GOUDA
O
PERSONEEL
FINANCIEEL ADVISEUR
FISCALE AFDELING
UITVOERDER M/V
HOOFD BINNENDIENST m/v
LiMBoujë Partners
Systeembeheerder m/v
beleidsmedewerker milieu (m/v)
zaterdag 16 juni 2001
N. V. Gouda Vuurvast is een gezonde, internationaal opererendebeursgenoteerde onderneming in Gouda, waar tirca 270 mensen werken.
De eindproducten, hoogwaardige vuurvaste materialen, worden toegepast in installaties voor de productie van staal, aluminium, keramiek,
cement, petrochemische producten en voor de vuilverbranding. Ontwikkeling, engineering, productie en montage zijn geïntegreerde disciplines.
Ca 70% van de omzet wordt in het buitenland gerealiseerd, waarvan de helft buiten [uropa. Ons vakmanschap is sinds enkele jaren reeds
gehonoreerd met diverse certificaten zoals ISO 9001 en VCA.
De afdeling Construction Services houdt zich bezig met het ontwerp en de montage van vuurvaste constructies in industriële installaties.
Hel monteren en installeren van vuurvaste bekledingen is een accuraat proces dat ter plaatse hij onze afnemers geschiedt.
Voor deze afdeling zoeken wij een
Uw functie
Na een gedegen inwerkperiode gaat u als
uitvoerder leiding geven aan een montage
team. Daarnaast overlegt u met de klant en
adviseert hem over de staat van het vuur
vast en de uit te voeren werkzaamheden.
Naast het leiding geven aan het montage
team wordt van u verwacht ook de aan de
werkzaamheden verbonden administratie
uit te voeren.
Uw profiel
U heeft een opleiding op MTS-niveau
of u heeft dit niveau met werkervaring
verkregen. U bent geïnteresseerd in oven-
bouwkundige constructies en in staat om
door middel van studie en interne opleiding
deze u eigen te maken. U neemt initiatieven,
kunt zelfstandig werken en u bent bereid
de handen uit de mouwen te steken.
Locatie
De standplaats voor uw werkzaamheden
is in eerste instantie Vlissingen, daarnaast
bestaat de mogelijkheid dat u elders
ingezet wordt. Dat betekent dat u wel
eens langere tijd van huis bent en te maken
krijgt met onregelmatige werktijden.
Sollicitatie
Herkent u zich in bovenstaand profiel,
dan nodigen wij u uit om uw schriftelijke
sollicitatie met curriculum vitae binnen
twee weken na het verschijnen van deze
advertentie te richten aan Mw.
D. Van Mansom, Manager
Personeelszaken, N.V. Gouda Vuurvast,
Postbus 56, 2800 AB Gouda.
Wilt u meer informatie over de functie,
dan kunt u contact opnemen met de heer
J.R.E.. van der Waal, tel.: 06-51234480.
vuurvast
ADMINISTRATIEF
MEDEWERKER M/V
Je werkzaamheden bestaan uit het
controleren van fakturen, het code
ren, het bijhouden van planningsge-
gevens, het verwerken van orders,
het bestellen van goederen. Hier
voor is het nodig dat je nauwkeurig
kan werken en goed overweg kan
met Excel.
MEDEWERKER
PERSONEELS
PLANNING (m/v)
Je verwerkt naast gegevens met
betrekking tot urenverantwoording
en personeel, ook gegevens over
gebruikte materialen en overige
goederen. Hiervan moeten over
zichten gemaakt worden.
MEDEWERKER VOOR
RAADADMINISTRATIE
Je houdt de voorraad bij, verwerkt
orders, en handelt verladingsdocu-
menten af. Je hebt contacten met
klanten en chauffeurs. Je beschikt
over een opleiding op MBO-niveau
en je kunt goed overweg met
Excel.
TELEMARKETEER
Je werkt op een callcenter en belt
naar bedrijven. Je spreekt netjes
Nederlands en kan met een com
puter overweg.
WINKELHULP
Voor een nieuw te openen groente
zaak in Middelburg, zoeken we ge
motiveerde mensen.
HORECA
Kom langs voor een leuke baan aan
de kust. Je kunt aan de slag in de
bediening, in de keuken, als kamer
meisje. Je reiskosten (naar de
kust) worden vergoed.
SUPERMARKT
MEDEWERKERS
Je bent een echte allrouder of wil
dit graag worden. Je kunt ingezet
worden achter de kassa, bij het
brood, bij de infobalie, als vakken
vuller en overal waar het verder no-
MEEWERKEND
VOORMAN
Je werkt in 2 ploegen en bent ver
antwoordelijk voor het draaiende
houden van de productielijn
INDUSTRIËLE
REINIGING
Met een klein team maak je een
complete fabriek schoon. Je werkt
hierbij met moderne materialen.
VLEESVERWERKERS
Heb je ervaring met uitbenen, por-
tioneren en andere zaken, kom dan
langs om je in te schrijven.
SCHOONMAAK
Het gaat om toiletgebouwen en de
horecafaciliteiten op een camping
op Walcheren.
TERREINBEHEERDER
Je verricht allerhande hand- en
spandiensten. Je bent technisch
aangelegd, handig en klantvriendelijk.
MOSSELEN
Wanneer je hard werken een uitda
ging vindt, kun je vanaf juli in de
mosselen terecht. Kom je snel mel
den!
WA-1
Heb je een WA-1 certificaat, dan
hebben wij werk!
MAGAZIJN
MEDEWERKERS
Je verzamelt orders in een maga
zijn. Als je snel en nauwkeurig kunt
werken, kun je zowel voor langere
tijd als voor de vakantie aan de
slag!
INPAKKERS
Je kunt uit verschillende diensten
kiezen Vervoer is geregeld. Leuk
werk voor langere tijd!
CHAUFFEURS
BEZORGERS
Voor mensen met een C of B-njbe-
wijs hebben wij werk. Je bezorgt
bestellingen bij de klant en bent zelf
verantwoordelijk voor het lossen en
laden van retourgoederen
Gravenstraat 14, Middelburg Tel. Ü118 - 653133
0900-JOBSUPPQRT
JOBSUPPORT
Word jij ook warm van een nieuwe uitdaging
Gévier is een dynamische technische groothandel in centrale ver
warmingsmaterialen en sanitair en heeft vier vestigingen, te weten in
Goes, Drachten, Bunnik en Temeuzen. Gévier is momenteel op zoek
naar een enthousiaste HBO-er of HTS-er die onze afdeling centrale
verwarming in Goes komt ondersteunen als
7ecA/ttscA Commercieel
De afdeling centrale verwarming bestaat uit 7 personen, doet de in-
en verkoop van verwarmingsmaterialen, maakt transmissie
berekeningen en tekeningen en ondersteunt de installateur met
technische adviezen. Als hoofd binnendienst heb je de algehele
dagelijkse leiding over de afdeling. Je zorgt ervoor dat alles
gestructureerd verloopt en dat de doelstellingen worden behaald.
Verder heb je eigen accounts en ben je verantwoordelijk voor de
orderverwerking van deze klanten. Je maakt offertes en orders en
bent verantwoordelijk voor de follow-up ervan. Je bouwt een relatie
op met bestaande en nieuwe klanten en voorziet hen van technische
en commerciële adviezen.
Gévier biedt een afwisselende functie in een jong, dynamisch bedrijf.
Deze functie is een zelfstandige, verantwoordelijke baan met
doorgroeimogelijkheden. Wij vragen dan ook een enthousiaste
HBO/HTS-er met de ambitie door te groeien tot afdelingshoofd. Het is
vanzelfsprekend dat de juiste persoon zowel commerciële als
technische kwaliteiten heeft. Ervaring in de cv-techniek en goede
materiaalkennis is natuurlijk een pré.
Reageer binnen 14 dagen en stuur uw brief voorzien van cv naar:
Gévier b.v., T.a.v. mevr. I. Gijs, Postbus 350, 4460 AT Goes
of e-mail naar: qevier@zeelandnet.nl
Voor meer informatie kunt u bellen met dhr. P. Wattel, tel. 0113-249547
Limbourg Partners is een erkend bureau
voor werving selectie, gespecialiseerd in
hel bemiddelen van Top- en middenkader.
Project- en interimmanagement behoren
eveneens tot de dienstverletiing.
Kenmerkend voor de onderneming zijn
de discrete behandeling, het inlevings
vermogen, de snelheid van handelen en de
flexibele instelling. Limbourg Partners
vertaalt wensen van opdrachtgevers naar
relevante functie-eisen en gewenste per
soonskenmerken en garandeert een uiterst
nauwkeurige en op het vacatureprofiel
afgestemde voorselectie*.
Het spreekt vanzelf dat zowel vrouwen als
mannen kunnen reageren op de genoemde
functie. Heeft u belangstelling, stuur dan
een brief met uw Curriculum Vitae, liefst per
e-mail. naar Limbourg Partners Eindhoven
B.V., t.a.v. de heer S.H.W. Theunissen.
*Wie zich reeds in ons bestand bevindt
wordt automatisch in de voorselectie
betrokken.
PARADIJ.SLAAN 24
5611 KN EINDHOVEN
TELEFOON (040) 246 80 56
E-mail: info@llmbourg.nl
Wc
nl
EXECUTIVE SEARCH
INTERIM MANAGEMENT VOOR TOPKADER
Onze opdrachtgever is een sinds 1972 in Oosterhout gevestigd Economisch Adviesbureau en in de loop der
jaren uitgegroeid tot een toonaangevend adviesbureau in de regio. Meer dan twintig deskundige adviseurs
bieden particulieren dagelijks advies op het gebied van financiën, assurantiën, fiscaliteiten en juridische
zaken. Men draagt oplossingen aan op basis van wensen en behoeften van cliënten, waarbij men werkt met
een uniek systeem dat leidt tot een totaal pakket voor elk van de genoemde deelgebieden. Kennis, ervaring
en onafhankelijkheid, alsmede een goede relatie met de Belastingdienst staan borg voor de kwalitatief
hoogwaardige dienstverlening. Het imago en de marktpositie zijn sterk. Men werkt pro-actief, persoonlijk
betrokken, deskundig en gericht op lange-termijn-relaties. De interne cultuur is open, direct, positief kritisch,
op samenwerking en resultaat gericht. De organisatie is plat gestructureerd en er is sprake van een hoge
team-spirit. Momenteel zijn wij voor onze opdrachtgever bezig met de selectieprocedure voor een
Belangrijkste taak- en functiegebieden:
Het zelfstandig beheren van relaties (voornamelijk met een hogere maatschappelijke positie en
opleidingsniveau) op het gebied van:
Fiscale zaken:
Het doen van periodieke aangiftes, alsmede het begeleiden c.q. mede opstellen van jaarrekeningen.
Vermogensbeheer:
Adviezen, al dan niet in samenspraak met collega's en/of externe adviseurs m.b.t. sparen, beleggen,
hypotheken en financiële planning.
Pensioenen en lijfrentes:
Beoordelen status, advisering, aanvragen, begeleiden en uitwerken van offertes in deze.
Financiële zaken:
Adviezen van zeer uiteenlopende aard variërend van investeringsadvies tot studiefinanciering.
Assurantiën:
Het inventariseren en aangeven aan gespecialiseerde collega's van de verzekeringsbehoefte.
Erfrecht- en Estate planning:
Adviezen m.b.t. vermogensoverdracht, erfrecht en successierecht i.s.m. het notariaat.
Persoonskenmerken en functie-eisen:
Integere, confidente uitstraling en persoonlijkheid. Communicatief sterk.
Deskundig, adviesvaardig, klant-, service- en resultaatgericht.
Empathie, anticipeert flexibel op veranderingen.
Teamgericht, loyaal en persoonlijk betrokken.
Tenminste enkele jaren werkervaring in een min of meer vergelijkbare functie.
Leeftijd (indicatief) 25 - 40 jaar.
HBO of Academisch werk- en denkniveau, met een op de functie gerichte opleidingsachtergrond.
(bijv: BE/CE/EJ, of MFP- of FFP-certificering).
Geboden wordt een honorering en emolumenten die in verhouding staan tot de functie.
De Stichting Zorg Lichamelijk
Gehandicapten biedt zorg- en
dienstverlening aan kinderen,
jongeren en volwassenen met
een lichamelijke of meervoudige
functiebeperking.
De stichting ziet mensen met
een functiebeperking als burgers
die recht hebben op het maken
van eigen keuzes.
De ZLG ziet het als haar belang
rijkste taak om daartoe de voor
waarden te creëren.
De mogelijkheden en wensen
van de cliënt en de daartoe be
schikbare middelen zijn daarbij
altijd maatgevend.
De ZLG vindt dat cliënten recht
hebben op vraaggestuurde zorg
van hoge kwaliteit en dat de
dienstverlening voor wonen,
werken/dagbesteding en vrije tijd
geboden wordt op momenten,
plaatsen en wijze die aansluiten
bij wat zij willen.
Uitgangspunten daarbij zijn:
Zelfbeschikkingsrecht
De cliënt als burger
Individuele diversiteit
Rechtvaardige verdeling.
In en vanuit diverse locaties
wordt in geheel Zeeland, waar
mogelijk in samenwerking met
derden door 200 medewerkers
vorm gegeven aan de vragen
van ongeveer 250 cliënten.
De Stichting Zorg Lichamelijk Gehandicapten (ZLG) is
op korte termijn op zoek naar kandidaten voor de functie:
voor 32 uur per week (88,89%)
Het stafbureau, van waaruit de systeembeheerder zijn werkzaamheden
verricht, ondersteunt de cliënten en werknemers in de diverse centra
voor wonen en dagbesteding vanuit de afdelingen: secretariaat, finan
ciële- en salarisadministratie en P&O. De basis is gelegd voor verdere
regionalisering met als doel de zorg kleinschaliger en meer grensover
schrijdend te maken en dichter bij het milieu van de cliënt te organise
ren.
Het betreft een nieuwe, solistische functie binnen een organisatie die
aan het begin staat van de ontwikkeling van automatiseringsbeleid.
Functie-inhoud:
Het zorgdragen voor de voortdurende beschikbaarheid van automati
seringssystemen en het netwerk;
Toezicht houden op de computersystemen binnen de gehele Stich
ting;
Het verhelpen, registreren en afhandelen van storingen;
Het installeren van nieuwe programma's, updates en apparatuur.
Functieprofiel:
Voltooide MBO-opleiding op het gebied van automatisering;
Aantoonbare kennis op het gebied van Windows NT en MS-Office
pakketten;
Het werk zowel zelfstandig als in teamverband kunnen verrichten;
Goede sociale en communicatieve eigenschappen;
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
Rijbewijs B in bezit van auto.
De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de C.A.O. Gehandicapten
zorg.
Salarisindicatie volgens FWG 45 minimaal 3.809,- maximaal 5.135,-
bruto per maand (op basis van een 36-urige werkweek) afhankelijk van
kennis en ervaring. Definitieve inschaling volgens FWG 3.0 moet nog
plaatsvinden.
Voor nadere informatie over de stichting Z.L.G. en/of deze functie kuntu
contact opnemen met de heer H. Overdam, manager dagbesteding, tel,:
0113-275650.
Indien u in aanmerking wilt komen voor bovenstaande functie, dan ver
wachten wij dat uw schriftelijke reactie vóór 26 juni 2001 in ons be
zit is. Sollicitaties s.v.p. richten aan mevrouw I.M. Umbgrove, afd. P&O,
Postbus 197, 4460 AD Goes o.v.v. vacature systeembeheerder.
Sollicitatiegesprekken zijn op maandag 2 juli 2001 gepland.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
bezoekadres: lijnbaan 30
postbus 197, 4460 AD goes
tel. (0113) 27 56 50
fax. (0113) 27 56 59
k.v.k. middelburg 41115268
stichting zorg lichamelijk gehandicapten
tbv kinderen, adolescenten en volwassenen
Gemeente
Schouwen-Duiveland
Aantrekkelijk, welgevormd
en kerngezond.
Voormalig eiland in de Zeeuwse Delta.
Met Haamstede en Renesse aan de
westkant, Bruintsse aan de oostkant en
monumentenstad Zierikzee als
centrumplaats. Dat is Schouwen-
Duiveland, qua oppervlak de vijfde
gemeente van ons land, met ruim
34.000 inwoners. Buitengewoon
populaire recreatiebestemming.
Schouwen-Duiveland is dan ook
aantrekkelijk (stranden, duinen,
bossen, polders, Oosterschelde en
Grevelingenmeer), welgevormd
(infrastructuur) en kerngezond
(bedrijfsleven, bodem, water, zeelucht)
èn uitstekend bereikbaar.
Sinds de uitvoering van de
Deltawerken heeft de
(internationale) bedrijvigheid, w.o.
de recreatiesector, zich snel
ontwikkeld. Eveneens door de
positieve impulsen van
bedrijfsleven en toerisme genieten
inwoners en recreanten van een goed
voorzieningenniveau op allerlei gebied.
De gemeente Schouwen-Duiveland
is per 1 januari 1997 ontstaan uit de
samenvoeging van de zes voormalige
gemeenten op dit 'eiland'.
De gemeentelijke organisatie bestaat
uit de sectoren Grondgebiedzaken,
Maatschappelijke Aangelegenheden,
Algemene en Interne zaken en
Externe Contacten. Elke sector
omvat meerdere afdelingen
Op dit moment bevindt de
gemeentelijke organisatie zich in een
reorganisatieproces, waardoor
wijzigingen in de huidige
samenstelling te verwachten zijn.
Voor de afdeling Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken,
cluster milieu, zoeken wij een enthousiaste, collegiale en initiatiefrijke
voor 36 uur per week, vooralsnog voor een periode van twee jaar
Uw werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit
voorbereiden van beleids- en uitvoeringsplannen op grond van het
milieuprogramma, in het bijzonder de deelterreinen energie, duurzaam
bouwen, handhavingsbeleid, afvalbeleid, geluid, natuur- en milieu
communicatie en -educatie;
uitvoeren van projecten en taken uit het milieuprogramma;
mede uitvoeren van beleidsbeslissingen;
verrichten van werkzaamheden in het kader van de planning en
controlcyclus;
implementeren van wettelijke regelgeving;
8 beoordelen van individuele aanvragen;
8 participeren in in- en extern overleg;
8 opstellen van (tussentijdse) rapportages.
Wij vragen van u
8 een relevante HBO-opleiding op het vakgebied en/of relevante werk
ervaring op het gebied van milieu (HBDO-VROM of HBO-Milieukunde);
8 ervaring met plan- en projectmatig werken;
8 analytisch vermogen;
8 inzicht in en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;
8 goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
8 een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden,
zowel mondeling als schriftelijk.
Wij bieden u
Een salaris dat afhankelijk van opleiding, leeftijd en werkervaring
minimaal 4.015,00 (EUR 1.821,93) bruto per maand (aanloopschaal 8)
en maximaal 6.604,00 (EUR 2.996,76) bruto per maand bedraagt
(functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek. Goede secundaire arbeids
voorwaarden zoals flexibele werktijden, een uitgebreide verlofregeling,
kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof.
Informatie
Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u terecht bij de heer
L. Vos, interim afdelingshoofd Ruimtelijke Ordening en Economische
Zaken, telefoon 0111-452455. Met vragen over de procedure kunt u
terecht bij mevrouw J.M.K. Fokker, p&o-functionaris, tel. 0111-452407.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Belangstelling?
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk 27 juni richten aan de
Gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. P&O, Postbus 5555, 4300 JA
Zierikzee, onder vermelding van "vacature RO/EZ-milieu" op de enveloppe-