M U ZEE Min We willen meer diepgang Fiscalisten m/v PZC 36 RElMERSWAAL Beleidsmedewerker personeelszaken m/v Medewerker Marketing en Communicatie Schipper Accountants Aannemingsbedrijf De Voogd-Grijpskerke B.V ERVAREN CALCULATOR (m/v) Ti We doen mooie dingen in de GGZ.... VERPLEEGKUNDIGEN/ BEGELEIDERS m/v ->. G G Z W N B zaterdag 23 juni 2001 GEMEENTE iPm; Oude Plein 1 Postbus 70 Tel.: Fax: Internet: E-mail: 4416 AK Kruiningen 4416 ZH Kruiningen (0113) 395 000 (0113) 395 333 www.reimerswaal.nl gemeente@reimerswaal.nl De gemeente Reimerswaal kent momenteel vier sectoren (Gemeentewerken, Wonen en Milieu, Middelen en Welzijn) en een stafafdeling Organisatie- en Personeelszaken (OPZ). Op de stafafdeling OPZ werkt een juridisch controller, een beleidsmedewerker personeelszaken, een medewerker personeelszaken en twee secretaresses die werkzaamheden uitvoeren voor de sector Middelen en OPZ. De stafafdeling OPZ wordt binnenkort uitgebreid met een medewerker juridische zaken (1 fte) en met een administratief medewerker personeelszaken (0.5 fte). De gemeente Reimerswaal kent ca. 140 personeelsleden. Wegens vertrek van de huidige functionaris is er per 1 september 2001 een vacature ontstaan van (36 uur/week) Informatie over de functie: In de functie kan met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid worden gewerkt, uiteraard moet deze vrijheid en zelfstandigheid eerst worden verdiend. De taakinhoud is als volgt te omschrijven: U bent de eerstverantwoordelijke op het gebied van personeelszaken en er wordt initiatief van u verwacht op het gebied van personeels- en ARBO-beleid. U maakt daar notities over die draagvlak hebben in alle geledingen van onze organisatie. Uiteraard vertaalt u landelijke ontwikkelingen naar maatwerk op Reimerswaals niveau. Uw collega behandelt de dagelijkse (uitvoerende) rechtspositionele zaken. De wat ingewikkelder rechtspositionele zaken handelt u af. Verder bent u nadrukkelijk betrokken bij werving en selectie. In de functie heeft u veel contacten met bedrijfsarts, uitzendbureau, USZO e.d. Ook vertegenwoordigt u de gemeente in beroepszaken. Kortom, een gevarieerde functie voor een personeelsfunctionaris die in een breed taakveld een uitdaging ziet. In het jaar 2002 zal een algehele functiewaarderingsronde plaatsvinden, u zult daar intensief bij betrokken worden. Functie-eisen: We vragen een duizendpoot die vertrouwd is met al deze onderwerpen. Wij verlangen een personeels functionaris met een afgeronde hbo-opleiding personeelswerk. Ruime ervaring bij de overheid is een pre. Salaris: Schaal 10A (minimaal f 5.328,- en maximaal f 7.898,- bruto per maand). Kandidaten met geringe ervaring kunnen in een aanloopschaal worden benoemd. Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie (CAR/UWO), variabele werktijden waaronder de mogelijk heid om 52 uur per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart, een vrije vrijdagmiddag, pc-privéproject, fietsregeling, ruime studiefaciliteiten en een goede werksfeer. Informatie: Informatie over deze functie kan worden verkregen bij de heer T. Vreugdenhii, telefoon (0113) 395 260, Verdere informatie over onze gemeente kunt u lezen op onze website: www.reimerswaal.nl i Sollicitatie: Een sollicitatieformulier kan op werkdagen worden aangevraagd bij het secretariaat telefoon (0113) 395 208. Het ingevulde formulier dient uiterlijk 6 juli 2001 te zijn ontvangen. Het formulier kunt u zenden aan het college van burgemeesters en wethouders van de gemeente Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen. De selectiegesprekken zijn gepland op 12 en/of 13 juli 2001. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. In het voorjaar van 2002 opent het nieuwe Zeeuws maritiem muZEEum in Vlissingen haar deuren. De bezoeker maakt er op een attractieve en bijdetijdse manier kennis met het rijke maritiem-cultureel erfgoed uit de regio rond de Scheldemonden middels vaste en wisselende exposities. Het Zeeuws maritiem muZEEum wordt gehuisvest in een architectonisch opvallende combinatie van monumentale panden en nieuwbouw in het historische stadshart van Vlissingen met zijn unieke ligging aan het open vaarwater van de Westerscheldemonding. Dit nieuwe museum beoogt een belangrijke bijdrage te leveren aan het Zeeuwse culturele en toeristische aanbod. Een uitstekende en effectieve samenwerking met andere organisaties in en buiten Zeeland staat daarom hoog genoteerd. Voor dit nieuwe museum zijn wij op zoek naar een actieve en creatieve (m/v) 24/36 uur Functie-inhoud Adviseren van directie en bestuur over het te voeren marketing-en communicatiebeleid en het uitvoeren ervan Organiseren en coördineren van publieksgerichte activiteiten Werven van nieuwe publieksgroepen Initiëren en onderhouden van contacten met de media en het geven van voorlichting Onderhouden van contacten met intermediairs in cultuur, recretatie en toerisme Ontwikkelen en implementeren van promotie-instrumenten Schrijven van teksten Begeleiden van de productie van grafische en multimedia communicatiemiddelen Beheren van de budgetten Functie-eisen een relevante opleiding op HBO-niveau enige jaren ervaring redactionele vaardigheden uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en schrift goede kennis van de Duitse en de Engelse taal in woord en geschrift ervaring met ICT-technologie en relevante programma's Wij verwachten dat de medewerker Marketing en Communicatie een belangrijke bijdrage levert aan de gewenste uitstraling van het muZEEum over uitstekende sociale vaardigheden beschikt initiatief toont zeeuws maritiem muzeeum overeen collegiale instelling beschikt een representatief voorkomen heeft Wij bieden een interessante en afwisselende functie die deels zelf wordt vormgegeven in een prettige en informele werkomgeving met 15 collega's een salaris van maximaal ƒ5.945,- bij 36 uur (museumcao groep 9) Meer informatie bij Wilbert Weber, beoogd directeur 0118-412498). Geïnteresseerden kunnen hun cu met begeleidend schrijnen uóór 8 juli sturen naar het bestuur oan de stichting Maritiem Museum Zeeland, Bellamypark 21, 4381 CG Vlissingen. Met zo'n 200 collega's, verdeeld over 7 vestigingen, heeft Schipper Accountants Belastingadviseurs haar cliënten een breed scala aan diensten te bieden. Voor meerdere vestigingen zijn wij op zoek naar zelfstandig werkende De functie: In deze functie verricht je voor een uiteenlopende groep opdrachtgevers werkzaamheden op fiscaal gebied. Je ondersteunt onze klanten bij het op lossen van fiscale problemen en adviseert hen over optimaal gebruik van de wettelijke mogelijkheden. Aard en niveau van de werk zaamheden zullen zoveel mogelijk worden afgestemd op jouw mogelijkheden en wensen. Tevens zoeken wij fiscalisten die affiniteit hebben met Financiële Planning. Wij vragen: Een relevante vooropleiding op tenminste HBO-niveau en actuele kennis van de huidige belastingwetgeving. Je werkt zelfstandig, maar levert ook graag je bijdrage binnen het team waarvan je deel uit maakt. Daarnaast ben je flexibel, accuraat, collegiaal en hebt een klantgerichte werkinstelling. Je hebt de bereidheid om in voorkomende gevallen ingezet te worden in de andere vestigingen van ons bedrijf. J&.&CiÖ'ü NTANTS en belastingadviseurs Wij bieden: Een afwisselende functie in een professionele organisatie waar eigen initiatief wordt gewaardeerd en gehonoreerd. Een prettige dynamische werksfeer in een informele organsisatie met goede doorgroei mogelijkheden. Een goed pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder prima studiefaciliteiten, een premievrije pensioen regeling en een spaarloon- en premiespaarregeling. Eerst meer weten? Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Leo Cleiren, tel. 0113-239426, privé 0113-341261 of Jan Rutjes, tel. 0113-239481, privé 0113-214575.Veel actuele informatie over ons bedrijf en openstaande vacatures is te vinden op onze website: vvww.schipperaccountants.nl.Vanuit onze website kun je ook rechtstreeks reageren. Als je denkt, dat jouw inzet een bijdrage levert aan de tevredenheid van onze klanten, stuur dan binnen twee weken je schriftelijke reactie, voorzien van c.v. naar Schipper Accountants, ter attentie van Wolter Jan Kliphuis, Postbus 8,4460 AA GOES of e-mail je reactie naar wkliphuis@schipperacc.nl Schermerhornstraat 2, Goes Tel. 0113-239400, fax 0113-230930 www.schipperaccountants.nl Aannemingsbedrijf De Voogd-Grijpskerke B. V. is een middelgroot aannemingsbedrijf, actief in grond-, riolerings-, weg-, en waterwerken, leidingbouw en kabelwerken. Vanuit vestigingen in Grijpskerke en Zierikzee voeren wij werkzaamheden uit in de provincie Zeeland. Aannemingsbedrijf De Voogd-Grijpskerke B. V. is gecertificeerd volgens de kwaliteitssystemen ISO-9002 en CKB, en de veiligheidseisen uit de VCA**. Wegens het vertrek van onze huidige calculator zijn wij op zoek naar een: Als calculator onderzoekt en beoordeelt u alle binnenkomende offerteaanvragen. In dien nodig maakt u "locatie opnames" bij de beoordeling van de aanvraag. U calcu leert de aanvragen, stelt offertes op en bezoekt inlichtingen en aanbestedingen. Gewenst is: -Minimaal MTS Weg- en Waterbouw -Minimaal 2 jaar praktische en relevante werkervaring in de GWW -Ervaring met geautomatiseerde calculatieprogramma's -Daadkrachtige en flexibele instelling Wij bieden: -Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (volgens CAO bouwbedrijf) -Een afwisselende en zelfstandige functie -Een prettige werkomgeving Inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij dhr. S. A. Bos, bereikbaar onder te lefoonnummer 0118-592440. Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vi- tae kunt u binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie sturen aan: Aannemingsbedrijf De Voogd-Grijpskerke B.V. T.a.v. de heer S. A. Bos Hondegemsweg 25 4364 RA GRIJPSKERKE ISO 9002 GGZ WNB staat voor Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord- Brabant, maar ook voor respect, aandacht en openheid Geen abstracte begrippen, maar concrete uitgangspunten voor de zorg. GGZ WNB is een eigentijdse instelling voor behandeling en begeleiding van mensen met psychische problemen en psychiatrische stoornissen. Wij zoeken, wegens uitbreiding van de werkzaamheden, voor diverse afdelingen ENTHOUSIASTE zowel op fulltime als op parttime basis De Mare (V0V/01/66) "De Mare" (sector Volwassenen lang) bestaat thans uit twee units, één voor sterk gestructureerde behande ling en begeleiding en een unit voor de behandeling van 10 F.P.A.-cliënten. De Forensisch Psychiatrische afdeling gaai dit jaar uitbreiden naar een klinische capaciteit van 24 bedden. Daarnaast wordt een F.P.A.- polikliniek en een deeltijdbehandeling opgezet. Vcxir zowel de uitbreiding van de FP.A. als de begeleidings- intensieve groep van psychiatrische cliënten zijn er een aantal vacatures. Voor nadere inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer A. Kommers, verpleegkundig afdelingshoofd "De Mare", telefoonnummer 0164-289210. De Kliniek (V0V/01/67) "De Kliniek" (sector Volwassenen Kort) is een A-selecte opname-afdeling voor acute (her-)opname van cliënten ter observatie, diagnostiek en kortdurende intensieve behandeling. De afdeling beschikt over één open en drie gesloten units. Voor nadere inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer M. Floresse, verpleegkundig afdelingshoofd "De Kliniek", telefoonnummer 0164-289130 De Schorre (V0V/01/68) "De Schorre-Spanjestraat" (sector Volwassenen Kort) bestaat uit twee behandelgroepen, een gesloten afde ling en een open afdeling. De afdeling heeft 19 klinische, 4 O.V.D.B.-, 9 socio- en 13 resocialisatieplaatsen, In een overwegend supportief behandelmilieu wordt gefaseerd een behandeling geboden. Voor nadere inlichtingen kunt u zich wenden tot de heer H. Bergmans, verpleegkundig afdelingshoofd "De Schorre-Spanjestraat", telefoonnummer 0164-289160. |De Schans (V0V/01/69) "De Schans" (sector Ouderen) is een gesloten a-selectieve opname-afdeling voor ouderen, ter observatie, diagnostiek en kortdurende behandeling. Daarnaast is er een unit voor cliënten die meer somatische zorg behoeven. Voor nadere inlichtingen kunt u zich wenden tot mevrouw C. de Jonge, verpleegkundig afdelingshoofd "De Schans", telefoonnummer: 0164-289300. jFunctl ie-informatie In deze functies behoort het verlenen van alle voorkomende basiszorg op de betreffende afdeling, het geven van begeleiding en het zorgdragen voor de uitwerking disciplinegebonden activiteiten tot de werk zaamheden. Daarbij liggen voor de oppame-afdelingen accenten op observatie en onderzoek. Kenmerkend vtxir de F.P.A zijn het mede zorgdragen voor een sociotherapeutisch klimaat, het deelnemen aan verpleegkundige intake-gesprekken en de begeleiding van clienten in ambulante situaties. Functie-eisen: Voor al deze functies geldt: •diploma verpleegkundige met BIG-registratie of; •diploma HBO-SPH met de bereidheid om aanvullende scholing te volgen. [Arbeidsvoorwaarden De functies worden momenteel opnieuw gewaardeerd conform FWG 3 0 De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-GGZ. [Belangstelling Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer linksboven op de enveloppe, binnen 14 dagen richten aan de Dienst PO&Q. Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant respect, aandacht, openheid www.ggzwnb.nl Centraal adres GGZ WNB Postbus 371 4600 AJ Bergen op Zoom T 0164-28 91 00 F 0164-24 00 46' Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Goes - Middelharnis - Oud-Beijerland - terneuzen*' Tholen - Vlissingen - Zierikzee "onder de naam Schipper Adhanco

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 76