es Emergis PZC Commercieel - technisch medewerker FILM es Speciaal aanbod voor 'Vrienden van het festival' FïLM Operationeel Manager op oproepbasis (v/m) II Medewerker restauratieve voorzieningen (m/v) Algemeen assistent (m/v) Alicante Faro Malaga €270 €270 €270 zaterdag 8 september 2001 In verband met uitbreiding van dewetkzaamheden zijn wij bij De Hoop Waperiings- staal en EPS b.v. op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van De afdeling houdt zich o.a. bezig met het verhandelen en verder ontwikkelen van 1 EPS - producten. De werkzaamheden binnen deze nieuwe functie bestaan o.a. uit: I - telefonische verkoop; - beantwoorden van technische vragen van onze klanten; 1 - maken van offertes; I - administratieve werkzaamheden; - beoordelen van projecten op productmogelijkheden. De functie-eisen zijn: I - opleiding op MBO-niveau; fi - commerciële vaardigheden en feeling; - bouwkundige affiniteit; - enkele jaren werkervaring in een commerciële functie; - goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden. Heeft u interesse in deze leuke, zelfstandige baan waarbij u onderdeel wordt van een klein, jong en enthousiast team waarbinnen ruime mogelijkheden aanwezig zijn voor eigen invulling, dan kunt u uw sollicitatie richten aan: De HoopTerneuzen bv t.a.v. mevr. M. van Broeck, personeelsfunctionaris Postbus 19, 4530 AATerneuzen telefoon: (0115) 68 02 20, fax (0115) 61 72 77 e-mail: miriam@dehoop.nl Wilt u meer weten over deze functie, dan kunt u contact opnemen met de heer L. de Jager, telefoon: (0115) 68 03 32, e-mail: levien@dehoop.nl De HoopTerneuzen bv is leverancier van bouw materialen in de ruimste zin van het woord en producent van betonwaren en betonmortel. De producten vinden hun toepassing in alle sectoren van de bouwwereld; weg- en waterbouw, woning- en utili teitsbouw. De afnemers bevinden zich zowel op de professionele als de particuliere markt. Onder de moedermaat schappij De HoopTerneuzen bv opereren tevens diverse deelondernemingen in Nederland, België, Frankrijk en Engeland. QS CQQQP De Hoop Terneuzen bv Postbus 19,4530 AATerneuzen telefoon (0115) 68 09 11 fax (0115) 61 72 77 e-mail: hsuy@dehoop.nl BYTHE BY Tri E U ontvangt twee exclusieve kaarten wanneer u vriend wordt van het festival. U wordt vriend door een donatie van 125,00 Betaling uitsluitend bij de kassa van Cine City tot en met maandag 10 september 17.00 uur. U ontvangt: Een exclusieve kciart voor de opening van Film by the Sea op maandag 10 september met de première van de film Captain Corelli's Mandolin en het openingsfeest met een optreden van de Mieke Giga 's Show Band Een exclusieve kaart voor de première van de film Moulin Rouge op vrijdag 14 september 19.00 uur en de bruisende after party in het spiegel paviljoen. Bent u klantgericht en efficient? U bent enthousiast, doortastend en u beschikt over leidingge vende capaciteiten? Dan bent u misschien de persoon die wij zoeken voor de functie van voor gemiddeld 96 uur per periode Als operationeel manager bij Thuiszorg Walcheren werkt u onder de verantwoordelijkheid van de rayonmanager en geeft u leiding aan een team medewerkers. U bent verantwoordelijk voor het klantgericht en efficiënt realiseren van de zorgverle ning. U weet uw medewerkers hiertoe steeds te motiveren door middel van coaching en teambuilding. Ook bent u eind1 verantwoordelijk voor de planning. Wü verwachten van u een afgeronde opleiding op HBO- niveau, bijvoorbeeld HBO-V, HEAO, HBO Personeel Arbeid of daarmee vergelijkbaar en bij voorkeur enige relevante werkervaring. Wy bieden een uitdagende functie in een prettige werkom geving, salariëring volgens de CAO Thuiszorg (Schaal 9, mini maal f 4.321,- en maximaal f 6.263,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek) en goede secundaire arbeids voorwaarden. \oor informatie over de functie kunt u contact opnemen met dhr. J. Arts, rayonmanager Middelburg tel: (0118) 655600. Informatie betreffende arbeidsvoorwaarden kunt u verkrijgen bij mevroüw B. Frieling, rayonconsulent personeel organi satie, tel. (0118) 684000. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u voor 18 september a.s. richten aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings- en dieetvoorlichting Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden Schuldhulpverlening. Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-leden. "V* Thuiszorg Walcheren Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 www.thuiszorgwalcheren.nl - j,1, Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Bijna goo mensen zetten zich in voor de circa 6ooo mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie. De Facilitaire Dienst bestaat uit de afdelingen interne dienst, restauratieve voorzieningen, voeding, huishouding en beheer gebouwen. Binnen de afdelingen restauratieve voor-" zieningen en de interne dienst zijn onderstaande functies vacant. De afdeling restauratieve voorzieningen heeft tot taak het verzorgen en verstrekken van maaltijden en dranken ten behoeve van patiënten, personeel en bezoekers. Bij voornoemde afdeling wordt volgens het zelfbedieningssysteem gewerkt. Ook draagt de afdeling zorg voor de planning van vergaderingen en bijeenkomsten, alsmede de uitvoering van bijzondere activiteiten als symposia, diners, etc.. Het team bestaat momenteel uit 14 medewerkers. De interne dienst verzorgt de logistiek en het personen- en goederentransport. Het centraal magazijn, de receptie en de winkel maken eveneens onderdeel uit van deze dienst. Binnen de interne dienst werken in totaal 75 medewerkers. Wij zoeken: voor minimaal 10 en maximaal 20 uur per week. De functie Als medewerker restauratieve voorzieningen verricht u uitvoerende taken, zoals het verzorgen van de koffie- en theevoorzieningen, het verstrekken van maaltijden in het restaurant en het serveren van lunches en diners. Het profiel U heeft een passende horecaopleiding en affiniteit en werkervaring in de horeca. Verder beschikt u over goede sociale vaardigheden. U kiest bewust voor het werken op onregelmatige tijden, inclusief weekeinden. De minimale leeftijd is 25 jaar. voor 36 uur per week, tijdelijk voor de duur van één jaar, met de mogelijkheid tot omzetting in een vast dienst verband. De functie Als algemeen assistent houdt u zich voornamelijk bezig met transportwerkzaam heden. Zo vervoert u patiënten, goederen, documenten, voeding en medicijnen, zowel op het terrein als daarbuiten. Verder verzorgt u de interne postvoorziening en assisteert u bij werkzaamheden in het centraal magazijn. Ook het uitvoeren van (interne) verhuizingen behoort tot uw takenpakket. Het profiel U heeft een afgeronde opleiding op LBO-niveau en bent in het bezit van een rijbe wijs B/E. Bij voorkeur heeft u ervaring in een soortgelijke functie. Bovendien bent u in staat om in teamverband te werken en beschikt u over de nodige tact ten aanzien van de omgang met patiënten. U bent flexibel, toont initiatief en bent bereid om indien nodig in de weekenden te werken. Het aanbod Beide functies zijn ingedeeld in FWG 20 (minimaal 2.914,- en maximaal 3.900,- bruto op fulltime basis). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functie medewerker restauratieve voorzieningen, dan kunt u contact opnemen met Jacques Cracau, hoofd restauratieve voorzieningen, telefoonnummer 0113 26 74 03, e-mail: cracau@emergis.nl. Voor de functie van algemeen assistent met Kees van de Ketterij, hooft! interne dienst, tussen 15.00 uur en 17.00 uur op telefoonnummer 0113 26 73 80, e-mail: c.vandeketterij@emergis.nl. Schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 18 september 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Anita Stoel, personeelsadviseur, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&.0@emergis.nl. Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Geestelijke gezondheids zorg bieden dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste ant woord op ieders persoonlij ke vraag. Mensen behan delen, begeleiden en verzorgen. Deskundig en degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks. Rotterdam Airport. Snel weg naar de zon. De comfortabele lijndiensten van Transavia brengen u vanaf Rotterdam Airport dagelijks naar Alicante en Malaga en twee keer per week naai- Faro. Rotterdam Airport is makkelijk bereikbaar, biedt voordelig parkeren en u kunt er snel inchecken en opstappen. En is natuurlijk voorzien van alle faciliteiten, zoals restaurants, taxfree shops en comfortabele wachtruimten. Ga informatie of reserveringen naai- uw reisbureau of neem rechtstreeks contact op met Transavia: 020 - 406 0 406 of via www.transavia.nl n zijn vanaf-tarieven exclusief luchthavenbelasting. 1 is een beperkt aantal stoelen beschikbaar. Transavia net PUBLICATIE VAN DE ARRONDISSEMENTSRECHTBANK TE MIDDELBURG INZAKE DE FAILLISSEMENTSWET Bij vonnis van deze rechtbank van 5 september 2001 is het navolgende faillissement UITGESPROKEN: De besloten Vennootschap ARCHIBOUW KAPELLE B.V., gevestigd te 4421 PV Kapel le, Kloosterweg 3. Cu rator mr. B. van Leeuwen, advocaat en procureur le Goes, Postbus 75 (4460 AB) tel. 0113-211666. SCHULDSANERING NATUURLIJKE PERSONEN: Bij vonnis van deze rechtbank van woensdag 5 septem ber 2001 is de definitieve toepassing van de schuldsane ring uitgesproken ten aanzien van: SENOL KAYISCI, geboren op 15 november 1966 te Gelergermi Turkije, en AYSE ALTINTAS, geboren op 15 juli 1969 te Emirdag, Turkije, beiden wonende te 4537 SE Terneuzen, Rozenstraat 8. Bewindvoerder mr. R. R. E. Nobus, advocaat en procu reur te Terneuzen, Postbus 1020 (4530 GA), tel. 0117- 617733. In bovengenoemde zaken is mr. W. M. P. van Alphen rechler-commissaris, De griffier, M. Willemse-Pleijte, wnd. sÜSÉBÉi Proefdieren? Verzin iets beters! Kom naar www.proefdiervrij.nl en zie wat kunt doen. Proefdiervrij ^eVijke basisschool wie komt ons team versterken? De Burcht-RV®K Marja, onze leerkracht, remedial teacher en interne begeleider heeft een benoeming aanvaard bij een onderwijsbegeleidingsdienst. Voor haar fijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan, voor ons pech! Wie voelt ervoor om haar taken met werktijdfactor 0,6982 na de herfst vakantie over te nemen? Het gaat om de volgende werkzaamheden: s adv-vervanging taken als interne begeleider taken als remedial teacher Voor informatie over deze taken en over de school kunt u contact opne men met: Marja Kwast 0118-461720 (school) of 0118-471561 (thuis). De Burcht-Ritthem is een levendige school met: - 12 groepen; - ongeveer 300 leerlingen; - twee locaties (Ritthem en Oost-Souburg); - een enthousiast team; - positief meedenkende en meewerkende ouders. Tevens vragen wij i.v.m. zwangerschapsverlof (en eventueel daarna ou derschapsverlof) een leraar in de bovenbouw voor 2 dagen in de week voor onze locatie te Ritthem. Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met: Ruud Sturm (adjunct-directeur) 0118-465660 (school) of 0118- 478553 (thuis). Wij zoeken collega's - met een positieve christelijke levensovertuiging; - met een flexibele inzet; - die het veranderingsproces in het onderwijs als een uitdaging zien. Sollicitaties met CV binnen 14 dagen richten aan het bestuur van de Vereniging voor PC/RK Basisonderwijs te Vlissingen p/a mevr. M.J. Kloosterboer-Dijkstra, Offenbachlaan 34, 4384 ME Vlissingen. ProeFdieren? Verzin iets beters! Kom naar www.proefdiervrij.nl of bel 070-306 24 68 en zie wat kunt doen. Pro efdiervrij

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 6