RGZ
f-farrnck\
PZC
HELPDESKMEDEWERKERS
SYSTEEMBEHEERDER
FINANCE MANAGER V/M (2 a 3 dgn/wk)
WERKVOORBEREIDER vim
SPAARH'
SELECT
Accountmanager
DE GEZONDE ZAflKlj
bbbud
Emergis
52
Teamleider (m/v)
profiel
zaterdag 12 januari 2002
LAUTOMATISERING B.V.
Harinck Automatisering B.V. is een softwarehouse, welke deta-cheringopdrach-
ten voor haar cliënten vervult. Wegens overweldigende drukte zijn wij met
spoed op zoek naar:
en
(met diverse expertise, o.a. Oracle, NT en Unix)
of die daar toe willen worden opgeleid voor een vast dienstverband.
Wij vragen:
minimaal MBO niveau;
representatief voorkomen/goede contactuele eigenschappen;
in bezit van rijbewijs (B);
doorzettingsvermogen;
bereidheid tot reizen.
Interesse?
Stuur uw sollicitatiebrief inclusief uitgebreid curriculum vitae op naar: Harinck
Automatisering B.V.
T. a.v. Werving en Selectie
Westhavendijk 156
4463 AE te Goes
E-mail: info@harinck.nl
Bel voor inlichtingen 0113-228179
Gefonzo B. V., gevestigd te Veere, is een scheepvaartbedrijf, werkzaam in
de binnenvaart, kustvaart en zeevaart. Met ruim 90 medewerkers en een
vloot van 14 schepen, realiseert de onderneming een omzet van NLG 25
miljoen. De binnenvaarttankers vervoeren olieproducten en lichte chemi
caliën over voornamelijk het Rijngebied. De kust- en zeeschepen vervoe
ren containers. In het relatief kleine maar actieve team van het walkantoor
is de functie van Finance Manager vacant geworden, waarvoor een ver
vangster/vervanger wordt gezocht. Misschien is dit wel de baan voor een
carrièrevrouw, die een uitdagende baan zoekt maar minder wil werken.
Taken en verantwoordelijkheden
Zij of hij is verantwoordelijk voor de gehele finance control van de organisatie
en haar buitenlandse deelnemingen, waaronder het leiding geven aan twee ad
ministratieve medewerksters; het maandelijks opstellen van geconsolideerde
V&W, balans en cash flow overzichten; het periodiek rapporteren aan directie,
aandeelhouders en Raad van Commissarissen; ad hoe analyses maken.
Uw profiel
Een hoog werk- en denkniveau, ervaring met complexe consolidaties, een soli
de financiële kennis en sterke analytische kwaliteiten. Gewerkt wordt met on
der meer het boekhoudprogramma van Exact-voor-DOS en Excel (Add In voor
Exact). Een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Engels en Duits is gewenst..
Gefonzo biedt
Een zeer boeiende en uitdagende baan met een divers en breed takenpakket.
Een grote mate van vrijheid voor de invulling van de werktijd, daarbij rekening
houdend met de stand van zaken op kantoor, en een concurrerend belonings-
paKKet.
Reageren
Gefonzo B.V.
t.a.v. de directie
Postbus 36
4350 AA Veere
Voor nadere informatie kunt u ook na kantoortijd contact opnemen met de heer
Mr. G.E.G. Fongers, Algemeen directeur, mobiel nummer: 0653-198 652.
Goes (36.000 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
is bezig met de voorbereiding van ambitieuze
plannen om de kwaliteit van de historische
binnenstad verder te verhogen. Concrete
projecten zijn de bouw van een nieuw theater
7 een nieuw stadskantoor. Daarbij is Goes een
fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om gezondheidszorg,
onderwijs en sport. Meer informatie vindt u op
onze website www.goes.nl
Bij het ingenieursbureau gemeente Goes van de sector Grondgebied is plaats voor
een enthousiaste
voor 36 uur per week.
Het ingenieursbureau bestaat uit vijftien medewerkers en omvat de secties civiele
werkenlgroenaanleg, haven en landmeten/vastgoed. Het ingenieursbureau is in 1999 opgericht
en draagt zorg voor de advisering, voorbereiding en begeleiding van projecten. Deze projecten
zijn onder meer de aanleg van nieuwe wegen, openbare verlichting parkeervoorzieningen,
rioleringen, groenvoorzieningen, speelplaatsen, kademuren en aanpassingen of reconstructies
hiervan.Tot de taken van het ingenieursbureau behoren verder kartering, landmeten,
geo-informatie en het beheer en onderhoud van beweegbare bruggen, havens, sluis en kanaal.
De rol van het ingenieursbureau is die van opdrachtnemer, zowel intern als extern, op basis
van contracten.
Als werkvoorbereider en als lid van een projectteam werkt u onder leiding van een
projectleider. U bereidt civiel-technische en gmenprojecten voor, maakt bestektekeningen
met behulp van microstation en schrijft RAW bestekken. Daarnaast stelt u kostenramingen
op en onderhoudt u intern en extern contacten met leveranciers en aannemingsbedrijven
ten behoeve van de voorbereiding. Ook voert u correspondentie met betrekking tot de
voorbereiding van projecten.
B2ZEZ32EZESH1HI
U bent in het bezit van een op de functiegerichte MBO-diploma, bijvoorbeeld MTO<iviele
techniek en/of cultuurtechniek. U heeft ervaring met het schrijven van RAW bestekken en
het tekenen met microstation. U heeft een flexibele en klantgerichte instelling en bent bereid
zonodig aanvullende opleidingen te volgen.
Wij bieden ij een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring
minimaal 1.409,00 (f 3.106,00 - aanloopschaal 6) en maximaal 2.342,00 (f 5.161,00
- functieschaal 7) bedraagt Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten,
flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets- en pc-privêproject
en een gunstige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie. Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met de
heer ing.T.K. de Jonge (hoofd van het ingenieursbureau), telefoon (0113) 249758. Informatie
over de procedure kunt u inwinnen bij de heer mr. J.C.G. Schouten, personeelsconsulent,
telefoon (0113) 249634.
Sollicitatie. Spreekt deze functie u aan schrijf dan uw brief en cv naar burgemeester en
wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 TAG Goes onder vermeldirjgwan vacaturenummer
2340.12. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl
De sollicitatietermijn sluit veertien dagen na het verschijnen van dit blad.
Psychologisch onderzoek. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de
selectieprocedure.
Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de
samenleving.Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die
vöidoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
IÊL m fi aP
55.000
Spaar Select
Spaar Select is het grootste onafhankelijke adviesbureau
in Nederland gespecialiseerd in Persoonlijke Financiële
Planning.
Accountmanager
De Accountmanager van Spaar Select is de financieel
adviseur die in de avonduren klanten adviseert op het gebied
van beleggingen, hypotheken en pensioenen op basis van
aangeleverde afspraken.
123T0P
123TOP staat voor het unieke persoonlijk ontwikkelings
programma van Spaar Select. Centraal hierin staan opleiding,
begeleiding en doorgroei. De functie van Accountmanager is
de eerste stap in 123TOP.
Profiel
D De toppers die wij zoeken zijn ambitieus, gaan altijd voor
goud, hebben een opleiding op mbo- of hbo-niveau, zijn
tussen de 22 en 35 jaar, vinden het geen probleem om in
de avonduren te werken en zijn bereid te leren. Je krijgt er
ervaring, opleiding, carrièremogelijkheden, een auto van de
zaak en een uitstekend salaris 55.000 voor terug.
Reageren
Voor meer informatie kun je op dinsdag tussen 13.00
en 15.00 uur bellen met onze Recruiter, Patricia Wisch
(0118-67.40.00). Je kunt ook je motivatie en cv sturen naar
patricia.wisch@spaarselect.nl of Rouaansekaai 23, 4331 HA
MIDDELBURG. Wij reageren binnen drie werkdagen.
www.spaarselect.nl
INTERIEUR TUINDECORATIE Beriva Import Export
Groothandel voor Tuin Interieurdecoraties
heeft piaats voor:
ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER
(Fulltime)
Wij bieden een zeer afwisselende baan die zowel admini
stratieve, receplionele als ook commerciële vaardigheden
inhoudt, flexibiliteit is daarom een vereiste. Beschik je
over voldoende eigen inzicht en goede sociale vaardighe
den, ben je niet bang om verantwoordelijkheid te nemen
en beheers je bij voorkeur de Franse. Duitse en Engelse
taal, reageer dan schriftelijk op onderstaand adres.
MAGAZIJN- EN PRODUCTIEMEDEWERKERS
(Fulltime) (mnl. 16-24 jaar)
Voor een baan met variatie waarin je met vele aspecten
van ons bedrijf te maken krijgt, bieden wij werkzaamhe
den als: order-picking, magazijnverkoop, goederenmon-
tagc, losssen/laden van containers en vrachtauto's, etc.
Reacties kunnen zowel schriftelijk als telefonisch en op
onderstaand (e-mail) adres.
Reacties aan:
BERIVA
Postbus 284, 4460 AR Goes - Tel.: 0113-273273
Mail: info@beriva.com
De Gezonde Zaak is een landelijk netwerk van centra
voor training therapie. De Gezonde Zaak adviseert
en ondersteunt bedrijven bij de opzet van succesvol
gezondheidsbeleid en biedt de middelen om dit op een
geprotocolleerde, transparante en resultaatgerichte
wijze uit te voeren. Tevens biedt zij preventieve en
curatieve bewegingsprogramma 's voor particulieren.
In Zeeland heeft de Gezonde Zaak drie vestigingen.
Voor de vestiging in Middelburg zijn wij op korte termijn
op zoek naar een:
Bewegingsdeskundige m/v
20 uur
Dc Bewegingsdeskundige begeleidt deelnemers van het
preventieve Fitplan-programma binnen de Gezonde
Zaak. Samen met 6 collegae is hij/zij verantwoordelijk
voor de kwalitatief goede begeleiding. Ter
versterking van ons team, beslaande uit ALO-ers en
Fysiotherapeuten, zijn wij op zoek naar iemand volgens
onderstaand profiel:
Opleiding: CIOS of ALO.
Goede contactuele eigenschappen en een
representatieve uitstraling.
Flexibel, enthousiast, positief en initiatiefrijk.
Goed in teamverband kunnen werken.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Uitvoeren van fysieke testen.
Het geven van Fitplan-lessen.
Geven van persoonlijke trainingsadviczcn.
U kunt uw brief met CV
zenden aan:
De Gezonde Zaak Zeeland,
t.a.v. de heer R. Maljaars,
Schenge 4,
4335 XS Middelburg.
Tel. 0113-88 66 99.
«F
m m
Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere
werkgevers in Zeeland. Ruim 900 mensen zetten zich dagelijks in voor de circa 6000 mensen die gebruik maken
van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie.
Emergis kent een zestal sectoren met ieder een eigen doelgroep van cliënten. Eén van deze sectoren is Langdurige
Zorg en Wonen. De groep mensen voor wie de sector Langdurige Zorg en Wonen zorgt, is heel divers. De
verschillende ziekten waaraan zij lijden, veroorzaken aanhoudende stoornissen en beperkingen. Daardoor kunnen
zij zich vaak niet alleen staande houden in de maatschappij.
De hulpverlening die Langdurige Zorg en Wonen biedt, gaat uit van de rehabilitatiemethodiek. Dit is een proces
waarbij de cliënt geholpen wordt om van zijn of haar vermogen zo goed mogelijk gebruik te maken, zodat hij of
zij op een optimaal niveau kan functioneren op een zo normaal mogelijke manier. In de rehabilitatiebenadering
staat de "werkzame" relatie centraal.
Binnen de sector Langdurige Zorg en Wonen is een reorganisatie gaande. Als gevolg hiervan ontstaat per direct
binnen de regio Oosterscheldegebied een vacature voor de functie van teamleider. De regio Oosterscheldegebied
is verdeeld in vier subregio's te weten:
De Bevelanden;
Schouwen-Duiveland;
Intensieve Zorg;
Voortgezette Behandeling.
Binnen de subregio De Bevelanden waarvan de afdelingen woonhuizen/sociowoningen, BW/BZW Goes, DAC
't Trefpunt Goes, woon-zorgboerderij De Moerhoeve en ambulante zorg deel uitmaken zijn wij op zoek naar een:
van 32 tot 36 uur per week voor onbepaalde tijd.
De functie
U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de subregio. U bent met name verantwoordelijk
voorde uitvoering van het personeelsbeleid, het financieel beleid en de productie. U geeft leiding aan de
medewerkers van de verschillende zorgvormen en u heeft een sterk coachende rol. U bent in staat
projecten en processen op het gebied van zorgontwikkelirigen en innovaties te vertalen naar het dagelijks
proces. U bent mede belast met de kwaliteitsbewaking en toetsing van de resultaten aan de gestelde
doelen.
Het profiel
Kennis op H BO-niveau, managementopleiding en leidinggevende ervaring in het werkveld zijn vereist
evenals ruime achtergrondkennis en brede ervaringskennis voor het coördineren en afstemmen van
verschillende activiteiten binnen een geheel. Frequent komen afwijkende situaties voor die geanalyseerd,
beoordeeld en opgelost moeten worden. Kennis van en inzicht in andere vakgebieden is noodzakelijk.
U bent een inspirerende, ondernemende persoonlijkheid; naar medewerkers toe beschikt u over een
coachende en resultaatgerichte houding.
U bent klantgericht, betrouwbaar en beschikt over een gezonde dosis humor.
Het aanbod
De functie is ingedeeld in FWG 55 (minimaal €2.280,- en maximaal €3.103,- bruto bij een fulltime
dienstverband).
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met Hans van de Voorde, hoofd
centrale- en basisvoorziening Oosterscheldegebied LZW. Het telefoonnummer is 0113 26 75 31.
E-mailen kan natuurlijk ook: vandevoorde@emergis.nl
Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2002.02 linksboven op de envelop, kunt u
vóór 22 januari 2002 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Jacqueline Haver,
personeelsadviseur, Postbus 253,4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 30 januari 2002.
Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure en vindt plaats op 8 februari 2002.
Geestelijke
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden ei
verzorgen. Deskundig en
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
stichting revalidatiegeneeskunde zeeland
De Stichting Revalidatiegeneeskunde Zeeland
(RGZ) heeft tot doel het bestaande netwerk van
revalidatiegeneeskundige activiteiten in de
provincie Zeeland te optimaliseren en uit te
bouwen.
Het netwerk bestaat op dit moment uit:
De unit 'Lindenhof' (poliklinische en klinische
volwassenenrevalidatie) te Goes;
De unit 'De Wielingen' (poliklinische kinder- en
volwassenenrevalidatie) te Terneuzen;
De unit 'Reigerbos' (poliklinische
kinderrevalidatie) te Goes;
Revalidatiegeneeskundige consultatie en
medebehandeling door revalidatieartsen in
de Zeeuwse ziekenhuizen en verpleeghuizen.
Momenteel werken ruim 160 medewerkers
binnen de RGZ.
Ten behoeve van de Economische en Ondersteunende Diensten zoeken wij,
met grote spoed, een:
medewerker salarisadministratie M/V
bij voorkeur voor gemiddeld 36 uur per week,
met een minimum omvang van gemiddeld 24 uur per week.
Het betreft hier een dienstverband voor de duur van tenminste een half jaar, in
verband met vervanging wegens ziekte.
Uw taken:
Functionaris verzorgt de gehele salarisadministratie en stelt hierover
managementinformatie samen.
Functionaris verzorgt de inkoop van goederen.
Functionaris verzorgt de machtigingenadministratie.
Functionaris verzorgt de ziek- en betermeldingen.
Functionaris verzorgt alle correspondentie ten behoeve van bedrijfsvereniging,
ARBO-dienst en pensioenfonds.
Wij verwachten van kandidaten:
dat zij in het bezit zijn van het vereiste diploma MBO, niveau 2 en/of PDB;
dat zij bij voorkeur een opleiding hebben gevolgd op salaristechnisch gebied;
accuratesse en een goed cijfermatig inzicht;
ervaring met de programma's Excel en Word.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-ziekenhuizen, FWG 35. Inschaling is
afhankelijk van opleiding en ervaring.
Nadere informatie omtrent de vacature kunt u verkrijgen bij mevrouw J. I. A. Boer,
Hoofd Economische en Ondersteunende Diensten 3 0113 236236.
Uw schriftelijke reactie kunt u tot uiterlijk 23 januari 2002 sturen aan RGZ,
's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te Goes, t.a.v. I. Fokkema, personeelsfunctionaris.
Sinke Komejan is een toonaangevend
akelaarskantoor in Zeeland. Onze diensten
liggen op het gebied van makelaardij o.g.,
bedrijfshuisvesting, vastgoedmanagement,
administratie Vereniging van Eigenaren,
erzekeringen en hypotheken. Deze activitei
ten zijn verdeeld over onze vestigingen in
Middelburg, Goes, Vlissingen, Zierikzee en
binnenkort ook Bergen op Zoom. Door deze
verdeling ligt persoonlijke benadering op
locatie en persoonlijke invulling voor onze
cliënten voor de hand. Een visie met succes
die wij natuurlijk niet alleen willen hand-
fI haven maar zeker ook willen aanscherpen,
ons huidige team van 40 mensen zoeken wij
aarom voor diverse afdelingen versterking,
wilt werken en wonen in het land waar het
g altijd goed is, dan zou Sinke Komejan ook
or u wel eens het succes kunnen betekenen.
Voor onze vestiging Middelburg zijn wij op korte termijn op
zoek naareen
Administratief medewerker(m/v)
voor de Verenigingen van Eigenaren
fulltime
Functieomschrijving:
De afdeling Vastgoedmanagement bestaat uit een viertal
subafdelingen: commercieel beheer, het technisch beheer,
de administratie van de Vereniging van Eigenaren en het
administratief beheer. Uw taak bestaat uit het voeren van
de administratie voorde Vereniging van Eigenaren, o.a.:
het onderhouden van contacten met de eigenaren,
correspondentie, eventueel notuleren van vergaderingen,
debiteuren- en crediteurenadministratie en het periodiek
samenstellen van de exploitatierekening.
U bent verantwoordelijk voor de afwikkeling van het gehele
administratieve proces en het administratief afwikkelen
van storingen.
secretarieel en boekhoud
kundig onderlegd
relevante werkervaring
vriendelijken klantgericht
bekend met Word/Excel
zowel zelfstandig als in een
team kunnen werken
sociaal en communicatief
vaardig
flexibel
accuraat
opleiding op Mbo-niveau
U w sollicitatie met c.v. zien
wij graag binnen 10 dagen
na het verschijnen van deze
advertentie tegemoet.
U kunt deze richten aan:
Sinke Komejan
Makelaardij B.V.,
t.a.v. mevrouw I. Sinke,
Postbus 82,
4330 AB Middelburg.
SINKE SB KOMEJAN ffl
makelaardij in onroerend goed, hypotheken em verzekeringen NVM