Teamleider Grootboek
D
HAMELINK
PZC
RABOBANK WEST-FLAKKEE ZOEKT VANDAAG
EEN AFGESTUDEERD HBO'ER
MET FINANCIEEL TALENT
Aankomend Financieel
Controller m/v
Rabobank
iC)
ANSULI
zaterdag 30 juni 2001
Goeree-Overflakkee. De mensen die hier wonen en werken, zijn te
karakteriseren als nuchter en recht door zee. Rabobank West-
Flakkee herkent zich daarin. We benutten waar mogelijk kansen.
Maar altijd met een scherp oog voor het evenwicht tussen risico en
rendement. Zo zien wij in de agrarische sector, gezondheidszorg,
visserij en het toerisme perfecte groeimogelijkheden. Vanuit een
vijftal kantoren - in Stellendam, Ouddorp, Dirksland en
Goedereede - bedienen wij onze klanten.
De Rabobank West-Flakkee is een
streekbank die het werkgebied
tussen de vuurtoren van Ouddorp
en de watertoren van Dirksland
bedient. Centraal in onze dienst
verlening staan de begrippen
betrouwbaar en betrokken. De
afdeling Bedrijfsvoering van Rabo
bank West-Flakkee omvat de
onderdelen Planning Control.
Systems Facilities, Krediet
Risico Management. Centrale Klan
ten Administratie en Management
Ondersteuning.
Voor onze afdeling Bedrijfsvoering
zijn wij op zoek naar een
afgestudeerd HBO-er die zijn/haar
loopbaan binnen de Rabobank wil
starten in de functie van aankomend Financieel Controller. Door
middel van uitstekende opleidingsfaciliteiten en een intensieve
begeleiding bieden we je niet alleen een functie aan maar ook een
loopbaantraject binnen onze organisatie.
Geïnteresseerd? Heb je interesse in de financiële wereld en ben je
op zoek naar een werkgever die in jou wil investeren, neem dan
contact op met Hans van Gorp, onderdirecteur Bedrijfsvoering, tel.
nummer (0187) 498888 of schrijf een brief naar Rabobank West-
Flakkee, t.a.v. John de Jonge, Algemeen Directeur,
Postbus 2, 3250 AA Stellendam.
West-Flakkee
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
\Jy
Met meer dan 1,8 miljoen verzekerden, ruim 1850 perso
neelsleden, een jaaromzet van 7 miljard gulden en veel
ambities is CZ op de markt van zorg en verzekeringen
een belangrijke landelijke en regionale spelbepaler. Dank
zij onze moderne organisatie met haar deskundigheid
op het gebied van zorg, een sterk ontwikkelde klant
gerichtheid en onze know how op verzekeringsgebied
behoren wij tot de top van zorgverzekeraars in het land.
De afdeling Financiën bestaat totaal uit circa 30 personen.
Naast de manager bestaat de afdeling uit een
systeembeheerder, een debïteurenteam en een
grootboekteam. Het debiteurenteam is verantwoordelijk
voor de incasso van de premies. Het grootboekteam, 7
personen groot, is verantwoordelijk voor de financiële
administratie van de werkmaatschappij Zeeland.
Wat verwachten wij van je?
CZ Actief in Gezondheid kent een beperkt aantal managementlagen. Eén
daarvan vormt de functie van teamleider. In deze functie geeft u dagelijks
leiding aan een team van ca. 6 medewerkers. Deze medewerkers houden zich
bezig met de Financiële Administratie van werkmaatschappij Zeeland. U
bent verantwoordelijk voor een zo optimaal mogelijke procesgang en dienst
verlening en u draagt actief bij aan een goed werkklimaat.
Daarnaast bent u intermediair tussen de medewerkers van uw team en de
afdelingsmanager. Het betreft een uitdagende, verantwoordelijke functie
waarvoor we u uiteraard de vereiste werkomgeving en bevoegdheden bieden.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoonlijkheid met een afgeronde
HBO-opleiding, danwel een MBO-opleiding aangevuld met relevante werk
ervaring, op administratief gebied. U beschikt over een zeer goed boekhoud
kundig inzicht en vindt het prettig anderen te coachen om te komen tot een
juiste beslissingen. De medewerkers worden door u gestimuleerd in hun
persoonlijke ontwikkeling en u weet het beste uit hen naar boven te halen. U
zorgt hierbij voor een goede balans tussen de belangen van de individuele
medewerker en het organisatiebelang.
Wat mag je van CZ verwachten?
Een zelfstandige en uitdagende functie binnen een professionele, flexibele en
open organisatie met gemotiveerde en goed opgeleide collega's. Onze top
positie op de markt willen we behouden. Onze mensen krijgen alle gelegen
heid zich bij CZ te ontplooien. De filosofie van CZ hierbij is dat een eigen
inbreng en verantwoordelijkheid voor uw individuele ontwikkeling onont
beerlijk is. Daarom bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aange
vuld met trainings- en opleidingsfaciliteiten voor uw persoonlijke ontwikke
ling.
Is je interesse gewekt?
Als ook u graag onderdeel uitmaakt van CZ en u bent geïnteresseerd in de
functie, nodigen wij u uit om te reageren. Uw schriftelijke reactie kunt u
binnen i o dagen sturen naar CZ Actief in Gezondheid, t.a.v. mevrouw A.M. W.
Kempees, afdeling HRM, Postbus 4400, 4460 CZ GOES (telefoonnummer
0113-274603). E-mail kan ook: Marielle.kempees@cz.nl (CZ gebruikt MS
WORD '97 als tekstverwerker). Wilt u meer weten over de functie, dan kunt
u zich wenden tot de heer A.C. Stoop, afdelingsmanager, telefoonnummer
0113-274301.
Een psychologisch onderzoek zal tijdens de afrondende fase deel uitmaken
van de selectieprocedure.
Actief in Gezondheid
Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl
"GOEDE OREN"?
Wij komen oren tekort!
Zinvol vrijwilligerswerk, waar je zelf wat aan hebt
én heel wat van kunt leren!
De algemene stichting Centrum voor Telefonische Hulpverlening Zeeland heeft twee werkeenheden: de SOS Telefonische Hulpdienst
en de Kindertelefoon.
In september start de selectie en de basistraining voor nieuwe vrijwillige medewerkers.
De medewerkers worden na een zorgvuldige selectie en een basistraining goed ingewerkt en kunnen rekenen op professionele bege
leiding en ondersteuning.
Er zijn 5 beroepskrachten (deels part-time) in dienst.
Geheimhouding en eigen anonimiteit waarborgen is een absolute voorwaarde.
Reis- en onkosten worden vergoed en men is verzekerd voor ongevallen en aansprakelijkheid.
Afspraken, rechten en plichten worden in een contract vastgelegd.
DE SOS TELEFONISCHE HULPDIENST:
Een organisatie waar vrijwillige medewerkers van mens tot mens jaarlijks plm. 10.000 telefoongesprekken voeren met mensen die bel
len over uiteenlopende problemen en vragen. De SOS THD staat in principe open voor iedereen en voor alle vragen en is dag en
nacht geopend op het hulpnummer 0118-615551.
De SOS THD vervult tevens een functie in de bereikbaarheid buiten kantooruren voor een aantal instellingen in Zeeland.
www.de-site-van.nl/telhulpzeeland
telhulp@zeelandnet.nl
DE KINDERTELEFOON:
Speciaal voor kinderen en jongeren, elke dag open van 14.00 tot 20.00 uur op het gratis nummer 0800-0432. Jaarlijks krijgt de Kinder
telefoon ongeveer 3000 serieuze telefoontjes van kinderen en jongeren tot 18 jaar die bellen over echt alles wat hen bezighoudt.
www.kindertelefoon.nl
zeeland kindertelefoon.nl
de
c
kindertelefoon
•&P
DE SOS-THD ZEELAND
ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE:
zich bij kinderen/jongeren betrokken voelen
1 x per week telefoondienst kunnen doen
van 14.00 tot 17.00 en/of
van 17.00 tot 20.00 uur.
2 jaar willen blijven
kunnen deelnemen aan de basistraining van
twee weekends: 12 t/m 14 oktober
16 t/m 18 november
intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem
ber
Gewoonlijk zijn het overwegend vrouwen die dit soort vrijwilligerswerk doen.
Uiteraard staat de SOS-THD en de Kindertelefoon ook open voor mannen, evenals voor de zogenaamde etnische minderheden.
Belangstelling voor de SOS-THD óf de Kindertelefoon? Bel liefst binnen 10 dagen tijdens kantooruren naar 0118-615553. Of schrijf
naar postbus 89, 4330 AB Middelburg. Mailen kan ook: telhulp@zeelandnet.nl
ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE:
1 x per week telefoondienst kunnen doen
(1 x per maand nachtdienst)
zonodig ook in weekends
2 jaar willen blijven
kunnen deelnemen aan de basis-training van
twee weekends: 12 t/m 14 oktober
16 t/m 18 november
intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem
ber
BRANDBEVEILIGING
Marktleider in brandblusapparatuur zoekt i.v.m. sterke markt
gerichte expansie op korte termijn
SERVICE/
ONDERHOUDSMONTEURS M/V
rayon Zeeland
voor het onderhouden van kleine blusmiddelen
Profiel van de geschikte kandidaaat:
- Leeftijd 25-35 jaar
- Woonachtig binnen het rayon (bij voorkeur omgeving
Bergen op Zoom)
- Zelfstandig kunnen werken
- Kwaliteitsbewust
- Kennis van techniek
- Communicatieve vaardigheden
- In bezit van rijbewijs B
- Kandidaten met commerciële ervaring genieten de voorkeur
Voor deze interessante functie wordt geboden-
- Salariëring in overeenstemming met de functie
- Interne externe opleiding
- Bedrijfsauto
- Vaste aanstelling na gebleken geschiktheid
Geïnteresseerden worden verzocht binnen I0 dagen schriftelijk
(inclusief c.v. en pasfoto) te reageren naar:
Ansul BV Brandbeveiliging
Afdeling Personeelszaken
Postbus 209
8200 AE LELYSTAD
Administratie- en adviesburo
Hamelink Administratie- en adviesburo te Temeuzen is een kantoor met een cliënten
kring voornamelijk in de regio Zeeuwsch-Vlaanderen.
De activiteiten bestaan uit dienstverlening en advisering op het gebied van accoun
tancy, belastingzaken en management binnen het midden- en kleinbedrijf, vrije be
roepen, non-profit organisaties en particulieren.
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M)
fulltime dienstverband
De belangrijkste taken zijn:
>- het verzorgen van financiële administraties;
>- het opstellen van jaarwerk;
het onderhouden van contacten met cliënten.
Wij zoeken iemand:
- met een MEAO-opleiding aangevuld met MBA
- HEAO-opleiding BA/BE of gelijkwaardig:
>- die in staat is zowel zelfstandig als in teamverband te werken:
die accuraat is en flexibel kan functioneren.
Wij bieden:
>- een boeiende en veelzijdige functie:
»- een aantrekkelijke beloning die hiermee in overeenstemming is;
goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor nadere informatie over de functie kan contact worden opgenomen met de heer
M.D. Hamelink.
Uw sollicitatie met c.v. zien wij graag binnen 14 dagen tegemoet op onderstaand
adres:
HAMELINK Administratie- en adviesburo
Oostelijk Bolwerk 9. Postbus 1055, 4530 GB Terneuzen
Telefoon (0115) 61 83 88 Fax (0115) 61 35 93
E-mail: mdhamelink@zeelandnet.nl
Toe aan uitdagend werk? Vindt bij onsje toekomst als
LEERLING STOFFEERDER ,,i- me)
Op zoek naar een afwisselende baan in een gezond bedrijf of
gewoon op zoek naar een leuke baan? Kom dan ons enthousiaste
stoffeerdersteam versterken. Als lid van het Stijl&Klasse-gilde,
een collectief van betere stoffeerders, hebben we niet alleen heel
veel stoffeerwerk, maar ook heel gevarieerd! We leren je het vak
tot in de puntjes, natuurlijk werk je bij ons met de beste
materialen en kom je bij de klanten voorrijden in representatieve
auto's.
Tevens hebben we een vacature voor
MONTEUR GORDIJNEN EN RAAMBEKLEP1NG (full-time) y
Jij wordt de specialist binnen ons stoffeerdersteam die alles weet
van het perfect monteren en installeren van gordijnen en raam-
bekleding.
Voor beide functies geldt: motivatie is belangrijk. Ook over onze
arbeidsvoorwaarden kunnen we kort zijn: die zijn gewoon goed!
Een plezierige werksfeer, goede opleidings- en doorgroei
mogelijkheden en een prima salaris en pakket overige
arbeidsvoorwaarden.
Aan de slag?
Schrijf dan snel naar: TMC Goes, t.a.v. de heer A. Witte,
Marconistraat 13,4461 HH GOES
Of bel voor meer informatie met: J. Witte tel. 06 - 22 74 44 50.
Goes
Marconistraat 13
Tel. (0113) 22 4111
Kruidingen
Zandweg 1 b
Tel. (0113) 38 2626
Middelburg
Korendijk 34
Tel. (0118) 62 36 32
Bergen op Zoom
Van Konijnenburgweg 13
Tel. (0164)274466
vY
kw
ino
ief
gril
om
mi
haa
www.tmczeeland.nl