PERSONEEL
MOLENAAR
PZC
Medewerker Administratie
Sector Bestuursrecht
Goetheer Huiszoon vof
Timmerman
Voorman Timmerman
medewerker vergunningen m/v
Waterschap Zeeuwse Eilanden
PERSONEEL
ERVAREN MONTEUR
Wegener grafische greep
Servicemanager
Informatieanalist
Projectengineer
beton industrie
Bedrijfsleider m/v
Medewerker
Technische dienst
zaterdag 2 juni 2001
Ministerie van Justitie
Taken U verricht administratieve werkzaamheden zoals o.a. het registreren en verwerken van
inkomende post in het systeem, het verzorgen van de primaire vastlegging van nieuwe beroepen
in het systeem, inclusief de heffing van griffierecht: het typen van brieven en uitspraken in
beroepszaken, het verzenden van brieven en uitspraken naar partijen; het afboeken van afgedane
zaken in het systeem; het verrichten van archiefwerkzaamheden en andere voorkomende
werkzaamheden. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat u de managementassistente en/of de
administratief medewerker Commissie van Toezicht gaat vervangen.
Functie-eisen u bent in het bezit van een HAVO/MEAO diploma, dan wel gelijkwaardig
werk- en denkniveau, u beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal en goede
contactuele eigenschappen Daarnaast dient u goed te kunnen omgaan met de computer.
Salaris Wij bieden een salaris van minimaal f 3123,- en maximaal f 4363,- bruto per maand
[schaal 5]: exclusief 8% vakantie-uitkering. Standplaats Middelburg.
Voorkeursgroepen Justitie draagt bij aan het vergroten van de werkgelegenheid
voor vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderheden Indien u tot één van deze
groepen behoort, wordt u uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Bijzonderheden De rechtbank werkt met competentieprofielen die bij de werving en
selectie als criteria kunnen worden gehanteerd. Voor genoemde functie zijn de volgende
competenties vereist: mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, zorgvuldigheid en discipline
Inlichtingen Nadere informatie over deze functie kan worden verkregen bij
J. Schraa. sectorcoördinator bestuursrecht, telefoonnummer [0118] 67 72 02 of bij A. van Leest,
eerste medewerker administratie, telefoonnummer [0118] 67 72 31
Sollicitatiewijze Sollicitaties vóór 15 juni 2001 te richten aan
De Directeur Beheer Gerechten, afdeling Personeelszaken, Postbus 5015, 4330 KA Middelburg
Justitie: Oprechte koers
Clara's Pad 67B
4451 HC Heinkenszand
tel. 0113-56 16 25
Coxstraat 45
4421 DC Kapelle
tel.0113-34 36 03
Wij zijn een regionaal werkend bouwbedrijf actief in de woningbouw,
utiliteitsbouw, onderhoud en renovaties.
Kwaliteit en vakmanschap staan bij ons hoog in het vaandel.
Wegens uitbreiding van de werkzaamheden zijn wij op zoek naar een
gemotiveerde vakbekwame
en een
Voor nadere inlichtingen kunt u bellen naar
dhr. M. Goetheer tel. 0113-56 16 25
of naar dhr. S Huissoon tel. 0113-34 36 03
Bij de afdeling Vergunningen van de
sector Waterbeheer is een vacature
voor een medewerker vergunningen.
De afdeling Vergunningen houdt zich
voornamelijk bezig met de uitvoering
van het lozingenbeleid. Dit betekent
het verlenen van Wvo-vergunningen
en het geven van uitvoering aan de
Algemene maatregelen van bestuur
met betrekking tot lozingen, het
houden van toezicht op de naleving
van deze vergunningen en regels én
het beoordelen van afvaiwateraspecten
van vergunningen op grond van de Wet
milieubeheer. Bij de afdeling
Vergunningen werken elf medewerkers
onder leiding van een afdelingshoofd.
Functie-informatie
- Behandelen aanvragen Wvo-
vergunningen voor lozingen op
oppervlaktewater;
- Actualiseren Wvo-vergunningen.
- Beoordelen heffingsaspecten lozingen;
- Behandelen meldingen op grond van
Algemene maatregelen van bestuur
op grond van de Wvo:
- Houden van toezicht op naleving van
Wvo-vergunningen en algemene
regels;
- Optreden bij calamiteiten;
- Verwerken van gegevens in bestanden;
- Overige op de afdeling voorkomende
werkzaamheden.
voor 37 uur per week
bij de afdeling Vergunningen van de sector Waterbeheer
(vac.nr. 01/20)
Waterschap Zeeuwse Eilanden voert zijn taken uit in de
provincie Zeeland in het gebied boven de Westerschelde.
Het hoofdkantoor is tot medio 2003 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg.
Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhonderd medewerkers voor degelijke
waterkeringen, aanleg, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, een optimaal
peilbeheer, een goede kwaliteit van het oppervlaktewater en zuivering van het afvalwater.
De ambtelijke organisatie bestaat uit vier sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en
Middelen) en een Staf. Aan het hoofd van de organisatie staat de secretaris-directeur.
Binnen waterschap Zeeuwse Eilanden wordt een werkomgeving nagestreefd
waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen
verantwoordelijkheid en differentiatie in de beloning.
Functie-eisen
- MBO-milieukunde of een vergelijkbare
opleiding;
- Affiniteit met technisch/administra
tieve aspecten van de vergunning
verlening:
- Zowel zelfstandig als in teamverband
kunnen werken:
- Beschikken over goede mondelinge
en schriftelijke uitdrukkingsvaardig
heden;
- Woonachtig of bereid zijn te gaan
wonen in het beheersgebied van
waterschap Zeeuwse Eilanden.
Salaris
Het salaris voor deze functie bedraagt
maximaal 5099.00 bruto per maand
en wordt onder meer bepaald aan de
hand van opleiding, leeftijd en ervaring.
Het salaris is exclusief vakantietoelage
(8%) en eindejaarsuitkering (1,5%).
Algemeen
Door het kopen of verkopen van verlof is
het mogelijk om gemiddeld 38 c.q. 36
uur per week werkzaam te zijn.
Verder kent het waterschap de overige
bij de overheid gebruikelijke rechts
positieregelingen. toegespitst op de
sector waterschappen. Het pensioen
reglement van de stichting ABP en de
collectieve regeling van de
Interprovinciale Ziektekostenregeling
(IZR) zijn van toepassing.
Waterschap Zeeuwse Eilanden hanteert
een beoordelings- en beloningsbeleid
waarbij de aandacht gericht uitgaat naar
het functioneren van de medewerker.
Dit beleid draagt er toe bij dat de waar
dering voor het werk (onder meer) tot
uitdrukking komt in het toekennen van
periodieke salarisverhogingen. Ook kan
een medewerker (op termijn) in aan
merking komen voor een prestatie-
toelage wanneer aan bepaalde voor
waarden is voldaan.
Informatie
Informatie over de functie medewerker
vergunningen kan tijdens kantooruren
worden ingewonnen bij het hoofd van de
afdeling Vergunningen de heer mr. L.C.
Meijers, telefoon 0113-241318.
Sollicitaties
'Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór
18 juni 2001 richten aan: d4 secretaris
directeur van waterschap Zeeuwse
Eilanden, afdeling Personeel fk
Organisatie. Postbus 114. 4460 AC Goes.
E-mail; pS-o@wze.nl (brief en c.v. s.v.p.
als bijlage in Word).
Vermeld s.v.p. het vacaturenummer in de
linkerbovenhoek van de brief en de
envelop of de e-mail.
Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het
kader van de Wet Samen het aandeel
allochtonen in zijn personeelsbeleid
vergroten. Sollicitanten uit deze
doelgroep, die aan de gestelde eisen
voldoen, worden uitdrukkelijk verzocht
te reageren.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt
niet op prijs gesteld en wordt niet gehonoreerd
DR. R.H.J. PEERLINGS
ORTHODONTIST
Werk je graag met kinderen?
Ben je handig en precies?
Heb je kennis van computers?
Hou je van zelfstandig en verantwoordelijk werk?
solliciteer dan naar de functie van
orthodontie-assistente
Je krijgt een baan van 32 uur per week binnen ons team
en je wordt intern opgeleid.
Opleidingseisen: HAVO of vergelijkbaar niveau.
Sollicitaties vergezeld van een curriculum vitae binnen 7
dagen richten aan:
Dr. R.H.J. Peerlings - orthodontist
Rouaansekaai 9
4331 HA Middelburg
L. Timmerman Zonen B.V.
Siloweg 1
4338 PB Middelburg
tel. 0118-611351
In onze service- en reparatieafdeling hebben wij een
vacature voor de functie van
grondverzet-, wegenbouwmachines en kranen
Voorkeur.
MTS werktuigbouw of gelijkwaardige opleiding
Opleiding hydrauliek en elektrisch schakelen
Opleiding monteur grondverzet en wegenbouwmachines
Wij verwachten dat hij, na een inwerkperiode, zelfstandig
reparatie- en service-opdrachten kan uitvoeren.
Sollicitaties binnen 14 dagen graag schriftelijk aan boven
staand adres, t.a.v. personeelszaken, dhr. J.A. Timmerman.
Wegener Grafische Groep B.V. (WGG) maakt deel uit.yapA/VegenerN.V., de in Apeldoorn gevestigde, beursgenoteerde
onderneming in media en marketing. Wegener is de grootste uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in
Nederland en een belangrijke speler in Nederland en West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarnaast ontwikkelt
en exploiteert Wegener internetproducten en -diensten, huis-aan-huisverspreiding van reclamemateriaal, gemeentelijke in
formatiediensten en cartografische producten, geeft special interesttijdschriften uit, levert grafische producten en diensten en
is voorts actief op het terrein van commerciële radio.
Wegener kent ongeveer 40 werkmaatschappijen, zowel in Nederland als in een aantal West-Europese landen. Door de
erki -
werkmaatschappijen worden alle operationele activiteiten van Wegener aangestuurd en uitgevoerd. De werkmaatschappij
Wegener Grafische Groep produceert op haar moderne offsetrotatiepersen kranten en krantachtige producten voor zowel
Wegener uitgevers als voor een groot aantal klanten. Daarnaast verleent WGG prepressdiensten.
Wegens een herverdeling van de centrale IT-werkzaamheden naar de werkmaatschappijen is de groepsstaf Informatie Productie Technologie van WGG op zoek naar:
Als Servicemanager IT-systemen draagt u zorg voor de inrichting en de ondersteuning van de
ICT infrastructuur voor de WGG organisatie. U maakt de IT infrastructuur en de daarvoor benodigde
service inzichtelijk en beheersbaar voor het management van WGG en de productbedrijven. U bent
verantwoordelijk voor het opzetten en implementeren van efficiënt en gestructureerd (ITIL) beheer
binnen WGG, inclusief de ondersteunende tooling. U zorgt voor coördinatie binnen de organisatie
van WGG met de lokale IT-beheerders en beheert de relatie en serviceovereenkomst met het centrale
IT bedrijf binnen Wegener.
Gevraagd:
o Minimaal HBO werk- en denkniveau;
ervaring op het gebied van projectmanagement;
o affiniteit met techniek en informatietechnologie;
o ervaring op het gebied van veranderingsprocessen;
o generalist met overwicht;
a realisme en besluitvaardigheid.
Ref.nr. WG3307
Als Projectengineer Procesautomatisering en Besturingen bent u verantwoordelijk voor
de complexe besturingen van de productiesystemen van WGG. U zorgt ervoor dat deze optimaal
aansluiten op de functionele behoeften vanuit de grafische bedrijven. U zorgt voor ondersteuning
van de bedrijven met specialistische kennis. U functioneert als troubleshooter en vraagbaak voor
de Technische Diensten en bent voor structurele technische kwesties het aanspreekpunt voor de
leveranciers. In verband met werkzaamheden bij diverse grafische bedrijven van WGG betreft het
in hoge mate een ambulante functie.
Gevraagd:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
ervaring met besturingssystemen in complexe (grafische) productieprocessen;
o affiniteit met techniek en informatietechnologie;
schriftelijke rapportagevaardigheden;
- goed analytisch denkvermogen;
goede beheersing Engelse en Duitse taal.
Ref.nr. WG3309
inlichtingen
Voor inlichtingen over bovengenoemde functies kunt u tijdens kantooruren bellen met
PCI Consultants Zwolle 038 - 455 71 11
of 's avonds van 20.00 - 22.00 uur of in het weekend van 16.00 - 18.00 uur met
drs. Gonnie Gebhardt-Jongsma, privé 0570 - 62 60 13 of
drs. ing. Giel van Poppelen, privé 0528 - 251 140.
Uw CV met begeleidende brief kunt u, onder vermelding van het referentienummer, sturen naar
PCI Zwolle, Dr. Stolteweg 62b, 8025 AZ Zwolle of mailen naar zwolle@pci.nl.
Als Informatieanalist Registratiesystemen zorgt u voor de ontwikkeling van diverse systemen
waarmee gegevens over de productieprocessen worden verzameld en gerapporteerd. U zorgt
voor de optimale afstemming van deze systemen op de informatiebehoefte van de grafische be
drijven. De afstemming tussen financiële, administratieve en productiesystemen speelt daarbij
een grote rol. U specificeert rapportages en datastructuren, waarvan de realisatie deels door ei
gen organisatie en deels door externe bedrijven geschiedt. Wegens werkzaamheden bij diverse
grafische bedrijven van WGG betreft het in noge mate een ambulante functie.
Gevraagd:
o Minimaal HBO werk- en denkniveau;
o ervaring met het analyseren van bedrijfsprocessen en informatiestromen;
o ervaring met Windows Access;
e schriftelijke rapportagevaardigheden;
goed analytisch denkvermogen;
goede beheersing Engelse en Duitse taal.
Ref.nr. WG3308
Geboden voor alle functies:
zeer veelzijdige'en verantwoordelijke functie;
uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
ruime ontplooiings- en doorgroeimogelijkheden;
collegiale en informele werksfeer in een professioneel en enthousiast team;
aantrekkelijke woon- en werkomgeving.
De vestigingsplaats voor bovengenoemde functies kan zowel
eldt
Best als Apeldoorn zijn.
Met deze antwoordcoupon kunt u een uitgebreide brochure over het bedrijf en de functie aanvragen.
Ja. ik voldoe aan het gevraagde profiel voor de functie van (s.v.p. aankruisen)
Servicemanager (WG3307)
-l Informatieanalist (WG3308)
Projectengineer (WG3309)
en ontvang graag de brochure.
Naam: M C
Huidige functie:
U kunt de2e bon in een ongefrankeerde envelop sluren aan
PCI Consultants. Antwoordnummer 3254.8000 WB Zwolle
Via email kunt u de brochure natuurlijk ook aanvragen, zwolle@pa.nl
PCI Consultants werft
en selecteert voorlCT-
en financiële functies.
Wij richten ons op bank-en
verzekeringswezen, zakelijke
dienstverlening, bedrijfsleven
en overheid.
Wijspannen ons in
om voor iedere sollicitante)
de juiste functie te vinden.
Voor een overzicht van vacatures die
PCI behandelt kijk op Internet onder
www.pci.nl
PCI Consultants heeft vestigingen in
Amsterdam, Den Haag, Nieuwegein,
Eindhoven en Zwolle.
Lid van OA WS,
Uw CV met begeleidende brief kunt u,
onder vermelding van het ref. nr.
sturen naar PO Consultants,
Dr. Stolteweg 62b,
8025 AZ Zwolle
of via e-mail naar zwolleepci.nl
U kunt uw cv ook faxen naar
038-4557129.
Uw reactie wordt vertrouwelijk behandeld.
CONSULTANTS
INFORMATICA
werving, selectie en
executive search
ik
Molenaar Betonindustrie B.V. is marktleider en producent van kleine beton
producten op het gebied van het stellen van wapening en bekisting.
De betonproducten worden afgezet in de marktsegmenten woningbouw,
weg- en waterbouw, utiliteitsbouw, viechtbedrijven en de groothandel.
Wegens het vertrek van de huidige bedrijfsleider zoeken wij op korte
termijn contact met kandidaten voor de functie van:
De functie-inhoud:
Als bedrijfsleider geeft u leiding aan technische en productiemedewerkers. U bent ver
antwoordelijk voor het opstellen en realiseren van de productieplanning en tevens
verantwoordelijk voor de kwaliteitszorg. Verder wordt van u verwacht dat u meewerkt
aan productontwikkeling. U bent bekend met automatisering, en heeft kennis van o.a.
Excel, Word etc. Kennis van Exact (E-pas) strekt tot aanbeveling. Tevens hoort het
maken van kostprijsberekeningen (voor en nacalculatie) en het ondersteunen van de
verkoop tot uw werkzaamheden.
Molenaar Betonindustrie vraagt:
Voor deze verantwoordelijke functie is een opleiding op minimaal MBO-niveau vereist,
met daarnaast ruime leidinggevende ervaring in een soortgelijke functie. Kennis van
logistiek en een ruim technisch inzicht. U heeft het diploma betontechnoloog BV (NEN
5905) of u bent bereid om hiervoor een cursus te volgen. Leeftijd tussen 30 en 40 jaar.
Molenaar Betonindustrie biedt:
Een afwisselende en zelfstandige functie bij een dynamisch en gezonde onder
neming. Goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden zijn zoals u van een
moderne onderneming mag verwachten.
Uw reactie:
Indien u de uitdaging aan wilt gaan en voldoen aan bovenstaande criteria, dan zien
wij gaarne binnen 14 dagen na verschijnen van dit blad uw schriftelijke reactie (met
curriculum vitae) tegemoet. Gelieve uw sollicitatie (die vertrouwelijk zal worden
behandeld) te richten aan de directie van:
MOLENAAR BETONINDUSTRIE B.V. Postbus 47, 4460 AA GOES.
De functie-inhoud:
Het verhelpen van storingen aan machines en installaties.
Het uitvoeren en bijhouden van preventief onderhoud in de niet-productieve
machine-uren.
Meedenken over en ontwerpen van verbeteringen aan (nieuwe) machines.
Verantwoordelijk voor technisch onderhoud van machines en materieel.
Voldoende kennis van elettronica om storingen zelfstandig op te lossen,
danwel het probleem te kunnen analyseren, zodat het op een juiste manier
door derden opgelost kan worden.
Bereid om ook buiten de gewone werktijden reparaties te verrichten teneinde
zo min mogelijk verstoring van het productieproces te veroorzaken.
Molenaar Betonindustrie vraagt:
Ervaring in soortgelijke functie en opleiding werktuigbouwkunde met electro-
technische kennis, niveau LTS-C of MTS.
Molenaar Betonindustrie biedt:
Een afwisselende en zelfstandige functie bij een dynamische- en gezonde onder-neming.
Goede primaire- en secondaire arbeidsvoorwaarden zoals u van een moderne onderne
ming mag verwachten. Voor vragen of informatie betreffende deze vacature kimt u bel
len met de bedrijfsleider, de heer P.W. van Sorgen, telefoon 0113-223030.
Uw reactie:
Indien u de uitdaging aan wilt gaan en voldoet aan bovenstaande criteria, zien wij
gaarne binnen 14 dagen na verschijnen van dit blad uw schriftelijke reactie (met cur
riculum vitae) tegemoet. Gelieve uw sollicitatie (die vertrouwelijk zal worden behan
deld) te richten aan personeelszaken.
MOLENAAR BETONINDUSTRIE B.V. Postbus 47,4460 AA GOES.
Ondersteunend in betonwerk
www.molenaar-beton.nl