O to X Ai Werk AMZ w Z w ZOEKT STERKE TEAMSPELERS PZC 4 2 Commercieel Administratief Medewerker Stagiair(e) HBO P&A JVIoduSpec Marketing coördinator m/v Aankomend Bedrijvenadviseur Agrarisch m/v BORSSELE r reronei LIJNTAXI CHAUFFEUR m/v K TAXI CHAUFFEUR m/v jg BUSCHAUFFEUR m/v j Hertel alp zaterdag 4 augustus 2001 1 De Meulemeester BV (Sinds 18731 Korringaweg 63 4401 NV Yerseke De Meulemeester te Yerseke is een naam die sinds jaar en dag verbonden is met de im- en export van een rijk assortiment aan kreeften en oesters. De organisatie bestaat sinds 1873 en is in 1896 het predikaat Hofleverancier toegekend. Door de grote zorg die aan de producten wordt besteed, kan gesteld worden dat bij De Meulemeester ieder segment kwaliteit heeft. De organisatie hanteert een totaalpakket aan service richting haar klanten. Bij De Meulemeester werken in totaal 10 medewerkers. Om het goede serviceniveau te handhaven zijn zij op korte termijn op zoek naar een (m/v) "breed inzetbaar met een goede talenkennis" De functie: In deze afwisselende en uitdagende functie bent u een spin in het web binnen de organisatie. Het betreft hier een echte regelfunctie waarin u contacten onderhoudt met (internationale) klanten, leveranciers en medewerkers. U levert een actieve bijdrage aan zowel de financiële als de commerciële verkoopadministratie; het invoeren van verkooporders in het systeem, facturatie, debiteuren- en crediteurenadministratie, meewerken aan het opstellen van managementinformatie, regelen van logistieke aspecten, etc. Daarnaast verricht u in overleg met de bedrijfsleiding tal van verschillende werkzaamheden. Gevraagd wordt: een MBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld MEAO-BA, -CE, MBA-opleiding of gelijkwaardig; bij voorkeur een aantal jaren werkervaring; een goede beheersing van de moderne talen Frans, Duits en Engels; goede communicatieve vaardigheden, zelfstandigheid, initiatief en stressbestendig; kennis van gangbare automatiseringssystemen; in staat om met de verhoudingen in een familiebedrijf om te gaan; flexibel in werktijden en te verrichten werkzaamheden. Geboden wordt: een uitdagende en afwisselende functie in een familiebedrijf met een open en informele sfeer; ruimte voor eigen inbreng en initiatief; een goed pakket arbeidsvoorwaarden. Informatie en sollicitatie: Bent u toe aan deze uitdagende functie, stuur dan uw brief en c.v. binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Edgar Zwanink, Schaepmanstraat 214463 SC Goes. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0113-256600 voor meer informatie. Fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet: www.oaz.nl. ARBÉIDSBEMIDDElINGSVERGUNNING A 910016 \JwFmvJW Zorgstroom Walcheren is een jonge organisatie voor zorg- en dienstverlening, gevormd door Zorgcentrum Rustenburg, Zorgcentrum Roggeveen, Woonstichting Roggeveen, Thuiszorg Walcheren en Thuiszorg centrum Zeeland. Ruim 2100 medewerkers en vrij willigers werken in een gezonde werksfeer met Volop groeimogelijkheden aan een klantvriendelijk en compleet zorg- en diensten pakket. Bij Zorgstroom Walcheren draait alles om de zorg voor de Walcherse bevolking. De afdeling Personeel Organisatie levert een bijdrage in de zorg voor het personeel van Zorgstroom Walcheren. Door de recente concernvorming (1 januari 2001) is er nog veel werk te verrichten, o.a. het op elkaar afstemmen van het personeelsbeleid. Binnen de afdeling Personeel en Organisatie is er op dit moment ruimte voor een Je verricht taken op het gebied van werving selectie en verricht de daaruit voortvloeiende administratieve taken. Daarnaast zullen gericht opdrachten verstrekt worden die kunnen liggen op het terrein van verzuimbeleid, arbeids voorwaarden, wet- en regelgeving, CAO-vraagstukken of integratie van personele instrumenten. Je bent een 2e of 3e jaars student Personeel en Arbeid. We verwachten van je een pro-actieve houding. Je bent leergierig om theorie in praktijk te brengen en te ervaren dat deze niet altijd gelijk zijn. Wij bieden een stageperiode van vijf tot tien maanden. In deze periode krijg je uiteraard begeleiding om het vak te leren. Je komt in een prettige afdeling met een open sfeer. Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Ineke Muizelaar, Corine Boeije of René Jakobsen, rayon consulenten Personeel Organisatie, tel: 0118-684000. Heb je belangstelling? Reageer dan graag zo spoedig mogelijk schriftelijk t.a.v. de heer P.E.L. Peters, hoofd Personeel Organisatie, Postbus 323, 4330 AH Middelburg. >4 consulting engineers ModuSpec is een jong en dynamisch bedrijf. Onze gespecialiseerde kennis op het gebied van de laatste offshore technieken vindt haar weg naar alle uithoeken van de wereld. De hoofdactiviteiten van ModuSpec bestaan uit het uitvoeren van risicoanalyses voor diverse industrieën en het verrichten van inspecties op boorplatforms en de supervisie van innovatieve nieuwbouw- en opwaarderingsprojecten in de offshore-industrie. De projectorganisatie en de rapportverwerking wordt gecoördineerd vanuit ons hoofdkantoor in Serooskerke, in nauwe samenwerking met onze regiokantoren in Schotland, Singapore, Australië, Maleisië, Canada en Amerika. Op ons hoofdkantoor in Serooskerke hebben wij een fulltime vacature voor: die het aanspreekpunt zal zijn voor onze klanten in Europa en Afrika en het uitwerken van de marketingstrategie en de marketingactiviteiten. Heeft u minimaal 5 jaar ervaring in de marketing bij voorkeur in de offshore Heeft u affiniteit en inzicht in techniek Heeft u minimaal een afgeronde HBO-opleiding richting marketing sales Heeft u uitstekende sociale vaardigheden en bent u representatief Heeft u ervaring met Microsoft Office programma's Is uw engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk? Bent u bereid internationaal te reizen en flexibel te werken Uw taken zullen gaan bestaan uit: Ontwikkelen van de marketing en sales van onze diverse services; Het maken van offertes en contracten, inventariseren klanttevredenheid en vervolgacties coördineren; Organiseren van activiteiten voor beurzen, conferenties en presentaties; Organisatie van de marketing-afdeling; Aanvullen van informatie en nieuws op de website en beheren brochures. Wij bieden een leuke job binnen een enthousiast team in een moderne, informele werkomgeving. Aarzel niet om met vragen contact op te nemen met mevrouw Nagtegaal op nummer 0118 - 563050. Uw handgeschreven sollicitatiebrief met CV kunt u tot 17 augustus 2001 richten aan: ModuSpec Engineering (Int.) B.V. T.a.v. mevrouw V.L. Nagtegaal, Human Resource Manager Gapingseweg 1A 4353 JA Serooskerke P.S. op ons kantoor wordt niet gerookt en dat willen we graag zo houdenl Rabobank Beveland - 180 medewerkers - is een moderne en ondernemende bank met een toonaangevende positie in de zakelijke en particuliere markt. Ons werk gebied bestaat uit de gemeenten Goes, Reimerswaal en een gedeelte van Borsele. Vanuit 14 kantoren in Zuid-Beveland bedienen we onze particuliere en zakelijke relaties, maar ook bedrijven in de agrarische sector. De aankomend adviseur die we zoeken, gaat ons voornamelijk in de agrarische sector met raad en daad bijstaan. Als aankomend bedrijvenadviseur heb je een echte groeifunctie. Je speelt een belangrijke rol in het Bedrijventeam, waar je een eigen groep klanten onder je hoede hebt. Agrarische bedrijven die behoefte hebben aan op maat gesneden financiële diensten. En aan een partner op wie ze kunnen rekenen. Jij onderhoudt contacten, knoopt nieuwe relaties aan en geeft integraal advies. Daarnaast werk je nauw samen met vakspecialisten binnen onze bank. Uiteindelijk kun je bij ons doorgroeien naar de functie van bedrijven adviseur. Je hebt een HBO-opleiding, bij voorkeur HAS. Verder ben je leergierig en ambitieus. Interesse? Bel voor meer informatie met de heer R.O. Huising, onderdirecteur Bedrijven, telefoon (0113) 23 92 02. Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank Beveland, ter attentie van de afdeling Personeelszaken, Postbus 33, 4460 AA Goes. Meer informatie over de Rabobank Groep: www.rabobankgroep.nl/werken Geef je ambitie toekomst Rabobank Beveland Deze week bij het Arbeidsbureau HUISHOUDELIJKE HULP Voor een gezin inTerneuzen zijn wij op zoek naar een huishoudelijke hulp. Het betreft een vast dienstverband voor 16 uur per week. De werkdagen zijn maandag en vrijdag. Belangstelling? Neem dan voor meer infor matie contact op met Nelleke van Goethem, ArbeidsbureauTerneuzen, tel. 0115 - 67 96 79. Vacaturenummer 46730-01 MEDEWERKERS HORECA Voor diverse horecabedrijven op Walcheren zoeken we koks, medewerkers bediening, afwashulpen, kamer meisjes en assistent-keukenhulpen. Er zijn volop vacatures! Belangstelling? Neem dan voor meer informatie contact op met Maria Grims, Jaap Raats of BebThijs, CWI Walcheren, tel. 0118 - 68 34 00. Voor alle vacatures geldt: m/v ArbeidsëÊBureau Het Arbeidsbureau staat Auto- en Touringcar Bedrijf Bedrijfsvoertuigen Schadeherstel U zoekt leuk, afwisselend en zelfstandis werk in een boeiend bedrijf? Wij hebben de vozende vacature's: Inzet enkele avonden per week, en soms ook dagdienst op zaterdag of zondag. Inzet op basis van een oproepcontract, waarbij u zelf de beschikbaarheid bepaalt. Wonen in (de omgeving van) Borssele is gewenst. Parttime contract voor 20-30 uur per week. Doorgroei naar een full-time vast dienstverband is mogelijk. Voor deze functies zijn flexibiliteit, enthousiasme en gevoel voor service belangrijke eigenschappen! Naast een prima salaris bieden wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Belangstellenden worden verzocht contact op te nemen met dhr. A. Spruit, tel 0113-351551 4454 PZ Borssele www.amz.nl Quistenburg 8 info@amz.nl 0113-351551 HERTEL SERVICES MIDDELBURG is op zoek naar Hertel B.V. is een multifunctionele internatio nale aannemer van isolatie-, steigerbouw- en conserveringswerkzaamheden. Bovendien is Hertel producent van en handelaar in afdichtings- en rubberprodukten. Hertel B.V., opererend vanuit 9 Nederlandse vestigingen alsmede vanuit België, Engeland en Duitsland, weet zich na ruim een eeuw verzekerd van een sterke positie in diverse marktsectoren waaronder (petro)chemie, centrales en scheepsbouw. Hertel B.V. heeft als kenmerk het voeren van een permanent innovatief beleid. Onze opdrachtgevers weten zich zo verzekerd van een bedrijfszekere uitvoering en/of levering. CONSTRUCTIE-SCHILDERS M/V voor de regio Zeeland Interesse....? Stuur dan uw sollicitatiebrief met CV voor 31 augustus a.s. naar: Hertel B.V., t.a.v. mevrouw AJ. Okker, Personeelsmanager, Postbus 5190,3197 ZH Botlek RT of naar ons e-mail adres: p.o@hertel.nl. Voor nadere informatie kunt u ook een kijkje nemen op onze website: www.hertel.nl.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 42