tm werken in de zorg fek in zeeland, fïffl Als ik me ergens thuisvoel is het wel hier. Je hoort er namelijk bij. PZC 34 Zorgcentrum Ter Weel Word jij onze nieuwe enthousiaste collega? Verzorgenden Helpenden Begeleider huiskamerproject Wij zoeken een pittige persoonlijkheid Office Manager m/v Ambtelijk Secretaris Centrale Ondernemingsraad m/v DIRECTEUR HORECA zaterdag 22 september 2001 Stichting Philadelphia Woonvormen Zeeuwsch-Vlaanderen De IJsselhof, een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke handicap vraagt voor 2 van haar nabij gelegen woningen zo spoedig mogelijk: "De IJsselhof" biedt wonen en zorg vanuit een Protestant- Christelijke levens overtuiging aan volwassenen met een verstandelijke handicap op verschillende locaties in de gemeente Terneuzen Woonvoorziening "De IJsselhof" Rivierenpark 83 4535 EJ Terneuzen Tel. (0115)614633 Fax (0115)697755 Email: ysselhof@ free.zeelandnet.nl Twee begeleider(st)ers ieder voor gemiddeld 10 uur per week (27,8%). U werkt gemiddeld 3 uur per dag op wisselende tijden, verdeeld over 7 aaneengesloten dagen. Vervolgens bent u 7 dagen vrij. Functie-inhoud: Het zorgplan vormt de leidraad bij het begeleiden van de cliënten. 9 U organiseert, begeleidt en verricht huishoudelijke en/of recreatieve activiteiten. Functie-eisen: 9 Minimaal een op de functie gerichte opleiding op MBO-niveau. 9 Praktische (werk)ervaring met betrekicing tot het begeleiden van mensen met een verstandelijke handicap. 0 De bereidheid om op onregelmatige tijden te werken. 0 Woonachtig in Terneuzen of directe omgeving. Arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Informatie Voor informatie kunt u contact opnemen, tijdens kantooruren, met mverouw E. Hamelink, directeur of met mevrouw S. Schutte, coördinator. Tel. (0115)614633. Als u aan bovenstaande denkt te voldoen, kunt u schriftelijk reageren onder vermelding van de functie, uw opleiding, ervaring, en kerkelijke achtergrond. Uw sollicitatie kunt u voor 2 oktober a.s. richten aan het bestuur van "De IJsselhof". Transferpunt Zorgsector Zeeland www.zz.nl Stichting Ter Weel omvat twee zorgcentra, één in Krabbendijke en één in Goes. Beide zorgcentra bestaan uit een gecombineerd verpleeghuis en een verzorgingshuis. In Goes is bovendien een dagbehandeling psycho- geriatrie gevestigd. Wij bieden zorg aan veelal oudere mensen met een somatisch, psychogeriatrisch of psychiatrisch ziektebeeld waarbij de cliënt centraal staat. Vandaar dat wij werken in kleine multidisciplinaire teams, waarin elke medewerker een eigen inbreng heeft. Voor beide locaties zoeken wij zowel voor het verpleeghuis als voor het verzorgingshuis ter versterking van de teams: op O-urenbasis of 25 uur per maand (reservisten) en O-urenbasis of 25 uur per maand Ireservisten De functie Je verleent lichamelijke en psychosociale begeleiding, verzorging en verpleging aan de cliënten. Dit doe je overeenkomstig de opgestelde individuele zorg- en behandelplannen. De beleving en de wensen van de cliënt staan hierbij centraal. Jouw bagage diploma (zieken)verzorgende of verzorgende C/D voor de verpleeg huizen, diploma (bejaarden)verzorgende of verzorgende C/D voor de verzorgingshuizen cq. diploma (bejaarden)helpende; kennis van en ervaring met het omgaan met ouderen met een somatisch, psychogeriatrische en/of psychiatrisch ziektebeeld; zelfstandig kunnen werken en prioriteiten kunnen stellen; goede sociale vaardigheden, in het bijzonder inlevingsvermogen, tact en geduld; bereidheid diensten op basis van afroep te werken. Voor het huiskamerproject van het verzorgingshuis in Goes zoeken wij tevens een: O-urenbasis of 25 uur per maand (reservisten) De functie Je begeleidt de cliënten in de huiskamer, bevordert en ondersteunt de vitaliteit en sociale contacten overeenkomstig de opgestelde individuele zorg- en behandelplannen. Jouw bagage diploma SPW of een diploma op kwalificatieniveau 3 (zoals verzorgende) en specifieke kennis van activiteiten voor ouderen, chronisch zieken en/of psychogeriatrische cliënten; creatieve en representatieve persoonlijkheid; goede communicatieve vaardigheden, in het bijzonder inlevings vermogen, tact en geduld en een belevingsgerichte instelling; zelfstandig kunnen werken en prioriteiten kunnen stellen; bereidheid diensten op basis van afroep te werken. Ter Weel biedt dienstverband voor onbepaalde tijd; salaris conform de CAO V&V; contracturen die ook in overleg kunnen worden vastgesteld (reservistenbasis); gedegen inwerkperiode; prettige werksfeer in een informele organisatie; kwaliteitsgerichte uitdagende werkomgeving die je de kans geeft te ervaren of in de toekomst een dienstverband met een vast aantal uren per week bij Ter Weel wat voor jou is. Heirkein je jezelf? Neem dan, wanneer je meer informatie wenst over de vacatures in Krabbendijke, contact op met Joop Dieleman, manager bewonerszorg, tel. 0113-503240. Over de vacatures in Goes kun je contact opnemen met Gert-Jan van Schelt, manager bewonerszorg (verpleeghuis) en met Jeannette de Winter, teamleider (verzorgingshuis), tel. 0113 - 216878. Een sollicitatiebrief met CV (bij voorkeur getypt) kun je tot 3 oktober a.s. richten aan Zorgcentrum Ter Weel, afdeling P, O O, Joannaplantsoen 1, 4462 AV te Goes. Algemene informatie over Ter Weel vindt je op www.terweel.nl Transferpunt Zorgsector Zeeland w.zz.nl McCain Spicy Wedges Werken bij McCain is werken bij een gevestigde naam. Oorspronkelijk gestart in Canada is McCain uitgegroeid tot een diepvriesspecialist van wereldformaat met meer dan 55 productiebedrijven m 11 landen en ruim 16.000 medewerkers. McCain is de absolute marktleider op het gebied van diepvries aardappelproducten; één op de drie frietjes is een McCain-frietje! In Nederland heeft McCain moderne productiebedrijven in Hoofddorp, Lewedorp en Lelystad. Hier wordt een breed assortiment vervaardigd. Voortdurende innovatie van ons productenpakket en kwaliteitsbesef van zowel medewerkers als klanten zorgen voor een regelmatige groei van ons concern en dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit. Wij zoeken voor onze vestiging te Lewedorp ei voor ca. 30 uur per week Taken en verantwoordelijkheden: samenstellen en beheren van het Office Services budget; dagelij lts leidinggeven aan een tweetal receptionistes/telefonistes; opstellen van procedures en richtlijnen voor de receptiefunctie; alle werkzaamheden betreffende telefonie, waaronder de telefooncentrale en mobiele telefoons; verantwoordelijk voor de huisvesting waaronder: Coördinatie van onderhoud en schoonmaak kantoorgebouwen en directe omgeving; Beheer van sleutels kantoren en hoofdingang; Beheer van archiefruimten; Beheer van interieur en kantoorapparatuur (behalve computers en printers); Opstellen van procedures en richtlijnen voor gebruik van de kantoren. verwerken van sponsoraanvragen en PR-actïviteiten; beheer van de abonnementen; beheer kantoormaterialen; assisteren bij het opzetten, implementeren en onderhouden van het "Noodplan"; alle voorkomende secretariële taken voor de Manager Manufacturing. Wij vragen: een H AVO/VWO-opleiding, aangevuld met een secretaresse opleiding; enige jaren relevante werkervaring, bij voorkeur op het gebied van office si een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift; ruime ervaring met het volledige Microsoft Office Pakket. Bent u een energieke, representatieve en stressbestendige teamplayer die goed zelfstandig kan werken, een flexibele instelling heefc en beschikt over goede orga nisatorische en contactuele eigenschappen, dan bent u wellicht degene die wij graag verwelkomen. Wij bieden: McCain betaalt een goed salaris en biedt daarnaast een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, ATV-dagen, 8% vakantiegeld, een pensioenregeling (inch een flexibele pré-pensioenregeling) en een tweetal bedrijfsspaarregelingen. Geïnteresseerd? Voor meer informatie kunt u terecht bij de Office Manager mevrouw J. Muller, telefoonnummer: 0113-615623. Uw schriftelijke reactie kunt u binnen 14 dagen sturen aan ons postadres: McCain Foods Holland B.V., Postbus 295, 4460 AR Goes, t.a.v. de heer P.J. Pieters, Human Resources Officer. stant de lekkerste i pjtlL; De functie: In deze veelzijdige functie bent u verantwoordelijk voor een goede interne'administratieve organisatie. U draagt zorg voor betrouwbare en tijdige manage mentinformatie, het opstellen en bewaken van begrotingen en het opstellen van de jaarrekening. Tevens verzorgt u de gehele administratie en bent u verantwoordelijk voor de facturatie. Op het gebied van de interne organisatie neemt u een aantal taken over van de directie zoals huisvesting, automati sering en kantoorbenodigdheden. U geeft leiding aan een tweetal binnendienstmedewerkers. Gevraagd wordt: o minimaal een afgeronde MBO-opleiding of gelijkwaardig, bijvoorbeeld MEAO-BA, MBA, SPD I eh II of gelijkwaardig; o een aantal jaren relevante werkervaring in een zelfstandige administratieve functie; kennis van gangbare automatiseringssytemen; o analytisch denkvermogen en een uitstekend cijfermatig inzicht; o organisatorisch vermogen en een pragmatische en flexibele instelling; goede communicatieve vaardigheden. OAZ yldvics heeft cc wrkingsverband mei Schipper Accountants. OAZ Advies is een middelgroot advies bureau (32 medewerkers) met een sterke positie in Zuidwest-Nederland. Het dienstenpakket van OAZ is breed: Bedrijfsadvisering, Personeelsmanagement, Opleiding Training en Subsidieadvisering. Onze werkwijze, gericht op kennis, ervaring en klantgerichtheid draagt bij tot een groeiend relatiebestand. Steeds meer organisaties, zowel profit als non-profit, weten OAZ Advies te vinden. Om cijfer matig de vinger aan de pols te houden zoeken wij voor ons kantoor een allround: OAZ biedt: e een dynamische en zelfstandige functie binnen een sterk groeiende en professionele organisatie; een: informele en prettige werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en initiatief; een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze verantwoordelijke en uitdagende functie. Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. de directie, Schaepmanstraat 214463 SC Goes. Aanvullende informatie over deze functie wordt u graag verstrekt door de heer J.J. Koeman, tel. 0113 -256600. Fox: 011 3-256610. E-mail: info@oaz.nl Internet: www.oaz.nl Het SVRZ Dienstencentrum in Middelburg zoekt een voor 16 uur per week, verdeeld over 2 dagen Uw faken U levert secretariële ondersteuning aan de Centrale Ondernemingsraad (COR) en u verricht ondersteunende taken bij de beleidsvoor bereiding binnen de door de COR aangegeven kaders. U verzorgt inkomende en uitgaande cor respondentie en beheert het archief. U draagt ook zorg voor de organisatie van diverse verga deringen, de verslaglegging en het bewaken van afspraken. U stelt agenda's en nota's op, onder steunt de COR bij verkiezingen en fungeert als contactpersoon tussen achterban en de COR. Ook bent u intensief betrokken bij scholings aspecten. U draagt zorg voor het jaarverslag en levert een bijdrage aan de PR van de COR. Uw inbreng U heeft een secretaresseopleiding en ruime praktijkervaring waarbij wij er van uit gaan dat u in staat bent te functioneren op een HBO werk- en denkniveau. Ervaring met medezeg genschap is vereist. U houdt zich op de hoogte van ontwikkelingen in het vakgebied en vertaalt deze naar toepassingen binnen de functie. Daarbij heeft u kennis en inzicht in archiveringssystemen en beschikt u over praktische automatisering- ervaring met MS Office. U kunt zeer zelfstandig werken, organiseren en prioriteiten stellen. Bovendien werkt u nauwkeurig en ordelijk, waarbij eisen worden gesteld aan integriteit en betrouwbaarheid bij het zorgvuldig omgaan met vertrouwelijke organisatiegegevens. Vanwege de vele in- en externe contacten is het verder van belang dat u beschikt over goede con tactuele eigenschappen en dat u representatief kunt optreden. Wij bieden u Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur. De datum van indiensttreding zal in overleg met de kandidaat plaatsvinden. De functie is ingedeeld in FWG 45, wat een maximumsalaris oplevert van fl. 5.272,00 of 2.392,33 euro bruto per maand op fulltime basis. De SVRZ volgt de CAO voor de Verpleeg- en Verzorgingshuizen en kent een goed arbeids voorwaardenpakket. Dit bestaat onder andere uit een eindejaarsuitkering en een interessant Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden. Inlichtingen Voor meer informatie over deze functie kan u contact opnemen met de heer M. van Duiven, voorzitter COR. Hij is bereikbaar op het telefoonnummer 0113 - 240 000. Meer informatie over de SVRZ vindt u op www.svrz.nl Solliciteren Spreekt de functie u aan? Stuur dan binnen 7 dagen na verschijningsdatum van deze krant uw schriftelijke sollicitatie, met CV, naar SVRZ Dienstencentrum, t.a.v. de afdeling P&O, Postbus 100, 4330 AC Middelburg. De Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ) is een mo derne, efficiënte en innovatieve 1 organisatie. Onze kerntaak is het verlenen van 24-uurs zorg die beantwoordt aan de behoeften van onze cliënten. SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daar waar mógelijk aan te sluiten op de (Wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. Wij hechten ook grote waarde aan een gezond werkklimaat. Via opleidingen en doorstromingsprogramma's bieden wij onze medewerkers extra groeimogelijkheden. 'De SVRZ bestaat uit acht locaties en een dienstencentrum, llllilililei een eigen Ondernemingsraad (0R) het Dienstencentrum beschikt over een Personeelvertegenwoordiging (PTV). De OR- en de PVT zijn het wettelijk medezeggenschapsorgaan voor de medewerkers van de locatie. Vanuit elke 0R en de PVT is een lid afgevaardigd naar de Centrale Ondernemingsraad (COR), het medezeggenschapsorgaan voor de medewerkers op SVRZ-niveau. SVRZ WAAR O.E MÉNS iEWANO IS. Is gespecialiseerd in het adviseren, ontwerpen en leveren van alle bedrukte en onbedrukte papieren media ten be hoeve van handel, industrie, overheid en reclamesector. Het leveringsprogramma omvat alle bedrijfsformulieren zo als computerformulieren, planoformulieren, sets, blokken enveloppen, etiketten, brochures, enz., enz,. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V (38 UUR) De administratieve werkzaamheden zullen bestaan uit het uitwerken van offertes, orders en calculaties t.b.v. de verte genwoordigers en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden. Functie-eisen: - MBO denkniveau - kennis van de Duitse taal - zelfstandig kunnen werken - leeftijd 20-40 jaar - goed kunnen werken in klein team - goede telefoonstem U kunt uw schriftelijke sollicitatie voorzien van c.v. binnen één week richten aan: Apex B.V. T.a.v. de heer J. Krikke Postbus 51. 4330 AB Middelburg Voor informatie: 0118-611998 Internet: www.apexdrukwerk.nl Zeeuws Biologisch Museum Wegens vertrek van onze huidige directeur is de Stichting Lunchcafé Zeeuws Biologisch Museum op zoek naar (min. 15 uur per week) Kandidaat dient te beschikken over: Leidinggevende capaciteiten Creatieve en flexibele werkinstelling Diploma Sociale Hygiëne Brede ervaring op horecagebied; zowel in bediening als in keuken Kennis van de HACCP richtlijnen. Werkzaamheden: Het leidinggeven aan het horecapersoneel, zelfstandig maken van offertes, verantwoordelijk voor prijscalculatie en kostenbeheer, rappor tage aan bestuur, bereiden van lunchgerechten, het op afspraak ko ken van volledige menu's voor gezelschappen. Bereidheid tot werken in de weekends en vakantie is een vereiste. Schriftelijk sollicitaties richten aan het Bestuur van de Stichting Lunchcafé Zeeuws Biologisch Museum, Duinvlietweg 6, 4356 ND Oostkapelle. De Stich ting Lunchcafé Zeeuws Biologisch Museum is onderdeel van het Zeeuws Biologisch Museum, gelegen in het natuurgebied de Manteling te Oostkapel le.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 34