PERSONEEL I O EVERSOUKbv PZC 2 ENTHOUSIASTE GROEPSLEIDSTERS MA/ FLEXIBELE MEDEWERKER MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE <V/M) ALPHA ADMINISTRATEUR PLUS (MV) Small Business Retail Management UJ UJ z O UJ O, z LU O z 9 UJ _j CL O Twee administratieve krachten m/v (20/25 u/wk) koopadviseur m/v AUTOBEDRIJF JOOSSE LétE DIVISIEMANAGER PRODUCTIE m/v BASIS Of kom je net van de Pabo E> leerkracht voor groep 7/8 Financieel Manager (m/v) zaterdag 30 juni 2001 PERSONEEL GEVRAAGD De Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland is een organisatie die volop in beweging is Ter uitbreiding voor het team van de naschoolse opvang zoeken wij per direct voor de locatie Burgh-Haamstede "meneer de Koekepeer" en locatie Zienk- zee "Villa Kakelbont" en "Taka Tuka Land": De functie van groepsleidster is een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid waarin de professionele opvang en verzorging van een groep kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar voorop staat. De functie is voor ca 16 uur per week met een mogelijk heid tot uitbreiding van het aantal uren op afroepbasis. Het aantal te werken uren zal wor den verdeeld over 3 a 4 dagen. Daarnaast zijn wij op zoek naar een Deze medewerker vervangt bij ziekte of vakantie een groepsleidster op de kinderdagver blijven en de naschoolse opvang. Het betreft een parttime functie voor ca. 8 uur per week. De kandidaat moet bereid zijn meer uren te werken. WIJ VRAGEN: Een opleiding op mbo-niveau, gericht op de kinderopvang, jeugdwerk of in creatieve richting Ervaring in het werken met groepen Goede contactuele eigenschappen Flexibel inzetbaar zijn Creativiteit Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken. Voor al onze medewerkers is de CAO-kinderopvang van toepassing. Het salaris wordt vastgesteld overeenkomstig de functie die wordt uitgeoefend Sollicitaties kunnen tot 11 juli 2001 worden gericht aan de Stichting Kinderopvang Schou wen-Duiveland t a v. de sollicitatiecommissie. Postbus 260, 4300 AG Zierikzee. Nadere informatie over de vacatures kan worden opgevraagd bij het hoofd opvangvormen J. van Swaay: 0111-416729. 9PAR9 RiQQINQ HALL B.V. (v/h Proctor Holland b.v.) is een toonaan gevend bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van masten, tuigages en toebehoren voor zeegaan de zeiljachten. Momenteel treffen wij in ons nieuwe bedrijfspand in Breskens de nodige voorbereidingen voor de productie van carbon masten en toebehoren voor de Europese markt. Voor de fabricage van de carbon masten zullen wij gebruik maken van hetzelf de productieproces als van ons moederbedrijf HALL Inc. in Amerika. De verhuizing naar ons nieuwe bedrijfspand is gepland voor de tweede helft van dit jaar. Aangezien HALL Inc. in Amerika marktleider is op het gebied van carbon masten verwachten wij met de uitbreiding van de productie mogelijkheden in Breskens een forse groei van onze afzet op de Europese markt. Aangezien onze huidige medewerkster financiële administratie later dit jaar gebruik zal maken van de VUT-regeling zijn wij op zoek naar: DE FUNCTIE: Verzorgen van de administratie van het bedrijf. Controle van de crediteuren- en debiteurenadministratie met bijbehorende facturering. Controle van betalingsopdrachten. Verstrekken van financieel-administratieve informatie. Verwerken van mutaties van het betalingsverkeer. Assisteren bij werkzaamheden ten behoeve van conceptjaarrekening en - begroting. PROFIEL: Opleiding op tenminste MBO niveau. Financieel administratief opgeleid. Een ruime werkervaring. Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift. WIJ BIEDEN: Een boeiende functie in een groeiende organisatie. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. INTERESSE: Aanvullende informatie over de functie kunt u ook telefonisch opvragen. Uw schriftelijke sollicitatie met C.V. kunt u binnen 4 weken richten aan Andre Vermeulen. HALL SPARS RIGGING MIDDENHAVENDAM 1 4511 BN BRESKENS Tel. 0117-381397 Fax 0117-382594 GSM 06-53355957 E-mail andre@hallspars.com De Alpha Groep werkt met verschillende dochterbedrijven en ver richt dienstverlening op het gebied van kledingreiniging, textiel- veredeling en handel in relatie-artikelen en machines. Bij de Alpha Groep werken ruim 100 mensen voor consumenten en voor bedrijven. Voor een van onze bedrijven, Alpha Services B.V., zijn wij op zoek naar een: functie Het verzorgen van de periodieke rapportages, het opstellen van de begro tingen en het maken van de (geconsolideerde) jaarverslagen voor de diverse bedrijven binnen onze groep, waarbij de administratie grotendeels geautomati seerd is. Daarbij zoekt u niet alleen een baan waarbij u cijfers en gegevens vastlegt, maar gaat u hiermee ook actief aan de slag om de bedrijfsleiding van deskundige adviezen te voorzien. Het werken aan (her-)structureringsprocessen ziet u als een uitdaging en een aantrekkelijke uitbreiding op uw functie. j vragen Om doelmatig aan de slag te gaan, dient u over een brede administratieve kennis te beschikken. Een afgeronde opleiding op SPD-niveau met ervaring is dan ook gewenst. Kennis van het boekhoudprogramma AFAS is een pré. Uw leef tijd is minder belangrijk, doch uw inzet en verantwoordelijkheidsgevoel liggen op een hoog peil. Het spreekt vanzelf dat u prettig met mensen om kunt gaan. wij bieden Een afwisselende en verantwoordelijke baan. De beloning is afhankelijk van uw opleiding, leeftijd en ervaring. De Alpha Groep heeft goede secundaire arbeidsvoorzieningen, zoals een studieregeling, een spaarregeling, een pen sioenregeling en een PC-privéregeling. sollicitatie Uitsluitend schriftelijk. Een bondige sollicitatiebrief met vermelding van uw opleiding en uw ervaring kunt u, binnen 7 dagen na plaatsing, sturen naar de directie van Alpha Services B.V., Postbus 1507, 3260 BA Oud-Beijerland. Telefoon (0186) 61 80 77. De heer G.A. van de Werken geeft u desgewenst nadere informatie over de functie. (7357) Hogeschool Brabant Als enige in Nederland verzorgt de HEAO-Breda de deeltijdopleiding Hogeschool Brabant HEAO Breda Hogeschoollaan 1 4818 cr Breda tel. (076) 5250691 www.hsbrabant.nl/1 heao De uitdagende stap voor een praktijkgerichte 2 of 4-jarige opleiding naar het zelfstandig ondernemerschap in het MKB of voor een managementfunctie in de retail. De colleges starten eind augustus en worden gegeven op maandagmiddag en -avond. Meer weten? Bel voor nadere informatie of een brochure Small Business Retail Management: 076-5250877. Of vul de bon in. Naam: m/v Adres: Postcode/woonplaats: Tel. Privé: Bon adresseren aan: Hogeschool Brabant, HEAO Breda, mw. R. Balogh. Antwoordnummer 13.000, 4800 VE Breda (een postzegel is niet nodig), Fax: (076) 5250135. cc Scottweg 10, 4462 GS Goes. Tel. (0113) 22 75 06, Fax (0113) 21 16 53 Eversdijk bv is een groothandel in bakkerijgrondstoffen en -gereedschappen in Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland. Vanaf 1 januari dit jaar handelt zij onder de vlag van de Beko. Al jaren maakt Eversdijk een stevige groei door. Om ons huidig personeel enigszins te ontlasten zijn wij op zoek naar In uw functie bent u verantwoordelijk voor: telefonisch opnemen van bestellingen administratieve ondersteuning van onze afdeling verkoop administratieve ondersteuning van onze afdeling inkoop archivering Uw profiel: werk-, denkniveau en opleiding op MBO niveau in bezit van uitstekende communicatieve vaardigheden enthousiast, klantvriendelijk en representatief flexibel beschikken over organisatorische capaciteiten kennis van programma's Word en Excel Wij bieden: een prettige werksfeer in een bedrijf met fijne collega's naast goede primaire arbeidsvoorwaarden tevens aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch bedrijf U sollicitatie kunt u richten aan: Eversdijk b.v. T.a.v. dhr. E. Heiligers Postbus 174 4460 AD GOES E-mail: e.heiligers@eversdijk.nl Voor verdere informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Dhr. E. heiligers, tel. 0113-227506. Autobedrijf Joosse is een op de toekomst gerichte official Ford dealer. Het hoofdbedrijf is gevestigd te Vlissingen Autobedrijf Joosse heeft een grote vaste klantenkring en biedt een totaalpakket aan diensten. Naast verkoop van nieuwe Ford personen- en bedrijfswagens, in- en verkoop van occasions en lease zijn deze: verhuur, financiering, onderhoud, repara tie, snelservice, schadeherstel, verkoop motorbrandstoffen Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een U informeert en adviseert onze klanten bij aankoop of lease van een auto op een prettige en professionele wijze die aansluit bij de nieuwe wereld van Ford en re sulteert in een hechte relatie U dient te beschikken over: klantmarkt en resultaatgerichte commerciële capaciteiten flexibiliteit zelfstandigheid klantvriendelijke werkwijze U bent daarnaast oprecht, vooruitstrevend en energiek. Wilt U met ons gestalte geven aan de nieuwe wereld van Ford in een uitdagende zelfstandige functie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en voldoet U aan de gestelde kwalificaties dan bent U degene die wij zoeken. Indien u geïnteresseerd bent en nadere informatie wenst kunt u contact opnemen met Dhr. Joh Joosse (0118-442216) Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van een cv, kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen naar: Autobedrijf Joosse B.V. Postbus 206 4380 AE Vlissingen T.a.v. Hr. Joh. Joosse Integratie Productie Scholing In de divisie Productie is op korte termijn plaats voor een ondernemende, slagvaar dige en mensgerichte De divisie Productie van LétÉ is opgesplitst in 3 busi ness units, te weten: 'Industrie', 'Groen' en 'Monte ren/Verpakken'. In deze business units werken ca. 500 medewerkers. De divisiemanager geeft direct leiding aan de 3 business units, de Productie Sup port Groep en de Algemene/Technische Dienst. Bo vendien maakt de divisiemanager deel uit van het managementteam van LétÉ en is hij/zij verantwoor delijk voorde realisatie van de bedrijfseconomische en sociale doelstellingen van de divisie Productie. Deze divisie genereert een omzet van ca. 15 miljoen gulden en is logistiek complex. Omdat de divisie Pro ductie deels zal worden omgevormd tot een leer- werkbedrijf, verwachten wij van de kandidaat divisie manager, dat hij/zij beschikt over de capaciteiten om hieraan vorm en inhoud te geven. Bent u degene die: - aantoonbare ervaring heeft in een soortgelijke, eindverantwoordelijke functie; - bedrijfskundig en/of technisch is opgeleid op HBO- of universitair niveau: - commercieel vaardig is; - op coachende wijze mens en organisatie weet te ontwikkelen; - open, daadkrachtig en energiek handelt en communiceert: - kan opereren binnen en tussen verschillende spanningsvelden? Dan bent u wellicht de persoon die wij zoeken!! Wij bieden: - Een arbeidsovereenkomst en rechtspositie con form de gemeente Middelburg. - Een bruto jaarsalaris van maximaal 135.000 (incl. vakantietoeslag). - Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Een psychologische test kan deel uitmaken van de selectieprocedure. De eerste ronde sollicitatiegesprekken zal plaatsvinden op 18 juli a.s. Uw schriftelijke reactie kunt u vóór 13 juli a.s. richten aan LétÉ, t.a.v. mevrouw J.F. Verkerk, Hoofd Personeelszaken, Postbus 280, 4330 AG Middelburg. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot de heer J. Burge meester, algemeen directeur (tel: 0118-633040 vóór 9.00 uur) LétE is een integratiebedrijf waarin mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, uitgaande van hun mogelijkheden, via maatwerktrajecten worden begeleid naar: regulier werk gesubsidieerde arbeid passende activiteiten Bij al onze activiteiten streven wij naar een optimale balans tussen maatschappelijke betrokkenheid en economisch rendement. Met in totaal ca. IOOO medewerkers, werk zaam in twee divisies en op de ondersteunende stafdiensten, behoort LétE tot een van de grootste werkgevers op Walcheren. montessorischool Werk ie al iaren °P dezelfde school Wil je wel eens iets anders, maar...? Grijp nu je kans 29.4462 EK goes tel(0U3) 21 6707 Wij zoeken een (eventueel groep 5/6) Het liefst fulltime, maar parttime is bespreekbaar. Montessorischool De Basis in Goes is een school met acht heterogene groepen en een enthousiast team. Het overbrengen van kennis is belangrijk. Daarnaast staan de sociaal emotionele ontwikkeling en het zelfstandig werken hoog in het vaandel. We richten ons op de natuurlijke leermotivatie van de kinderen. Als leerkracht wordt er van je verwacht dat je affiniteit hebt met het Montessori-onderwijs en dat je bereid bent je te verdiepen in de achtergronden en werkwijze van onze school. Voor informatie kun je terecht bij de directeur van de school: Nelleke De Waele, telefoon: 0113 - 232 324. Sollicitatiebrieven met c.v. dienen uiterlijk woensdag 11 juli binnen te zijn bij: De Waele, Albardastraat 48, 4463 VZ Goes. De gesprekken zijn gepland op vrijdag 13 juli. Klik ook op [^Banenland.nl Lonka N. V. is een Belgische onderneming gevestigd in Essen (vlakbij Roosendaal), die gespecialiseerd is in de produktie van zachte caramels en fudge. Deze produkten worden voornamelijk verkocht in de Benelux, Scandinavië, Engeland en de rest van Europa. Lonka is een zelfstandig produktiebedrijf met circa 40 werknemers. In 2002 zal Lonka verhuizen naar een nieuw pand op industrieterrein Borchwerf in Roosendaal. We zijn op zoek naar een: Functie: In deze veelzijdige functie wordt u verantwoordelijk voor de totale financiële administratie. U rapporteert aan de directie. Naast de dagelijkse financieel-administratieve taken draagt u zorg voor de bewaking van de liquiditeitspositie, de periodieke verslaggeving, het opstellen en bewaken van budgetten en het opstellen van de jaarrekening. Tevens hoort de personeels- en salarisadministratie tot de taken. U adviseert de directie bij het nemen van financiële en bedrijfseconomische beleidsbeslissingen. Vereisten kandidaat: Een relevante opleiding op HBO-niveau, met een paar jaar werkervaring in een financieel/bedrijfseconomische functie. Daarnaast heeft u ervaring met Windows, Word, Excel en boekhoudprogramma's. U ambieert een baan waarin u door inzet en deskundigheid zelfstandig kunt functioneren en verdere uitbouw kunt geven aan de administratieve organisatie en groei van de onderneming. Wij bieden: Een veelzijdige functie en een goede (informele) werksfeer in een dynamisch, sterk groeiend bedrijf. U kunt uw sollicitatie voor 15 augustus richten aan: Lonka N.V. T.a.v. A. de Bock Postbus 34 4700 AA Roosendaal of per email: lonka@lonka.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 51