Aan de slag met uw onderwijstalent? BRflun TOTAL SDO dyson RUCPHEN PZC A. Werken en ontspannen.dicht bij huis senior beleidsmedewerker civiele techniek m/v B. civieltechnisch medewerker m/v D. administratief medewerker m/v Hg eweente C. (aankomend) administratief-juridisch medewerker m/v PHILIPS KRUPS SONY SIEMENS TECHNISCHE MEDEWERKER BINNENDIENST WIJ VRAGEN FULLTIME MEDEWERKERS: WIJ BIEDEN: AFDELINGSSECRETARESSE FINANCE ACCOUNTING (parttime 50%) Operationeel manager verzorging <v/m> zaterdag 12 januari 2002 H Rucphen. Een typisch Brabantse gemeente, op een steenworp van Antwerpen en Breda. Waar je nog eindeloos kunt ronddwalen in de bos- en heidegebieden (ruim 1200 ha). Waar je kunt genieten van de vele sportfaciliteiten. De gezelligheid in de vijf kernen. Maar waar je ook prima kunt werken. In de land- en tuinbouw en het toerisme, bijvoorbeeld. Bij één van de vele bedrijven. En natuurlijk bij de gemeentelijke organisatie zelf. Hier werken zo'n 180 mensen. Doorgaans dicht bij huis! De gemeente Rucphen kiest in haar organisatie voor flexibel inzetbare, initiatiefrijke en betrokken medewerkers. Er werken momenteel ca. 180 mensen. De organisatie is ingericht volgens een vijfsectorenmodel: Bestuurlijke Zaken, Middelen, Sociale Zaken, Welzijn en Gemeentewerken. Wij zoeken kandidaten voor de volgende vacatures bij de sector Gemeentewerken: voor 36 uur per week Je beschikt over een afgeronde opleiding hts-civiele techniek en ruime relevante werkervaring. In je functie ben je belast met het voorbereiden, begroten, tekenen en aanbestedings- gereed maken van de complexere1 civieltechnische werken. Je maakt planningen en ramingen en treedt waar nodig op als projectleider. Je adviseert het college en onderhoudt contacten met derden. De functie is ingeschaald op niveau 9 (min. 2.027,-- en max. 2.997,— bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Vacaturecode: VVB1 voor 36 uur per- week Je voert landmeetkundige werkzaamheden uit, net als werk zaamheden die van belang zijn bij de voorbereiding van civiel technische werken (zoals de aanleg van riolering en wegen). Ook revisiewerk hoort tot jouw takenpakket. Daarnaast assisteer je bij het beheer van de geautomatiseerde systemen, voer je diverse tekenwerkzaamheden uit met behulp van een CAD- systeem en verricht je overige op het bureau voorkomende werk zaamheden. Je beschikt over een mbo-opleiding richting civiele techniek of gelijkwaardig. De functie is ingeschaald op niveau 6 (minimaal 1.409,- en maximaal €2.137,— bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Vacaturecode: VVB voor 36 uur per week Deze functie is zeer afwisselend en veelzijdig. Je verricht admi- nistratief-juridische werkzaamheden voor de gehele sector. Zo zul je al snel zelfstandig voorstellen aan bijvoorbeeld de gemeenteraad opstellen. Je bent echter vooral belast met werkzaamheden op het gebied van de Verkeerswetgeving, de Wet milieubeheer en de Algemene Plaatselijke Verordening. Verder maak je verslagen van commissievergaderingen, inspraakavonden en andere overlegsitu aties. Ook verleen je hand- en spandiensten en ondersteun je waar voor 36 uur per week Deze functie is zeer afwisselend en veelzijdig. Je behoort voor taakvelden van de gehele sector administratieve werkzaamheden te verrichten. Over deze taakvelden dien je ook informatie te ver strekken aan het loket. Het registreren en behandelen van klachten is een belangrijk onderdeel van de functie. Ook moet je brieven, adviesnota's,-raadsvoorstellen e.d. op kunnen stellen. Het uitvoe ren van administratieve werkzaamheden op het gebied van afval verwijdering en-verwerking is een dagelijks terugkomende taak. nodig je collega's van de administratie. Je hebt in ieder geval een relevante mbo-opleiding afgerond (bijvoorbeeld mbo-aj of meao-bj). Wanneer je het diploma bestuursambtenaar met de differentiatie vrom al (bijna) op zak hebt is dat een pre. Afhankelijk van opleiding en ervaring word je vooralsnog ingeschaald in aanloopniveau 6 dan wel functieniveau 7 (min. 1.409,— max. 2.342,— bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Vacaturecode: VMVA2 Tevens zul je in staat moeten zijn verslagen te maken van commis sievergaderingen inspraakavonden en andere overlegstructuren. Je bent in het bezit van een mbo-diploma (voorheen meao-diploma met bestuurlijke richting) en beschikt over goede aantoonbare mondelinge en schriftelijke uitdrukkingvaardigheden. De functie is gewaardeerd op niveau 6 (min. 1.409,— en max. 2.137, bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Vacaturecode: VMVA4 Wil je meer informatie over de functies A en B, neem dan contact op met John Morsink, bureauhoofd Voorbereiding, tel. (0165) 34 96 41. Voor de functies C en D kun je terecht bij Ad Schrauwen, bureauhoofd Milieu, Verkeer en Administratie, tel. (0165) 34 96 01. Voor meer informatie omtrent de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij Rom Jongeneelen, bureauhoofd Personeel, Organisatie en Belastingen, tel. (0165) 34 95 71. Wat hebben we nog meer te bieden: De functies worden in de loop van 2002 hergewaardeerd. De gemeente Rucphen hanteert een uitloopstelsel en beschikt verder over prima Bocurtdairc - arbeidsvoorwaarden, waaronder gunstige regelingen op het gebied van kinderopvang en hypotheek, variabele werktijden, spaarloon- en premiespaarloon, ruime studiefaciliteiten, een pc-privéproject en de mogelijkheid om verlofuren te kopen en verkopen. Reageren: Sluit een van deze functies aan bij je capaciteiten en interesse, stuur dan je sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen naar burgemeester en wethouders van Rucphen, Postbus 9, 4715 ZG Rucphen, onder vermelding van de betreffende vacaturecode. Wil je meer informatie over Rucphen? Breng dan eens een virtueel bezoek aan onze mooie gemeente op www.rucphen.nl Of nog beter: kom gewoon eens langs om de sfeer te proeven. Je zult je zeker thuis voelen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Belanghebbenden die voldoen aan de Wet REA (Reïntegratie Arbeidsgehandicapten) worden uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. Bij gelijke geschiktheid 'genieten zij de voorkeur. Een baan in het voortgezet onderwijs lijkt u wel wat? Wij zoeken op korte termijn werkenden en werkzoekenden met of zonder lesbevoegdheid, die het onderwijs willen komen versterken. Na vier tot zes maanden kunt u weer aan de slag als onderwijskracht. Voor mensen met een bevoegdheid die er al (te) lang tussenuit zijn, is er de Opfriscursus Voortgezet Onderwijs. Voor deel name aan de opleiding tot Technisch Onderwijsassistent is een lesbevoegdheid niet vereist. Na drie tot vier maanden -bent u inzetbaar in het voortgezet onderwijs voor de vakken scheikunde, natuurkunde en biologie en binnen multimediaprojecten. Opfriscursus Voortgezet Onderwijs Bent u in het bezit van een eerste- of tweedegraadsbevoegdheid of heeft u deze bevoegdheid in uw land van herkomst behaald, dan kunt u na een opfriscursus van vier tot zes maanden een herstart maken in het voortgezet onderwijs. Regionale verschillen daargelaten, is er vooral behoefte aan docen ten voor de exacte vakken, (klassieke) talen en economische vakken. Opleiding Technisch Onderwijsassistent U heeft een mbo-diploma of hbo werk- en denkniveau en affiniteit met het werken met leerlingen van 12 tot 18 jaar. U beschikt bovendien over technisch inzicht, ervaring met automatisering en parate kennis van de vakken natuur kunde, scheikunde of biologie. Na een opleiding van drie tot vier maanden kunt u aan de slag! Uitkeringsgerechtigden: deelname is onder voorbehoud. U heeft toestemming nodig van de uitkerende instantie Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Sectorbestuur Onderwijsarbeidsmarkt Interesse? Wilt u deelnemen aan de selectieprocedure voor een van beide opleidingen? Bel KLIQ Employabiiity, Bart Huppelschoten 076 - 533 19 40 SBO is de organisatie van werkgevers en werknemers voor de ondenvijsarbeidsmarkt. De werving en selectie van kandidaten voor het voortgezet onderwijs zijn door het SBO in handen gelegd van KLIQ. KLIQ is een nieuw bedrijf met jarenlange ervaring, gericht op dienstverlening voor mens arbeid. Haar innovatieve aanpak leidt tot duurzame oplossingen. KLIQ werkt met respect voor de individuele mens en op een maat schappelijk verantwoorde wijze. Employabiiity iz.e.si autorisatie voor: Wegens aanhoudende drukte en uitbreiding van ons marketingsegment zijn wij op zoek naar nieuwe collega's om ons bestaande team te versterken. (maandag t/m vrijdag, 38 uur week) Technici KTV, DVD, Audio Technici Huishoudapparaten/Horeca apparaten Technici computers Technici met ervaring in een of meerdere van bovenstaande artikelen en bereid zijn om (in de toekomst) leiding te geven. Leerling Technici in bovenstaande produktgroepen welke via een opleidingscentrum of intern worden opgeleid. Naast een prettige collegiale werksfeer een afwisselende functie, goede honorering en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben jij geïnteresseerd in een van de bovenstaande functies, schrijf dan een brief met je persoonlijke gegevens naar: Z.E.S. Goes BV, t.a.v. Afdeling Personeelszaken, Postbus 64, 4460 AB Goes. Of mail naar: personeelszaken@zesgoes.nl. Voor meer informatie bel: 0113-240760 TOTAL Raffinaderij Nederland N. V. is een dochteronderneming van de olie maatschappij TOTAL FINA ELF en hel chemieconcern The Dow Chemical Company. De raffinaderij biedt werk aan 350 hooggekwalificeerde medewerkers. De hoofdactiviteiten De raffinaderij beschikt over een aard- olieraffinagecomplex en een hydrocracker. Deze installaties verwerken respectievelijk aardolie en stookolie tot LPG. nafta, benzines, diesel, huisbrandolie, vliegtuigbrandstof, stookolie, chemische producten en zwavel. Het naleven van voorschriften die gaan om de Veiligheid, Kwaliteit, Milieu en ARBO is van primair belang. De afdeling De afdeling Finance en Accounting is di rect betrokken bij de correcte afhandelin gen van financiële aangelegenheden van de raffinaderij. Zij is hierbij verantwoordelijk voor de controle op de kosten, het volgen van wettelijke voorschriften op het gebied van financiële en fiscale wetgeving, het betaalbaar stellen van rekeningen en het afhandelen ervan. De afdeling kent vijf secties: de olieadministratie, de computer- sectie, general accounting, cost payables en inkoop. TOTAL RAFFINADERIJ NEDERLAND N.V. HERHAALDE OPROEP: Door interne overplaatsing van de huidige functionaris is de vacature ontstaan van: Afdelingssecretarresse Finance Accounting (50%) De doelstelling van de functie is aan de financieel directeur en de medewerkers van de afdeling een optimale secretariële on dersteuning te bieden. De normale taken als postbehandeling, notuleren, het maken van verslagen en rapporteren, en archive ren behoren tot het pakket. Ook beheert de secretaresse de agenda en adressenbestanden. Het maken van presentaties en spreadsheets ten behoeve van het management geeft een extra toegevoegde waarde. TOTAL vraagt: Een enthousiaste secretaresse met ten minste 1 jaar (recen te) ervaring; Een afgeronde secretariële opleiding (MBO-niveau); Goede kennis van computerprogramma's als Word, Excel, Powerpoint en Microsoft Outlook; Flexibiliteit met betrekking tot het werken in een secretares seteam (5 mensen); De bereidheid om 20 uur over 5 dagen van de week te verde len. Daarnaast wordt flexibiliteit gevraagd om op verzoek en op beperkte basis 'meeruren' te werken. Een gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse taal (een redelijke kennis van de Franse taal is een voordeel). TOTAL biedt: Een aantrekkelijk salaris met dertiende maand en 8,33% va kantietoeslag Een functie in dagdienst met een normale werkweek van 20 uur; 12,5 vakantiedagen en 7 ADV-dagen (op basis van 50%); Een contract voor onbepaalde tijd (proeftijd twee maanden); Een prettige werkomgeving waarbij werken in teams bijzon dere aandacht krijgt. Solliciteren: Stuur binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie een sollicitatiebrief met uitgebreide CV aan: TOTAL Raffinaderij Nederland N.V. t.a.v. de heer G. H. Drost, Personnel Officer Postbus 210 4380 AE VLISSINGEN Mailen kan ook: gerard.drost@trn.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Zorg mt respect, waar h ook woont Zorgstroom is een jonge organisatie voor zorg- en dienstverlening, gevormd door Zorgcentrum Rustenburg, Zorgcentrum Roggeveenhuis, Zorgcentrum Buitenrust en Thuiszorg. Ruim 2100 medewerkers en vrijwilligers werken in een gezonde werksfeer met volop groeimogelijkheden aan een klantvriendelijk en compleet zorg- en dienstenpakket. Bij Zorgstroom draait alles om de zorg voor de Walcherse bevolking. Transferpunt Zorgsector Zeeland Bent u een manager met pit en werkt u graag in een dynamische omgeving? Dan is dit uw kans! Zorgstroom zoekt voor rayon Middelburg per direct een enthousiaste medewerker voor de functie van voor gemiddeld 24 uren per week i.v.m. vervanging zwangerschapsverlof tot en met september 2002 Als operationeel manager verzorging werkt u onder de verantwoordelijkheid van de rayonmanager en geeft u leiding aan een team medewerkers. U bent verantwoordelijk voor het klantgericht en efficiënt realiseren van de zorgverlening. U weet uw mede werkers hiertoe te motiveren door middel van coaching. Ook bent u eindverantwoordelijk voor de planning. Wij verwachten van u leidinggevende capaciteiten, zakelijkheid en een proactieve instelling. U beschikt over een afgeronde opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HBO-V, HEAO, HBO Personeel Arbeid of daarmee vergelijkbaar en bij voorkeur een verpleegkundige achtergrond en enige relevante werkervaring. Wij bieden een uitdagende functie in een prettige werkomgeving, salariëring volgens de CAO Thuiszorg (schaal 9, minimaal 1960,- en maximaal 2842,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek) en goede secundaire arbeidsvoorwaardèn. Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer Arts, rayonmanager tel: (0118) 655600. Informatie betreffende arbeidsvoorwaarden kunt u verkrijgen bij mevrouw Boeije, personeels- adviseur, tel: (0118) 684000. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u voor 23 januari 2002 richten aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323, 4330 AH Middelburg.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 46