ELYSEE I KAR VEI Luzac College Bergen op Zoom ADMINISTRATIEF MEDEWERKER uvi/vi JOOSSE TWEE KAPPERS-KAPSTERS Zeelandia P&O-functionaris <m/v> PZC SECRETARIAATS/ADMINISTRATIEF MEDEWERKER Management-Assistent JSS rQ GROENE KLUSSENIER6 KAPSALON Waag je kans en bel: 0032 9 345 88 68. zaterdag 11 augustus 2001 Lamb Weston/Meijer VOF is een in 1994 ontstane joint-venture die de krachten van de Amerikaanse aardappel- verwerker Lamb Weston Inc. en de Nederlandse aardappelspecialist Meijer bundelt Lamb Weston bestaat inmiddels 51 jaar en is met een omzet van ongeveer USD 1 5 mil|ard, meer dan 6000 medewerkers en 17 productielocaties, mondiaal de nummer één op het gebied van aardappelverwerking. Mei|er startte in 1984 met de aardappelverwerking en is daarnoast sinds 1920 een succesvol aardappelhuis met o a. zelf ontwikkelde rossen. Met zijn 1000 medewerkers is Lamb Weston/Mei|er een dynomisch en snelgroeiend bedri|f met vestigingen in Kruiningen, Oosterbierum, Bergen op Zoom en Tilburg Na recente uitbreidingen staat in Kruiningen nu een van de grootste en modernste, volledig geauto matiseerde aardappelverwerkingsunit van Europa Door haar innovatieve producten, sterke marketing onder steuning, zelfontwikkelde technologieën, constante service en kwaliteit, mag Lamb Weston/Meijer grote internotionale fastfood-, restaurant- en catering bedrijven tot haar klantenkring rekenen Voor de afdeling Raw Information Center van onze vestiging in Kruiningen zijn wij op zoek naar een: Parttime voor 24 uur per week In deze functie ben je verantwoordelijk voor het invoeren van de inkoopcontracten van de aardappelen en het verwerken van mutaties hierop. Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de afrekeningen ten behoeve van telers en toeleverende handel, alsmede voor het opstellen van de facturen ten behoeve van verkocht product. Naast het bijhouden van de ontvangsten en geplande leveringen, draag je ook zorg voor de administratieve afhandeling van contracten binnen de gestelde termijnen. Het betreft hier een parttime functie voor 3 dagen per week, maar je bent bereid om zo nodig, tijdelijk, extra te werken. Voor deze functie gaan onze gedachten uit naar kandidaten die door opleiding en ervaring kunnen functioneren op MBO-niveau, bij voorkeur met relevante werkervaring. Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Goede kennis van de Engelse taal alsmede het kunnen werken met Word en Excel is een vereiste. Als je geïnteresseerd bent verwachten we jouw sollicitatiebrief binnen 10 dagen. Deze kun je richten aan: Lamb Weston Meijer V.O.F., t.a.v. afdeling Human Resources, Postbus 17, 4416 ZG, Kruiningen. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld De Stichting Ouderenzorg Kapelie is de overkoepelende organisatie voor do Stichtingen - Zorgcentrum "Cederhof' - Wonen voor Ouderen en Welzijn en Zorgverlening aan Ouderen en verzorgt de administratie voor alle genoemde stichtingen. Per 1 september 2001 ontstaat, wegens vertrek van de huidige medewerker, een vacature voor de functie van MEDEWERKER BOEKHOUDING/BEWONERSZAKEN (m/v) met een gemiddelde arbeidsduur van 18 uur per week. De kern van de functieomschrijving is als volgt: Het verzorgen van de financiële- debiteuren- en crediteurenadministratie, alsmede het verzor gen van de bewonersadministratie aangaande de seniorenwoningen. Op verzoek wordt u een volledige functieomschrijving toegezonden. Verdere gegevens: Er wordt een opleiding verlangd op minimaal MBO-niveau (MEAO, MBA). Van de kandidaten wordt een behoorlijke kennis van de automatisering vereist. Met name kennis van Exact, Word en Excel. De werktijden zijn in eerste instantie vastgesteld op 4 werkdagen van 4 uur en één keer per twee weken 3 werkdagen van 4 uur en 1 werkdag van 8 uur. In onderling overleg kan daar van worden afgeweken. Uitbreiding van arbeidsduur en takenpakket behoort bij gebleken geschiktheid lot de moge lijkheden. De CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, inclusief FWG3.0, is van toepassing, alsmede de pensioenvoorzieningen van het PGGM. Het salaris wordt afgestemd op de leeftijd en ervaring van de kandidaat. Nadere inlichtingen kunt u verkrijgen bij de heer L. C. A. Lutcijn, hoofd administratie. Dagelijks te bereiken onder telefoonnummer 0113- 342710. Buiten kantooruren 0113-342272. Uw sollitatiebrief dient u, uiterlijk 20 augustus 2001, te zenden aan Stichting Ouderenzorg Kapelie, Postbus 29.4420 AA Kapelie, t.a.v. de heer E. de Jong. ACCOUNTANTS BELASTINGADVISEURS Joosse Accountants en Belastingadviseurs te Middelburg is een modern kantoor met een gevarieerde cliëntenkring in de regio Zeeland en Noord-Brabant. Onze activiteiten bestaan uit dienstverlening en advisering op het gebied van accoun tancy, belastingzaken en management binnen het midden- en kleinbedrijf, vrije beroe pen, nonprofit organisaties en particulieren. In verband met een ontstane vacature zijn wij op zoek naar een voor een fulltime dienstverband De belangrijkste taken zullen zijn: typen en controleren van rapporten, teksten en brieven; coderen en invoeren van administraties, het aannemen van de telefoon; het ontvangen van cliënten Wij zoeken iemand: met een afgeronde HAVO/MEAO-opleiding; die in staat is zowel zelfstandig als in teamverband te werken; die accuraat is en flexibel kan functioneren; Wij bieden: een boeiende en veelzijdige functie; een beloning die hiermee in overeenstemming is; goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie over de functie kan contact worden opgenomen met de heer M. Boogaard AA Uw sollicitatie zien wij graag binnen 10 dagen tegemoet op onderstaand adres: JOOSSE ACCOUNTANTS EN BELASTINGADVISEURS Seissingel 10-12, Postbus 95, 4330 AB Middelburg Telefoon 0118-612774, fax 0118-639774 Internet: www.joosse.nl e-mail: info@joosse.nl ZOEKT EEN In de leeftijd van 23 t/m 28 jaar Het betreft een dwHgffiofunctie naar o Tevens bestaat de mogelijkheid {manageincntleunusRU te volgen. Functieomschrijving: - het coördineren én uitvoeren van de keriingbegêleiding - administratieve werkzaamheden i; - ondersteuning bieden bij beleidwverfezsamhedcn - ondersteuning bieden bij het eïndexaraensecretanaar Functie-eisen: - HBO academisch denkniveau - in het bezit zijn van een lesbevoegdheid (P* óf 2* grnads) of bereidwillig om een lesbevoegdheid te halen - communicatief vaardig - basiskennis omtrent computergebruik - flexibel - in teamverband kunneil werken - in staat zijn anderen te motiveren Indien u interesse heeft in deze functie kunt «uw brief met c|jriciilum vitac vóór 25 augustus 2001 sturen aan de rector van onze scltiwl mevrouw B. van Zoclen.Van Aldëgondebaan 5-7,4615 AZ Bergen op Zoóm. Informatie omtrent de organisatie en/of functie kunt u opvragen bij mevrouw B. van Zoelen, tel. 0164 233390 Voor algemene inlichtingen kunt u terecht bij het Landelijk Secretariaat van het Luzac College, telefoon 070 3508455, fax 070 3508459 -I Zelfstandig hovenier? Sluit je aan bij O De Groene Klussenier Ben jij die veelzijdige hovenier die alles weet van tuinonderhoud, tuinaanleg, tuinontwerp en tuinrenovatie? Heb je commercieel inzicht en gevoel voor ondernemerschap? Start dan je eigen hoveniers bedrijf samen met De Groene Klussenier BV. De Groene Klussenier is een franchiseorganisatie die op korte termijn ondernemers zoekt in alle regio's in Nederland. Bel nu: 0318-556637 (tijdens kantooruren) of kijk op www.groeneklussenier.nl Je informatie-pakket ligt klaar. Hl De veeizJjdige hovenier voor uw Puin Als je ergens aan je carrière kunt bouwen, dan is 't wel bij KARWEI. Want een bouwmarkt die zo grootschalig is opgezet, vraagt om leidinggevenden met een sterke persoonlijkheid die goed mensen kunnen aansturen en coachen. Dankzij het grote aantal klanten, de vele medewerkers en de enorme diversiteit aan producten is erveelte runnen en te managen bij KARWEI. Als dit jou aanspreekt, ben jij misschien voor onze bouw markt in Roosendaal of Middelburg onze Leidinggevende capaciteiten zijn vereist en specifieke ervaring in de retailbranche is wenselijk. In verband met versterking van ons management team zoeken we voor onze bouwmarkten in Roosen daal en Middelburg ASSISTENT BOUWMARKTMANAGERS M/V BOUWMARKTMANAGER M/V Behalve businessmanager ben je vooral people- manager. Je krijgt te maken met duizenden artikelen, een veelvoud aan klanten en een groot aantal mede werkers. Dat maakt jouw job tot een veelomvattende, verantwoordelijke en pittige baan. Je weet het beste uit je personeel te halen en ze opti maal te coachen. En je ziet een goed functionerend team als de basis voor de bouwmarktorganisatie. Verder ben je uiteraard commercieel ingesteld en streef je ernaar om het maximale uit de lokale markt te halen. Dit doe je door onder andere te sturen op basis van kengetallen. Kortom, je hebt het talent en de ambitie om iets moois op te bouwen bij KARWEI. Herken je jezelf hierin, heb je een relevante opleiding of werkervaring op hbo-niveau. een commerciële instelling en ben je in staat om medewerkers te motiveren, dan willen we graag verder met je praten. Je bent medeverantwoordelijk voor de output en prestaties van het personeel. Dat betekent dat je goed moet kunnen coachen en communicatief zeer vaardig moet zijn. Je bent een echte teamspeler en weet het beste uit mensen te halen. Daarnaast beschik je minimaal over een gerichte opleiding en heb je een gezonde ondernemende instelling. Natuurlijk krijg je ruimschoots de mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Binnen de bouwmarkt krijg je al het gereedschap om verder aan je carrière te bouwen in de vorm van opleidingen en trainingen. Waarbij altijd hetzelfde uitgangspunt de basis is: een scherp oog voor de wensen van onze klanten. Heb je een relevante opleiding of werkervaring op mbo-niveau. een commerciële instelling en ben je in staat om medewerkers te motiveren? Reageer dan snel! Stuur je sollicitatiebrief met cv naar: Cementbouw Detailhandel B.V.. t.a.v. mevrouw L. Pijnenburg, postbus 123. 2130 AL Hoofddorp. Kijk voor meer informatie op www.karwei.nl. De KARWEI-bouwmarkten vormen een snelgroeiende keten: er zijn al meer dan 80 vestigingen. De sleutel tot ons succes ligt in het grote, complete assortiment én in het enthousiasme waarmee onze medewerkers des kundige service verlenen. Cementbouw Detailhandel B.V. is werkzaam in de doe-het-zelfbranche. Deel uitmakend van de franchise organisatie lntergamma exploiteert zij 14 KARWEI- bouwmarkten. LEEGSTRAAT146B - 9060 ZELZATE TEL 03345 88 68/FAX 09/345 40 21 Vanuit Nederland tel 0032 9345 88 68 DRINGEND GEVRAAGD: voor voltijdse of deeltijdse betrekking Motivatie, inzet en zelfstandig werken stellen wij op prijs. Koninklijke Zeelandia Groep is een internationaal opererende onderneming op het gebied van ingrediënten voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zierikzee. De onderneming heeft een aantal dochterondernemingen in binnen- en buitenland, waaronder Zeelandia H.J. Doeleman b.v, Bij de Koninklijke Zeelandia Groep werken in totaal 1150 medewerkers, waarvan ongeveer 480 in Nederland. De marktgerichte productontwik keling en -innovatie én de steeds verdergaande internationalisatie maken Zeelandia tot een sterk groeiende onderneming. De medewerkers staan borg voor een moderne en gedegen dienstverlening in de vorm van levering van uit stekende producten en diensten aan de afnemers Binnen de afdeling P&O zijn wij op zoek naar een: een praktische doener met een conceptuele inslag Samen met 6 andere collega's maak je deel uit van de afdeling P&O. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de lijn bij de uitvoering van het P&O-beleid binnen een sector van ca. 200 medewerkers. Je krijgt daarbij te maken met alle facetten van het P&O-beleid. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van het integraal P&O-beleid door als voortrekker te werken aan een aantal beleidsthema's. Je waait niet met alle winden mee en je weet een goede balans te vinden tussen flexibiliteit en standvastigheid. Je hebt een P&O-opleiding op minimaal HBO-niveau en je hebt minstens 4 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Kennis en ervaring op het brede terrein van arbeidsvoorwaarden en beloning is gewenst. Zorgvuldige communicatie advisering, integriteit, zelfstandigheid en pro-activiteit daar sta jij voor! Wij bieden je een zelfstandige en afwisselende functie in een gezond bedrijf met een prettig arbeidsklimaat. Je ontvangt een marktconform salaris aangevuld met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd? Als je jezelf volledig herkent in dit profiel richt dan je brief met c.v. binnen 14 dagen aan Zeelandia HJ. Doeleman b.v., ter attentie van Barbara van Wingen, directeur P&O, postbus 9,4300 AA Zierikzee of per e-mail aan: barbara.vanwingen@zeelandia.nl Wil je meer informatie dan kun je haar ook bellen: 0111-419392. Algemene informatie vind je op onze web-site: www.zeelandia.com Zeelandia H.J. Doeleman b.v., bezoekadres Poststraat 11,4301 AA Zierikzee telefoon: 0111-419000 fax: 0111-416951

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 64