c 3S> Medewerker financiële administratie"'" invensys HEFTRUCK CHAUFFEUR Je werkt hier voor mensen en dat voelt goed. PZC Kies voor jezelf, kies voor projectsourcing CAD-TEKENAAR, ENGINEER OF WERKVOORBEREIDER O Commercieel Medewerker Binnendienst Indufor Dry Kilns B.V. Gevraagd DOCENTEN M/V MEDEWERKSTER M/V COMMERCIËLE AFDELING HOOFD FACILITAIR M/V TEN Anker zaterdag 23 juni 2001 dda detachering zoekt in deze regio ambitieuze carrière bouwers met een MBO of HBO opleiding die als wiiien groeien ais specialist in de machinebouw, installatietechniek of bouwkunde dda detachering b v (hooldkanloor) Postbus 435 5201 AK s-HERTOGENBOSCH Telefoon 0>3 6399 399 Vestigingen: •Amersfoort «Apeldoorn •Arnhem «Breda •Eindhoven «Tilburg •Rotterdam «Zaandam email: detacheringêddagroep nl Je gaat als defacheringmedewerker.bij verschillende opdrachtgevers interessant en leerzaam werk doen. Je wordt vanaf het begin optimaal door je eigen coach begeleid, om het maximale uit je carrière te halen. Ons unieke en persoonlijke Carrière Bouw Systeem zorgt voor constante en maximale groei van je capaciteiten en kwaliteiten dda zorgt concreet voor jouw groei door studie, trainingen en persoonlijke aandacht voor al je plannen, wensen en eisen. Als projectsourcer zijn wij een detacheringsbureau dat weet dat werken ook leuk moet zijn. Bovendien heb jij het voordeel dat onze organisatie constant met mensen en hun groei bezig is, ons product is mensen! Dat merk jij vanaf het eerste moment datje samen met ons aan je carrière gaat bouwen, Kortom, naast interessant werk en goede arbeidsvoorwaarden (waaronder een lease-auto), bieden wij groei, ontwikkeling, mogelijkheden en kansen voor mensen die verder willen! Als je al ervaring hebt in de genoemde functies, bespreken wij graag hoe je die kunt inzetten bij dda. Als je nog geen ervaring hebt maken wij graag een plan voor je ontwikkeling bij dda! Bel, schrijf of mail dus snel naar ons hoofdkantoor, dda detachering b.v. is een werkmaatschappij van de dda groep b.v Samen met dda bouwenginecring. dda projekt- en tckenburo en dda reproservices, zijn wij toonaangevend in Nederland op het gebied van engineering van projecten in de bouw- en installatietechniek Vanuit 9 vestigingen werken dagelijks meer dan 160 mensen aan kwalitatief hoogwaardige en interessante projecten voor een grote groep opdrachtgevers "GOEDE OREN"? Wij komen oren tekort! Zinvol vrijwilligerswerk, waar je zelf wat aan hebt én heel wat van kunt leren! De algemene stichting Centrum voor Telefonische Hulpverlening Zeeland heeft twee werkeenheden: de SOS Telefonische Hulpdienst en de Kindertelefoon. In september start de selectie en de basistraining voor nieuwe vrijwillige medewerkers. De medewerkers worden na een zorgvuldige selectie en een basistraining goed ingewerkt en kunnen rekenen op professionele bege leiding en ondersteuning. Er zijn 5 beroepskrachten (deels part-time) in dienst. Geheimhouding en eigen anonimiteit waarborgen is een absolute voorwaarde. Reis- en onkosten worden vergoed en men is verzekerd voor ongevallen en aansprakelijkheid. Afspraken, rechten en plichten worden in een contract vastgelegd. DE SOS TELEFONISCHE HULPDIENST: Een organisatie waar vrijwillige medewerkers van mens tot mens jaarlijks plm. 10.000 telefoongesprekken voeren met mensen die bel len over uiteenlopende problemen en vragen. De SOS THD staat in principe open voor iedereen en voor alle vragen en is dag en nacht geopend op het hulpnummer 0118-615551 De SOS THD vervult tevens een functie in de bereikbaarheid buiten kantooruren voor een aantal instellingen in Zeeland. www.de-site-van.nl/telhulpzeeland telhulp zeelandnet.nl DE KINDERTELEFOON: Speciaal voor kinderen en jongeren, elke dag open van 14.00 tot 20.00 uur op het gratis nummer 0800-0432. Jaarlijks krijgt de Kinder telefoon ongeveer 3000 serieuze telefoontjes van kinderen en jongeren tot 18 jaar die bellen over echt alles wat hen bezighoudt. www.kindertelefoon.nl zeeland@kindertelefoon.nl de kindertelefoon ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE: zich bij kinderen/jongeren betrokken voelen 1 x per week telefoondienst kunnen doen van 14.00 tot 17.00 en/of van 17.00 tot 20.00 uur. 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basistraining van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber Gewoonlijk zijn het overwegend vrouwen die dit soort vrijwilligerswerk doen. Uiteraard staat de SOS-THD en de Kindertelefoon ook open voor mannen, evenals voor de zogenaamde etnische minderheden. Belangstelling voor de SOS-THD óf de Kindertelefoon? Bel liefst binnen 10 dagen tijdens kantooruren naar 0118-615553. Of schrijf naar postbus 89, 4330 AB Middelburg. Mailen kan ook: telhulp@zeelandnet.nl DE SOS-THD ZEELAND ZOEKT VRIJWILLIGE MEDEWERKERS (MA/) DIE: 1 x per week telefoondienst kunnen doen (1 x per maand nachtdienst) zonodig ook in weekends 2 jaar willen blijven kunnen deelnemen aan de basis-training van twee weekends: 12 t/m 14 oktober 16 t/m 18 november intakegesprekken worden gehouden tussen 10 en 24 septem ber IT TAKES TWO... De havenschappen Viissingen en Terneuzen zijn begin 1998 gefuseerd tot (de publieke rechtspersoon): Zeeland Seaports. In deze nieuwe organisatie-opzet vindt een accent-verschuiving plaats van een administratief technisch georiënteerde organisatie naar een meer markt- en klantgerichte organisatie. Inmiddels is Zeeland Seaports uitgegroeid tot het derde zeehavengebied van Nederland. De nieuwe organisatie bestaat uit de afdelingen: CoMMERaËif ZAKEN, FiNANaEa-EcoNotwscHE ZAKEN, OvtEL-ÏECHPiscHE Zaken, de Havendienst, EN HAVENONTWIKKEiJNG. TO MAKE IT WORK Bij de afdeling Financieel-Economische Zaken van Zeeland Seaports is i.v.m. een uitbreiding van de organisatie de vacature (1,0 FTE) ontstaan van: Uw taken: u verzorgt de crediteuren- en debiteurenadministratie met bijbehorende facturering; o u bereidt de betalingsopdrachten voor; u verwerkt de mutaties van het betalingsverkeer; u verstrekt gevraagd en ongevraagd (statistische) financieel-administratieve informatie; u assisteert bij de werkzaamheden ten behoeve van de conceptjaarrekening en -begroting; u verricht overige voorkomende werkzaamheden. Uw profiel: MBO werk- en denkniveau, administratief-economische opleiding of MBA; 9 ruime werkervaring op financieel-administratief gebied; kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking, zoals Exact en MS-0ffice; goede contactuele vaardigheden. Ons aanbod: Een jaarsalaris van maximaal ruim 65.000,= bruto (schaal 7, inclusief vakantietoelage en structurele eindejaarsuitkering); het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 4.932,= per maand (de genoemde bedragen gelden per 1 februari 2001), goede secundaire arbeidsvoorwaarden, conform de rechtspositie van de Provincie Zeeland, zoals: het pensioenpakket van het ABP de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR) gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. Inlichtingen: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij: de heer J.M.P. Baljeu, coördinator Financieel Beheer en/of de heer J. van der Hart, hoofd Financieel Economische Zaken beiden bereikbaar onder telefoonnummer 0115-647400. Sollicitatie: U kunt uw schriftelijke sollicitatie vóór 6 juli 2001 richten aan: Zeeland Seaports, t.a.v. mevrouw A.L.E. Kegels, medewerkster personeelszaken, Postbus 132,4530 AC Terneuzen. Zeeland Seaports Spacious and Specialized Flow Control Invensys Row Control Benelux b.v. is een prominente leverancier van kwalitatief hoogwaardige afsluiters, zoals Argus en Worcester en bij behorende besturingssystemen, voor de (petro)chemle, gas- en voedingsmiddelen industrie. Het bedrijf telt 50 medewerkers en maakt onder deel uit van de wereldwijd opererende Invensys-groep. Kwaliteit, klantgerichtheid en maatwerk staan bij Invensys Flow Control centraal en het bedrijf is dan ook leverancier voor vrijwel alle grote namen in de eerder genoemde industrieën. De verkoop voor de Benelux en het Europese distributiecentrum zijn gevestigd in het hoofdkantoor in Roosendaal. Ter ondersteuning van de verkoop zijn wij op zoek naar een (m/v) MBO'er als spil in de verkoop aan vooraanstaande industrieën DE FUNCTIE In nauwe samenwerking met de Sales Engineers in de buitendienst voorziet u de klanten van informatie over de producten. U werkt offertes uit, verwerkt binnengekomen orders in het computersysteem en volgt de voortgang nauwgezet. U onderhoudt dagelijks contacten met andere afdelingen binnen de organisatie en met de productielocaties in Engeland en Duitsland. In speciale gevallen bezoekt u met de Sales Engi neers in de buitendienst de klant op locatie. GEVRAAGD U heeft een commerciële opleiding en affiniteit met techniek, ofwel een technische opleiding met een sterk ontwikkeld commercieel gevoel. U heeft enkele jaren relevante werkerva ring. Met uw communicatieve vaardigheden en dienstverlenende instelling bent u in staat de goe de relaties met inkopers en technische gebrui kers bij de top uit de Nederlandse industrie ver der uit te bouwen. Ervaring met automatisering is vanzelfsprekend. Goede beheersing van de Engelse taal is een must, kennis van Duits een duidelijke pre. GEBODEN U gaat werken bij een toonaange vend bedrijf met kwalitatief hoogstaande pro ducten. U wordt een belangrijke sparringpartner voor de buitendienst in een solide internationale omgeving. Voor de klanten, veelal grote indus trieën die een beroep doen op de kwalitatief hoogwaardige producten van Invensys Flow Control, bent u een vast aanspreekpunt. Een spil functie van allure. IS DEZE SPILFUNCTIE U OP HET LIJF GESCHRE VEN? Stuur dan uw brief met c.v. onder ver melding van ref.nr. 237.11588-Pz naar: Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda. E-mail: sol.bre@mercuriurval.nl Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer ir. C.J. van Kempen of de heer F.J.A. Maessen, consultants Mercuri Urval, op telefoonnummer 076 - 513 67 01 Houtdrogerij gevestigd in Vlissingen-Oost Wij hebben een vacature voor een ervaren Zelfstandig Flexibel Collegiaal Interesse? Reageer dan z.s.m. via een brief of e-mail op onderstaand adres: Indufor Dry Kilns Denemarkenweg 1 4389 PE Viissingen e-mail: mkikkert@i-dry-kilns.com met ingang van het schooljaar 2001-2002 muziek plm. 12 lessen 2e graads niveau beeldende vorming plm. 9 lessen 2e graads niveau Sollicitaties te richten aan en inlichtingen te verkrijgen bij de rector, de heer Ir. C.S. Hoek, Postbus 32, 4500 AA Oostburg. Telefoon 117-454555 (school) of 0117-455272 (thuis). ZEEUWSE VLEESHANDEL De Zeeuwse Vleeshandel B.V. is een groothandel in vlees- en vleesproducten, gevestigd in Middelburg. In een modern bedrijf verwerken wij varkens- en rundvlees voor supermarkten en slagerijen. Op korte termijn hebben wij plaats voor een De hoofdtaken bestaan voornamelijk uit het telefonisch opnemen van orders van onze afnemers, het verwerken van de orders in een geautomatiseerd systeem en het aan- en bijsturen van de productie op basis van deze orders Naast deze hoofdtaken zullen diverse administratieve en commerciële werkzaamheden wor den uitgevoerd De werkzaamheden worden verricht in een klein teamverband Om toerbeurt wordt in het weekend hot antwoordapparaat afgeluisterd voor orders en worden deze verwerkt (ca. 1 uur). Wij vragen: Opleiding HAVO/MBO Commerciële instelling Accuratesse Zelfstandigheid Wij bieden: Honorering volgens CAO vleessector 36 urige werkweek van maandag t/m vrijdag Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Gezien de huidige samenstelling binnen ons bedrijf gaat onze voorkeur uit naar een vrouwelijke kandidaat. Uw interesse gewekt? Graag uw reactie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan de directie van: Zeeuwse Vleeshandel B.V., Elektraweg 15,4338 PK Middelburg, Tel.: 0118-637336, E-mail: zvhvlees@planet.nl Namens de cliënten die voor hun zorg- en ondersteuningsvragen hebben gekozen voor Zorgcentrum Ten Anker in Tholen, zijn wij vanwege een wijziging van de organisatie op zoek naar een voor 32 uur per week Uw taken De doelstelling van het facilitair proces is het bieden van kwalitatief goede faciliteiten vanuit de keuken, het personeelsrestaurant, de huishoudelijke dienst, de linnendienst, de technische dienst, de winkel, de administratie en de receptie. Het hoofd facilitair geeft richtlijnen en coördineert het proces. Daartoe ontwikkelt u beleidsplannen die u verder vorm geeft en uitvoert. Daarnaast doet u voorstellen voor de begroting en bent u verantwoordelijk voor de bewaking van het budget van het facilitair proces. Verder ontwerpt en onderhoudt u een efficiënte en effectieve overleg- en communicatiestructuur. Het hoofd facilitair ontvangt leiding van de locatie manager, geeft leiding aan de medewerkers van het facilitair proces (35 FTE) en is lid van het locatie managementteam. l/w inbreng U beschikt over kennis en vaardig heden op HBO werk- en denkniveau, waarbij kennis van de bedrijfsprocessen en werkmethoden binnen het facilitair proces van essentieel belang zijn. Daarnaast is managementkennis vereist om leiding te geven aan het facilitair proces. Sociale vaardig heden zijn noodzakelijk voor een goede samen werking en advisering op diverse overlegniveaus. Wij bieden u U krijgt een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur. De functie is ingedeeld in FWG 55, wat een maximum salaris oplevert van 6.464,- bruto per maand op fulltime basis. De SVRZ volgt de CAO voor de Verpleeg- en Verzorgingshuizen, welke een goed arbeidsvoor waardenpakket kent. Inlichtingen De heer M. Felius, locatiemanager, is graag bereid u meer informatie over deze functie te geven. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 0166 - 60 29 50 of mobiel 06 - 22 83 34 71Meer informatie over de SVRZ vindt u op www.svrz.nl. Solliciteren Bent u geïnteresseerd? Stuur dan voor 1 juli a.s. uw schriftelijke sollicitatie, met CV, naar: Zorgcentrum Ten Anker, afdeling PO&O, postbus 78, 4690 AB Tholen. Zorgcentrum Ten Anker, bestaande uit een verpleeghuis en verzorgingshuis in Tholen. biedt plaats aan 120 cliënten Daarnaast biedt Ten Anker zorg ten behoeve van 56 woningeenheden in de serviceflat en 22 aanleunwoningen. Onze cliënten zijn voornamelijk ouderen, die ondersteuning nodig hebben op het gebied van zorg en dienstverlening. De vragen en wensen van onze cliënten zijn liet uitgangspunt voor ons handelen. Ten Anker is een moderne, zorgverlenende organisatie met een uitgebreid diensten pakket. De 275 medewerkers vormen samen de spil van een innovatieve dienstverlening. Binnen het zorgcentrum hechten wij grote waarden aan een gezond werkklimaat Via opleidingen en doorstromingsprogramma's bieden wij onze medewerkers extra groeimogelijk- Zorgcentrum Ten Anker maakt samen met zeven andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). Deze stichting is een moderne, efficiënte en innovatieve organisatie. Naast de reguliere zorg- en dienstverlening in het verzorgings- en verpleeghuis wordt zorg- en dienst verlening geboden in de vorm van substitutie binnen het verzorgingshuis, woonzorgcentra en de thuissituatie. In samenwerking met de woningcorporatie en de thuiszorg wordt voor een optimale afstemming zorggedragen De kerntaak van Zorgcentrum Ten Anker is het verlenen van 24-uurs zorg die beantwoordt aan de behoeften van onze cliënten. SVRZ ziet het als haar verant woordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. WAAR DE MENS IEMAND IS

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 6