medewerker //Mmj <J NITHOOF Ni Je bent toch oud en wijs genoeg wat je wil PZC 22 Clustercoördinator waterkwantiteit DTP-er Administratief Schouwen-Duiveland e Voorzitter en (plaatsvervangend) lid (m/v) *jG- bog^png 5' -3 zaterdag 12 januari 2002 Waterschap Zeeuwse Eilanden Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhonderd medewerkers voor degelijke waterkeringen, voor aanleg, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, voor een goed waterpeil, voor een goede kwaliteit van het opper vlaktewater en vpor zuivering van het afvalwater. Het water schap voert deze taken uit in de provincie Zeeland boven de Westerschelde. Het hoofd kantoor is tot medio 2003 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg. De organisa tie is onderverdeeld in de sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Zeeuwse Eilanden streeft een cultuur na waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verantwoordelijk heid en differentiatie in beloning. Meer informatie over waterschap Zeeuwse Eilanden kunt u vinden op www.wze.nl. De afdeling Planvorming Waterhuishouding houdt zich vooral bezig met het ontwikkelen, implementeren, deels uitvoeren, en evalueren van beleid gericht op het bereiken van duurzame watersystemen, met name in het beheers gebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. De afdeling is onderverdeeld in de clusters "Waterkwaliteit en "Waterkwantiteit. De clusters worden aangestuurd door clustercoördinatoren. Bij de afdeling werken momenteel 17 medewerk(st)ers onder algehele leiding van een afdelingshoofd. (met hydrologische en/of R.O.-ervaring) m/v bij de afdeling Planvorming Waterhuishouding: 37 uur p/w, vac.nr. 01/43 Functieinformatie De functie van clustercoördinator bestaat uit een combinatie van leidinggeven en inhoudelijke visieontwikkeiing eh beieids- vórming Samenwerking met andere, bij het waterbeheer betrokken partijen, speelt daarbij een belangrijke rol. Onderwerpen die momenteel aan de orde zijn: opstellen water- visie met nadere uitwerking in (integrale) gebiedsgerichte, pro jecten, opstellen gemeentelijke water- en baggerplannen, reali seren GIS-waterbeheer, omgaan met peilbesluiten, relatie water en ruimtelijke ordening, projecten gericht op het oplossen van wateroverlast. Functie-eisen academisch werk- en denkniveau opleiding en/of ervaring op hydrologisch en/of cultuurtechnisch gebied, dan we! op het gebied van de ruiiniielijke ordening. van het ABP en de ziektekostenregeling tZR. Door het kopen of verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 36 c.q. 38 uur per week te werken. Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren van de medewerker. Dit leidt onder meer tot het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Een medewerker komt in aanmerking voor een prestatiebeloning wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Informatie Voor informatie over de functie kunt u tijdens kantooruren bellen met het hoofd van de afdeling Planvorming Waterhuishouding, mr.drs. J.A. van Werkum (telefoon 0113-241255). Sollicitaties Schril leidinggevende capaciteiten ervaring met projectmatig werken inspirerende teampiayer •'goede communicatieve vaardigheden gevoel voor bestuurlijke verhoudingen woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied van hef wstsrichsp Ze&i.n/vse Eilanden ïaïarif; Het salaris vö.cHd^zeifuiKik; bedraagt maximaal (d: 4.332,70) brute per maand en wordt onder meer bPoaatewsn ■Je hand var. opleiding, leeftijd en ervaring ivetwiods blrwusiof rfmndod;elage -Sddrr. - wammn w o fv.v aan: Waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. secretaris-directeur, mr.drs. J.A. de Visser, Postbus 'i 14,4460 AC Goes. Per e-mail kan ook: (brief en c.v. als bijlage in Word).Vermeid het vacaturenummer in deflinkerbovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail. Etfbsesfnoot (üüfenmslcl selectieprocedure. Waterschap Zeeuwse Eilanden Wil in h Samen het aandeel allochtonen in h vergroten Sollicitanten uit deze doelgroep,'dte aan de g Drukkerij Zoeteweij produceert met 15 medewerkers een groot pakket drukwerk voor een tevreden klantenkring. Voor onze pre-press afdeling zijn wij op zoek naar een ervaren Voor deze functie zijn de volgende punten een gegeven: kennis van diverse programmatuur op Apple-Macintosh (Illustrator, XPres, InDesign, Photoshop e.a.) zelfstandig opmaken van voor de drukpers technisch perfecte documenten creatief inzicht •flexibele instelling ervaring met digitale grootmontage is een pré volledige dienstbetrekking Interesse? Reageer dan schriftelijk vóór 25 januari 2002. Drukkerij Zoeteweij, t.a.v. Edward Zoeteweij, Postbus 6, 4400 AA Yerseke Drukkerij Zoeteweij Molendijkseweg 2 4401 NM Yerseke Autogarage- en landbouwmechanisatiebedrijf Voor de afdeling administratie zijn wij op zoek naar een enthousiaste (m/v) Taakomschrijving: coderen en boeken van administratieve stukken; controleren en bijwerken van de subadministraties inkoop en ver koop; verzorgen van CBS-statistieken; verzorgen van opgaves Arboned; overige administratieve werkzaamheden. Functie-eisen: middelbare administratieve opleiding of studerende hiervoor bijv. stagiaire; kennis van geautomatiseerde systemen zoals Exact, Excel, Word; ambitie om zelfstandig in een klein teamverband te werken; flexibele instelling; leeftijd tot 25 jaar. Heeft u belangstelling voor bovenstaande functie, dan kunt u uw schtóteliike sollicitatie voor 31 januari 2002 sturen naar: Garagf-'en landbouwmechanisatiebedrijf Van Weele B.V. deneer J. van WeelerPostbus 2, 4470 AA Wolphaartsdijk. J PAR T^N ER BV LIGHTING PARTNER b.v., zelfstandig opererend onderdeel van Sylvania Lighting International inc., is een groeiend dynamisch bedrijf dat onder private label moderne verlichtingsarmaturen produceert voor de mondiale markt. Vóór uitbreiding van onze boekhouding/administratie is onderstaande functie vacant: ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER 32-40 uur per week. Taken in grote liinen: Algemene administratieve ondersteuning Debiteurenbewaking Facturatie facluurcontrole Voorbereiden van betalingen Assisteren van Financieel Coördinator Vervangen van Financieel Coördinator bij haar afwezigheid Gevraagd wordt: Opleiding op middelbaar/hoger adm/econ. niveau Kennis van boekhouden Spreek/schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal Bekend zijn met het gebruik van kantoorautomatisering, ervaring met Exact-soft ware, Excel en Word is een pre Gewoon om in (rookvrij) teamverband als ook zelfstandig te kunnen werken Geboden wordt: salaris afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring na 1 jaar vindt (bij gebleken geschiktheid) omzetting naar vast dienstverband plaats Informatie en sollicitatie Nadere informatie over de functie wordt gaarne verstrekt door lid van het management, de heer R. Q. van de Vrie, (Tel.: 0113-272020). Ook kunt u onze website www.ligh- tingparlner.nl bezoeken. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: Lighting Partner b.v. t.a.v. directie, Postbus 66,4462 ES Goes Beschikbaarheid zo spoedig mogelijk. D0NGE FLUSHING YARD Donge Flushing Yard ontwerpt, bouwt en verhuurt baggermateriaal voor aannemingsmaatschappijen en havenautoriteiten wereldwijd. Ook de design en bouw van platforms voor de offshore industrie wordt een steeds groter deel van onze activiteiten. Ter ondersteuning van onze tekenkamer zoeken wij: HTS-er electro voor het ontwerpen, tekenen en ondersteuning bij de aanleg van de electrische installaties aan boord van de schepen. Tekenaar op HTS-niveau voor bet ontwerpen en tekenen van scheepsbouw- en staalconstructies Tevens zoeken wij: Dieselmonteur voor inbouw en onderhoud van de motoren aan boord van de nieuwbouw en schepen die verhuurd worden. Bij interesse gaarne uw reactie sturen aan: Donge Flushing Yard B.V. Postbus 240, 4460 AE Goes, t.a.v. de heer L. van der Kooy Tel.: 0113-613100 Fax: 0113-614190 E-mail:donge_macon@compuserve.com Verpleeghuis Ter Valcke biedt als werkgever kaders waarbinnen mede werkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel arbeidsvoorwaardenpakket, waarbij medewerkers als het ware zelf hun pakket kunnen samenstellen. En ver anderen. Logisch eigenlijk, want dat mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde manier beloond willen worden. De behoeftes liggen per fase in het leven immers anders...Wilt u hard werken en goed verdienen, wilt u wat minder uren draaien om ook wat in de kinderen te kunnen investeren of wilt u af en toe even de wijde wereld in om het avontuur er in te houden, ook in hef werk? Bij ons kiest u voor uzelf. U moet wel de instelling hebben om te pionieren in de zorg, om telkens weer nieuwe manieren te vinden om de oudere mensen binnen Ter Valcke plezier in het leven te laten behouden. U weet wat uw drijfveren in het leven zijn en u bent oprecht geïnteresseerd in de zaken die ouderen bezighouden. Daarom spreekt het volgens ons voor zich dat u bij uzelf een warm hart voelt voor oudere mensen en dat u enthousiasme en respect goed kunt combineren. Bent u geïnteresseerd in een baan bij Ter Valcke? Reageer dan op deze vacature van unithoofd. Zoekt u eigenlijk een andere functie, stuur dan een open sollicitatie. U kunt brieven met CV richten aan Ter Valcke, P&O, Valckeslotlaan 200, 4461 SE Goes. U kunt ook mailen: iersel@tv.svrz.nl. Wilt u eerst meer over Ter Valcke weten? Kijk dan eens op www.svrz.nl of beter nog, maak even een afspraak om langs te komen dan laten we u zien waar we werken en wat er allemaal gebeurt. Ook als u nog vragen hebt, kunt u bellen naar 0113-240 000. TER VALCKE WAAR DE MENS IEMAND IS In Verpleeghuis Ter Valcke in Goes wonen 1 57 cliënten; voornamelijk ouderen die door psychogeriatrische of somatische problemen behoefte hebben oan verzorging en ondersleuning. Ter Valcke maakt somen met zeven andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Slichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). De SVRZ ziet het als haar ver antwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen von de ouder wordende mens We zoeken op dit moment een enthousiaste collega met een afgeron de zorgopleiding en managementcapaciteiien voor de functie van unithoofd (32 of 36 uur per week). Als unithoofd binnen Ter Valcke geef u leiding aan de medewerkers en stagiaires van vier kleinschalige units van zes psychogeriatrische cliënten die onder begeleiding zoveel mogslijk zelfstandig wonen. U werkt daarbij uw visie op ouderenzorg zelfstandig, coachend en stimulerend uil. Het salaris voor unilhoofd bedraagt maximaal 2.392 tot 2.717 bruto per maand, bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week Mee' informatie bij mevr. M. Hoogstroale of dhr. W. de Rond. Een functebeschrijving kunt u opvragen bij de afdeling P&O. Solliciteren binnen 8 dagen na verschijning van deze advertentie. De sollicitatie gesprekken zijn gepland op donderdagmiddag 24 januari a.s. Een assessment maakt deel uit van de selectisprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd. A Gemeente j Burgemeester en Wethouders van Schouwen-Duiveland roepen kandidaten op voor de functies van van de commissie voor de bezwaarschriften Deze onafhankelijke commissie adviseert de gemeentelijke bestuursorganen over te nemen beslissingen op bezwaarschriften (met uitzondering van bezwaarschriften over gemeentelijke belastingen). De commissie is onderverdeeld in drie kamers: een algemene kamer een kamer voor sociale zekerheidszaken een kamer voor rechtspositionele zaken elk met een voorzitter en twee leden en bijgestaan door een ambtelijk secretaris. Afhankelijk van het aantal bezwaarschriften houden de algemene kamer en de kamer sociale zekerheid in beginsel minimaal eens per maand zitting, de rechtspositionele kamer vergadert incidenteel. De zittingen worden overdag gehouden. Vereisten Van de kandidaten wordt verwacht dat zij beschikken over: relevante juridische deskundigheid kennis van het bestuursrecht bestuurlijke of anderszins ruime ervaring bij de overheid, rechtsprekende macht of advocatuur communicatieve vaardigheden gevoel voor lokale politieke en maatschappelijke verhoudingen. De commissie is een onafhankelijk adviesorgaan. De voorzitters en de (plaatsvervangende) leden mogen dan ook geen deel uitmaken van de Schouwen-Duivelandse gemeentelijke bestuursorga nen. Ook mogen zij niet werkzaam zijn onder verantwoordelijkheid van het gemeentebestuur. Verder is het gewenst dat zij niet actief betrokken zijn bij een plaatselijke belangengroepering. Vergoeding Per zitting wordt een vergoeding toegekend van €163 voor de voorzitter en €109 voor de leden. Als zij buiten Zierikzee wonen, worden bovendien de reiskosten vergoed. Zittingsduur De zittingsduur loopt parallel met die van de gemeenteraad. Benoeming gebeurt door de gemeenteraad op voorstel van Burgemeester en Wethouders. De benoeming zal gelijktijdig ingaan met de nieuwe zittingsperiode van de raad (medio maart 2002). Meer informatie? Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer P.J. Verkaart, coördinator bestuurlijke en juridische zaken, tel. 0111-452381 Sollicitaties Sollicitaties kunnen binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie uitsluitend schriftelijk worden ingediend bij Burgemeester en Wethouders van Schouwen-Duiveland, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Kandidaten worden verzocht hun sollicitatie uitgebreid toe te lichten en te documenteren.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 22