S
Ill
UI
PZC
Provincie Zeeland
Beleidsmedewerker
collectief vervoer m/v
Beleidsmedewerker/
fietscoördinator m/v
2 Creatieve Banketbakkers m/v
Z
O
B. de /V/ys Aannemersbedrijf bv
WERKVOORBEREIDER M/V
STICHTING AGOGISCHE
ZORGCENTRA ZEELAND
AMBULANT PEDAGOGISCH
WERKER M/V
Directeur (m/v)
Fee! Free Fee! Esprit
SALESMEDEWERKERS fulltime - parttime
Esprit wants you!
zaterdag 22 september 2001
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen: moderne
industriegebieden en havens, kilometers
strand, woningkeuze in alle sectoren,
fietspaden volop en geen files. Het
provinciaal bestuur doet zijn best om dit
zo te houden en te verbeteren, daartoe
zijn er ongeveer 1000 werknemers in
dienst.
Herkent u zich in één van deze profielen?
Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in
ieder geval vóór 10 oktober a.s. uw
sollicitatiebrief inclusief uw curriculum
vitae naar de Provincie Zeeland, Directie
Infrastructuur en Vervoer, t.a.v. de heer
Leo Breure, senior medewerker P&O,
Postbus 524, 4330 AM MIDDELBURG,
onder vermelding van het genoemde
vacaturenummer.
Voor deze vacatures zijn informatiepak
ketten samengesteld. U kunt een pakket
opvragen bij mevrouw Anne Schreurs,
medewerkster personeelszaken, tel.nr.
0118-631544.
Informatie over andere vacatures bij de
Provincie Zeeland is te vinden op
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vaca
ture wordt niet op prijs gesteld.
De directie Infrastructuur en Vervoer
zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren
van beleid op het gebied van verkeer en
vervoer, alsmede het ontwerpen en be
heren van wegen en vaarwegen.
Bij de directie werken in totaal ongeveer
180 medewerkers. De directie bestaat
uit vier afdelingen: Verkeer Vervoer,
Beheer, Bouw Renovatie en Bedrijfs
voering.
De afdeling Verkeer en Vervoer heeft
tot taak het ontwikkelen en uitvoeren van
beleid met betrekking tot mobiliteit,
infrastructuur, goederenvervoer, perso
nenvervoer, verkeersveiligheid en open
baar vervoer en doet dit in samenwerking
met andere beleidsvelden en belangheb
benden.
Bij de afdeling Verkeer en Vervoer van de directie Infrastructuur en Vervoer zijn
twee vacatures ontstaan voor de functies:
(vacaturenummer 2001-9)
(vacaturenummer 2001-10)
Voor beide functies betreft het een volledig dienstverband. De vacature beleids
medewerker collectief vervoer is voor onbepaalde tijd en de vacature beleids-
medewerker/fietscoördinator is voor bepaalde tijd tot 2004.
Wij zoeken twee enthousiaste collega's met een eigen visie die het als een uitda
ging zien om samen met andere collega's een bijdrage te leveren aan het provin
ciale verkeers- cn vervoersbeleid.
UW TAKEN:
Als beleidsmedewerker collectief vervoer krijgt u in hoofdzaak te maken met
de volgende taken:
u ontwikkelt zelfstandig beleid voor een openbaar vervoer vriendelijke infra
structuur en geeft hier uitvoering aan; u adviseert over en zet stimuleringspro
gramma's op, u voert het halteplan uit, u adviseert over (financiële bijdragen
aan) projecten e.d. (van groot belang is dat u daartoe nauwe contacten onder
houdt met wegbeheerders en vervoerders)
u adviseert over vervoersplannen en dienstregelingen die door vervoerders zijn
opgesteld; u draagt zorg voor voldoende afstemming tussen vervoersplannen
onderling, afstemming op maatschappelijke belangen en het stimuleren van op
timale ketenmobiliteit; vanuit een toetsing van het vervoerssysteem en de sys-
teemkenmerken aan het programma van eisen heeft u een beoordelende en
katalyserende rol
mede vanuit deze taakonderdelen levert u bijdragen aan de advisering over de
financiële aspecten van het collectief vervoer en de uitvoering hiervan
bij deze taakonderdelen treden regelmatig belangentegenstellingen op tussen
consumentenorganisaties, welzijnsorganisaties, vervoerders en wegbeheer
ders; u dient in het totale proces het belang van het openbaar vervoer, zoals
dat is vastgelegd in het beleidsplan 'Overstappen naar 2000', te waarborgen; u
doet dat veelal als projectleider of lid van een projectteam.
Als beleidsmedewerker/fietscoördinator krijgt u in hoofdzaak te maken met
de volgende taken:
u fungeert als aanspreekpunt en aanjager; u ontwikkelt een strategie en activi
teiten voor gedragsbeïnvloeding, u bevordert acties m.b.t. het uitwisselen van
informatie over mogelijkheden en prestaties via workshops, media, overleg en
via contacten met maatschappelijke organisaties en wegbeheerders
u coördineert de uitvoering van het 'Actieplan Fiets' d.m.v. overleg met wegbe
heerders, u stimuleert het fietsbeleid bij uitvoeringsprogramma's van provincie,
waterschap en gemeenten en u versterkt de aandacht voor het fietsbeleid bij
gebiedsaanpakken; u actualiseert en stelt het 'Actieplan Fiets' bij en levert bij
dragen aan het provinciaal verkeers- en vervoersplan; u draagt zorg voor het
jaarlijkse voortgangsverslag en voor een goed functionerende werkgroep 'Actie
plan Fiets' ter ondersteuning van het te voeren beleid
u ontwikkelt en realiseert samen met wegbeheerders en betrokken maatschap
pelijke organisaties projecten die uitvoering geven aan het 'Actieplan Fiets'; u
selecteert cruciale projecten m.b.t. het fietsnetwerk welke in aanmerking
komen voor provinciale steun; u coördineert en beheert provinciale bijdragen
aan fietsprojecten.
UW PROFIEL:
Voor beide functies zoeken wij iemand die beschikt over een HBO werk- en
denkniveau.
Voor de functie beleidsmedewerker collectief vervoer is het verder van be
lang dat u
een ruime ervaring op HBO-niveau heeft met verkeers-/vervoerskundige vraag
stukken op het gebied van infrastructuur en (collectief) vervoer
ervaring heeft met beleidsontwikkeling en
affiniteit heeft met financiële zaken.
Voor de functie beleidsmedewerker/fietscoördinator is het verder van be
lang dat u
een ruime ervaring op HBO-niveau en een multidisciplinaire inslag heeft m.b.t.
verkeerskunde en gedragsbeïnvloeding
affiniteit heeft met fietsen
zelfstandig kan werken
goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht bezit en
creatief bent in het ontwikkelen van projecten.
ONS AANBOD:
voor beide functies geldt een jaarsalaris van maximaal ruim 97.000,= bruto
(schaal 11, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering), het bruto maand
salaris bedraagt maximaal 7364,= per maand (de genoemde bedragen
gelden per 1 februari 2001)
de defin'ticve waardering van de functie beleidsmedewerker collectief vervoer
noet nog plaatsvinden.
Daarnaast heeft de Province Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden
zoals o.a.:
het persioenpakket van net A3P
het ziektekostenverzeker.ngspakket van ce Interorovinciale Ziek'.ekcstenrege
ling (l/R)
gedeeltelik betaald ouderschapsverlof
een kinderopvangregeling
tiexoele werktijden
een sfuctjrele eindejaarsuitkering van 2./b% van het jaarsalaris.
INLICHTINGEN:
nl cht ogen over deze functies kunnen worden ingewonnen bij:
ce heer mg. Aart I odder, wrd hoofd van de afdeling Verkee' en Vervoer,
tel.nr. 0118-631659 en/cf
- ce heer ir. Lve-t Heringa, coörcirator Verxeer en Vervoer, tel nr. 0118-
631230 of
- ce heer mg. Kees Lmdenberg, senor medewerker Openbaar Vervoer, tel.nr.
0118-631616.
De Provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordig ng van
vrouwen alsmede indiensttreding van gehandcaotei en aliocotonen. Daarom.wor
den geïnteresseerder: uit deze prioriteitsgroépen die volcoén aan dèfurictic-
eisen, .uitdrukkelijk verzocht te solliciteren
echte bakker rijk
Gevraagd:
met enige ervaring;
werkzaam in onze banketbakkerij en het baktheater;
hij/zij werkt aan de verfijning van ons banketassorti
ment;
ontwikkeling van nieuwe produkten;
komt terecht in een jong enthousiast en creatief Echte
Bakkers Team;
Sollicitatie binnen 14 dagen richten aan:
Echte Bakker Jan Rijk
t.a.v. Francis Rijk Gijs Catsman
Dorpsstraat 86
4451 AC Heinkenszand £c£t..je j&l&efit 't!
Is een actief bouwbedrijf dat wordt gekenmerkt door een prettige, informele werksfeer.
Momenteel wordt er gewerkt aan de nieuwbouw van een appartementencomplex,
geschakelde woningen, vrijstaande woningen, recreatiewoningen, zowel in opdracht als
in eigen ontwikkeling. Renovatie en nieuwbouw voor de overheid op diverse
locaties in de regio.
Voor de toekomst op langere termijn zijn reeds diverse grote projecten vastgelegd,
i.v.m. de uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij een:
(affiniteit met calculatie gewenst)
Aard van de werkzaamheden:
- inkoop bij onderaannemers
en leveranciers
- het opstellen van een inkoopplan
- budgetbewaking
- leveranciersbeoordeling
- klachtenbehandeling
- overleg met directie en uitvoering
- opstellen uitvoeringsplanningen
- opstellen V&G plan
Salariëring conform de UTA CAO
Inlichtingen:
M. Brouwers: 0164-66 00 00 06-22 18 27 09
P. Sonke: 0113-34 37 27 06- 53 38 39 42
Functie-eisen:
- MTS/HTS Bouwkunde
- ruime ervaring op soortgelijke functie
- grote mate van zelfstandigheid
- goede kennis m.b.t. Word, Excel
- bij voorkeur ervaring met Stabu en
bouwcalc
- bij voorkeur opleiding VCA1 en 2
Internet www.bdeniis.nl
e-mail info@bdeniis.nl
Solliciteren binnen 14 dagen:
Postbus 183
4631 SZ Hoogerheide
(ISO 9002 en VCA** gecertificeerd)
SECTOR JEUGDHULPVERLENING
Binnen het Centrum voor Dagbehandeling van Kinderen te Middelburg ontstaat ten
behoeve van de kinderen die op de wachtlijst staan en/of bij wie na beëindiging van
plaatsing nog begeleiding nodig is, per direct een vacature voor de functie van
voor 8-24 uur per week.
Het Centrum voor Dagbehandeling van Kinderen bestaat uit twee afdelingen,
namelijk het Medisch Kleuterdagverblijf en het Boddaertcentrum. Het Medisch Kleu
terdagverblijf (MKD) en het Boddaertcentrum (BC) bieden hulp aan kinderen met
een (dreigende) ontwikkelingsstoornis en/of kinderen met gedragsproblemen. De
leeftijd van de kinderen op het MKD varieert van 2 tot 6 jaar en op het BC van 5 tot
12 jaar. Het gezin wordt bij de hulpverlening betrokken en bij de begeleiding wordt
aangesloten bij de hulpvraag van de ouders/verzorgers. Het hulpverleningsteam op
het centrum is multidisciplinair samengesteld.
Taken:
- het bieden en coördineren van hulp in het voor- en nazorgtraject;
- verkennen ofwel exploreren van de hulpvraag;
- bieden van ambulante ondersteuning en begeleiding van ouder en kind;
- bespreken van inzet (indien nodig) nadere diagnostiek.
Functie-eisen:
- een afgeronde relevante opleiding op HBO-niveau (SPH of MW);
- ervaring in het begeleiden van ouders;
- ervaring in het werken met kinderen, bij voorkeur in de leeftijdsgroep 0-12 jaar;
- grote mate van flexibiliteit;
- zelfstandig uitvoering kunnen geven aan de werkzaamheden;
- analystisch denkvermogen;
- planmatig en methodisch kunnen werken;
- organisatorische en beleidsmatige vaardigheden;
- vaardigheid in tekstverwerking;
- in bezit van auto en rijbewijs.
Arbeidsvoorwaarden:
De CAO Geestelijke Gezondheidszorg is van toepassing.
De functie wordt voorlopig ingeschaald in functiegroep 45 en zal in het
FWG 3.0-traject definitief gewaardeerd worden.
De werktijden worden verdeeld over 3 a 4 dagen en kunnen ook deels
in de avonduren vallen.
Inlichtingen kunnen worden opgevraagd bij de heerT. van den Hoven,
centrumcoördinator tel.: 01 18-613226
Schriftelijke sollicitaties dient u vóór woensdag 3 oktober aanstaande te
richtten aan Stichting AZZ, afdeling personeelszaken, Postbus 140,4330 AC
te Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 010635.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag I I oktober a.s.
De stichting AZZ is een multifunctionele organisatie voor hulpverlening aan
jongeren en volwassenen, met als werkterrein de provincie Zeeland.
Stichting Werkt voor Ouderen
De Stichting Werkt voor Ouderen is een moderne instelling voor zorg- en dienstverlening aan oude
ren. Zij doet haar werk in vier zorgcentra met in totaal 465 bewoners: Ter Reede en Schetdehof in
Vlissingen, De Zoute Viever in Oost-Souburg en Sint Willibrord in Middelburg.
Naast het werken in de verzorgingshuizen (intramurale zorg) zet Werkt voor Ouderen zich in voor
zorg en dienstverlening aan zelfstandig wonende ouderen in geclusterde woonvormen (extramurale-
transmurale zorg). Dit gebeurt in woonzorgcentrum Theo van Doesburg (48 woningen) en de naast
Ter Reede gelegen 196 aanleunwoningen aan de Vredehoflaan.
Daarnaast stelt Werkt voor Ouderen diensten beschikbaar voor zelfstandig wonende ouderen in de
wijk: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening en Telehulp (sociale alarmering). Aan de
Boulevard in Vlissingen staat serviceflat Nehalennia waar zorgcoördinatie en een servicepakket wor
den aangeboden. De komende jaren zullen nog twee woonzorgcentra worden gerealiseerd en een
verpleeghuis voor 90 psycho-geriatrische bewoners in een opzet van kleinschalig wonen.
Werkt voor Ouderen heeft 490 enthousiaste en toegewijde medewerkers in dienst. Zij zorgen voor de
gewenste continuïteit van zorg gedurende 24 uur per dag.
In de centrale keuken van Stichting Werkt voor Ouderen (locatie Ter Reede) ontstaan met ingang van
1 november a.s. vacatures voor de functie van:
KEUKENASSISTENT CHAUFFEUR (vac.nr. 0132)
KEUKENASSISTENT (vac.nr. 0132)
beide voor 31,5 uur per week
Taken van beide functies zijn:
verrichten van werkzaamheden in de afwaskeuken
portioneren van maaltijden
verrichten van schoonmaakwerkzaamheden
verlenen van assistentie bij alle voorkomende keukenwerkzaamheden
De keukenassistent/chauffeur verricht naast genoemde taken nog werkzaamheden als
chauffeur.
Hieronder wordt verstaan het transporteren van maaltijden naar de locaties van Werkt
voor Ouderen en/of het rondbrengen van 'tafeltje dekje.
Functie-eisen voor beide functies zijn:
bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie
zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken
beschikken over een grote mate van felxibiliteit
De keukenassistent/chauffeur is in het bezit van een rijbewijs B.
Belangstellenden kunnen hun schriftelijke sollicitatie voor 6 oktober a.s. sturen naar:
Stichting Werkt voor Ouderen, t.a.v. mevrouw M. M. van Luijk, Postbus 360, 4380 AJ
Vlissingen, onder vermelding van betreffende vacaturenummer.
Voor inlichtingen over de vacatures kunt u contact opnemen met de heer A. de Rijk, ma
nager faciliteiten. Hij is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op telefoonnummer
0118-448448.
Stichting Werkt voor Ouderen - Koudekerkseweg 81 - 4382 EJ Vlissingen
Telefoon 0118-448 448 - Fax 0118-411 721
Gemeente Noord-Beveland
De openbare basisschool "De Vliete" in Wissenkerke is op zoek naar een
De school
Dé Vliete is een gezellige school met ongeveer 114 leerlingen verdeeld over 5 (combinatie)-
groepen. Het team bestaat uit 7 medewerkers (totaal 6,25 fte).
Het werk
Naast het geven van leiding aan de school heeft de directeur tevens lesgevende taken.
De directeur maakt deel uit van het managementteam openbaar basisonderwijs Noord-
Beveland, bestaande uit de directeuren van de vier openbare basisscholen. Het openbaar
basisonderwijs in de gemeente Noord-Beveland is een bestuurlijke samenwerking aange
gaan met het openbaar basisonderwijs Goes. De directeur is een aanspreekpunt voor ou
ders, teamleden en de medezeggenschapsraad.
Wij verwachten van de directeur dat hij/zij;
kennis heeft van de ontwikkelingen in het primair onderwijs en het vermogen heeft dit
te vertalen naar de praktijk van alledag
ervaring heeft in het werken met computers
een flexibele en open instelling heeft
een duidelijke visie heeft op leidinggeven
een schoolleideropleiding heeft gevolgd, dan wel de bereidheid heeft tot het volgen er
van
beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Verder is het belangrijk dat hij/zij:
bewust kiest voor het openbaar onderwijs
de belangen van de kinderen voorop stelt
in staat is leiding te geven in een sfeer van open communicatie
in staat is leerkrachten te stimuleren en uit te dagen hun kwaliteiten te ontwikkelen
zich kan voegen in de sfeer van het huidige team
zich kan vinden in het ingezette beleid
de juiste prioriteiten kan stellen ten aanzien van zowel de lesgevende als de leidingge
vende taken
de inbreng van de ouders waardeert.
Wij bieden:
een gemotiveerd team dat in staat is om goed onderwijs te bieden en daarbij rekening
houdt met de ontwikkeling van elk kind
een werksfeer met goede onderlinge verhoudingen
een positieve betrokkenheid van ouders bij de school
een salaris volgens schaal DA (voorheen schaal 10).
Een assessment zai onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Informatie
Als u interesse hebt voor de functie kunt u nadere informatie vragen bij de heer M. M. Gu-
de (teamlid) tel. 0113-371463 of bij de heer L. van Loon (directeur o.b.s. Prinses Margriet
en lid managementteam) tel. 0113-600294.
Sollicitatie
Uw sollicitatie dient uiterlijk 4 oktober 2001 in ons bezit te zijn. Deze dient u te richten aan
het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Noord-Beveland, t.a.v.
mevrouw H. M. A. van den Berg-Capello, Postbus 3, 4490 AA Wissenkerke.
Voor deze vacature geldt dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrouwen, minder
arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur wordt gegeven.
Eismann b.v. is een onderdeel van een beursgeno
teerde organisatie met vestigingen in negen Europese
landen. Vele duizenden ondernemers leveren al bijna
20 jaar alleen de allerbeste Eismann-diepvries-
producten aan particuliere huishoudens. Hierbij heeft
men keuze uit 275(!) artike
len, variërend van ijs, gebak,
snacks, vis en vlees, groente,
brood, maaltijden
etc. etc.
eismann b.v.
Vestiging Etten Leur
Kroonstraat 2
4879 AV Etten Leur
eismann-info@eismann.nl
Door sterke groei in
klanten én omzet wil
ik graag kennis
maken met
enthousiaste, onder
nemende en klant
vriendelijke
VERKOOP
PARTNERS
in deze regio
20-50 jr) die
geen 9-5 mentali
teit bezitten en
graag met men
sen omgaan
Wie zichzelf hierin herkent en meer wil weten, kan
schrijven of mij bellen van 8:00 tot 20:00 uur op
076-5035991 of 06-55355486
Aat van Velden, Etten Leur
Esprit is een internationaal bedrijf dat kleding, accessoires en lifestyle-
producten vervaardigt en in meer dan 44 landen verkoopt. Aan de basis van
het succes van Esprit liggen de collecties met een stijlvol en jong karakter,
een steeds groeiend assortiment, een dynamisch imago en een bedrijfs
cultuur die draait rond openheid en verantwoordelijkheidszin. Een belangrijke
rol is daarbij weggelegd voor de medewerkers bij Esprit. Met hun combinatie
van persoonlijkheid, talent, ervaring en energie vormen ze onze drijvende
kracht. Ze krijgen dan ook alle ruimte om hun ondernemingszin en hun
verantwoordelijkheidsgevoel te ontplooien.
Voor onze Esprit store in Middelburg zijn wij momenteel op zoek naar (m/v)
Je uitdaging: Uiteraard sta je in voor het verkopen van de collecties en het
verlenen van service aan onze klanten. Verder waak je over de voorraad en
het aanvullen van de producten.
Je profiel: Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met een jonge sportieve
uitstraling. Je valt op door je commerciële flair, flexibiliteit, gevoel voor mode
en spontaniteit.
Ons aanbod: Allereerst een leuke job met eigen verantwoordelijkheden. Je
volledige persoonlijkheid komt tot haar recht in een ongedwongen sfeer van
openheid en teamwerk. Leuke collega's én aantrekkelijke arbeids
voorwaarden maken deel uit van ons aanbod, alsook een aantrekkelijk loon
volgens de Mitex-CAO.
Spreekt dit je aan? Stuur dan meteen je schriftelijke sollicitatie met
cv en recente foto naar: Esprit, t.a.v. mevr. C. Jakobsen, markt 53 a,
4331 LK Middelburg.
www.esprit-europe.com