DOELAND
STEGINK B.V.
PZC
VLISSHIGEH
Medewerker interne controle/
administratieve organisatie m/v
Coördinator financiële administratie m/v
mtmmm
ONDERHOUDS-
TIMMERLIEDEN
VERKOOPMEDEWERKER m/v
receptieteam
mm
rE]MERSWAAL
Beleidsmedewerker financiën m/v
a
TALENTVOLLE HOVENIER m/v
BEVELAND-0ROENPROJEKTEN
zaterdag 18 augustus 2001
Vlissingen is een stad aan
zee, met stranden, een
bruisende branding en met
veel maritieme bedrijvigheid.
Het is er aantrekkelijk wonen,
met korte woon-werkafstan-
den en alle voorzieningen die
een middelgrote stad biedt.
Een stad met veel ambities,
zoals blijkt uit de ontwik
kelingsvisie Stadskoers
Vlissingen 2010, die in
samenwerking met inwoners,
bedrijven en instellingen tot
stand kwam. De organisatie
verkeert in een ontwikkelings
proces om die ambities met
een eigentijdse rollnvuiling
waar te kunnen maken.
Met werkwijzen die zich
laten typeren als vraag
gericht, open, flexibel, snel,
doelmatig en klantvriendelijk!
De gemeente Vlissingen heeft drie directies, de afdeling Financiën en Control maakt deel uit van de
directie Bedrijfsvoering. Deze afdeling is onderverdeeld in twee clusters te weten Planning Control en
de Financiële Administratie De taken van de afdeling bestaan onder andere uit de planning control
cyclus, het voeren van de financiële administratie, de invordering van gemeentelijke belastingen en
overige vorderingen, het beoordelen van kwijtscheldingsverzoeken en treasury.
Voor deze ambitieuze afdeling roepen wij kandidaten op voor de volgende functies
Ten behoeve van het cluster Planning Control
n n ft*!
- u levert een bijdrage aan de invoering en uitvoering van interne controles en financiële beheers
instrumenten,
- u levert een bijdrage aan de financiële informatievoorziening;
- u beschrijft procedures in het procesbeschrijvingspakket PROTOS voor het gehele concern,
- u verzorgt het applicatiebeheer van PROTOS
Een opleiding op hbo-niveau (spd of heao bedrijfseconomie), minimaal 4 jaar ervaring binnen het
vakgebied van de gemeentelijke financiën; een publieksgerichte, klantvriendelijke en dienstverlenende
instelling; overtuigingskracht; teamworker; goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Een baan binnen een informele en ambitieuze organisatie; afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
een salaris van maximaal f 7.342,- 3.331,65) (indicatie functieschaal 10) bruto per maand bij een
fulltime dienstverband.
Aanvullende informatie:
Voor meer informatie over bovenstaande vacature kunt u contact opnemen met het afdelingshoofd
Financiën en Control, de heer F.S. Vermaas, telefoon (0118) 48 72 55
Ten behoeve van hetp cluster Financiële Administratie
d.ofte)
(tevens waarnemend comptabele)
- bij afwezigheid van het afdelingshoofd/comptabele neemt u de leidinggevende taken waar;
- u coördineert de werkzaamheden van de cluster financiële administratie;
- u levert een bijdrage aan de financiële informatievoorziening;
- u voert de interne controle uit van de financiële administratie,
- u functioneert als eerste aanspreekpunt voor vragen over de financiële administratie.
Een opleiding op hbo-niveau (spd of heao bedrijfseconomie) of een vergevorderde studie daarvoor.
Ervaring binnen het vakgebied van de gemeentelijke financiën een publieksgerichte, klantvriendelijke
en dienstverlenende instelling.
Daarnaast moet de kandidaat beschikken over leidinggevende kwaliteiten, overtuigingskracht en goede
mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Een baan binnen een informele en ambitieuze organisatie; afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
een salaris van maximaal bruto f 6.604,— 2.996,76) (indicatie functieschaal 9) bruto per maand bij een
fulltime dienstverband.
Aanvullende informatie:
Voor meer informatie over bovenstaande vacatures kunt u contact opnemen met het hoofd van de
financiële administratie, de heer M L. Kodde, telefoon (0118) 48 73 85.
Voor verdere informatie over de gemeente Vlissingen kunt u terecht op de website.
www.gemeentebanen.nl/Vlissingen
Uw sollicitatie met motivatie en CV kunt u uiterlijk 3 september 2001 sturen naar afdeling PO I, t.a.v.
de heer M. van der Straaten, Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen, of per e-mail naar werken@vlissingen.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
AANNEMINGSBEDRIJF
VLISSINGEN
Aannemingsbedrijf Stegink B. V.
voert bouwwerken uit
op het gebied van
utiliteitsbouw, woningbouw,
betonbouw, renovatie en
restauratie.
Daarnaast beschikken wij over
een aparte afdeling service en
onderhoud die o.a. onderdeel is
van TONED Totaal Onderhoud
Nederland) en hiervoor het
onderhoud van diverse
landelijke winkelketens in ons
werkgebied verzorgt.
Het werkgebied beslaat de
gehele provincie Zeeland,
Goeree-Overflakkee en
een gedeelte van West-Brabant.
Wegens toename van de
werkzaamheden zoeken wij:
Ervaren allround
Aanmelden op kantoor of telefonisch
0118-415080.
Voor meer informatie kunt u contact
opnemen met de heer W. Hengst.
Aannemingsbedrijf Stegink B.V.
Paul Krugerstraat 263
4382 MH Vlissingen
DOE-HET
ZELF
MARKT
R J. de Kam, Het Rip 4-6 4493 RL Kamperland, tel: 0113-371298
Doeland de Kam is een onderdeel van Houdster- en Beheermaatschappij de Kam B. V.
In deze maatschappij werken ruim 45 mensen. Wij verzorgen bouwopdrachten in heel
Zeeland. Tevens exploiteren wij een middelgrote bouwmarkt.
Voor de aanvulling van ons bouwmarktteam zoeken wij een enthousiaste:
Wat verwachten we van jou?
Kassabediening
Adviseren van onze klanten
Goederenbehandeling
Bezorgdienst
Functie eisen:
Minimaal VBO-opleiding
Enige kennis van de Duitse taal
Enige ervaring in de verkoop
Woonachtig in de regio
Rijbewijs BE gewenst
Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden, waaronder de mogelijkheid voor
het volgen van bedrijfsgerichte cursussen.
Interesse voor deze veelzijdige functie? Schrijf dan binnen 7 dagen na
het verschijnen van deze advertentie uw brief voorzien van CV aan de
directie van Doeland P. J. de Kam, Postbus 37, 4493 ZG te Kamperland.
Voor meer informatie kunt u bellen tijdens kantooruren naar G. Sterken-
burg, telefoon 0113-371298.
Worldwide Hospitality
Golden Tulip
Westduin Koudekerke/Vlissingen
Golden Tulip Westduin Koudekerke/Vlissingen, een
eerste klas vergader-, zaken- en congreshotel op 50 me
ter van zee en strand met 90 kamers, 8 vergaderzalen,
restaurant, coffeeshop, terras en hotelbar renoveerde re
centelijk alle kamers en is hiermee in feite, hoewel 16
jaar "oud", het nieuwste hotel van Zeeland. Bovendien
loopt de procedure voor een uitbreiding met 23 kamers
en suites, alsmede 700 nv zaalruimte voorsppedig. De
target is aanvang bouw per 0111.2001 en
ingebruikname op 0111.2002.
Wij hebben in ons
dan ook een vacature voor 4 a 5 dagen per week
Als jij:
houdt van een nieuwe uitdaging waarbij al je
capaciteiten uit de verf kunnen komen;
een toegesneden opleiding hebt;
een flexibele en op de praktijk gerichte M/V bent;
een leeftijd hebt tot ca. 25 jaar;
ervaring in hotelrecepties hebt;
bovendien de voordelen inziet van het werken in een
"ketenhotel",
dan zou je eraan kunnen denken als een speer bij ons te
solliciteren naar deze functie.
Doe dat dan nu per uitgebreide brief, gericht aan de di
rectie van;
Golden I\ilip Westduin Koudekerke/Vlissingen,
Westduin 1,4371 PE Koudekerke.
E-mail: westduin@zeelandnet.nl
Internet: www.westduin.nl
GEMEENTE
Oude Plein 1
Postbus 70
Tel.:
Fax:
Internet:
E-mail:
4416 AK Kruiningen
4416 ZH Kruiningen
(0113) 395 000
(0113) 395 333
www.reimerswaal.nl-
gemeente@reimerswaal.nl
De gemeente Reimerswaal kent momenteel vier sectoren (Gemeentewerken, Wonen en Milieu, Middelen
en Welzijn) en een stafafdeling Organisatie en Personeelszaken (OPZ).
De afdeling Financiën is een onderdeel van de sector Middelen.
De organisatie is bezig met een veranderingsproces dat in de loop van 2002 gestalte moet krijgen.
De gemeente Reimerswaal heeft ca. 140 personeelsleden. Op de afdeling Financiën werken 10 personeels
leden (ongeveer 9 fte).
Wegens vertrek van de huidige functionaris ontstaat per 1 oktober 2001 de vacature
voor 36 uur
Belangrijke onderdelen van de functie:
versterking van de financiële functie van met name de sector Welzijn alsmede de sector Wonen en Milieu,
in teamverband samenstellen van de (meerjaren)begroting, kadernota, managementrapportages en
jaarrekening;
inhoud geven aan organisatorische aandachtspunten op het gebied van interne controle, administratieve
organisatie en treasury.
Eisen:
het aantal jaren werkervaring vinden wij minder van belang. Wel is van belang wat u hiermee heeft
gedaan en hoe u uw ervaring kunt inzetten in onze organisatie;
ruime ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking;
een op de functie gerichte hbo-opleiding, bijvoorbeeld hbdo-financiën of een heao-opleiding in een
financiële richting;
goede contactuele en redactionele vaardigheden;
brede inzetbaarheid;
kennis op belastinggebied is een pre.
Arbeidsvoorwaarden:
De functie is gewaardeerd in schaal 9, maximaal f 6.604,-- 2.996,76) bruto per maand.
In 2002 vindt een algemene ronde functiewaardering plaats.
Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie (CAR/UWO). variabele werktijden waaronder de
mogelijkheid om 52 uur per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart. een vrije
vrijdagmiddag, pc-privéproject, fietsregeling, ruime studiefaciliteiten en een goede werksfeer.
Informatie:
Informatie over deze functie kunt u krijgen bij de heer M.j. Zandee, hoofd van de afdeling
Financiën, te bereiken onder nummer (0113) 395 251 of bij de heer W.j. Van Pelt. beleids
medewerker Financiën, te bereiken onder nummer (0113) 395 253.
Verdere informatie over onze gemeente kunt u lezen op onze website:
www.reimerswaal.nl
Sollicitatie:
Een sollicitatieformulier kan op werkdagen worden aangevraagd bij het
secretariaat, telefoon (0113) 395 208. Het ingevulde formulier dient uiterlijk
31 augustus 2001 te zijn ontvangen. Het formulier kunt u zenden aan het
college van burgemeester en wethouders van de gemeente Reimerswaal,
Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
"GOEDE OREN"?
Wij komen oren tekort!
Zinvol vrijwilligerswerk, waar je zelf wat aan hebt
én heel wat van kunt leren!
De algemene stichting Centrum voor Telefonische Hulpverlening Zeeland heeft twee werkeenheden: de SOS Telefonische Hulpdienst
en de Kindertelefoon.
In september start de selectie en de basistraining voor nieuwe vrijwillige medewerkers.
De medewerkers worden na een zorgvuldige selectie en een basistraining goed ingewerkt en kunnen rekenen op professionele bege
leiding en ondersteuning.
Er zijn 5 beroepskrachten (deels part-time) in dienst.
Geheimhouding en eigen anonimiteit waarborgen is een absolute voorwaarde.
Reis- en onkosten worden vergoed en men is verzekerd voor ongevallen en aansprakelijkheid.
Afspraken, rechten en plichten worden in een contract vastgelegd.
DE SOS TELEFONISCHE HULPDIENST:
Een organisatie waar vrijwillige medewerkers van mens tot mens jaarlijks plm. 10.000 telefoongesprekken voeren met mensen die bel
len over uiteenlopende problemen en vragen. De SOS THD staat in principe open voor iedereen en voor alle vragen en is dag en
nacht geopend op het hulpnummer 0118-615551.
De SOS THD vervult tevens een functie in de bereikbaarheid buiten kantooruren voor een aantal instellingen in Zeeland.
www.de-site-van.nl/telhulpzeeland
telhulp@zeelandnet.nl
DE KINDERTELEFOON:
Speciaal voor kinderen en jongeren, elke dag open van 14.00 tot 20.00 uur op het gratis nummer 0800-0432. Jaarlijks krijgt de Kinder
telefoon ongeveer 3000 serieuze telefoontjes van kinderen en jongeren tot 18 jaar die bellen over echt alles wat hen bezighoudt.
www.kindertelefoon.nl
zeeland@kindertelefoon.nl
de
kindertelefoon
DE SOS-THD ZEELAND
ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE:
zich bij kinderen/jongeren betrokken voelen
1 x per week telefoondienst kunnen doen
van 14.00 tot 17.00 en/of
van 17,00 tot 20.00 uur,
2 jaar willen blijven
kunnen deelnemen aan de basistraining van
twee weekends: 12 t/m 14 oktober
16 t/m 18 november
intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem
ber
Gewoonlijk zijn het overwegend vrouwen die dit soort vrijwilligerswerk doen.
Uiteraard staat de SOS-THD en de Kindertelefoon ook open voor mannen, evenals voor de zogenaamde etnische minderheden.
Belangstelling voor de SOS-THD óf de Kindertelefoon? Bel liefst binnen 10 dagen tijdens kantooruren naar 0118-615553. Of schrijf
naar postbus 89, 4330 AB Middelburg. Mailen kan ook: telhulp@zeelandnet.nl
ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (M/V) DIE:
1 x per week telefoondienst kunnen doen
(1 x per maand nachtdienst)
zonodig ook in weekends
2 jaar willen blijven
kunnen deelnemen aan de basis-training van
twee weekends: 12 t/m 14 oktober
16 t/m 18 november
intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem
ber
VOOR HOOGVLIEGERS m/v
IN VEELZIJDIGHEID
SGS Depauw Stokoe N. V.
is gespecialiseerd in de kwantitatieve en
kwalitatieve controle van petroleum, petro
chemische produkten en vloeibare gassen
SGS Depauw Stokoe n. v. behoort tot de
internationale groep SGS, Société Générale de
Surveillance (Genève), (httpVAvww.sgs.com)
aanwezig in meer dan 140 landen en met
meer dan 30.000 medewerkers.
Momenteel zoeken wij dringend voor onze
vestiging te Nieuwdorp een (m/v) hoog
vlieger voor de functie van:
expartise
consultancy
voor het uitvoeren van controle-
en bemonsteringopdrachten
FUNCTIE
uitvoeren van kwalitatieve en kwantitatieve controles
in de scheepvaartsector bereid te presteren in een
onregelmatig uurrooster mogelijk krijgt u later
opdrachten in het buitenland
PROFIEL
u heeft kennis van scheikunde op middelbaar
schoolniveau goede kennis van het Engels en
noties van Frans en Duits woonachtig in de regio
i over een eigen wagen
Interesse? Stuur dan zo snel mogelijk een recent CV
en motivatiebrief naar:
SGS Depauw Stokoe A/. V.
T.a.v. Rinus Platschorre
Franknjkweg 2B
4455 TR Nieuwdorp-Viissingen
KWALITEIT IN LEVEN
EN ONDERNEMEN
www.sgs.be
Beveland Groenprojehten werkt met 15 medewerkers aan het ont
werpen, inrichten en verzorgen van hoogwaardige tuinen en andere
groenobjecten. Opdrachtgevers zijn bedrijven, particulieren,
instellingen en overheden. Met de concepten 'Budgettuin', 'Groeituiil',
Comfortin' en Leasetuinwordt onder het motto Zorgeloos Tuin-
plezier' de particuliere markt bediend. Op de zakelijke markt zijn
'Kleurrijk Groen' en Zorgeloos Groenbeheer' succesvolle producten.
Om de kwalifafief hoogwaardige uitvoering van projecten
verder te ontwikkelen zijn wij op zoek naar een
Functie-eisen:
opgeleid tot vakbekwaam hovenier;
ruime ervaring in het aanleggen van hoogwaardige tuinen/groen-
projecten met constructies, (sier)besfrating, vijvers en dergelijke;
zelfstandig en initiatiefrijk kunnen werken en leiding kunnen geven
aan een klein team;
klantgerichte instelling en goede communicatieve eigenschappen.
Wij bieden:
uitdagend werk dat met een hoge mate van zelfstandigheid
wordt verricht;
een plezierige werkomgeving met prettige collega's;
een bij de functie passende uitstekende beloning en arbeids
voorwaarden.
WERK MET TEVREDENHEIDSGARANTIE
POSTBUS 86, «60 AB GOES, NIEUWE RIJKSWEG 2C, 'S-HEER HENDRIKSKI NOEREN
TEL (0113) 220092, FAX {0113] 231232, WWW.BEVEIAND NL, E-MAIL INFOSBEVE1ANDT»