Stippel je carrière uit Roosendaal Coacli VLUCHTELING w Roosendaal PZC 53 Gemeente mens en werk Regionale Scholengemeenschap n't RIJKS v RECTOR v/m Ervaren CHAUFFEURS int. ER IS NIET VEEL VOOR NOOIG TE WORDEN Wij zoeken! Projectleider nieuwbouw (m/v) Woongoed Iwacleiburg kelbednjf, telefoon 0118-691770, fax 0118-691791. Administratief medewerker m/v Glerum Koeltechnisch servicemonteur GEVRAAGD: CHAUFFEUR m/v TRANSPORT FIERET B.V. De leukste Eroliekcaialogus TRAFFIC COÖRDINATOR (M/V) zaterdag 22 september 2001 Het Civiel-Teehnisch Cultuurbedrijf zoekt een Een mooie landelijke omgeving én alle stedelijke voorzieningen binnen handbereik. Roosendaal. 75.000 inwoners, bruisend centrum van West-Brabant, De overzichtelijke gemeente organisatie kent een prettige werksfeer. Professionals hebben de kans om hun ideeën kwijt te kunnen. Het Civiel-Technisch Cultuurbedrijf is een operationeel bedrijf met een resultaat gerichte instelling. Als coach zijn uw kerntaken het plannen op hoofdlijnen, periodieke resultaatmetingen, bijsturen productie, problemen oplossen en het verbeteren van werkprocessen. U benadert vraagstukken integraal met aandacht voor zowel het zakelijke als menselijke aspect. Het gemeentelijk beleid inzake onderhoud aan groenvoorzieningen en reparaties aan wegen vertaalt u in concrete afspraken. Resultaat boekt u door het intensief coachen van mensen en werk. Vooralsnog betreft het een functie voor de duur van twee jaar met mogelijkheid tot een vast dienstverband. functie-eisen HBO of academische opleiding met affiniteit voor Civiele Techniek of Cultuurtechniek. Relevante werkervaring, arbeidsvoorwaarden 36 uur per week. Kinderopvang mogelijk. Salaris maximaal f 9.621,- 4.366,-. Hebt u interesse in deze uitdagende en afwisselende functie, richt dan uw schriftelijke sollicitatie met C.V., binnen veertien dagen na het verschijnen van deze advertentie aan Middelhoff Personele Diensten, t.a.v. de heer A.M. Middelhoff, Postbus 1115, 4801 BC Breda of e-mailen: middelhoff@planet.nl, o.v.v. de betreffende functie. Voor nadere informatie kunt u bellen (076) 523 30 20. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Gemeente Gemak van de stad. Pracht van het platteland. Personele D. mm mm *'i Burgemeester Stulemeijerlaan 24, 4611 EG Bergen op Zoom, Tel.: 0164-242150 Profiel van de school. De Regionale Scholenemeenschap 't Rijks is een openbare school voor gymnasium, atheneum, havo en mavo. De school heeft een regionale functie en betrekt leerlingen uit geheel Zuidwest-Brabant en Zeeland (Tholen). De school is een ontmoetings- school" voor leerlingen en leraren van diverse godsdiensten, wereld beschouwingen en politieke overtuigingen. Het is een gezonde school die de laatste jaren een grote groei doormaakt: Dit schooljaar is het aantal leerlingen 1820 en het aantal personeelsleden 150. Vanwege de groei komt erin het voorjaar van 2002 een nieuwe vleugel bij het hoofdgebouw en blijft alles onder één dak". De sfeer is zodanig dat iedereen, leerlingen en personeelsleden, zich optimaal kan ontplooien. De school heeft een uitstekende naam en profileert zich onder andere als LOOT-school. Er is veel aandacht voor kunst en cultuur en andere buitenschoolse activiteiten De schoolorganisatie heeft een platte structuur. De schoolleiding heeft een beperkte lesgevende taak. Wilt u meer weten U kunt tot 6 oktober bij RSG ,,'t Rijks" een informatiepakket aanvragen. Tel.: 0164-242150 Fax.: 0164-256534 Wegens pensionering van de huidige rector komt per 1 augustus 2002 de functie vacant van: Deze is eindverantwoordelijk voor de school als geheel en zorgt er voor, dat de school haar eigenheid en haar aantrekkingskracht behoudt. Uw profiel Uit uw curriculum vitae en uit een eventueel gesprek blijkt, dat u beschikt over een academisch werk- en denkniveau voorstander bent van openbaar onderwijs beschikt over ruime managementervaring, bij voorkeur in het voortgezet onderwijs zowel intern, als extern communicatief vaardig, inspirerend en motiverend bent een persoonlijkheid bent, die visie combineert met aandacht voor het menselijk detail zicht heeft op onderwijskundige ontwikkelingen en in staat bent deze in de praktijk vorm te geven beschikt over leiderschapskwaliteiten daadkrachtig sturing geeft aan het continueren van beleid flexibel kunt inspelen op verandering en vernieuwing bereid bent om te wonen in het wervingsgebied van de school Informatie: Een uitvoerige profielschets van de functie kunt u ontvangen, als u het informatiepakket aanvraagt. Voor mondelinge informatie kunt u bellen met de heer drs. A.Petermeijer, de huidige rector, of met de heer M.van Bilsen, voorzitter van de Bestuurscommissie. De selectie vindt plaats door een benoemingsadviescommissie, waarin alle geledingen van de school zijn vertegenwoordigd. De benoeming geschiedt door de Bestuurscommissie. Een assessment maakt deel uit van de procedure. Honorering: De functie is gewaardeerd in schaal 15. i(caat u solliciteren? Uw brief met motivatie en curriculum vitae dient uiterlijk vrijdag E-mail: rsgrijks@concepts.nl Am 12 oktober in het bezit te zijn van de voorzitter van de Bestuurscommissie, de heer M.B.J.van Bilsen, Richard Holstraat 3, 4614 VN Bergen op Zoom. 0164-243805. vK van KEULEN TRANSPORT b.v. INTERNATIONAAL TRANSPORT CONTAINER-SERVICE OP- OVERSLAG FERRYTRAILER-SERVICE Wegens uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij: Bent u geïnteresseerd, solliciteer dan. van KEULEN TRANSPORT bv Uyterschootweg 3, Middelburg t.a.v. W. van Keulen tel. 0118-616200 fax 616260 E-mail info@vankeulentransport.nl Postbus 10343 7301 GH Apeldoorn 055 3663339 Woongoed Middelburg is een actieve woningcorporatie. Stevig verankerd in de regionale samenleving. De duidelijke sociale doelstelling - een goede woning, in een fijne straat, nie mand uitgezonderd - vraagt om een resultaatgedreven instelling. voor ons ontwikkelbedrijf een ambitieus, inspirerend en klantgericht Je bent in je opgave geslaagd als Woongoed op tijd nieuwbouw oplevert waarover de klant tevreden is en waardoor Middelburg nog mooier wordt. Je bent geschikt als je een bouwkundige opleiding hebt op minimaal HBO niveau. Je hebt enkele jaren relevante werkervaring. Je kunt de directie voeren over nieuwbouw. Je initieert op inspirerende wijze plannen, ontwikkelt en laat deze plannen uitvoeren bin nen de afgesproken budgetten en planning. Je ambieert een trekkersrol en werkt graag binnen een team. Je werkt gestructureerd, bent initiatiefrijk en klantgericht. Je beschikt 1 over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Wij bieden je een fulltime baan van 36 uur per week. ii_ ^oor nac'ere informatie kun je contact opnemen met Marlou Boerbooms, hoofd ontwik- voor ons facilitair bedrijf een effectief, efficiënt en flexibel Je bent in je opgave geslaagd als jouw werkzaamheden hebben bijgedragen aan een informatievoorziening die toegesneden is op de wensen van de klant en bovendien tij dig, juist en volledig verstrekt is, dat wil zeggen: je de administratie van onze nieuwbouwprojecten op orde en geanalyseerd hebt. Je adequate ondersteuning hebt geboden bij de samenstelling van het jaarverslag, begro ting, financiële meerjarenprognoses en periodieke rapportages. Je weet hoe diverse subadministraties integreren en gevoerd worden. Je bent geschikt als je een afgeronde HEAO-be opleiding hebt of een afgeronde MBO opleiding en studerend bent voor SPD. Je actief meedenkt over werkprocessen en ef fectieve en efficiënte oplossingen aandraagt. Je vaardig bent in Excel en Word. Je over een flexibel instelling beschikt. Wij bieden je een parttimebaan voor 28 uur per week. Het contract is in eerste instantie voor bepaalde tijd voor een duur van 1 jaar. Woongoed Middelburg kent uitstekende arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Wim Dieleman, hoofd facilitair be drijf, telefoon 0118-691 760, fax 0118-691791. Algemeen Woongoed Middelburg kent uitstekende arbeidsvoorwaarden. Ben je geïnteresseerd? Je kunt je sollicitatiebrief vóór 3 oktober 2001 richten aan Woon goed Middelburg, Postbus 7120, 4330 GC Middelburg, e-mail: postbuswoonooed.nl Wij zoeken op korte termijn een: Wat zi jn de werkzaamheden? - het zelfstandig service verlenen aan industriële, agrarische en commerciële koelsystemen. Wat verwachten wij van u? - gedegen kennis van elektrotechniek; - Stekdiploma aangevuld met koeltechnische opleidingen; - goede contactuele eigenschappen en gevoel voor "service"; - leeftijd vanaf 25 jaar. Wat kunt u verwachten? - een afwisselende functie door de verscheidenheid in onze clientèle; - een goed salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring. Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met: Glerum Koel Klimaattechniek en vraag naar dhr. B. Gle rum, telefoon 0113-214335 of stuur uw sollicitatie met c.v. naar: Postbus 196, 4460 AD GOES. Administratiekantoor Lenshoek voert administraties voor landbouwbedrijven en particulieren. Voor deze ac tiviteiten zijn wij ter ondersteuning van de boekhouder op zoek naar een: Administratief medewerker m/v Voor ongeveer 12 uur per week Functie: Tot de werkzaamheden behoren onder andere: het zelfstandig coderen en inboeken van administra ties debiteurenbewaking algemene secretariaatswerkzaamheden, waaronder postbehandeling en correspondentie het assisteren bij het opstellen van de jaarrekeningen het verrichten van overige voorkomende administra tieve werkzaamheden Uw achtergrond: U heeft meerjarige ervaring in een financieel-admini- stratieve functie, die u bij voorkeur heeft opgedaan in een kleine werkomgeving. U heeft ervaring met boek houding en met geautomatiseerde gegevensverwerking (Exact en Word). U bent integer en in staat om zelfstan dig uw werk te doen. De aanstelling geldt alsnog voor een jaar. Het geboden salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Inlichtingen over deze functie kunt u tijdens kantooruren verkrijgen bij mevrouw M. C. Lenshoek op telefoon nummer (0622) 638 175. Uw sollicitatie kunt u binnen veertien dagen sturen naar Administratiekantoor Lenshoek, Marktveld 20, 4481 BH Kloetinge, ter attentie van mevrouw M. C. Lenshoek. Stichting Dol-tijn zoekt voor zwembad Dol-fijn in Nieuwerkerk een zwemonderwijzer(es) voor ca. 20 uur per week. Nadere inlichtingen bij dhr. R. Ooijevaar, tel. 0111-641383, b.g.g 0113-655161. Schriftelijke sollicitaties richten aan het Secretariaat Stichting Dol-fijn, p/a Loensweg 6,4306 NB Nieuwerkerk. NAT.-INT. Zuidzande Tel. 0117-452862 degens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken BlDxlwLJm/ we ter versterking van de afdeling Layout op korte termijn een fulltime: De fyrocfüe Het primaire doel van deze functie is het afstemmen, plannen en coördineren van de productie en controlerondes van onze kalalogi voor de afdeling layout en bewaking van het aangeleverde materiaal van de afdelingen inkoop en copywriting. Tevens ben je verantwoordelijk het bewaken van de voortgang van de katalogi en voor hel plannen en coördineren van correctierondes naar de buitenlandse vestigingen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor onze lithograaf. IPsslfe© zoekt Gemotiveerde kandidaten met enkele jaren relevante werkervaring en een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur commercieel. De kandidaten hebben affiniteit met het grafische vak en zijn echte teamplayers. Een goede kennis van de Engelse, Duitse en Franse taal een pré. Uiteraard is het kunnen werken met computerprogramma's als Word en Excel noodzakelijk. Pfflfe© Ibiedlf Wij bieden een interessante functie voor een enthousiaste, communicatieve, accurate en flexibele persoonlijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf. Deze functionaris rapporteert aan de manager Traffic en Inkoop. Je werkt samen met een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk zijn. Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden. Pabo is dé trendsetter in Nederland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland, Duitsland en USA op het gebied van erotiek per postorder. Wij zijn een uiterst professioneel postorderbedrijf dat een sterke groei doormaakt. We zetten per jaar enkele hoofdkata- logi en nog diverse kleinere mail ings uit. Onze filosofie is gebaseerd op vrijheid en respect voor ieders erotische wensen. We bieden daartoe een breed assortiment aan voor hem en haar en hechten daarbij grote waarde aan discretie en maatschappelijke normen. Op ons hoofdkantoor in Walsoorden in Zeeland (op 30 minuten afstand van Antwerpen), werken momenteel ruim 200 enthousiaste mensen. §C©rt©m; Kun je jezelf vinden in het bovenstaande. Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 5 oktober a.s. naar PABO B.V. /afd. Personeelszaken, t.a.v. Frederique Coers, Postbus 274, 4560 AG te Hulst. Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Erica Apers, tel. 0114-687 700.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 53