01
ib
technisch consulent m/v
SPOW
chauffeur m/v
Jacob Boer b.v.
Vedior
verkoopmedewerker
(jebl. Pladdet b.u.
PZC
Heb jij de pioniersgeest die wij zoeken!
Engiplast
Ontwerper/Constructeur m/v
Hoofd documentatie, post en archief
(m/v)
Minnaard Transport B.V.
Consultant mobiliteit m/v
Werk maken van talent
zaterdag 8 september 2001
De Tecpool Groep is een
snelgroeiende technische
detacheringsorganisatie en
marktleider in de installatiebranche
mét vestigingen verspreid over het
hele land. Tecpool biedt aan ruim
600 installatiebedrijven oplossingen
op het gebied van personeel en
planning voor projecten in zowel
woning-, utiliteits- en nieuwbouw, als
in renovatieprojecten en burgerwerk.
Voor onze vestiging in Vlissingen zijn wij op zoek naar een enthousiaste
voor de installatiebranche en de meta-elektrotechnische branche
Je bent verantwoordelijk voor uitbreiding en onderhoud van ons relatienetwerk in
het vestigingsgebied. Je houdt telefonische en mondelinge intake- en sollici
tatiegesprekken en begeleidt het vakpersoneel door het beantwoorden van
vragen en informatieverstrekking. Verder behoren het matchen van vraag en
aanbod en de administratieve afhandeling van plaatsingen zoals ziekmeldingen en
dossieropbouw tot jouw taken.
Heb jij een echte pioniersgeest en ben je communicatief sterk? Dan dagen we je uit
om invulling te geven aan deze veelzijdige functie op MBO/HBO-niveau, waarin
organisatorisch inzicht en goed kunnen plannen onontbeerlijk zijn. Heb je verder
relevante ervaring en kennis van de technische sector? Ga dan in op ons aanbod:
een prima salaris, volop groeikansen, een stimulerende commerciële
werkomgevingen uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie: Brenda de Bruyn, tel. 0341 - 43 00 51fax 0341-41 15 30,
e-mail b.debruyn@tecpool.nl of schrijf naar Tecpool Groep B.V,
t.a.v. afdeling P&O, Postbus 1045, 3840 BA Harderwijk.
Ingenieursbureau
Engiplast is gevestigd te
Middelburg en is gespecialiseerd
in kunststoftechniek, piping en
apparatenbouw. Ook worden er
projecten uitgevoerd op het gebied
van de algemene werktuigbouw,
procesinstallaties en staalconstruc
ties. Naast engineering worden er
keuringen en inspecties uitgevoerd
aan kunststofleidingen en apparaten.
Als één van de weinige bureaus in
Nederland heeft Engiplast ruime
kennis en ervaring in het
verwerken van kunststoffen in
industriële toepassingen.
Bij Engiplast werken momenteel
7 medewerkers.
Om verdergaande groei van de organisatie gestalte te geven en het goede kwaliteitsniveau
te handhaven zijn zij op zoek naar een
De functie:
In deze veelzijdige en zelfstandige functie levert u een actieve bijdrage aan het ontwerpen,
samenstellen en tekenen van lay-outs voor procesinstallaties in diverse sectoren van de
industrie. Daarnaast draagt u zorg voor het ontwerpen en detailleren van constructies,
apparaten en piping voor procesinstallaties. U onderhoudt! regelmatig contacten met
opdrachtgevers en begeleidt hen van het begin- tot en met het eindtraject.
Gevraagd wordt:
een afgeronde MTS- of HTS-opleiding, bijvoorbeeld werktuigbouwkunde,
bouwkunde of gelijkwaardig;
bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring;
ervaring met .AutoCad;
zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel;
goede communicatieve vaardigheden, resultaatgericht en een flexibele instelling;
bereidheid tot het volgen van aanvullende opleiding.
Geboden wordt:
een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief
worden gewaardeerd;
professionele ondersteuning en prima doorgroeimogelijkheden;
een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden.
Informatie en sollicitatie:
Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en c.v. binnen 10 dagen
aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 21,4463 SC Goes.
U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0113-256600 voor meer informatie.
Eax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet: www.oaz.nl.
mB E I D S.8 E Mp D E l i N G S V E G U N N1N G
STICHTING PROTESTANTSE
OUDERENZORG OP WALCHEREN
De Stichting Protestantse Ouderenzorg opWalcheren biedt-aan ouderen huisvesting
verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust,
woonzorgcentrum Hof ter Veste en woon hen dienstencentrum Bastion in Middelburg,
zorg hen vèrpleegcentrurri Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De
Tienden in Zoutelande. De Stichting richt zich. op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen,
waardoórdeorganisatie sterk in beweging is.
De Stichting Protestantse Ouderenzoi-g opWalcheren heeft met ingang van I oktober
2001 vacature voor de functie van
Bejaarden-/ziekenverzorgende m/v
min/max-contract van minimaal 18 en maximaal 27 uur per week,
tot medio januari 2002 ter vervanging van zwangerschaps-
/bevallingsverlof op locatie Swerf-Rust in Middelburg.
De functie
omvat de volgende werkzaamheden:
scheppen van voorwaarden voor optimale zelfstandigheid van bewoners;
begeleiden van bewoners met psycho-sociale problematiek;
fungeren als contactverzorgende van een aantal bewoners;
verrichten van verzorgende/verpleegtechnische handelingen;
verzorgen van informatie-uitwisseling met collegafs.
Het profiel
Wij verwachten:
diploma verzorgende niveau 3 of 3-IG;
goede sociale vaardigheden;
goede uitdrukkingsvaardigheid;
hefvermogen om een positieve bijdrage te leverén aan het afdelingsteam;
flexibele inzetbaarheid volgens wisselend rooster;
affiniteit met de identiteit van de stichting.
De arbeidsvoorwaarden
Zijn conform de CAO Verpleeg-en Verzorgingshuizen. Het salaris bedraagt afhankelijk
van opleiding en ervaring, bij eerv volletijd arbeidsduur; maximaal 4.085,00 bruto
per maand (salarisschaal 6). Dè pensioenregeling :v.airhet PGGM is van toepassing. In
2001 zal de functie opnieuw worden gewaardeerd conform FVvO 3.Ó.'
Inlichtingen
Kunnen worden ingewonnen bij Francien de Laten afdelingshoofd Swerf-Rust,
telefoonnummer 01 18-630318. Meer informatie over de organisatie kunt u
vinden op httpV/www.spow.nl
De sollicitatie
Kunt u vóór 19 september2001 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg
op Walcheren, ta.v. P&O, L Stommesweg I, 4335 AX Middelburg, of e-mailen
naar p&o@spow.nl, onder vermelding van vacaturenummer 013030.
Acquisitie ri.q.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere
werkgevers in Zeeland. Ruim 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik maken
van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie.
De afdeling documentatie, post en archief ressorteert onder de Dienst Financiën en Informatisering. De afdeling
verzorgt de inkomende en uitgaande post. Daarnaast is het beheer van het centrale archief en de vakbibliotheek
binnen de afdeling ondergebracht. Binnenkort worden twee nieuwe projecten opgestart, te weten het vervangen
van het huidige postregistratiesysteem en het digitaliseren van de documentenstromen.
Wegens sabbaticalverlof van de huidige functionaris, is per direct de functie vacant van:
voor 36 uur per week, tijdelijk voor 1 jaar.
De functie
U verzorgt de inkomende en uitgaande post, zowel in- als extern. Daarnaast ontwikkelt u standaard
formulieren, houdt de voorraad van kantoorartikelen bij en bestelt deze zowel bij het centraal magazijn
als rechtstreeks bij leveranciers. U verricht reprowerkzaamheden, voert de abonnementenadministratie
en draagt zorg voor de tijdschriftencirculatie. U geeft leiding aan twee directe medewerkers en aan de
medewerker vakbibliotheek. Tevens fungeert u als vraagbaak voor de medewerkers. Naast deze dagelijkse
werkzaamheden ontwikkelt u procedures en bewaakt en verbetert u werkprocessen.
Het profiel
U bent in het bezit van een diploma op MBO-niveau, aangevuld met de opleiding SOD i en/of2 en/of GO-B.
Daarnaast beschikt u over werk- en projectervaring in een soortgelijke functie. Wij verwachten dat u zowel
zelfstandig als in teamverband kunt werken en accuraat bent. Uiteraard heeft u een klantvriendelijke en
serviceverlenende instelling en beschikt u over leidinggevende capaciteiten.
Het aanbod
De functie is ingedeeld in FWG 45 (minimaal 3.900,- en maximaal 5.258,- bruto per maand op fulltime
basis). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Uw reactie
Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met Jelle Eelkema, hoofd afdeling DPA.
Het telefoonnummer is 0113 26 72 80. E-mailen kan natuurlijk ook; eelkema@emergis.nl.
Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.100 linksboven op de envelop,
kunt u vóór 18 september 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Jacqueline Haver,
personeelsadviseur, Postbus 253,4460 AR Goes.
Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl.
Geestelijke
gezondheidszorg bieden
dichtbij huis, in heel
Zeeland. Samen zoeken
naar het beste antwoord
op ieders persoonlijke
vraag. Mensen
behandelen, begeleiden ei
verzorgen. Deskundigen
degelijk. Dat is wat
Emergis doet, dagelijks.
Gevraagd:
nat.-int.
Krabbendijke - Tel.: 0113-501478
www.vedior.nl
Bij Vedior Personeelsdiensten maken we werk van talent.
Wij kijken daarbij verder dan opleiding en werkervaring alleen.
W I S I S Wissels Zeeland is een samenwerkingsverband tussen Zeeuwse
Zeeland Overheden en Vedior Personeelsdiensten. Dit samenwerkings
verband is van start gegaan in 1996 met als doel het bevorderen van
de mobiliteit van werknemers in (semi-)overheidsorganisaties.
Ter versterking van het team mobiliteitconsultants Wissels Zeeland zijn wij voor de area
Vlissingen-Middelburg op zoek naar:
Het profiel
Als consultant mobiliteit bent u primair verantwoordelijk voor de basismobiliteitsdiensten.
Uw werkzaamheden bestaan o.a. uit het voeren van intakegesprekken met de mobili
teitskandidaten en het matchen van vraag en aanbod. Relatiebeheer en het geven van
presentaties/voorlichting aan bedrijven en instellingen zijn ook een onderdeel van deze
fulltime functie.
Wij vragen
U heeft hbo-werk- en -denkniveau, affiniteit met (semi-)overheidsorganisaties, een com
merciële instelling, goede communicatieve vaardigheden en een flexibele instelling.
Wij bieden
U kunt rekenen op een uitdagende werkomgeving met een open sfeer, waarin veel ruim
te is voor eigen inbreng en initiatief. Tevens bieden wij u ruime mogelijkheden om u ver
der te professionaliseren in uw vakgebied. Verder kunt u goede primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden tegemoet zien.
De procedure
Als u interesse heeft in deze veelzijdige functie ontvangen wij graag een korte brief,
vergezeld van uw cv. U kunt uw sollicitatie vóór 18 september 2001 sturen naar
Vedior Personeelsdiensten, afdeling Personeelszaken, t.a.v. mevrouw I. van Dorst,
Leijsenhoek 2, 4901 AT Oosterhout. E-mail: l.van.Dorst@vedior.nl. Voor meer informatie kunt
u contact opnemen met mevrouw V. Bakker-de Koek, accountmanager, tel. (0162) 43 76 66.
De selectiegesprekken vinden plaats op 26 september 2001.
Vedior Personeelsdiensten
en gereedschappen
Jacob Boer gevestigd in Goes, is al 75 jaar een groothandel voor de bouw gespeciali
seerd in:
hang- en sluitwerk, bevestigingsmiddelen, ijzerwaren, gereedschappen, machines,
persoonlijke beschermingsmiddelen, klimmaterieel, brandkasten en kluizen.
Wij zijn op zoek naar een:
hoofdzakelijk voor verkoop aan de balie. U adviseert onze klanten over de binnen ons
assortiment bestaande producten. Overige werkzaamheden zullen bestaan uit de ver
werking van inkomende en uitgaande goederen.
Heeft u een MBO werk- en denkniveau?
Bent u commercieel ingesteld en contactueel vaardig?
Dan bieden wij u een afwisselende voltijdbaan, in een jong team met ruimte voor
initiatief, in een prettige, informele werkomgeving.
Interesse? Richt dan uw schriftelijke sollicitatie, bij voorkeur voorzien van pasfoto,
aan Jacob Boer B.V., t.a.v. dhr. J. J. Boer, Verrijn Stuartweg 6a, 4462 GE in Goes.
Gebr. Pladdet B.V. in Biervliet, een middelgroot bedrijf dat zich in de regio Zuid-West
Nederland en België heeft gespecialiseerd in levering, service, verhuur en onderhoud
van wegenbouwmachines en vorkheftrucks alsook in ontwerp en productie van aan-
bouwhulpstukken voor deze machines zoekt op korte termijn:
FINANCIEEl-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V)
-Aard van de werkzaamheden:
Het binnen teamverband controleren, coderen en verwerken van inkomende facturen,
verwerken van verkoop- en reparatieorders en genereren van facturen. Invoeren van
financiële mutaties m.b.t. kas/bank/giro en memoriaal boekingen. Het samen verder uit
bouwen van de financiële administratie binnen het software pakket Grote Beer. Admi
nistratieve ondersteuning aan de afdelingen verkoop, verhuur en magazijn i.v.m. integra
tie binnen de administratieve organisatie.
- Functie-eisen:
M.B.O. werk- en denkniveau of gelijkwaardig, enige jaren ervaring in een
soortgelijke functie strekt tot aanbeveling.
Ruim cijfermatig inzicht
Enthousiaste, servicegerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden.
Accuraat, flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen
werken.
Leeftijd tussen de 25 en 35 jaar.
Wij bieden voor deze afwisselende (fulltime) baan een goed salaris, geheel overeen
komstig opleiding, kennis en ervaring.
Belangstellenden wordt verzocht hun sollicitatie met C.V. binnen 8 dagen te richten
Gebr. Pladdet B.V.
Postbus 2
4520 AA Biervliet
Paulinaweg 6-8-10
4521 RE Biervliet
Tel. 01 15-481351
FaxOI 15-482054