Stippel je carrière uit
Roosendaal
Coacli
VLUCHTELING
w
Roosendaal
PZC
53
Gemeente
mens en werk
Regionale Scholengemeenschap n't RIJKS
v
RECTOR v/m
Ervaren
CHAUFFEURS int.
ER IS NIET VEEL VOOR NOOIG
TE WORDEN
Wij zoeken!
Projectleider nieuwbouw (m/v)
Woongoed
Iwacleiburg kelbednjf, telefoon 0118-691770, fax 0118-691791.
Administratief medewerker m/v
Glerum
Koeltechnisch servicemonteur
GEVRAAGD:
CHAUFFEUR m/v
TRANSPORT FIERET B.V.
De leukste Eroliekcaialogus
TRAFFIC COÖRDINATOR (M/V)
zaterdag 22 september 2001
Het Civiel-Teehnisch Cultuurbedrijf zoekt een
Een mooie landelijke omgeving én alle stedelijke voorzieningen
binnen handbereik. Roosendaal. 75.000 inwoners,
bruisend centrum van West-Brabant, De overzichtelijke
gemeente organisatie kent een prettige werksfeer.
Professionals hebben de kans om hun ideeën kwijt te kunnen.
Het Civiel-Technisch Cultuurbedrijf is een operationeel bedrijf met een resultaat
gerichte instelling. Als coach zijn uw kerntaken het plannen op hoofdlijnen,
periodieke resultaatmetingen, bijsturen productie, problemen oplossen en het
verbeteren van werkprocessen. U benadert vraagstukken integraal met aandacht
voor zowel het zakelijke als menselijke aspect. Het gemeentelijk beleid inzake
onderhoud aan groenvoorzieningen en reparaties aan wegen vertaalt u in
concrete afspraken. Resultaat boekt u door het intensief coachen van mensen
en werk. Vooralsnog betreft het een functie voor de duur van twee jaar met
mogelijkheid tot een vast dienstverband.
functie-eisen HBO of academische opleiding met affiniteit voor Civiele Techniek
of Cultuurtechniek. Relevante werkervaring, arbeidsvoorwaarden 36 uur per week.
Kinderopvang mogelijk. Salaris maximaal f 9.621,- 4.366,-. Hebt u interesse
in deze uitdagende en afwisselende functie, richt dan uw schriftelijke sollicitatie
met C.V., binnen veertien dagen na het verschijnen van deze advertentie aan
Middelhoff Personele Diensten, t.a.v. de heer A.M. Middelhoff, Postbus 1115,
4801 BC Breda of e-mailen: middelhoff@planet.nl, o.v.v. de betreffende functie.
Voor nadere informatie kunt u bellen (076) 523 30 20. Een psychologisch
onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Gemeente
Gemak van de stad. Pracht van het platteland.
Personele D.
mm mm *'i
Burgemeester Stulemeijerlaan 24, 4611 EG Bergen op Zoom, Tel.: 0164-242150
Profiel van de school.
De Regionale Scholenemeenschap
't Rijks is een openbare school
voor gymnasium, atheneum, havo
en mavo.
De school heeft een regionale
functie en betrekt leerlingen uit
geheel Zuidwest-Brabant en
Zeeland (Tholen).
De school is een ontmoetings-
school" voor leerlingen en leraren
van diverse godsdiensten, wereld
beschouwingen en politieke
overtuigingen.
Het is een gezonde school die de
laatste jaren een grote groei
doormaakt:
Dit schooljaar is het aantal
leerlingen 1820 en het aantal
personeelsleden 150.
Vanwege de groei komt erin het
voorjaar van 2002 een nieuwe
vleugel bij het hoofdgebouw en
blijft alles onder één dak".
De sfeer is zodanig dat iedereen,
leerlingen en personeelsleden,
zich optimaal kan ontplooien.
De school heeft een uitstekende
naam en profileert zich onder
andere als LOOT-school.
Er is veel aandacht voor kunst en
cultuur en andere buitenschoolse
activiteiten
De schoolorganisatie heeft een
platte structuur. De schoolleiding
heeft een beperkte lesgevende taak.
Wilt u meer weten
U kunt tot 6 oktober bij RSG ,,'t Rijks"
een informatiepakket aanvragen.
Tel.: 0164-242150
Fax.: 0164-256534
Wegens pensionering van de huidige rector komt per 1 augustus 2002
de functie vacant van:
Deze is eindverantwoordelijk voor de school als geheel en zorgt er
voor, dat de school haar eigenheid en haar aantrekkingskracht behoudt.
Uw profiel
Uit uw curriculum vitae en uit een eventueel gesprek blijkt, dat u
beschikt over een academisch werk- en denkniveau
voorstander bent van openbaar onderwijs
beschikt over ruime managementervaring, bij voorkeur in het
voortgezet onderwijs
zowel intern, als extern communicatief vaardig, inspirerend en
motiverend bent
een persoonlijkheid bent, die visie combineert met aandacht
voor het menselijk detail
zicht heeft op onderwijskundige ontwikkelingen en in staat bent
deze in de praktijk vorm te geven
beschikt over leiderschapskwaliteiten
daadkrachtig sturing geeft aan het continueren van beleid
flexibel kunt inspelen op verandering en vernieuwing
bereid bent om te wonen in het wervingsgebied van de school
Informatie:
Een uitvoerige profielschets van de functie kunt u ontvangen, als u het
informatiepakket aanvraagt. Voor mondelinge informatie kunt u bellen
met de heer drs. A.Petermeijer, de huidige rector, of met de heer M.van
Bilsen, voorzitter van de Bestuurscommissie.
De selectie vindt plaats door een benoemingsadviescommissie, waarin
alle geledingen van de school zijn vertegenwoordigd. De benoeming
geschiedt door de Bestuurscommissie.
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Honorering:
De functie is gewaardeerd in schaal 15.
i(caat u solliciteren?
Uw brief met motivatie en curriculum vitae dient uiterlijk vrijdag
E-mail: rsgrijks@concepts.nl
Am
12 oktober in het bezit te zijn van de voorzitter van de
Bestuurscommissie, de heer M.B.J.van Bilsen,
Richard Holstraat 3, 4614 VN Bergen op Zoom.
0164-243805.
vK van KEULEN TRANSPORT b.v.
INTERNATIONAAL TRANSPORT
CONTAINER-SERVICE
OP- OVERSLAG
FERRYTRAILER-SERVICE
Wegens uitbreiding van onze
werkzaamheden zoeken wij:
Bent u geïnteresseerd, solliciteer dan.
van KEULEN TRANSPORT bv
Uyterschootweg 3, Middelburg
t.a.v. W. van Keulen
tel. 0118-616200 fax 616260
E-mail info@vankeulentransport.nl
Postbus 10343 7301 GH Apeldoorn 055 3663339
Woongoed Middelburg is een actieve woningcorporatie. Stevig verankerd in de regionale
samenleving. De duidelijke sociale doelstelling - een goede woning, in een fijne straat, nie
mand uitgezonderd - vraagt om een resultaatgedreven instelling.
voor ons ontwikkelbedrijf een
ambitieus, inspirerend en klantgericht
Je bent in je opgave geslaagd als Woongoed op tijd nieuwbouw oplevert waarover de
klant tevreden is en waardoor Middelburg nog mooier wordt.
Je bent geschikt als je een bouwkundige opleiding hebt op minimaal HBO niveau. Je
hebt enkele jaren relevante werkervaring. Je kunt de directie voeren over nieuwbouw.
Je initieert op inspirerende wijze plannen, ontwikkelt en laat deze plannen uitvoeren bin
nen de afgesproken budgetten en planning. Je ambieert een trekkersrol en werkt graag
binnen een team. Je werkt gestructureerd, bent initiatiefrijk en klantgericht. Je beschikt
1 over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
Wij bieden je een fulltime baan van 36 uur per week.
ii_ ^oor nac'ere informatie kun je contact opnemen met Marlou Boerbooms, hoofd ontwik-
voor ons facilitair bedrijf een
effectief, efficiënt en flexibel
Je bent in je opgave geslaagd als jouw werkzaamheden hebben bijgedragen aan een
informatievoorziening die toegesneden is op de wensen van de klant en bovendien tij
dig, juist en volledig verstrekt is, dat wil zeggen:
je de administratie van onze nieuwbouwprojecten op orde en geanalyseerd hebt. Je
adequate ondersteuning hebt geboden bij de samenstelling van het jaarverslag, begro
ting, financiële meerjarenprognoses en periodieke rapportages. Je weet hoe diverse
subadministraties integreren en gevoerd worden.
Je bent geschikt als je een afgeronde HEAO-be opleiding hebt of een afgeronde MBO
opleiding en studerend bent voor SPD. Je actief meedenkt over werkprocessen en ef
fectieve en efficiënte oplossingen aandraagt. Je vaardig bent in Excel en Word. Je over
een flexibel instelling beschikt.
Wij bieden je een parttimebaan voor 28 uur per week. Het contract is in eerste instantie
voor bepaalde tijd voor een duur van 1 jaar.
Woongoed Middelburg kent uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Wim Dieleman, hoofd facilitair be
drijf, telefoon 0118-691 760, fax 0118-691791.
Algemeen Woongoed Middelburg kent uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Ben je geïnteresseerd? Je kunt je sollicitatiebrief vóór 3 oktober 2001 richten aan Woon
goed Middelburg, Postbus 7120, 4330 GC Middelburg, e-mail: postbuswoonooed.nl
Wij zoeken op korte termijn een:
Wat zi jn de werkzaamheden?
- het zelfstandig service verlenen aan industriële, agrarische en
commerciële koelsystemen.
Wat verwachten wij van u?
- gedegen kennis van elektrotechniek;
- Stekdiploma aangevuld met koeltechnische opleidingen;
- goede contactuele eigenschappen en gevoel voor "service";
- leeftijd vanaf 25 jaar.
Wat kunt u verwachten?
- een afwisselende functie door de verscheidenheid in onze
clientèle;
- een goed salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met:
Glerum Koel Klimaattechniek en vraag naar dhr. B. Gle
rum, telefoon 0113-214335 of stuur uw sollicitatie met c.v.
naar: Postbus 196, 4460 AD GOES.
Administratiekantoor Lenshoek voert administraties
voor landbouwbedrijven en particulieren. Voor deze ac
tiviteiten zijn wij ter ondersteuning van de boekhouder
op zoek naar een:
Administratief medewerker m/v
Voor ongeveer 12 uur per week
Functie:
Tot de werkzaamheden behoren onder andere:
het zelfstandig coderen en inboeken van administra
ties
debiteurenbewaking
algemene secretariaatswerkzaamheden, waaronder
postbehandeling en correspondentie
het assisteren bij het opstellen van de jaarrekeningen
het verrichten van overige voorkomende administra
tieve werkzaamheden
Uw achtergrond:
U heeft meerjarige ervaring in een financieel-admini-
stratieve functie, die u bij voorkeur heeft opgedaan in
een kleine werkomgeving. U heeft ervaring met boek
houding en met geautomatiseerde gegevensverwerking
(Exact en Word). U bent integer en in staat om zelfstan
dig uw werk te doen.
De aanstelling geldt alsnog voor een jaar. Het geboden
salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.
Inlichtingen over deze functie kunt u tijdens kantooruren
verkrijgen bij mevrouw M. C. Lenshoek op telefoon
nummer (0622) 638 175.
Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen sturen naar
Administratiekantoor Lenshoek, Marktveld 20, 4481 BH
Kloetinge, ter attentie van mevrouw M. C. Lenshoek.
Stichting Dol-tijn zoekt voor zwembad Dol-fijn in Nieuwerkerk
een zwemonderwijzer(es)
voor ca. 20 uur per week.
Nadere inlichtingen bij dhr. R. Ooijevaar, tel. 0111-641383, b.g.g
0113-655161.
Schriftelijke sollicitaties richten aan het Secretariaat Stichting
Dol-fijn, p/a Loensweg 6,4306 NB Nieuwerkerk.
NAT.-INT.
Zuidzande
Tel. 0117-452862
degens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken
BlDxlwLJm/ we ter versterking van de afdeling Layout op korte termijn een fulltime:
De fyrocfüe
Het primaire doel van deze functie is het afstemmen, plannen en coördineren
van de productie en controlerondes van onze kalalogi voor de afdeling layout
en bewaking van het aangeleverde materiaal van de afdelingen inkoop en
copywriting. Tevens ben je verantwoordelijk het bewaken van de voortgang
van de katalogi en voor hel plannen en coördineren van correctierondes naar
de buitenlandse vestigingen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor onze
lithograaf.
IPsslfe© zoekt
Gemotiveerde kandidaten met enkele jaren relevante werkervaring en een
afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur commercieel. De kandidaten hebben
affiniteit met het grafische vak en zijn echte teamplayers. Een goede kennis van
de Engelse, Duitse en Franse taal een pré. Uiteraard is het kunnen werken met
computerprogramma's als Word en Excel noodzakelijk.
Pfflfe© Ibiedlf
Wij bieden een interessante functie voor een enthousiaste, communicatieve,
accurate en flexibele persoonlijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf.
Deze functionaris rapporteert aan de manager Traffic en Inkoop. Je werkt
samen met een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit
belangrijk zijn. Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en
goede secundaire voorwaarden.
Pabo is dé trendsetter in
Nederland, België, Frankrijk,
Oostenrijk, Engeland, Duitsland en
USA op het gebied van erotiek
per postorder.
Wij zijn een uiterst
professioneel postorderbedrijf dat
een sterke groei doormaakt. We
zetten per jaar enkele hoofdkata-
logi en nog diverse kleinere mail
ings uit.
Onze filosofie is gebaseerd
op vrijheid en respect voor ieders
erotische wensen.
We bieden daartoe een breed
assortiment aan voor hem en haar
en hechten daarbij
grote waarde aan discretie
en maatschappelijke normen.
Op ons hoofdkantoor in
Walsoorden in Zeeland
(op 30 minuten afstand van
Antwerpen), werken momenteel
ruim 200 enthousiaste mensen.
§C©rt©m;
Kun je jezelf vinden in het bovenstaande. Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 5 oktober
a.s. naar PABO B.V. /afd. Personeelszaken, t.a.v. Frederique Coers, Postbus 274,
4560 AG te Hulst.
Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Erica Apers,
tel. 0114-687 700.