RGZ f-farrnck\ PZC HELPDESKMEDEWERKERS SYSTEEMBEHEERDER FINANCE MANAGER V/M (2 a 3 dgn/wk) WERKVOORBEREIDER vim SPAARH' SELECT Accountmanager DE GEZONDE ZAflKlj bbbud Emergis 52 Teamleider (m/v) profiel zaterdag 12 januari 2002 LAUTOMATISERING B.V. Harinck Automatisering B.V. is een softwarehouse, welke deta-cheringopdrach- ten voor haar cliënten vervult. Wegens overweldigende drukte zijn wij met spoed op zoek naar: en (met diverse expertise, o.a. Oracle, NT en Unix) of die daar toe willen worden opgeleid voor een vast dienstverband. Wij vragen: minimaal MBO niveau; representatief voorkomen/goede contactuele eigenschappen; in bezit van rijbewijs (B); doorzettingsvermogen; bereidheid tot reizen. Interesse? Stuur uw sollicitatiebrief inclusief uitgebreid curriculum vitae op naar: Harinck Automatisering B.V. T. a.v. Werving en Selectie Westhavendijk 156 4463 AE te Goes E-mail: info@harinck.nl Bel voor inlichtingen 0113-228179 Gefonzo B. V., gevestigd te Veere, is een scheepvaartbedrijf, werkzaam in de binnenvaart, kustvaart en zeevaart. Met ruim 90 medewerkers en een vloot van 14 schepen, realiseert de onderneming een omzet van NLG 25 miljoen. De binnenvaarttankers vervoeren olieproducten en lichte chemi caliën over voornamelijk het Rijngebied. De kust- en zeeschepen vervoe ren containers. In het relatief kleine maar actieve team van het walkantoor is de functie van Finance Manager vacant geworden, waarvoor een ver vangster/vervanger wordt gezocht. Misschien is dit wel de baan voor een carrièrevrouw, die een uitdagende baan zoekt maar minder wil werken. Taken en verantwoordelijkheden Zij of hij is verantwoordelijk voor de gehele finance control van de organisatie en haar buitenlandse deelnemingen, waaronder het leiding geven aan twee ad ministratieve medewerksters; het maandelijks opstellen van geconsolideerde V&W, balans en cash flow overzichten; het periodiek rapporteren aan directie, aandeelhouders en Raad van Commissarissen; ad hoe analyses maken. Uw profiel Een hoog werk- en denkniveau, ervaring met complexe consolidaties, een soli de financiële kennis en sterke analytische kwaliteiten. Gewerkt wordt met on der meer het boekhoudprogramma van Exact-voor-DOS en Excel (Add In voor Exact). Een goede uitdrukkingsvaardigheid in het Engels en Duits is gewenst.. Gefonzo biedt Een zeer boeiende en uitdagende baan met een divers en breed takenpakket. Een grote mate van vrijheid voor de invulling van de werktijd, daarbij rekening houdend met de stand van zaken op kantoor, en een concurrerend belonings- paKKet. Reageren Gefonzo B.V. t.a.v. de directie Postbus 36 4350 AA Veere Voor nadere informatie kunt u ook na kantoortijd contact opnemen met de heer Mr. G.E.G. Fongers, Algemeen directeur, mobiel nummer: 0653-198 652. Goes (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente is bezig met de voorbereiding van ambitieuze plannen om de kwaliteit van de historische binnenstad verder te verhogen. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater 7 een nieuw stadskantoor. Daarbij is Goes een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om gezondheidszorg, onderwijs en sport. Meer informatie vindt u op onze website www.goes.nl Bij het ingenieursbureau gemeente Goes van de sector Grondgebied is plaats voor een enthousiaste voor 36 uur per week. Het ingenieursbureau bestaat uit vijftien medewerkers en omvat de secties civiele werkenlgroenaanleg, haven en landmeten/vastgoed. Het ingenieursbureau is in 1999 opgericht en draagt zorg voor de advisering, voorbereiding en begeleiding van projecten. Deze projecten zijn onder meer de aanleg van nieuwe wegen, openbare verlichting parkeervoorzieningen, rioleringen, groenvoorzieningen, speelplaatsen, kademuren en aanpassingen of reconstructies hiervan.Tot de taken van het ingenieursbureau behoren verder kartering, landmeten, geo-informatie en het beheer en onderhoud van beweegbare bruggen, havens, sluis en kanaal. De rol van het ingenieursbureau is die van opdrachtnemer, zowel intern als extern, op basis van contracten. Als werkvoorbereider en als lid van een projectteam werkt u onder leiding van een projectleider. U bereidt civiel-technische en gmenprojecten voor, maakt bestektekeningen met behulp van microstation en schrijft RAW bestekken. Daarnaast stelt u kostenramingen op en onderhoudt u intern en extern contacten met leveranciers en aannemingsbedrijven ten behoeve van de voorbereiding. Ook voert u correspondentie met betrekking tot de voorbereiding van projecten. B2ZEZ32EZESH1HI U bent in het bezit van een op de functiegerichte MBO-diploma, bijvoorbeeld MTO<iviele techniek en/of cultuurtechniek. U heeft ervaring met het schrijven van RAW bestekken en het tekenen met microstation. U heeft een flexibele en klantgerichte instelling en bent bereid zonodig aanvullende opleidingen te volgen. Wij bieden ij een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 1.409,00 (f 3.106,00 - aanloopschaal 6) en maximaal 2.342,00 (f 5.161,00 - functieschaal 7) bedraagt Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets- en pc-privêproject en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie. Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met de heer ing.T.K. de Jonge (hoofd van het ingenieursbureau), telefoon (0113) 249758. Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij de heer mr. J.C.G. Schouten, personeelsconsulent, telefoon (0113) 249634. Sollicitatie. Spreekt deze functie u aan schrijf dan uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 TAG Goes onder vermeldirjgwan vacaturenummer 2340.12. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl De sollicitatietermijn sluit veertien dagen na het verschijnen van dit blad. Psychologisch onderzoek. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Voorkeursbeleid. Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving.Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die vöidoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! IÊL m fi aP 55.000 Spaar Select Spaar Select is het grootste onafhankelijke adviesbureau in Nederland gespecialiseerd in Persoonlijke Financiële Planning. Accountmanager De Accountmanager van Spaar Select is de financieel adviseur die in de avonduren klanten adviseert op het gebied van beleggingen, hypotheken en pensioenen op basis van aangeleverde afspraken. 123T0P 123TOP staat voor het unieke persoonlijk ontwikkelings programma van Spaar Select. Centraal hierin staan opleiding, begeleiding en doorgroei. De functie van Accountmanager is de eerste stap in 123TOP. Profiel D De toppers die wij zoeken zijn ambitieus, gaan altijd voor goud, hebben een opleiding op mbo- of hbo-niveau, zijn tussen de 22 en 35 jaar, vinden het geen probleem om in de avonduren te werken en zijn bereid te leren. Je krijgt er ervaring, opleiding, carrièremogelijkheden, een auto van de zaak en een uitstekend salaris 55.000 voor terug. Reageren Voor meer informatie kun je op dinsdag tussen 13.00 en 15.00 uur bellen met onze Recruiter, Patricia Wisch (0118-67.40.00). Je kunt ook je motivatie en cv sturen naar patricia.wisch@spaarselect.nl of Rouaansekaai 23, 4331 HA MIDDELBURG. Wij reageren binnen drie werkdagen. www.spaarselect.nl INTERIEUR TUINDECORATIE Beriva Import Export Groothandel voor Tuin Interieurdecoraties heeft piaats voor: ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER (Fulltime) Wij bieden een zeer afwisselende baan die zowel admini stratieve, receplionele als ook commerciële vaardigheden inhoudt, flexibiliteit is daarom een vereiste. Beschik je over voldoende eigen inzicht en goede sociale vaardighe den, ben je niet bang om verantwoordelijkheid te nemen en beheers je bij voorkeur de Franse. Duitse en Engelse taal, reageer dan schriftelijk op onderstaand adres. MAGAZIJN- EN PRODUCTIEMEDEWERKERS (Fulltime) (mnl. 16-24 jaar) Voor een baan met variatie waarin je met vele aspecten van ons bedrijf te maken krijgt, bieden wij werkzaamhe den als: order-picking, magazijnverkoop, goederenmon- tagc, losssen/laden van containers en vrachtauto's, etc. Reacties kunnen zowel schriftelijk als telefonisch en op onderstaand (e-mail) adres. Reacties aan: BERIVA Postbus 284, 4460 AR Goes - Tel.: 0113-273273 Mail: info@beriva.com De Gezonde Zaak is een landelijk netwerk van centra voor training therapie. De Gezonde Zaak adviseert en ondersteunt bedrijven bij de opzet van succesvol gezondheidsbeleid en biedt de middelen om dit op een geprotocolleerde, transparante en resultaatgerichte wijze uit te voeren. Tevens biedt zij preventieve en curatieve bewegingsprogramma 's voor particulieren. In Zeeland heeft de Gezonde Zaak drie vestigingen. Voor de vestiging in Middelburg zijn wij op korte termijn op zoek naar een: Bewegingsdeskundige m/v 20 uur Dc Bewegingsdeskundige begeleidt deelnemers van het preventieve Fitplan-programma binnen de Gezonde Zaak. Samen met 6 collegae is hij/zij verantwoordelijk voor de kwalitatief goede begeleiding. Ter versterking van ons team, beslaande uit ALO-ers en Fysiotherapeuten, zijn wij op zoek naar iemand volgens onderstaand profiel: Opleiding: CIOS of ALO. Goede contactuele eigenschappen en een representatieve uitstraling. Flexibel, enthousiast, positief en initiatiefrijk. Goed in teamverband kunnen werken. De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: Uitvoeren van fysieke testen. Het geven van Fitplan-lessen. Geven van persoonlijke trainingsadviczcn. U kunt uw brief met CV zenden aan: De Gezonde Zaak Zeeland, t.a.v. de heer R. Maljaars, Schenge 4, 4335 XS Middelburg. Tel. 0113-88 66 99. «F m m Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Ruim 900 mensen zetten zich dagelijks in voor de circa 6000 mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie. Emergis kent een zestal sectoren met ieder een eigen doelgroep van cliënten. Eén van deze sectoren is Langdurige Zorg en Wonen. De groep mensen voor wie de sector Langdurige Zorg en Wonen zorgt, is heel divers. De verschillende ziekten waaraan zij lijden, veroorzaken aanhoudende stoornissen en beperkingen. Daardoor kunnen zij zich vaak niet alleen staande houden in de maatschappij. De hulpverlening die Langdurige Zorg en Wonen biedt, gaat uit van de rehabilitatiemethodiek. Dit is een proces waarbij de cliënt geholpen wordt om van zijn of haar vermogen zo goed mogelijk gebruik te maken, zodat hij of zij op een optimaal niveau kan functioneren op een zo normaal mogelijke manier. In de rehabilitatiebenadering staat de "werkzame" relatie centraal. Binnen de sector Langdurige Zorg en Wonen is een reorganisatie gaande. Als gevolg hiervan ontstaat per direct binnen de regio Oosterscheldegebied een vacature voor de functie van teamleider. De regio Oosterscheldegebied is verdeeld in vier subregio's te weten: De Bevelanden; Schouwen-Duiveland; Intensieve Zorg; Voortgezette Behandeling. Binnen de subregio De Bevelanden waarvan de afdelingen woonhuizen/sociowoningen, BW/BZW Goes, DAC 't Trefpunt Goes, woon-zorgboerderij De Moerhoeve en ambulante zorg deel uitmaken zijn wij op zoek naar een: van 32 tot 36 uur per week voor onbepaalde tijd. De functie U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de subregio. U bent met name verantwoordelijk voorde uitvoering van het personeelsbeleid, het financieel beleid en de productie. U geeft leiding aan de medewerkers van de verschillende zorgvormen en u heeft een sterk coachende rol. U bent in staat projecten en processen op het gebied van zorgontwikkelirigen en innovaties te vertalen naar het dagelijks proces. U bent mede belast met de kwaliteitsbewaking en toetsing van de resultaten aan de gestelde doelen. Het profiel Kennis op H BO-niveau, managementopleiding en leidinggevende ervaring in het werkveld zijn vereist evenals ruime achtergrondkennis en brede ervaringskennis voor het coördineren en afstemmen van verschillende activiteiten binnen een geheel. Frequent komen afwijkende situaties voor die geanalyseerd, beoordeeld en opgelost moeten worden. Kennis van en inzicht in andere vakgebieden is noodzakelijk. U bent een inspirerende, ondernemende persoonlijkheid; naar medewerkers toe beschikt u over een coachende en resultaatgerichte houding. U bent klantgericht, betrouwbaar en beschikt over een gezonde dosis humor. Het aanbod De functie is ingedeeld in FWG 55 (minimaal €2.280,- en maximaal €3.103,- bruto bij een fulltime dienstverband). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met Hans van de Voorde, hoofd centrale- en basisvoorziening Oosterscheldegebied LZW. Het telefoonnummer is 0113 26 75 31. E-mailen kan natuurlijk ook: vandevoorde@emergis.nl Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2002.02 linksboven op de envelop, kunt u vóór 22 januari 2002 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Jacqueline Haver, personeelsadviseur, Postbus 253,4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 30 januari 2002. Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure en vindt plaats op 8 februari 2002. Geestelijke dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden ei verzorgen. Deskundig en degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks. stichting revalidatiegeneeskunde zeeland De Stichting Revalidatiegeneeskunde Zeeland (RGZ) heeft tot doel het bestaande netwerk van revalidatiegeneeskundige activiteiten in de provincie Zeeland te optimaliseren en uit te bouwen. Het netwerk bestaat op dit moment uit: De unit 'Lindenhof' (poliklinische en klinische volwassenenrevalidatie) te Goes; De unit 'De Wielingen' (poliklinische kinder- en volwassenenrevalidatie) te Terneuzen; De unit 'Reigerbos' (poliklinische kinderrevalidatie) te Goes; Revalidatiegeneeskundige consultatie en medebehandeling door revalidatieartsen in de Zeeuwse ziekenhuizen en verpleeghuizen. Momenteel werken ruim 160 medewerkers binnen de RGZ. Ten behoeve van de Economische en Ondersteunende Diensten zoeken wij, met grote spoed, een: medewerker salarisadministratie M/V bij voorkeur voor gemiddeld 36 uur per week, met een minimum omvang van gemiddeld 24 uur per week. Het betreft hier een dienstverband voor de duur van tenminste een half jaar, in verband met vervanging wegens ziekte. Uw taken: Functionaris verzorgt de gehele salarisadministratie en stelt hierover managementinformatie samen. Functionaris verzorgt de inkoop van goederen. Functionaris verzorgt de machtigingenadministratie. Functionaris verzorgt de ziek- en betermeldingen. Functionaris verzorgt alle correspondentie ten behoeve van bedrijfsvereniging, ARBO-dienst en pensioenfonds. Wij verwachten van kandidaten: dat zij in het bezit zijn van het vereiste diploma MBO, niveau 2 en/of PDB; dat zij bij voorkeur een opleiding hebben gevolgd op salaristechnisch gebied; accuratesse en een goed cijfermatig inzicht; ervaring met de programma's Excel en Word. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-ziekenhuizen, FWG 35. Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring. Nadere informatie omtrent de vacature kunt u verkrijgen bij mevrouw J. I. A. Boer, Hoofd Economische en Ondersteunende Diensten 3 0113 236236. Uw schriftelijke reactie kunt u tot uiterlijk 23 januari 2002 sturen aan RGZ, 's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te Goes, t.a.v. I. Fokkema, personeelsfunctionaris. Sinke Komejan is een toonaangevend akelaarskantoor in Zeeland. Onze diensten liggen op het gebied van makelaardij o.g., bedrijfshuisvesting, vastgoedmanagement, administratie Vereniging van Eigenaren, erzekeringen en hypotheken. Deze activitei ten zijn verdeeld over onze vestigingen in Middelburg, Goes, Vlissingen, Zierikzee en binnenkort ook Bergen op Zoom. Door deze verdeling ligt persoonlijke benadering op locatie en persoonlijke invulling voor onze cliënten voor de hand. Een visie met succes die wij natuurlijk niet alleen willen hand- fI haven maar zeker ook willen aanscherpen, ons huidige team van 40 mensen zoeken wij aarom voor diverse afdelingen versterking, wilt werken en wonen in het land waar het g altijd goed is, dan zou Sinke Komejan ook or u wel eens het succes kunnen betekenen. Voor onze vestiging Middelburg zijn wij op korte termijn op zoek naareen Administratief medewerker(m/v) voor de Verenigingen van Eigenaren fulltime Functieomschrijving: De afdeling Vastgoedmanagement bestaat uit een viertal subafdelingen: commercieel beheer, het technisch beheer, de administratie van de Vereniging van Eigenaren en het administratief beheer. Uw taak bestaat uit het voeren van de administratie voorde Vereniging van Eigenaren, o.a.: het onderhouden van contacten met de eigenaren, correspondentie, eventueel notuleren van vergaderingen, debiteuren- en crediteurenadministratie en het periodiek samenstellen van de exploitatierekening. U bent verantwoordelijk voor de afwikkeling van het gehele administratieve proces en het administratief afwikkelen van storingen. secretarieel en boekhoud kundig onderlegd relevante werkervaring vriendelijken klantgericht bekend met Word/Excel zowel zelfstandig als in een team kunnen werken sociaal en communicatief vaardig flexibel accuraat opleiding op Mbo-niveau U w sollicitatie met c.v. zien wij graag binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie tegemoet. U kunt deze richten aan: Sinke Komejan Makelaardij B.V., t.a.v. mevrouw I. Sinke, Postbus 82, 4330 AB Middelburg. SINKE SB KOMEJAN ffl makelaardij in onroerend goed, hypotheken em verzekeringen NVM

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 52