Teamleider Grootboek D HAMELINK PZC RABOBANK WEST-FLAKKEE ZOEKT VANDAAG EEN AFGESTUDEERD HBO'ER MET FINANCIEEL TALENT Aankomend Financieel Controller m/v Rabobank iC) ANSULI zaterdag 30 juni 2001 Goeree-Overflakkee. De mensen die hier wonen en werken, zijn te karakteriseren als nuchter en recht door zee. Rabobank West- Flakkee herkent zich daarin. We benutten waar mogelijk kansen. Maar altijd met een scherp oog voor het evenwicht tussen risico en rendement. Zo zien wij in de agrarische sector, gezondheidszorg, visserij en het toerisme perfecte groeimogelijkheden. Vanuit een vijftal kantoren - in Stellendam, Ouddorp, Dirksland en Goedereede - bedienen wij onze klanten. De Rabobank West-Flakkee is een streekbank die het werkgebied tussen de vuurtoren van Ouddorp en de watertoren van Dirksland bedient. Centraal in onze dienst verlening staan de begrippen betrouwbaar en betrokken. De afdeling Bedrijfsvoering van Rabo bank West-Flakkee omvat de onderdelen Planning Control. Systems Facilities, Krediet Risico Management. Centrale Klan ten Administratie en Management Ondersteuning. Voor onze afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een afgestudeerd HBO-er die zijn/haar loopbaan binnen de Rabobank wil starten in de functie van aankomend Financieel Controller. Door middel van uitstekende opleidingsfaciliteiten en een intensieve begeleiding bieden we je niet alleen een functie aan maar ook een loopbaantraject binnen onze organisatie. Geïnteresseerd? Heb je interesse in de financiële wereld en ben je op zoek naar een werkgever die in jou wil investeren, neem dan contact op met Hans van Gorp, onderdirecteur Bedrijfsvoering, tel. nummer (0187) 498888 of schrijf een brief naar Rabobank West- Flakkee, t.a.v. John de Jonge, Algemeen Directeur, Postbus 2, 3250 AA Stellendam. West-Flakkee Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. \Jy Met meer dan 1,8 miljoen verzekerden, ruim 1850 perso neelsleden, een jaaromzet van 7 miljard gulden en veel ambities is CZ op de markt van zorg en verzekeringen een belangrijke landelijke en regionale spelbepaler. Dank zij onze moderne organisatie met haar deskundigheid op het gebied van zorg, een sterk ontwikkelde klant gerichtheid en onze know how op verzekeringsgebied behoren wij tot de top van zorgverzekeraars in het land. De afdeling Financiën bestaat totaal uit circa 30 personen. Naast de manager bestaat de afdeling uit een systeembeheerder, een debïteurenteam en een grootboekteam. Het debiteurenteam is verantwoordelijk voor de incasso van de premies. Het grootboekteam, 7 personen groot, is verantwoordelijk voor de financiële administratie van de werkmaatschappij Zeeland. Wat verwachten wij van je? CZ Actief in Gezondheid kent een beperkt aantal managementlagen. Eén daarvan vormt de functie van teamleider. In deze functie geeft u dagelijks leiding aan een team van ca. 6 medewerkers. Deze medewerkers houden zich bezig met de Financiële Administratie van werkmaatschappij Zeeland. U bent verantwoordelijk voor een zo optimaal mogelijke procesgang en dienst verlening en u draagt actief bij aan een goed werkklimaat. Daarnaast bent u intermediair tussen de medewerkers van uw team en de afdelingsmanager. Het betreft een uitdagende, verantwoordelijke functie waarvoor we u uiteraard de vereiste werkomgeving en bevoegdheden bieden. Wie zoeken wij? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoonlijkheid met een afgeronde HBO-opleiding, danwel een MBO-opleiding aangevuld met relevante werk ervaring, op administratief gebied. U beschikt over een zeer goed boekhoud kundig inzicht en vindt het prettig anderen te coachen om te komen tot een juiste beslissingen. De medewerkers worden door u gestimuleerd in hun persoonlijke ontwikkeling en u weet het beste uit hen naar boven te halen. U zorgt hierbij voor een goede balans tussen de belangen van de individuele medewerker en het organisatiebelang. Wat mag je van CZ verwachten? Een zelfstandige en uitdagende functie binnen een professionele, flexibele en open organisatie met gemotiveerde en goed opgeleide collega's. Onze top positie op de markt willen we behouden. Onze mensen krijgen alle gelegen heid zich bij CZ te ontplooien. De filosofie van CZ hierbij is dat een eigen inbreng en verantwoordelijkheid voor uw individuele ontwikkeling onont beerlijk is. Daarom bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aange vuld met trainings- en opleidingsfaciliteiten voor uw persoonlijke ontwikke ling. Is je interesse gewekt? Als ook u graag onderdeel uitmaakt van CZ en u bent geïnteresseerd in de functie, nodigen wij u uit om te reageren. Uw schriftelijke reactie kunt u binnen i o dagen sturen naar CZ Actief in Gezondheid, t.a.v. mevrouw A.M. W. Kempees, afdeling HRM, Postbus 4400, 4460 CZ GOES (telefoonnummer 0113-274603). E-mail kan ook: Marielle.kempees@cz.nl (CZ gebruikt MS WORD '97 als tekstverwerker). Wilt u meer weten over de functie, dan kunt u zich wenden tot de heer A.C. Stoop, afdelingsmanager, telefoonnummer 0113-274301. Een psychologisch onderzoek zal tijdens de afrondende fase deel uitmaken van de selectieprocedure. Actief in Gezondheid Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl "GOEDE OREN"? Wij komen oren tekort! Zinvol vrijwilligerswerk, waar je zelf wat aan hebt én heel wat van kunt leren! De algemene stichting Centrum voor Telefonische Hulpverlening Zeeland heeft twee werkeenheden: de SOS Telefonische Hulpdienst en de Kindertelefoon. In september start de selectie en de basistraining voor nieuwe vrijwillige medewerkers. De medewerkers worden na een zorgvuldige selectie en een basistraining goed ingewerkt en kunnen rekenen op professionele bege leiding en ondersteuning. Er zijn 5 beroepskrachten (deels part-time) in dienst. Geheimhouding en eigen anonimiteit waarborgen is een absolute voorwaarde. Reis- en onkosten worden vergoed en men is verzekerd voor ongevallen en aansprakelijkheid. Afspraken, rechten en plichten worden in een contract vastgelegd. DE SOS TELEFONISCHE HULPDIENST: Een organisatie waar vrijwillige medewerkers van mens tot mens jaarlijks plm. 10.000 telefoongesprekken voeren met mensen die bel len over uiteenlopende problemen en vragen. De SOS THD staat in principe open voor iedereen en voor alle vragen en is dag en nacht geopend op het hulpnummer 0118-615551. De SOS THD vervult tevens een functie in de bereikbaarheid buiten kantooruren voor een aantal instellingen in Zeeland. www.de-site-van.nl/telhulpzeeland telhulp@zeelandnet.nl DE KINDERTELEFOON: Speciaal voor kinderen en jongeren, elke dag open van 14.00 tot 20.00 uur op het gratis nummer 0800-0432. Jaarlijks krijgt de Kinder telefoon ongeveer 3000 serieuze telefoontjes van kinderen en jongeren tot 18 jaar die bellen over echt alles wat hen bezighoudt. www.kindertelefoon.nl zeeland kindertelefoon.nl de c kindertelefoon •&P DE SOS-THD ZEELAND ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE: zich bij kinderen/jongeren betrokken voelen 1 x per week telefoondienst kunnen doen van 14.00 tot 17.00 en/of van 17.00 tot 20.00 uur. 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basistraining van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber Gewoonlijk zijn het overwegend vrouwen die dit soort vrijwilligerswerk doen. Uiteraard staat de SOS-THD en de Kindertelefoon ook open voor mannen, evenals voor de zogenaamde etnische minderheden. Belangstelling voor de SOS-THD óf de Kindertelefoon? Bel liefst binnen 10 dagen tijdens kantooruren naar 0118-615553. Of schrijf naar postbus 89, 4330 AB Middelburg. Mailen kan ook: telhulp@zeelandnet.nl ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE: 1 x per week telefoondienst kunnen doen (1 x per maand nachtdienst) zonodig ook in weekends 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basis-training van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber BRANDBEVEILIGING Marktleider in brandblusapparatuur zoekt i.v.m. sterke markt gerichte expansie op korte termijn SERVICE/ ONDERHOUDSMONTEURS M/V rayon Zeeland voor het onderhouden van kleine blusmiddelen Profiel van de geschikte kandidaaat: - Leeftijd 25-35 jaar - Woonachtig binnen het rayon (bij voorkeur omgeving Bergen op Zoom) - Zelfstandig kunnen werken - Kwaliteitsbewust - Kennis van techniek - Communicatieve vaardigheden - In bezit van rijbewijs B - Kandidaten met commerciële ervaring genieten de voorkeur Voor deze interessante functie wordt geboden- - Salariëring in overeenstemming met de functie - Interne externe opleiding - Bedrijfsauto - Vaste aanstelling na gebleken geschiktheid Geïnteresseerden worden verzocht binnen I0 dagen schriftelijk (inclusief c.v. en pasfoto) te reageren naar: Ansul BV Brandbeveiliging Afdeling Personeelszaken Postbus 209 8200 AE LELYSTAD Administratie- en adviesburo Hamelink Administratie- en adviesburo te Temeuzen is een kantoor met een cliënten kring voornamelijk in de regio Zeeuwsch-Vlaanderen. De activiteiten bestaan uit dienstverlening en advisering op het gebied van accoun tancy, belastingzaken en management binnen het midden- en kleinbedrijf, vrije be roepen, non-profit organisaties en particulieren. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M) fulltime dienstverband De belangrijkste taken zijn: >- het verzorgen van financiële administraties; >- het opstellen van jaarwerk; het onderhouden van contacten met cliënten. Wij zoeken iemand: - met een MEAO-opleiding aangevuld met MBA - HEAO-opleiding BA/BE of gelijkwaardig: >- die in staat is zowel zelfstandig als in teamverband te werken: die accuraat is en flexibel kan functioneren. Wij bieden: >- een boeiende en veelzijdige functie: »- een aantrekkelijke beloning die hiermee in overeenstemming is; goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor nadere informatie over de functie kan contact worden opgenomen met de heer M.D. Hamelink. Uw sollicitatie met c.v. zien wij graag binnen 14 dagen tegemoet op onderstaand adres: HAMELINK Administratie- en adviesburo Oostelijk Bolwerk 9. Postbus 1055, 4530 GB Terneuzen Telefoon (0115) 61 83 88 Fax (0115) 61 35 93 E-mail: mdhamelink@zeelandnet.nl Toe aan uitdagend werk? Vindt bij onsje toekomst als LEERLING STOFFEERDER ,,i- me) Op zoek naar een afwisselende baan in een gezond bedrijf of gewoon op zoek naar een leuke baan? Kom dan ons enthousiaste stoffeerdersteam versterken. Als lid van het Stijl&Klasse-gilde, een collectief van betere stoffeerders, hebben we niet alleen heel veel stoffeerwerk, maar ook heel gevarieerd! We leren je het vak tot in de puntjes, natuurlijk werk je bij ons met de beste materialen en kom je bij de klanten voorrijden in representatieve auto's. Tevens hebben we een vacature voor MONTEUR GORDIJNEN EN RAAMBEKLEP1NG (full-time) y Jij wordt de specialist binnen ons stoffeerdersteam die alles weet van het perfect monteren en installeren van gordijnen en raam- bekleding. Voor beide functies geldt: motivatie is belangrijk. Ook over onze arbeidsvoorwaarden kunnen we kort zijn: die zijn gewoon goed! Een plezierige werksfeer, goede opleidings- en doorgroei mogelijkheden en een prima salaris en pakket overige arbeidsvoorwaarden. Aan de slag? Schrijf dan snel naar: TMC Goes, t.a.v. de heer A. Witte, Marconistraat 13,4461 HH GOES Of bel voor meer informatie met: J. Witte tel. 06 - 22 74 44 50. Goes Marconistraat 13 Tel. (0113) 22 4111 Kruidingen Zandweg 1 b Tel. (0113) 38 2626 Middelburg Korendijk 34 Tel. (0118) 62 36 32 Bergen op Zoom Van Konijnenburgweg 13 Tel. (0164)274466 vY kw ino ief gril om mi haa www.tmczeeland.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 24