PERSONEEL B oei Is Jan Bruijns Superma >Si Sllipr www.superiob.nlv< Hei wordt steeds leuker bij Jan Hoofd Administratie en Logistiek m/v We zoeken vandaas PZC Filiaalleider m/v Voor onze filialen in Zeeland zoeken wij een: Vervangend Filiaalleider m/v Verkoop* medewerk(st)er verhuurt bijna alles! monteur m/v zaterdag 9 juni 2001 «M IS. Ui kr.r Arcus zorgcentra heefteen Centraal Bureau waartoe onder andere de dienst Administratie en Logistiek behoort. Deze dienst is gehuisvest in locatie Cornelia te Zierikzee, werkt voor alle locaties van Arcus zorgcentra en bestaat momenteel uit 11 medewerkers. Deze medewerkers zijn, op korte termijn, op zoek naar enthousiaste kandidaten voorde functie van 36 uur per week in een aanstelling voor onbepaalde tijd. Wat houd de functie in? Je bent verantwoordelijk voor een adequate inrichting en aansturing van de financiële- en salarisadministratie. Het accent in deze functie ligt op het opstellen van de jaarrekening, budgetrapportage en managementinformatie. Je adviseert de manager bedrijfsvoering over het te voeren financiële beleid. De inkoop van goederen en diensten en het logistieke proces vallen eveneens binnen jouw takenpakket. Als integraal manager van de afdeling coach en begeleid je de medewerkers van de diverse onderdelen en voert het vastgestelde personeelsbeleid uit. Wat verwachten wij? Je bent in het bezit van het diploma HEAO-BE of een vergelijkbare opleiding; Kennis van wet- en regelgeving van de financiering van de gezondheidszorg is gewenst. Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is een. vereiste. Jouw leidinggevende kwaliteiten zijn goed ontwikkeld, je beschikt over een natuurlijk overwicht. Je functioneert goed binnen een team. Goed analytisch vermogen, een zelfstandige en accurate instelling, integriteit en. gevoel voor systematiek vinden we vanzelfsprekend. Wat bieden wij? De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Belangstelling? Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Jolanda Boer, hoofd Administratie en Logistiek, tel. 0111 - 439900. Jouw schriftelijke sollicitatie kun je vóór 1 juli 2001 richten aan Arcus Zorgcentra, Postbus 215, 4300 AE Zierikzee, t.a.v. Vicky Steenbakkers van de afdeling P0&0. E-mailep kan ook, ons adres is: secr.p&o@arcuszorg.nl De selectiegesprekken zijn gepland op 10en 11 julia.s. Locaties Arcus zorgcentra DuinoordBurgh-Haamstede B Poortershof Brouwershaven Borrendamme Zierikzee o Cornelia Zierikzee In 't Opper Bruinisse s; Tot uw taken behoren met name de leiding over personeel en de personeelsplanning, de goederen- stroombeheersing en de benodigde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerciële opleiding (IVIBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u het vermogen heeft met mensen om te kunnen gaan, dan bent u voor deze positie geschikt. Om uw taken goed te beheersen, bereiden wij u intensief voor op uw inzet als filiaalleider. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, gebaseerd op het bereikte prestatieniveau. Wij verwachten naast leidinggevende verantwoordelijke heid en persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. In het geval'van vervanging, behoren tot uw taken het inzetten van personeel, de goederenstroombeheersing en de benodigde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van'aanpakken'. Een commerciële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u verantwoording kunt nemen, dan bent u voor deze positie geschikt. Wij bieden flexibele Werktijden welke in overleg kunnen worden vastgesteld. Een planmatige en gedegen inwerkperiode is voor ons vanzelfsprekend. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Promotie tot filiaalleider behoort tot de mogelijkheden. Wij verwachten naast persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. Wij bieden: - afwisselende en verantwoordelijke werkzaamheden in teamverband; - flexibele werktijden van 2 tot 5 dagen per week; - een goede werksfeer; - groeikansen tot vervangend filiaalleider of filiaalleider; - een gedegen en planmatige inwerkperiode. Geïnteresseerden die geen opleiding in de detailhandel hebben genoten of die langere tijd niet hebben deelgenomen aan het arbeidsproces, Worden uitdrukkelijk uitgenodigd om te solliciteren; - uitstekend salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een prestatie-premie. Wij verwachten: - klantvriendelijk optreden; - een verzorgd en net uiterlijk; - bereidheid verantwoordelijkheid te nemen. Uw sollicitatie met CV en diploma's, stuurt u naar; ALDI Roosendaal B.V. T.a.v. dhr. J.H.G.M. Smeets, Postbus 1850,4700 BW Roosendaal tel.nr.: (0113) 581877 maandag t/m vrijdag (tussen 19.00 en 20.00 uur) Kraanverhuur J. van Helleman vraagt MACHINIST met rijbewijs en LEERLING-MACHINIST Tel. 0118-571228 of 06-53928378 Middelburg - Westkapelle HOVENIERSBEDRIJF WALCHEREN vraagt een ERVAREN HOVENIER OF LEERLING HOVENIER met rijbewijs BE Sollicitaties: Dhr. J. M. de Jonge, Postbus 8025, 4330 EA Middelburg. Tel.: 0118-640878 627701 Zee, zon en strand. Rabobank Noordwest-Walcheren is gevestigd in één van de aantrekkelijkste toeristi sche streken van Nederland. Een bruisende regio met veel kansen en mogelijkheden voor wonen en wer ken. Als Rabobank onderhouden we vanuit onze coöperatieve identiteit een sterke band met ons werkgebied. Duurzame relaties, lokaal en regio naal hebben bij ons hoge prioriteit. In onze relaties is deze betrokkenheid van groot belang. Persoonlijk contact met klanten staat voorop. Medewerker Commerciële Binnendienst Financiële Advisering Huis Hypotheekadvies voor klantopvang -■ oe uur per week) In ons pand aan de Markt in Domburg introduceren wij binnenkort een nieuwe bankwinkel. Hiertoe is- dit pand omgebouwd tot een 'marktplein' waar voor (potentiële) klanten van alles te beleven is. Voor de opvang van de bezoekers zoeken wij commercieel talent met een brede kennis van hypotheken en financieel advies. Het is jouw taak om achter de behoefte van de klant te komen. De algemene zaken handel je zelf af. Voor meer diepgaande vragen of adviesbehoefte breng je de klant in contact met de juiste specialist. Op de wat stillere momenten ondersteun je de adviseurs bij de administratieve afhandeling van hun werkzaamheden. Voor deze nieuwe, uitdagende baan zoeken wij een medewerker op MBO- of HBO-niveau. Verder ben je klantgericht, enthousiast, communicatief sterk en flexibel (wisselende werktijden). Tot slot is het voor een goede invulling van de functie van belang dat je ervaring hebt opgedaan bij een financiële instelling en minimaal algemene kennis van hypotheken en financieel advies bezit. Medewerker Administratieve Binnendienst Beleggingen m/v(20 uur per week) •Als medewerker administratieve binnendienst beleggingen ben je de rechterhand van de beleggings adviseurs. Het is een uitdaging voor jou om de adviseurs zoveel mogelijk werk uit handen te nemen en ze maximaal vrij te maken voor hun commerciële taken. Je werk bestaat met name uit het dagelijkse beheer van de effectenadministratie en het beantwoorden van administratieve vragen van zowel klanten als adviseurs. Tevens ben je verantwoordelijk voor het aansturen en uitvoeren van commerciële acties en het organiseren van beleggingsbijeenkomsten. Daarnaast heb je ook nog een aantal commerciële taken: het aannemen van de telefoon en het maken van afspraken voor de adviseurs. Kortom, een uitdaging voor een MBO-er (of HBO-er) die administratief talent koppelt aan het vermogen telefonisch goed met klanten om te kunnen gaan. Je hebt affiniteit met beleggingen, bent accuraat, enthousiast, fxnUiJUOl ll\ kunt zelfstandig werken en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Noordwest-Wdlcheren Geef je ambitie toekomst z»/1 /-/ S- S*A t AsA SI As* /if 4- SI As* -t- 1 Boels is een internationale onderneming, gespecialiseerd in het verhuren van machines en gereedschappen aan bouw, industrie en particulieren. Boels hoort tot de top van Europa en het beleid is gericht op voortdu rende groei. Inmiddels werken er bij Boels ruim 600 mensen in drie landen. Voor ons filiaal in Goes zoeken wij nog positief ingestelde mensen die de handen uit de mouwen willen steken. Je zorgt en/oor dat de machines van filiaal Goes in topconditie blijven. Eventuele storingen los je snel en vakkundig op, zowel in het filiaal als op locatie bij de klant. Je bent handig en secuur en beschikt over een goed technisch inzicht. Je hebt een technische opleiding op LBO-niveau, rijbewijs B en kunt zelfstandig werken. Je wordt opgeleid tot allround vakspecialist, met kennis van technieken als hydraulica, pneumatiek en elektrotechniek. In je werk kun je terugvallen op onze centrale Technische Dienst. Wij bieden je de kans om mee te varen op het succes van Boels Verhuur. Enthousiaste medewerkers kunnen rekenen op een prettige, open werksfeer, waarin we er met z'n allen de schouders onder zetten. Uiteraard hoort hier een gedegen beloning bij. Interesse? Stuur dan binnen twee weken een sollicitatiebrief met cv naar Pierre Boels B.V., t.a.v. Vivianne Thijssen, Postbus 666, 6130 AR Sittard. E-mailen kan ook: p-o@boels.nl. Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren bellen met Vivianne Thijssen, tel. 046-459 21 98. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Deze succesvolle onderneming behoort tot de Samenwerkende Dirk van den Broek Bedrijven en exploiteert een 9--tal Supermarkten in Zundert, Roosendaal, Etten-Leur, Oud-Gastel, Oudenbosch, Goes, Bergen op Zoom, St. Willebrord en Heesch. Onze filiaalleiding bestaat uit een super marktmanager en een drietal assistenten. Mede door de ruime openingstijden heeft een filiaal al gauw meer dan 100 man of vrouw in dienst. Door grote groei zijn wij op zoek naar mensen die dit team willen versterken in de volgende functies: ASSISTENT SUPERMARKT MANAGER/ VERS m/v De versafdeling neemt een belangrijke plaats in binnen onze supermarkt. De Vers manager is ver antwoordelijk binnen de afspraken die hij maakt met de Supermarktmanager, voor de te realiseren omzet, het aantal te gebruiken uren en afdelings- verliezen. Tevens is hij/zij verantwoordelijk voor de opleiding van zijn mensen, HACCP normering en de uitstraling van zijn/haar afdeling. Ook stuurt hij/zij de Vers en ACF chef aan. Vers en ACF chefs welke toe zijn aan een volgende stap in hun carrière worden nadrukkelijk verzocht te solliciteren. ASSISTENT SUPER MARKTMANAGER/ WINKEL m/v De assistent supermarktmanager is verantwoor delijk voor het dagelijks reilen en zeilen op de winkelvloer, zoals de presentatie, vulgraad en verzorging van onze winkels. Hij/zij geeft leiding aan de medewerkers en is verantwoordelijk voor hun opleiding. Tevens treedt hij/zij als gastheer/ gastvrouw op voor onze klanten. ASSISTENT SUPER MARKTMANAGER/ KASSA m/v De assistent supermarktmanager kassa heeft de dagelijkse leiding over de gehele kassagroep. Hij/zij geeft leiding aan alle cassières op de afdeling, verzorgt de opleiding en de begeleiding van de cassières en is binnen de gemaakte afspraken, verantwoordelijk voor het aantal uren dat de afdeling draait en de totale geldstroom met de administratieve verwerking hiervan. Voor alle functies vragen wij: MBO opleiding, bij voorkeur in de detailhandel, of hiervoor studerend; relevante ervaring in de supermarktbranche is een pré; leidinggevende capaciteiten organisatie en improvisatie talent; ambitieuze instelling; goede sociale vaardigheden; bereidheid tot studeren; representatieve uitstraling. Wij bieden: de mogelijkheid om uw carrièrewensen waar te maken; ruime opleidingsmogelijkheden; studiekosten worden vergoed; éen zelfstandige en volwaardige functie; een prettige open bedrijfscultuur met een goede werksfeer; een goed salaris met betrekking tot de zwaarte van de functie; spaarloonregeling; PC-privé regeling; zekerheid in een continue groeiende branche. Heeft u interesse? Stuur uw sollicitatiebrief met Curriculum Vitae en pasfoto binnen twee weken naar: JAN BRUIJNS SUPERMARKTEN B.V., AFDELING PERSONEELSZAKEN, ANTWOORDNUMMER 1 1 007, 4880 VC ZUNDERT (een postzegel is niet nodig). Of per e-mail: egoos@janbruijns.nl Voor meer informatie kunt u bellen naar: 076 - 597 34 57 en vragen naar de afdeling personeelszaken. 'N DEZE FUNrrirc fi "EBBEN Op zoek naar een leuke boeiende baan? Surf naar IC^eysp^ \jsCso/i Att&hi Interesse? Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de heer C. de Morrée, manager Financiële Advisering Rabobank Huis 8c Hypotheekadvies, telefoon (0118) 58 71 65. Je brief met moti vatie en c.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank Noordwest- Walcheren, afdeling personeelszaken. Postbus 9, 4357 ZG Domburg.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 36