K PERSONEEL ZOEKT STERKE TEAMSPELERS Heitel O PZC Controller ADVANTA Junior Commercieel Administratief Medewerker m/v PENDELCHAUFFEURS AXEL MEDEWERKER GEBRUIKS VERGUNNINGEN M/V Kantoordirecteur Medewerker Marketing Communicatie voor 24 uur per week (0,7 fte) zaterdag 28 juli 2001 Verhuurbedrijf Sjaak Moens BV te Sas van Gent is reeds 26 jaar toonaangevend in het verhuren en plaatsen van tijdelijke accommodaties. De units kunnen compleet conform de wens van de klant worden gemeubileerd en afgeleverd. Het bedrijf heeft de laatste jaren een gestage groei doorgemaakt. Vanuit de vestiging in Sas van Gent en vanuit Stekene (België) wordt de Benelux markt succesvol bediend. Sjaak Moens BV wordt gekenmerkt door een no-nonsense, hands-on mentaliteit. Ter versterking van het team en ter ondersteuning van het management zijn wij op zoek naar een (m/v) die de bedrijfsprocessen verder stroomlijnt DE FUNCTIE U draagt zorg voor een correct ver loop van alle financieel-administratieve proces sen binnen de onderneming. U brengt daartoe de processen in kaart en brengt daar waar nodig verbeteringen aan. U wordt betrokken bij en bent medeverantwoordelijk voor verdere automatise ring van deze bedrijfsprocessen. U interpreteert en analyseert de verzamelde gegevens en brengt op basis hiervan adviezen uit aan de directeur, met wie u intensief samenwerkt. U bent kortom niet alleen het financiële geweten van het bedrijf, maar speelt een vooraanstaande rol in het ver der professionaliseren van de bedrijfsvoering. UW PROFIEL U heeft een afgeronde HBO-oplei- ding op financieel-economisch gebied. U heeft ruime ervaring in financieel-administratieve functie(s) en bent in staat cijfers te vertalen naar duidelijke adviezen. Met uw open manier van communiceren weet u uw visie op anderen over te dragen. U neemt initiatieven, bent pro-actief en vindt het een uitdaging om te werken in een dynamische omgeving waarin klantgerichtheid voorop staat. SJAAK MOENS BIEDT Een zelfstandige functie in een dynamisch bedrijf dat een toonaangeven de rol speelt binnen haar branche. U krijgt de kans www.mercuriurval.com uw expertise rechtstreeks ten doel te stellen aan een optimalisatie van de bedrijfsprocessen. U speelt derhalve een centrale rol in de organisatie. Uiteraard wordt de functie hier ook naar beloond. INTERESSE? Stuur dan uw brief met c.v. onder vermelding van ref.nr. 290.11551-Bn naar: Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda E-mail: sol.bre@mercuriurval.nl Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer C.J. van Kempen consultant Mercuri Urval op tel. nr. 076-513 67 01 14.00 uur. Topontmoeting wereldleiders. Spoedberaad. Boardroom clean checked. GOOD JOB! Werk je voor ISS, dan werk je niet voor de eerste de beste Wij zijn de absolute nummer één In facilitaire dienstverlening Wereldwijd. Talloze topbedrijven kunnen blindelings op ons rekenen Dankzij jou en je 37 000 collega's Zo is ISS gespecialiseerd in het reinigen van grote industrie- en kantoorlocaties Maar dat niet alleen We regelen daarnaast ook andere zaken Denk aan interne verhuizingen, technisch onderhoud, receptiewerk zaamheden, catering, afvalverwerking of groenvoorziening. Belangrijk werk dat bijdraagt aan het succes van onze opdrachtgevers En ook nog eens heel afwisselend is Bovendien kun je rekenen op een prima salaris en goede arbeidsvoorwaarden. FACILITY SERVICES Hertel B.V. is een multifunctionele internatio nale aannemer van isolatie-, steigerbouw- en conserveringswerkzaamheden. Bovendien is Hertel producent van en handelaar in afdichtings- en rubberprodukten. Hertel B.V., opererend vanuit 9 Nederlandse vestigingen alsmede vanuit België, Engeland en Duitsland, weet zich na ruim een eeuw verzekerd van een sterke positie in diverse marktsectoren waaronder (petro)chemie, centrales en scheepsbouw. Hertel B.V. heeft als kenmerk het voeren van een permanent innovatief beleid. Onze opdrachtgevers weten zich zo verzekerd van een bedrijfszekere uitvoering en/of levering. HERTEL SERVICES MIDDELBURG is op zoek naar STEIGERBOUWERS M/V voor de regio Zeeland Interesse....? Stuur dan uw sollicitatiebrief met CV voor 31 augustus a.s. naar: Hertel B.V., t.a.v. mevrouw A.J. Okker, Personeelsmanager, Postbus 5190,3197 ZH Botlek RT of naar ons e-mail adres: p.o@hertel.nl. Voor nadere informatie kunt u ook een kijkje nemen op onze website: www.hertel.nl. VANDERHAVE Advanta VanderHave is een vooraanstaande onderneming in zaaizaden. Tot haar kernactiviteiten behoren de veredeling, productie, verwerking en verkoop van plantaardig uitgangsmateriaal voor de belangrijkste landbouwgewassen en begroeningsgrassen. Nieuwe variëteiten, hogere opbrengsten van goede kwaliteit en minder milieubelastende teeltmethoden vormen de leidraad in geavanceerde researchprogramma's. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Kapelle en maakt deel uit van de internationaal toonaangevende zaaizaadgroep Advanta, een gezamenlijke dochteronderneming van Cosun en AstraZeneca, met 2.500 medewerkers en tientallen werkmaatschap pijen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië en Australië. Jaarlijks verkoopt de Advanta-groep voor 400 miljoen EURO aan landbouwzaaizaden. Member of Advanta Vanuit Kapelle (Zld.) coördineert Advanta VanderHave de productie, verwerking en verkoop van haar landbouwzaden. Binnen het bedrijf verzorgt de afdeling Commercieel Technische Administratie (CTA) en Logistiek de orderverwerking. Men stuurt bewerkingsopdrachten richting magazjjn en draagt zorg voor het vervoer naar de klant. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een enthousiaste commercieel administratief medewerker buitenland m/v Uw functie U bent verantwoordelijk voor de aanmaak van processing orders voor het magazijn. U krijgt een internationale klantenkring voor de gewasgroep grassen toegewezen. Bij deze relaties dient u partijen graszaad aan. Bovendien verzorgt u de exportdocumenten voor de orders. Dit alles volgens contractueel vastgelegde normen. In nauw overleg met de area-manager bereidt u een uitleveringsschema voor. Aan het einde van het seizoen neemt u het initiatief om openstaande contracten af te werken. Daarnaast voorziet u de Commerciële Administratie Binnenland van de benodigde graszaad-componenten. Uw profiel U heeft een opleiding op HBO/MBO-niveau met relevante ervaring. U beschikt over goede communicatieve eigenschappen en beheerst de Engelse en Duitse taal. Kennis van de Franse taal is sterk aan te bevelen. U heeft een klantvriendelijke instelling en kunt in teamverband samenwerken. Verder dient u bekend te zijn met computersoftware als Excel en Word. Uw reactie Uw schriftelijk sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan: Advanta VanderHave, afdeling Personeelszaken, Postbus 1, 4420 AA Kapelle. Mailen kan ook: personeel@nl.advantaseeds.com Informatie Nadere inlichtingen over de functie kunt u inwinnen bij de heer J. Monfroojj, hoofd afdeling CTA/Logistiek, tel. 0113 - 34 79 11. SGL CARBON GROUP C. J. Versluis v.o.f. zoekt voor haar verkoopkan toor een SECRETARESSE voor 18 of 36 uur Gevraagd wordt: HAVO MBO Secretaresseopleiding (Schoevers) ervaring met Office 97 zeer goede kennis van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift administratieve werkzaamheden kunnen uitvoeren goed alleen kunnen werken SGL Carbon Group is producent van o.a. grafieten warmtewisselaars, grafieten pakkingplaten, koolstofvezels en koolstofvezel versterkte composieten. Van de secretaresse wordt verwacht dat zij in staat is om zelfstandig haar werkzaamheden uit te voeren. Uw sollicitatie kunt u tot 16 augustus 2001 richten aan: SGL Carbon Group C.J. Versluis v.o.f. t.a.v. de heer C.J. Versluis Postbus 464 4330 AL MIDDELBURG Roompot Zeeland Vakanties is de grootste verhuurorganisatie van Zeeland en bemiddelt o.a. voor bungalows, appartementen, kampeerplaatsen, vakantietenten, stacaravans en campers. Het hoofdkantoor in Kamperland zoekt ter ondersteuning van de afdeling Verhuuradministratie &C Touroperating een Wil jij een leuke, afwisselende baan, dan is werken bij Roompot Zeeland Vakanties iets voor jou! Wat zijn de werkzaamheden Beantwoorden telefoon. Centraal verwerken en controleren van binnengekomen reserveringen van touroperatorboekingen. Voeren van correspondentie en administratie. Overige voorkomende werkzaamheden. Wat zijn de functie-eisen? MBO werk- en denkniveau. Goede beheersing Duitse en Engelse taal. Ruime kennis Word, Excel en Acces. Goede contactuele vaardigheden. Klantvriendelijk. Stressbestendig. Bereidheid in het weekend te werken. Wat bieden wij? Afwisselende fulltime functie. Goed salaris (volgens CAO verblijfsrecreatie). Goede werksfeer in een leuk team. Goede doorgroeimogelijkheden. Heb je interesse? Reageer dan snel! Bel voor meer informatie: 0113 - 374211 (tijdens kantooruren). De schriftelijke sollicitatie kunt je richten aan: Roompot Zeeland Vakanties t.a.v. Anita Maas, Postbus 12, 4493 ZG Kamperland of mail naar maas.a@roompot.nl Kijk voor meer informatie over Roompot Zeeland Vakanties op www.roompot.nl Snoep Zoon Transport B.V. is per direct op zoek naar: De werkzaamheden: Voornamelijk het pendelen tussen klanten en vrieshuizen in de regio. Er wordt gewerkt in een drie ploegendienst. Wij zoeken iemand die in het bezit is van de benodigde rijbewijzen en een chauffeursdiplo ma. Een flexibele persoonlijkheid en woonach tig in de regio. Telefonische inlichtingen Mevr. M. Snoep, reac ties gaarne binnen een week naar: Snoep Zoon Transport B.V. Westelijke Kanaalweg 4 - 4417 BX Hansweert Tel. (0113) 38 36 86 Fax (0113) 38 27 71 GEMEENTE De gemeente Axel is gevestigd in Midden- Zeeuwsch-Vlaanderen en zal op 1 januari 2003 fuseren met de gemeenten Sas van Gent en Terneuzen. Hierdoor ontstaat een nieuwe gemeente van zo'n 55.000 inwoners, de grootste gemeente van Zeeland. Midden- Zeeuwsch-Vlaanderen vormt het econo misch hart van de regio en beschikt over grootschalige (chemische) industrie en een belang njke haven. Daarnaast is er nog voldoende ruimte om aantrekkelijk te kunnen wonen. In verband met nieuw beleid op het terrein van gebruiksvergunningen is de volgende functie vacant De afdeling: Je wordt geplaatst op de afdeling VROM van de sector Grondgebiedszaken. Daarbinnen werk je nauw samen met de plaatsvervangend commandant van de brandweer. Jouw functie: Je houdt toezicht op naleving van Woningwet, Bouwbesluit en Bouwverordening, in het bijzonder met betrekking tot het vergunningenstelsel rondom de gebruiksvergunningen. Hiertoe onderhoud je contact met vergunningplichtige inrichtingen en verzorg je de schriftelijke afhandeling. Je zorgt voor de bouwtechnische beoordeling van bouwplannen op het gebied van de brandpreventie en geeft uitvoering aan het controle systeem na afgifte van de vergunningen. Verder adviseer je over aanvals- en ontruimingsplannen. Je bent bereid om ook repressieve werkzaamheden voor de brandweer te verrichten. Wie zoeken wij: De opleiding bouwkunde op mbo-niveau heb je voltooid. Je bent in het bezit van het diploma onderbrandmeester. Daarnaast heb je van de opleiding brandmeester de module preventie gevolgd of ben je bereid deze te gaan volgen. Je bezit rijbewijs B en een eigen auto. Je kunt zelfstandig en in teamverband werken. Verder beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je kunt werken met Word en CAD/CAM. Wat bieden wij: Het functieniveau moet nog worden vastgesteld. Het aanvangssalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring. Informatie en sollicitatie: Informatie over deze functie kun je inwinnen bij de medewerker bouw- en woningtoezicht, de heer MP. de Fouw, tel. (0115) 56 83 58. Sollicitaties kunnen uiterlijk twee weken na het verschijnen van deze advertentie worden ingezonden aan de afdeling P&O, Postbus 17, 4570 AA Axel, onder vermelding van nummer VR.0201 op de envelop. Samenwerkende Assurantieadviseurs Nederland is een snelgroeiende dynamische groep van bedrijven en adviseurs die zich bezighoudt met de bemiddeling in assurantiën, pensioenen, financieringen, hypotheken en onroerende goederen. Voor een van onze kantoren in Zeeland c.q. West Brabant zijn wij op zoek naar een: participatie in het kantoor is bespreekbaar. De functie: - algehele leiding over het assurantiekantoor - uitstippelen van beleid, doelstellingen en inspelen op marktwerkingen Wij vragen: - een gekwalificeerde kandidaat met diploma's en capaciteiten - de nodige ervaring - een "samenwerker" op niveau met name op het gebied van hypotheken, pensioenen en bedrijfsmatige verzekeringen Wij bieden: - volledige zelfstandigheid - uitstekende toekomstperspectieven - uitdaging met het daarbij behorende salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden - zelf te creëren sfeer in samenwerking met andere jonge enthousiaste ondernemingen "on the move". Bent u enthousiast over deze functie en zoekt u een nieuwe uitdaging? Stuur dan uw korte sollicitatiebrief met curriculum vitae naar: SAA Nederland B.V., t.a.v. mevrouw I. Mout, Postbus 9000, 3007 AA, Rotterdam. Kinderopvang De Bevelanden biedt kinderopvang in diverse vormen in de vijf Bevelandse gemeenten. Onze klanten zijn natuurlijk in de eerste plaats kinderen en hun ouders. Ook bednjven, instellingen en gemeenten die meebetalen aan kinderopvang behoren tot onze klanten. Kinderopvang ts een groeisector Kenmerken van onze organisatie zijngroei, ontwikkeling, kwaliteit en vemieuwmg. Het centraal kantoor te Goes verzorgt management, administratie en facihtair beheer en heeft versterking nodig van een evelanden In deze, voor de organisatie nieuwe functie, bent u verantwoordelijk voor het Opstellen, implementeren en evalueren van het marketingplan Signaleren van trends en behoeften m.b t. productaanpassing en -vernieuwing en hierop inspringen Zorgdragen voor ontwikkeling, productie en beschikbaarheid van voorlichingsmateriaal Bewaken van de huisstijl Bewaken van de kwaliteit en juist gebruik van alle communicatiemiddelen van de organisatie Leveren van een bijdrage aan implementatie en communicatie van (pedagogische) beleidsplannen ten behoeve van de functionele afdelingen binnen de organisatie Zorgdragen voor in- en exteme publicaties (mailings, persbenchten, advertenties, nieuwsbrieven, webpagina) Verlenen van diensten rondom het organiseren van interne en externe evenementen en bijeenkomsten Voor deze functie zoeken wij iemand met: Een opleiding op HBO-niveau Specifieke kennis van marketing en communicatie-instrumenten Ervaring met projectmatig werken Een klantgerichte instelling Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden Ervaring met geautomatiseerde systemen Deze functie wordt ingeschaald volgens CAO Kinderopvang, maximaal 6556,- bruto per maand bij een volledige werkweek en is vooralsnog voor de duur van één jaar. Informatie is te verkrijgen bij Yolanda van Hekke, personeelsfunctionaris, op 31 juli 2001 tussen 10.00 en 12.00 uur. Tel. 0113-228139. Sollicitaties vóór 10 augustus 2001 richten aan Kinderopvang De Bevelanden, t.a.v. Yolanda van Hekke, Montgomerystraat 10. 4463 KC Goes. Gesprekken met de sollicitatiecommissie zijn gepland op 20 en 27 augustus 2001Acquisitie n.a v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 26