De Gazet
Op zoek naar een
nieuwe- A
uitdaging?
Ae'|fefc/,
Als ik me ergens
thuisvoel
is het wel hier.
Je hoort er
namelijk bij.
PZC
37
RElMERSWAAL
Beleidsmedewerker onderwijs en welzijn m/v
SHOWROOMVERKOPER m/v
LUGgenGr
huls-aan-hulskrantGn
'/"""jaal
To
Wegener
GEMOTIVEERDE
SCHOONMA(A)K(ST)ERS
TEAMLEIDER FINANCIËN CONTROL M/V
zaterdag 2 juni 2001
mmmmm
GEMEENTE
Wie komt ons team versterken?
De sector Welzijn van onze gemeente bestaat uit de afdeling Onderwijs en Welzijn, de afdeling Sociale
Zaken en het bureau Burgerzaken.
In verband met interne organisatiewijzigingen zijn wij per 1 september 2001 op zoek naar een
36 uur per week (minder uren ook mogelijk)
Wij zijn op zoek naar iemand met belangstelling voor het brede terrein van onderwijs en welzijn. Iemand
die de uitdaging zoekt en vindt om met succes de klus te klaren.
Op de afdeling Onderwijs en Welzijn werken 12 mensen aan verschillende producten. We initiëren beleid
op de terreinen zorg, kinderopvang, onderwijs, cultuur, sport, accommodaties, vrijwilligers, ouderen en
jeugd. Soms voeren we het beleid ook zelf uit.
Voor de periode 1 september 2001 - 1 september 2002 zijn we op zoek naar iemand die bij voorkeur
kennis heeft van het onderwijs- en welzijnsterrein en in ieder geval bereid is de schouders eronder te
zetten. Er liggen vele uitdagingen waaraan een bijdrage geleverd kan worden. Zo zijn er gevorderde plan
nen om een brede school in enkele kernen te realiseren, bouwen we in één van de dorpen een nieuw
dorpshuis en is herijking en het opstellen van onderwijskansenbeleid actueel. Evaluatie van de bestuurs
vorm van het openbaar onderwijs staat op de rol, evenals herijking van het ouderenbeleid. Vanaf 2002
werken we met een nieuwe subsidieverordening, ontwikkelen we het jeugdbeleid en gezondheidsbeleid
verder en zal een nieuwe bibliotheekvisie het licht zien.
Wat verlangen we?
je maakt beleidsadviezen op een breed terrein;
in overleg met de collega's worden taken verdeeld waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden wordt
met ieders kennis, kunde en belangstelling;
je draagt bij aan (meerjaren)beleid voorde producten van de afdeling;
kennis van geautomatiseerde systemen (kantoorautomatisering);
kennis van het beleidsproces, waaronder de begrotingscyclus.
Wie ben je?
Je hebt een opleiding op ten minste hbo-niveau. Je bent iemand die initiatief neemt en zelfstandig kan
werken, maar ook in teamverband zich prettig voelt. Je bent in staat jezelf mondeling en schriftelijk goed
uit te drukken. Werken bij de gemeente spreekt je aan. Je hebt gevoel voor humor en gaat de uitdaging
niet uit de weg. Uiteraard heb je een flexibele werkinstelling en werk je klantgericht.
Wat bieden wij?
Een baan voor in ieder geval één jaar. Een leuke job, mét afwisseling. Werken op een afdeling die zich
kenmerkt door een informeel karakter, korte communicatielijnen en een goede open werksfeer.
Je salaris is mede afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring minimaal f 4.015,— 1.821,93, schaal
8) en maximaal f 6.604,- 2.996,76, schaal 9) bruto per maand.
Verder beschikken wij over eigentijdse secundaire arbeidsvoorwaarden zoals verzekeringen met korting,
aan- en verkoop van verlof, variabele werktijden en kinderopvang.
Oude Plein 1 4416 AK Kruiningen
Postbus 70 4416 ZH Kruiningen
(0113) 395 000
(0113) 395 333
www.reimerswaal.nl
gemeente@reimerswaal.nl
Tel.:
Fax:
Internet:
E-mail:
Imcibo is een grote en toonaange
vende groep in bouwmaterialen.
Zo'n 35 zelfstandige bouw-
materialenhandelaren (met in
totaal ongeveer 50 vestigingen)
bundelen inkoop, logistiek en
professionele dienstverlening.
Imabo is daardoor een van de
voornaamste leveranciers van
bouwmaterialen voor zowel de
professionele verwerker als de
consument.
Voor de SHOWROOM zijn wij op korte termijn op zoek naar goed gemotiveerde kandi
daten voor de functie van
voor de productgroepen afbouw en ruwbouw.
Het betreft hier een functie op fulltime basis.
Functie-eisen:
- minimaal MBO werk- en denkniveau aangevuld met relevante verkoopervaring;
- creativiteit en inventiviteit, om de wensen van de klant te vertalen in concrete orders;
- klantvriendelijk en representatief;
- gevoel voor vormgeving en interieur;
- productkennis van het aangeboden assortiment in de showroom
Wij bieden u:
- de mogelijkheid om mee te denken en mee te groeien in de ontwikkeling van onze
organisatie;
- een uitdagende en verantwoordelijke baan;
- een salaris en arbeidsvoorwaarden overeenkomstig met de zwaarte van de functie.
Uw sollicitatie met curriculum vitae kunt u richten aan: Anker-Desein Bouwmaterialen BV,
Postbus 32, 4380 AA Vlissingen.
smabo
VELDSINK
ADVIESGROEP
Veldsink Adviesgroep is op 1 januari 1979 opgericht als assurantie- en financieel adviesbureau.
Veldsink Adviesgroep heeft vestigingen in Middelburg. 's-Heer Arendskerke, Nuenen, Drunen,
Eindhoven, Veldhoven en Tilburg. De doelgroep van Veldsink Adviesgroep is de particuliere markt en het
midden- en kleinbedrijf. Uitgangspunt bij de dienstverlening is het streven naar de klant als totaalrelatie.
Door de snelle groei zijn wij voor onze
vestigingen in 's-Heer Arendskerke en
Middelburg op zoek naar een ambitieuze
Assurantieadviseur
voor de buitendienst
Tevens zijn wij voor deze vestigingen op
zoek naar een ervaren
Hypotheekadviseur
voor de buitendienst J
Functie: het zelfstandig adviseren van onze relaties en het onderhouden en verder
uitbouwen van het klantenbestand.
Profiel: de enthousiaste personen die wij zoeken, hebben een MBO/HBO niveau,
werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie, een klantgerichte commerciële
instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en geen
9 tot 5 mentaliteit.
Wat heeft Veldsink Adviesgroep je te bieden?
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaar
den, een afwisselende vèelzijdige functie binnen een
jong en dynamisch team. Optimale doorgroei
mogelijkheden vanwege onze sterk groeiende en breed
gestructureerde organisatie met volop ruimte voor eigen
initiatief en creatief functioneren.
Geïnteresseerd?
Richt dan je schriftelijke reactie met c.v.
binnen 10 dagen aan:
Veldsink Adviesgroep t.a.v. de directie,
Postbus 320, 4330 AH Middelburg.
Voor nadere inlichtingen kun je contact
opnemen met Harry Aarnoudse op
telefoonnummer (0118) 61 63 55
nbm
Assurantie- en financieel adviesbureau
met vestigingen in Noord-Brabant en Zeeland
Molenwater 81
4331 SE Middelburg
Tel: (0118) 61 6355
Fax: (0118) 62 82 78
middelburg@veldsink. nl
'wn wissel
Media s Marketing
Zoekt: Applicatiebeheerder (m/v)
Voor de commerciële advertentiesystemen
De functie
De taak van de applicatiebeheerder is o.a.:
Het beheren van een aantal commonsystemen, waarbij de nadruk ligt op de com
merciële advertentiesystemen.
Het optimaliseren van het gebruik van deze systemen o.a. door:
- het begeleiden van gebruikers en trainers;
- het samenstellen en vervaardigen van documentatie- en instructiemateri
aal.
Het toezien op het correct gebruik van de applicatie.
Het onderhouden van contacten tussen commerciële afdelingen
en de IT-organistatie.
Het (laten) uitvoeren en coördineren van acceptatietesten.
Adviseren inzake beleid met betrekking tot het beheren van
systemen.
De applicatiebeheerder is mede verantwoordelijk voor de
kwaliteitszorg. Hij/zij rapporteert aan de regio-directeur
en wordt functioneel aangestuurd door de business infor
mation manager.
De standplaats is Roosendaal.
Wat vragen we van je:
Voor deze drukke en verantwoordelijke functie zoeken
wij een enthousiaste man of vrouw met minimaal MBO
werk- en denkniveau. Naast goede contactuele eigenschap
pen beschikt u over een uitstekende mondelinge en schrif
telijke uitdrukkingsvaardigheid. Bovendien beschikt u over
een goed analytisch denkvermogen. Affiniteit met automatise
ringstechnieken en gevoel voor systematiek zijn onontbeerlijk.
Daarnaast moet u op basis van de gebruikerswensen de contacten
onderhouden met de IT-organisatie over problemen, wijzigingen en
implementatie van bestaande en te ontwikkelen systemen. U kunt zowel
zelfstandig als in teamverband werken en ook onder tijdsdruk optimaal
functioneren. U bent bereid te reizen finnen het gebied (Zuidwest Nederland).
Wat bieden we je:
- een uitdagende ondernemende baan
- veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
- mogelijkheid tot verdere zelfontplooiing
- een plaats binnen een jonge, dynamische onderneming
- een prima salaris
- een autoregeling
- winstdeling
- goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden
Informatie en reactie
Informatie over deze functie verstrekt Sylvia Boeker, business information manager,
tel. 013 - 537 53 73. Algemene informatie over Wegener is te vinden op internet
http://www.Wegener.nl.
Een schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie
richten aan: Wegener Huis-aan-huiskranten Zuid BV, t.a.v. Ria van der Westen, hoofd
P&O, postbus 628, 5000 AP Tilburg. Reageren per e-mail kan ook:
m.kwaad@whz.wegener.nl.
Wegener Huis-aan-huiskranten Zuid BV maakt deel uit van Wegener NV, de in Apeldoorn gevestigde,
beursgenoteerde, onderneming in de informatie- en direct marketingindustrie. Wegener is de grootste uitgever van
regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in Nederland en is daarnaast marktleider in Nederland en belangrijke
speler in West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarenboven ontwikkelt en exploiteert Wegener tal van
internetproducten en diensten en exploiteert zij gemeentelijke informatiediensten, cartografische producten, geeft
professionele en special interesttijdschriften uit. levert grafische producten en diensten en is actief op het terrein van
commerciële radio en televisie.
schoonmaakbedrijven b.v.
Makzo is, voor één van onze opdrachtgevers
te Middelburg op zoek naar
Werktijden: maandag t/m vrijdag
05.30 u. - 07.30 u.
17.00 u. -19.00 u.
Salaris: volgens CAO
Interesse? Bei of schrijf naar
mw. Van Laarhoven
telefoon: 0118-637436
Makzo Schoonmaakbedrijven BV
Motorenweg 5-F
2623 CR Delft
Telefoon: 015-2627944
Telefax: 015-2628180
BV DRAINAGEBEDRIJF SCALDIS is een bedrijf dat zich speciaal
toelegt op het aanleggen en onderhouden van Drainage-systemen in
Zuid-West Nederland.
Op korte termijn hebben wij plaats voor een medewerker in de functie van:
DRAINAGEMEDEWERKER
Wij zijn op zoek naar iemand die beschikt over:
- flexibele instelling
- leeftijd 18+
- bezit van rijbewijs B (E)
- affiniteit met de landbouw
Belangstelling!!!!!, schrijf dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief en stuur
deze binnen 8 dagen naar onderstaand adres
Voor informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze bedrijfs
leider de heer J.v.d.Ende.
B.V. DRAINAGE BEDRIJF SCALD IS
4454 AA BORSSELE MONSTERWEG 47
Namens de cliënten en medewerkers van de SVRZ zijn wij op zoek naar een
Op fulltime basis (36 uur per week)
Uw taken U voert de financiële administratie van
een aantal locaties, inclusief de daarbij horende sub
administraties. Voorts stelt u exploitatieoverzichten,
begrotingen en financiële verslagen op. U analyseert
en interpreteert gegevens, signaleert afwijkingen en
rapporteert aan het management van de locatie en
aan de controller. Bovendien geeft u beleidsmatige
adviezen aan de directie en het management op
financieel, economisch en administratief terrein door
het voeren van overleg met betrokken partners.
Daarnaast adviseert u over de bedrijfsvoering binnen
de diverse locaties en levert u een bijdrage aan de
ontwikkeling van instrumenten voor de planning en
control. Tot uw taakgebied behoort tevens het functioneel
aansturen van de huisadministraties van de diverse
locaties. Daarbij geeft u functionele richtlijnen en
ondersteunt u de medewerkers binnen de diverse
huisadministraties. U werkt binnen de afdeling financiën
control en geeft leiding aan een team met 5 mede
werkers. Zelf ontvangt u coaching van de controller en
kunt u een beroep doen op de diensten van de concern-
afdeling financiën en control.
Uw inbreng U beschikt over een relevante
beroepsopleiding op minimaal HBO-niveau, waarbij
u kennis heeft verworven op het gebied van budget
teringssystemen, administratieve organisatie, financiële
administratie en automatisering van informatievoor
ziening, alsmede van vigerende regelgeving. Verder
bent u op de hoogte van moderne bedrijfskundige en
bedrijfseconomische inzichten. Voor deze functie zijn
leidinggevende capaciteiten een uitdrukkelijke voor
waarde. Sociale vaardigheden zijn noodzakelijk voor
een goede samenwerking en advisering op de diverse
overlegniveaus.
Wij bieden u U krijgt een arbeidsovereenkomst
voor onbepaalde duur. De functie is ingedeeld in
FWG 60, wat een maximumsalaris oplevert van ca.
ƒ103.000,- bruto op jaarbasis. De SVRZ volgt de
CAO voor de Verpleeg- en Verzorgingshuizen, welke
een goed arbeidsvoorwaardenpakket kent.
Inlichtingen Voor meer informatie over deze functie
kan u tijdens kantooruren contact opnemen met de
heer J.E. Marcusse, controller. Hij is bereikbaar op het
telefoonnummer 0118 - 670 741 Meer informatie
over de SVRZ vindt u op www.svrz.nl
Solliciteren Spreekt de functie u aan? Stuur dan
binnen 10 dagen na verschijningsdatum van deze
krant uw schriftelijke sollicitatie, met CV, naar SVRZ
Dienstencentrum, t.a.v. de afdeling P&O, Postbus
100, 4330 AC Middelburg. De sollicitatiegespreken
worden maandagmiddag 18 juni gehouden.
Het Dienstencentrum SVRZ in
Middelburg biedt ondersteuning aan
een aantal instellingen voor ouderen
zorg in Zeeland. Ondersteuning vindt
onder andere plaats op het terrein van
(financiële) administratie.
Het Dienstencentrum SVRZ maakt
deel uit van de Stichting voor
Regionale Zorgverlening (SVRZ)
Deze stichting is een moderne, effi
ciënte en innovatieve organisatie.
Wij hechten grote waarde aan een
gezond werkklimaat. Via opleidingen
en doorstromingsprogramma's
bieden wij onze medewerkers extra
groeimogelijkheden,
Onze kerntaak is het verlenen van
24-uurs zorg die beantwoordt aan de
behoeften van onze cliënten. SVRZ
ziet het als haar verantwoordelijkheid
daar waar mogelijk aan te sluiten op
de (wijzigende) behoeften en wensen
van de ouder wordende mens.
SVRZ
WAAR OE MENS IEMAND IS
Wil je meer informatie over de gemeente Reimerswaal, kijk dan op www.reimerswaal.ni
Reageren?
Heb je belangstelling voor deze functie dan word je verzocht een sollicitatieformulier aan
het secretariaat van de sector Welzijn, telefoon (0113) 395 282. Het
15 juni 2001 gezonden worden aan het college van burgemeester en
ling Onderwijs en Welzijn, Postbus 70. 4416 ZH Kruiningen.
Wil je informatie?
Informatie over deze functie kun je krijgen bij Sjakko van Schaik, hoofd van de afdeling
Onderwijs en Welzijn. Hij is dagelijks te bereiken op telefoonnummer (0113) 395 295.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.