PZC
™fi Msy
MEDEWERKER
AFD/DEBITEURENBEHEER im/V)
Secretaresse/projectassistent
Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers
Medewerker
Gastenadministratie m/v
zelfstandigheid
docenten m/v
HELPDESKMEDEWERKER
zaterdag 9 juni 2001
Ziekenhuis Walcheren ligt op
een steenworp afstand van de
Westerschelde Net als de
Schelde biedt ons ziekenhuis
ruimte, uitzicht, soms storm en
dan weer verstilde momenten
Waar we samen met passie
voor mensen zorgen, willen
wij elkaar ruimte bieden om
de zorg te verbeteren en
onszelf te ontwikkelen.
De voorgenomen fusie met de
Oosterscheldeziekenhuizen in
Goes evenals de gezamenlijke
transmurale afdeling met
Thuiszorg Walcheren passen
hier uitstekend in.
Ben jij iemand die van aanpakken houdt en wil je parttime werken in een wisselend dienstrooster of
alleen in het weekend? Wij zoeken medewerkers afwas!
Als medewerker afwas verzorg je machinaal of handmatig de centrale afwas, je reinigt en onderhoudt de afwas
keuken en zorgt voor het transport van voedingsmiddelen en serviesgoed.
Wie zoeken we?
Wij zijn op zoek naar twee mensen met een voltooide vakopleiding op vbo-niveau met een flexibele instelling.
De opleiding voor medewerker afwas (of ervaring in een soortgelijke functie) strekt tot aanbeveling.
Wij hebben twee vacatures voor gemiddeld 18 uur per week, gedeeltelijk gebaseerd op een containercontract. In de
praktijk houdt dit in dat je gemiddeld 12 uur per week diensten werkt volgens een basisrooster; dit kunnen zowel
dag-, avond- en weekenddiensten zijn waarbij de werktijden globaal liggen tussen 07.15 en 21.00 uur.
De overige uren wordt gewerkt op basis van inval en oproep.
Wat we bieden:
Werken bij Ziekenhuis Walcheren staat voor een prettige werksfeer in een professionele omgeving. De functie is
ingedeeld in FWG schaal 15 en kent een minimumsalaris van f 2.506,-- en een maximumsalaris van f 3.529,- bruto
per maand; definitieve inschaling volgens FWG 3.0 moet nog plaatsvinden.
Reageren?
Interesse in deze banen bij Ziekenhuis
Walcheren? Stuur je sollicitatiebrief met CV
voor 23 juni a.s. naar de heer G.M. Boot, per-
soneelsadviseur Ziekenhuis Walcheren,
Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen.
Meer weten? Neem telefonisch contact op
met de heer R.M. Paulusse, eerste medewer
ker afwas, tel. (0118) 42 53 47 of met de heer
C. Groenewegen, teamleider afwas, tel. (0118)
42 53 46.
De selectiegesprekken zullen plaats
vinden in week 27 {op 4 of 5 juli).
Ziekenhuis Walcheren
MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING
De leukste Erotiekcatalogus
Pabo is dé trendsetter in
Nederland, België, Frankrijk,
Oostenrijk, Engeland en
Duitsland op het gebied van
erotiek per postorder.
Wij zijn een uiterst
professioneel postorderbedrijf
dat een sterke groei doormaakt.
We zetten per jaar enkele
hoofdkatalogi en nog diverse
kleinere mailings uit.
Onze filosofie is gebaseerd
op vrijheid en respect voor
ieders erotische wensen.
We bieden daartoe een breed
assortiment aan voor hem en
haar en hechten daarbij
grote waarde aan discretie
en maatschappelijke normen.
Op ons hoofdkantoor in
Walsoorden in Zeeland
(op 30 minuten afstand van
Antwerpen), werken momenteel
ruim 100 enthousiaste mensen.
Wegens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken
we ter versterking van de afdeling Debiteurenbeheer op korte termijn
een fulltime
De functie
Het primaire doel van deze functie is hef beheer van ons debifeurentraject. Je
kerntaken zijn het bijhouden van betaalreaelingen, het voeren van correspon
dentie met klanten en incassobureau's, telefonisch contact met debiteuren en
telefonische incasso. Je hebt een actieve rol bij het adviseren van de manager
Debiteurenbeheer over verbeteringen in het debiteurentraject en levert een
structurele bijdrage aan een goede samenwerking met de overige afdelingen,
met name de afdeling Klantenservice.
Pabo zoekt
Wij zoeken gemotiveerde kandidaten die door opleiding en/of ervaring kunnen
werken op MBO-niveau en daarbij een goed commercieel gevoel ontwikkeld
hebben. Uiteraard zijn ook goede sociale en communicatieve vaardigheden
absoluut noodzakelijk. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten woonachtig in de
regio. Relevante werkervaring en kennis van de Engelse en Duitse taal is een pré.
Pabo biedt
Wij bieden een interessante functie voor een zelfstandige, flexibele persoon
lijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf. Deze functionaris rapporteert
aan de manager Debiteurenbeheer. Je werkt in een jong team in een sfeer waar
samenwerking en collegialiteit belangrijk is. Uiteraard bieden wij voor deze
functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden.
Kortom: kun je jezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accu
raat, communicatief en flexibel ingesteld Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 23
juni a.s naar PABO B V afd. Personeelszaken, t.a.v. Frederique Coers,
Postbus 274, 4560 AG te Hulst. Meer gedetailleerde informatie over deze functie
kun je verkrijgen bij Dominique de Rooij, tel. 01 14 - 687 700.
Syntens is een onafhankelijke adviesorganisatie voor het
midden- en kleinbedrijf, die ondernemers in staat stelt
vernieuwingsprocessen te realiseren. Het accent ligt hierbij op de
terreinen van technologie en bedrijfsvoering. Syntens is zowel een
vraagbaak als een sparringpartner om ideeën te toetsen. Maar
nog belangrijker: Syntens brengt ondernemers met die partijen in
contact waardoor innovaties daadwerkelijk gerealiseerd kunnen
worden en is daarmee bij uitstek een lanceerbasis voor
vernieuwing. Syntens beschikt over een landelijk netwerk. Elk van
de 15 vestigingen is sterk regionaal georiënteerd om optimaal te
kunnen inspelen op de behoeften van ondernemers.
Innovatienetwerk voor ondernemers
oorandernemers^^ÊSp*
voor onze vestiging in Vlissingen
Wij zoeken een enthousiaste collega met verantwoordelijkheidsgevoel die graag in een innovatieve
omgeving wil werken.
De Syntensvesiiging in Vlissingen heeft een team van 18 medewerkers en is actiefin de gehele provincie
Zeeland. De adviseurs zijn verantwoordelijk voor het geven van adviezen en voorlichting en Het uitvoeren van
projecten die leiden tot innovatie bij bedrijven.
O Jouw activiteiten
Je bent verantwoordelijk voor het verlenen van secretariële en administratieve ondersteuning bij projecten en
je geeft ondersteuning aan adviseurs en de directeur en office manager binnen de vestiging. Het verzorgen van
correspondentie zoals brieven, adviesrapportages, mailings en het notuleren van werkbesprekingen behoort
tot jouw werkzaamheden. Een belangrijke taak is het organiseren van voorlichtingsactiviteiten, waaronder het
maken van presentatie- en informatiemateriaal en het treffen van de nodige zaal- en cateringvoorbereidingen.
Ook ontvang je de deelnemers en ben je verantwoordelijk voor de algemene coördinatie en de nazorg van de
bijeenkomsten en workshops.Je bent mede verantwoordelijk voor het aannemen en doorverbinden van
inkomende telefoongesprekken. Verder ben je in staatje collega's op het secretariaat te vervangen bij
afwezigheid en de lopende taken over te nemen.
(j) Je bent een vrouw/man met een secretariële opleiding op MBO-niveau. Ervaring in het werken met Word en
Excel is een vereiste, kennis van PowerPoint, Lotus Notes en Access is een pre. Uitstekende beheersing van de
Nederlandse taal is noodzakelijk. Daarnaast ben je een alerte en spontane persoonlijkheid, die door een
meedenkende en actieve houding een belangrijke bijdrage levert aan de uitvoerende werkzaamheden van
het secretariaat. De functie vereist bovendien flexibiliteit, accuratesse en klantgerichtheid.
(f) Wij bieden een fulltime c.q. parttime (minimaal 32 uur) baan in een informele en resultaatgerichte werkom
geving. Ontplooiing van eigen initiatieven wordt gestimuleerd en gewaardeerd. Je ontvangt een salaris dat in
overeenstemming is met de zwaarte van de functie, aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
O Voor informatie kun je telefonisch contact opnemen met Elly Hilgers, office manager, telefoon (0118) 628 141.
Voor meer informatie over onze organisatie kun je tevens kijken op www.syntens.nl.Je sollicitatiebrief met
curriculum vitae kun je binnen 14 dagen richten aan Syntens, t.a.v. mevrouw E.A. Hilgers, Postbus 8,4380 AA
Vlissingen.
Roompot Zeeland Vakanties is de grootste
verhuurorganisatie van Zeeland
en bemiddelt o.a. bij de verhuur voor
bungalows en villa's.
De gastenadministratie regelt de
administratieve afhandeling vanaf de boeking
totdat de gast op één van onze parken arriveert.
Op deze afdeling kom je o.a. in aanraking met:
annuleringszaken, het bijboeken van extra's,
het wijzigen van gemaakte boekingen,
het versturen van aanreisinformatie,
betalingen en aanmaningen.
Een enthousiast team zorgt ervoor dat de
gasten goed voorbereid en met plezier
op vakantie gaan.
De gastenadministratie is op dit moment
op zoek naar een
We zoeken een collega die graag wil werken
in een prettige omgeving, binnen een
leuk team, een actieve werksfeer ambieert
en zich wekelijks gedurende 38 uur
optimaal en flexibel wil inzetten.
Wat zijn je taken
Telefonisch en schriftelijk contact
met de gasten na reservering.
Verzenden van reserveringen en
aanmaningen.
Verwerken van in- en uitgaande betalingen.
Wat verwachten wij
Flexibiliteit.
Goede communicatieve vaardigheden.
Affiniteit met toerisme
(MBO/MTRO/TIO).
Enthousiasmè, inlevingsvermogen
en een goede motivatie.
Efficiënt en effectief kunnen werken.
Verantwoordelijkheidsgevoel.
Goede kennis van de Duitse taal.
Eigen vervoer.
Interesse in deze functie?
Stuur dan je schriftelijke reactie naar:
Roompot Zeeland Vakanties,
t.a.v. Eline Dentz,
Postbus 12, 4493 ZG Kamperland.
Bel voor meer informatie: 0113-374214
of mail naar: dentz.e@roompot.nl.
SwAENENBURGH ReCREATIE
Vlissingen
Wegens uitbreiding van werkzaamheden zijn wij op
zoek naar:
- een schoonmaakster
(12 uur per week, in de ochtenduren)
- een medewerkster voor de
beauty-afdeling
(32 uur per week, in het bezit van het diploma
schoonheidsverzorging)
Heeft u belangstelling? Richt uw schriftelijke solli
citatie aan:
Swaenenburgh Recreatie
Zwanenburgseweg 11
4384 LW Vlissingen
begeleiden naar
is de slogan van onze school en daarom zijn wij op zoek
naar docenten, die naast plezier in het lesgeven ook zin
hebben in het begeleiden en ondersteunen van leerlingen
in hun proces naar volwassenheid.
Het Schelde College
is de school voor Vmbo
in westelijk Noord-Brabant.
Wij bieden de leerwegen
basisberoepsgericht,
kaderberoepsgericht,
gemengd en theoretisch
in de sectoren techniek,
zorg en welzijn en
economie. Daarnaast
bieden wij leerweg
ondersteunend
onderwijs aan.
Het Schelde College
heeft locaties in
Bergen op Zoom,
Hoogerheide en
Sint-Maartensdijk.
Voor het schooljaar 2001 -2002 zoeken wij
Elektrotechniek Techniek 26 lesuren
Wiskunde 26 lesuren
Geschiedenis 15 lesuren
Biologie 3 lesuren
Maatschappijleer 6 lesuren
Natuur-IScheikunde 8 lesuren
Verzorging 6 lesuren
Duits 8 lesuren
Een combinatie van functies is mogelijk. Part-time werken is bespreekbaar.
De lesdagen en -tijden worden in overleg vastgesteld.
Kandidaten Heeft u belangstelling en beschikt u over een bevoegdheid tot
lesgeven in genoemd(e) vak(ken), dan nodigen wij u uit te solliciteren. Onze
voorkeur gaat uit naar kandidaten met volledige bevoegdheid, maar ook als u
(nog) niet over een bevoegdheid beschikt, wel interesse en/of ervaring heeft én
bereid bent de bevoegdheid te behalen, kunt u solliciteren.
Functiewaardering De functie van docent is gewaardeerd op schaalniveau
10, uitgaande van de CAO voor het Voortgezet Onderwijs. Ook voor de
overige arbeidsvoorwaarden geldt deze CAO.
Informatie en sollicitatie Voor meer informatie kunt u contact
opnemen met Els Verweij, adviseur PO&O, telefoon (0164) 21 64 60.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken richten aan het
Schelde College, t.a.v. Els Verweij, Postbus 938, 4600 AX Bergen op Zoom.
De sollicitatiecode van de gemeente Bergen op Zoom is van toepassing.
Om een optimale bijdrage te leveren aan het hoge serviceniveau van de ICT-afdeling,
zijn wij op zoek naar een
MET AFFINITEIT VOOR TELECOMMUNICATIE
Functie-informatie:
1e en 2e lijns ondersteuning aan PC-gebruikers.
Installeren van hardware en software.
Installeren, in bedrijf stellen en onderhouden van
communicatie-apparatuur.
Meedenken over richtlijnen en procedures voor
werkplekbeheer.
Geboden wordt:
Een dynamische functie bij een bedrijf in ontwikkeling.
Een salaris dat afhankelijk is van opleiding
en ervaring.
Uitstekende arbeidsvoorwaarden en bedrijfsvervoer
(woon/werk).
Functie-eisen:
Opleiding MBO-informatica met minimaal 1 jaar
relevante werkervaring.
Gedegen kennis van Windows 95 en MS Office 97.
Kennis van Windows 2000, Office 2000,
SAP R3 is een pre.
Kennis van ITIL, spraak- en datacommunicatie
netwerken (glasvezel koper), netwerk- en
communicatietechnieken, digitale/analoge
telefonie, centrales en randapparatuur.
Ervaring met installatie van hardware en software
en het opsporen en verhelpen van problemen.
Zelfstandigheid, gestructureerd werken, klantvrien
delijk, enthousiast, stressbestendig en teamspirit.
Aanvullende informatie:
Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij
Harald Möhlmann, Helpdesk Coördinator, telefoon
0113-689253.
Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14
dagen richten aan de personeelsfunctionaris,
Corry van de Guchte, Industrial Park Vlissingen B.V.,
Postbus 409, 4380 AK Vlissingen of e-mailen naar
Guchte@msmvlis.hoechst.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld
SOS-Kiiiderdorpen
...want ieder kind verdient
een thuis...
Bij oorlogen en (natuur)rampen betalen de kin
deren de hoogste prijs. Vooral degenen die hun
ouders hebben vertoren. SOS-Kinderdorpen geeft
ze een nieuwe moeder, een huis, broertjes en
zusjes en een opleiding. Overal ter wereld.
Steunt u ons werk als Huisvriend voor
5 11,-) per maand? Bel (020) 408 01 90
of stuur de bon in voor meer informatie!
GIRO 2280
www.soskinderdorpen,
ja, stuur mij meer informatie
over het werk van sos-Kinderdorpen
en hoe ik HuisVriend kan worden
N.a.v. deze advertentie ii
I SOS-Kinderdoipen
Want ieder kind verdient een thuis
Deze bon kunt u in een ongefrankeerde envelop
sturen aan: SOS-Kinderdorpen,
Antwoordnummer 46001, 1060 VB AMSTERDAM
medewer
Industrial Park
Vlissingen B.V. is een
dienstverlenende organisatie
in Vlissingen-Oost met circa 120
medewerkers. Energie, laboratorium, ICT,
milieu, kwaliteit en veiligheid, brandweer, bedrijfs
restaurant en bedrijfsvervoer zijn bijvoorbeeld enkele
hoogwaardige diensten en faciliteiten die IPV te bieden heeft.
Daarnaast beschikt IPV over "state of the art" kennis en apparatuur
om in de snel veranderende wereld van de ICT, bedrijven dagelijks van
dienst te zijn. De afdeling ICT biedt een breed scala diensten nl. systeembeheer,
projectmanagement, consultancy, procesautomatisering en telecommunicatie. Bij
systeembeheer draagt men oplossingen aan bij ondersteuning op het gebied van
beheer van netwerken, personal computers en applicaties. Werkplekbegeleiding
neemt hierbij een belangrijke plaats in. Een helpdesk en moderne telecommunicatie
staan tot de beschikking van de klant.
Industrial Park Vlissingen B.V.
i