m DELTA. thermPhos i kwaliteitsmedewerker UNIT-ASSISTENT m/v 53 Filiaalmanager (m/v) Assistent Filiaalmanager (m/v) Verkoopster (m/v) Weekend-/Avondhulp (m/v) Jij Wibra... dat werkt! KLEDING TEXTIEL ALLERLEI Directeur marketing en sales - op HBO niveau - randon i i beveiliaina zaterdag 16 juni 2001 Wibra is een dynamische textielsuper met ruim 200 winkels in Nederland en België. Wij hebben een uitgebreid assortiment kleding, textiel en allerlei producten, zoals speelgoed en huishoudelijke artikelen. Prima kwaliteit voor de laagste prijs. Een formule die werkt, vooral ook dankzij onze medewerkers. Zij zijn immers het gezicht van Wibra. Voor ons nieuw te openen filiaal in GOES zoeken wij een: Je functie In deze uitdagende, maar vooral ook gevaneerde functie als filiaalmanager, ben je verantwoordelijk voor het filiaal Je zorgt voor een optimale omzet en uitstraling van de winkel. Tevens heb je als taak het motiveren, begeleiden en coachen van collega's. Als assistent filiaalmanager ondersteun je de filiaalmanager in zijn/haar taken en vervang je hem/haar bij afwezigheid. Daarnaast verricht je alle voorkomende winkelwerkzaamheden. Je kwaliteiten Als kandidaat beschik je over: een commerciële en klantgerichte instelling bij voorkeur ervaring in de detailhandel organisatorische en leidinggevende kwaliteiten stressbestendigheid een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je functie In deze afwisselende functie bestaan je taken als verkoopster onder meer uit het informeren en adviseren van klanten, verzorgen van een goede winkelpresentatie en de financiële afhandeling van de verkopen. Werken als weekend- en/of avondhulp houdt in dat je het verkoopteam versterkt tijdens extra drukke verkoopmomenten Je kwaliteiten Als kandidaat beschik je over. een flexibele en klantgerichte instelling bij voorkeur ervaring in de detailhandel een verzorgd en net uiterlijk gevoel voor mode. Wij bieden je een afwisselende baan met een prettige werksfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden. een salaris in overeenstemming met de zwaarte van de functie een personeelskorting een winstuitkering een interessante spaarloonregeling eventueel een vergoeding voor studiekosten na gebleken geschiktheid een vast dienstverband- Je reactie Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie? Bel dan Lonneke Hessels (tel. 0578 - 67 63 33), kijk op www.wibra.nl of stuur binnen twee weken je sollicitatiebrief naar Wibra Supermarkt B.V., t.a.v. Lonneke Hessels, Postbus 192, 8160 AD Epe. aanlolfllng von dozo advertentie wordt mot op prijs gesteld BOVENDONK 1 IA POSTBUS 3186 4700 GD ROOSENDAAL TELEFOON 0165-567768 TELEFAX 0165-567456 E-MAIL APBPZ@APBPZ NL WWW APBPERSONEELSADVIES NL LID O. A W S ARBEIDSBEMIDDELINGSVERGUNNING NR CBA/A 910375 ADVIESBUREAU PERSONEELSZAKEN BEGELEIDING Adviesbureau Personeelszaken Begeleiding (APB) is een organisatie die adviseert op het gebied van arbeidszaken en personeels aangelegenheden. Gascoigne Melotte Holding (een onderdeel van de Trako Holding) is al meer dan 100 jaar wereldwijd actief op de markt van melkwin- caseoigne melotte ningstechniek, koeltechniek en automatisering. Gascoigne Melotte is een expansief groeibedrijf met o.a. een gerichte investeringspolitiek, een competent team van mede werkers en een open en dynamisch bedrijfsklimaat met focus op kwaliteit en productinnovatie. In verband met de verdere expansie en strategie van Gascoigne Melotte zijn wij op zoek naar een Uw functie Ais directeur marketing en sales bent u lid van de holdingdirectie en heeft u een boegbeeldfunctie voor Gascoigne Melotte. U bent eindverantwoordelijk voor de positionering van zowel de conventionele als geautomatiseerde melksystemen van Gascoigne Melotte. Daarnaast stuurt u het management aan van de lokale ■verkoopmaatschappijen binnen Europa en levert u een bijdrage aan de ontwikkeling van marketing- en salestools. U bent verant woordelijk voor de introductie van nieuwe producten, het assorti mentsbeleid en het beheer daarvan. Tevens bent u verantwoor delijk voor het bepalen en realiseren van omzet en winstdoelstel lingen. U levert een positieve bijdrage aan het prijsbeleid en aan het versterken van de marktpositie van Gascoigne Melotte. Uw profiel Voor deze functie dient u te beschikken over een academisch werk- en denkniveau. Daarnaast heeft u een bedrijfskundig inzicht en ervaring in marketing en sales. Affiniteit met agribusiness is een pré. Het operationeel beheersen van de Engelse en Franse taal is een vereiste, de beheersing van de Duitse taal strekt tot aanbeveling. De juiste kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en heeft veel 'drive' en doorzettingsvermogen. U bent in staat om uw strategische visie om te zetten in concrete resultaten. U houdt van korte, frequente reizen binnen Europa en woont bij voorkeur in de ruime regio rond Cadzand of bent bereid u hier te vestigen. Gascoigne Melotte biedt u een competitief salarispakket. Aan belangstellenden (m/v) wordt verzocht hun schriftelijke sollici tatie binnen veertien dagen na verschijning van deze advertentie te zenden naar bovenstaand adres. Voor het verkrijgen van nadere informatie kunt u zich wenden tot Drs. A.J. Jansen en/of Drs. M.C.J. van den Eijnden. Voor informatie over de organisatie verwijzen wij naar internetpagina www.gascoignemelotte.com. DELTA is een gezond en sterk expanderend bedrijf en biedt buitengewoon interessante functies, waarbij verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en vrijheid DELTAX om te ondernemen centraal staan. N.V. DELTA Nutsbedrijven richt zich met circa 1.300 medewerkers op de levering van een integraal productenpakket; zij verzorgt voor Zuidwest- Nederland de distributie van elektriciteit, gas, water, radio- en televisie signalen en telecommuni catie- en milieudiensten. Ook de productie van water en elektriciteit behoort tot haar activiteiten. De organisatie is een zeer actieve speler in de libera liserende energiemarkt, waarin zij zich heeft ont wikkeld tot een succesvolle en marktgerichte partij. De afdeling Transport Primair, onderdeel van de sector Transmissie Opwekking, is verantwoordelijk voor het beheer (onderhoud, exploitatie en instandhouding) en de nieuwbouw van hoogspanningsstations en de hoogspan ningslijn- en kabelverbindingen. Voor deze afdeling te Middelburg zoeken wij een Bouwkundige Kerntaken: Coördinatie en begeleiding van bouwkundige nieuwbouw- renovatie- en onderhoudsprojecten. Het betreft met name hoogspanningsstations en lijnen. Voorbereiding: - het opstellen van preventieve onderhoudsschema's; - het opstellen van eisenprogramma's, ontwerp- en bestektekeningen, planning en begrotingen; coör dinatie van aan derden uitbesteed werk (advies- en ingenieursbureaus). - het onderhouden van interne en externe contacten in het kader van aan te vragen (bouwvergunningen. Uitvoering: - het toezicht houden op de uitvoering van bouwwerken; onderhouden van contacten met opdrachtgevers en aannemers. Uitvoeren van kwaliteitscontrole. Financiële afwikkeling van projecten. Voorbereiding en uitvoeringsbegeleiding oppervlaktebe- handelingprojecten (conservering) in hoogspanningsmasten, -installaties en transformatoren. Adviseren t.a.v. toepassing van nieuwe technieken. Kwaliteitsbewaking, afname- keuringen en financiële afwikkeling. Profiel: Wij zoeken kandidaten die zich herkennen in het volgende profiel: je bent in het bezit van de diploma's MTS-bouwkunde en Bouwkundig Opzichter; je hebt een aanvullende opleiding conserveringstechniek gevolgd; je bent in het bezit van WA 1 en 2; je hebt een ruime ervaring met de voorbereiding en begeleiding van nieuwbouw- en onderhoudsprojecten, bij voorkeur in de utiliteitsbouw; je hebt ervaring met het aansturen en begeleiden van door derden uitgevoerde projecten; je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden; je beschikt over een pragmatische en zakelijke instelling; je bent gewend zelfstandig te functioneren; je hebt, gelet op de aard van de werkzaamheden, geen problemen met het werken op grote hoogtes. Salarisindicatie: Een maximum salaris van circa 6.000,- bruto per maand. Een psychologisch onderzoek kan tot de procedure behoren. Informatie: Voor informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Hendrik Bosch, chef Transport Pnmair, telefoonnummer (0118)88 24 69. BAAN MET SPANNING? Voor de afdeling Nettenservice district Oost, met als stand plaats Goes, hebben wij 2 vacatures voor: 2e Monteur Nettendienst E/C Kerntaken: Binnen deze functie verricht je graafwerkzaamheden, monteer je laagspannings- en hoogspanningsmoffen en assisteer je bij de montage van verdeelkasten, transformatorkasten en schakelstations. Daarnaast los je storingen op en voer je onderhoud uit aan CAI-netten. Voor deze functie zoeken wij kandidaten die ons product en de klant centraal stellen. Profiel: Kandidaten beschikken over een LTS-E diploma, het VEV- diploma Monteur Laanspanningsnetten, een CAI-opleiding aansluitingen (bijvoorbeeld MHA-module CAI) en bereidheid aanvullende opleidingen te volgen. Daarnaast is vereist een rijbewijs B(E). In verband met wacht- en storingsdiensten moet je in Goes of omgeving wonen. Salarisindicatie: Een maximum salaris van circa 4.300,- bruto per maand. Informatie: Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met de heer J. Hofman, Districtsmanager Oost, telefoon nummer (0113) 88 41 60. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven; een participatieregeling en bedrijfsspaarregelingen; mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, waaronder opleiding en trainingen; volop ruimte voor eigen inbreng en initiatief in een informele organisatie met korte lijnen. Interesse: Belangstellenden kunnen hun sollicitatie, voorzien van een CV binnen 14 dagen richten aan onderstaand (e-mail) adres, ter attentie van het Secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. edrijven Postbus 5048 4330 KA Middelburg tel. (0118) 882000 Internet: http://www.deltanutsbedrijven.nl e-mail: vacatures@delta-zld.nl FNV Ledenservice biedt individuele dienstverlening aan leden van een groot aantal FNV bonden Deze dienstverlening bestaat uit het geven van informatie en advies, begeleiding, bemiddeling en zo nodig het verlenen van procesrechtsbijstand FNV Ledenservice is deskundig op de terreinen arbeid, ontslag, sociale zekerheid, letselschade. pensioenenIVUT en belasting Bij FNV Leden ervice Ledenservice werken ruim 500 mensen vanuit kantoren die gevestigd zijn in Groningen. Deventer Bunnik, Amsterdam. Rotterdam. Bergen op Zoom en Weert Het hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. FNV Ledenservice is opgericht op 1 juli 1998 FNV Ledenservice zoekt voor het kantoor in Bergen op Zoom SECRETARIAATSMEDEWERKERS Voor 28-35 uur (bepaalde en onbepaalde tijd) Het werk: Verzorgen van de administratieve en secretariële ondersteuning van het team juristen; Verzorgen van de ingekomen post en dossiers; Verzorgen van correspondentie en documenten aan de hand van concepten en/of dictafoon; Aannemen van inkomende telefoongesprekken en deze zover mogelijk afhandelen; B ijhouden van de agenda en termijnen van de toegewezen jurist(en); Verrichten van overige administratieve werkzaamheden, waaronder archivering, gericht op de effectieve ondersteuning van het team Wij vragen: Een -secretariële opleiding op MBO-niveau, bij voorkeur juridisch, Ervaring met diverse automatiseringspakketten; Zelfstandige, initiatiefrijke en besluitvaardige persoonlijkheid; Een sterke service- en klantgerichtheid. Wij bieden: (op basis van een werkweek van 35 uur) Salarisindicatie minimaal 3 308,80 en maximaal 4.302,54 bruto per maand, 28 werkdagen vakantie. 8 1/3% vakantietoeslag en 3% eindejaarsuitkering. Premievrij piensioen. Goede regeling kinderopvang Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met John Lousberg, teammanager, tel. 0164-264403. Geïnteresseerde kandidaten kunnen, binnen twee weken na verschijning van deze advertentie, hun curriculum vitae met begeleidend schrijven onder vermelding van referentienummer LS-Z01/003 sturen naar FNV Ledenservice, t a v Jaschenka Roedelof. P&O Adviseur, postbus 512, 4600 AM Bergen op Zoom. E-mail jascroed@ls.fnv.nl Thermphos International B. V is een wereldwijd opererende onderneming in dc industriële chemie. De hoofdzetel van Tbcrmphos International is gevestigd in Vlissingen. Verder heeft het bedrijf vestigingen in Argentinië, Duitsland en China. Wereldwijd werken er zo'n 900 mensen bij Thermphos International. In Vlissingen zijn ongeveer 420 mensen betrokken bij de productie, marketing en verkoop van fosfor en daarvan afgeleide producten. Wij zoeken op korte termijn een Een schriftelijke sollicitatie met CV. kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie sturen aan: Thermphos International B.V. Postbus 406 4380 AK Vlissingen De functie In deze veelzijdige functie draagt u bij aan het wereldwijde kwaliteitsbeleid door o.a. het signaleren van verbetermogelijkheden. Daarnaast beheert u alle documen ten die bij het kwaliteitssysteem behoren. U coördineert de activiteiten voor het kwaliteitsmanagementsysteem. U voert interne en externe audits uit en u vervolgt de afhandeling van klachten. Wat verwachten wi) van uf U heeft een relevante opleiding op HBO niveau, aangevuld met cursussen op het gebied van kwaliteit. Daarnaast heeft u ervaring in het (ondersteunen bij het) opzetten, begeleiden en certificeren van een kwaliteitszorgsysteem. U heeft goede kennis van Engels en Duits en u beheerst Microsoft Office. Belangrijk is dat u accuraat bent, initiatief toont en kunt overtuigen. Wat bieden wij u De juiste kandidaat m/v bieden wij een uitdagende functie in een dynamische en resultaatgerichte organisatie in de chemie. Verder bieden wij een uitstekend salaris en een compleet arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een bonusregeling. Amne Oosterwijk, Manager Quality, is graag bereid u meer informatie te geven over deze vacature (tel.nr. werk0113-689513 of 0113-567246, privé). N.B.: - Nadere informatie over ons bedrijf kunt u vinden op onze website: www.thermphos.com - Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectie procedure S Reacties van acquisitiebureaus om deze advertentie door te plaatsen worden niet j op prijs gesteld. Werk maken van talent Randort Beveiliging is een landelijk opererende beveiligingsorganisatie met als voornaamste taken de verzorging van objectbeveiliging, mobiel surveillance en winkelsurveillance. Zo'n 3500 employees voeren deze werkzaamheden dagelijks met zorg uit Vanzelfsprekend staat hierbij kwaliteit hoog in het vaandel. Op de 13 vestigingen die Ran don telt is sprake van een unitstructuur. Elke unit is verantwoordelijk voor haar eigen dienstverlening. Voor onze vestiging Goes zijn wij op zoek naar een: In deze uitdagende functie zul je onder leiding van de unit-managers je voornamelijk bezig houden met het opstellen en bijwerken van de dienst roosters, de administratieve verwerking daarvan en diverse andere administratieve werkzaamheden. Daarnaast ben je aanspreekpunt voor employees en draag je zorg voor de continue bereikbaarheid van de unit. Tevens verricht je archiveringswerkzaamheden en bewaak je deadlines in de personeelsadministratie. Voor deze functie vragen wij: MBO werk- en denkniveau; 1 a 2 jaar (vergelijkbare) werkervaring; Hoge mate van zelfstandigheid en accuratesse; Pro-actieve instelling; Praktische ervaring met PC en/of administratieve verwerkingssystemen. Wij bieden je een plezierige werkomgeving, een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Belangstelling? Stuur dan een brief voorzien van curriculum vitae naar: Randon Beveiliging bv., t.a.v. de heer E. Reijnders, Van de Spiegelstraat 2, 4461. LL Goes, of bel voor meer informatie: (0113) 274 890.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 53