DOELAND STEGINK B.V. PZC VLISSHIGEH Medewerker interne controle/ administratieve organisatie m/v Coördinator financiële administratie m/v mtmmm ONDERHOUDS- TIMMERLIEDEN VERKOOPMEDEWERKER m/v receptieteam mm rE]MERSWAAL Beleidsmedewerker financiën m/v a TALENTVOLLE HOVENIER m/v BEVELAND-0ROENPROJEKTEN zaterdag 18 augustus 2001 Vlissingen is een stad aan zee, met stranden, een bruisende branding en met veel maritieme bedrijvigheid. Het is er aantrekkelijk wonen, met korte woon-werkafstan- den en alle voorzieningen die een middelgrote stad biedt. Een stad met veel ambities, zoals blijkt uit de ontwik kelingsvisie Stadskoers Vlissingen 2010, die in samenwerking met inwoners, bedrijven en instellingen tot stand kwam. De organisatie verkeert in een ontwikkelings proces om die ambities met een eigentijdse rollnvuiling waar te kunnen maken. Met werkwijzen die zich laten typeren als vraag gericht, open, flexibel, snel, doelmatig en klantvriendelijk! De gemeente Vlissingen heeft drie directies, de afdeling Financiën en Control maakt deel uit van de directie Bedrijfsvoering. Deze afdeling is onderverdeeld in twee clusters te weten Planning Control en de Financiële Administratie De taken van de afdeling bestaan onder andere uit de planning control cyclus, het voeren van de financiële administratie, de invordering van gemeentelijke belastingen en overige vorderingen, het beoordelen van kwijtscheldingsverzoeken en treasury. Voor deze ambitieuze afdeling roepen wij kandidaten op voor de volgende functies Ten behoeve van het cluster Planning Control n n ft*! - u levert een bijdrage aan de invoering en uitvoering van interne controles en financiële beheers instrumenten, - u levert een bijdrage aan de financiële informatievoorziening; - u beschrijft procedures in het procesbeschrijvingspakket PROTOS voor het gehele concern, - u verzorgt het applicatiebeheer van PROTOS Een opleiding op hbo-niveau (spd of heao bedrijfseconomie), minimaal 4 jaar ervaring binnen het vakgebied van de gemeentelijke financiën; een publieksgerichte, klantvriendelijke en dienstverlenende instelling; overtuigingskracht; teamworker; goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid Een baan binnen een informele en ambitieuze organisatie; afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring een salaris van maximaal f 7.342,- 3.331,65) (indicatie functieschaal 10) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Aanvullende informatie: Voor meer informatie over bovenstaande vacature kunt u contact opnemen met het afdelingshoofd Financiën en Control, de heer F.S. Vermaas, telefoon (0118) 48 72 55 Ten behoeve van hetp cluster Financiële Administratie d.ofte) (tevens waarnemend comptabele) - bij afwezigheid van het afdelingshoofd/comptabele neemt u de leidinggevende taken waar; - u coördineert de werkzaamheden van de cluster financiële administratie; - u levert een bijdrage aan de financiële informatievoorziening; - u voert de interne controle uit van de financiële administratie, - u functioneert als eerste aanspreekpunt voor vragen over de financiële administratie. Een opleiding op hbo-niveau (spd of heao bedrijfseconomie) of een vergevorderde studie daarvoor. Ervaring binnen het vakgebied van de gemeentelijke financiën een publieksgerichte, klantvriendelijke en dienstverlenende instelling. Daarnaast moet de kandidaat beschikken over leidinggevende kwaliteiten, overtuigingskracht en goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Een baan binnen een informele en ambitieuze organisatie; afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring een salaris van maximaal bruto f 6.604,— 2.996,76) (indicatie functieschaal 9) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Aanvullende informatie: Voor meer informatie over bovenstaande vacatures kunt u contact opnemen met het hoofd van de financiële administratie, de heer M L. Kodde, telefoon (0118) 48 73 85. Voor verdere informatie over de gemeente Vlissingen kunt u terecht op de website. www.gemeentebanen.nl/Vlissingen Uw sollicitatie met motivatie en CV kunt u uiterlijk 3 september 2001 sturen naar afdeling PO I, t.a.v. de heer M. van der Straaten, Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen, of per e-mail naar werken@vlissingen.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. AANNEMINGSBEDRIJF VLISSINGEN Aannemingsbedrijf Stegink B. V. voert bouwwerken uit op het gebied van utiliteitsbouw, woningbouw, betonbouw, renovatie en restauratie. Daarnaast beschikken wij over een aparte afdeling service en onderhoud die o.a. onderdeel is van TONED Totaal Onderhoud Nederland) en hiervoor het onderhoud van diverse landelijke winkelketens in ons werkgebied verzorgt. Het werkgebied beslaat de gehele provincie Zeeland, Goeree-Overflakkee en een gedeelte van West-Brabant. Wegens toename van de werkzaamheden zoeken wij: Ervaren allround Aanmelden op kantoor of telefonisch 0118-415080. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer W. Hengst. Aannemingsbedrijf Stegink B.V. Paul Krugerstraat 263 4382 MH Vlissingen DOE-HET ZELF MARKT R J. de Kam, Het Rip 4-6 4493 RL Kamperland, tel: 0113-371298 Doeland de Kam is een onderdeel van Houdster- en Beheermaatschappij de Kam B. V. In deze maatschappij werken ruim 45 mensen. Wij verzorgen bouwopdrachten in heel Zeeland. Tevens exploiteren wij een middelgrote bouwmarkt. Voor de aanvulling van ons bouwmarktteam zoeken wij een enthousiaste: Wat verwachten we van jou? Kassabediening Adviseren van onze klanten Goederenbehandeling Bezorgdienst Functie eisen: Minimaal VBO-opleiding Enige kennis van de Duitse taal Enige ervaring in de verkoop Woonachtig in de regio Rijbewijs BE gewenst Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid voor het volgen van bedrijfsgerichte cursussen. Interesse voor deze veelzijdige functie? Schrijf dan binnen 7 dagen na het verschijnen van deze advertentie uw brief voorzien van CV aan de directie van Doeland P. J. de Kam, Postbus 37, 4493 ZG te Kamperland. Voor meer informatie kunt u bellen tijdens kantooruren naar G. Sterken- burg, telefoon 0113-371298. Worldwide Hospitality Golden Tulip Westduin Koudekerke/Vlissingen Golden Tulip Westduin Koudekerke/Vlissingen, een eerste klas vergader-, zaken- en congreshotel op 50 me ter van zee en strand met 90 kamers, 8 vergaderzalen, restaurant, coffeeshop, terras en hotelbar renoveerde re centelijk alle kamers en is hiermee in feite, hoewel 16 jaar "oud", het nieuwste hotel van Zeeland. Bovendien loopt de procedure voor een uitbreiding met 23 kamers en suites, alsmede 700 nv zaalruimte voorsppedig. De target is aanvang bouw per 0111.2001 en ingebruikname op 0111.2002. Wij hebben in ons dan ook een vacature voor 4 a 5 dagen per week Als jij: houdt van een nieuwe uitdaging waarbij al je capaciteiten uit de verf kunnen komen; een toegesneden opleiding hebt; een flexibele en op de praktijk gerichte M/V bent; een leeftijd hebt tot ca. 25 jaar; ervaring in hotelrecepties hebt; bovendien de voordelen inziet van het werken in een "ketenhotel", dan zou je eraan kunnen denken als een speer bij ons te solliciteren naar deze functie. Doe dat dan nu per uitgebreide brief, gericht aan de di rectie van; Golden I\ilip Westduin Koudekerke/Vlissingen, Westduin 1,4371 PE Koudekerke. E-mail: westduin@zeelandnet.nl Internet: www.westduin.nl GEMEENTE Oude Plein 1 Postbus 70 Tel.: Fax: Internet: E-mail: 4416 AK Kruiningen 4416 ZH Kruiningen (0113) 395 000 (0113) 395 333 www.reimerswaal.nl- gemeente@reimerswaal.nl De gemeente Reimerswaal kent momenteel vier sectoren (Gemeentewerken, Wonen en Milieu, Middelen en Welzijn) en een stafafdeling Organisatie en Personeelszaken (OPZ). De afdeling Financiën is een onderdeel van de sector Middelen. De organisatie is bezig met een veranderingsproces dat in de loop van 2002 gestalte moet krijgen. De gemeente Reimerswaal heeft ca. 140 personeelsleden. Op de afdeling Financiën werken 10 personeels leden (ongeveer 9 fte). Wegens vertrek van de huidige functionaris ontstaat per 1 oktober 2001 de vacature voor 36 uur Belangrijke onderdelen van de functie: versterking van de financiële functie van met name de sector Welzijn alsmede de sector Wonen en Milieu, in teamverband samenstellen van de (meerjaren)begroting, kadernota, managementrapportages en jaarrekening; inhoud geven aan organisatorische aandachtspunten op het gebied van interne controle, administratieve organisatie en treasury. Eisen: het aantal jaren werkervaring vinden wij minder van belang. Wel is van belang wat u hiermee heeft gedaan en hoe u uw ervaring kunt inzetten in onze organisatie; ruime ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking; een op de functie gerichte hbo-opleiding, bijvoorbeeld hbdo-financiën of een heao-opleiding in een financiële richting; goede contactuele en redactionele vaardigheden; brede inzetbaarheid; kennis op belastinggebied is een pre. Arbeidsvoorwaarden: De functie is gewaardeerd in schaal 9, maximaal f 6.604,-- 2.996,76) bruto per maand. In 2002 vindt een algemene ronde functiewaardering plaats. Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie (CAR/UWO). variabele werktijden waaronder de mogelijkheid om 52 uur per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart. een vrije vrijdagmiddag, pc-privéproject, fietsregeling, ruime studiefaciliteiten en een goede werksfeer. Informatie: Informatie over deze functie kunt u krijgen bij de heer M.j. Zandee, hoofd van de afdeling Financiën, te bereiken onder nummer (0113) 395 251 of bij de heer W.j. Van Pelt. beleids medewerker Financiën, te bereiken onder nummer (0113) 395 253. Verdere informatie over onze gemeente kunt u lezen op onze website: www.reimerswaal.nl Sollicitatie: Een sollicitatieformulier kan op werkdagen worden aangevraagd bij het secretariaat, telefoon (0113) 395 208. Het ingevulde formulier dient uiterlijk 31 augustus 2001 te zijn ontvangen. Het formulier kunt u zenden aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. "GOEDE OREN"? Wij komen oren tekort! Zinvol vrijwilligerswerk, waar je zelf wat aan hebt én heel wat van kunt leren! De algemene stichting Centrum voor Telefonische Hulpverlening Zeeland heeft twee werkeenheden: de SOS Telefonische Hulpdienst en de Kindertelefoon. In september start de selectie en de basistraining voor nieuwe vrijwillige medewerkers. De medewerkers worden na een zorgvuldige selectie en een basistraining goed ingewerkt en kunnen rekenen op professionele bege leiding en ondersteuning. Er zijn 5 beroepskrachten (deels part-time) in dienst. Geheimhouding en eigen anonimiteit waarborgen is een absolute voorwaarde. Reis- en onkosten worden vergoed en men is verzekerd voor ongevallen en aansprakelijkheid. Afspraken, rechten en plichten worden in een contract vastgelegd. DE SOS TELEFONISCHE HULPDIENST: Een organisatie waar vrijwillige medewerkers van mens tot mens jaarlijks plm. 10.000 telefoongesprekken voeren met mensen die bel len over uiteenlopende problemen en vragen. De SOS THD staat in principe open voor iedereen en voor alle vragen en is dag en nacht geopend op het hulpnummer 0118-615551. De SOS THD vervult tevens een functie in de bereikbaarheid buiten kantooruren voor een aantal instellingen in Zeeland. www.de-site-van.nl/telhulpzeeland telhulp@zeelandnet.nl DE KINDERTELEFOON: Speciaal voor kinderen en jongeren, elke dag open van 14.00 tot 20.00 uur op het gratis nummer 0800-0432. Jaarlijks krijgt de Kinder telefoon ongeveer 3000 serieuze telefoontjes van kinderen en jongeren tot 18 jaar die bellen over echt alles wat hen bezighoudt. www.kindertelefoon.nl zeeland@kindertelefoon.nl de kindertelefoon DE SOS-THD ZEELAND ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE: zich bij kinderen/jongeren betrokken voelen 1 x per week telefoondienst kunnen doen van 14.00 tot 17.00 en/of van 17,00 tot 20.00 uur, 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basistraining van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber Gewoonlijk zijn het overwegend vrouwen die dit soort vrijwilligerswerk doen. Uiteraard staat de SOS-THD en de Kindertelefoon ook open voor mannen, evenals voor de zogenaamde etnische minderheden. Belangstelling voor de SOS-THD óf de Kindertelefoon? Bel liefst binnen 10 dagen tijdens kantooruren naar 0118-615553. Of schrijf naar postbus 89, 4330 AB Middelburg. Mailen kan ook: telhulp@zeelandnet.nl ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (M/V) DIE: 1 x per week telefoondienst kunnen doen (1 x per maand nachtdienst) zonodig ook in weekends 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basis-training van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber VOOR HOOGVLIEGERS m/v IN VEELZIJDIGHEID SGS Depauw Stokoe N. V. is gespecialiseerd in de kwantitatieve en kwalitatieve controle van petroleum, petro chemische produkten en vloeibare gassen SGS Depauw Stokoe n. v. behoort tot de internationale groep SGS, Société Générale de Surveillance (Genève), (httpVAvww.sgs.com) aanwezig in meer dan 140 landen en met meer dan 30.000 medewerkers. Momenteel zoeken wij dringend voor onze vestiging te Nieuwdorp een (m/v) hoog vlieger voor de functie van: expartise consultancy voor het uitvoeren van controle- en bemonsteringopdrachten FUNCTIE uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve controles in de scheepvaartsector bereid te presteren in een onregelmatig uurrooster mogelijk krijgt u later opdrachten in het buitenland PROFIEL u heeft kennis van scheikunde op middelbaar schoolniveau goede kennis van het Engels en noties van Frans en Duits woonachtig in de regio i over een eigen wagen Interesse? Stuur dan zo snel mogelijk een recent CV en motivatiebrief naar: SGS Depauw Stokoe A/. V. T.a.v. Rinus Platschorre Franknjkweg 2B 4455 TR Nieuwdorp-Viissingen KWALITEIT IN LEVEN EN ONDERNEMEN www.sgs.be Beveland Groenprojehten werkt met 15 medewerkers aan het ont werpen, inrichten en verzorgen van hoogwaardige tuinen en andere groenobjecten. Opdrachtgevers zijn bedrijven, particulieren, instellingen en overheden. Met de concepten 'Budgettuin', 'Groeituiil', Comfortin' en Leasetuinwordt onder het motto Zorgeloos Tuin- plezier' de particuliere markt bediend. Op de zakelijke markt zijn 'Kleurrijk Groen' en Zorgeloos Groenbeheer' succesvolle producten. Om de kwalifafief hoogwaardige uitvoering van projecten verder te ontwikkelen zijn wij op zoek naar een Functie-eisen: opgeleid tot vakbekwaam hovenier; ruime ervaring in het aanleggen van hoogwaardige tuinen/groen- projecten met constructies, (sier)besfrating, vijvers en dergelijke; zelfstandig en initiatiefrijk kunnen werken en leiding kunnen geven aan een klein team; klantgerichte instelling en goede communicatieve eigenschappen. Wij bieden: uitdagend werk dat met een hoge mate van zelfstandigheid wordt verricht; een plezierige werkomgeving met prettige collega's; een bij de functie passende uitstekende beloning en arbeids voorwaarden. WERK MET TEVREDENHEIDSGARANTIE POSTBUS 86, «60 AB GOES, NIEUWE RIJKSWEG 2C, 'S-HEER HENDRIKSKI NOEREN TEL (0113) 220092, FAX {0113] 231232, WWW.BEVEIAND NL, E-MAIL INFOSBEVE1ANDT»

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 54