01 ib technisch consulent m/v SPOW chauffeur m/v Jacob Boer b.v. Vedior verkoopmedewerker (jebl. Pladdet b.u. PZC Heb jij de pioniersgeest die wij zoeken! Engiplast Ontwerper/Constructeur m/v Hoofd documentatie, post en archief (m/v) Minnaard Transport B.V. Consultant mobiliteit m/v Werk maken van talent zaterdag 8 september 2001 De Tecpool Groep is een snelgroeiende technische detacheringsorganisatie en marktleider in de installatiebranche mét vestigingen verspreid over het hele land. Tecpool biedt aan ruim 600 installatiebedrijven oplossingen op het gebied van personeel en planning voor projecten in zowel woning-, utiliteits- en nieuwbouw, als in renovatieprojecten en burgerwerk. Voor onze vestiging in Vlissingen zijn wij op zoek naar een enthousiaste voor de installatiebranche en de meta-elektrotechnische branche Je bent verantwoordelijk voor uitbreiding en onderhoud van ons relatienetwerk in het vestigingsgebied. Je houdt telefonische en mondelinge intake- en sollici tatiegesprekken en begeleidt het vakpersoneel door het beantwoorden van vragen en informatieverstrekking. Verder behoren het matchen van vraag en aanbod en de administratieve afhandeling van plaatsingen zoals ziekmeldingen en dossieropbouw tot jouw taken. Heb jij een echte pioniersgeest en ben je communicatief sterk? Dan dagen we je uit om invulling te geven aan deze veelzijdige functie op MBO/HBO-niveau, waarin organisatorisch inzicht en goed kunnen plannen onontbeerlijk zijn. Heb je verder relevante ervaring en kennis van de technische sector? Ga dan in op ons aanbod: een prima salaris, volop groeikansen, een stimulerende commerciële werkomgevingen uitstekende arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie: Brenda de Bruyn, tel. 0341 - 43 00 51fax 0341-41 15 30, e-mail b.debruyn@tecpool.nl of schrijf naar Tecpool Groep B.V, t.a.v. afdeling P&O, Postbus 1045, 3840 BA Harderwijk. Ingenieursbureau Engiplast is gevestigd te Middelburg en is gespecialiseerd in kunststoftechniek, piping en apparatenbouw. Ook worden er projecten uitgevoerd op het gebied van de algemene werktuigbouw, procesinstallaties en staalconstruc ties. Naast engineering worden er keuringen en inspecties uitgevoerd aan kunststofleidingen en apparaten. Als één van de weinige bureaus in Nederland heeft Engiplast ruime kennis en ervaring in het verwerken van kunststoffen in industriële toepassingen. Bij Engiplast werken momenteel 7 medewerkers. Om verdergaande groei van de organisatie gestalte te geven en het goede kwaliteitsniveau te handhaven zijn zij op zoek naar een De functie: In deze veelzijdige en zelfstandige functie levert u een actieve bijdrage aan het ontwerpen, samenstellen en tekenen van lay-outs voor procesinstallaties in diverse sectoren van de industrie. Daarnaast draagt u zorg voor het ontwerpen en detailleren van constructies, apparaten en piping voor procesinstallaties. U onderhoudt! regelmatig contacten met opdrachtgevers en begeleidt hen van het begin- tot en met het eindtraject. Gevraagd wordt: een afgeronde MTS- of HTS-opleiding, bijvoorbeeld werktuigbouwkunde, bouwkunde of gelijkwaardig; bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring; ervaring met .AutoCad; zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel; goede communicatieve vaardigheden, resultaatgericht en een flexibele instelling; bereidheid tot het volgen van aanvullende opleiding. Geboden wordt: een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd; professionele ondersteuning en prima doorgroeimogelijkheden; een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en c.v. binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 21,4463 SC Goes. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0113-256600 voor meer informatie. Eax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet: www.oaz.nl. mB E I D S.8 E Mp D E l i N G S V E G U N N1N G STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg opWalcheren biedt-aan ouderen huisvesting verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust, woonzorgcentrum Hof ter Veste en woon hen dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg hen vèrpleegcentrurri Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in Zoutelande. De Stichting richt zich. op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoórdeorganisatie sterk in beweging is. De Stichting Protestantse Ouderenzoi-g opWalcheren heeft met ingang van I oktober 2001 vacature voor de functie van Bejaarden-/ziekenverzorgende m/v min/max-contract van minimaal 18 en maximaal 27 uur per week, tot medio januari 2002 ter vervanging van zwangerschaps- /bevallingsverlof op locatie Swerf-Rust in Middelburg. De functie omvat de volgende werkzaamheden: scheppen van voorwaarden voor optimale zelfstandigheid van bewoners; begeleiden van bewoners met psycho-sociale problematiek; fungeren als contactverzorgende van een aantal bewoners; verrichten van verzorgende/verpleegtechnische handelingen; verzorgen van informatie-uitwisseling met collegafs. Het profiel Wij verwachten: diploma verzorgende niveau 3 of 3-IG; goede sociale vaardigheden; goede uitdrukkingsvaardigheid; hefvermogen om een positieve bijdrage te leverén aan het afdelingsteam; flexibele inzetbaarheid volgens wisselend rooster; affiniteit met de identiteit van de stichting. De arbeidsvoorwaarden Zijn conform de CAO Verpleeg-en Verzorgingshuizen. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring, bij eerv volletijd arbeidsduur; maximaal 4.085,00 bruto per maand (salarisschaal 6). Dè pensioenregeling :v.airhet PGGM is van toepassing. In 2001 zal de functie opnieuw worden gewaardeerd conform FVvO 3.Ó.' Inlichtingen Kunnen worden ingewonnen bij Francien de Laten afdelingshoofd Swerf-Rust, telefoonnummer 01 18-630318. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op httpV/www.spow.nl De sollicitatie Kunt u vóór 19 september2001 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren, ta.v. P&O, L Stommesweg I, 4335 AX Middelburg, of e-mailen naar p&o@spow.nl, onder vermelding van vacaturenummer 013030. Acquisitie ri.q.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Emergis is een professionele organisatie voor geestelijke gezondheidszorg in Zeeland. Het is één van de grotere werkgevers in Zeeland. Ruim 900 mensen zetten zich dagelijks in voorde circa 6000 mensen die gebruik maken van de zorg die Emergis biedt. Zij doen dat op meer dan dertig verschillende locaties verspreid over de provincie. De afdeling documentatie, post en archief ressorteert onder de Dienst Financiën en Informatisering. De afdeling verzorgt de inkomende en uitgaande post. Daarnaast is het beheer van het centrale archief en de vakbibliotheek binnen de afdeling ondergebracht. Binnenkort worden twee nieuwe projecten opgestart, te weten het vervangen van het huidige postregistratiesysteem en het digitaliseren van de documentenstromen. Wegens sabbaticalverlof van de huidige functionaris, is per direct de functie vacant van: voor 36 uur per week, tijdelijk voor 1 jaar. De functie U verzorgt de inkomende en uitgaande post, zowel in- als extern. Daarnaast ontwikkelt u standaard formulieren, houdt de voorraad van kantoorartikelen bij en bestelt deze zowel bij het centraal magazijn als rechtstreeks bij leveranciers. U verricht reprowerkzaamheden, voert de abonnementenadministratie en draagt zorg voor de tijdschriftencirculatie. U geeft leiding aan twee directe medewerkers en aan de medewerker vakbibliotheek. Tevens fungeert u als vraagbaak voor de medewerkers. Naast deze dagelijkse werkzaamheden ontwikkelt u procedures en bewaakt en verbetert u werkprocessen. Het profiel U bent in het bezit van een diploma op MBO-niveau, aangevuld met de opleiding SOD i en/of2 en/of GO-B. Daarnaast beschikt u over werk- en projectervaring in een soortgelijke functie. Wij verwachten dat u zowel zelfstandig als in teamverband kunt werken en accuraat bent. Uiteraard heeft u een klantvriendelijke en serviceverlenende instelling en beschikt u over leidinggevende capaciteiten. Het aanbod De functie is ingedeeld in FWG 45 (minimaal 3.900,- en maximaal 5.258,- bruto per maand op fulltime basis). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie. Uw reactie Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met Jelle Eelkema, hoofd afdeling DPA. Het telefoonnummer is 0113 26 72 80. E-mailen kan natuurlijk ook; eelkema@emergis.nl. Schriftelijke sollicitatie, onder vermelding van vacaturenummer 2001.100 linksboven op de envelop, kunt u vóór 18 september 2001 richten aan Emergis, dienst Personeel en Opleiding, Jacqueline Haver, personeelsadviseur, Postbus 253,4460 AR Goes. Het e-mailadres is: P&0@emergis.nl. Geestelijke gezondheidszorg bieden dichtbij huis, in heel Zeeland. Samen zoeken naar het beste antwoord op ieders persoonlijke vraag. Mensen behandelen, begeleiden ei verzorgen. Deskundigen degelijk. Dat is wat Emergis doet, dagelijks. Gevraagd: nat.-int. Krabbendijke - Tel.: 0113-501478 www.vedior.nl Bij Vedior Personeelsdiensten maken we werk van talent. Wij kijken daarbij verder dan opleiding en werkervaring alleen. W I S I S Wissels Zeeland is een samenwerkingsverband tussen Zeeuwse Zeeland Overheden en Vedior Personeelsdiensten. Dit samenwerkings verband is van start gegaan in 1996 met als doel het bevorderen van de mobiliteit van werknemers in (semi-)overheidsorganisaties. Ter versterking van het team mobiliteitconsultants Wissels Zeeland zijn wij voor de area Vlissingen-Middelburg op zoek naar: Het profiel Als consultant mobiliteit bent u primair verantwoordelijk voor de basismobiliteitsdiensten. Uw werkzaamheden bestaan o.a. uit het voeren van intakegesprekken met de mobili teitskandidaten en het matchen van vraag en aanbod. Relatiebeheer en het geven van presentaties/voorlichting aan bedrijven en instellingen zijn ook een onderdeel van deze fulltime functie. Wij vragen U heeft hbo-werk- en -denkniveau, affiniteit met (semi-)overheidsorganisaties, een com merciële instelling, goede communicatieve vaardigheden en een flexibele instelling. Wij bieden U kunt rekenen op een uitdagende werkomgeving met een open sfeer, waarin veel ruim te is voor eigen inbreng en initiatief. Tevens bieden wij u ruime mogelijkheden om u ver der te professionaliseren in uw vakgebied. Verder kunt u goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden tegemoet zien. De procedure Als u interesse heeft in deze veelzijdige functie ontvangen wij graag een korte brief, vergezeld van uw cv. U kunt uw sollicitatie vóór 18 september 2001 sturen naar Vedior Personeelsdiensten, afdeling Personeelszaken, t.a.v. mevrouw I. van Dorst, Leijsenhoek 2, 4901 AT Oosterhout. E-mail: l.van.Dorst@vedior.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw V. Bakker-de Koek, accountmanager, tel. (0162) 43 76 66. De selectiegesprekken vinden plaats op 26 september 2001. Vedior Personeelsdiensten en gereedschappen Jacob Boer gevestigd in Goes, is al 75 jaar een groothandel voor de bouw gespeciali seerd in: hang- en sluitwerk, bevestigingsmiddelen, ijzerwaren, gereedschappen, machines, persoonlijke beschermingsmiddelen, klimmaterieel, brandkasten en kluizen. Wij zijn op zoek naar een: hoofdzakelijk voor verkoop aan de balie. U adviseert onze klanten over de binnen ons assortiment bestaande producten. Overige werkzaamheden zullen bestaan uit de ver werking van inkomende en uitgaande goederen. Heeft u een MBO werk- en denkniveau? Bent u commercieel ingesteld en contactueel vaardig? Dan bieden wij u een afwisselende voltijdbaan, in een jong team met ruimte voor initiatief, in een prettige, informele werkomgeving. Interesse? Richt dan uw schriftelijke sollicitatie, bij voorkeur voorzien van pasfoto, aan Jacob Boer B.V., t.a.v. dhr. J. J. Boer, Verrijn Stuartweg 6a, 4462 GE in Goes. Gebr. Pladdet B.V. in Biervliet, een middelgroot bedrijf dat zich in de regio Zuid-West Nederland en België heeft gespecialiseerd in levering, service, verhuur en onderhoud van wegenbouwmachines en vorkheftrucks alsook in ontwerp en productie van aan- bouwhulpstukken voor deze machines zoekt op korte termijn: FINANCIEEl-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) -Aard van de werkzaamheden: Het binnen teamverband controleren, coderen en verwerken van inkomende facturen, verwerken van verkoop- en reparatieorders en genereren van facturen. Invoeren van financiële mutaties m.b.t. kas/bank/giro en memoriaal boekingen. Het samen verder uit bouwen van de financiële administratie binnen het software pakket Grote Beer. Admi nistratieve ondersteuning aan de afdelingen verkoop, verhuur en magazijn i.v.m. integra tie binnen de administratieve organisatie. - Functie-eisen: M.B.O. werk- en denkniveau of gelijkwaardig, enige jaren ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling. Ruim cijfermatig inzicht Enthousiaste, servicegerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden. Accuraat, flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken. Leeftijd tussen de 25 en 35 jaar. Wij bieden voor deze afwisselende (fulltime) baan een goed salaris, geheel overeen komstig opleiding, kennis en ervaring. Belangstellenden wordt verzocht hun sollicitatie met C.V. binnen 8 dagen te richten Gebr. Pladdet B.V. Postbus 2 4520 AA Biervliet Paulinaweg 6-8-10 4521 RE Biervliet Tel. 01 15-481351 FaxOI 15-482054

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 42