Wegener ADVERTEREN DOET VERKOPEN PZC Waterschap^ Maatschappelijk Werkende/ Opnameconsulent m/v Media Marketing zaterdag 9 juni 2001 ZEELAND WALCHEREN ZUID-BEVELAND Horeca winkelpand Op A locatie in middelgrote stod in Zeeland gelegen bedrijf. Op dit moment in gebruik als horecabedrijf. Onroerend goed voor diverse concepten te benutten Overnameprijs O.G. o.a. Hotel Restaurant Gunstig gelegen in toeristenplaats.Het centraal gelegen bedrijf beschikt over 8 kamers, alle voorzien van douche en toilet. Het drukke restaurant met terras beschikt over ca 80 zitplaatsen. Zowel het bedrijf als het onroerend goed worden te koop aange boden. Cafetaria/ snackbar Op goede locatie centraal in woonwijk gelegen cafetaria/snack bar Bedrijf onlangs vernieuwd. Inventaris in goede staat. Groot pand met veel werkruimte, opslagruimtes en aparte ijs- productieafdeling. Overnameprijs incl. O.G. fl 295.000,- Lunchroom Op goede locatie in centrum stad gelegen lunchroom. De lig ging in een "nieuwe" winkelstraat en tevens doorgaande route voor zakelijk en winkelend publiek biedt veel mogelijkheden om dit pittoreske bedrijf verder uit te bouwen Incl. het terras be schikt het bedrijf over ca 70 zitplaatsen. Huurpand. Overname prijs o.a. Café restaurant met feestzaal Centraal in gezellig dorp gelegen goed onderhouden bedrijf be staande uit: restaurant, terras café, zaal en grote opslagruimte. Grote complete bovenwoning met 2 slaapkamers. Bedrijf met veel mogelijkheden met name door de op ca 3 km afstand gelegen nieuwe Westerscheldetunnel. Overnameprijs O.G, inventaris en goodwill o.a. Restaurant Op unieke locatie aan Zeeuwse kust gelegen restaurant /pizze ria/ bar. Terras (ca 50 zitplaatsen) met uitzicht op zee. Bedrijf heeft diverse mogelijkheden voor andere horecaformules. Overnameprijs O.G. inventaris en goodwill o.a. Rob Martens Consultancy, D. Koddelaan 45, 4374 ER Zoutelande Tel. (0118) 56 66 66, Fax. (0118) 56 66 68, martens@zeelandnet.nl www.robmartens.nl Afsluiting wegen in Zeeuws-Vlaanderen wegens werkzaamheden aan de wegen. Van 1 1 juni tot half juli 2001 (of zoveel korter als mogelijk of zoveel langer als noodzakelijk zal blijken) worden oppervlakbehandelingen uitgevoerd aan diverse wegen die in beheer en onderhoud zijn bij het waterschap. De totale weglengte waarover onderhoud wordt uitge voerd bedraagt 105 km. Tijdens het uitvoeren van de oppervlakbehandelingen is het noodzakelijk dat de betreffende wegen tijdelijk voor het verkeer worden afgesloten. Wij streven ernaar de overlast tijdens de werkzaam heden aan de wegen zoveel mogelijk te beperken en vragen begrip voor eventuele hinder. Nadat de betreffende weg is vrijgegeven voor het verkeer dient iedere weggebruiker rekening te hou den met de nieuwe wegomstandigheden van het weg- oppervlak en wordt u nadrukkelijk verzocht de snel heid aam te passemS Inlichtingen zijn tijdens kantooruren te verkrijgen bij de medewerkers van de afdeling wegen: dhr. C. Scheele, tel. 0115-641178 of 06-53707226 dhr. J. Fremouw, tel. 0115-641177 of 06-51228916 Terneuzen, 9 juni 2001 Het dagelijks bestuur van het waterschap Zeeuws- Vlaanderen, W. J. de Graaf, dijkgraaf Mr. J. Y. Dekker, secretaris Zeeuws - Vlaanderen Postbus 88, 4530 AB Terneuzen Bezoekadres: Kennedylaan 1Terneuzen Telefoon 0115 - 641000, Fax 0115 - 641200 Terneuzen is met zo'n 35.000 inwoners de grootste gemeente van Zeeuwsch-Vlaanderen. Tot de gemeente behoren naast Terneuzen, de kernen Biervliet, Hoek, Sluiskil, Zaamslag en een gedeelte van Spui. Terneuzen is een industriële gemeente met veel economische ontwikkelingen. Wij werken samen met de gemeenten Axel en Sas van Gent aan een vrijwillige herindeling per I januari 2003, waardoor een nieuwe gemeente zal ontstaan met circa 55.000 inwoners. Het gemeentelijk instituut Toonbeeld maakt deel uit van de sector Maatschappelijke Zaken. Toonbeeld verzorgt cursus sen op het gebied van muzikale, beeldende en dramatische vorming. De disciplines dans, literatuur en audiovisuele vormgeving worden incidenteel aangeboden. We zoeken een enthousiast, flexibel, creatief, zelfstandig persoon die de instelling kan versterken. Nieuwsgierig geworden, lees dan verder en reageer! DOCENT GITAAR LICHTE MUZIEK AA/V (VACATURENUMMER 06/01) FUNCTIEGROOTTE: 1 2 KLOKUREN PER WEEK IN EERSTE INSTANTIE WORDT EEN TIJDELIJK DIENST VERBAND AANGEBODEN TOT 1 JANUARI 2003 DE CURSUS De huidige cursus gitaar duurt in totaal negen jaar. In de eerste drie jaar van de opleiding maakt een cursist kennis met alle genres binnen de mogelijk heden van het instrument, zowel klassiek als licht. Er wordt in principe lesgegeven op een Spaanse gitaar. In de volgende twee jaar wordt, afhankelijk van de voor keur van een cursist, het 'lichte' of 'klassieke' genre verder uitgediept, waarbij natuurlijk ook elektrische gitaar aan bod kan komen. Daarna kan worden geko zen tussen drie verschillende leerrichtingen, die elk vier jaar duren. Welke richting men kiest, is afhanke lijk van motivatie en talent van de cursist. DE FUNCTIE U geeft samen met de docent 'klassieke gitaar' inhoud aan de eerste drie jaar van de opleiding gitaar. Aan gevorderde cursisten geeft u de reguliere lessen 'gitaar lichte muziek', U werkt mee aan de realisatie van het instituutsbeleidsplan. Verder bent u inzetbaar op andere gebieden, zoals multidisciplinaire projecten en neemt u deel aan de voor de functie relevante overlegvormen en evenementen, zoals bijvoorbeeld sectie- en personeelsvergaderingen en open dagen. UW PROFIEL U heeft een diploma gitaar lichte muziek met onderwijs bevoegdheid behaald bij een van Rijkswege erkende muziek vakopleiding of via een staats- <z examen. U heeft affiniteit £- met of beter een bevoegd heid ten aanzien van klassiek gitaar. Ervaring op het gebied van leiding geven aan beginnende bands of band-coaching strekt tot aan beveling. OMS AANBOD U werkt in een organisatie die in ontwikkeling is en waar een modern pakket aan arbeidsvoorwaarden wordt geboden. Het salaris bij aanvang is afhankelijk van opleiding en werkervaring. |[\|F<DR/\AATIE U kunt voor nadere informatie contact opnemen met de coördinator van het Gemeentelijk Instituut Toonbeeld, mevrouw Anne-Lies Soet, telefoon 0115- 612 246. SOLLICITATIE Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt u uiter lijk tot 18 juni 2001 richten aan het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Terneuzen, Postbus 35, 4530 AA Terneuzen, De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 25 juni 2001. INJTERh-IET O Surf voor algemene informatie ook naar onze internetsite: http://www.terneuzen.nl Acquisitie naar aanleiding van tentie wordt niet op prijs gesteld. Postbus 35, 4530 AA Terneuzen Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom is een groep van 6 instellingen die zorgdragen voor de zorg, het welzijn en het wonen van de oudere mens. Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat, zorg op maat ontvangt en zich thuis voelt in onze (woon)zorgcentra of serviceflats. Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies: - Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra Avondvrede, St. Catharina en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere wooncomplexen. - Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis. - Hef fungeren als dienstverlenende organisatie voor de drie serviceflats Meilust, de Schelde en de Warande. De onderscheiden instellingen hebben elk hun eigen geschiedenis, signatuur en cultuur welke zoveel mogelijk worden gerespecteerd. Er werken in de organisatie ongeveer 650 medewerkers en 125 vrijwilligers. Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net Voor de (woon)zorgcentra van Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom zoeken wij een: (gemiddeld 32 tot 36 per week) Functoe-profieB: Het leveren van adviezen over het opname- en plaatsingsbeleid, en laten zorgdragen voor de uitvoering daarvan. •Het verstrekken van informatie aan de cliënt met betrekking tot indicatiestelling, wacht- en opname procedure, de zorgvisie van SZS, het karakter en de identiteit van onze (woon)zorgcentra en de aard en de inhoud van de verschillende door SZS te leveren woonXzorgproducten. Het voorbereiden van de opname c.q. het in zorg nemen van cliënten, samen met de cliënten en hun familieleden en relaties. •Het beoordelen van de zorgzwaarte van huidige en toekomstige cliënten. Breed werkzaam zijn als maatschappelijk werkende ten behoeve van cliënten en waar nodig ondersteuning bieden bij zaken van administratieve en fiscale aard, op het vlak van de sociale verzekeringen, sociale voorzieningen waaronder WVG en NABW, eigen bijdragen in de AWBZ en dergelijke. Fungeren als bedrijfsmaatschappelijk werkende voor medewerkers. •Optreden als vertrouwenspersoon in het kader van de Wet Klachtrecht, ten dele voor ARBO- aangelegenheden en anderszins. Het adviseren van de Directie en de Organisatie als staffunctionaris en desgevraagd in beleids- voorbereidende processen participeren. Wat wij van na vragen: •Diploma Maatschappelijk Werkende met Voortgezette Opleiding en relevante werkervaring bij voorkeur in de ouderenzorg. •Kennis van tekst- en informatieverwerking met Word en eventueel Excel. •Een warme belangstelling voor de oudere mens is absoluut noodzakelijk, gepaard met bewogen heid, betrokkenheid, "geraakt worden". Een aantal trefwoorden, waarmee wij het functioneren van de gezochte functionaris willen typeren zijn: Een uitstekende vakkennis en grote zelfstandigheid in het werk •Voortreffelijke sociale vaardigheden •Verantwoordelijkheid kunnen en durven nemen •Integer, tactvol en vertrouwenwekkend •Invoelingsvermogen gekoppeld aan een nuchtere kijk op dingen •Werken volgens de Code voor de Maatschappelijk Werker Wat wij u bieden: Een salaris overeenkomstig de CAO-Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; Regeling kinderopvang, pensioenregeling PGGM, ziektekostenverzekering IZZ, spaarloonregeling, bedrijfsfitness etc. Een goede werksfeer. Uitstekende scholingsmogelijkheden. informatie en sollicitatie: Meer informatie wordt u graag gegeven door de heer E. Reynaers, directeur zorg- en dienstverlening, telefoon: 0164-287500 of door mevrouw J. van Geel-van Beers, maatschappelijk medewerkende, telefoon: 0164-242910. Schriftelijke sollicitaties vóór 25 juni 2001 richten aan Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom, afdeling P&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom. Onder vermelding van vacaturenummer 25. Wegener is volop in beweging: het concern groeit in binnen- en buiten land, de diversiteit aan branches leidt tot nieuwe product-markt combinaties en de ontwikkelingen op internet en automatiseringsgebied worden op de voet gevolgd. Uitdagende loopbanen voor startende journalisten Zoek jij als pas afgestudeerde academicus een journalistieke loopbaan bij een regionaal dagblad, dan heeft Wegener je veel te bieden: een specifiek op dagbladjournalistiek gerichte opleiding en training en wij stimuleren je bij je loopbaanontwikkeling. Gedurende de twee jaar durende opleidingsperiode bieden we je een prima arbeidsvoorwaardenpakket. Gelet op de samenstel ling van onze redacties vragen wij met name allochtone academici te Heb jij recent je universitaire opleiding afgerond? Beschik je over jour nalistieke talenten, brede belangstelling voor media en maatschappe lijke ontwikkelingen en goede sociale vaardigheden? Kortom, ben je een aankomend journalist die van aanpakken weet en die zich verder wil ontwikkelen, dan willen wij graag met jou in contact komen! Wil je meer weten, neem dan contact op met Leo Enthoven, projectmanager, tel. 0651310299, e-mail: l.enthoven@wugo.wegener.nl of kijk op www.wegener.nl Je kunt je sollicitatiebrief met c.v. tot 1 juli a.s. richten aan Marijke Sprokholt, Wegener NV, afdeling CP8<0, Postbus 26, 7300 HB Apeldoorn. Mailen kan natuurlijk ook: m.sprokholt@wegener.nl Wegener NV is de in Apeldoorn gevestigde, beursgenoteerde onderneming in media en marketing. Wegener is de grootste uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in Nederland en een belangrijke speler in Nederland en West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarnaast ontwikkelt en exploiteert Wegener intemetproducten en -diensten, huis-aan-huisverspreiding van reclamemateriaal, gemeentelijke informatiediensten en cartografische producten, geeft zij special interest-tijdschriften uit, levert grafische producten en diensten en is voorts actief op het terrein van commer ciële radio. De regionale dagbladuitgeverijen hebben hoofdvestigingen in Apeldoorn, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Enschede, Houten, Nijmegen, Rijswijk en Vlissingen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 56