgeving;
- het onderhouden van contacten hieromtrent met de portefeuillehouder en andere belanghebbenden;
- het deelnemen aan verschillende interne en externe overlegvormen.
De eisen:
- een vakgerichte HBO opleiding, bv. HTO Civiele Techniek;
- minimaal 6 jaar werkervaring, waarvan 2 in een leidinggevende functie;
- bekendheid met gemeentelijke procedures en werkwijzen;
- actuele kennis van wet- en'regelgeving op het vakgebied;
- goede contactuele en leidinggevende eigenschappen.
2. Voor de sector Samenleving, die is belast met alle burger-gerichte activiteiten en als taakgebieden heeft
welzijn, burgerservice, gemeentelijk sportcomplex Groene Woud en sociale zaken, zijn wij op zoek naar een
BELEIDSMEDEWERKER WELZIJN m /v
voor 18 uur per week, onbepaalde tijd, waarbij uitbreiding op termijn niet is uitgesloten
De functie:
De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken:
- het stimuleren van projecten op het gebied van jeugd- en jongerenwerk;
- de strategische beleidsvoorbereiding en -advisering en uitvoeringstaken op het gebied van sociaal-cultureel
werk, jeugd- en jongerenwerk, peuterspeelzaalwerk, kinderopvang, voor- en vroegschoolse educatie en aan
verwante werksoorten voor de doelgroepen kinderen, jeugd en jongeren;
- het verzorgen van de aanvragen en declaraties voor bijdragen/subsidies van andere overheden;
- het beoordelen van ingediende begrotingen en exploitatie-overzichten voor subsidiëring en het adviseren
over de subsidieverstrekking-
De eisen:
- een vakgerichte HBO opleiding, bv. HBDO Welzijn;
- kennis van relevante wet- en regelgeving;
- kennis van de financiële aspecten van de genoemde taakvelden;
- uitstekende contactuele eigenschappen.
3. Voor de sector Middelen, die belast is met de advisering en uitvoering van het financiële beleid van
gemeente, en bestaat uit de afdelingen FinanciênBelastingen en InformatiseringAutomatisering, zijn wij
op zoek naar een
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER m v
voor 18 uur per week, onbepaalde tijd
De functie:
De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken:
- is belast met de debiteuren- en crediteurenadministratie en de daaruit voortvloeiende contacten;
- verwerkt mutaties voor kas, bank en giro;
- verricht administratieve boekingen;
- verzorgt de werkbrieven van de buitendienst van de sector Grondgebied;
- houdt de verplichtingen en rechtenadministratie bij.
De eisen:
- een vooropleiding op LBO niveau;
- Praktijkdiploma Boekhouden;
- kennis van de gemeentelijke comptabiliteitsvoorschriften;
- kennis van MS Office strekt tot aanbeveling.
4. Voor het staforgaan Bestuursdienst, die o.a. is belast met bestuursondersteumng, personeel organisatie,
post archief en openbare orde veiligheid, zijn wij op zoek naar een
MEDEWERKER POST- EN ARCHIEFZAKEN m /v
voor 36 uur per week, onbepaalde tijd
De functie:
De functie is opgebouwd uit onder meer de volgende taken:
- het verwerken en inboeken van de dagelijks binnenkomende post en deze distribueren naar de afdelingen;
- het bijhouden van het geautomatiseerde postregistratiesysteem, inclusief de voortgangscontrole;
- het uitvoeren en mede ontwikkelen van het archiefordeningsplan en de archiefverordening;
- het zorgdragen voor de volledigheid en tijdige beschikbaarheid van de vergaderstukken, alsmede de agen
dering voor gemeenteraad en raadscommissies.
De eisen:
- een MBO opleiding in bestuurlijk-juridische richting;
- SOD I en bij voorkeur II;
- bij voorkeur kennis van Corsa Post en Archief;
- een duidelijke visie op het taakveld van de digitalisering van archieven.
Wij bieden:
Functie '1 is voorlopig gewaardeerd in functieschaal 11 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €2631 -
€3838 per maand, op full time basis.
Functie 2 is voorlopig gewaardeerd in functieschaal 9 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €2027 -
€2997 per maand, op full time basis.
Functie 3 is gewaardeerd in functieschaal 4 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z. €1281 - €1930 per
maand, op full time basis.
Functie 4 is gewaardeerd in functieschaal 7 van de gemeentelijke salarissystematiek, d.w.z.
€1587 - €2342 per maand, op full time basis.
Daarnaast biedt de gemeente voor alle functies een pakket met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden,
zoals o.a. mogelijkheden tot kinderopvang, een hypotheekregeling en een ruime vergoeding van studiekosten.
Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer J. J. Pekaar, adviseur personeel en organisatie, via
telefoonnummer 0113-333110.
Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het
verschijnen van deze advertentie, richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente
Kapelle, Postbus 79,4420 AC, Kapelle.
Vermeldt u op de envelop s.v.p. de naam van de functie waarop u reflecteert
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
De Coöperatieve Zuidelijke Aan- en Verkoopvereniging U.A. te Wemeldinge is een belangrijke leverancier van meststoffen, gewasbeschermingsmiddelen, veevoeders, zaaizaad,
pootgoed en aardolieprodukten voor de akkerbouw, fruitteelt en veehouderij. Een belangrijke activiteit van de CZAV is voorts de inname van granen, zaden en peulvruchten.
Het werkgebied omvat Zuidwest-Nederland (ten zuiden van Rotterdam en ten westen van Breda).
De CZAV heeft 3000 leden en een geconsolideerde omzet van ruim 356 miljoen gulden. Dochteronderneming is het detailhandelsbedrijf Agrimarkt BV met de winkelformules
Agrimarkt Supermarkt en Agriland. In totaal werken er 350 mensen bij onze organisatie.
Meer informatie over de CZAV vindt u op www.czav.nl.
In verband met de groei van onze organisatie zoeken wij voor ons kantoor in Wemeldinge een
m/v (fulltime)
De afdeling
De afdeling salarisadministratie bestaat uit twee medewerkers en is onderdeel van de financiële administratie. De afdeling verzorgt de verwerking van de
salarisgegevens en de urenregistratie voor de CZAV en voor onze dochteronderneming Agrimarkt BV. Door de geplande uitbreiding van het aantal winkels bij
Agrimarkt BV zal op korle termijn het aantal werknemers toenemen.
Binnen de afdeling wordt gewerkt met het personeelsadministratiepakket Emplos/llias van Getronics. Medio 2002 zal er een overstap gemaakt worden naar
Beaufort/Ilias. De urenregistratie vindt plaats met het pakket PC-time van ATPS.
De functie
Als salarisadministrateur heeft u de dagelijkse leiding over de afdeling en draagt dan ook de zorg voor de planning, de werkverdeling en de continuïteit van de
werkzaamheden van de afdeling. Samen met uw collega verzorgt u de totale salarisadministratie en urenregistratie. Hierbij draagt u de verantwoordelijkheid
voor de juiste uitvoering hiervan conform de geldende voorschriften.
U treedt op als vraagbaak op het gebied van salaris- en urenverwerking. Hierbij heeft u veelvuldig interne- en externe kontakten.Tevens verwerkt u
salarisgegevens tot managementinformatie en informatie voor externe instanties. Daarnaast houdt u zich bezig met het functioneel beheer van de
geautomatiseerde systemen binnen de afdeling.
De persoon
Voor een optimale invulling van deze functie beschikt u over een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau en aanvullende vakopleidingen zoals PDL.
Daarnaast heeft u voldoende werkervaring op het gebied van salarisverwerking en beschikt u over een servicegerichte houding en goede contactuele
eigenschappen.Tevens vraagt deze zelfstandige functie een nauwkeurige, ordelijke en doelmatige werkhouding. Hierbij is prioriteiten stellen vanzelfsprekend
naast technisch inzicht en creativiteit.
Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedure.
Ons aanbod
f Wij bieden u een zelfstandige en afwisselende functie bij een organisatie die sterk in de markt staat en die werkt aan een goed rendement voor de boer.
De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de functie.
Heeft u belangstelling?
In de selectieprocedure voor deze vacature worden wij bijgestaan door Heijmans&Partners/IMAGO.Voor nadere inlichtingen kunt u telefonisch contact met
de heer J.A. Heijmans opnemen, telefoon 076 - 543 00 60. U kunt uw sollicitatiebrief met c.v. voor 11 februari 2002 richten aan: Heijmans&Partners/IMAGO,
Postbus 3319, 4800 DH Breda onder vermelding van 'Vacature CZAV'.
Auto- en Touringcar Bedrijf
Bedrijfsvoertuigen Schadeherstel
Wij hebben plaats voor een:
Afwisselend werk in een moderne, goed uitseruste werkplaats.
Voor deze functie zijn flexibiliteit, enthousiasme en sevoel voor teamseest
belangrijke eisenschappen!
Naast een prima salaris bieden wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Belansstellenden worden verzocht contact op te nemen
met dhr. J. de Muynck Czn, tel 0113-351551
Quistenburg 8, 4454 PZ, Borssele
info@amz.nl 0113-551551 www.amz.nl
ELEKTRO - TELECOM
PAREE B.V. 's-Heerenhoek is een onderneming met ca. 72 medewerkers.
Het bedrijf heeft een toonaangevend werkterrein op het gebied van:
- Elektro Industriële elektrotechniek, meet- en regeltechniek en pro
cesautomatisering.
- Telecom Tele- en datacommunicatie, beveiligings-, audio-video-,
brandmeld- en toegangscontrole installaties.
Info: www.paree.nl
Wegens toename van de werkzaamheden en doorstroming van werkne
mers zijn wij op zoek naar nieuwe werknemers.
Voor de afdeling proces automatisering met momenteel 6 programmeurs:
- Opleiding HBO automatisering en ruime ervaring in het programmeren
van PLC's (bij voorkeur Siemens S7) het aanmaken van beeldscherm
besturingen, het opzetten van industriële communicatie netwerken en
data acquisitie.
- In het bezit van het certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1en rijbewijs B.
- Minimaal 3 jaar ervaring.
- Stressbestendig en flexibel.
- Klantgerichte instelling
- Opleiding HBO automatisering en ruime ervaring in engineering van pro
jecten in elektrische besturingen en/of technische informatiesystemen
met bijbehorende ontwikkelomgeving.
- Commercieel klantgerichte instelling.
- Stressbestendig en flexibel.
- In het bezit van certificaat WA 1 en rijbewijs B.
- Goede beheersing Word, Excel en Engels.
Voor de afdeling elektro:
- Opleiding LTS en/of MTS elektrotechniek.
- In het bezit van certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1) en rijbewijs B.
- Minimaal 3 jaar ervaring in de industrie.
- Stressbestendig en flexibel.
- Klantgerichte instelling.
- LTS en/of MTS opleiding elektrotechniek
- Bereid zijn tot verdere studie op dit vakgebied en tot het behalen van het
certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1).
Voor de afdeling Telecom:
- Opleiding elektronica telecommunicatie en/of automatisering.
- Ruime ervaring in het programmeren van telefoonsystemen en/of techni
sche informatiesystemen.
- Commercieel klantgerichte instelling.
- Goede beheersing van Word en Excel.
- Stressbestendig en flexibel.
- Bereid zijn tot verdere studie op dit vakgebied.
- In het bezit van het certificaat 'Basisveiligheid' (WA 1) of bereid dit te
halen.
- In het bezit van rijbewijs B.
Belangstellenden voor deze functies worden verzocht hun sollicitaties
schriftelijk of per e-mail Post@paree.nl voorzien van c. v. binnen twee we
ken te richten aan de directie van Paree B.V., Postbus 20, 4453 ZG 's-Hee
renhoek.
V.o.f. Lady Anne
telefoon schip 0620002986
E. van Velzen, Tijns 10
3155 BX Maasland telefoon 0049(0) 1716390011
.v.K. te Rotterdam nr. 24290112
fax schip 0620002928
Bankrelatie ABN te Rotterdam
Rek.nr. 511827024
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan, dan is dit wat voor
jou! Wij vragen voor het komende seizoen 2002. Beginnend begin
maart 2002 t/m 2 januari 2003.
Enthousiaste mensen die bij ons willen komen werken
Een Kei van een
Een gave
Gezellige
En leuke
Spreekt deze advertentie je aan, reageer dan snel
Bel naar de M.P.S. Lady Anne en vraag naai" Mevr. v. Velzen of
Rob Putman.
U kunt bellen naar: 0620002986 of 0654767018.
Een brief schrijven kan ook, het adres luidt:
E. van Velzen, Tijns 10, 3155 BX Maasland
Artcom, Artmark, Artdigit en Artoos drukkerijen vormen samen
de Artoos communicatiegroep. De Artoos communicatiegroep levert
in Nederland en België maatwerk voor uw communicatie.
In onze vestiging in Bergen op Zoom, voornamelijk gericht op het produceren
van digitaal drukwerk, willen wij ons team versterken met volgende vacatures:
Functiebeschrijving
Voor deze functie zoeken wij ee
metcollega's de or
onder tijdsdruk en u bent vooral ook f
job niet bang om de handen uit de m
flexibel bedrijf.
:n dynamisch iemand die
;rse orders in goede banen kan
:S5 traject, presteert u optimaal
:n teamspeler. U bent voor deze
jwen te steken in een klein en
U beantwoordt aan volgend profiel:
- opleiding bij vookeur grafisch technisch (MBO) of
aantoonbare kennis door ervaring
- leeftijd tussen zo en 30 jaar
- geen 9 tot 5 mentaliteit
- grondige kennis van geautomatiseerde prepress
Wij bieden u:
- een afwisselende functie in een dynamisch bedrijf
- een salaris dat in relatie tot uw bijdrage mee kan groeien
Functiebeschrijving
Voor deze functie wensen wij in contact tc komen met een dynamische
persoonlijkheid, die nieuwe klanten zal prospecteren die samen met ons
bedrijf een wln-win relatie willen uitbouwen. Uiteraard heeft u een
goede kennis van onze diensten, en ook van de grafische techniek In zijn
algemeenheid. U bent verder iemand die perfect kan luisteren, om op die
manier de behoeften van onze klanten te analyseren, en hun een oplos
sing op maat aan te bieden.
U beantwoordt aan volgend profiel:
- een opleiding op hoger niveau
- leeftijd tussen Z5 en 35 jaar
- enkele jaren verkoopervaring met bewezen resultaten
- nauwgezet en zelfstandig
Wij bieden u:
- een uitdaging om ons bedrijf commercieel vorm te geven
- een bedrijfswagen en een salaris dat in relatie tot uw bijdrage mee
kan groeien
Hoe solliciteren?
Richt uw schriftelijke sollicitatie (inclusief CV) vóór 8 februari aan
Artdigit b.v., t.a.v. Wim De Nocker
Postbus 551 - 4600 AN Bergen op Zoom
Voor alle functies Is het noodzakelijk dat u woonachtig bent in de regio
Bergen op Zoom, of bereid bent u in deze regio te vestigen.
Een psychologische test kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.