PERSONEEL MOLENAAR PZC Medewerker Administratie Sector Bestuursrecht Goetheer Huiszoon vof Timmerman Voorman Timmerman medewerker vergunningen m/v Waterschap Zeeuwse Eilanden PERSONEEL ERVAREN MONTEUR Wegener grafische greep Servicemanager Informatieanalist Projectengineer beton industrie Bedrijfsleider m/v Medewerker Technische dienst zaterdag 2 juni 2001 Ministerie van Justitie Taken U verricht administratieve werkzaamheden zoals o.a. het registreren en verwerken van inkomende post in het systeem, het verzorgen van de primaire vastlegging van nieuwe beroepen in het systeem, inclusief de heffing van griffierecht: het typen van brieven en uitspraken in beroepszaken, het verzenden van brieven en uitspraken naar partijen; het afboeken van afgedane zaken in het systeem; het verrichten van archiefwerkzaamheden en andere voorkomende werkzaamheden. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat u de managementassistente en/of de administratief medewerker Commissie van Toezicht gaat vervangen. Functie-eisen u bent in het bezit van een HAVO/MEAO diploma, dan wel gelijkwaardig werk- en denkniveau, u beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal en goede contactuele eigenschappen Daarnaast dient u goed te kunnen omgaan met de computer. Salaris Wij bieden een salaris van minimaal f 3123,- en maximaal f 4363,- bruto per maand [schaal 5]: exclusief 8% vakantie-uitkering. Standplaats Middelburg. Voorkeursgroepen Justitie draagt bij aan het vergroten van de werkgelegenheid voor vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderheden Indien u tot één van deze groepen behoort, wordt u uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Bijzonderheden De rechtbank werkt met competentieprofielen die bij de werving en selectie als criteria kunnen worden gehanteerd. Voor genoemde functie zijn de volgende competenties vereist: mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, zorgvuldigheid en discipline Inlichtingen Nadere informatie over deze functie kan worden verkregen bij J. Schraa. sectorcoördinator bestuursrecht, telefoonnummer [0118] 67 72 02 of bij A. van Leest, eerste medewerker administratie, telefoonnummer [0118] 67 72 31 Sollicitatiewijze Sollicitaties vóór 15 juni 2001 te richten aan De Directeur Beheer Gerechten, afdeling Personeelszaken, Postbus 5015, 4330 KA Middelburg Justitie: Oprechte koers Clara's Pad 67B 4451 HC Heinkenszand tel. 0113-56 16 25 Coxstraat 45 4421 DC Kapelle tel.0113-34 36 03 Wij zijn een regionaal werkend bouwbedrijf actief in de woningbouw, utiliteitsbouw, onderhoud en renovaties. Kwaliteit en vakmanschap staan bij ons hoog in het vaandel. Wegens uitbreiding van de werkzaamheden zijn wij op zoek naar een gemotiveerde vakbekwame en een Voor nadere inlichtingen kunt u bellen naar dhr. M. Goetheer tel. 0113-56 16 25 of naar dhr. S Huissoon tel. 0113-34 36 03 Bij de afdeling Vergunningen van de sector Waterbeheer is een vacature voor een medewerker vergunningen. De afdeling Vergunningen houdt zich voornamelijk bezig met de uitvoering van het lozingenbeleid. Dit betekent het verlenen van Wvo-vergunningen en het geven van uitvoering aan de Algemene maatregelen van bestuur met betrekking tot lozingen, het houden van toezicht op de naleving van deze vergunningen en regels én het beoordelen van afvaiwateraspecten van vergunningen op grond van de Wet milieubeheer. Bij de afdeling Vergunningen werken elf medewerkers onder leiding van een afdelingshoofd. Functie-informatie - Behandelen aanvragen Wvo- vergunningen voor lozingen op oppervlaktewater; - Actualiseren Wvo-vergunningen. - Beoordelen heffingsaspecten lozingen; - Behandelen meldingen op grond van Algemene maatregelen van bestuur op grond van de Wvo: - Houden van toezicht op naleving van Wvo-vergunningen en algemene regels; - Optreden bij calamiteiten; - Verwerken van gegevens in bestanden; - Overige op de afdeling voorkomende werkzaamheden. voor 37 uur per week bij de afdeling Vergunningen van de sector Waterbeheer (vac.nr. 01/20) Waterschap Zeeuwse Eilanden voert zijn taken uit in de provincie Zeeland in het gebied boven de Westerschelde. Het hoofdkantoor is tot medio 2003 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg. Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhonderd medewerkers voor degelijke waterkeringen, aanleg, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal peilbeheer, een goede kwaliteit van het oppervlaktewater en zuivering van het afvalwater. De ambtelijke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van de organisatie staat de secretaris-directeur. Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verantwoordelijkheid en differentiatie in de beloning. Functie-eisen - MBO-milieukunde of een vergelijkbare opleiding; - Affiniteit met technisch/administra tieve aspecten van de vergunning verlening: - Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken: - Beschikken over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig heden; - Woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. Salaris Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal 5099.00 bruto per maand en wordt onder meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief vakantietoelage (8%) en eindejaarsuitkering (1,5%). Algemeen Door het kopen of verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 38 c.q. 36 uur per week werkzaam te zijn. Verder kent het waterschap de overige bij de overheid gebruikelijke rechts positieregelingen. toegespitst op de sector waterschappen. Het pensioen reglement van de stichting ABP en de collectieve regeling van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR) zijn van toepassing. Waterschap Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en beloningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functioneren van de medewerker. Dit beleid draagt er toe bij dat de waar dering voor het werk (onder meer) tot uitdrukking komt in het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Ook kan een medewerker (op termijn) in aan merking komen voor een prestatie- toelage wanneer aan bepaalde voor waarden is voldaan. Informatie Informatie over de functie medewerker vergunningen kan tijdens kantooruren worden ingewonnen bij het hoofd van de afdeling Vergunningen de heer mr. L.C. Meijers, telefoon 0113-241318. Sollicitaties 'Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 18 juni 2001 richten aan: d4 secretaris directeur van waterschap Zeeuwse Eilanden, afdeling Personeel fk Organisatie. Postbus 114. 4460 AC Goes. E-mail; pS-o@wze.nl (brief en c.v. s.v.p. als bijlage in Word). Vermeld s.v.p. het vacaturenummer in de linkerbovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allochtonen in zijn personeelsbeleid vergroten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, worden uitdrukkelijk verzocht te reageren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en wordt niet gehonoreerd DR. R.H.J. PEERLINGS ORTHODONTIST Werk je graag met kinderen? Ben je handig en precies? Heb je kennis van computers? Hou je van zelfstandig en verantwoordelijk werk? solliciteer dan naar de functie van orthodontie-assistente Je krijgt een baan van 32 uur per week binnen ons team en je wordt intern opgeleid. Opleidingseisen: HAVO of vergelijkbaar niveau. Sollicitaties vergezeld van een curriculum vitae binnen 7 dagen richten aan: Dr. R.H.J. Peerlings - orthodontist Rouaansekaai 9 4331 HA Middelburg L. Timmerman Zonen B.V. Siloweg 1 4338 PB Middelburg tel. 0118-611351 In onze service- en reparatieafdeling hebben wij een vacature voor de functie van grondverzet-, wegenbouwmachines en kranen Voorkeur. MTS werktuigbouw of gelijkwaardige opleiding Opleiding hydrauliek en elektrisch schakelen Opleiding monteur grondverzet en wegenbouwmachines Wij verwachten dat hij, na een inwerkperiode, zelfstandig reparatie- en service-opdrachten kan uitvoeren. Sollicitaties binnen 14 dagen graag schriftelijk aan boven staand adres, t.a.v. personeelszaken, dhr. J.A. Timmerman. Wegener Grafische Groep B.V. (WGG) maakt deel uit.yapA/VegenerN.V., de in Apeldoorn gevestigde, beursgenoteerde onderneming in media en marketing. Wegener is de grootste uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in Nederland en een belangrijke speler in Nederland en West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarnaast ontwikkelt en exploiteert Wegener internetproducten en -diensten, huis-aan-huisverspreiding van reclamemateriaal, gemeentelijke in formatiediensten en cartografische producten, geeft special interesttijdschriften uit, levert grafische producten en diensten en is voorts actief op het terrein van commerciële radio. Wegener kent ongeveer 40 werkmaatschappijen, zowel in Nederland als in een aantal West-Europese landen. Door de erki - werkmaatschappijen worden alle operationele activiteiten van Wegener aangestuurd en uitgevoerd. De werkmaatschappij Wegener Grafische Groep produceert op haar moderne offsetrotatiepersen kranten en krantachtige producten voor zowel Wegener uitgevers als voor een groot aantal klanten. Daarnaast verleent WGG prepressdiensten. Wegens een herverdeling van de centrale IT-werkzaamheden naar de werkmaatschappijen is de groepsstaf Informatie Productie Technologie van WGG op zoek naar: Als Servicemanager IT-systemen draagt u zorg voor de inrichting en de ondersteuning van de ICT infrastructuur voor de WGG organisatie. U maakt de IT infrastructuur en de daarvoor benodigde service inzichtelijk en beheersbaar voor het management van WGG en de productbedrijven. U bent verantwoordelijk voor het opzetten en implementeren van efficiënt en gestructureerd (ITIL) beheer binnen WGG, inclusief de ondersteunende tooling. U zorgt voor coördinatie binnen de organisatie van WGG met de lokale IT-beheerders en beheert de relatie en serviceovereenkomst met het centrale IT bedrijf binnen Wegener. Gevraagd: o Minimaal HBO werk- en denkniveau; ervaring op het gebied van projectmanagement; o affiniteit met techniek en informatietechnologie; o ervaring op het gebied van veranderingsprocessen; o generalist met overwicht; a realisme en besluitvaardigheid. Ref.nr. WG3307 Als Projectengineer Procesautomatisering en Besturingen bent u verantwoordelijk voor de complexe besturingen van de productiesystemen van WGG. U zorgt ervoor dat deze optimaal aansluiten op de functionele behoeften vanuit de grafische bedrijven. U zorgt voor ondersteuning van de bedrijven met specialistische kennis. U functioneert als troubleshooter en vraagbaak voor de Technische Diensten en bent voor structurele technische kwesties het aanspreekpunt voor de leveranciers. In verband met werkzaamheden bij diverse grafische bedrijven van WGG betreft het in hoge mate een ambulante functie. Gevraagd: - Minimaal HBO werk- en denkniveau; ervaring met besturingssystemen in complexe (grafische) productieprocessen; o affiniteit met techniek en informatietechnologie; schriftelijke rapportagevaardigheden; - goed analytisch denkvermogen; goede beheersing Engelse en Duitse taal. Ref.nr. WG3309 inlichtingen Voor inlichtingen over bovengenoemde functies kunt u tijdens kantooruren bellen met PCI Consultants Zwolle 038 - 455 71 11 of 's avonds van 20.00 - 22.00 uur of in het weekend van 16.00 - 18.00 uur met drs. Gonnie Gebhardt-Jongsma, privé 0570 - 62 60 13 of drs. ing. Giel van Poppelen, privé 0528 - 251 140. Uw CV met begeleidende brief kunt u, onder vermelding van het referentienummer, sturen naar PCI Zwolle, Dr. Stolteweg 62b, 8025 AZ Zwolle of mailen naar zwolle@pci.nl. Als Informatieanalist Registratiesystemen zorgt u voor de ontwikkeling van diverse systemen waarmee gegevens over de productieprocessen worden verzameld en gerapporteerd. U zorgt voor de optimale afstemming van deze systemen op de informatiebehoefte van de grafische be drijven. De afstemming tussen financiële, administratieve en productiesystemen speelt daarbij een grote rol. U specificeert rapportages en datastructuren, waarvan de realisatie deels door ei gen organisatie en deels door externe bedrijven geschiedt. Wegens werkzaamheden bij diverse grafische bedrijven van WGG betreft het in noge mate een ambulante functie. Gevraagd: o Minimaal HBO werk- en denkniveau; o ervaring met het analyseren van bedrijfsprocessen en informatiestromen; o ervaring met Windows Access; e schriftelijke rapportagevaardigheden; goed analytisch denkvermogen; goede beheersing Engelse en Duitse taal. Ref.nr. WG3308 Geboden voor alle functies: zeer veelzijdige'en verantwoordelijke functie; uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden; ruime ontplooiings- en doorgroeimogelijkheden; collegiale en informele werksfeer in een professioneel en enthousiast team; aantrekkelijke woon- en werkomgeving. De vestigingsplaats voor bovengenoemde functies kan zowel eldt Best als Apeldoorn zijn. Met deze antwoordcoupon kunt u een uitgebreide brochure over het bedrijf en de functie aanvragen. Ja. ik voldoe aan het gevraagde profiel voor de functie van (s.v.p. aankruisen) Servicemanager (WG3307) -l Informatieanalist (WG3308) Projectengineer (WG3309) en ontvang graag de brochure. Naam: M C Huidige functie: U kunt de2e bon in een ongefrankeerde envelop sluren aan PCI Consultants. Antwoordnummer 3254.8000 WB Zwolle Via email kunt u de brochure natuurlijk ook aanvragen, zwolle@pa.nl PCI Consultants werft en selecteert voorlCT- en financiële functies. Wij richten ons op bank-en verzekeringswezen, zakelijke dienstverlening, bedrijfsleven en overheid. Wijspannen ons in om voor iedere sollicitante) de juiste functie te vinden. Voor een overzicht van vacatures die PCI behandelt kijk op Internet onder www.pci.nl PCI Consultants heeft vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Nieuwegein, Eindhoven en Zwolle. Lid van OA WS, Uw CV met begeleidende brief kunt u, onder vermelding van het ref. nr. sturen naar PO Consultants, Dr. Stolteweg 62b, 8025 AZ Zwolle of via e-mail naar zwolleepci.nl U kunt uw cv ook faxen naar 038-4557129. Uw reactie wordt vertrouwelijk behandeld. CONSULTANTS INFORMATICA werving, selectie en executive search ik Molenaar Betonindustrie B.V. is marktleider en producent van kleine beton producten op het gebied van het stellen van wapening en bekisting. De betonproducten worden afgezet in de marktsegmenten woningbouw, weg- en waterbouw, utiliteitsbouw, viechtbedrijven en de groothandel. Wegens het vertrek van de huidige bedrijfsleider zoeken wij op korte termijn contact met kandidaten voor de functie van: De functie-inhoud: Als bedrijfsleider geeft u leiding aan technische en productiemedewerkers. U bent ver antwoordelijk voor het opstellen en realiseren van de productieplanning en tevens verantwoordelijk voor de kwaliteitszorg. Verder wordt van u verwacht dat u meewerkt aan productontwikkeling. U bent bekend met automatisering, en heeft kennis van o.a. Excel, Word etc. Kennis van Exact (E-pas) strekt tot aanbeveling. Tevens hoort het maken van kostprijsberekeningen (voor en nacalculatie) en het ondersteunen van de verkoop tot uw werkzaamheden. Molenaar Betonindustrie vraagt: Voor deze verantwoordelijke functie is een opleiding op minimaal MBO-niveau vereist, met daarnaast ruime leidinggevende ervaring in een soortgelijke functie. Kennis van logistiek en een ruim technisch inzicht. U heeft het diploma betontechnoloog BV (NEN 5905) of u bent bereid om hiervoor een cursus te volgen. Leeftijd tussen 30 en 40 jaar. Molenaar Betonindustrie biedt: Een afwisselende en zelfstandige functie bij een dynamisch en gezonde onder neming. Goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden zijn zoals u van een moderne onderneming mag verwachten. Uw reactie: Indien u de uitdaging aan wilt gaan en voldoen aan bovenstaande criteria, dan zien wij gaarne binnen 14 dagen na verschijnen van dit blad uw schriftelijke reactie (met curriculum vitae) tegemoet. Gelieve uw sollicitatie (die vertrouwelijk zal worden behandeld) te richten aan de directie van: MOLENAAR BETONINDUSTRIE B.V. Postbus 47, 4460 AA GOES. De functie-inhoud: Het verhelpen van storingen aan machines en installaties. Het uitvoeren en bijhouden van preventief onderhoud in de niet-productieve machine-uren. Meedenken over en ontwerpen van verbeteringen aan (nieuwe) machines. Verantwoordelijk voor technisch onderhoud van machines en materieel. Voldoende kennis van elettronica om storingen zelfstandig op te lossen, danwel het probleem te kunnen analyseren, zodat het op een juiste manier door derden opgelost kan worden. Bereid om ook buiten de gewone werktijden reparaties te verrichten teneinde zo min mogelijk verstoring van het productieproces te veroorzaken. Molenaar Betonindustrie vraagt: Ervaring in soortgelijke functie en opleiding werktuigbouwkunde met electro- technische kennis, niveau LTS-C of MTS. Molenaar Betonindustrie biedt: Een afwisselende en zelfstandige functie bij een dynamische- en gezonde onder-neming. Goede primaire- en secondaire arbeidsvoorwaarden zoals u van een moderne onderne ming mag verwachten. Voor vragen of informatie betreffende deze vacature kimt u bel len met de bedrijfsleider, de heer P.W. van Sorgen, telefoon 0113-223030. Uw reactie: Indien u de uitdaging aan wilt gaan en voldoet aan bovenstaande criteria, zien wij gaarne binnen 14 dagen na verschijnen van dit blad uw schriftelijke reactie (met cur riculum vitae) tegemoet. Gelieve uw sollicitatie (die vertrouwelijk zal worden behan deld) te richten aan personeelszaken. MOLENAAR BETONINDUSTRIE B.V. Postbus 47,4460 AA GOES. Ondersteunend in betonwerk www.molenaar-beton.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 53