S Ill UI PZC Provincie Zeeland Beleidsmedewerker collectief vervoer m/v Beleidsmedewerker/ fietscoördinator m/v 2 Creatieve Banketbakkers m/v Z O B. de /V/ys Aannemersbedrijf bv WERKVOORBEREIDER M/V STICHTING AGOGISCHE ZORGCENTRA ZEELAND AMBULANT PEDAGOGISCH WERKER M/V Directeur (m/v) Fee! Free Fee! Esprit SALESMEDEWERKERS fulltime - parttime Esprit wants you! zaterdag 22 september 2001 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren, daartoe zijn er ongeveer 1000 werknemers in dienst. Herkent u zich in één van deze profielen? Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ieder geval vóór 10 oktober a.s. uw sollicitatiebrief inclusief uw curriculum vitae naar de Provincie Zeeland, Directie Infrastructuur en Vervoer, t.a.v. de heer Leo Breure, senior medewerker P&O, Postbus 524, 4330 AM MIDDELBURG, onder vermelding van het genoemde vacaturenummer. Voor deze vacatures zijn informatiepak ketten samengesteld. U kunt een pakket opvragen bij mevrouw Anne Schreurs, medewerkster personeelszaken, tel.nr. 0118-631544. Informatie over andere vacatures bij de Provincie Zeeland is te vinden op www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vaca ture wordt niet op prijs gesteld. De directie Infrastructuur en Vervoer zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van verkeer en vervoer, alsmede het ontwerpen en be heren van wegen en vaarwegen. Bij de directie werken in totaal ongeveer 180 medewerkers. De directie bestaat uit vier afdelingen: Verkeer Vervoer, Beheer, Bouw Renovatie en Bedrijfs voering. De afdeling Verkeer en Vervoer heeft tot taak het ontwikkelen en uitvoeren van beleid met betrekking tot mobiliteit, infrastructuur, goederenvervoer, perso nenvervoer, verkeersveiligheid en open baar vervoer en doet dit in samenwerking met andere beleidsvelden en belangheb benden. Bij de afdeling Verkeer en Vervoer van de directie Infrastructuur en Vervoer zijn twee vacatures ontstaan voor de functies: (vacaturenummer 2001-9) (vacaturenummer 2001-10) Voor beide functies betreft het een volledig dienstverband. De vacature beleids medewerker collectief vervoer is voor onbepaalde tijd en de vacature beleids- medewerker/fietscoördinator is voor bepaalde tijd tot 2004. Wij zoeken twee enthousiaste collega's met een eigen visie die het als een uitda ging zien om samen met andere collega's een bijdrage te leveren aan het provin ciale verkeers- cn vervoersbeleid. UW TAKEN: Als beleidsmedewerker collectief vervoer krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: u ontwikkelt zelfstandig beleid voor een openbaar vervoer vriendelijke infra structuur en geeft hier uitvoering aan; u adviseert over en zet stimuleringspro gramma's op, u voert het halteplan uit, u adviseert over (financiële bijdragen aan) projecten e.d. (van groot belang is dat u daartoe nauwe contacten onder houdt met wegbeheerders en vervoerders) u adviseert over vervoersplannen en dienstregelingen die door vervoerders zijn opgesteld; u draagt zorg voor voldoende afstemming tussen vervoersplannen onderling, afstemming op maatschappelijke belangen en het stimuleren van op timale ketenmobiliteit; vanuit een toetsing van het vervoerssysteem en de sys- teemkenmerken aan het programma van eisen heeft u een beoordelende en katalyserende rol mede vanuit deze taakonderdelen levert u bijdragen aan de advisering over de financiële aspecten van het collectief vervoer en de uitvoering hiervan bij deze taakonderdelen treden regelmatig belangentegenstellingen op tussen consumentenorganisaties, welzijnsorganisaties, vervoerders en wegbeheer ders; u dient in het totale proces het belang van het openbaar vervoer, zoals dat is vastgelegd in het beleidsplan 'Overstappen naar 2000', te waarborgen; u doet dat veelal als projectleider of lid van een projectteam. Als beleidsmedewerker/fietscoördinator krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: u fungeert als aanspreekpunt en aanjager; u ontwikkelt een strategie en activi teiten voor gedragsbeïnvloeding, u bevordert acties m.b.t. het uitwisselen van informatie over mogelijkheden en prestaties via workshops, media, overleg en via contacten met maatschappelijke organisaties en wegbeheerders u coördineert de uitvoering van het 'Actieplan Fiets' d.m.v. overleg met wegbe heerders, u stimuleert het fietsbeleid bij uitvoeringsprogramma's van provincie, waterschap en gemeenten en u versterkt de aandacht voor het fietsbeleid bij gebiedsaanpakken; u actualiseert en stelt het 'Actieplan Fiets' bij en levert bij dragen aan het provinciaal verkeers- en vervoersplan; u draagt zorg voor het jaarlijkse voortgangsverslag en voor een goed functionerende werkgroep 'Actie plan Fiets' ter ondersteuning van het te voeren beleid u ontwikkelt en realiseert samen met wegbeheerders en betrokken maatschap pelijke organisaties projecten die uitvoering geven aan het 'Actieplan Fiets'; u selecteert cruciale projecten m.b.t. het fietsnetwerk welke in aanmerking komen voor provinciale steun; u coördineert en beheert provinciale bijdragen aan fietsprojecten. UW PROFIEL: Voor beide functies zoeken wij iemand die beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Voor de functie beleidsmedewerker collectief vervoer is het verder van be lang dat u een ruime ervaring op HBO-niveau heeft met verkeers-/vervoerskundige vraag stukken op het gebied van infrastructuur en (collectief) vervoer ervaring heeft met beleidsontwikkeling en affiniteit heeft met financiële zaken. Voor de functie beleidsmedewerker/fietscoördinator is het verder van be lang dat u een ruime ervaring op HBO-niveau en een multidisciplinaire inslag heeft m.b.t. verkeerskunde en gedragsbeïnvloeding affiniteit heeft met fietsen zelfstandig kan werken goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht bezit en creatief bent in het ontwikkelen van projecten. ONS AANBOD: voor beide functies geldt een jaarsalaris van maximaal ruim 97.000,= bruto (schaal 11, inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering), het bruto maand salaris bedraagt maximaal 7364,= per maand (de genoemde bedragen gelden per 1 februari 2001) de defin'ticve waardering van de functie beleidsmedewerker collectief vervoer noet nog plaatsvinden. Daarnaast heeft de Province Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a.: het persioenpakket van net A3P het ziektekostenverzeker.ngspakket van ce Interorovinciale Ziek'.ekcstenrege ling (l/R) gedeeltelik betaald ouderschapsverlof een kinderopvangregeling tiexoele werktijden een sfuctjrele eindejaarsuitkering van 2./b% van het jaarsalaris. INLICHTINGEN: nl cht ogen over deze functies kunnen worden ingewonnen bij: ce heer mg. Aart I odder, wrd hoofd van de afdeling Verkee' en Vervoer, tel.nr. 0118-631659 en/cf - ce heer ir. Lve-t Heringa, coörcirator Verxeer en Vervoer, tel nr. 0118- 631230 of - ce heer mg. Kees Lmdenberg, senor medewerker Openbaar Vervoer, tel.nr. 0118-631616. De Provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordig ng van vrouwen alsmede indiensttreding van gehandcaotei en aliocotonen. Daarom.wor den geïnteresseerder: uit deze prioriteitsgroépen die volcoén aan dèfurictic- eisen, .uitdrukkelijk verzocht te solliciteren echte bakker rijk Gevraagd: met enige ervaring; werkzaam in onze banketbakkerij en het baktheater; hij/zij werkt aan de verfijning van ons banketassorti ment; ontwikkeling van nieuwe produkten; komt terecht in een jong enthousiast en creatief Echte Bakkers Team; Sollicitatie binnen 14 dagen richten aan: Echte Bakker Jan Rijk t.a.v. Francis Rijk Gijs Catsman Dorpsstraat 86 4451 AC Heinkenszand £c£t..je j&l&efit 't! Is een actief bouwbedrijf dat wordt gekenmerkt door een prettige, informele werksfeer. Momenteel wordt er gewerkt aan de nieuwbouw van een appartementencomplex, geschakelde woningen, vrijstaande woningen, recreatiewoningen, zowel in opdracht als in eigen ontwikkeling. Renovatie en nieuwbouw voor de overheid op diverse locaties in de regio. Voor de toekomst op langere termijn zijn reeds diverse grote projecten vastgelegd, i.v.m. de uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij een: (affiniteit met calculatie gewenst) Aard van de werkzaamheden: - inkoop bij onderaannemers en leveranciers - het opstellen van een inkoopplan - budgetbewaking - leveranciersbeoordeling - klachtenbehandeling - overleg met directie en uitvoering - opstellen uitvoeringsplanningen - opstellen V&G plan Salariëring conform de UTA CAO Inlichtingen: M. Brouwers: 0164-66 00 00 06-22 18 27 09 P. Sonke: 0113-34 37 27 06- 53 38 39 42 Functie-eisen: - MTS/HTS Bouwkunde - ruime ervaring op soortgelijke functie - grote mate van zelfstandigheid - goede kennis m.b.t. Word, Excel - bij voorkeur ervaring met Stabu en bouwcalc - bij voorkeur opleiding VCA1 en 2 Internet www.bdeniis.nl e-mail info@bdeniis.nl Solliciteren binnen 14 dagen: Postbus 183 4631 SZ Hoogerheide (ISO 9002 en VCA** gecertificeerd) SECTOR JEUGDHULPVERLENING Binnen het Centrum voor Dagbehandeling van Kinderen te Middelburg ontstaat ten behoeve van de kinderen die op de wachtlijst staan en/of bij wie na beëindiging van plaatsing nog begeleiding nodig is, per direct een vacature voor de functie van voor 8-24 uur per week. Het Centrum voor Dagbehandeling van Kinderen bestaat uit twee afdelingen, namelijk het Medisch Kleuterdagverblijf en het Boddaertcentrum. Het Medisch Kleu terdagverblijf (MKD) en het Boddaertcentrum (BC) bieden hulp aan kinderen met een (dreigende) ontwikkelingsstoornis en/of kinderen met gedragsproblemen. De leeftijd van de kinderen op het MKD varieert van 2 tot 6 jaar en op het BC van 5 tot 12 jaar. Het gezin wordt bij de hulpverlening betrokken en bij de begeleiding wordt aangesloten bij de hulpvraag van de ouders/verzorgers. Het hulpverleningsteam op het centrum is multidisciplinair samengesteld. Taken: - het bieden en coördineren van hulp in het voor- en nazorgtraject; - verkennen ofwel exploreren van de hulpvraag; - bieden van ambulante ondersteuning en begeleiding van ouder en kind; - bespreken van inzet (indien nodig) nadere diagnostiek. Functie-eisen: - een afgeronde relevante opleiding op HBO-niveau (SPH of MW); - ervaring in het begeleiden van ouders; - ervaring in het werken met kinderen, bij voorkeur in de leeftijdsgroep 0-12 jaar; - grote mate van flexibiliteit; - zelfstandig uitvoering kunnen geven aan de werkzaamheden; - analystisch denkvermogen; - planmatig en methodisch kunnen werken; - organisatorische en beleidsmatige vaardigheden; - vaardigheid in tekstverwerking; - in bezit van auto en rijbewijs. Arbeidsvoorwaarden: De CAO Geestelijke Gezondheidszorg is van toepassing. De functie wordt voorlopig ingeschaald in functiegroep 45 en zal in het FWG 3.0-traject definitief gewaardeerd worden. De werktijden worden verdeeld over 3 a 4 dagen en kunnen ook deels in de avonduren vallen. Inlichtingen kunnen worden opgevraagd bij de heerT. van den Hoven, centrumcoördinator tel.: 01 18-613226 Schriftelijke sollicitaties dient u vóór woensdag 3 oktober aanstaande te richtten aan Stichting AZZ, afdeling personeelszaken, Postbus 140,4330 AC te Middelburg onder vermelding van vacaturenummer 010635. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag I I oktober a.s. De stichting AZZ is een multifunctionele organisatie voor hulpverlening aan jongeren en volwassenen, met als werkterrein de provincie Zeeland. Stichting Werkt voor Ouderen De Stichting Werkt voor Ouderen is een moderne instelling voor zorg- en dienstverlening aan oude ren. Zij doet haar werk in vier zorgcentra met in totaal 465 bewoners: Ter Reede en Schetdehof in Vlissingen, De Zoute Viever in Oost-Souburg en Sint Willibrord in Middelburg. Naast het werken in de verzorgingshuizen (intramurale zorg) zet Werkt voor Ouderen zich in voor zorg en dienstverlening aan zelfstandig wonende ouderen in geclusterde woonvormen (extramurale- transmurale zorg). Dit gebeurt in woonzorgcentrum Theo van Doesburg (48 woningen) en de naast Ter Reede gelegen 196 aanleunwoningen aan de Vredehoflaan. Daarnaast stelt Werkt voor Ouderen diensten beschikbaar voor zelfstandig wonende ouderen in de wijk: tijdelijke opnames, dagverzorging, maaltijdvoorziening en Telehulp (sociale alarmering). Aan de Boulevard in Vlissingen staat serviceflat Nehalennia waar zorgcoördinatie en een servicepakket wor den aangeboden. De komende jaren zullen nog twee woonzorgcentra worden gerealiseerd en een verpleeghuis voor 90 psycho-geriatrische bewoners in een opzet van kleinschalig wonen. Werkt voor Ouderen heeft 490 enthousiaste en toegewijde medewerkers in dienst. Zij zorgen voor de gewenste continuïteit van zorg gedurende 24 uur per dag. In de centrale keuken van Stichting Werkt voor Ouderen (locatie Ter Reede) ontstaan met ingang van 1 november a.s. vacatures voor de functie van: KEUKENASSISTENT CHAUFFEUR (vac.nr. 0132) KEUKENASSISTENT (vac.nr. 0132) beide voor 31,5 uur per week Taken van beide functies zijn: verrichten van werkzaamheden in de afwaskeuken portioneren van maaltijden verrichten van schoonmaakwerkzaamheden verlenen van assistentie bij alle voorkomende keukenwerkzaamheden De keukenassistent/chauffeur verricht naast genoemde taken nog werkzaamheden als chauffeur. Hieronder wordt verstaan het transporteren van maaltijden naar de locaties van Werkt voor Ouderen en/of het rondbrengen van 'tafeltje dekje. Functie-eisen voor beide functies zijn: bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken beschikken over een grote mate van felxibiliteit De keukenassistent/chauffeur is in het bezit van een rijbewijs B. Belangstellenden kunnen hun schriftelijke sollicitatie voor 6 oktober a.s. sturen naar: Stichting Werkt voor Ouderen, t.a.v. mevrouw M. M. van Luijk, Postbus 360, 4380 AJ Vlissingen, onder vermelding van betreffende vacaturenummer. Voor inlichtingen over de vacatures kunt u contact opnemen met de heer A. de Rijk, ma nager faciliteiten. Hij is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0118-448448. Stichting Werkt voor Ouderen - Koudekerkseweg 81 - 4382 EJ Vlissingen Telefoon 0118-448 448 - Fax 0118-411 721 Gemeente Noord-Beveland De openbare basisschool "De Vliete" in Wissenkerke is op zoek naar een De school Dé Vliete is een gezellige school met ongeveer 114 leerlingen verdeeld over 5 (combinatie)- groepen. Het team bestaat uit 7 medewerkers (totaal 6,25 fte). Het werk Naast het geven van leiding aan de school heeft de directeur tevens lesgevende taken. De directeur maakt deel uit van het managementteam openbaar basisonderwijs Noord- Beveland, bestaande uit de directeuren van de vier openbare basisscholen. Het openbaar basisonderwijs in de gemeente Noord-Beveland is een bestuurlijke samenwerking aange gaan met het openbaar basisonderwijs Goes. De directeur is een aanspreekpunt voor ou ders, teamleden en de medezeggenschapsraad. Wij verwachten van de directeur dat hij/zij; kennis heeft van de ontwikkelingen in het primair onderwijs en het vermogen heeft dit te vertalen naar de praktijk van alledag ervaring heeft in het werken met computers een flexibele en open instelling heeft een duidelijke visie heeft op leidinggeven een schoolleideropleiding heeft gevolgd, dan wel de bereidheid heeft tot het volgen er van beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Verder is het belangrijk dat hij/zij: bewust kiest voor het openbaar onderwijs de belangen van de kinderen voorop stelt in staat is leiding te geven in een sfeer van open communicatie in staat is leerkrachten te stimuleren en uit te dagen hun kwaliteiten te ontwikkelen zich kan voegen in de sfeer van het huidige team zich kan vinden in het ingezette beleid de juiste prioriteiten kan stellen ten aanzien van zowel de lesgevende als de leidingge vende taken de inbreng van de ouders waardeert. Wij bieden: een gemotiveerd team dat in staat is om goed onderwijs te bieden en daarbij rekening houdt met de ontwikkeling van elk kind een werksfeer met goede onderlinge verhoudingen een positieve betrokkenheid van ouders bij de school een salaris volgens schaal DA (voorheen schaal 10). Een assessment zai onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Informatie Als u interesse hebt voor de functie kunt u nadere informatie vragen bij de heer M. M. Gu- de (teamlid) tel. 0113-371463 of bij de heer L. van Loon (directeur o.b.s. Prinses Margriet en lid managementteam) tel. 0113-600294. Sollicitatie Uw sollicitatie dient uiterlijk 4 oktober 2001 in ons bezit te zijn. Deze dient u te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Noord-Beveland, t.a.v. mevrouw H. M. A. van den Berg-Capello, Postbus 3, 4490 AA Wissenkerke. Voor deze vacature geldt dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrouwen, minder arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur wordt gegeven. Eismann b.v. is een onderdeel van een beursgeno teerde organisatie met vestigingen in negen Europese landen. Vele duizenden ondernemers leveren al bijna 20 jaar alleen de allerbeste Eismann-diepvries- producten aan particuliere huishoudens. Hierbij heeft men keuze uit 275(!) artike len, variërend van ijs, gebak, snacks, vis en vlees, groente, brood, maaltijden etc. etc. eismann b.v. Vestiging Etten Leur Kroonstraat 2 4879 AV Etten Leur eismann-info@eismann.nl Door sterke groei in klanten én omzet wil ik graag kennis maken met enthousiaste, onder nemende en klant vriendelijke VERKOOP PARTNERS in deze regio 20-50 jr) die geen 9-5 mentali teit bezitten en graag met men sen omgaan Wie zichzelf hierin herkent en meer wil weten, kan schrijven of mij bellen van 8:00 tot 20:00 uur op 076-5035991 of 06-55355486 Aat van Velden, Etten Leur Esprit is een internationaal bedrijf dat kleding, accessoires en lifestyle- producten vervaardigt en in meer dan 44 landen verkoopt. Aan de basis van het succes van Esprit liggen de collecties met een stijlvol en jong karakter, een steeds groeiend assortiment, een dynamisch imago en een bedrijfs cultuur die draait rond openheid en verantwoordelijkheidszin. Een belangrijke rol is daarbij weggelegd voor de medewerkers bij Esprit. Met hun combinatie van persoonlijkheid, talent, ervaring en energie vormen ze onze drijvende kracht. Ze krijgen dan ook alle ruimte om hun ondernemingszin en hun verantwoordelijkheidsgevoel te ontplooien. Voor onze Esprit store in Middelburg zijn wij momenteel op zoek naar (m/v) Je uitdaging: Uiteraard sta je in voor het verkopen van de collecties en het verlenen van service aan onze klanten. Verder waak je over de voorraad en het aanvullen van de producten. Je profiel: Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met een jonge sportieve uitstraling. Je valt op door je commerciële flair, flexibiliteit, gevoel voor mode en spontaniteit. Ons aanbod: Allereerst een leuke job met eigen verantwoordelijkheden. Je volledige persoonlijkheid komt tot haar recht in een ongedwongen sfeer van openheid en teamwerk. Leuke collega's én aantrekkelijke arbeids voorwaarden maken deel uit van ons aanbod, alsook een aantrekkelijk loon volgens de Mitex-CAO. Spreekt dit je aan? Stuur dan meteen je schriftelijke sollicitatie met cv en recente foto naar: Esprit, t.a.v. mevr. C. Jakobsen, markt 53 a, 4331 LK Middelburg. www.esprit-europe.com

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 51