yffi n Productmanager Van den Berg Schadenet PZC juvenaat Technisch-administratief medewerker m/v Waterschap Zeeuwse Eilanden Baarland A: een ONGEDIERTEBESTRIJDER m/v B: een VERTEGENWOORDIGER m/v Administrateur Medewerker Expeditie HavsLVA»15BIS>.ni Hays (T} Roozen Van Hoof VAN KERCKHOVEN B0UW Calculator/Werkvoorbereider m Wet' plaatwerkers voorbewerkers spuiters en een medewerker algemene dienst met rijbewijs BE. zaterdag 16 juni 2001 bovendonk ii a postbus 3186 4700 gd roosendaal telefoon 0165-567768 telefax 0165-567456 e-mail apbpz@apbpz.nl www apbpersoneelsadvies.nl lid o a w s arbeidsbemiddelingsvergunning nr cba/a 910375 ADVIESBUREAU PERSONEELSZAKEN BEGELEIDING Adviesbureau Personeelszaken Begeleiding (APB) is een organisatie die adviseert op het gebied van arbeidszaken en personeels aangelegenheden. Gascoigne Melotte Holding (een onderdeel van de Trako Holding) is al meer dan 100 jaar wereldwijd actief op de markt van melkwin- cascoicne melotte ningstechniek, koeltechniek en automatisering. Gascoigne Melotte is een expansief groeibedrijf met o.a. een gerichte investeringspolitiek, een competent team van mede werkers en een open en dynamisch bedrijfsklimaat met focus op kwaliteit en productinnovatie. In verband met de verdere expansie en strategie van Gascoigne Melotte zijn wij op zoek naar een Uw functie Als productmanager conventionele melktechniek rapporteert u aan de directie van Gascoigne Melotte Holding. U definieert programma's van eisen, ontwikkelt marketingconcepten, begeleidt 0-serietesten en verzorgt de marktintroducties, Ook zorgt u voor de aansturing van de technische productdocumentatie. Assortimentsmanagement en vooral het rationaliseren van de productlijn is uitermate belangrijk. Het bewaken van het kwaliteitsverbeteringsysteem en het organiseren van productgerichte trainingen op groepsniveau voor de lokale verkoopmaatschappijen vormen tevens een deel van uw functie. Daarnaast vervaardigt u, mede gebaseerd op markt- en concurrentiegegevens, de kostprijzen en verkoopprijzen. Uw profiel Voor deze functie dient u te beschikken over een HTS, HAS of HEAO-niveau met affiniteit tot rundveehouderij. Daarnaast dient u te beschikken over technisch commerciële werkervaring in de agribusiness en bij voorkeur dient u ervaring te hebben in de toelevering aan de rundveehouderij-sector. Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift is een vereiste, de beheersing van de Duitse en Franse taal is een pré, U dient tevens een commerciële instelling te hebben en bent u klant- en resultaatgericht. Ook bent u creatief, integer, loyaal en een echte teamplayer, Leeftijdsindicatie ligt tussen de 30-40 jaar. U houdt van korte, frequente reizen binnen Europa en woont bij voorkeur in de ruime regio rond Cadzand of bent bereid u hier te vestigen. Geboden wordt een competitief arbeidsvoorwaardenpakket. Bij de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren een lease-auto en een telefoonvergoeding. Aan belangstellenden wordt verzocht hun schriftelijke sollicitatie binnen veertien dagen na verschijning van deze advertentie te zenden naar bovenstaand adres. Voor het verkrijgen van nadere informatie kunt u zich wenden tot Drs. A.J. Jansen en/of Drs. M.C.J. van den Eijnden. Voor informatie over de organisatie verwijzen wij naar internetpagina www.gascoignemelotte.com. VESTIGINGEN TE ROTTERDAM EN ROOSENDAAL GYMNASIUM Pater Dehonlaan 63 4614 DC Bergen op Zoom telefoon 0164-243650 Het Gymnasium Juvenaat is een zelfstandig gymnasium met 430 leerlingen en circa 40 volwassenen. In een klein schalige omgeving bieden wij onze leerlingen gymnasiaal onderwijs, met een sterke nadruk op leerlingbegeleiding en een geleidelijke groei naar zelfstandigheid. Het Gymnasium Juvenaat te Bergen op Zoom vraagt per 1 augustus een docent(e) WISKUNDE 1e of 2e graads, ca. 18 lesuren (0,7 fte) een docent(e) INFORMATIEKUNDE 2e graads, 7 lesuren (ca. 0,3 fte) een docent(e) TECHNIEK 2e graads, 11 lesuren (ca. 0,4 fte) Ook naar combinatiebetrekkingen kan gesolliciteerd worden. De inschaling van deze functies zal geschie den in schaal 10. Uw sollicitatie kunt u tot en met 22 juni richten aan het Gymnasium Juvenaat, Postbus 752, 4600 AT Bergen op Zoom, ter attentie van de rector, dhr. B.J, van Delden, die graag bereid is inlichtingen te verschaffen (tel. school 0164- 243650, privé 0164- 260578). De afdeling Beheer Onderhoud Oppervlaktewater houdt zich voor namelijk bezig met het verzorgen van het beheer en onderhoud van het waterlopenstelsel en van de technische en lokale aspecten van het vergunnlngs- en ontheffingsbeleid. De daartoe behorende producten be treffen onder meer het aanleggen en verbeteren van waterlopen en kunstwer ken, het saneren (baggeren) van ver ontreinigde waterbodems, het uitvoeren van peilbeheer en pellreglstratie, het uitvoeren van inspecties naar de onder- houdstoestand van de waterlopen, het uitoefenen van toezicht en handhaving, het verlenen van ontheffingen op grond van de Keur waterbeheer, het behande len van klachten en verzoeken van In gelanden en andere belanghebbenden. Tevens ligt de verantwoordelijkheid voor het beheer en de bediening van water- beheerslngswerken bi) deze afdeling. Bi] de afdeling Beheer Onderhoud Oppervlaktewater werken 29 mede werkers onder leiding van een af delingshoofd. De vacature technisch- administratief medewerker betreft het district Schouwen-Dulveland/Tholen. De medewerker zal ook Ingezet worden In het district Zuid-Beveland. Functieinformatie - afhandelen/redigeren van ontheffingen-, - afhandelen klachten/schades; - afhandelen handhavingszaken (administratieve deel); - opzetten inventarisaties/registraties; voor 37 uur per week bij de afdeling Beheer Onderhoud Oppervlaktewater, district Schouwen-Duiveland/Tholen vac.nr. 01/15 Waterschap Zeeuwse Eilanden voert zijn taken uit in de provincie Zeeland in het gebied boven de Westerschelde. Het hoofdkantoor is tot medio 2003 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg. Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhonderd medewerkers voor degelijke waterkeringen, aanleg, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwaliteit van het oppervlaktewater en zuivering van het afvalwater. De ambtelijke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van de organisatie staat de secretaris-directeur. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verantwoordelijkheid en differentiatie in de beloning. - becommentariëren bestemmings plannen; - bijhouden financieel systeem/budget bewaking; - archivering. Functie-eisen - MBO-opleidings c.q. werk- en denkni veau. Bij voorkeur een MBO-opleiding in de technische richting, maar MEAO met civiel/cultuurtechnische affiniteit is ook mogelijk; - goede schriftelijke uitdrukkingsvaardig heid; - ervaring met rapporteren; - affiniteit met waterbeheer; - rijbewijs B; - kennis van Word en Excel; - woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied van water schap Zeeuwse Eilanden. De technisch-administratief medewerker heeft als standplaats het districtskantoor in Zierikzee. Salaris Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal 5099,00 bruto per maand en wordt onder meer bepaald aan de hand Vein opleiding, leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief vakantietoelage (8%) en eindejaarsuitkering (1,5%). Informatie Informatie over de functie kan tijdens kantooruren worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Beheer Onder houd Oppervlaktewater, de heer Schipper (telefoon 0113-241263). Algemeen Door het kopen of verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 38 c.q. 36 uur per week werkzaam te zijn. Verder kent het waterschap de overige bij de overheid gebruikelijke rechtspositie regelingen, toegespitst op de sector waterschappen. Het pensioenreglement van de stichting ABP en de collectieve regeling van de Interprovinciale Ziekte kostenregeling (IZR) zijn van toepassing, Waterschap Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren van de medewerker. Dit beleid draagt er toe bij dat de waar dering voor het werk (onder meer) tot uitdrukking komt In het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Ook kan een medewerker (op termijn) in aan merking komen voor een prestatietoelage wanneer aan bepaalde voorwaarden Is voldaan. Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 2 juli 2001 richten aan: de secretaris directeur van waterschap Zeeuwse Eilanden, afdeling Personeel S, Organisatie, Postbus 114, 4460 AC Goes. E-mail: p8<o@wze.nl (briefen c.v. s.v.p. als bijlage in Word). Vermeld s.v.p. het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allochtonen in zijn personeelsbeleid ver groten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, wor den uitdrukkelijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en wordt niet gehonoreerd hHill ONGEDIERTEBESTRIJDING Traas ongedierte- bestrijding is al ja ren actief in Zee land en West-Bra bant. Wij doen zeer veel op het gebied van hout- en rietconservering, maar zijn ook werkzaam in de voedingsbranche, waarvoor wij HACCP-ongedierte preventieplannen maken, volgens het I.R.S.-systeem. Ons bedrijf is sterk groeiend en onze vestiging zit in 's-Gravenpolder. Houtwormspecialist - bestrijden alle soorten ongedierte - specialist in houtworm- en boktorbestrijding - schimmel- en zwamsanering - speciale boorgat (injecteer)technieken ter bestrijding van de bonte knaagkever Voor op termijn zijn wij op zoek naar: voor 20 uur met uitbouw naar 40 uur en voor 20 uur Wij vragen: voor A: - een afgeronde SVO-opleiding - minimaal MAVO-niveau - een grote mate van zelfstandigheid en initatief - rijbewijs B en E - zeer goede commerciële vaardigheden - aantoonbare ervaring - MBO-niveau-commercieel - rijbewijs B - een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een sterk groeiend bedrijf - ruimte voor eigen inbreng en initatief - een goed pakket arbeidsvoorwaarden voor B: Wij bieden: (voor beide functies) Informatie en sollicitatie: Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 12 dagen naar: Traas Ongediertebestrijding t.a.v. mevr. S. Traas, Florishoek 6, 4435 AW Baarland. Voor informatie kunt u bellen naar 0113-639760. Onze relatie, Bleijko Betonindustrie B.V. te Walsoorden (Zeeuws-Vlaanderen), is sinds de oprichting in 1948 pitgegroeid tot één van de belangrijkste producenten van een breed pakket betonproducten voor de weg- en waterbouw. Met ruim 150 medewerkers op vestigingen in Nederland, België en Frankrijk behoort Bleijko tot de toonaangevende betonbedrijven in de Benelux. Daarnaast is de organisatie onderdeel van een Nederlandse, internationaal opererende groep van productie- en handels bedrijven, allen actief in de bouw(materialen). Sinds enige tijd vindt er bij Bleijko een veranderingsproces plaats, dat een verdere optimalisatie van de bedrijfsprocessen tot doel heeft. Dit proces creëert nieuwe vacatures en kansen voor enthousiaste, pro-actieve medewerkers. Vandaar dat we voor Bleijko Betonindustrie B.V. op zoek zijn naar twee nieuwe collega's die mee willen werken aan de verdere groei en professionalisering van het bedrijf. initiatiefrijk analyticus met goede talenkennis De functie Uw primaire verantwoordelijkheid is het voeren van de grootboekadministratie en de interne controle op o.a. de sub-administraties en de goederenbewegin gen. Van groot belang hierbij is de initiërende rol I die u heeft bij de opzet, implementatie en uitvoering van het project dat een beter inzicht zal geven in de goederenstromen en de kosten van grondstoffen en productiemiddelen. Daarbij maakt u gebruik van bescaande gegevens betreffende omzet, productie en verbruiksstatistieken, maar weet u ook door grondige analyse en gerichte vragen aan collega's aanvullende informatie boven tafel te krijgen. Verder levert u een actieve bijdrage aan de verdere professionalisering van de informatievoorziening ren behoeve van het management. U draagt zorg voor de periodieke financiële rapportages, de jaarafsluiting en de BTW- aangiften. U rapporteert aan de Manager Finance Administradon. Bleijko Betonindustrie B.V. biedt u: Sollicitatieprocedure - een uitdagende, verantwoordelijke functie; Stuurt u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Hays Roozen &C Van Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 4271, 5004 JG Tilburg. Bezoekadres: -een informele werkomgeving; Charles Stulemeijerweg 19. E-mail: rvh.tilburg@worldonline.nl Voor nadere informatie kunt u contact opnemen op (013) 468 66 69. Een psychologisch onder- - goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. zoek kan deel uitmaken van de procedure. De kandidaat U bent een communicatief en analytisch sterke per soonlijkheid met een afgeronde opleiding op hbo- niveau, bijvoorbeeld HEAO-BE of SPD of ervaring die u op een gelijk werk- en denkniveau stelt. heeft bij voorkeur reeds enige relevante financieel- adminiscratieve werkervaring opgedaan, liefst in een productieomgeving. Vanwege de eerder genoemde verandering van procesvoering en de informele cul tuur van het bedrijf is het van belang dat u een pio nierende, flexibele en onderzoekende instelling hebt, waarbij u als zelfstandig professional in een hecht team weet te functioneren. Tenslotte heeft u een goede ervaring mee MS-software en ERP- applicaties. De functie Uw belangrijkste taak is de verzending van beton producten naar klanten in Nederland, België, Frankrijk en Engeland. U bent daarbij het eerste aanspreekpunt van de klant met betrekking tot de administratie en afhandeling van leveringen, bestel lingen, wijzigingen etc. Vanzelfsprekend wordt u nauw betrokken bij de planning en .uitvoering van het vervoer van de producten. Omdat u voortdu rend op de hoogte moet blijven, opereert u als een spin in het web waar ook uw collega's van Verkoop, Expeditie, Productie en uw klanten deel van uitma ken. In al deze contacten en werkzaamheden weet u zich al snel te ontwikkelen tot een gewaardeerd, des kundig en goed geïnformeerd aanspreekpunt voor alle betrokken partijen. De kandidaat U heeft een aantoonbaar mbo werk- en denkniveau, ondersteunt door enige relevance werkervaring op het gebied van logistieke dienstverlening. Die erva ring heeft u bij voorkeur opgedaan in een commer ciële of produccieomgeving. Als 'ambassadeur van Bleijko bezit u de juiste flexibele, klantgerichte instelling die ervoor zorgt dat eventuele problemen door u snel en efficiënt worden opgelosc èn gecom municeerd naar alle belanghebbenden. Vanwege de internationale aard van de leveringen is het van belang dat u een goede talenkennis heeft, waarbij een iets grotere nadruk ligt op de Franse taal. Where companies and candidates click advies, werving en selecti AMST ERDAM BREDA DEN HAAG EINDHOVEN ENSCHEDE 's-HERTOGENBOSCH NIJMEGEN ROTTERDAM T ILBURG UTRECHT Van Kerckhoven Bouw is een middelgroot bedrijf met ca. 90 vaste medewerkers werkzaam in zowel Nederland als België. Met ingang van heden hebben wij een vacature voor een enthou siaste en gemotiveerde: Taakomschrijving: Administratief opvolgen van alle onderhoudswerken op Dow Benelux te Terneuzen. Quantity survey over uitgevoerde werken Opnemen van onderhoudswerken en maken van begrotingen aan de hand van Unit-rate prijzen Maken van werkpakketten en overdragen aan uitvoerder Eisen: Minimaal MTS niveau Bouwkunde Ervaring en bekend zijn met werken op een chemische fabriek strekt tot aanbeveling Ervaring met Microsoft software (Word, Excel) Kennis van Nederlands en Engels in woord en geschrift Eigen vervoer Bereidheid tot het volgen van cursussen Schriftelijke sollicitaties met CV kunt u richten aan Dhr. D. H. M. van Kerckhoven: Van Kerckhoven Bouw, Pres. Rooseveltstraat 7 Postbus 17, 4587 ZG Kloosterzande tel. 0114 - 681920, fax 0114 - 682936. Van den Berg Schadenet is een jong, modern auto- schadeherstelbedrijf in Vlissingen dat deel uit maakt van de landelijke Schadenet-keten. Een gemotiveerd team van vakmensen werkt met moderne materialen en werkmethoden, waar bij kwaliteit, een schoon milieu en een gezonde werkomgeving centraal staan. Zo worden auto's gespo ten met watergedragen lakken en heeft het bedrijf zich gespeciali seerd in alternatieve reparatiemethodes onder de naam Schadenet Facilities. Tot onze klan tenkring behoren alle verzekerings- en lease maatschappijen in Nederland en dealerbe- drijven in de regio. Wegens toenemende groei van onze activiteiten zijn wij met spoed op zoek naar: Wij bieden onze toekomstige collega's een goede betaling en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Voor verdere inlichtingen kunt u contact opnemen met dhr. M. J. P. van den Berg. Hermesweg 5, Postbus 31, 4380 AA Vlissingen Telefoon 0118-414329, fax 0118-416167

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 58