es
Emergis
PZC
Commercieel - technisch medewerker
FILM
es
Speciaal aanbod voor
'Vrienden van het festival'
FïLM
Operationeel Manager op
oproepbasis (v/m)
II
Medewerker restauratieve
voorzieningen (m/v)
Algemeen assistent (m/v)
Alicante
Faro
Malaga
€270
€270
€270
zaterdag 8 september 2001
In verband met uitbreiding van dewetkzaamheden zijn wij bij De Hoop Waperiings-
staal en EPS b.v. op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van
De afdeling houdt zich o.a. bezig met het verhandelen en verder ontwikkelen van
1 EPS - producten.
De werkzaamheden binnen deze nieuwe functie bestaan o.a. uit:
I - telefonische verkoop;
- beantwoorden van technische vragen van onze klanten;
1 - maken van offertes;
I - administratieve werkzaamheden;
- beoordelen van projecten op productmogelijkheden.
De functie-eisen zijn:
I - opleiding op MBO-niveau;
fi - commerciële vaardigheden en feeling;
- bouwkundige affiniteit;
- enkele jaren werkervaring in een commerciële functie;
- goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
Heeft u interesse in deze leuke, zelfstandige baan waarbij u onderdeel wordt van
een klein, jong en enthousiast team waarbinnen ruime mogelijkheden aanwezig zijn
voor eigen invulling, dan kunt u uw sollicitatie richten aan:
De HoopTerneuzen bv
t.a.v. mevr. M. van Broeck, personeelsfunctionaris
Postbus 19, 4530 AATerneuzen
telefoon: (0115) 68 02 20, fax (0115) 61 72 77
e-mail: miriam@dehoop.nl
Wilt u meer weten over deze functie, dan kunt u contact opnemen met
de heer L. de Jager, telefoon: (0115) 68 03 32,
e-mail: levien@dehoop.nl
De HoopTerneuzen bv
is leverancier van bouw
materialen in de ruimste zin
van het woord en producent
van betonwaren en
betonmortel. De producten
vinden hun toepassing in
alle sectoren van de
bouwwereld; weg- en
waterbouw, woning- en utili
teitsbouw.
De afnemers bevinden zich
zowel op de professionele
als de particuliere markt.
Onder de moedermaat
schappij De HoopTerneuzen
bv opereren tevens diverse
deelondernemingen in
Nederland, België, Frankrijk
en Engeland.
QS CQQQP
De Hoop Terneuzen bv
Postbus 19,4530 AATerneuzen
telefoon (0115) 68 09 11
fax (0115) 61 72 77
e-mail: hsuy@dehoop.nl
BYTHE
BY Tri E
U ontvangt twee exclusieve kaarten wanneer u vriend wordt
van het festival. U wordt vriend door een donatie van 125,00
Betaling uitsluitend bij de kassa van Cine City tot en met
maandag 10 september 17.00 uur. U ontvangt:
Een exclusieve kciart voor de opening van Film by the Sea op
maandag 10 september met de première van de film Captain
Corelli's Mandolin en het openingsfeest met een optreden
van de Mieke Giga 's Show Band
Een exclusieve kaart voor de première van de film Moulin
Rouge op vrijdag 14 september 19.00 uur en de bruisende
after party in het spiegel paviljoen.
Bent u klantgericht en efficient?
U bent enthousiast, doortastend en u beschikt over leidingge
vende capaciteiten? Dan bent u misschien de persoon die wij
zoeken voor de functie van
voor gemiddeld 96 uur per periode
Als operationeel manager bij Thuiszorg Walcheren werkt u
onder de verantwoordelijkheid van de rayonmanager en geeft
u leiding aan een team medewerkers. U bent verantwoordelijk
voor het klantgericht en efficiënt realiseren van de zorgverle
ning. U weet uw medewerkers hiertoe steeds te motiveren
door middel van coaching en teambuilding. Ook bent u eind1
verantwoordelijk voor de planning.
Wü verwachten van u een afgeronde opleiding op HBO-
niveau, bijvoorbeeld HBO-V, HEAO, HBO Personeel Arbeid
of daarmee vergelijkbaar en bij voorkeur enige relevante
werkervaring.
Wy bieden een uitdagende functie in een prettige werkom
geving, salariëring volgens de CAO Thuiszorg (Schaal 9, mini
maal f 4.321,- en maximaal f 6.263,- bruto per maand op basis
van een 36-urige werkweek) en goede secundaire arbeids
voorwaarden.
\oor informatie over de functie kunt u contact opnemen met
dhr. J. Arts, rayonmanager Middelburg tel: (0118) 655600.
Informatie betreffende arbeidsvoorwaarden kunt u verkrijgen
bij mevroüw B. Frieling, rayonconsulent personeel organi
satie, tel. (0118) 684000.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u voor 18 september a.s.
richten aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van
Bestuur.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten
van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging
Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings- en dieetvoorlichting
Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door
het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden Schuldhulpverlening.
Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-leden.
"V*
Thuiszorg Walcheren
Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 www.thuiszorgwalcheren.nl
-
j,1,
Centrum voor Geestelijke Gezondheidszorg
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Bijna goo mensen zetten zich
in voor de circa 6ooo mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie.
De Facilitaire Dienst bestaat uit de afdelingen interne dienst, restauratieve voorzieningen, voeding, huishouding en beheer gebouwen. Binnen de afdelingen restauratieve voor-"
zieningen en de interne dienst zijn onderstaande functies vacant. De afdeling restauratieve voorzieningen heeft tot taak het verzorgen en verstrekken van maaltijden en dranken
ten behoeve van patiënten, personeel en bezoekers. Bij voornoemde afdeling wordt volgens het zelfbedieningssysteem gewerkt. Ook draagt de afdeling zorg voor de planning
van vergaderingen en bijeenkomsten, alsmede de uitvoering van bijzondere activiteiten als symposia, diners, etc.. Het team bestaat momenteel uit 14 medewerkers.
De interne dienst verzorgt de logistiek en het personen- en goederentransport. Het centraal magazijn, de receptie en de winkel maken eveneens onderdeel uit van deze dienst.
Binnen de interne dienst werken in totaal 75 medewerkers. Wij zoeken:
voor minimaal 10 en maximaal 20 uur per week.
De functie
Als medewerker restauratieve voorzieningen verricht u uitvoerende taken,
zoals het verzorgen van de koffie- en theevoorzieningen, het verstrekken
van maaltijden in het restaurant en het serveren van lunches en diners.
Het profiel
U heeft een passende horecaopleiding en affiniteit en werkervaring in de
horeca. Verder beschikt u over goede sociale vaardigheden. U kiest bewust
voor het werken op onregelmatige tijden, inclusief weekeinden.
De minimale leeftijd is 25 jaar.
voor 36 uur per week, tijdelijk voor de duur van één jaar,
met de mogelijkheid tot omzetting in een vast dienst verband.
De functie
Als algemeen assistent houdt u zich voornamelijk bezig met transportwerkzaam
heden. Zo vervoert u patiënten, goederen, documenten, voeding en medicijnen,
zowel op het terrein als daarbuiten. Verder verzorgt u de interne postvoorziening
en assisteert u bij werkzaamheden in het centraal magazijn. Ook het uitvoeren van
(interne) verhuizingen behoort tot uw takenpakket.
Het profiel
U heeft een afgeronde opleiding op LBO-niveau en bent in het bezit van een rijbe
wijs B/E. Bij voorkeur heeft u ervaring in een soortgelijke functie. Bovendien bent
u in staat om in teamverband te werken en beschikt u over de nodige tact ten aanzien
van de omgang met patiënten. U bent flexibel, toont initiatief en bent bereid om
indien nodig in de weekenden te werken.
Het aanbod
Beide functies zijn ingedeeld in FWG 20 (minimaal 2.914,- en maximaal 3.900,- bruto op fulltime basis). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functie medewerker restauratieve voorzieningen, dan kunt u contact opnemen met Jacques Cracau, hoofd restauratieve voorzieningen,
telefoonnummer 0113 26 74 03, e-mail: cracau@emergis.nl. Voor de functie van algemeen assistent met Kees van de Ketterij, hooft! interne dienst, tussen 15.00
uur en 17.00 uur op telefoonnummer 0113 26 73 80, e-mail: c.vandeketterij@emergis.nl.
Schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 18 september 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Anita Stoel, personeelsadviseur, Postbus 253,
4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&.0@emergis.nl.
Kijkt u ook eens op onze website: www.emergis.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Geestelijke gezondheids
zorg bieden dichtbij huis,
in heel Zeeland. Samen
zoeken naar het beste ant
woord op ieders persoonlij
ke vraag. Mensen behan
delen, begeleiden en
verzorgen. Deskundig en
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
Rotterdam Airport. Snel weg naar de zon.
De comfortabele lijndiensten van Transavia brengen u vanaf Rotterdam Airport dagelijks naar
Alicante en Malaga en twee keer per week naai- Faro. Rotterdam Airport is makkelijk bereikbaar,
biedt voordelig parkeren en u kunt er snel inchecken en opstappen. En is natuurlijk voorzien van
alle faciliteiten, zoals restaurants, taxfree shops en comfortabele wachtruimten. Ga
informatie of reserveringen naai- uw reisbureau of neem rechtstreeks contact op met
Transavia: 020 - 406 0 406 of via www.transavia.nl
n zijn vanaf-tarieven exclusief luchthavenbelasting.
1 is een beperkt aantal stoelen beschikbaar.
Transavia
net
PUBLICATIE VAN DE
ARRONDISSEMENTSRECHTBANK
TE MIDDELBURG
INZAKE DE FAILLISSEMENTSWET
Bij vonnis van deze rechtbank van 5 september 2001 is
het navolgende faillissement
UITGESPROKEN:
De besloten Vennootschap ARCHIBOUW KAPELLE
B.V., gevestigd te 4421 PV Kapel le, Kloosterweg 3. Cu
rator mr. B. van Leeuwen, advocaat en procureur le
Goes, Postbus 75 (4460 AB) tel. 0113-211666.
SCHULDSANERING NATUURLIJKE PERSONEN:
Bij vonnis van deze rechtbank van woensdag 5 septem
ber 2001 is de definitieve toepassing van de schuldsane
ring uitgesproken ten aanzien van:
SENOL KAYISCI, geboren op 15 november 1966 te
Gelergermi Turkije, en AYSE ALTINTAS, geboren op
15 juli 1969 te Emirdag, Turkije, beiden wonende te
4537 SE Terneuzen, Rozenstraat 8.
Bewindvoerder mr. R. R. E. Nobus, advocaat en procu
reur te Terneuzen, Postbus 1020 (4530 GA), tel. 0117-
617733.
In bovengenoemde zaken is mr. W. M. P. van Alphen
rechler-commissaris,
De griffier,
M. Willemse-Pleijte, wnd.
sÜSÉBÉi
Proefdieren?
Verzin iets beters!
Kom naar
www.proefdiervrij.nl
en zie wat kunt doen.
Proefdiervrij
^eVijke basisschool
wie komt
ons team versterken?
De Burcht-RV®K
Marja, onze leerkracht, remedial teacher en interne begeleider heeft
een benoeming aanvaard bij een onderwijsbegeleidingsdienst. Voor
haar fijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan, voor ons pech!
Wie voelt ervoor om haar taken met werktijdfactor 0,6982 na de herfst
vakantie over te nemen?
Het gaat om de volgende werkzaamheden:
s adv-vervanging
taken als interne begeleider
taken als remedial teacher
Voor informatie over deze taken en over de school kunt u contact opne
men met: Marja Kwast 0118-461720 (school) of 0118-471561
(thuis).
De Burcht-Ritthem is een levendige school met:
- 12 groepen;
- ongeveer 300 leerlingen;
- twee locaties (Ritthem en Oost-Souburg);
- een enthousiast team;
- positief meedenkende en meewerkende ouders.
Tevens vragen wij i.v.m. zwangerschapsverlof (en eventueel daarna ou
derschapsverlof) een leraar in de bovenbouw voor 2 dagen in de week
voor onze locatie te Ritthem.
Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met:
Ruud Sturm (adjunct-directeur) 0118-465660 (school) of 0118-
478553 (thuis).
Wij zoeken collega's
- met een positieve christelijke levensovertuiging;
- met een flexibele inzet;
- die het veranderingsproces in het onderwijs als een uitdaging zien.
Sollicitaties met CV binnen 14 dagen richten aan het bestuur van de
Vereniging voor PC/RK Basisonderwijs te Vlissingen p/a mevr. M.J.
Kloosterboer-Dijkstra, Offenbachlaan 34, 4384 ME Vlissingen.
ProeFdieren?
Verzin iets beters!
Kom naar
www.proefdiervrij.nl
of bel 070-306 24 68
en zie wat kunt doen.
Pro efdiervrij