Aan de slag met uw
onderwijstalent?
BRflun
TOTAL
SDO
dyson
RUCPHEN
PZC
A.
Werken en ontspannen.dicht bij huis
senior beleidsmedewerker civiele techniek m/v
B. civieltechnisch medewerker m/v
D. administratief medewerker m/v
Hg eweente
C. (aankomend) administratief-juridisch medewerker m/v
PHILIPS
KRUPS
SONY
SIEMENS
TECHNISCHE MEDEWERKER BINNENDIENST
WIJ VRAGEN FULLTIME MEDEWERKERS:
WIJ BIEDEN:
AFDELINGSSECRETARESSE FINANCE ACCOUNTING
(parttime 50%)
Operationeel manager
verzorging <v/m>
zaterdag 12 januari 2002
H
Rucphen. Een typisch Brabantse gemeente, op een steenworp van Antwerpen en Breda. Waar je nog
eindeloos kunt ronddwalen in de bos- en heidegebieden (ruim 1200 ha). Waar je kunt genieten van
de vele sportfaciliteiten. De gezelligheid in de vijf kernen. Maar waar je ook prima kunt werken.
In de land- en tuinbouw en het toerisme, bijvoorbeeld. Bij één van de vele bedrijven. En natuurlijk
bij de gemeentelijke organisatie zelf. Hier werken zo'n 180 mensen. Doorgaans dicht bij huis!
De gemeente Rucphen kiest in haar organisatie voor flexibel inzetbare, initiatiefrijke en betrokken
medewerkers. Er werken momenteel ca. 180 mensen. De organisatie is ingericht volgens een
vijfsectorenmodel: Bestuurlijke Zaken, Middelen, Sociale Zaken, Welzijn en Gemeentewerken.
Wij zoeken kandidaten voor de volgende vacatures bij de sector Gemeentewerken:
voor 36 uur per week
Je beschikt over een afgeronde opleiding hts-civiele techniek
en ruime relevante werkervaring. In je functie ben je belast
met het voorbereiden, begroten, tekenen en aanbestedings-
gereed maken van de complexere1 civieltechnische werken.
Je maakt planningen en ramingen en treedt waar nodig op als
projectleider. Je adviseert het college en onderhoudt contacten
met derden. De functie is ingeschaald op niveau 9 (min.
2.027,-- en max. 2.997,— bruto per maand bij een fulltime
dienstverband).
Vacaturecode: VVB1
voor 36 uur per- week
Je voert landmeetkundige werkzaamheden uit, net als werk
zaamheden die van belang zijn bij de voorbereiding van civiel
technische werken (zoals de aanleg van riolering en wegen).
Ook revisiewerk hoort tot jouw takenpakket. Daarnaast assisteer
je bij het beheer van de geautomatiseerde systemen, voer je
diverse tekenwerkzaamheden uit met behulp van een CAD-
systeem en verricht je overige op het bureau voorkomende werk
zaamheden. Je beschikt over een mbo-opleiding richting civiele
techniek of gelijkwaardig. De functie is ingeschaald op niveau 6
(minimaal 1.409,- en maximaal €2.137,— bruto per maand bij
een fulltime dienstverband).
Vacaturecode: VVB
voor 36 uur per week
Deze functie is zeer afwisselend en veelzijdig. Je verricht admi-
nistratief-juridische werkzaamheden voor de gehele sector. Zo zul
je al snel zelfstandig voorstellen aan bijvoorbeeld de gemeenteraad
opstellen. Je bent echter vooral belast met werkzaamheden op het
gebied van de Verkeerswetgeving, de Wet milieubeheer en de
Algemene Plaatselijke Verordening. Verder maak je verslagen van
commissievergaderingen, inspraakavonden en andere overlegsitu
aties. Ook verleen je hand- en spandiensten en ondersteun je waar
voor 36 uur per week
Deze functie is zeer afwisselend en veelzijdig. Je behoort voor
taakvelden van de gehele sector administratieve werkzaamheden
te verrichten. Over deze taakvelden dien je ook informatie te ver
strekken aan het loket. Het registreren en behandelen van klachten
is een belangrijk onderdeel van de functie. Ook moet je brieven,
adviesnota's,-raadsvoorstellen e.d. op kunnen stellen. Het uitvoe
ren van administratieve werkzaamheden op het gebied van afval
verwijdering en-verwerking is een dagelijks terugkomende taak.
nodig je collega's van de administratie. Je hebt in ieder geval een
relevante mbo-opleiding afgerond (bijvoorbeeld mbo-aj of meao-bj).
Wanneer je het diploma bestuursambtenaar met de differentiatie
vrom al (bijna) op zak hebt is dat een pre. Afhankelijk van opleiding
en ervaring word je vooralsnog ingeschaald in aanloopniveau 6
dan wel functieniveau 7 (min. 1.409,— max. 2.342,— bruto per
maand bij een fulltime dienstverband).
Vacaturecode: VMVA2
Tevens zul je in staat moeten zijn verslagen te maken van commis
sievergaderingen inspraakavonden en andere overlegstructuren. Je
bent in het bezit van een mbo-diploma (voorheen meao-diploma
met bestuurlijke richting) en beschikt over goede aantoonbare
mondelinge en schriftelijke uitdrukkingvaardigheden. De functie
is gewaardeerd op niveau 6 (min. 1.409,— en max. 2.137,
bruto per maand bij een fulltime dienstverband).
Vacaturecode: VMVA4
Wil je meer informatie over de functies A en B, neem dan contact op met John Morsink, bureauhoofd Voorbereiding, tel. (0165)
34 96 41. Voor de functies C en D kun je terecht bij Ad Schrauwen, bureauhoofd Milieu, Verkeer en Administratie, tel. (0165) 34 96 01.
Voor meer informatie omtrent de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij Rom Jongeneelen, bureauhoofd Personeel, Organisatie en
Belastingen, tel. (0165) 34 95 71.
Wat hebben we nog meer te bieden:
De functies worden in de loop van 2002 hergewaardeerd. De gemeente Rucphen hanteert een uitloopstelsel en beschikt verder over prima
Bocurtdairc - arbeidsvoorwaarden, waaronder gunstige regelingen op het gebied van kinderopvang en hypotheek, variabele werktijden,
spaarloon- en premiespaarloon, ruime studiefaciliteiten, een pc-privéproject en de mogelijkheid om verlofuren te kopen en verkopen.
Reageren:
Sluit een van deze functies aan bij je capaciteiten en interesse, stuur dan je sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen naar burgemeester
en wethouders van Rucphen, Postbus 9, 4715 ZG Rucphen, onder vermelding van de betreffende vacaturecode.
Wil je meer informatie over Rucphen? Breng dan eens een virtueel bezoek aan onze mooie gemeente op www.rucphen.nl
Of nog beter: kom gewoon eens langs om de sfeer te proeven. Je zult je zeker thuis voelen.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Belanghebbenden die voldoen aan de Wet REA (Reïntegratie Arbeidsgehandicapten) worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren.
Bij gelijke geschiktheid 'genieten zij de voorkeur.
Een baan in het voortgezet onderwijs lijkt u wel wat? Wij zoeken op korte
termijn werkenden en werkzoekenden met of zonder lesbevoegdheid, die
het onderwijs willen komen versterken. Na vier tot zes maanden kunt u weer
aan de slag als onderwijskracht. Voor mensen met een bevoegdheid die er al
(te) lang tussenuit zijn, is er de Opfriscursus Voortgezet Onderwijs. Voor deel
name aan de opleiding tot Technisch Onderwijsassistent is een lesbevoegdheid
niet vereist. Na drie tot vier maanden -bent u inzetbaar in het voortgezet
onderwijs voor de vakken scheikunde, natuurkunde en biologie en binnen
multimediaprojecten.
Opfriscursus Voortgezet Onderwijs
Bent u in het bezit van een eerste- of tweedegraadsbevoegdheid of heeft
u deze bevoegdheid in uw land van herkomst behaald, dan kunt u na een
opfriscursus van vier tot zes maanden een herstart maken in het voortgezet
onderwijs. Regionale verschillen daargelaten, is er vooral behoefte aan docen
ten voor de exacte vakken, (klassieke) talen en economische vakken.
Opleiding Technisch Onderwijsassistent
U heeft een mbo-diploma of hbo werk- en denkniveau en affiniteit met het
werken met leerlingen van 12 tot 18 jaar. U beschikt bovendien over technisch
inzicht, ervaring met automatisering en parate kennis van de vakken natuur
kunde, scheikunde of biologie. Na een opleiding van drie tot vier maanden
kunt u aan de slag!
Uitkeringsgerechtigden: deelname is onder voorbehoud. U heeft toestemming nodig van de uitkerende instantie
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Sectorbestuur
Onderwijsarbeidsmarkt
Interesse?
Wilt u deelnemen aan de
selectieprocedure voor
een van beide opleidingen?
Bel KLIQ Employabiiity,
Bart Huppelschoten
076 - 533 19 40
SBO is de organisatie van
werkgevers en werknemers voor
de ondenvijsarbeidsmarkt.
De werving en selectie van
kandidaten voor het voortgezet
onderwijs zijn door het SBO in
handen gelegd van KLIQ.
KLIQ is een nieuw bedrijf met
jarenlange ervaring, gericht op
dienstverlening voor mens
arbeid. Haar innovatieve aanpak
leidt tot duurzame oplossingen.
KLIQ werkt met respect voor de
individuele mens en op een maat
schappelijk verantwoorde wijze.
Employabiiity
iz.e.si
autorisatie voor:
Wegens aanhoudende drukte en uitbreiding van ons marketingsegment zijn wij op zoek naar nieuwe
collega's om ons bestaande team te versterken.
(maandag t/m vrijdag, 38 uur week)
Technici KTV, DVD, Audio
Technici Huishoudapparaten/Horeca apparaten
Technici computers
Technici met ervaring in een of meerdere van bovenstaande artikelen en bereid zijn om
(in de toekomst) leiding te geven.
Leerling Technici in bovenstaande produktgroepen welke via een opleidingscentrum of
intern worden opgeleid.
Naast een prettige collegiale werksfeer een afwisselende functie, goede honorering en
prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben jij geïnteresseerd in een van de bovenstaande functies, schrijf dan een brief met je persoonlijke gegevens naar:
Z.E.S. Goes BV, t.a.v. Afdeling Personeelszaken, Postbus 64, 4460 AB Goes.
Of mail naar: personeelszaken@zesgoes.nl. Voor meer informatie bel: 0113-240760
TOTAL Raffinaderij Nederland N. V. is
een dochteronderneming van de olie
maatschappij TOTAL FINA ELF en hel
chemieconcern The Dow Chemical
Company. De raffinaderij biedt werk aan
350 hooggekwalificeerde medewerkers.
De hoofdactiviteiten
De raffinaderij beschikt over een aard-
olieraffinagecomplex en een hydrocracker.
Deze installaties verwerken respectievelijk
aardolie en stookolie tot LPG. nafta,
benzines, diesel, huisbrandolie,
vliegtuigbrandstof, stookolie, chemische
producten en zwavel. Het naleven van
voorschriften die gaan om de Veiligheid,
Kwaliteit, Milieu en ARBO is van primair
belang.
De afdeling
De afdeling Finance en Accounting is di
rect betrokken bij de correcte afhandelin
gen van financiële aangelegenheden van
de raffinaderij. Zij is hierbij verantwoordelijk
voor de controle op de kosten, het volgen
van wettelijke voorschriften op het gebied
van financiële en fiscale wetgeving, het
betaalbaar stellen van rekeningen en het
afhandelen ervan. De afdeling kent vijf
secties: de olieadministratie, de computer-
sectie, general accounting, cost payables
en inkoop.
TOTAL RAFFINADERIJ NEDERLAND N.V.
HERHAALDE OPROEP:
Door interne overplaatsing van de huidige functionaris is de
vacature ontstaan van:
Afdelingssecretarresse Finance Accounting (50%)
De doelstelling van de functie is aan de financieel directeur en
de medewerkers van de afdeling een optimale secretariële on
dersteuning te bieden. De normale taken als postbehandeling,
notuleren, het maken van verslagen en rapporteren, en archive
ren behoren tot het pakket. Ook beheert de secretaresse de
agenda en adressenbestanden. Het maken van presentaties en
spreadsheets ten behoeve van het management geeft een extra
toegevoegde waarde.
TOTAL vraagt:
Een enthousiaste secretaresse met ten minste 1 jaar (recen
te) ervaring;
Een afgeronde secretariële opleiding (MBO-niveau);
Goede kennis van computerprogramma's als Word, Excel,
Powerpoint en Microsoft Outlook;
Flexibiliteit met betrekking tot het werken in een secretares
seteam (5 mensen);
De bereidheid om 20 uur over 5 dagen van de week te verde
len. Daarnaast wordt flexibiliteit gevraagd om op verzoek en
op beperkte basis 'meeruren' te werken.
Een gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse taal
(een redelijke kennis van de Franse taal is een voordeel).
TOTAL biedt:
Een aantrekkelijk salaris met dertiende maand en 8,33% va
kantietoeslag
Een functie in dagdienst met een normale werkweek van 20
uur;
12,5 vakantiedagen en 7 ADV-dagen (op basis van 50%);
Een contract voor onbepaalde tijd (proeftijd twee maanden);
Een prettige werkomgeving waarbij werken in teams bijzon
dere aandacht krijgt.
Solliciteren:
Stuur binnen 10 dagen na het verschijnen van deze
advertentie een sollicitatiebrief met uitgebreide CV aan:
TOTAL Raffinaderij Nederland N.V.
t.a.v. de heer G. H. Drost, Personnel Officer
Postbus 210
4380 AE VLISSINGEN
Mailen kan ook: gerard.drost@trn.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Zorg mt respect, waar h ook woont
Zorgstroom is een
jonge organisatie voor
zorg- en dienstverlening,
gevormd door
Zorgcentrum Rustenburg,
Zorgcentrum Roggeveenhuis,
Zorgcentrum Buitenrust en
Thuiszorg.
Ruim 2100 medewerkers en
vrijwilligers werken in een
gezonde werksfeer met volop
groeimogelijkheden aan een
klantvriendelijk en compleet
zorg- en dienstenpakket.
Bij Zorgstroom draait alles
om de zorg voor de
Walcherse bevolking.
Transferpunt Zorgsector Zeeland
Bent u een manager met pit en werkt u graag in een
dynamische omgeving? Dan is dit uw kans! Zorgstroom
zoekt voor rayon Middelburg per direct een enthousiaste
medewerker voor de functie van
voor gemiddeld 24 uren per week i.v.m. vervanging
zwangerschapsverlof tot en met september 2002
Als operationeel manager verzorging werkt u onder de
verantwoordelijkheid van de rayonmanager en geeft u
leiding aan een team medewerkers. U bent
verantwoordelijk voor het klantgericht en efficiënt
realiseren van de zorgverlening. U weet uw mede
werkers hiertoe te motiveren door middel van coaching.
Ook bent u eindverantwoordelijk voor de planning.
Wij verwachten van u leidinggevende capaciteiten,
zakelijkheid en een proactieve instelling. U beschikt over
een afgeronde opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld
HBO-V, HEAO, HBO Personeel Arbeid of daarmee
vergelijkbaar en bij voorkeur een verpleegkundige
achtergrond en enige relevante werkervaring.
Wij bieden een uitdagende functie in een prettige
werkomgeving, salariëring volgens de CAO Thuiszorg
(schaal 9, minimaal 1960,- en maximaal 2842,- bruto
per maand bij een 36-urige werkweek) en goede
secundaire arbeidsvoorwaardèn.
Voor informatie over de functie kunt u contact
opnemen met de heer Arts, rayonmanager tel: (0118)
655600. Informatie betreffende arbeidsvoorwaarden
kunt u verkrijgen bij mevrouw Boeije, personeels-
adviseur, tel: (0118) 684000. Uw schriftelijke sollicitatie
kunt u voor 23 januari 2002 richten aan de heer
L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur,
Postbus 323, 4330 AH Middelburg.