GOUDA O PERSONEEL FINANCIEEL ADVISEUR FISCALE AFDELING UITVOERDER M/V HOOFD BINNENDIENST m/v LiMBoujë Partners Systeembeheerder m/v beleidsmedewerker milieu (m/v) zaterdag 16 juni 2001 N. V. Gouda Vuurvast is een gezonde, internationaal opererendebeursgenoteerde onderneming in Gouda, waar tirca 270 mensen werken. De eindproducten, hoogwaardige vuurvaste materialen, worden toegepast in installaties voor de productie van staal, aluminium, keramiek, cement, petrochemische producten en voor de vuilverbranding. Ontwikkeling, engineering, productie en montage zijn geïntegreerde disciplines. Ca 70% van de omzet wordt in het buitenland gerealiseerd, waarvan de helft buiten [uropa. Ons vakmanschap is sinds enkele jaren reeds gehonoreerd met diverse certificaten zoals ISO 9001 en VCA. De afdeling Construction Services houdt zich bezig met het ontwerp en de montage van vuurvaste constructies in industriële installaties. Hel monteren en installeren van vuurvaste bekledingen is een accuraat proces dat ter plaatse hij onze afnemers geschiedt. Voor deze afdeling zoeken wij een Uw functie Na een gedegen inwerkperiode gaat u als uitvoerder leiding geven aan een montage team. Daarnaast overlegt u met de klant en adviseert hem over de staat van het vuur vast en de uit te voeren werkzaamheden. Naast het leiding geven aan het montage team wordt van u verwacht ook de aan de werkzaamheden verbonden administratie uit te voeren. Uw profiel U heeft een opleiding op MTS-niveau of u heeft dit niveau met werkervaring verkregen. U bent geïnteresseerd in oven- bouwkundige constructies en in staat om door middel van studie en interne opleiding deze u eigen te maken. U neemt initiatieven, kunt zelfstandig werken en u bent bereid de handen uit de mouwen te steken. Locatie De standplaats voor uw werkzaamheden is in eerste instantie Vlissingen, daarnaast bestaat de mogelijkheid dat u elders ingezet wordt. Dat betekent dat u wel eens langere tijd van huis bent en te maken krijgt met onregelmatige werktijden. Sollicitatie Herkent u zich in bovenstaand profiel, dan nodigen wij u uit om uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie te richten aan Mw. D. Van Mansom, Manager Personeelszaken, N.V. Gouda Vuurvast, Postbus 56, 2800 AB Gouda. Wilt u meer informatie over de functie, dan kunt u contact opnemen met de heer J.R.E.. van der Waal, tel.: 06-51234480. vuurvast ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V Je werkzaamheden bestaan uit het controleren van fakturen, het code ren, het bijhouden van planningsge- gevens, het verwerken van orders, het bestellen van goederen. Hier voor is het nodig dat je nauwkeurig kan werken en goed overweg kan met Excel. MEDEWERKER PERSONEELS PLANNING (m/v) Je verwerkt naast gegevens met betrekking tot urenverantwoording en personeel, ook gegevens over gebruikte materialen en overige goederen. Hiervan moeten over zichten gemaakt worden. MEDEWERKER VOOR RAADADMINISTRATIE Je houdt de voorraad bij, verwerkt orders, en handelt verladingsdocu- menten af. Je hebt contacten met klanten en chauffeurs. Je beschikt over een opleiding op MBO-niveau en je kunt goed overweg met Excel. TELEMARKETEER Je werkt op een callcenter en belt naar bedrijven. Je spreekt netjes Nederlands en kan met een com puter overweg. WINKELHULP Voor een nieuw te openen groente zaak in Middelburg, zoeken we ge motiveerde mensen. HORECA Kom langs voor een leuke baan aan de kust. Je kunt aan de slag in de bediening, in de keuken, als kamer meisje. Je reiskosten (naar de kust) worden vergoed. SUPERMARKT MEDEWERKERS Je bent een echte allrouder of wil dit graag worden. Je kunt ingezet worden achter de kassa, bij het brood, bij de infobalie, als vakken vuller en overal waar het verder no- MEEWERKEND VOORMAN Je werkt in 2 ploegen en bent ver antwoordelijk voor het draaiende houden van de productielijn INDUSTRIËLE REINIGING Met een klein team maak je een complete fabriek schoon. Je werkt hierbij met moderne materialen. VLEESVERWERKERS Heb je ervaring met uitbenen, por- tioneren en andere zaken, kom dan langs om je in te schrijven. SCHOONMAAK Het gaat om toiletgebouwen en de horecafaciliteiten op een camping op Walcheren. TERREINBEHEERDER Je verricht allerhande hand- en spandiensten. Je bent technisch aangelegd, handig en klantvriendelijk. MOSSELEN Wanneer je hard werken een uitda ging vindt, kun je vanaf juli in de mosselen terecht. Kom je snel mel den! WA-1 Heb je een WA-1 certificaat, dan hebben wij werk! MAGAZIJN MEDEWERKERS Je verzamelt orders in een maga zijn. Als je snel en nauwkeurig kunt werken, kun je zowel voor langere tijd als voor de vakantie aan de slag! INPAKKERS Je kunt uit verschillende diensten kiezen Vervoer is geregeld. Leuk werk voor langere tijd! CHAUFFEURS BEZORGERS Voor mensen met een C of B-njbe- wijs hebben wij werk. Je bezorgt bestellingen bij de klant en bent zelf verantwoordelijk voor het lossen en laden van retourgoederen Gravenstraat 14, Middelburg Tel. Ü118 - 653133 0900-JOBSUPPQRT JOBSUPPORT Word jij ook warm van een nieuwe uitdaging Gévier is een dynamische technische groothandel in centrale ver warmingsmaterialen en sanitair en heeft vier vestigingen, te weten in Goes, Drachten, Bunnik en Temeuzen. Gévier is momenteel op zoek naar een enthousiaste HBO-er of HTS-er die onze afdeling centrale verwarming in Goes komt ondersteunen als 7ecA/ttscA Commercieel De afdeling centrale verwarming bestaat uit 7 personen, doet de in- en verkoop van verwarmingsmaterialen, maakt transmissie berekeningen en tekeningen en ondersteunt de installateur met technische adviezen. Als hoofd binnendienst heb je de algehele dagelijkse leiding over de afdeling. Je zorgt ervoor dat alles gestructureerd verloopt en dat de doelstellingen worden behaald. Verder heb je eigen accounts en ben je verantwoordelijk voor de orderverwerking van deze klanten. Je maakt offertes en orders en bent verantwoordelijk voor de follow-up ervan. Je bouwt een relatie op met bestaande en nieuwe klanten en voorziet hen van technische en commerciële adviezen. Gévier biedt een afwisselende functie in een jong, dynamisch bedrijf. Deze functie is een zelfstandige, verantwoordelijke baan met doorgroeimogelijkheden. Wij vragen dan ook een enthousiaste HBO/HTS-er met de ambitie door te groeien tot afdelingshoofd. Het is vanzelfsprekend dat de juiste persoon zowel commerciële als technische kwaliteiten heeft. Ervaring in de cv-techniek en goede materiaalkennis is natuurlijk een pré. Reageer binnen 14 dagen en stuur uw brief voorzien van cv naar: Gévier b.v., T.a.v. mevr. I. Gijs, Postbus 350, 4460 AT Goes of e-mail naar: qevier@zeelandnet.nl Voor meer informatie kunt u bellen met dhr. P. Wattel, tel. 0113-249547 Limbourg Partners is een erkend bureau voor werving selectie, gespecialiseerd in hel bemiddelen van Top- en middenkader. Project- en interimmanagement behoren eveneens tot de dienstverletiing. Kenmerkend voor de onderneming zijn de discrete behandeling, het inlevings vermogen, de snelheid van handelen en de flexibele instelling. Limbourg Partners vertaalt wensen van opdrachtgevers naar relevante functie-eisen en gewenste per soonskenmerken en garandeert een uiterst nauwkeurige en op het vacatureprofiel afgestemde voorselectie*. Het spreekt vanzelf dat zowel vrouwen als mannen kunnen reageren op de genoemde functie. Heeft u belangstelling, stuur dan een brief met uw Curriculum Vitae, liefst per e-mail. naar Limbourg Partners Eindhoven B.V., t.a.v. de heer S.H.W. Theunissen. *Wie zich reeds in ons bestand bevindt wordt automatisch in de voorselectie betrokken. PARADIJ.SLAAN 24 5611 KN EINDHOVEN TELEFOON (040) 246 80 56 E-mail: info@llmbourg.nl Wc nl EXECUTIVE SEARCH INTERIM MANAGEMENT VOOR TOPKADER Onze opdrachtgever is een sinds 1972 in Oosterhout gevestigd Economisch Adviesbureau en in de loop der jaren uitgegroeid tot een toonaangevend adviesbureau in de regio. Meer dan twintig deskundige adviseurs bieden particulieren dagelijks advies op het gebied van financiën, assurantiën, fiscaliteiten en juridische zaken. Men draagt oplossingen aan op basis van wensen en behoeften van cliënten, waarbij men werkt met een uniek systeem dat leidt tot een totaal pakket voor elk van de genoemde deelgebieden. Kennis, ervaring en onafhankelijkheid, alsmede een goede relatie met de Belastingdienst staan borg voor de kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Het imago en de marktpositie zijn sterk. Men werkt pro-actief, persoonlijk betrokken, deskundig en gericht op lange-termijn-relaties. De interne cultuur is open, direct, positief kritisch, op samenwerking en resultaat gericht. De organisatie is plat gestructureerd en er is sprake van een hoge team-spirit. Momenteel zijn wij voor onze opdrachtgever bezig met de selectieprocedure voor een Belangrijkste taak- en functiegebieden: Het zelfstandig beheren van relaties (voornamelijk met een hogere maatschappelijke positie en opleidingsniveau) op het gebied van: Fiscale zaken: Het doen van periodieke aangiftes, alsmede het begeleiden c.q. mede opstellen van jaarrekeningen. Vermogensbeheer: Adviezen, al dan niet in samenspraak met collega's en/of externe adviseurs m.b.t. sparen, beleggen, hypotheken en financiële planning. Pensioenen en lijfrentes: Beoordelen status, advisering, aanvragen, begeleiden en uitwerken van offertes in deze. Financiële zaken: Adviezen van zeer uiteenlopende aard variërend van investeringsadvies tot studiefinanciering. Assurantiën: Het inventariseren en aangeven aan gespecialiseerde collega's van de verzekeringsbehoefte. Erfrecht- en Estate planning: Adviezen m.b.t. vermogensoverdracht, erfrecht en successierecht i.s.m. het notariaat. Persoonskenmerken en functie-eisen: Integere, confidente uitstraling en persoonlijkheid. Communicatief sterk. Deskundig, adviesvaardig, klant-, service- en resultaatgericht. Empathie, anticipeert flexibel op veranderingen. Teamgericht, loyaal en persoonlijk betrokken. Tenminste enkele jaren werkervaring in een min of meer vergelijkbare functie. Leeftijd (indicatief) 25 - 40 jaar. HBO of Academisch werk- en denkniveau, met een op de functie gerichte opleidingsachtergrond. (bijv: BE/CE/EJ, of MFP- of FFP-certificering). Geboden wordt een honorering en emolumenten die in verhouding staan tot de functie. De Stichting Zorg Lichamelijk Gehandicapten biedt zorg- en dienstverlening aan kinderen, jongeren en volwassenen met een lichamelijke of meervoudige functiebeperking. De stichting ziet mensen met een functiebeperking als burgers die recht hebben op het maken van eigen keuzes. De ZLG ziet het als haar belang rijkste taak om daartoe de voor waarden te creëren. De mogelijkheden en wensen van de cliënt en de daartoe be schikbare middelen zijn daarbij altijd maatgevend. De ZLG vindt dat cliënten recht hebben op vraaggestuurde zorg van hoge kwaliteit en dat de dienstverlening voor wonen, werken/dagbesteding en vrije tijd geboden wordt op momenten, plaatsen en wijze die aansluiten bij wat zij willen. Uitgangspunten daarbij zijn: Zelfbeschikkingsrecht De cliënt als burger Individuele diversiteit Rechtvaardige verdeling. In en vanuit diverse locaties wordt in geheel Zeeland, waar mogelijk in samenwerking met derden door 200 medewerkers vorm gegeven aan de vragen van ongeveer 250 cliënten. De Stichting Zorg Lichamelijk Gehandicapten (ZLG) is op korte termijn op zoek naar kandidaten voor de functie: voor 32 uur per week (88,89%) Het stafbureau, van waaruit de systeembeheerder zijn werkzaamheden verricht, ondersteunt de cliënten en werknemers in de diverse centra voor wonen en dagbesteding vanuit de afdelingen: secretariaat, finan ciële- en salarisadministratie en P&O. De basis is gelegd voor verdere regionalisering met als doel de zorg kleinschaliger en meer grensover schrijdend te maken en dichter bij het milieu van de cliënt te organise ren. Het betreft een nieuwe, solistische functie binnen een organisatie die aan het begin staat van de ontwikkeling van automatiseringsbeleid. Functie-inhoud: Het zorgdragen voor de voortdurende beschikbaarheid van automati seringssystemen en het netwerk; Toezicht houden op de computersystemen binnen de gehele Stich ting; Het verhelpen, registreren en afhandelen van storingen; Het installeren van nieuwe programma's, updates en apparatuur. Functieprofiel: Voltooide MBO-opleiding op het gebied van automatisering; Aantoonbare kennis op het gebied van Windows NT en MS-Office pakketten; Het werk zowel zelfstandig als in teamverband kunnen verrichten; Goede sociale en communicatieve eigenschappen; Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; Rijbewijs B in bezit van auto. De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de C.A.O. Gehandicapten zorg. Salarisindicatie volgens FWG 45 minimaal 3.809,- maximaal 5.135,- bruto per maand (op basis van een 36-urige werkweek) afhankelijk van kennis en ervaring. Definitieve inschaling volgens FWG 3.0 moet nog plaatsvinden. Voor nadere informatie over de stichting Z.L.G. en/of deze functie kuntu contact opnemen met de heer H. Overdam, manager dagbesteding, tel,: 0113-275650. Indien u in aanmerking wilt komen voor bovenstaande functie, dan ver wachten wij dat uw schriftelijke reactie vóór 26 juni 2001 in ons be zit is. Sollicitaties s.v.p. richten aan mevrouw I.M. Umbgrove, afd. P&O, Postbus 197, 4460 AD Goes o.v.v. vacature systeembeheerder. Sollicitatiegesprekken zijn op maandag 2 juli 2001 gepland. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. bezoekadres: lijnbaan 30 postbus 197, 4460 AD goes tel. (0113) 27 56 50 fax. (0113) 27 56 59 k.v.k. middelburg 41115268 stichting zorg lichamelijk gehandicapten tbv kinderen, adolescenten en volwassenen Gemeente Schouwen-Duiveland Aantrekkelijk, welgevormd en kerngezond. Voormalig eiland in de Zeeuwse Delta. Met Haamstede en Renesse aan de westkant, Bruintsse aan de oostkant en monumentenstad Zierikzee als centrumplaats. Dat is Schouwen- Duiveland, qua oppervlak de vijfde gemeente van ons land, met ruim 34.000 inwoners. Buitengewoon populaire recreatiebestemming. Schouwen-Duiveland is dan ook aantrekkelijk (stranden, duinen, bossen, polders, Oosterschelde en Grevelingenmeer), welgevormd (infrastructuur) en kerngezond (bedrijfsleven, bodem, water, zeelucht) èn uitstekend bereikbaar. Sinds de uitvoering van de Deltawerken heeft de (internationale) bedrijvigheid, w.o. de recreatiesector, zich snel ontwikkeld. Eveneens door de positieve impulsen van bedrijfsleven en toerisme genieten inwoners en recreanten van een goed voorzieningenniveau op allerlei gebied. De gemeente Schouwen-Duiveland is per 1 januari 1997 ontstaan uit de samenvoeging van de zes voormalige gemeenten op dit 'eiland'. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de sectoren Grondgebiedzaken, Maatschappelijke Aangelegenheden, Algemene en Interne zaken en Externe Contacten. Elke sector omvat meerdere afdelingen Op dit moment bevindt de gemeentelijke organisatie zich in een reorganisatieproces, waardoor wijzigingen in de huidige samenstelling te verwachten zijn. Voor de afdeling Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken, cluster milieu, zoeken wij een enthousiaste, collegiale en initiatiefrijke voor 36 uur per week, vooralsnog voor een periode van twee jaar Uw werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit voorbereiden van beleids- en uitvoeringsplannen op grond van het milieuprogramma, in het bijzonder de deelterreinen energie, duurzaam bouwen, handhavingsbeleid, afvalbeleid, geluid, natuur- en milieu communicatie en -educatie; uitvoeren van projecten en taken uit het milieuprogramma; mede uitvoeren van beleidsbeslissingen; verrichten van werkzaamheden in het kader van de planning en controlcyclus; implementeren van wettelijke regelgeving; 8 beoordelen van individuele aanvragen; 8 participeren in in- en extern overleg; 8 opstellen van (tussentijdse) rapportages. Wij vragen van u 8 een relevante HBO-opleiding op het vakgebied en/of relevante werk ervaring op het gebied van milieu (HBDO-VROM of HBO-Milieukunde); 8 ervaring met plan- en projectmatig werken; 8 analytisch vermogen; 8 inzicht in en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen; 8 goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; 8 een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Wij bieden u Een salaris dat afhankelijk van opleiding, leeftijd en werkervaring minimaal 4.015,00 (EUR 1.821,93) bruto per maand (aanloopschaal 8) en maximaal 6.604,00 (EUR 2.996,76) bruto per maand bedraagt (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek. Goede secundaire arbeids voorwaarden zoals flexibele werktijden, een uitgebreide verlofregeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. Informatie Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u terecht bij de heer L. Vos, interim afdelingshoofd Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken, telefoon 0111-452455. Met vragen over de procedure kunt u terecht bij mevrouw J.M.K. Fokker, p&o-functionaris, tel. 0111-452407. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk 27 juni richten aan de Gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. P&O, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee, onder vermelding van "vacature RO/EZ-milieu" op de enveloppe-

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 42