PZC ™fi Msy MEDEWERKER AFD/DEBITEURENBEHEER im/V) Secretaresse/projectassistent Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers Medewerker Gastenadministratie m/v zelfstandigheid docenten m/v HELPDESKMEDEWERKER zaterdag 9 juni 2001 Ziekenhuis Walcheren ligt op een steenworp afstand van de Westerschelde Net als de Schelde biedt ons ziekenhuis ruimte, uitzicht, soms storm en dan weer verstilde momenten Waar we samen met passie voor mensen zorgen, willen wij elkaar ruimte bieden om de zorg te verbeteren en onszelf te ontwikkelen. De voorgenomen fusie met de Oosterscheldeziekenhuizen in Goes evenals de gezamenlijke transmurale afdeling met Thuiszorg Walcheren passen hier uitstekend in. Ben jij iemand die van aanpakken houdt en wil je parttime werken in een wisselend dienstrooster of alleen in het weekend? Wij zoeken medewerkers afwas! Als medewerker afwas verzorg je machinaal of handmatig de centrale afwas, je reinigt en onderhoudt de afwas keuken en zorgt voor het transport van voedingsmiddelen en serviesgoed. Wie zoeken we? Wij zijn op zoek naar twee mensen met een voltooide vakopleiding op vbo-niveau met een flexibele instelling. De opleiding voor medewerker afwas (of ervaring in een soortgelijke functie) strekt tot aanbeveling. Wij hebben twee vacatures voor gemiddeld 18 uur per week, gedeeltelijk gebaseerd op een containercontract. In de praktijk houdt dit in dat je gemiddeld 12 uur per week diensten werkt volgens een basisrooster; dit kunnen zowel dag-, avond- en weekenddiensten zijn waarbij de werktijden globaal liggen tussen 07.15 en 21.00 uur. De overige uren wordt gewerkt op basis van inval en oproep. Wat we bieden: Werken bij Ziekenhuis Walcheren staat voor een prettige werksfeer in een professionele omgeving. De functie is ingedeeld in FWG schaal 15 en kent een minimumsalaris van f 2.506,-- en een maximumsalaris van f 3.529,- bruto per maand; definitieve inschaling volgens FWG 3.0 moet nog plaatsvinden. Reageren? Interesse in deze banen bij Ziekenhuis Walcheren? Stuur je sollicitatiebrief met CV voor 23 juni a.s. naar de heer G.M. Boot, per- soneelsadviseur Ziekenhuis Walcheren, Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen. Meer weten? Neem telefonisch contact op met de heer R.M. Paulusse, eerste medewer ker afwas, tel. (0118) 42 53 47 of met de heer C. Groenewegen, teamleider afwas, tel. (0118) 42 53 46. De selectiegesprekken zullen plaats vinden in week 27 {op 4 of 5 juli). Ziekenhuis Walcheren MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING De leukste Erotiekcatalogus Pabo is dé trendsetter in Nederland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland op het gebied van erotiek per postorder. Wij zijn een uiterst professioneel postorderbedrijf dat een sterke groei doormaakt. We zetten per jaar enkele hoofdkatalogi en nog diverse kleinere mailings uit. Onze filosofie is gebaseerd op vrijheid en respect voor ieders erotische wensen. We bieden daartoe een breed assortiment aan voor hem en haar en hechten daarbij grote waarde aan discretie en maatschappelijke normen. Op ons hoofdkantoor in Walsoorden in Zeeland (op 30 minuten afstand van Antwerpen), werken momenteel ruim 100 enthousiaste mensen. Wegens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken we ter versterking van de afdeling Debiteurenbeheer op korte termijn een fulltime De functie Het primaire doel van deze functie is hef beheer van ons debifeurentraject. Je kerntaken zijn het bijhouden van betaalreaelingen, het voeren van correspon dentie met klanten en incassobureau's, telefonisch contact met debiteuren en telefonische incasso. Je hebt een actieve rol bij het adviseren van de manager Debiteurenbeheer over verbeteringen in het debiteurentraject en levert een structurele bijdrage aan een goede samenwerking met de overige afdelingen, met name de afdeling Klantenservice. Pabo zoekt Wij zoeken gemotiveerde kandidaten die door opleiding en/of ervaring kunnen werken op MBO-niveau en daarbij een goed commercieel gevoel ontwikkeld hebben. Uiteraard zijn ook goede sociale en communicatieve vaardigheden absoluut noodzakelijk. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten woonachtig in de regio. Relevante werkervaring en kennis van de Engelse en Duitse taal is een pré. Pabo biedt Wij bieden een interessante functie voor een zelfstandige, flexibele persoon lijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf. Deze functionaris rapporteert aan de manager Debiteurenbeheer. Je werkt in een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk is. Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden. Kortom: kun je jezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accu raat, communicatief en flexibel ingesteld Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 23 juni a.s naar PABO B V afd. Personeelszaken, t.a.v. Frederique Coers, Postbus 274, 4560 AG te Hulst. Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Dominique de Rooij, tel. 01 14 - 687 700. Syntens is een onafhankelijke adviesorganisatie voor het midden- en kleinbedrijf, die ondernemers in staat stelt vernieuwingsprocessen te realiseren. Het accent ligt hierbij op de terreinen van technologie en bedrijfsvoering. Syntens is zowel een vraagbaak als een sparringpartner om ideeën te toetsen. Maar nog belangrijker: Syntens brengt ondernemers met die partijen in contact waardoor innovaties daadwerkelijk gerealiseerd kunnen worden en is daarmee bij uitstek een lanceerbasis voor vernieuwing. Syntens beschikt over een landelijk netwerk. Elk van de 15 vestigingen is sterk regionaal georiënteerd om optimaal te kunnen inspelen op de behoeften van ondernemers. Innovatienetwerk voor ondernemers oorandernemers^^ÊSp* voor onze vestiging in Vlissingen Wij zoeken een enthousiaste collega met verantwoordelijkheidsgevoel die graag in een innovatieve omgeving wil werken. De Syntensvesiiging in Vlissingen heeft een team van 18 medewerkers en is actiefin de gehele provincie Zeeland. De adviseurs zijn verantwoordelijk voor het geven van adviezen en voorlichting en Het uitvoeren van projecten die leiden tot innovatie bij bedrijven. O Jouw activiteiten Je bent verantwoordelijk voor het verlenen van secretariële en administratieve ondersteuning bij projecten en je geeft ondersteuning aan adviseurs en de directeur en office manager binnen de vestiging. Het verzorgen van correspondentie zoals brieven, adviesrapportages, mailings en het notuleren van werkbesprekingen behoort tot jouw werkzaamheden. Een belangrijke taak is het organiseren van voorlichtingsactiviteiten, waaronder het maken van presentatie- en informatiemateriaal en het treffen van de nodige zaal- en cateringvoorbereidingen. Ook ontvang je de deelnemers en ben je verantwoordelijk voor de algemene coördinatie en de nazorg van de bijeenkomsten en workshops.Je bent mede verantwoordelijk voor het aannemen en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken. Verder ben je in staatje collega's op het secretariaat te vervangen bij afwezigheid en de lopende taken over te nemen. (j) Je bent een vrouw/man met een secretariële opleiding op MBO-niveau. Ervaring in het werken met Word en Excel is een vereiste, kennis van PowerPoint, Lotus Notes en Access is een pre. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal is noodzakelijk. Daarnaast ben je een alerte en spontane persoonlijkheid, die door een meedenkende en actieve houding een belangrijke bijdrage levert aan de uitvoerende werkzaamheden van het secretariaat. De functie vereist bovendien flexibiliteit, accuratesse en klantgerichtheid. (f) Wij bieden een fulltime c.q. parttime (minimaal 32 uur) baan in een informele en resultaatgerichte werkom geving. Ontplooiing van eigen initiatieven wordt gestimuleerd en gewaardeerd. Je ontvangt een salaris dat in overeenstemming is met de zwaarte van de functie, aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. O Voor informatie kun je telefonisch contact opnemen met Elly Hilgers, office manager, telefoon (0118) 628 141. Voor meer informatie over onze organisatie kun je tevens kijken op www.syntens.nl.Je sollicitatiebrief met curriculum vitae kun je binnen 14 dagen richten aan Syntens, t.a.v. mevrouw E.A. Hilgers, Postbus 8,4380 AA Vlissingen. Roompot Zeeland Vakanties is de grootste verhuurorganisatie van Zeeland en bemiddelt o.a. bij de verhuur voor bungalows en villa's. De gastenadministratie regelt de administratieve afhandeling vanaf de boeking totdat de gast op één van onze parken arriveert. Op deze afdeling kom je o.a. in aanraking met: annuleringszaken, het bijboeken van extra's, het wijzigen van gemaakte boekingen, het versturen van aanreisinformatie, betalingen en aanmaningen. Een enthousiast team zorgt ervoor dat de gasten goed voorbereid en met plezier op vakantie gaan. De gastenadministratie is op dit moment op zoek naar een We zoeken een collega die graag wil werken in een prettige omgeving, binnen een leuk team, een actieve werksfeer ambieert en zich wekelijks gedurende 38 uur optimaal en flexibel wil inzetten. Wat zijn je taken Telefonisch en schriftelijk contact met de gasten na reservering. Verzenden van reserveringen en aanmaningen. Verwerken van in- en uitgaande betalingen. Wat verwachten wij Flexibiliteit. Goede communicatieve vaardigheden. Affiniteit met toerisme (MBO/MTRO/TIO). Enthousiasmè, inlevingsvermogen en een goede motivatie. Efficiënt en effectief kunnen werken. Verantwoordelijkheidsgevoel. Goede kennis van de Duitse taal. Eigen vervoer. Interesse in deze functie? Stuur dan je schriftelijke reactie naar: Roompot Zeeland Vakanties, t.a.v. Eline Dentz, Postbus 12, 4493 ZG Kamperland. Bel voor meer informatie: 0113-374214 of mail naar: dentz.e@roompot.nl. SwAENENBURGH ReCREATIE Vlissingen Wegens uitbreiding van werkzaamheden zijn wij op zoek naar: - een schoonmaakster (12 uur per week, in de ochtenduren) - een medewerkster voor de beauty-afdeling (32 uur per week, in het bezit van het diploma schoonheidsverzorging) Heeft u belangstelling? Richt uw schriftelijke solli citatie aan: Swaenenburgh Recreatie Zwanenburgseweg 11 4384 LW Vlissingen begeleiden naar is de slogan van onze school en daarom zijn wij op zoek naar docenten, die naast plezier in het lesgeven ook zin hebben in het begeleiden en ondersteunen van leerlingen in hun proces naar volwassenheid. Het Schelde College is de school voor Vmbo in westelijk Noord-Brabant. Wij bieden de leerwegen basisberoepsgericht, kaderberoepsgericht, gemengd en theoretisch in de sectoren techniek, zorg en welzijn en economie. Daarnaast bieden wij leerweg ondersteunend onderwijs aan. Het Schelde College heeft locaties in Bergen op Zoom, Hoogerheide en Sint-Maartensdijk. Voor het schooljaar 2001 -2002 zoeken wij Elektrotechniek Techniek 26 lesuren Wiskunde 26 lesuren Geschiedenis 15 lesuren Biologie 3 lesuren Maatschappijleer 6 lesuren Natuur-IScheikunde 8 lesuren Verzorging 6 lesuren Duits 8 lesuren Een combinatie van functies is mogelijk. Part-time werken is bespreekbaar. De lesdagen en -tijden worden in overleg vastgesteld. Kandidaten Heeft u belangstelling en beschikt u over een bevoegdheid tot lesgeven in genoemd(e) vak(ken), dan nodigen wij u uit te solliciteren. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten met volledige bevoegdheid, maar ook als u (nog) niet over een bevoegdheid beschikt, wel interesse en/of ervaring heeft én bereid bent de bevoegdheid te behalen, kunt u solliciteren. Functiewaardering De functie van docent is gewaardeerd op schaalniveau 10, uitgaande van de CAO voor het Voortgezet Onderwijs. Ook voor de overige arbeidsvoorwaarden geldt deze CAO. Informatie en sollicitatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Els Verweij, adviseur PO&O, telefoon (0164) 21 64 60. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken richten aan het Schelde College, t.a.v. Els Verweij, Postbus 938, 4600 AX Bergen op Zoom. De sollicitatiecode van de gemeente Bergen op Zoom is van toepassing. Om een optimale bijdrage te leveren aan het hoge serviceniveau van de ICT-afdeling, zijn wij op zoek naar een MET AFFINITEIT VOOR TELECOMMUNICATIE Functie-informatie: 1e en 2e lijns ondersteuning aan PC-gebruikers. Installeren van hardware en software. Installeren, in bedrijf stellen en onderhouden van communicatie-apparatuur. Meedenken over richtlijnen en procedures voor werkplekbeheer. Geboden wordt: Een dynamische functie bij een bedrijf in ontwikkeling. Een salaris dat afhankelijk is van opleiding en ervaring. Uitstekende arbeidsvoorwaarden en bedrijfsvervoer (woon/werk). Functie-eisen: Opleiding MBO-informatica met minimaal 1 jaar relevante werkervaring. Gedegen kennis van Windows 95 en MS Office 97. Kennis van Windows 2000, Office 2000, SAP R3 is een pre. Kennis van ITIL, spraak- en datacommunicatie netwerken (glasvezel koper), netwerk- en communicatietechnieken, digitale/analoge telefonie, centrales en randapparatuur. Ervaring met installatie van hardware en software en het opsporen en verhelpen van problemen. Zelfstandigheid, gestructureerd werken, klantvrien delijk, enthousiast, stressbestendig en teamspirit. Aanvullende informatie: Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij Harald Möhlmann, Helpdesk Coördinator, telefoon 0113-689253. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen richten aan de personeelsfunctionaris, Corry van de Guchte, Industrial Park Vlissingen B.V., Postbus 409, 4380 AK Vlissingen of e-mailen naar Guchte@msmvlis.hoechst.com. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld SOS-Kiiiderdorpen ...want ieder kind verdient een thuis... Bij oorlogen en (natuur)rampen betalen de kin deren de hoogste prijs. Vooral degenen die hun ouders hebben vertoren. SOS-Kinderdorpen geeft ze een nieuwe moeder, een huis, broertjes en zusjes en een opleiding. Overal ter wereld. Steunt u ons werk als Huisvriend voor 5 11,-) per maand? Bel (020) 408 01 90 of stuur de bon in voor meer informatie! GIRO 2280 www.soskinderdorpen, ja, stuur mij meer informatie over het werk van sos-Kinderdorpen en hoe ik HuisVriend kan worden N.a.v. deze advertentie ii I SOS-Kinderdoipen Want ieder kind verdient een thuis Deze bon kunt u in een ongefrankeerde envelop sturen aan: SOS-Kinderdorpen, Antwoordnummer 46001, 1060 VB AMSTERDAM medewer Industrial Park Vlissingen B.V. is een dienstverlenende organisatie in Vlissingen-Oost met circa 120 medewerkers. Energie, laboratorium, ICT, milieu, kwaliteit en veiligheid, brandweer, bedrijfs restaurant en bedrijfsvervoer zijn bijvoorbeeld enkele hoogwaardige diensten en faciliteiten die IPV te bieden heeft. Daarnaast beschikt IPV over "state of the art" kennis en apparatuur om in de snel veranderende wereld van de ICT, bedrijven dagelijks van dienst te zijn. De afdeling ICT biedt een breed scala diensten nl. systeembeheer, projectmanagement, consultancy, procesautomatisering en telecommunicatie. Bij systeembeheer draagt men oplossingen aan bij ondersteuning op het gebied van beheer van netwerken, personal computers en applicaties. Werkplekbegeleiding neemt hierbij een belangrijke plaats in. Een helpdesk en moderne telecommunicatie staan tot de beschikking van de klant. Industrial Park Vlissingen B.V. i

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 55