De Gazet Op zoek naar een nieuwe- A uitdaging? Ae'|fefc/, Als ik me ergens thuisvoel is het wel hier. Je hoort er namelijk bij. PZC 37 RElMERSWAAL Beleidsmedewerker onderwijs en welzijn m/v SHOWROOMVERKOPER m/v LUGgenGr huls-aan-hulskrantGn '/"""jaal To Wegener GEMOTIVEERDE SCHOONMA(A)K(ST)ERS TEAMLEIDER FINANCIËN CONTROL M/V zaterdag 2 juni 2001 mmmmm GEMEENTE Wie komt ons team versterken? De sector Welzijn van onze gemeente bestaat uit de afdeling Onderwijs en Welzijn, de afdeling Sociale Zaken en het bureau Burgerzaken. In verband met interne organisatiewijzigingen zijn wij per 1 september 2001 op zoek naar een 36 uur per week (minder uren ook mogelijk) Wij zijn op zoek naar iemand met belangstelling voor het brede terrein van onderwijs en welzijn. Iemand die de uitdaging zoekt en vindt om met succes de klus te klaren. Op de afdeling Onderwijs en Welzijn werken 12 mensen aan verschillende producten. We initiëren beleid op de terreinen zorg, kinderopvang, onderwijs, cultuur, sport, accommodaties, vrijwilligers, ouderen en jeugd. Soms voeren we het beleid ook zelf uit. Voor de periode 1 september 2001 - 1 september 2002 zijn we op zoek naar iemand die bij voorkeur kennis heeft van het onderwijs- en welzijnsterrein en in ieder geval bereid is de schouders eronder te zetten. Er liggen vele uitdagingen waaraan een bijdrage geleverd kan worden. Zo zijn er gevorderde plan nen om een brede school in enkele kernen te realiseren, bouwen we in één van de dorpen een nieuw dorpshuis en is herijking en het opstellen van onderwijskansenbeleid actueel. Evaluatie van de bestuurs vorm van het openbaar onderwijs staat op de rol, evenals herijking van het ouderenbeleid. Vanaf 2002 werken we met een nieuwe subsidieverordening, ontwikkelen we het jeugdbeleid en gezondheidsbeleid verder en zal een nieuwe bibliotheekvisie het licht zien. Wat verlangen we? je maakt beleidsadviezen op een breed terrein; in overleg met de collega's worden taken verdeeld waarbij zoveel mogelijk rekening gehouden wordt met ieders kennis, kunde en belangstelling; je draagt bij aan (meerjaren)beleid voorde producten van de afdeling; kennis van geautomatiseerde systemen (kantoorautomatisering); kennis van het beleidsproces, waaronder de begrotingscyclus. Wie ben je? Je hebt een opleiding op ten minste hbo-niveau. Je bent iemand die initiatief neemt en zelfstandig kan werken, maar ook in teamverband zich prettig voelt. Je bent in staat jezelf mondeling en schriftelijk goed uit te drukken. Werken bij de gemeente spreekt je aan. Je hebt gevoel voor humor en gaat de uitdaging niet uit de weg. Uiteraard heb je een flexibele werkinstelling en werk je klantgericht. Wat bieden wij? Een baan voor in ieder geval één jaar. Een leuke job, mét afwisseling. Werken op een afdeling die zich kenmerkt door een informeel karakter, korte communicatielijnen en een goede open werksfeer. Je salaris is mede afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring minimaal f 4.015,— 1.821,93, schaal 8) en maximaal f 6.604,- 2.996,76, schaal 9) bruto per maand. Verder beschikken wij over eigentijdse secundaire arbeidsvoorwaarden zoals verzekeringen met korting, aan- en verkoop van verlof, variabele werktijden en kinderopvang. Oude Plein 1 4416 AK Kruiningen Postbus 70 4416 ZH Kruiningen (0113) 395 000 (0113) 395 333 www.reimerswaal.nl gemeente@reimerswaal.nl Tel.: Fax: Internet: E-mail: Imcibo is een grote en toonaange vende groep in bouwmaterialen. Zo'n 35 zelfstandige bouw- materialenhandelaren (met in totaal ongeveer 50 vestigingen) bundelen inkoop, logistiek en professionele dienstverlening. Imabo is daardoor een van de voornaamste leveranciers van bouwmaterialen voor zowel de professionele verwerker als de consument. Voor de SHOWROOM zijn wij op korte termijn op zoek naar goed gemotiveerde kandi daten voor de functie van voor de productgroepen afbouw en ruwbouw. Het betreft hier een functie op fulltime basis. Functie-eisen: - minimaal MBO werk- en denkniveau aangevuld met relevante verkoopervaring; - creativiteit en inventiviteit, om de wensen van de klant te vertalen in concrete orders; - klantvriendelijk en representatief; - gevoel voor vormgeving en interieur; - productkennis van het aangeboden assortiment in de showroom Wij bieden u: - de mogelijkheid om mee te denken en mee te groeien in de ontwikkeling van onze organisatie; - een uitdagende en verantwoordelijke baan; - een salaris en arbeidsvoorwaarden overeenkomstig met de zwaarte van de functie. Uw sollicitatie met curriculum vitae kunt u richten aan: Anker-Desein Bouwmaterialen BV, Postbus 32, 4380 AA Vlissingen. smabo VELDSINK ADVIESGROEP Veldsink Adviesgroep is op 1 januari 1979 opgericht als assurantie- en financieel adviesbureau. Veldsink Adviesgroep heeft vestigingen in Middelburg. 's-Heer Arendskerke, Nuenen, Drunen, Eindhoven, Veldhoven en Tilburg. De doelgroep van Veldsink Adviesgroep is de particuliere markt en het midden- en kleinbedrijf. Uitgangspunt bij de dienstverlening is het streven naar de klant als totaalrelatie. Door de snelle groei zijn wij voor onze vestigingen in 's-Heer Arendskerke en Middelburg op zoek naar een ambitieuze Assurantieadviseur voor de buitendienst Tevens zijn wij voor deze vestigingen op zoek naar een ervaren Hypotheekadviseur voor de buitendienst J Functie: het zelfstandig adviseren van onze relaties en het onderhouden en verder uitbouwen van het klantenbestand. Profiel: de enthousiaste personen die wij zoeken, hebben een MBO/HBO niveau, werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie, een klantgerichte commerciële instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en geen 9 tot 5 mentaliteit. Wat heeft Veldsink Adviesgroep je te bieden? Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaar den, een afwisselende vèelzijdige functie binnen een jong en dynamisch team. Optimale doorgroei mogelijkheden vanwege onze sterk groeiende en breed gestructureerde organisatie met volop ruimte voor eigen initiatief en creatief functioneren. Geïnteresseerd? Richt dan je schriftelijke reactie met c.v. binnen 10 dagen aan: Veldsink Adviesgroep t.a.v. de directie, Postbus 320, 4330 AH Middelburg. Voor nadere inlichtingen kun je contact opnemen met Harry Aarnoudse op telefoonnummer (0118) 61 63 55 nbm Assurantie- en financieel adviesbureau met vestigingen in Noord-Brabant en Zeeland Molenwater 81 4331 SE Middelburg Tel: (0118) 61 6355 Fax: (0118) 62 82 78 middelburg@veldsink. nl 'wn wissel Media s Marketing Zoekt: Applicatiebeheerder (m/v) Voor de commerciële advertentiesystemen De functie De taak van de applicatiebeheerder is o.a.: Het beheren van een aantal commonsystemen, waarbij de nadruk ligt op de com merciële advertentiesystemen. Het optimaliseren van het gebruik van deze systemen o.a. door: - het begeleiden van gebruikers en trainers; - het samenstellen en vervaardigen van documentatie- en instructiemateri aal. Het toezien op het correct gebruik van de applicatie. Het onderhouden van contacten tussen commerciële afdelingen en de IT-organistatie. Het (laten) uitvoeren en coördineren van acceptatietesten. Adviseren inzake beleid met betrekking tot het beheren van systemen. De applicatiebeheerder is mede verantwoordelijk voor de kwaliteitszorg. Hij/zij rapporteert aan de regio-directeur en wordt functioneel aangestuurd door de business infor mation manager. De standplaats is Roosendaal. Wat vragen we van je: Voor deze drukke en verantwoordelijke functie zoeken wij een enthousiaste man of vrouw met minimaal MBO werk- en denkniveau. Naast goede contactuele eigenschap pen beschikt u over een uitstekende mondelinge en schrif telijke uitdrukkingsvaardigheid. Bovendien beschikt u over een goed analytisch denkvermogen. Affiniteit met automatise ringstechnieken en gevoel voor systematiek zijn onontbeerlijk. Daarnaast moet u op basis van de gebruikerswensen de contacten onderhouden met de IT-organisatie over problemen, wijzigingen en implementatie van bestaande en te ontwikkelen systemen. U kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en ook onder tijdsdruk optimaal functioneren. U bent bereid te reizen finnen het gebied (Zuidwest Nederland). Wat bieden we je: - een uitdagende ondernemende baan - veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid - mogelijkheid tot verdere zelfontplooiing - een plaats binnen een jonge, dynamische onderneming - een prima salaris - een autoregeling - winstdeling - goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden Informatie en reactie Informatie over deze functie verstrekt Sylvia Boeker, business information manager, tel. 013 - 537 53 73. Algemene informatie over Wegener is te vinden op internet http://www.Wegener.nl. Een schriftelijke sollicitatie binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie richten aan: Wegener Huis-aan-huiskranten Zuid BV, t.a.v. Ria van der Westen, hoofd P&O, postbus 628, 5000 AP Tilburg. Reageren per e-mail kan ook: m.kwaad@whz.wegener.nl. Wegener Huis-aan-huiskranten Zuid BV maakt deel uit van Wegener NV, de in Apeldoorn gevestigde, beursgenoteerde, onderneming in de informatie- en direct marketingindustrie. Wegener is de grootste uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in Nederland en is daarnaast marktleider in Nederland en belangrijke speler in West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarenboven ontwikkelt en exploiteert Wegener tal van internetproducten en diensten en exploiteert zij gemeentelijke informatiediensten, cartografische producten, geeft professionele en special interesttijdschriften uit. levert grafische producten en diensten en is actief op het terrein van commerciële radio en televisie. schoonmaakbedrijven b.v. Makzo is, voor één van onze opdrachtgevers te Middelburg op zoek naar Werktijden: maandag t/m vrijdag 05.30 u. - 07.30 u. 17.00 u. -19.00 u. Salaris: volgens CAO Interesse? Bei of schrijf naar mw. Van Laarhoven telefoon: 0118-637436 Makzo Schoonmaakbedrijven BV Motorenweg 5-F 2623 CR Delft Telefoon: 015-2627944 Telefax: 015-2628180 BV DRAINAGEBEDRIJF SCALDIS is een bedrijf dat zich speciaal toelegt op het aanleggen en onderhouden van Drainage-systemen in Zuid-West Nederland. Op korte termijn hebben wij plaats voor een medewerker in de functie van: DRAINAGEMEDEWERKER Wij zijn op zoek naar iemand die beschikt over: - flexibele instelling - leeftijd 18+ - bezit van rijbewijs B (E) - affiniteit met de landbouw Belangstelling!!!!!, schrijf dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief en stuur deze binnen 8 dagen naar onderstaand adres Voor informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze bedrijfs leider de heer J.v.d.Ende. B.V. DRAINAGE BEDRIJF SCALD IS 4454 AA BORSSELE MONSTERWEG 47 Namens de cliënten en medewerkers van de SVRZ zijn wij op zoek naar een Op fulltime basis (36 uur per week) Uw taken U voert de financiële administratie van een aantal locaties, inclusief de daarbij horende sub administraties. Voorts stelt u exploitatieoverzichten, begrotingen en financiële verslagen op. U analyseert en interpreteert gegevens, signaleert afwijkingen en rapporteert aan het management van de locatie en aan de controller. Bovendien geeft u beleidsmatige adviezen aan de directie en het management op financieel, economisch en administratief terrein door het voeren van overleg met betrokken partners. Daarnaast adviseert u over de bedrijfsvoering binnen de diverse locaties en levert u een bijdrage aan de ontwikkeling van instrumenten voor de planning en control. Tot uw taakgebied behoort tevens het functioneel aansturen van de huisadministraties van de diverse locaties. Daarbij geeft u functionele richtlijnen en ondersteunt u de medewerkers binnen de diverse huisadministraties. U werkt binnen de afdeling financiën control en geeft leiding aan een team met 5 mede werkers. Zelf ontvangt u coaching van de controller en kunt u een beroep doen op de diensten van de concern- afdeling financiën en control. Uw inbreng U beschikt over een relevante beroepsopleiding op minimaal HBO-niveau, waarbij u kennis heeft verworven op het gebied van budget teringssystemen, administratieve organisatie, financiële administratie en automatisering van informatievoor ziening, alsmede van vigerende regelgeving. Verder bent u op de hoogte van moderne bedrijfskundige en bedrijfseconomische inzichten. Voor deze functie zijn leidinggevende capaciteiten een uitdrukkelijke voor waarde. Sociale vaardigheden zijn noodzakelijk voor een goede samenwerking en advisering op de diverse overlegniveaus. Wij bieden u U krijgt een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur. De functie is ingedeeld in FWG 60, wat een maximumsalaris oplevert van ca. ƒ103.000,- bruto op jaarbasis. De SVRZ volgt de CAO voor de Verpleeg- en Verzorgingshuizen, welke een goed arbeidsvoorwaardenpakket kent. Inlichtingen Voor meer informatie over deze functie kan u tijdens kantooruren contact opnemen met de heer J.E. Marcusse, controller. Hij is bereikbaar op het telefoonnummer 0118 - 670 741 Meer informatie over de SVRZ vindt u op www.svrz.nl Solliciteren Spreekt de functie u aan? Stuur dan binnen 10 dagen na verschijningsdatum van deze krant uw schriftelijke sollicitatie, met CV, naar SVRZ Dienstencentrum, t.a.v. de afdeling P&O, Postbus 100, 4330 AC Middelburg. De sollicitatiegespreken worden maandagmiddag 18 juni gehouden. Het Dienstencentrum SVRZ in Middelburg biedt ondersteuning aan een aantal instellingen voor ouderen zorg in Zeeland. Ondersteuning vindt onder andere plaats op het terrein van (financiële) administratie. Het Dienstencentrum SVRZ maakt deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ) Deze stichting is een moderne, effi ciënte en innovatieve organisatie. Wij hechten grote waarde aan een gezond werkklimaat. Via opleidingen en doorstromingsprogramma's bieden wij onze medewerkers extra groeimogelijkheden, Onze kerntaak is het verlenen van 24-uurs zorg die beantwoordt aan de behoeften van onze cliënten. SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. SVRZ WAAR OE MENS IEMAND IS Wil je meer informatie over de gemeente Reimerswaal, kijk dan op www.reimerswaal.ni Reageren? Heb je belangstelling voor deze functie dan word je verzocht een sollicitatieformulier aan het secretariaat van de sector Welzijn, telefoon (0113) 395 282. Het 15 juni 2001 gezonden worden aan het college van burgemeester en ling Onderwijs en Welzijn, Postbus 70. 4416 ZH Kruiningen. Wil je informatie? Informatie over deze functie kun je krijgen bij Sjakko van Schaik, hoofd van de afdeling Onderwijs en Welzijn. Hij is dagelijks te bereiken op telefoonnummer (0113) 395 295. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 37