DURF JIJ DE UITDAGING AAN? FRANSTALIG COPYWRITER (M/V) s i A u PZC Gevraagd: c v I Provincie Zeeland Beleidsmedewerker verkeer en vervoer m/v CHAUFFEUR VERKOPERS TJ zaterdag 2 juni 2001 Pabo is dé trendsetter in Nederland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland op het gebied van erotiek per postorder Wij zijn een uiterst profession eel postorderbedrijf dat een sterke groei doormaakt. We zetten per jaar enkele hoofdkatalogi en nog diverse kleinere mailings uit. Onze filosofie is gebaseerd op vrijheid en respect voor ieders erotische wensen. We bieden daartoe een breed assortiment aan voor hem en haar en hechten daarbij grote waarde aan discretie en maatschappelijke normen. Op ons hoofdkantoor in Walsoorden in Zeeland [op 30 minuten afstand van Antwerpen), werken momenteel ruim 100 enthousiaste mensen. In verband met groei en expansieplannen van onze Europese activiteiten zijn we op zoek naar kandidaten voor de parttime functie (24 uur p/wk) van Functie-inhoud In deze functie heb je als primaire taak het vertalen van commerciële Nederlandse teksten naar het Frans. Je vormt samen met 2 collega's de afdel ing Copywriting waarbij je tevens franse teksten redigeert en corrigeert en tekstbestanden beheert. In nauw overleg met overige afdelingen draag je zorg voor tijdige aanlevering van teksten en lever je een creatieve bijdrage aan de opmaak van catalogi en mailings. Ook het zelf schrijven van commerciële tek sten kan voorkomen. Profiel van de geschikte kandidaat moedertaal Frans goed vertrouwd met taalverschillen in Frankrijk en Wallonië een sterk ontwikkeld linguïstisch vermogen MBO werk- en denkniveau flexibel en stressbestendig zelfstandige persoonlijkheid die ook in teamverband goed kan functioneren creatieve, commerciële en accurate persoonlijkheid Pabo biedt Wij bieden een interessante functie voor een enthousiaste persoonlijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf. Deze functionaris rapporteert aan de Marketingmanager. Je werkt samen met een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk zijn. Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden Kortom: kun je |ezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accu raat, communicatief en flexibel ingesteld? Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 16 juni a s. naar PABO B.V./afd. Personeelszaken, t a v. Frederique Coers, Postbus 274, 4560 AG te Hulst. Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij P. Dictus of T. Geryl, tel. 01 1 4 - 687 700. Gediplomeerde, jongerejaars apothekersassistente Het gaat om een parttime functie van 25 uur per week in onze apotheekhoudende huisartsen praktijk, 2 ochtenden van 0-13 uur, 2 middagen van 13-10 uur en 1 dag van 9-10 uur, waarin 1 uur middagpauze. Naast de functie van apothekersassistente zouden wij het prettig vinden, als je voldoet aan de volgende eigenschappen: - Enthousiasme - Flexibiliteit - Collegialiteit - Interesse voor het assisteren binnen de huisartsenpraktijk - Eigen initiatief Wij bieden: - Een goede werksfeer - Goede collegiale verhoudingen - Een salaris conform de CAO huisartsenzorg Huisartsenpraktijk Van der Male Duinweg 59 4fe74 E0 Zoutelande 0110-562525 Ergotherapeut jeugd/volwassenen 24 uur U traint volwassenen en jeugd vanaf 6 jaar met een visuele beperking, advi seert en geeft advies ten aanzien van communicatie, oriëntatie mobiliteit, ADL, arbeid en recreatieve bezig heden. U instrueert op het gebied van optische, computer- en andere hulp middelen. Dit uiteraard op basis van het behandelplan dat u met de cliënt opstelt. Deze vormen van revalidatie voert u zowel binnen de instelling als ambulant uit. Daarnaast biedt u con sultatie aan organisaties die te maken hebben met mensen met een visuele beperking. Dankzij uw afgeronde HBO-opleiding Ergotherapie bent u uitermate geschikt voor deze functie. Ontwikkelingsbegeleider/ ergotherapeut jeugd 24 uur U traint kinderen van 0 tot 18 jaar met visuele beperkingen in hun visuele, sensomotorische en psychosociale basisvaardigheden, alsmede in hun spelontwikkeling, communicatie, hun oriëntatie en mobiliteit. Zowel indivi dueel alsook in revalidatiegroepen. U begeleidt en adviseert ouders/ver zorgers met betrekking tot praktisch pedagogisch handelen en stelt in over leg met hen een behandelplan op. Ook geeft u voorlichting aan groepen ouders en medewerkers van bij het kind betrokken instellingen. U heeft een HBO-opleiding Ergotherapie. Voor deze functies geldt: U kunt planmatig werken in een inter disciplinair onderzoeks- en behandel team. Ervaring met het werken met genoemde doelgroepen is een pre. Zelfstandigheid, klantgerichtheid en flexibiliteit zijn een vereiste, evenals representativiteit en gevoel voor humor. U beschikt over goede com municatieve vaardigheden en hebt het vermogen snel en concreet te rappor teren, waarbij het werken met geauto matiseerde systemen geen enkel pro bleem voor u is. Tot slot bent u in het bezit van rijbewijs B en bent u met ingang van I september 2001 beschik baar. Beide functies zijn in eerste instantie voor de duur van I jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Tevens zijn we per direct op zoek naar een Chauffeur/ administratief medewerker 20 uur U ondersteunt de informatiemede werker bij het uitvoeren van zijn taken, onder andere op administratief gebied. Tevens zult u als chauffeur deze medewerker vervoeren, met Visio ondersteunt nationaal en internationaal men sen met een visuele beperking en hun omgeving in hun wens naar zelfstandig leven en leren, wonen en werken. Onze medewerkers, werkzaam op verschil lende locaties in het noorden, noordwesten en zuid westen van het land zetten zich in om dit in de praktijk waar te maken. Zij doen dit met betrokken heid, creativiteit en onbetwist vakmanschap. Visio streeft naar een voortdurende kwaliteitsverbe tering, waarbij innovaties in dienstverlening vrijheid krijgen. De vraag van de individuele cliënt vormt hierbij de rode draad in het geheel. Visio is, in verband met uitbreiding van de sector Onderzoek en Revalidatie, locatie Goes, op zoek naar enthousiaste collega's. Het werkgebied van deze locatie is de provincie Zeeland en het eiland Goeree Overflakkee. name in de regio Zeeland en inciden teel landelijk. U verzorgt de admini stratie ten behoeve van het cliënten registratiesysteem van Visio en de in- en uitgaande correspondentie, en geeft hiervan een samenvatting aan de informatiemedewerker. Daarnaast maakt u tijdens bijeenkomsten en ver gaderingen notulen c.q. aantekeningen. Ook assisteert u de informatiemede werker op beurzen en bij voorlich tingsactiviteiten. Voor deze functie geldt: U hebt een MBO-werk- en -denk niveau alsmede een goede typevaar digheid en kennis van Word. U beschikt over goede communicatie ve vaardigheden en een klantgerichte houding. U bent niet bang om eigen initiatieven te nemen en u kunt goed zelfstandig en accuraat werken. Tot slot bent u in het bezit van rij bewijs B en heeft u de bereidheid om 's avonds en in het weekend te werken. Wat u van Visio kunt verwachten: Geen dag hetzelfde, leuke collega's, een informele sfeer, flexibele werk tijden en een prettige werkomgeving waar eigen initiatieven gewaardeerd en ontplooiing gestimuleerd worden. Opleidings- en scholingsfaciliteiten zijn prima voor elkaar en de arbeidsvoor waarden zijn conform de CAO- Gehandicaptenzorg. Voor de functies van ergotherapeut en ontwikkelings begeleider geldt een bruto maand salaris van maximaal 5.834,- (FWG 50). Voor de functie van chauffeur/administratief medewerker geldt een bruto maandsalaris van maximaal 3.809,- (FWG 20), beide op basis van een 36-urige werkweek. Een eerste stap is het opvragen van informatie. Voor de functie van ergotherapeut kunt u contact opnemen met mevrouw J. Leunis of met mevrouw A. Voets, beiden ergotherapeut. Voor de functie van ontwikkelingsbegeleider kunt u contact opnemen met mevrouw R. Waelen, ontwikkelingsbegeleider, en voor de functie van chauffeur/admi nistratief medewerker kunt u contact opnemen met de heer J. Dingemanse, informatiemedewerker. Deze mede werkers zijn te bereiken via telefoon nummer (0113) 21 14 71. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk woensdag 13 juni a.s. richten aan de heer K. Kuyper, regiomanager O R, Lijnbaan 34, 4461 HK Goes. De selectiegesprekken zullen plaats vinden op dinsdag 19 en woensdag 20 juni a.s. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren, daartoe zijn er ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Infrastructuur en Vervoer zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van verkeer en vervoer, alsmede het ontwerpen en beheren van wegen en vaarwegen. Bij de directie werken in totaal ongeveer 180 medewerkers. De directie bestaat uit vier afdelingen waaronder de afdeling Verkeer en Vervoer. De afdeling Verkeer en Vervoer heeft tot taak het ontwikkelen en uitvoeren van beleid met betrekking tot mobiliteit, infrastructuur, goederenvervoer, perso nenvervoer, verkeersveiligheid en open baar vervoer en doet dit in samenwerking met andere beleidsvelden en belang hebbenden. Herkent u zich in dit profiel? Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ieder geval vóór 20 juni a.s. uw sollicitatiebrief inclusief uw curriculum vitae naar de Provincie Zeeland, Directie Infrastructuur en Vervoer, t.a.v. mevrouw A. Schreurs, medewerker P&0, Postbus 524, 4330 AM MIDDELBURG, onder vermel ding van het genoemde vacaturenummer. Sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 3 juli a.s. Informatie over andere vacatures bij de Provincie Zeeland is te vinden op www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Verkeer en Vervoer van de directie Infrastructuur en Vervoer is, in verband met vertrek van de huidige functionaris, een vacature ontstaan voor de functie van: vacaturenummer 20014 Het betreft een volledig dienstverband voor onbepaalde tijd. Wij zoeken een enthousiaste collega met een eigen visie die het als een uitdaging ziet om samen met andere collega's een bijdrage te leveren aan het provinciale verkeers- en vervoersbeleid. UW TAKEN: Als beleidsmedewerker Verkeer en Vervoer krijgt u in hoofdzaak te maken met de volgende taken: het leveren van bijdragen aan een integraal verkeers- en vervoersbeleid of deelsectoren van dat beleid, alsmede het leveren van bijdragen aan (gebiedsgerichte) projecten en het bevorderen van de samenhang met andere beleidsvelden. Vanuit deze algemene taak wordt het werk verdeeld mede op basis van verschil lende vaardigheden en beschikbare capaciteiten binnen de cluster beleid. Op dit moment ligt het accent van de werkzaamheden op: de opdrachtverlening en aanbesteding van de fast-ferry Vlissingen-Breskens het opstellen en coördineren van het jaarlijkse Meerjarenprogramma Infra structuur het adviseren over de verdeling van infrastructuursubsidies en daarbij initia tieven nemen voor afstemming van wegbeheerders, van procedures en inhoud van projecten het adviseren over ruimtelijke plannen en deelname aan de subcommissie bestemmingsplannen. UW PROFIEL: Voor deze functie zoeken wij iemand die: beschikt over een aantoonbaar academisch werk- en denkniveau; een opleiding op het gebied van verkeer en vervoer, planologie, bestuurskunde of een andere relevante richting kennis heeft van en ervaring met bestuurlijke en communicatieve processen bij voorkeur in teamverband werkt en een sterk gevoel heeft voor bestuurlijke verhoudingen en bestuurlijke besluitvorming affiniteit en/of kennis heeft van uitvoering en financiering van verkeersprojec- ten of planologische projecten goed ontwikkelde sociale vaardigheden heeft en zich mondeling en schriftelijk goed en helder weet uit te drukken. ONS AANBOD: een jaarsalaris van maximaal ruim 107.000,= bruto (schaal 12, inclusief vakantietoelage en een structurele eindejaarsuitkering van 2,75%), het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 8102,= per maand (de genoemde bedra gen gelden per 1 februari 2001). Daarnaast heeft de Provincie Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a.: het pensioenpakket van het ABP het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenrege ling (IZR) gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof een kinderopvangregeling flexibele werktijden. INLICHTINGEN: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij: de heer ing. Aart Lodder, wnd hoofd van de afdeling Verkeer en Vervoer, tel.nr 0118-631659 en/of de heer ir. Evert Heringa coördinator Verkeer en Vervoer, tel.nr. 0118-631230. OVERIGE INFORMATIE: Voor deze vacature is een informatiepakket samengesteld waaronder het werk plan van de afdeling en het voortschrijdende ontwikkelingsplan van de afdeling. U kunt het pakket opvragen bij mevrouw A, Schreurs, medewerkster personeels zaken, tel.nr. 0118-631544. DOELGROEPENBELEID: De Provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen. Daarom wor den geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de functie- eisen, uitdrukkelijk verzocht te solliciteren INTRATUIN is een dynamisch en snelgroeiend samenwerkingsverband van 52 vooraanstaande tuincentra, verspreid over geheel Nederland en 2 in België. Deze "groene warenhuizen" hebben een ruime voorsprong in assortiment en kennis. Ze bieden een breed pakket aan artikelen om de leef- en woonomgeving van hun klanten in en om het huis te veraangenamen. INTRATUIN HALSTEREN is het grootste groene warenhuis van Nederland en bestrijkt een vloeroppervlak van 25.000 m2. Er werken momenteel ruim 120 enthousiaste en vakbekwame mensen. Omdat we nog steeds groeien, zijn we op zoek naar jonge, enthousiaste collega's voor de volgende fulltime functies (m/v): tevens ONDERHOUDSMEDEWERKER Wat houdt de functie in Je draagt zorg voor het vervoeren, afleveren en evt. afrekenen van door onze klanten gekochte artikelen. De routeplanning stel je zelf op. Daarnaast verricht je - in minder drukke tijden - onderhoudswerk zaamheden aan terrein en gebou wen. In voorkomende situaties assis teer je de onderhoudstechnicus bij (de voorbereiding van) verbouwingen. Wat verwachten we van jou LBO-opleiding, bij voorkeur LTS chauffeursdiploma en rijbewijs C+E klant- en servicegerichte instelling Leeftijdsindicatie: 21-26 jaar. TUINWINKEL KAMERPLANTEN SIERBESTRATING TUINHOUT Wat houdt de functie in Na een inwerkperiode ben je in staat om: onze klanten deskundig te adviseren artikelen te verkopen binnen 'jouw' assortimentsgroep de voorraad op peil te houden en marktont wikkelingen te signaleren een aantrekkelijke en eigentijdse presentatie van de artikelen te verzorgen. Na gebleken deskundigheid groei je door naar een meer verantwoordelijke functie. Wat verwachten we van jou MBO-opleiding: detailhandel of agrarisch affiniteit met het assortiment klantvriendelijke en resultaatgerichte instelling Leeftijdsindicatie: 18-25 jaar. We bieden je een zeer afwisselende en zelfstandige baan in een dynamisch bedrijf. Daarbij hoort uiteraard een prima salaris en goede secundaire ar beidsvoorwaarden (o.a. personeelskorting en bedrijfsspaarregeling). Tevens investeren we in de ontwikkeling van onze medewerkers o.a. door trainingen. Jouw reactie Is je enthousiasme gewekt en voldoe je aan de voorwaarden? Bel dan (0164) 650050 en vraag naar Monique Jacobs (bereikbaar op maandagmiddag, dinsdagochtend, woensdag, donderdag- en vrijdagochtend). Zij stuurt je graag een sollicitatieformulier toe. Je kunt ook mailen naar: m.jacobs@hal- steren.intratuin.nl. Voor algemene informatie over de intratuin-formule attenderen we je op onze internet-site www.intratuin.nl. int ratuin

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 39