DIRECTEURS
l/
PEUL Techniek
LEERKRACHTEN
BASISONDERWIJS(VIM>
van deizn
PZC
Planningsfunctionarissen
II
Thuiszorg
"V
Walcheren
Baarland
WERKVOORBEREIDER/PLANNER M/v
■TKi
(D
Voor de locatie Goes zijn wij op
zoek naar een klantgerichte,
initiatiefrijke en flexibele
Medewerker Personeelsadvies m/v
Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl
Nederland Vakantie Beheer
Stelleplas Recreatie
Buitenplaats Hof van Zeeland
HOOFD RECEPTIE V/M
TECHNISCH MEDEWERKER V/M
HOOFD
HUISHOUDELIJKE DIENST V/M
Transportbedrijf Fa. A. Kop en Zn.
Bent u die ervaren horeca
ondernemer met lef en visie
voor een toplocatie in Hulst?
-lijf bam nbm vastgoed
zaterdag 9 juni 2001
Nadat er gedurende 2 jaar een project planningsondersteuning
is geweest, waarin een aantal planningsfunctionarissen werk
zaam zijn, wordt deze functie nu bij alle operationeel managers
Huishoudelijke Zorg geïmplementeerd. Daarom zoeken wij op
korte termijn voor de rayons Middelburg en Vlissingen drie
7. in rayon Vlissingen voor gemiddeld 15 uren per week
2. in rayon Middelburg voor gemiddeld 12 uren per week
voor invalwerkzaamheden
3. in rayon Vlissingen voor gemiddeld 15 uren per week voor
in valwerkzaamheden
De planningsfunctionaris maakt deel uit van de afdeling
Huishoudelijke Zorg en legt verantwoording af aan de
operationeel manager Huishoudelijke Zorg.
In deze functie draagt u zorg voor de personeelsinzet inzake
de uitvoering van de zorgverlening binnen verschillende orga
nisatorische eenheden met behulp van een geautomatiseerd
planningssysteem. U staat cliënten en medewerkers (tele
fonisch) te woord in het kader van de planning. Knelpunten in
de planning meldt u bij de operationeel manager. Daarnaast
verricht u o.a. administratieve werkzaamheden t.a.v. cliënt
dossiers. U draagt zorg voor de postverwerking naar mede
werkers en cliënten.
Wü verwachten van u minimaal een HAVO-diploma, aangevuld
met een administratieve opleiding. Daarnaast heeft u kennis,
ervaring en affiniteit met de computer en de programma's
Word en Excel. Belangrijke persoonskenmerken zijn: plannen
en organiseren, klantgericht, communicatief, stressbestendig,
slagvaardig, nauwkeurig, flexibel en creatief.
Wij bieden een uitdagende functie in een prettige werk
omgeving. Salariëring volgens de CAO Thuiszorg, schaal 5
minimaal f 19,01 tot maximaal f 26,17 bruto per uur.
Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevr. I. Hoogedeure,
operationeel manager Huishoudelijke Zorg (0118-486400).
Informatie betreffende de arbeidsvoorwaarden is de verkrijgen
bij Corine Boeije/lneke Muizelaar, rayonconsulenten personeel
en organisatie (0118-684000). Uw schriftelijke sollicitatie kunt
u binnen 10 dagen richten aan de heer L.Q. Phernambucq,
voorzitter Raad van Bestuur.
Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten
van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging
Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings en dieetvoorlichting
Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door
het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden Schuldhulpverlening.
Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-ledën.
Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000
w thuiszorgwalcheren nl
CHAUFFEURS GEVRAAGD!
Vanwege uitbreiding binnen ons bedrijf zijn wij dringend
op zoek naar chauffeurs.
Transportbedrijf Biene-Velde is een jong en snelgroeiend
bedrijf. Wij specialiseren ons in het transporteren van
groente- en fruitproducten door heel Nederland.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met:
Dhr. C. M. van de Velde
Oudeweg 25
4301 TC Zierikzee Tel: 0111 - 41 29 04
1/
mil
ONGEDIERTEBESTRIJDING
Traas ongedierte-
bestrijding is al ja
ren actief in Zee
land en West-Bra
bant. Wij doen zeer
veel op het gebied
van hout- en zet-
conservering, maar
zijn ook werkzaam
in de voedingsbran
che, waarvoor wij
HACCP-ongedierte
preventieplannen
maken, volgens het
I.R.S.-systeeem.
Ons bedrijf is sterk
groeiend en onze
vestiging zit in
's-Gravenpolder.
Houtwormspecialist
- bestrijden alle soorten ongedierte
- specialist in houtworm- en boktorbestrijding
- schimmel- en zwamsanering
- speciale boorgat (injecteer)technieken
ter bestrijding van de bonte knaagkever
Voor op termijn zijn wij op zoek naar:
A: een ONGEDIERTEBESTRIJDER m/v
voor 20 uur met uitbouw naar 40 uur
en
B: een VERTEGENWOORDIGER m/v
voor 20 uur
Wij vragen: voor A:
Wij bieden:
(voor beide
functies)
een afgeronde SVO-opleiding
minimaal MAVO-niveau
een grote mate van zelfstandigheid en initatief
rijbewijs B en E
zeer goede commerciële vaardigheden
aantoonbare ervaring
MBO-niveau-commercieel
rijbewijs B
een zelfstandige en verantwoordelijke functie
binnen een sterk groeiend bedrijf
ruimte voor eigen inbreng en initatief
een goed pakket arbeidsvoorwaarden
Informatie en sollicitatie:
Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 12 dagen naar:
Traas Ongediertebestrijding
t.a.v. mevr. S. Traas, Florushoek 6, 4435 AW Baarland.
Voor informatie kunt u bellen naar 0113-639760.
Van der Peijl Techniek
is onderdeel van
de Van der Peijl Groep,
een technische groot
handelsketen met in totaal
18 vestigingen in Zuidwest
Nederland en België.
De Van der Peijl Groep
biedt werk aan ruim
340 personeelsleden.
Er wordt een totaalpakket
van ruim 225.000 kwaliteits
artikelen aangeboden op
het gebiëd van aandrijf-
techniek, gereedschappen
(werkplaats-equipment) en
automaterialen/truckdelen,
lastechniek, persoonlijke
beschermingsmiddelen en
reinigingstechniek.
Uw sollicitatiebrief met c.v.
kunt u binnen 14 dagen
richten aan:
In onze vestiging te Goes hebben wij een vacature voor:
die verantwoordelijk is voor voorraadbeheer, planning, werkorders en
onderhouden van interne/externe contacten van onze werkplaats.
Wij vragen:
- opleiding MTS werktuigbouw met aanvullende electronische cursussen;
- enkele jaren relevante werkervaring;
- kennis van moderne software (Word/Excel);
- goed technisch en commercieel inzicht;
- leeftijd 30-45 jaar;
- woonachtig omgeving Goes.
Wij bieden:
- afwisselend werk binnen jong team.
- goed salaris en overige arbeidsvoorwaarden;
- mogelijkheid op vast dienstverband.
Van der Peijl Groep,
T.a.v. de heer M.H. Reidsma,
Personeelsmanager
Postbus 22, 4460 AA Goes
Voor meer informatie kunt
U contact opnemen met
de heer Huib Jansen
telefoonnr. 0113-279279
acquisitie n a v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
•Vvy'
Met meer dan 1,8 miljoen verzekerden, ruim 1850 perso
neelsleden, een jaaromzet van 7 miljard gulden en veel
ambities is CZ op de markt van zorg en verzekeringen
een belangrijke landelijke en regionale spelbepaler. CZ
werkt aan een omslag van een traditionele zorg
verzekeraar naareen leverancier van allerlei diensten in
en rond de gezondheidszorg. Dat kan alleen als de
primaire administratieve processen tot in de puntjes
verzorgd zijn. Maar het kan óók alleen als het werkkli
maat optimaal is en als er gezorgd is voor een prima
facilitaireondersteuningdoorallerlei stafdiensten.Denk
daarbij aan de afdelingen Juridische Zaken, Marketing
Communicatie en de Interne Accountantsdienst.
Ook de afdeling Human Resource Management (HRM)
speelt daarbij een cruciale rol. Binnen CZ is de uitvoering
van het personeelsbeleid primair de verantwoordelijk
heid van het lijnmanagement. De afdeling HRM adviseert
en faciliteert. De afdeling HRM werkt op 3 locaties aan de
ontwikkeling en implementatie van eigentijds sociaal
beleid. De HRM-adviseurs zijn verantwoordelijk voor de
beleidsontwikkeling en de verdere uitbouw van de
personeelsinstrumenten. De personeelsadviseurs zijn
verantwoordelijk voor de (management)advisering en
beleidsimplementatie. Zij worden daarbij ondersteund
door de medewerker personeelsadvies. De HRM-admini-
stratie verzorgt de ondersteuning van de processen.
Wij zijn op zoek naar een talent die daar samen met ons
de schouders onder wil zetten.
Wat verwachten wij van je?
Je adviseert en informeert het management en de medewerkers van de
divisie Operationele Zaken over arbeidsvoorwaarden, regelingen en de toe
passing van personeelsinstrumenten.
Je biedt (secretariële) ondersteuning aan de personeelsadviseur.
Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en medeuitvoeren van de HRM-
administratie (arbeidsovereenkomsten, Werving en Selectieprocedures etc.).
Je voert zelfstandig een aantal HRM-taken uit (bijvoorbeeld exit-interviews,
ziekteverzuim).
Wie zoeken wij?
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en over een afgeronde opleiding
Personeel en Arbeid;
Je hebt enige jaren relevante (administratieve) werkervaring.
Je werkt graag zelfstandig en hebt een dienstverlenende instelling.
Je bent in staat om zakelijk en helder te communiceren.
Je werkt goed onder druk en blijft accuraat.
Wat mag je van CZ verwachten?
Je gaat werken in een flexibele en open organisatie met gemotiveerde en goed
opgeleide collega's. Wij investeren in onze mensen door middel van opleidin
gen en loopbaanbegeleiding. Onze mensen krijgen alle gelegenheid om zich
bij CZ te ontplooien. De filosofie van CZ hierbij is dat eigen inbreng en
verantwoordelijkheid voor de individuele ontwikkeling onontbeerlijk is.
Daarom bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met
trainings- en opleidingsfaciliteiten voor je persoonlijke ontwikkeling.
Is je interesse gewekt?
Als je ook graag onderdeel uitmaakt van CZ en je bent geïnteresseerd in de
functie, dan nodigen wij je uit om te reageren. Je schriftelijke reactie kun je
vóór 18 juni 2001 sturen naar CZ Actief in Gezondheid, t.a.v. mevrouw M.
Kempees, personeelsadviseur, postbus 4400,4460 CZ Goes. E-mailen kan ook:
marielle.kempees@cz.nl. Het betreft een fulltime functie (34 uur). De eerste
gesprekken zijn gepland op 21 juni 2001 .Voor meer informatie kun je contact
opnemen met Mariëlle Kempees, telefoonnummer 0113-274603.
Actief in Gezondheid
Voor onze camping en ons bungalowpark zijn wij
op zoek naar de volgende personen:
(38 uur per week)
voor de receptie van Stelleplas recreatie
en Hof van Zeeland
Wij vragen:
Goede contactuele eigenschappen
Opleiding MTRO of vergelijkbaar
Zeer goed administratief inzicht
Goede kennis van Duits
Goede kennis van microsoft office
Kennis van het reserveringssysteem macro plus
is een pre
Ervaring in een soortgelijke functie
Af en toe in de avonduren en weekenden werken
mag geen bezwaar zijn
Leeftijd tussen de 25 en 35 jaar
Reacties: schriftelijk met CV naar Nederland Vakantie
Beheer, t.a.v. Nicolette Ie Conté
Stelleweg 1. 4451 RL HEINKENSZAND
(38 uur per week)
voor de buitendienst op Hof van Zeeland
Wij vragen:
Technisch inzicht
Een alleskunner
In bezit van rijbewijs BE
Af en toe in de avonduren en weekenden werken
mag geen bezwaar zijn
Leeftijd tussen de 19 en 25 jaar
Reacties: telefonisch 0113 - 562 260, vragen naar
Dhr. Wehkamp
(25 uur per week)
Voor de buitendienst op Hof van Zeeland
Wij vragen:
Flexibiliteit betreffende werktijden
Enig administratief inzicht
In bezit van rijbewijs BE
Leeftijd vanaf 25 jaar
Reacties: telefonisch 0113 - 562 260, vragen naar
Dhr. Wehkamp
Tussenriemer 3, 4704 RT Roosendaal
zoekt op korte termijn:
CHAUFFEUR NATIONAAL
i.b.v. rijbewijs BC (E) voor distributiewerk.
Eventueel ook parttime voor 2 dagen per week
tevens
CHAUFFEUR INTERNATIONAAL
Tel. afspraak 0165-522060.
Per augustus 2001 ontstaan bij het openbaar basisonderwijs in de gemeente Goes
(8 scholen/1360 leerlingen) vacatures voor:
OPENBARE BASISSCHOOL STAMPERIUS
De Stamperiusschool is gevestigd aan de I.G.J. van de Boschstraat 2 in Wilhelminadorp.
Behalve de kern Wilhelminadorp heeft de school ook een gedeelte van de nieuwbouwwijk
Het Goese Meer als voedingsgebied. Per I oktober 2000 had de school 81 leerlingen.
Aan de school zijn 8 personeelsleden verbonden (5,8 formatieplaatsen).
FUNCTIE-INFORMATIE:
Het betreft een fulltime functie. De directeur werkt onder verantwoordelijkheid van het
managementteam en is belast met:
de dagelijkse leiding aan de school
de zorg voor en het uitvoeren van het onderwijskundig, schoolorganisatorisch en huishoudelijk
beleid in de school en het mede toezien op de bevordering van de kwaliteit van het onderwijs
het mede voorbereiden en uitvoeren van het personeelsbeleid en financiële beleid
het onderhouden van interne en externe contacten
lesgevende taken
PROFIEL EN FUNCTIE-EISEN:
Van de nieuwe directeur wordt verwacht dat zijlhij:
de visie en het concept van het openbaar onderwijs wil en kan uitdragen
beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten en inspirerend is naar het team
beschikt over kwaliteiten om veranderings- en vernieuwingsprocessen te leiden
bekend is met bedrijfsvoering in het onderwijs, prioriteiten kan stellen en besluitvaardig is
ruimte schept voor overleg en vervolgens de medewerkers aanspreekt op de gemaakte
afspraken
communicatief vaardig is, goed kan luisteren en constructief kan samenwerken met
schoolteam, ouders, bestuur en managementteam
schooloverstijgend kan denken
de bereidheid heeft een aantal uren les te geven
ARBEIDSVOORWAARDEN:
De nieuwe directeur wordt aangesteld met een salaris van maximaal schaal DA
Daarnaast bieden wij:
een grote mate van verantwoordelijkheid voor de eigen school
ondersteuning van het managementteam
samenwerking en mogelijkheid tot uitbouwen van eigen vaardigheden in het directie-overleg
mogelijkheden tot verdere professionalisering, zowel qua management- als op onderwijs
kundig terrein
een team dat de uitdaging aan wil om vernieuwingen in de school vorm te geven
een kleine school met betrokken ouders
Bij diverse scholen zullen vacatures ontstaan. Het gaat om zowel vaste als tijdelijke parttime
en mogelijk fulltime functies bij de openbare scholen in de gemeente Goes.
Indien u belangstelling heeft voor een functie als leerkracht in het basisonderwijs dan vragen
wij u om in uw sollicitatiebrief aan te geven voor hoeveel dagen per week u beschikbaar bent
Verder vragen wij u om te vermelden hoeveel ervaring u heeft en in welke groepen.
Voor inlichtingen over de vacature directeur kunt u contact opnemen met de heer
A.N. van Overbeeke, voorzitter van het managementteam openbaar onderwijs,
telefoon (0113)214568 of (0113)228793.
Voor inlichtingen over de vacatures leerkrachten kunt u contact opnemen met de heer
J. Koene van het managementteam openbaar onderwijs, telefoon (0113)219228.
Belangstellenden worden uitgenodigd om voor 20 juni 2001 te solliciteren. U kunt uw
sollicitatiebrief zenden aan: Openbaar onderwijs gemeente Goes, Postbus 398,4460 AT Goes.
U kunt uw sollicitatie ook e-mailen aan: openbaaronderwijsGoes@hetnetnl.
De sollicitatiegesprekken zijn gepland voor week 26. Voor de directeursfunctie maakt een
assessment deel uit van de procedure.
Voor alle vacatures geldt, dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrouwen, minder-
arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur wordt gegeven.
ileiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.
De meest Vlaamse stad van Nederland
Voor één van de best bewaarde vestingsteden van Nederland zoekt
BAM NBM Vastgoed een solide horeca-exploitant. Doel is om samen
een goed bereikbare nieuwbouwlocatie in Zeeuws Vlaanderen te
ontwikkelen tot een accommodatie in het hogere marktsegment.
Voor de Keldermanspoort wordt gedacht aan een restaurant+ formule,
die alle ruimte krijgt in de vorm van:
Een oppervlak van ruim 500 mJ bvo en 180 mJ terras.
Unieke locatie, direct gelegen aan de oude vestingwal.
Uitstekend ondernemersklimaat.
Prominent onderdeel van het Uitbreidingsplan Centrum Hulst,
dat BAM NBM Vastgoed samen met de gemeente ontwikkelt.
Heeft u niet alleen belangstelling maar ook een goed idee? Bel dan
voor meer informatie Rob Martens Consultancy op (0118) 56 66 66.
Een bericht sturen naar martens@zeelandnet.nl kan ook.
Adres: D. Koddelaan 45,4374 ER Zoutelande. Fax: (0118) 56 66 68.
Runrtenburg 11 - 3981 AZ Bunnik. Tel. (030) 659 84 00. Fax (030) 659 82 80