PERSONEEL
I
O
EVERSOUKbv
PZC
2 ENTHOUSIASTE
GROEPSLEIDSTERS MA/
FLEXIBELE MEDEWERKER
MEDEWERKER
FINANCIËLE ADMINISTRATIE <V/M)
ALPHA
ADMINISTRATEUR PLUS (MV)
Small Business
Retail Management
UJ
UJ
z
O
UJ
O,
z
LU
O
z
9
UJ
_j
CL
O
Twee administratieve
krachten m/v (20/25 u/wk)
koopadviseur m/v
AUTOBEDRIJF JOOSSE
LétE
DIVISIEMANAGER
PRODUCTIE m/v
BASIS Of kom je net van de Pabo
E>
leerkracht voor groep 7/8
Financieel Manager (m/v)
zaterdag 30 juni 2001
PERSONEEL GEVRAAGD
De Stichting Kinderopvang Schouwen-Duiveland is een organisatie die
volop in beweging is Ter uitbreiding voor het team van de naschoolse opvang zoeken
wij per direct voor de locatie Burgh-Haamstede "meneer de Koekepeer" en locatie Zienk-
zee "Villa Kakelbont" en "Taka Tuka Land":
De functie van groepsleidster is een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid
waarin de professionele opvang en verzorging van een groep kinderen in de leeftijd van 4
tot en met 12 jaar voorop staat. De functie is voor ca 16 uur per week met een mogelijk
heid tot uitbreiding van het aantal uren op afroepbasis. Het aantal te werken uren zal wor
den verdeeld over 3 a 4 dagen.
Daarnaast zijn wij op zoek naar een
Deze medewerker vervangt bij ziekte of vakantie een groepsleidster op de kinderdagver
blijven en de naschoolse opvang. Het betreft een parttime functie voor ca. 8 uur per week.
De kandidaat moet bereid zijn meer uren te werken.
WIJ VRAGEN:
Een opleiding op mbo-niveau, gericht op de kinderopvang, jeugdwerk of in creatieve
richting
Ervaring in het werken met groepen
Goede contactuele eigenschappen
Flexibel inzetbaar zijn
Creativiteit
Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.
Voor al onze medewerkers is de CAO-kinderopvang van toepassing. Het salaris wordt
vastgesteld overeenkomstig de functie die wordt uitgeoefend
Sollicitaties kunnen tot 11 juli 2001 worden gericht aan de Stichting Kinderopvang Schou
wen-Duiveland t a v. de sollicitatiecommissie. Postbus 260, 4300 AG Zierikzee.
Nadere informatie over de vacatures kan worden opgevraagd bij het hoofd opvangvormen
J. van Swaay: 0111-416729.
9PAR9 RiQQINQ
HALL B.V. (v/h Proctor Holland b.v.) is een toonaan
gevend bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie
van masten, tuigages en toebehoren voor zeegaan
de zeiljachten. Momenteel treffen wij in ons nieuwe
bedrijfspand in Breskens de nodige voorbereidingen
voor de productie van carbon masten en toebehoren
voor de Europese markt. Voor de fabricage van de
carbon masten zullen wij gebruik maken van hetzelf
de productieproces als van ons moederbedrijf HALL
Inc. in Amerika. De verhuizing naar ons nieuwe bedrijfspand is gepland voor de
tweede helft van dit jaar. Aangezien HALL Inc. in Amerika marktleider is op het
gebied van carbon masten verwachten wij met de uitbreiding van de productie
mogelijkheden in Breskens een forse groei van onze afzet op de Europese
markt. Aangezien onze huidige medewerkster financiële administratie later dit
jaar gebruik zal maken van de VUT-regeling zijn wij op zoek naar:
DE FUNCTIE:
Verzorgen van de administratie van het bedrijf.
Controle van de crediteuren- en debiteurenadministratie met bijbehorende
facturering.
Controle van betalingsopdrachten.
Verstrekken van financieel-administratieve informatie.
Verwerken van mutaties van het betalingsverkeer.
Assisteren bij werkzaamheden ten behoeve van conceptjaarrekening en -
begroting.
PROFIEL:
Opleiding op tenminste MBO niveau.
Financieel administratief opgeleid.
Een ruime werkervaring.
Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
WIJ BIEDEN:
Een boeiende functie in een groeiende organisatie.
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
INTERESSE:
Aanvullende informatie over de functie kunt u ook telefonisch opvragen.
Uw schriftelijke sollicitatie met C.V. kunt u binnen 4 weken richten aan
Andre Vermeulen.
HALL SPARS RIGGING
MIDDENHAVENDAM 1
4511 BN BRESKENS
Tel. 0117-381397
Fax 0117-382594
GSM 06-53355957
E-mail andre@hallspars.com
De Alpha Groep werkt met verschillende dochterbedrijven en ver
richt dienstverlening op het gebied van kledingreiniging, textiel-
veredeling en handel in relatie-artikelen en machines. Bij de Alpha
Groep werken ruim 100 mensen voor consumenten en voor
bedrijven. Voor een van onze bedrijven, Alpha Services B.V., zijn
wij op zoek naar een:
functie Het verzorgen van de periodieke rapportages, het opstellen van de begro
tingen en het maken van de (geconsolideerde) jaarverslagen voor de diverse
bedrijven binnen onze groep, waarbij de administratie grotendeels geautomati
seerd is. Daarbij zoekt u niet alleen een baan waarbij u cijfers en gegevens
vastlegt, maar gaat u hiermee ook actief aan de slag om de bedrijfsleiding van
deskundige adviezen te voorzien. Het werken aan (her-)structureringsprocessen
ziet u als een uitdaging en een aantrekkelijke uitbreiding op uw functie.
j vragen Om doelmatig aan de slag te gaan, dient u over een brede administratieve
kennis te beschikken. Een afgeronde opleiding op SPD-niveau met ervaring is
dan ook gewenst. Kennis van het boekhoudprogramma AFAS is een pré. Uw leef
tijd is minder belangrijk, doch uw inzet en verantwoordelijkheidsgevoel liggen
op een hoog peil. Het spreekt vanzelf dat u prettig met mensen om kunt gaan.
wij bieden Een afwisselende en verantwoordelijke baan. De beloning is afhankelijk van
uw opleiding, leeftijd en ervaring. De Alpha Groep heeft goede secundaire
arbeidsvoorzieningen, zoals een studieregeling, een spaarregeling, een pen
sioenregeling en een PC-privéregeling.
sollicitatie Uitsluitend schriftelijk. Een bondige sollicitatiebrief met vermelding van uw
opleiding en uw ervaring kunt u, binnen 7 dagen na plaatsing, sturen naar de
directie van Alpha Services B.V., Postbus 1507, 3260 BA Oud-Beijerland.
Telefoon (0186) 61 80 77. De heer G.A. van de Werken geeft u desgewenst
nadere informatie over de functie.
(7357)
Hogeschool Brabant
Als enige in Nederland verzorgt de HEAO-Breda de
deeltijdopleiding
Hogeschool Brabant
HEAO Breda
Hogeschoollaan 1
4818 cr Breda
tel. (076) 5250691
www.hsbrabant.nl/1
heao
De uitdagende stap voor een praktijkgerichte 2 of 4-jarige
opleiding naar het zelfstandig ondernemerschap in het MKB
of voor een managementfunctie in de retail.
De colleges starten eind augustus en worden gegeven op
maandagmiddag en -avond.
Meer weten?
Bel voor nadere informatie of een brochure Small Business
Retail Management: 076-5250877. Of vul de bon in.
Naam:
m/v
Adres:
Postcode/woonplaats:
Tel. Privé:
Bon adresseren aan: Hogeschool Brabant, HEAO Breda,
mw. R. Balogh. Antwoordnummer 13.000, 4800 VE Breda
(een postzegel is niet nodig), Fax: (076) 5250135.
cc
Scottweg 10, 4462 GS Goes. Tel. (0113) 22 75 06, Fax (0113) 21 16 53
Eversdijk bv is een groothandel in bakkerijgrondstoffen en
-gereedschappen in Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland. Vanaf 1
januari dit jaar handelt zij onder de vlag van de Beko. Al jaren maakt
Eversdijk een stevige groei door. Om ons huidig personeel enigszins
te ontlasten zijn wij op zoek naar
In uw functie bent u verantwoordelijk voor:
telefonisch opnemen van bestellingen
administratieve ondersteuning van onze afdeling verkoop
administratieve ondersteuning van onze afdeling inkoop
archivering
Uw profiel:
werk-, denkniveau en opleiding op MBO niveau
in bezit van uitstekende communicatieve vaardigheden
enthousiast, klantvriendelijk en representatief
flexibel
beschikken over organisatorische capaciteiten
kennis van programma's Word en Excel
Wij bieden:
een prettige werksfeer in een bedrijf met fijne collega's
naast goede primaire arbeidsvoorwaarden tevens
aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch bedrijf
U sollicitatie kunt u richten aan:
Eversdijk b.v.
T.a.v. dhr. E. Heiligers
Postbus 174
4460 AD GOES
E-mail: e.heiligers@eversdijk.nl
Voor verdere informatie over deze functie kunt u contact opnemen
met Dhr. E. heiligers, tel. 0113-227506.
Autobedrijf Joosse is een op de toekomst gerichte official Ford dealer. Het hoofdbedrijf is
gevestigd te Vlissingen Autobedrijf Joosse heeft een grote vaste klantenkring en biedt een
totaalpakket aan diensten. Naast verkoop van nieuwe Ford personen- en bedrijfswagens,
in- en verkoop van occasions en lease zijn deze: verhuur, financiering, onderhoud, repara
tie, snelservice, schadeherstel, verkoop motorbrandstoffen
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een
U informeert en adviseert onze klanten bij aankoop of lease van een auto op een
prettige en professionele wijze die aansluit bij de nieuwe wereld van Ford en re
sulteert in een hechte relatie
U dient te beschikken over:
klantmarkt en resultaatgerichte commerciële capaciteiten
flexibiliteit
zelfstandigheid
klantvriendelijke werkwijze
U bent daarnaast oprecht, vooruitstrevend en energiek.
Wilt U met ons gestalte geven aan de nieuwe wereld van Ford in een uitdagende
zelfstandige functie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en
voldoet U aan de gestelde kwalificaties dan bent U degene die wij zoeken.
Indien u geïnteresseerd bent en nadere informatie wenst kunt u contact opnemen
met Dhr. Joh Joosse (0118-442216)
Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van een cv, kunt u binnen 10 dagen na het
verschijnen van deze advertentie sturen naar:
Autobedrijf Joosse B.V.
Postbus 206
4380 AE Vlissingen
T.a.v. Hr. Joh. Joosse
Integratie Productie Scholing
In de divisie Productie is op korte termijn
plaats voor een ondernemende, slagvaar
dige en mensgerichte
De divisie Productie van LétÉ is opgesplitst in 3 busi
ness units, te weten: 'Industrie', 'Groen' en 'Monte
ren/Verpakken'. In deze business units werken ca.
500 medewerkers. De divisiemanager geeft direct
leiding aan de 3 business units, de Productie Sup
port Groep en de Algemene/Technische Dienst. Bo
vendien maakt de divisiemanager deel uit van het
managementteam van LétÉ en is hij/zij verantwoor
delijk voorde realisatie van de bedrijfseconomische
en sociale doelstellingen van de divisie Productie.
Deze divisie genereert een omzet van ca. 15 miljoen
gulden en is logistiek complex. Omdat de divisie Pro
ductie deels zal worden omgevormd tot een leer-
werkbedrijf, verwachten wij van de kandidaat divisie
manager, dat hij/zij beschikt over de capaciteiten om
hieraan vorm en inhoud te geven.
Bent u degene die:
- aantoonbare ervaring heeft in een soortgelijke,
eindverantwoordelijke functie;
- bedrijfskundig en/of technisch is opgeleid op
HBO- of universitair niveau:
- commercieel vaardig is;
- op coachende wijze mens en organisatie weet te
ontwikkelen;
- open, daadkrachtig en energiek handelt en
communiceert:
- kan opereren binnen en tussen verschillende
spanningsvelden?
Dan bent u wellicht de persoon die wij zoeken!!
Wij bieden:
- Een arbeidsovereenkomst en rechtspositie con
form de gemeente Middelburg.
- Een bruto jaarsalaris van maximaal 135.000
(incl. vakantietoeslag).
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een psychologische test kan deel uitmaken van de
selectieprocedure. De eerste ronde
sollicitatiegesprekken zal plaatsvinden op 18 juli a.s.
Uw schriftelijke reactie kunt u vóór 13 juli a.s. richten aan LétÉ, t.a.v. mevrouw
J.F. Verkerk, Hoofd Personeelszaken, Postbus 280, 4330 AG Middelburg.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot de heer J. Burge
meester, algemeen directeur (tel: 0118-633040 vóór 9.00 uur)
LétE is een
integratiebedrijf waarin
mensen met een afstand
tot de arbeidsmarkt,
uitgaande van hun
mogelijkheden, via
maatwerktrajecten
worden begeleid naar:
regulier werk
gesubsidieerde arbeid
passende activiteiten
Bij al onze activiteiten
streven wij naar een
optimale balans tussen
maatschappelijke
betrokkenheid en
economisch rendement.
Met in totaal ca. IOOO
medewerkers, werk
zaam in twee divisies en
op de ondersteunende
stafdiensten, behoort
LétE tot een van de
grootste werkgevers op
Walcheren.
montessorischool Werk ie al iaren °P dezelfde school
Wil je wel eens iets anders, maar...?
Grijp nu je kans
29.4462 EK goes tel(0U3) 21 6707
Wij zoeken een
(eventueel groep 5/6)
Het liefst fulltime, maar parttime is bespreekbaar.
Montessorischool De Basis in Goes is een school met acht heterogene groepen en een
enthousiast team. Het overbrengen van kennis is belangrijk. Daarnaast staan de sociaal
emotionele ontwikkeling en het zelfstandig werken hoog in het vaandel. We richten ons
op de natuurlijke leermotivatie van de kinderen. Als leerkracht wordt er van je verwacht
dat je affiniteit hebt met het Montessori-onderwijs en dat je bereid bent je te verdiepen
in de achtergronden en werkwijze van onze school.
Voor informatie kun je terecht bij de directeur van de school:
Nelleke De Waele, telefoon: 0113 - 232 324.
Sollicitatiebrieven met c.v. dienen uiterlijk woensdag 11 juli binnen te zijn bij:
De Waele, Albardastraat 48, 4463 VZ Goes.
De gesprekken zijn gepland op vrijdag 13 juli.
Klik ook op [^Banenland.nl
Lonka N. V. is een Belgische onderneming gevestigd in Essen
(vlakbij Roosendaal), die gespecialiseerd is in de produktie van zachte
caramels en fudge. Deze produkten worden voornamelijk verkocht in de
Benelux, Scandinavië, Engeland en de rest van Europa.
Lonka is een zelfstandig produktiebedrijf met circa 40 werknemers.
In 2002 zal Lonka verhuizen naar een nieuw pand op industrieterrein
Borchwerf in Roosendaal.
We zijn op zoek naar een:
Functie:
In deze veelzijdige functie wordt u verantwoordelijk voor de totale
financiële administratie. U rapporteert aan de directie. Naast de dagelijkse
financieel-administratieve taken draagt u zorg voor de bewaking van de
liquiditeitspositie, de periodieke verslaggeving, het opstellen en bewaken
van budgetten en het opstellen van de jaarrekening. Tevens hoort de
personeels- en salarisadministratie tot de taken. U adviseert de directie
bij het nemen van financiële en bedrijfseconomische beleidsbeslissingen.
Vereisten kandidaat:
Een relevante opleiding op HBO-niveau, met een paar jaar werkervaring in
een financieel/bedrijfseconomische functie. Daarnaast heeft u ervaring
met Windows, Word, Excel en boekhoudprogramma's. U ambieert een
baan waarin u door inzet en deskundigheid zelfstandig kunt functioneren
en verdere uitbouw kunt geven aan de administratieve organisatie en
groei van de onderneming.
Wij bieden:
Een veelzijdige functie en een goede (informele) werksfeer in een
dynamisch, sterk groeiend bedrijf.
U kunt uw sollicitatie voor 15 augustus richten aan:
Lonka N.V.
T.a.v. A. de Bock
Postbus 34
4700 AA Roosendaal
of per email: lonka@lonka.nl