medewerker
//Mmj
<J
NITHOOF
Ni
Je bent toch
oud en wijs genoeg
wat je wil
PZC
22
Clustercoördinator waterkwantiteit
DTP-er
Administratief
Schouwen-Duiveland
e
Voorzitter en (plaatsvervangend) lid (m/v)
*jG- bog^png 5' -3
zaterdag 12 januari 2002
Waterschap Zeeuwse Eilanden
Waterschap Zeeuwse Eilanden
zorgt met ongeveer vierhonderd
medewerkers voor degelijke
waterkeringen, voor aanleg,
onderhoud en veiligheid van
plattelandswegen, voor een
goed waterpeil, voor een
goede kwaliteit van het opper
vlaktewater en vpor zuivering
van het afvalwater. Het water
schap voert deze taken uit in
de provincie Zeeland boven
de Westerschelde. Het hoofd
kantoor is tot medio 2003
gevestigd in Goes en daarna
in Middelburg. De organisa
tie is onderverdeeld in de
sectoren (Waterkeringen,
Waterbeheer, Wegen en
Middelen) en een Staf.
Zeeuwse Eilanden streeft
een cultuur na waarin voor
alle medewerkers sprake is
van een duidelijke taak,
een eigen verantwoordelijk
heid en differentiatie in
beloning. Meer informatie
over waterschap Zeeuwse
Eilanden kunt u vinden op
www.wze.nl.
De afdeling Planvorming Waterhuishouding houdt zich vooral bezig met het ontwikkelen, implementeren, deels
uitvoeren, en evalueren van beleid gericht op het bereiken van duurzame watersystemen, met name in het beheers
gebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. De afdeling is onderverdeeld in de clusters "Waterkwaliteit en
"Waterkwantiteit. De clusters worden aangestuurd door clustercoördinatoren. Bij de afdeling werken momenteel 17
medewerk(st)ers onder algehele leiding van een afdelingshoofd.
(met hydrologische en/of R.O.-ervaring) m/v bij de afdeling Planvorming
Waterhuishouding: 37 uur p/w, vac.nr. 01/43
Functieinformatie
De functie van clustercoördinator bestaat uit een combinatie
van leidinggeven en inhoudelijke visieontwikkeiing eh beieids-
vórming Samenwerking met andere, bij het waterbeheer
betrokken partijen, speelt daarbij een belangrijke rol.
Onderwerpen die momenteel aan de orde zijn: opstellen water-
visie met nadere uitwerking in (integrale) gebiedsgerichte, pro
jecten, opstellen gemeentelijke water- en baggerplannen, reali
seren GIS-waterbeheer, omgaan met peilbesluiten, relatie water
en ruimtelijke ordening, projecten gericht op het oplossen van
wateroverlast.
Functie-eisen
academisch werk- en denkniveau
opleiding en/of ervaring op hydrologisch en/of cultuurtechnisch
gebied, dan we! op het gebied van de ruiiniielijke ordening.
van het ABP en de ziektekostenregeling tZR. Door het kopen of
verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 36 c.q. 38 uur
per week te werken. Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings-
en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het
functioneren van de medewerker. Dit leidt onder meer tot het
toekennen van periodieke salarisverhogingen. Een medewerker
komt in aanmerking voor een prestatiebeloning wanneer aan
bepaalde voorwaarden is voldaan.
Informatie
Voor informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren bellen
met het hoofd van de afdeling Planvorming Waterhuishouding,
mr.drs. J.A. van Werkum (telefoon 0113-241255).
Sollicitaties
Schril
leidinggevende capaciteiten
ervaring met projectmatig werken
inspirerende teampiayer
•'goede communicatieve vaardigheden
gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied
van hef wstsrichsp Ze&i.n/vse Eilanden
ïaïarif;
Het salaris vö.cHd^zeifuiKik; bedraagt maximaal
(d: 4.332,70) brute per maand en wordt onder meer bPoaatewsn
■Je hand var. opleiding, leeftijd en ervaring ivetwiods blrwusiof
rfmndod;elage -Sddrr. - wammn w o fv.v
aan: Waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. secretaris-directeur,
mr.drs. J.A. de Visser, Postbus 'i 14,4460 AC Goes.
Per e-mail kan ook: (brief en c.v. als bijlage in Word).Vermeid
het vacaturenummer in deflinkerbovenhoek van de brief en de
envelop of de e-mail.
Etfbsesfnoot (üüfenmslcl
selectieprocedure.
Waterschap Zeeuwse Eilanden Wil in h
Samen het aandeel allochtonen in h
vergroten Sollicitanten uit deze doelgroep,'dte aan de g
Drukkerij Zoeteweij produceert met 15 medewerkers een groot pakket
drukwerk voor een tevreden klantenkring.
Voor onze pre-press afdeling zijn wij op zoek naar een ervaren
Voor deze functie zijn de volgende punten een gegeven:
kennis van diverse programmatuur op Apple-Macintosh
(Illustrator, XPres, InDesign, Photoshop e.a.)
zelfstandig opmaken van voor de drukpers technisch
perfecte documenten
creatief inzicht
•flexibele instelling
ervaring met digitale grootmontage is een pré
volledige dienstbetrekking
Interesse? Reageer dan schriftelijk vóór 25 januari 2002.
Drukkerij Zoeteweij, t.a.v. Edward Zoeteweij, Postbus 6, 4400 AA Yerseke
Drukkerij Zoeteweij
Molendijkseweg 2 4401 NM Yerseke
Autogarage- en landbouwmechanisatiebedrijf
Voor de afdeling administratie zijn wij op zoek naar een enthousiaste
(m/v)
Taakomschrijving:
coderen en boeken van administratieve stukken;
controleren en bijwerken van de subadministraties inkoop en ver
koop;
verzorgen van CBS-statistieken;
verzorgen van opgaves Arboned;
overige administratieve werkzaamheden.
Functie-eisen:
middelbare administratieve opleiding of studerende hiervoor bijv.
stagiaire;
kennis van geautomatiseerde systemen zoals Exact, Excel, Word;
ambitie om zelfstandig in een klein teamverband te werken;
flexibele instelling;
leeftijd tot 25 jaar.
Heeft u belangstelling voor bovenstaande functie, dan kunt u uw
schtóteliike sollicitatie voor 31 januari 2002 sturen naar:
Garagf-'en landbouwmechanisatiebedrijf Van Weele B.V.
deneer J. van WeelerPostbus 2, 4470 AA Wolphaartsdijk.
J PAR T^N ER BV
LIGHTING PARTNER b.v., zelfstandig opererend onderdeel van Sylvania Lighting
International inc., is een groeiend dynamisch bedrijf dat onder private label moderne
verlichtingsarmaturen produceert voor de mondiale markt. Vóór uitbreiding van onze
boekhouding/administratie is onderstaande functie vacant:
ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER
32-40 uur per week.
Taken in grote liinen:
Algemene administratieve ondersteuning
Debiteurenbewaking
Facturatie facluurcontrole
Voorbereiden van betalingen
Assisteren van Financieel Coördinator
Vervangen van Financieel Coördinator bij haar afwezigheid
Gevraagd wordt:
Opleiding op middelbaar/hoger adm/econ. niveau
Kennis van boekhouden
Spreek/schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
Bekend zijn met het gebruik van kantoorautomatisering, ervaring met Exact-soft
ware, Excel en Word is een pre
Gewoon om in (rookvrij) teamverband als ook zelfstandig te kunnen werken
Geboden wordt:
salaris afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
na 1 jaar vindt (bij gebleken geschiktheid) omzetting naar vast dienstverband plaats
Informatie en sollicitatie
Nadere informatie over de functie wordt gaarne verstrekt door lid van het management,
de heer R. Q. van de Vrie, (Tel.: 0113-272020). Ook kunt u onze website www.ligh-
tingparlner.nl bezoeken.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan:
Lighting Partner b.v. t.a.v. directie, Postbus 66,4462 ES Goes
Beschikbaarheid zo spoedig mogelijk.
D0NGE FLUSHING YARD
Donge Flushing Yard ontwerpt, bouwt en verhuurt
baggermateriaal voor aannemingsmaatschappijen en
havenautoriteiten wereldwijd.
Ook de design en bouw van platforms voor de offshore
industrie wordt een steeds groter deel van onze
activiteiten.
Ter ondersteuning van onze tekenkamer zoeken wij:
HTS-er electro voor het ontwerpen, tekenen en ondersteuning
bij de aanleg van de electrische installaties aan boord van de schepen.
Tekenaar op HTS-niveau voor bet ontwerpen en tekenen
van scheepsbouw- en staalconstructies
Tevens zoeken wij:
Dieselmonteur voor inbouw en onderhoud van de motoren aan
boord van de nieuwbouw en schepen die verhuurd worden.
Bij interesse gaarne uw reactie sturen aan:
Donge Flushing Yard B.V.
Postbus 240, 4460 AE Goes, t.a.v. de heer L. van der Kooy
Tel.: 0113-613100 Fax: 0113-614190
E-mail:donge_macon@compuserve.com
Verpleeghuis Ter Valcke biedt als
werkgever kaders waarbinnen mede
werkers hun keuzes hebben. Daarbij
hoort een modern en zeer flexibel
arbeidsvoorwaardenpakket, waarbij
medewerkers als het ware zelf hun
pakket kunnen samenstellen. En ver
anderen. Logisch eigenlijk, want dat
mensen hetzelfde werk doen, wil nog
niet zeggen dat ze op dezelfde manier
beloond willen worden. De behoeftes
liggen per fase in het leven immers
anders...Wilt u hard werken en goed
verdienen, wilt u wat minder uren
draaien om ook wat in de kinderen
te kunnen investeren of wilt u af en
toe even de wijde wereld in om het
avontuur er in te houden, ook in hef
werk? Bij ons kiest u voor uzelf.
U moet wel de instelling hebben om
te pionieren in de zorg, om telkens
weer nieuwe manieren te vinden om
de oudere mensen binnen Ter Valcke
plezier in het leven te laten behouden.
U weet wat uw drijfveren in het leven
zijn en u bent oprecht geïnteresseerd
in de zaken die ouderen bezighouden.
Daarom spreekt het volgens ons voor
zich dat u bij uzelf een warm hart
voelt voor oudere mensen en dat u
enthousiasme en respect goed kunt
combineren.
Bent u geïnteresseerd in een baan
bij Ter Valcke? Reageer dan op deze
vacature van unithoofd. Zoekt u
eigenlijk een andere functie, stuur dan
een open sollicitatie. U kunt brieven
met CV richten aan Ter Valcke, P&O,
Valckeslotlaan 200, 4461 SE Goes.
U kunt ook mailen: iersel@tv.svrz.nl.
Wilt u eerst meer over Ter Valcke
weten? Kijk dan eens op www.svrz.nl
of beter nog, maak even een
afspraak om langs te komen dan
laten we u zien waar we werken en
wat er allemaal gebeurt. Ook als u
nog vragen hebt, kunt u bellen naar
0113-240 000.
TER VALCKE
WAAR DE MENS IEMAND IS
In Verpleeghuis Ter Valcke in Goes wonen 1 57 cliënten; voornamelijk
ouderen die door psychogeriatrische of somatische problemen behoefte
hebben oan verzorging en ondersleuning. Ter Valcke maakt somen
met zeven andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Slichting
voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). De SVRZ ziet het als haar ver
antwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende)
behoeften en wensen von de ouder wordende mens
We zoeken op dit moment een enthousiaste collega met een afgeron
de zorgopleiding en managementcapaciteiien voor de functie van
unithoofd (32 of 36 uur per week). Als unithoofd binnen Ter Valcke
geef u leiding aan de medewerkers en stagiaires van vier kleinschalige
units van zes psychogeriatrische cliënten die onder begeleiding zoveel
mogslijk zelfstandig wonen. U werkt daarbij uw visie op ouderenzorg
zelfstandig, coachend en stimulerend uil. Het salaris voor unilhoofd
bedraagt maximaal 2.392 tot 2.717 bruto per maand, bij een
fulltime dienstverband van 36 uur per week
Mee' informatie bij mevr. M. Hoogstroale of dhr. W. de Rond. Een
functebeschrijving kunt u opvragen bij de afdeling P&O. Solliciteren
binnen 8 dagen na verschijning van deze advertentie. De sollicitatie
gesprekken zijn gepland op donderdagmiddag 24 januari a.s. Een
assessment maakt deel uit van de selectisprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld en niet gehonoreerd.
A Gemeente j
Burgemeester en Wethouders van Schouwen-Duiveland roepen kandidaten op voor de functies van
van de commissie voor de bezwaarschriften
Deze onafhankelijke commissie adviseert de gemeentelijke bestuursorganen over te nemen
beslissingen op bezwaarschriften (met uitzondering van bezwaarschriften over gemeentelijke
belastingen).
De commissie is onderverdeeld in drie kamers:
een algemene kamer
een kamer voor sociale zekerheidszaken
een kamer voor rechtspositionele zaken
elk met een voorzitter en twee leden en bijgestaan door een ambtelijk secretaris.
Afhankelijk van het aantal bezwaarschriften houden de algemene kamer en de kamer sociale
zekerheid in beginsel minimaal eens per maand zitting, de rechtspositionele kamer vergadert
incidenteel. De zittingen worden overdag gehouden.
Vereisten
Van de kandidaten wordt verwacht dat zij beschikken over:
relevante juridische deskundigheid
kennis van het bestuursrecht
bestuurlijke of anderszins ruime ervaring bij de overheid, rechtsprekende macht of advocatuur
communicatieve vaardigheden
gevoel voor lokale politieke en maatschappelijke verhoudingen.
De commissie is een onafhankelijk adviesorgaan. De voorzitters en de (plaatsvervangende) leden
mogen dan ook geen deel uitmaken van de Schouwen-Duivelandse gemeentelijke bestuursorga
nen. Ook mogen zij niet werkzaam zijn onder verantwoordelijkheid van het gemeentebestuur.
Verder is het gewenst dat zij niet actief betrokken zijn bij een plaatselijke belangengroepering.
Vergoeding
Per zitting wordt een vergoeding toegekend van €163 voor de voorzitter en €109 voor de leden.
Als zij buiten Zierikzee wonen, worden bovendien de reiskosten vergoed.
Zittingsduur
De zittingsduur loopt parallel met die van de gemeenteraad. Benoeming gebeurt door de
gemeenteraad op voorstel van Burgemeester en Wethouders. De benoeming zal gelijktijdig
ingaan met de nieuwe zittingsperiode van de raad (medio maart 2002).
Meer informatie?
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer P.J. Verkaart, coördinator
bestuurlijke en juridische zaken, tel. 0111-452381
Sollicitaties
Sollicitaties kunnen binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie uitsluitend
schriftelijk worden ingediend bij Burgemeester en Wethouders van Schouwen-Duiveland,
Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Kandidaten worden verzocht hun sollicitatie uitgebreid
toe te lichten en te documenteren.